Olyan papírbólhajtogatott (slimline kivitel), amit napfogyatkozáskor használtunk. Na ahhoz biztos tökéletes a tároló.
(Igaz még vagy 80 évet várni kell rá, hogy újra szükség legyen rá. De a szándékot kell ugye díjazni. :)
GTPeti2013-04-22 23:15:29 // 34590
Piros Madaaar2013-04-22 23:09:00 // 34589
En a forgalmit,biztositasi kartyat oda rakom:-)mas nemigen fer oda.illetve rago..
droberto2013-04-22 23:08:28 // 34588
Nem olyan durva. "Csak" 1000 Nm-es. A cégnél használjuk...
droberto2013-04-22 23:02:54 // 34587
Nem kellet erőlködnöm. A fékcsavarokkal annál inkább. Velük kellet bírkóznom. Végül a levegős kulcsnak engedett. :)
DrB2013-04-22 22:57:58 // 34586
Sziasztok! Túlestünk a nyári gumik feltételén. Rá pár napra megjelent egy nyüszögő hang a bal hátsó kerék felől. Egyenetlen útfelületen lassan haladva ill. álló helyzetben a karosszériát bal hátul fel-le rugóztatva is hallatszik. Csütörtökön megy műszakira való felkészítésre, akkor ezt is megnézetem. Mire számíthatok? Melyik hátsó futómű elem elfáradása jellemző a 159-esnél? Most 127e km van az autóban, ebből 70e km-ert nálam tett meg, 80%-ban normál (nem kátyús) közúton és autópályán.
Csabi2013-04-22 22:57:08 // 34585
hol használnak ilyet, rendeltetésszerűen? :)
GTPeti2013-04-22 22:53:43 // 34584
Kínai. Nem véletlenül kerül annyiba... A review-k is "érdekesek". (A "s*cks" szó elég gyakori.)
droberto2013-04-22 22:51:59 // 34583
Sleep-et akartam mondani, a Dimmer a fényerő szabályzás...
Tibcsi1662013-04-22 22:50:23 // 34582
De azért ebbe is jól bele kell kapaszkodni, ha jól gondolom :)
Tibcsi1662013-04-22 22:47:07 // 34581
Szerintem felejtős!! Ez a forgalmazó reklámcikke. Amit ír azt meg kell felezni és akkor sem biztos, hogy igaz.. De ha csak a mintázatot nézem akkor sem vennék ilyet. Olvasd el a véleményeket. Federal SS595 SUPER STEEL
droberto2013-04-22 22:42:59 // 34580
Alfonis2013-04-22 22:41:47 // 34579
áttanulmányozom :) na akkor jól rémlett. 50 viszont terhelés függő. 5 perc hidegjárat megteszel 3 km az lehet h 30 nak felel meg. :P DPF tisztítás is öli az olajat ha jól tom. de mind1 is. 15 Ezer aztán csók :D Bár ezek a hosszított periódusosak lehet h tényleg jók. MErt h törekednek a környezetvédelemre bla bla :P de nemtok elképzelni 30 ezret 1 olajjal :S Kinek van napszemcsitartó a kocsiban és ki mire használja (a lámpa mellettire gondolok)!? :D
Colby Ctárs jóvoltából lett egy napszemcsitartós lámpám ami színben minimálisan sötétebb mint a mostani de tényleg csak nagyon minimális szal total nem tűnik fel. Viszont nem fér bele a napszemcsim meg nemtom ebbe milyen szemcsi fér be :D
Colby Ctárs jóvoltából lett egy napszemcsitartós lámpám ami színben minimálisan sötétebb mint a mostani de tényleg csak nagyon minimális szal total nem tűnik fel. Viszont nem fér bele a napszemcsim meg nemtom ebbe milyen szemcsi fér be :D
Alfonis2013-04-22 22:41:47 // 34578
áttanulmányozom :) na akkor jól rémlett. 50 viszont terhelés függő. 5 perc hidegjárat megteszel 3 km az lehet h 30 nak felel meg. :P DPF tisztítás is öli az olajat ha jól tom. de mind1 is. 15 Ezer aztán csók :D Bár ezek a hosszított periódusosak lehet h tényleg jók. MErt h törekednek a környezetvédelemre bla bla :P de nemtok elképzelni 30 ezret 1 olajjal :S Kinek van napszemcsitartó a kocsiban és ki mire használja (a lámpa mellettire gondolok)!? :D
Colby Ctárs jóvoltából lett egy napszemcsitartós lámpám ami színben minimálisan sötétebb mint a mostani de tényleg csak nagyon minimális szal total nem tűnik fel. Viszont nem fér bele a napszemcsim meg nemtom ebbe milyen szemcsi fér be :D
Colby Ctárs jóvoltából lett egy napszemcsitartós lámpám ami színben minimálisan sötétebb mint a mostani de tényleg csak nagyon minimális szal total nem tűnik fel. Viszont nem fér bele a napszemcsim meg nemtom ebbe milyen szemcsi fér be :D
droberto2013-04-22 22:33:10 // 34576
Zajexpedíciót szervezünk! :)
droberto2013-04-22 22:22:21 // 34575
Nekem is 50-ről számol, de asszem' 1 km az ott vagy több mint 1. Érthetetlen.
