Füstöl?
Ez érdekes, mert a 156-omban is ez a moci volt, de DPF nélkül. Gyakorlatilag sosem füstölt, még boxal sem. A kipuff vége persze kormos volt, de látni nem lehett a füstöt. Ha a boxot nagyon felhúztam max egy kis pamacs volt ha odaléptem.
Piritu - 1.000.0002013-07-24 09:29:10 // 38590
Shadin2013-07-24 09:13:53 // 38589
A (jó) részecskeszűrőm kiiktatása semmilyen pozitívumot nem hozott sem fogyasztásban sem pedig teljesítményben. Cserébe TDCI csíkot húz maga után :-( Megy vissza a helyére.
.......................2013-07-24 09:13:35 // 38588
most kicseréled a höméröt,
megy egy honapig akkor felakad az EGR,ok kicsieréled
akkor egy fél év mulva a szivosor akad meg,ok azt is kicsieréled
aztàn megunod ,mint én..
én is hittem benne ,hogy rendesen meg lehet csinàlni ezeket
DE NEM,sajna a Pierburg nagyon rossz konstrukciot tett össze ami a
szivosort ,EGR t illeti
érdekes a Mito ban Magnetti marelli van EGR ,szivosorban pedig NINCS lapàtka
és 5 éve mennek ezek hiba nélkül
megy egy honapig akkor felakad az EGR,ok kicsieréled
akkor egy fél év mulva a szivosor akad meg,ok azt is kicsieréled
aztàn megunod ,mint én..
én is hittem benne ,hogy rendesen meg lehet csinàlni ezeket
DE NEM,sajna a Pierburg nagyon rossz konstrukciot tett össze ami a
szivosort ,EGR t illeti
érdekes a Mito ban Magnetti marelli van EGR ,szivosorban pedig NINCS lapàtka
és 5 éve mennek ezek hiba nélkül
Shadin2013-07-24 08:55:43 // 38587
Csak nálad másfél :-)
droberto2013-07-24 08:42:29 // 38586
Az a másfél, az 5! és a hozzá társuló 200.000 km!
droberto2013-07-24 08:41:17 // 38585
Azért annak nagy a valószínűsége, hogy nem az egész emissziókorlátozó rendszer dőlt be.
.......................2013-07-24 08:21:43 // 38584
van egy olyan érzésam ,hogy Erhardnak igaza lesz,
ez a Euro4 nem megy a 159 ben rendesen
ez a Euro4 nem megy a 159 ben rendesen
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-24 08:21:21 // 38583
tapasztalat :) én ezt végig játszottam 4 éve ... az ecuscan nem nekem 2 dologra jó az övet kikapcsolni meg a szervizt nullázni :P
Shadin2013-07-24 08:10:08 // 38582
Ez egy kicsit pesszimista volt :-) Másfél évig hibátlan volt az autó, egyvalami beletúr az életébe amit egy kis szerencsével meg lehet találni, javítani és megint jó lesz több mint két hétig.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-24 07:17:42 // 38581
elmondom mi fog történni:
- veszel egy új egr-t, 2 hétig jó lesz, majd minden a régi
- map szenzor csere, 2 hétig jó lesz, majd minden a régi
- LMM csere vagy lehúzod, 2 hétig jó lesz, majd minden a régi
- DPF-nél 3om szenzor van cseréled, 2 hétig jó lesz, majd minden a régi
- DPF-et kipucolod, 2 hétig jó lesz, majd minden a régi
- szívósort leszeded, megpucolod, 2 hétig jó lesz, majd minden a régi
aztán rájössz vagy veszel egy új DPF-et vagy kiírtod és az ecuscant arra használod. hogy az olajszerviz intervallumot kinullázd ...
