mit csinàlj?
DPF kifur,vagy kiszerel,kiirat
EGR fejét levesz ,vagy leblindel,EGR progibol kiirat,
a kis lapàtkàkat pedig akaszd le
sajna ez tapasztalat,ha nem akarsz szivni igy kell hasznàlni,sajnos
persze ugy ,hogy vizsgàra vissza lehessen alakitani
nekem sincs DPF ,csippelt ,felujitott porlasztoval NEM füstöl,padlogàzon se
.......................2013-07-24 10:03:58 // 38604
droberto2013-07-24 10:00:52 // 38603
Vagy a kopott befecs rendszer miatt füstöl, vagy a remap miatt.
Egyébként a szar meg relatív. Az enyém is nyom egy kis pamacsot (amikor VTT-n nyomkáltuk a vasaknak Shadin vette észre) + a kipuff vége is bekormolódik 100 km alatt, de teljesen használható mértékben. Szépen indul és elfogadható a befecs. korrekció is.
"szerintem nagyon sok alfaban maradhatott volna a DPF ,és a porlaszto felujitàs megoldotta volna" - és nemcsak alfában nagyjából mindenben. De oknyomozás helyett egyszerűbb kiütni, mint a valós problémát elhárítani.
Egyébként a szar meg relatív. Az enyém is nyom egy kis pamacsot (amikor VTT-n nyomkáltuk a vasaknak Shadin vette észre) + a kipuff vége is bekormolódik 100 km alatt, de teljesen használható mértékben. Szépen indul és elfogadható a befecs. korrekció is.
"szerintem nagyon sok alfaban maradhatott volna a DPF ,és a porlaszto felujitàs megoldotta volna" - és nemcsak alfában nagyjából mindenben. De oknyomozás helyett egyszerűbb kiütni, mint a valós problémát elhárítani.
.......................2013-07-24 09:59:08 // 38602
.......................2013-07-24 09:56:12 // 38601
mondod ezt te akinek a frissebb ,korszerübb EURO 4 van a 2.0 jtdm ben,
higgyétek el a 159 DPF egyeszerüen hibàs konstrukcio,
nem véletlenül a 2010 utàni 1.9 jtdm ben màs a szivosor màr
a 2.0 170 lovsban pedig alapvetöen màS
szerintem ebböl azért belàthato ,hogy a gyàrban is làttàk hogy ez nem sikerült,
hisz akkor nem is modositottak volna rajta
higgyétek el a 159 DPF egyeszerüen hibàs konstrukcio,
nem véletlenül a 2010 utàni 1.9 jtdm ben màs a szivosor màr
a 2.0 170 lovsban pedig alapvetöen màS
szerintem ebböl azért belàthato ,hogy a gyàrban is làttàk hogy ez nem sikerült,
hisz akkor nem is modositottak volna rajta
droberto2013-07-24 09:54:08 // 38600
Persze tudom, hogy erre gondoltál, de az zicher, hogy a Holland nem cserélt/tisztított EGR-ert, MAP-ot, DPF-et, meg szívósort.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-24 09:52:09 // 38599
honnan tudod hogy az előző gazdi mit cserélt? én a hibátlan futást nem évben ha nem km-ben számolom ....valaki 3om év alatt 20e-et megy én 80e-et a kettő között van némi különbség
droberto2013-07-24 09:51:59 // 38598
Szosza, értem én meg minden, de mit csináljak?
Szar-szar, meg minden de akkor is a piac számunkra legjobb autója, bazi jó designal, motorral futóművel, extrákkal...stb.
Tönkrement valami, (igazából mindenki csak találgat) megpróbálom megjavítani kicserélni.
A füst terén pedig, nem fogok a levetett Passat-ok Audik szintjére süllyedni. (Nem akartam senkit megbántani.)
Szar-szar, meg minden de akkor is a piac számunkra legjobb autója, bazi jó designal, motorral futóművel, extrákkal...stb.
Tönkrement valami, (igazából mindenki csak találgat) megpróbálom megjavítani kicserélni.
A füst terén pedig, nem fogok a levetett Passat-ok Audik szintjére süllyedni. (Nem akartam senkit megbántani.)
Piritu - 1.000.0002013-07-24 09:44:46 // 38597
Valószínűleg igazad lesz.
A dpf miatt nem látni, hogy valami probléma van. Onnantól már "viszi" magával az egész cuccot.
A 156-nál is úgy derült ki, hogy megszorult az egr, hogy néha füstölt a kocsi. Ugyanígy a porlasztóhibát is "eldugja" a szűrő.
A dpf miatt nem látni, hogy valami probléma van. Onnantól már "viszi" magával az egész cuccot.