droberto2013-04-22 22:21:00 // 34574
A menüben, a dimmer ideje is állítható.
Dömpi (il dottore)2013-04-22 22:06:19 // 34573
Na jó éjt...kezdődik a kedvenc sorozatom az HBO-n és feliratos...
Dömpi (il dottore)2013-04-22 22:05:27 // 34572
Ha egyszer összefutunk valamilyen találkozón, meg fogsz lepődni, hogy mit jelent a chip!
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-22 22:02:14 // 34571
azért érdemes ennek utána olvasni főleg a hozzászólásokat én nem vennék ilyet magamnak...
Alfonis2013-04-22 21:58:57 // 34570
azt írta h ritkán :P a kísértés valóban kisebb mert egy 200 le autóban elhiszem a "mindig nyomni akarok" érzést. De sajnos vannak határok :D így csak ritkán lehet kihasználni azt meg :D
Gumikat valóban nem füstöli le :D Főleg Dömpinek a 19 " :D
Gumikat valóban nem füstöli le :D Főleg Dömpinek a 19 " :D
Dömpi (il dottore)2013-04-22 21:52:13 // 34569
Hidd el, lehet gyorshajtáson kapni...nem is kicsit :( Ma is majdnem sikerült a kis genyóknak.
Úgy beálltak a szokott helyükre a a fostalicska Jeti-jükkel, hogy már kilóméterekről virítanak annak aki tudja mi lehet az a fehérkés folt a távolban:)
Úgy beálltak a szokott helyükre a a fostalicska Jeti-jükkel, hogy már kilóméterekről virítanak annak aki tudja mi lehet az a fehérkés folt a távolban:)
Dömpi (il dottore)2013-04-22 21:49:58 // 34568
Vermacy2013-04-22 21:42:23 // 34567
Nekem 16V van és tökéletesen elégedett vagyok vele. C Vectrák voltak 8V-vel és azokkal is meg voltunk elégedve, de azt Alfában nem próbáltam...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-22 21:30:27 // 34566
meg ha szakad a szíj csak 8 szelep kell hozzá, gyorshajtáson ritkán kapnak, nem lehet lefüstölni a gumikat stb :P
Csabi2013-04-22 21:14:35 // 34564
Ami talán a leglényegesebb különbség a 8V-16V között(a teljesítmény mellett): az a szívósor...8V-ben nincsenek áramlásmódosító lapátkák a 16V-ben vannak...ami idővel problémát okozhat...azaz 8V-ben egy hibaforrással kevesebb...
Alfonis2013-04-22 21:13:44 // 34563
Szerintem nem jól írtad. :D mert nekem a 115 Le van és teljesen elég. :) Nyilván ha vesenyezni kell akkor ott nem jössz ki nyertesen... Bár én már nyomtam Régi Passattal 180 ig majd lemaradt szép lassan. Fogalmam sincs milyen motor van azokban :D Viszont nem fogyaszt sokat :) 100 Le suzuhoz képest ami azért messze nincs ilyen súly igen jól megy. És azért elég sokmindenkinek elég az a teljesítmény is. Na kinek ez kinek az. Azt tom h nekem elég :D
Piritu - 1.000.0002013-04-22 21:13:43 // 34562
Azért így könnyű, a gyerekek dolgoznak, apa meg szórakozik :-DD
Liquid2013-04-22 21:11:15 // 34561
egy új motornál hogy fogyhat a víz és hogy kormozódhat be? ott valami nagyon nem kerek
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-22 21:05:25 // 34560
ha kapott zsír új blokkot akkor hogy hogy fogy a víz stb? nem csak felújításon esett át?