- veszel egy új egr-t, 2 hétig jó lesz, majd minden a régi
- map szenzor csere, 2 hétig jó lesz, majd minden a régi
- LMM csere vagy lehúzod, 2 hétig jó lesz, majd minden a régi
- DPF-nél 3om szenzor van cseréled, 2 hétig jó lesz, majd minden a régi
- DPF-et kipucolod, 2 hétig jó lesz, majd minden a régi
- szívósort leszeded, megpucolod, 2 hétig jó lesz, majd minden a régi
aztán rájössz vagy veszel egy új DPF-et vagy kiírtod és az ecuscant arra használod. hogy az olajszerviz intervallumot kinullázd ...
droberto2013-07-23 23:08:17 // 38580
Volt ma nálam Alfa 159 Zico, csináltunk neki diagot.
(Ide fotó jött volna, ha Nokia barátunk lementette volna)
Üdv neki innen is. :)
Érdekességképpen mondom, hogy 850-es fordulatnál 105,97 %-os eltömődésnél volt 16 bar a nyomás a DPF bemeneti felén.
Hazafele össze is jött neki a Regen.
(Ide fotó jött volna, ha Nokia barátunk lementette volna)
Üdv neki innen is. :)
Érdekességképpen mondom, hogy 850-es fordulatnál 105,97 %-os eltömődésnél volt 16 bar a nyomás a DPF bemeneti felén.
Hazafele össze is jött neki a Regen.
droberto2013-07-23 23:08:08 // 38579
Nagyon köszi a tippeket. Tegnap óta keresem én is az összefüggéseket a hibajelenségek és a hibakódok közt.
A MAP hőmérsékletjel hiba csak limp módos haladáskor jelentkezett.
Az első vészmód olyan 80%-os tömődésnél jöhetett. Vagy legalábbis azt hihette a motorvezérlő, hogy 80% a tömődés. A tömődésről egyrészről a ΔP szenzor ad információt, másrészről meg különböző empirikus értékek (idő, hőmérsékelt, használat, fordulatszám, terhelés... stb). Bár ennek meg kissé ellent mond a 800-as fordulatnál a 116 mBar-os nyomás.
Ha EGR a hunyó, és az több időt volt nyitott állapotban a kelleténél, akkor ezzel okozhatta a magas szívótéri hőmérsékletet. Más részről pedig csökkentette az égési hőmérsékletet, mint ismeretes. Ezzel párhuzamosan nőtt a szilárd részecskék száma mely okozhatta a DPF idő előtti tömődését, amiről az ECU erről tudomást nem szerzett. Vagy pedig, ahogyan te mondod, nem is tudott regenerálni a limp miatt.
"autópályán pedig már a MAP hőmérséklet érzékelője nem tolerálta a magas hőmérsékletet jött a vészüzem" - Kérdés, hogy egy a DPF hiba előtt vagy után jött a MAP hiba? Tényleg de jó is lenne látni a hibák időben sorrendiségét.
Úgy gondolom, hogy amire szükségem van:
- DPF hőmérséklet szenzor (előtte azért még kimérem)
- DPF tisztítás kiszerelt állapotban
- 1 db DPF karima tőcsavar
- 1 db DPF karima tömítés
- Force regen
- Rendes regen
- EGR lehúzás
- Teszt, teszt, teszt
- Vsz. egy új EGR
- Egy rakat szerencse, hogy jók a találgatásaink :)))
A MAP hőmérsékletjel hiba csak limp módos haladáskor jelentkezett.
Az első vészmód olyan 80%-os tömődésnél jöhetett. Vagy legalábbis azt hihette a motorvezérlő, hogy 80% a tömődés. A tömődésről egyrészről a ΔP szenzor ad információt, másrészről meg különböző empirikus értékek (idő, hőmérsékelt, használat, fordulatszám, terhelés... stb). Bár ennek meg kissé ellent mond a 800-as fordulatnál a 116 mBar-os nyomás.
Ha EGR a hunyó, és az több időt volt nyitott állapotban a kelleténél, akkor ezzel okozhatta a magas szívótéri hőmérsékletet. Más részről pedig csökkentette az égési hőmérsékletet, mint ismeretes. Ezzel párhuzamosan nőtt a szilárd részecskék száma mely okozhatta a DPF idő előtti tömődését, amiről az ECU erről tudomást nem szerzett. Vagy pedig, ahogyan te mondod, nem is tudott regenerálni a limp miatt.