A 156-nál is úgy derült ki, hogy megszorult az egr, hogy néha füstölt a kocsi. Ugyanígy a porlasztóhibát is "eldugja" a szűrő.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-24 09:42:19 // 38596
én szurkolok neked, majd írja a fejleményekről miket cseréltél, hova jutottál ...
droberto2013-07-24 09:42:01 // 38595
Nem olyan kiforrott mint az E5-ös MiTo és Giu ez tény, de ezekkel is lesznek idővel problémák.
Hiszem, hogy a hibás alkatrész cseréjével a problémák megoldódnak.
El kell fogadni, hogy az emisszókorlátozó részegységek is kopó dolgok, melyeket kb. az autó teljes élettartamának felénél cserélni szükséges.
Aki meg nem fogadja el, annak is költség, mivel a szoftverből is ki kell iratni.
De ehhez társul a tudat, hogy az autó gusztustalanul környezetszennyező lesz.
(A részletekbe most nem szeretnék belemenni.)
Hiszem, hogy a hibás alkatrész cseréjével a problémák megoldódnak.
El kell fogadni, hogy az emisszókorlátozó részegységek is kopó dolgok, melyeket kb. az autó teljes élettartamának felénél cserélni szükséges.
Aki meg nem fogadja el, annak is költség, mivel a szoftverből is ki kell iratni.
De ehhez társul a tudat, hogy az autó gusztustalanul környezetszennyező lesz.
(A részletekbe most nem szeretnék belemenni.)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-24 09:40:48 // 38594
persze hogy nem mivel DPF nem de kati az van benne :)) nyitott rendszernél jó hogy füstöl
Piritu - 1.000.0002013-07-24 09:40:18 // 38593
A dpf NEM kell az euro4-hez, a 156-om is az volt, de dpf nélkül tudta teljesíteni.
Mondjuk érdekes, mert anno azt, mondták, hogy a dpf azért van, mert így már teljesíti az akkor még hivatalosan nem létező euro5-öt. Aztén megjött az 5, és kiderült, hogy mégse tudja. Gyakorlatilag a TiBi és a 2.0-ás maradt, még a többi régi benyás is "megszűnt".
Mondjuk érdekes, mert anno azt, mondták, hogy a dpf azért van, mert így már teljesíti az akkor még hivatalosan nem létező euro5-öt. Aztén megjött az 5, és kiderült, hogy mégse tudja. Gyakorlatilag a TiBi és a 2.0-ás maradt, még a többi régi benyás is "megszűnt".
.......................2013-07-24 09:36:12 // 38592
azért füstöl mert szarok a porlasztok,
ha felujittatod öket nem fog füstölni DPF nélkül sem,
ez tapasztalat,nekem is igy volt
a DPF nem tud kiégni mert a porlasztok sokkal több kormot vernek bele,
mint amennyit ki tud égetni egy regen alatt,
ezt tetözi ,hogy 750..900 km erenként teszi csak mindezt(a Mito 300km regeneràl)
szerintem nagyon sok alfaban maradhatott volna a DPF ,és a porlaszto felujitàs megoldotta volna
(nade a hozzà nem értö szerelök egyböl àt akarjàk furni)
ha felujittatod öket nem fog füstölni DPF nélkül sem,
ez tapasztalat,nekem is igy volt
a DPF nem tud kiégni mert a porlasztok sokkal több kormot vernek bele,
mint amennyit ki tud égetni egy regen alatt,
ezt tetözi ,hogy 750..900 km erenként teszi csak mindezt(a Mito 300km regeneràl)
szerintem nagyon sok alfaban maradhatott volna a DPF ,és a porlaszto felujitàs megoldotta volna
(nade a hozzà nem értö szerelök egyböl àt akarjàk furni)
Piritu - 1.000.0002013-07-24 09:31:57 // 38591
Egyetértek.
Piritu - 1.000.0002013-07-24 09:29:10 // 38590
Füstöl?
Ez érdekes, mert a 156-omban is ez a moci volt, de DPF nélkül. Gyakorlatilag sosem füstölt, még boxal sem. A kipuff vége persze kormos volt, de látni nem lehett a füstöt. Ha a boxot nagyon felhúztam max egy kis pamacs volt ha odaléptem.
Ez érdekes, mert a 156-omban is ez a moci volt, de DPF nélkül. Gyakorlatilag sosem füstölt, még boxal sem. A kipuff vége persze kormos volt, de látni nem lehett a füstöt. Ha a boxot nagyon felhúztam max egy kis pamacs volt ha odaléptem.
Shadin2013-07-24 09:13:53 // 38589
A (jó) részecskeszűrőm kiiktatása semmilyen pozitívumot nem hozott sem fogyasztásban sem pedig teljesítményben. Cserébe TDCI csíkot húz maga után :-( Megy vissza a helyére.
.......................2013-07-24 09:13:35 // 38588
most kicseréled a höméröt,
megy egy honapig akkor felakad az EGR,ok kicsieréled
akkor egy fél év mulva a szivosor akad meg,ok azt is kicsieréled
aztàn megunod ,mint én..