Liquid2013-04-22 21:04:54 // 34559
Piritu - 1.000.0002013-04-22 21:03:56 // 34558
Ja, a jövő héten Hamburg lesz a cél :-DD
GTPeti2013-04-22 21:02:45 // 34557
Szintén Kurzstreckenfahrer? :)
(Igaz... én csak ameddig ilyen szomorú az idő.)
(Igaz... én csak ameddig ilyen szomorú az idő.)
Piritu - 1.000.0002013-04-22 21:01:12 // 34556
Relatíve sokat megyek autópályán (meg minden nap 5-5 km melóba járás), így a fedélzeti gyakorlatilag mindig a max megtehető távolságot dobta az olajcserére. (nálam ez 35e)
A gyakorlat kicsit más lett, mert eddig már 2x is cseréltem "vicces" olajat.
A gyakorlat kicsit más lett, mert eddig már 2x is cseréltem "vicces" olajat.
Dömpi (il dottore)2013-04-22 21:00:58 // 34555
SZVSZ a 14-15 000 km teljesen jó.
Dömpi (il dottore)2013-04-22 20:59:50 // 34554
Én is sokat hallottam korábban, hogy elvileg a 16V-nél kicsit több lehet az esetleges probléma, de olvasva a fórumot én ezt nem merném egyértelműen állítani. Használt autónál nagyban függ az előéletétől, akár 16V, akár 8V. Ettől eltekintve, elvileg, még akár igaz is lehet.
Hátránya viszont a 8V-nek, hogy alapból kevés a ménes a tömegéhez képest, pláne, ha aláteszel egy szép 18"-os vagy 19"-os felnit. A 8V akkor jó, ha chippelve van. Viszont a chip miatt meg bizonyos kisebb terhelésre tervezett 8V-specifikus alkatrészek a nagyobb terhelés miatt előbb tönkremennek.
A 16V-nél esetlegesen előfordulható többlet problémákat - amik nem biztos, hogy bekövetkeznek - bőven kárpótolja a többlet LE.
Nekem 8V van, chippelt, de ha most vennék, inkább 16V-t, vagy 2.0 20V-t vennék, de méginkább 2.4-est :) A 2.4-es 166-os hangjáért meg tudok őrülni:)
Ha 8V-t veszel, figyelj, nehogy a belga piacra gyártott visszabutított legyen (csak 115LE), mert akkor egyből vinni kell a chipmesterhez visszaíratni az elveszett lovakat. Főképp, ha 1.6 TS-hez vagy szokva.
Többiek! Javítsatok ki, ha valamit nem jól írtam!
Hátránya viszont a 8V-nek, hogy alapból kevés a ménes a tömegéhez képest, pláne, ha aláteszel egy szép 18"-os vagy 19"-os felnit. A 8V akkor jó, ha chippelve van. Viszont a chip miatt meg bizonyos kisebb terhelésre tervezett 8V-specifikus alkatrészek a nagyobb terhelés miatt előbb tönkremennek.
A 16V-nél esetlegesen előfordulható többlet problémákat - amik nem biztos, hogy bekövetkeznek - bőven kárpótolja a többlet LE.
Nekem 8V van, chippelt, de ha most vennék, inkább 16V-t, vagy 2.0 20V-t vennék, de méginkább 2.4-est :) A 2.4-es 166-os hangjáért meg tudok őrülni:)
Ha 8V-t veszel, figyelj, nehogy a belga piacra gyártott visszabutított legyen (csak 115LE), mert akkor egyből vinni kell a chipmesterhez visszaíratni az elveszett lovakat. Főképp, ha 1.6 TS-hez vagy szokva.
Többiek! Javítsatok ki, ha valamit nem jól írtam!
Alfonis2013-04-22 20:56:13 // 34553
hja igen azt tudom h az idő is számít. Ősök cserélik idő miatt kb mert keveset mennek vele. Én az évi 40 - 50 E km mellett nem aggódom az időn :P De km ben szerintem 14-15 E az reális nem? vagy az benzinesnél van dieselnél meg sűrűbben kell 10 Ezer?
Mondjuk autópálya meg megint tuti jó neki... hja tényleg ajánljatok jó olajszűrőt :)
Mondjuk autópálya meg megint tuti jó neki... hja tényleg ajánljatok jó olajszűrőt :)
Piritu - 1.000.0002013-04-22 20:55:08 // 34552
Azért a gyári rendszerrel nem lehet olyan tragikus.