"autópályán pedig már a MAP hőmérséklet érzékelője nem tolerálta a magas hőmérsékletet jött a vészüzem" - Kérdés, hogy egy a DPF hiba előtt vagy után jött a MAP hiba? Tényleg de jó is lenne látni a hibák időben sorrendiségét.
Úgy gondolom, hogy amire szükségem van:
- DPF hőmérséklet szenzor (előtte azért még kimérem)
- DPF tisztítás kiszerelt állapotban
- 1 db DPF karima tőcsavar
- 1 db DPF karima tömítés
- Force regen
- Rendes regen
- EGR lehúzás
- Teszt, teszt, teszt
- Vsz. egy új EGR
- Egy rakat szerencse, hogy jók a találgatásaink :)))
Vermacy2013-07-23 22:08:17 // 38578
droberto2013-07-23 21:35:27 // 38577
A topicban többször linkeltem már az eLearnből kiszedett fotókat.
Keress rá! :)
Keress rá! :)
Crea2013-07-23 21:35:11 // 38576
Valaki nem találkozott még olyan problémával,hogy hátramenetben kattogó, kopogó hangot ad az autó? A szerelőm sajnos szabadságon van,de addig is foglalkoztat a dolog :) A hang kb olyan mint amikor a féltengely kattog, de nem olyan szabályos, lehet csak a kipufogó ver bele valahol...akna nélkül sajna nem sokra megyek :)
Piritu - 1.000.0002013-07-23 20:41:28 // 38574
A Spiderben sima imbusz volt a lyukak mélyén.
Norby2013-07-23 20:24:26 // 38573
Két pontot mutat, de mivel kell oda benyúlni? Csavart én nem látok!
Van hozzá valami speciális kulcs?
Van hozzá valami speciális kulcs?
Norby2013-07-23 20:22:23 // 38572
Elégy egyszerű leszedni. Visszarakni kicsit nehezebb.
Én még az előzőt szedtem le, mert ülésfűtést kapott.
Ki kell pattintgatni a fém vezetőről.
Én még az előzőt szedtem le, mert ülésfűtést kapott.
Ki kell pattintgatni a fém vezetőről.
mizooo2013-07-23 20:15:43 // 38571
Srácok, nem bírok a bézs szövetülés tisztításával :( állandóan foltos marad, nem tudom rendesen kitisztítani. Többféle anyaggal már többször nekiálltam, jobb lett, de nem teljesen foltmentes.
Szedte már valaki le az ülésről a borítást? Ha jól néztem viszonylag egyszerűen le lehet róla kapni müanyag szegélyek vannak bepattintva az ülés aljába.
Arra gondoltam lehúzom és mosógépben, vagy a folyóparton kimosnám :D
üdv
Szedte már valaki le az ülésről a borítást? Ha jól néztem viszonylag egyszerűen le lehet róla kapni müanyag szegélyek vannak bepattintva az ülés aljába.
Arra gondoltam lehúzom és mosógépben, vagy a folyóparton kimosnám :D
üdv
Piritu - 1.000.0002013-07-23 20:13:09 // 38570
Eddig csak a Spiderét szedtem le.
Norby2013-07-23 20:12:37 // 38569
Kormány leszedésben nincs otthon senki?
Norby2013-07-23 20:12:05 // 38568
Nem akartuk megbontani.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-23 19:23:24 // 38567
valaki vesz egy komplett blokkot bontva csak megnézi a hajtókarcsapágyakat milyen állapotban vannak meg lehúzza a HF-et elvinni nyomáspróbára, meglesi a hengereket stb...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-23 19:13:04 // 38566
dehogynem, mikor megvetted nem vitted el nyomáspróbára?
Norby2013-07-23 18:57:19 // 38565
Próbálkozom rendesen.
Ahhoz nem kell levenni a hf-et?