én is hittem benne ,hogy rendesen meg lehet csinàlni ezeket
DE NEM,sajna a Pierburg nagyon rossz konstrukciot tett össze ami a
szivosort ,EGR t illeti
érdekes a Mito ban Magnetti marelli van EGR ,szivosorban pedig NINCS lapàtka
és 5 éve mennek ezek hiba nélkül
megy egy honapig akkor felakad az EGR,ok kicsieréled
akkor egy fél év mulva a szivosor akad meg,ok azt is kicsieréled
aztàn megunod ,mint én..
én is hittem benne ,hogy rendesen meg lehet csinàlni ezeket
DE NEM,sajna a Pierburg nagyon rossz konstrukciot tett össze ami a
szivosort ,EGR t illeti
érdekes a Mito ban Magnetti marelli van EGR ,szivosorban pedig NINCS lapàtka
és 5 éve mennek ezek hiba nélkül
Shadin2013-07-24 08:55:43 // 38587
Csak nálad másfél :-)
droberto2013-07-24 08:42:29 // 38586
Az a másfél, az 5! és a hozzá társuló 200.000 km!
droberto2013-07-24 08:41:17 // 38585
Azért annak nagy a valószínűsége, hogy nem az egész emissziókorlátozó rendszer dőlt be.
.......................2013-07-24 08:21:43 // 38584
van egy olyan érzésam ,hogy Erhardnak igaza lesz,
ez a Euro4 nem megy a 159 ben rendesen
ez a Euro4 nem megy a 159 ben rendesen
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-24 08:21:21 // 38583
tapasztalat :) én ezt végig játszottam 4 éve ... az ecuscan nem nekem 2 dologra jó az övet kikapcsolni meg a szervizt nullázni :P
Shadin2013-07-24 08:10:08 // 38582
Ez egy kicsit pesszimista volt :-) Másfél évig hibátlan volt az autó, egyvalami beletúr az életébe amit egy kis szerencsével meg lehet találni, javítani és megint jó lesz több mint két hétig.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-24 07:17:42 // 38581
elmondom mi fog történni:
- veszel egy új egr-t, 2 hétig jó lesz, majd minden a régi
- map szenzor csere, 2 hétig jó lesz, majd minden a régi
- LMM csere vagy lehúzod, 2 hétig jó lesz, majd minden a régi
- DPF-nél 3om szenzor van cseréled, 2 hétig jó lesz, majd minden a régi
- DPF-et kipucolod, 2 hétig jó lesz, majd minden a régi
- szívósort leszeded, megpucolod, 2 hétig jó lesz, majd minden a régi
aztán rájössz vagy veszel egy új DPF-et vagy kiírtod és az ecuscant arra használod. hogy az olajszerviz intervallumot kinullázd ...
- veszel egy új egr-t, 2 hétig jó lesz, majd minden a régi
- map szenzor csere, 2 hétig jó lesz, majd minden a régi
- LMM csere vagy lehúzod, 2 hétig jó lesz, majd minden a régi
- DPF-nél 3om szenzor van cseréled, 2 hétig jó lesz, majd minden a régi
- DPF-et kipucolod, 2 hétig jó lesz, majd minden a régi
- szívósort leszeded, megpucolod, 2 hétig jó lesz, majd minden a régi
aztán rájössz vagy veszel egy új DPF-et vagy kiírtod és az ecuscant arra használod. hogy az olajszerviz intervallumot kinullázd ...
droberto2013-07-23 23:08:17 // 38580
Volt ma nálam Alfa 159 Zico, csináltunk neki diagot.
(Ide fotó jött volna, ha Nokia barátunk lementette volna)
Üdv neki innen is. :)
Érdekességképpen mondom, hogy 850-es fordulatnál 105,97 %-os eltömődésnél volt 16 bar a nyomás a DPF bemeneti felén.
Hazafele össze is jött neki a Regen.
(Ide fotó jött volna, ha Nokia barátunk lementette volna)
Üdv neki innen is. :)
Érdekességképpen mondom, hogy 850-es fordulatnál 105,97 %-os eltömődésnél volt 16 bar a nyomás a DPF bemeneti felén.
Hazafele össze is jött neki a Regen.
droberto2013-07-23 23:08:08 // 38579
Nagyon köszi a tippeket. Tegnap óta keresem én is az összefüggéseket a hibajelenségek és a hibakódok közt.
A MAP hőmérsékletjel hiba csak limp módos haladáskor jelentkezett.
Az első vészmód olyan 80%-os tömődésnél jöhetett. Vagy legalábbis azt hihette a motorvezérlő, hogy 80% a tömődés. A tömődésről egyrészről a ΔP szenzor ad információt, másrészről meg különböző empirikus értékek (idő, hőmérsékelt, használat, fordulatszám, terhelés... stb). Bár ennek meg kissé ellent mond a 800-as fordulatnál a 116 mBar-os nyomás.