Dömpi (il dottore)2013-04-22 20:45:35 // 34551
FM transzmitterem, még a Mareámban volt...két hétig. Van egy ilyen kacatos kosárkánk. Asszem még most is ott van az alján :)
Dömpi (il dottore)2013-04-22 20:43:36 // 34550
Mi mindkét alfán (de már előtte az OFF-okon is) mindig januárban cseréljük. Ez nekem a Mareánál 10.000 km volt, a 159-nél 12-14.000 km - vele valahogy többet megyünk :)
Feleségem 147-esében szintén olyan 10-11.000 km.
SZVSZ nem csak a km a mérvadó, hanem az idő is.
Feleségem 147-esében szintén olyan 10-11.000 km.
SZVSZ nem csak a km a mérvadó, hanem az idő is.
Dömpi (il dottore)2013-04-22 20:37:32 // 34549
Ahogyan olvasgattam a blogokat és a HSZ-eket, nekem a következő konklúzió jött le:
Alapvetően a 2.4-be más olyaj való, mint az 1.9-be. Az az olaj viszont eltömíti a 2.4-esek DPF-rendszerét.
Szóval, én a magam részéről úgy vagyok vele, hogy amíg szépen teszi a dolgát, addig nem bántom. Ha viszont tönkremegy, akkor nem lesz benne másik DPF.
Alapvetően a 2.4-be más olyaj való, mint az 1.9-be. Az az olaj viszont eltömíti a 2.4-esek DPF-rendszerét.
Szóval, én a magam részéről úgy vagyok vele, hogy amíg szépen teszi a dolgát, addig nem bántom. Ha viszont tönkremegy, akkor nem lesz benne másik DPF.
Alfonis2013-04-22 20:32:29 // 34548
a Te javaslatodra vettem :D na szép :D
Koppány_Giulia2013-04-22 20:31:58 // 34547
Sziasztok!
Segítséget kérnék, hátha van ötlet. Egy 159-esem van. Hengerfejes volt és a végén motorcsere lett. Kapott egy zsír új motort a járgány. Csodálatosan muzsikál, de vannak egyéb gondok. A kipufogó gáz a hűtőfolyadékot bekormozta és fogyott is a víz. 1000 km-ként 1 liter. Kapott egy új hőcserélőt, és továbbra is ugyanaz. Aztán egy teljes tisztítás, a váltó hűtőnél volt dugulás, mostanra az is megszűnt. Már túl vagyok mindenen, de még mindig nem stabil, leginkább rohadt büdös a hűtőfolyadék. Ha van ötlet, szívesen várom.
Kössz: Koppány
Segítséget kérnék, hátha van ötlet. Egy 159-esem van. Hengerfejes volt és a végén motorcsere lett. Kapott egy zsír új motort a járgány. Csodálatosan muzsikál, de vannak egyéb gondok. A kipufogó gáz a hűtőfolyadékot bekormozta és fogyott is a víz. 1000 km-ként 1 liter. Kapott egy új hőcserélőt, és továbbra is ugyanaz. Aztán egy teljes tisztítás, a váltó hűtőnél volt dugulás, mostanra az is megszűnt. Már túl vagyok mindenen, de még mindig nem stabil, leginkább rohadt büdös a hűtőfolyadék. Ha van ötlet, szívesen várom.
Kössz: Koppány
Dömpi (il dottore)2013-04-22 20:31:48 // 34546
Srácok, röpke 5 hét, azután itt a típustali. Ott aztán meghallgathatjuk egymás zörejeit és megállapíthatjuk, hogy magunknak is olyan zörej van-e. Ha igen, akkor, ha valaki megtalálta a megoldást akkor indulhat a láncreakció :)
Dömpi (il dottore)2013-04-22 20:26:31 // 34545
Nem figyeltem...tavaly majd egész nyáron be volt sz@rva a klímám.
Amúgy télen a fűtésnél nem, mert nincs ideje 15 km-en ki-be kapcsolgatni...szegény örül, hogy befűt. :)
Amúgy télen a fűtésnél nem, mert nincs ideje 15 km-en ki-be kapcsolgatni...szegény örül, hogy befűt. :)
Piritu - 1.000.0002013-04-22 20:24:23 // 34544
Nekem se, max kabaré hallgatásra való.
Piritu - 1.000.0002013-04-22 20:22:45 // 34543
Addig szól tovább, amíg a kulcsot ki nem húzom.
Piritu - 1.000.0002013-04-22 20:21:02 // 34542
Nekem nem gyári rádióm van.