Ahhoz nem kell levenni a hf-et?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-23 18:54:06 // 38564
nyomáspróba a hf-nél ...Te mit el nem szopsz ezzel az 59-cel bakker
dangerel2013-07-23 18:43:17 // 38563
A kinyomócsapágy ment tönkre sajnos. Remélem mihamarabb kicserélik a műhelybe mivel pénteken reggel indulunk a Balcsira.
Sajnot tönkrement, nem tudom milyet tehettek bele de nagyon kiakadtam, mert már nem ez az első hiba és csak 4 hónapja vettem az autót.
Sajnot tönkrement, nem tudom milyet tehettek bele de nagyon kiakadtam, mert már nem ez az első hiba és csak 4 hónapja vettem az autót.
Norby2013-07-23 18:14:40 // 38562
Hengerfejességet hogy lehet tutira megállapítani?
lehet, hogy az 'új'motor sem "tökéletes" :(
lehet, hogy az 'új'motor sem "tökéletes" :(
Vermacy2013-07-23 12:56:56 // 38561
Tudnék, de nem eladó... :o)
Csabi2013-07-23 10:18:03 // 38560
Ilyen ábrám nekem is van:
Az EGR-ed biztos, h megszorult. Ezért látod a 'digitalizálódást'.A működtető feszt az ECU 100%-ra szabályozza, mert nem érzékeli a map,h lenne visszavezetett kipuffgáz. A hibakód is ezért P401. Valószínűleg zárt helyzetben van, és a viszonylag sok megtett kilométer vészüzemben,az okozója. Vagy ez indított mindent.
Tippjeim:
-A limp-mód elött már akadozott vagy kissé nyitott állapotban megragadt az EGR, az autópályán pedig már a MAP hőmérséklet érzékelője nem tolerálta a magas hőmérsékletet jött a vészüzem, ami ugye letilt mindenféle regenerációt.
-A MAP hőmérséklet érzékelője adta meg magát elsőként,ez vészüzemmel jár,szintén nincs regeneráció...
- Lehet még a DPF hőmérséklet érzékelő is, bár arra írtad, h elsőként az nem jelentkezett a hibák között.
Az egyenetlen alapjárat,a hibakód, és a diagram alapján, az EGR miatt van. Idő kérdése és jönne a 'have check engine" a szelepet letiltja és kisimul az alapjárat.De ez nem okoz vészüzemet.Egy párszor volt alkalmam tapasztalni az akadozó, vagy az éppen megszorult EGR miatt.
Ha törölsz minden hibakódot, akkor a MAP hiba rögtön visszajön alapjáraton?
Egyébként tényleg nagy hiányossága a hibatárolónak, h időpontot nem rögzít...csak éppen pár adott paramétert.
Remélem minél hamarabb megoldódik a problémád! :)
Ha szükséged van próbálgatni a MAP-ot, akkor átdobhatjuk az enyémből!
Az EGR-ed biztos, h megszorult. Ezért látod a 'digitalizálódást'.A működtető feszt az ECU 100%-ra szabályozza, mert nem érzékeli a map,h lenne visszavezetett kipuffgáz. A hibakód is ezért P401. Valószínűleg zárt helyzetben van, és a viszonylag sok megtett kilométer vészüzemben,az okozója. Vagy ez indított mindent.
Tippjeim:
-A limp-mód elött már akadozott vagy kissé nyitott állapotban megragadt az EGR, az autópályán pedig már a MAP hőmérséklet érzékelője nem tolerálta a magas hőmérsékletet jött a vészüzem, ami ugye letilt mindenféle regenerációt.
-A MAP hőmérséklet érzékelője adta meg magát elsőként,ez vészüzemmel jár,szintén nincs regeneráció...
- Lehet még a DPF hőmérséklet érzékelő is, bár arra írtad, h elsőként az nem jelentkezett a hibák között.
Az egyenetlen alapjárat,a hibakód, és a diagram alapján, az EGR miatt van. Idő kérdése és jönne a 'have check engine" a szelepet letiltja és kisimul az alapjárat.De ez nem okoz vészüzemet.Egy párszor volt alkalmam tapasztalni az akadozó, vagy az éppen megszorult EGR miatt.
Ha törölsz minden hibakódot, akkor a MAP hiba rögtön visszajön alapjáraton?
Egyébként tényleg nagy hiányossága a hibatárolónak, h időpontot nem rögzít...csak éppen pár adott paramétert.
Remélem minél hamarabb megoldódik a problémád! :)
Ha szükséged van próbálgatni a MAP-ot, akkor átdobhatjuk az enyémből!
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-23 09:44:16 // 38559
sok gagyit nem lehet hozzá kapni tán 2 fajtát...sokan nem tudják jól össze rakni
.......................2013-07-23 08:48:07 // 38558
valszeg a kinyomocsapàgy gagyi volt amit beraktak,
eddig birta
eddig birta
.......................2013-07-23 08:43:51 // 38557
a nehézkes indulàs azért van mert a rail csövön lévö szabàlyzo rögtön visszaengedi a rail 270 bar nyomàst a tankba,és idö kell mig felépül
ha 1k Hz en sipol egy darabig miutàn leàllitod,mert addig tartja a nyomàst
(a Mito igy csinàlja )
ha 1k Hz en sipol egy darabig miutàn leàllitod,mert addig tartja a nyomàst
(a Mito igy csinàlja )
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-23 07:10:48 // 38556
kinyomócsapágy tönkre ment ennyi a baja
droberto2013-07-23 01:53:44 // 38555
A lényeget persze kifelejtettem: Szóval a nem állt le a vas indítás után. Ebből az következik, hogy a DPF irdatlanul tele van.
droberto2013-07-23 01:47:35 // 38554
Ha ki is venném, előbb gyártanék egy passzdarabot a helyére egy 60-as csőből.
droberto2013-07-23 01:45:22 // 38553
Ma nagyon sokat törtem a fejemet a problémák lehetséges okain. Több emberrel beszéltem a CarTársakon kívül. AR szervíz, Bosch szervíz, Novoth Tibor...stb.
A lényeg, hogy folytattam a hibafeltárást.
Korszerű autódiagnosztika:
Nem mondom, sztahanovista módon picit még élvezem is, csak ne lenne minden olyan drága.
Először visszatettem a szenzorokat a stekkerekre.
Kiolvastam a hibákat amiket a hazaúton gyűjtöttem:
1: P1206 - Részecskeszûrô
2: P0095 - Levegõhõmérs. érz. (a feltölt. nyomás érz. belsejében)
3: P2085 - Hõmérs. érz. a részecskeszûrõ bemenetén
Részecskeszűrő eldugulás: 96,19 %
Leellenőriztem a nyomáskülönbség szenzort. Szájjal fúkodtam.
Megfelelőnek ítélem, bár a villamos mérést is szeretném még elvégezni.
310 mBar-t tudtam max-ba fújni, ami nagyjából egyezik a 0,25 bar-ral ami a gumiabroncs nyomásmérőbe tudtam fújni.
Ezután beindítottam az autót leömlővel, DPF és dob nélkül.
Hibakódok:
1: P2085 - Hõmérs. érz. a részecskeszûrõ bemenetén - Ergo tönkrement. Rájöttem, hogy az a kis téglatest alapú, hasáb formájú kerámiának középen kéne lennie.
Nem tudom, hogy a hibát ez okozta-e (erre hibakód korábban nem volt), vagy nálam törött el (ment tönkre), de most nem ad jelet. Illetve ad, 999°Cot mutat a MES.
Sajnos ilyet vennem kell.
És most jön a meglepetés (Piritu már mosolyoghat :)):
2: P0401 - EGR szelep - Lehet, hogy minden baj okozója az EGR szelep volt?
Gyorsan le is ellenőriztem:
Szó se róla, elég digitálisan viselkedik. Lehet ez is vadászni ment? Netán meg kéne próbáljak egy tisztítást?
Egyébként ez megmagyarázná a szívótérben levő magas hőmérséklet jelet illetve a motor egyenetlen járását (amit a Pesti lámpánál csinált) alapjáraton.
Video
Az indulás után rögtön jött az a ronda hang amit Pesten is csinált (38-39 mp), kissé konszolidáltabb változatban. Illetőleg nem csak hang hanem pamacs is jött.
Nézegettem az EGR viselkedését is (4:40 - 7:00-ig).
KIpuff nélkül nem olyan hangos mint azt először gondoltam. Viszont DPF nélkül k@rva büdös. Ha fent van is undor keltő a dízel szag (jobban bírom a benzinesek szagát), de nélküle pont olyan mint egy 2 milliót futott Ikarusz busz.
Egyébként amit hiányolok a hibakód kiolvasásban, az az, hogy nem írja ki MES a hiba fellépésének idejét. Nem tudom, hogy a gyári Examiner képes-e erre?
Jó lenne arra is rájönni, hogy miért indul nehézkesen és furán röviddel azután, hogy leállítjuk az autót.
A lényeg, hogy folytattam a hibafeltárást.
Korszerű autódiagnosztika:
Nem mondom, sztahanovista módon picit még élvezem is, csak ne lenne minden olyan drága.
Először visszatettem a szenzorokat a stekkerekre.
Kiolvastam a hibákat amiket a hazaúton gyűjtöttem:
1: P1206 - Részecskeszûrô
2: P0095 - Levegõhõmérs. érz. (a feltölt. nyomás érz. belsejében)
3: P2085 - Hõmérs. érz. a részecskeszûrõ bemenetén
Részecskeszűrő eldugulás: 96,19 %
Leellenőriztem a nyomáskülönbség szenzort. Szájjal fúkodtam.
Megfelelőnek ítélem, bár a villamos mérést is szeretném még elvégezni.
310 mBar-t tudtam max-ba fújni, ami nagyjából egyezik a 0,25 bar-ral ami a gumiabroncs nyomásmérőbe tudtam fújni.
Ezután beindítottam az autót leömlővel, DPF és dob nélkül.
Hibakódok:
1: P2085 - Hõmérs. érz. a részecskeszûrõ bemenetén - Ergo tönkrement. Rájöttem, hogy az a kis téglatest alapú, hasáb formájú kerámiának középen kéne lennie.
Nem tudom, hogy a hibát ez okozta-e (erre hibakód korábban nem volt), vagy nálam törött el (ment tönkre), de most nem ad jelet. Illetve ad, 999°Cot mutat a MES.
Sajnos ilyet vennem kell.
És most jön a meglepetés (Piritu már mosolyoghat :)):
2: P0401 - EGR szelep - Lehet, hogy minden baj okozója az EGR szelep volt?
Gyorsan le is ellenőriztem:
Szó se róla, elég digitálisan viselkedik. Lehet ez is vadászni ment? Netán meg kéne próbáljak egy tisztítást?
Egyébként ez megmagyarázná a szívótérben levő magas hőmérséklet jelet illetve a motor egyenetlen járását (amit a Pesti lámpánál csinált) alapjáraton.
Video
Az indulás után rögtön jött az a ronda hang amit Pesten is csinált (38-39 mp), kissé konszolidáltabb változatban. Illetőleg nem csak hang hanem pamacs is jött.
Nézegettem az EGR viselkedését is (4:40 - 7:00-ig).
KIpuff nélkül nem olyan hangos mint azt először gondoltam. Viszont DPF nélkül k@rva büdös. Ha fent van is undor keltő a dízel szag (jobban bírom a benzinesek szagát), de nélküle pont olyan mint egy 2 milliót futott Ikarusz busz.
Egyébként amit hiányolok a hibakód kiolvasásban, az az, hogy nem írja ki MES a hiba fellépésének idejét. Nem tudom, hogy a gyári Examiner képes-e erre?
Jó lenne arra is rájönni, hogy miért indul nehézkesen és furán röviddel azután, hogy leállítjuk az autót.
DonPimpa2013-07-22 23:16:02 // 38552
ALFI156 hirdetése
Magát az autót én nem ismerem, de mint ex-újvárosi a tulajt igen, és róla elhiszem, hogy nem zsákbamacskát árul...
Magát az autót én nem ismerem, de mint ex-újvárosi a tulajt igen, és róla elhiszem, hogy nem zsákbamacskát árul...
dev1662013-07-22 22:49:36 // 38551
Sziasztok! Tudna valaki ajánlani egy korrekt előéletű, csalódásmentes dízel 159-est? Fontos, hogy 4 ajtós legyen és vagy 1.9 16V vagy 2.4 legyen a géptető alatt. Nem a km állás, hanem az előélet és az állapot számít.
dangerel2013-07-22 21:47:25 // 38550
elméletileg kicserélték a teljes kuplung rendszert de úgy 4 hónapja, elmondás alapján mielőtt megvettem a kocsit kicserélték a kinyomó csapágyat, kuplungot és a lenkereket is. Szóval nemtudom.
Még annyi hogy a motor alatt olajszivárgást tapasztaltam az aszfalton. Tartok attól hogy komoly a dolog.
Még annyi hogy a motor alatt olajszivárgást tapasztaltam az aszfalton. Tartok attól hogy komoly a dolog.
Piritu - 1.000.0002013-07-22 21:47:03 // 38549
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-22 21:14:05 // 38548
cseréltek rajta kinyomócsapágyat? akkor szokott beesni ha nem jól légtelenítenek vagy rosszul rakják össze ...
dangerel2013-07-22 21:10:27 // 38547
Sziasztok.
A mai nap teljes csőd. Tegnap kipolíroztam a kocsit, bőrápoló, kozmetika meg hasonlók.Kicseréltem az első krómozott hűtőrács takarót és az első jelet is. Tiszta cukorka lett a kocsi.
Erre ma hazafele az úton kinyomtam a kuplungot és a pedál lent maradt. Idegbaj azonnal!
Ezután leálltam de későbbiekben nem lehetett sebességet váltani. Ha a motort leállítottam tudtam sebességet váltani.
Szóval hívtam egy trélert és elvitettem egy közeli műhelybe. Várom a diagnózist, amit holnap reggel megtudok.
Bízok benne, hogy semmi komoly és mihamarabb megoldható mert pénteken indulunk a kirándulásra.
Sziasztok.
A mai nap teljes csőd. Tegnap kipolíroztam a kocsit, bőrápoló, kozmetika meg hasonlók.Kicseréltem az első krómozott hűtőrács takarót és az első jelet is. Tiszta cukorka lett a kocsi.
Erre ma hazafele az úton kinyomtam a kuplungot és a pedál lent maradt. Idegbaj azonnal!
Ezután leálltam de későbbiekben nem lehetett sebességet váltani. Ha a motort leállítottam tudtam sebességet váltani.
Szóval hívtam egy trélert és elvitettem egy közeli műhelybe. Várom a diagnózist, amit holnap reggel megtudok.
Bízok benne, hogy semmi komoly és mihamarabb megoldható mert pénteken indulunk a kirándulásra.
Sziasztok.
Shadin2013-07-22 15:51:11 // 38546
3-4mbar volt csak gyújtáson.
Csabi2013-07-22 15:17:33 // 38545
én megnézném MES-sel is csak gyújtáson ...0mbar kellene mutatni, akkor lenne érdekes, ha most is 4-500mbart mutatna...
Shadin2013-07-22 14:54:26 // 38544
ill. eleve ki kellett volna próbálnunk lehúzott nyomás csővel.
Csabi2013-07-22 14:10:15 // 38543
Nem próbáltad beindítani egy pillanatra DPF nélkül, rádugott érzékelőkkel? Biztos ami biztos alapon....
.......................2013-07-22 09:50:30 // 38542
ha ugyis szétszedted,üsd ki a francba a DPF et,vagy ha van hegesztö cimbid ,szétvàgva a hàzat egszerüen ki kell venni
.......................2013-07-22 09:44:48 // 38541
attol még kormolhatnak mint àllat,
és a DPF meg nem birja követni
és a DPF meg nem birja követni