Ha EGR a hunyó, és az több időt volt nyitott állapotban a kelleténél, akkor ezzel okozhatta a magas szívótéri hőmérsékletet. Más részről pedig csökkentette az égési hőmérsékletet, mint ismeretes. Ezzel párhuzamosan nőtt a szilárd részecskék száma mely okozhatta a DPF idő előtti tömődését, amiről az ECU erről tudomást nem szerzett. Vagy pedig, ahogyan te mondod, nem is tudott regenerálni a limp miatt.
"autópályán pedig már a MAP hőmérséklet érzékelője nem tolerálta a magas hőmérsékletet jött a vészüzem" - Kérdés, hogy egy a DPF hiba előtt vagy után jött a MAP hiba? Tényleg de jó is lenne látni a hibák időben sorrendiségét.
Úgy gondolom, hogy amire szükségem van:
- DPF hőmérséklet szenzor (előtte azért még kimérem)
- DPF tisztítás kiszerelt állapotban
- 1 db DPF karima tőcsavar
- 1 db DPF karima tömítés
- Force regen
- Rendes regen
- EGR lehúzás
- Teszt, teszt, teszt
- Vsz. egy új EGR
- Egy rakat szerencse, hogy jók a találgatásaink :)))
A MAP hőmérsékletjel hiba csak limp módos haladáskor jelentkezett.
Az első vészmód olyan 80%-os tömődésnél jöhetett. Vagy legalábbis azt hihette a motorvezérlő, hogy 80% a tömődés. A tömődésről egyrészről a ΔP szenzor ad információt, másrészről meg különböző empirikus értékek (idő, hőmérsékelt, használat, fordulatszám, terhelés... stb). Bár ennek meg kissé ellent mond a 800-as fordulatnál a 116 mBar-os nyomás.
Ha EGR a hunyó, és az több időt volt nyitott állapotban a kelleténél, akkor ezzel okozhatta a magas szívótéri hőmérsékletet. Más részről pedig csökkentette az égési hőmérsékletet, mint ismeretes. Ezzel párhuzamosan nőtt a szilárd részecskék száma mely okozhatta a DPF idő előtti tömődését, amiről az ECU erről tudomást nem szerzett. Vagy pedig, ahogyan te mondod, nem is tudott regenerálni a limp miatt.
"autópályán pedig már a MAP hőmérséklet érzékelője nem tolerálta a magas hőmérsékletet jött a vészüzem" - Kérdés, hogy egy a DPF hiba előtt vagy után jött a MAP hiba? Tényleg de jó is lenne látni a hibák időben sorrendiségét.
Úgy gondolom, hogy amire szükségem van:
- DPF hőmérséklet szenzor (előtte azért még kimérem)
- DPF tisztítás kiszerelt állapotban
- 1 db DPF karima tőcsavar
- 1 db DPF karima tömítés
- Force regen
- Rendes regen
- EGR lehúzás
- Teszt, teszt, teszt
- Vsz. egy új EGR
- Egy rakat szerencse, hogy jók a találgatásaink :)))
Vermacy2013-07-23 22:08:17 // 38578
droberto2013-07-23 21:35:27 // 38577
A topicban többször linkeltem már az eLearnből kiszedett fotókat.
Keress rá! :)
Keress rá! :)
Crea2013-07-23 21:35:11 // 38576
Valaki nem találkozott még olyan problémával,hogy hátramenetben kattogó, kopogó hangot ad az autó? A szerelőm sajnos szabadságon van,de addig is foglalkoztat a dolog :) A hang kb olyan mint amikor a féltengely kattog, de nem olyan szabályos, lehet csak a kipufogó ver bele valahol...akna nélkül sajna nem sokra megyek :)
Piritu - 1.000.0002013-07-23 20:41:28 // 38574
A Spiderben sima imbusz volt a lyukak mélyén.
Norby2013-07-23 20:24:26 // 38573
Két pontot mutat, de mivel kell oda benyúlni? Csavart én nem látok!
Van hozzá valami speciális kulcs?
Van hozzá valami speciális kulcs?
Norby2013-07-23 20:22:23 // 38572
Elégy egyszerű leszedni. Visszarakni kicsit nehezebb.
Én még az előzőt szedtem le, mert ülésfűtést kapott.
Ki kell pattintgatni a fém vezetőről.
Én még az előzőt szedtem le, mert ülésfűtést kapott.
Ki kell pattintgatni a fém vezetőről.
mizooo2013-07-23 20:15:43 // 38571
Srácok, nem bírok a bézs szövetülés tisztításával :( állandóan foltos marad, nem tudom rendesen kitisztítani. Többféle anyaggal már többször nekiálltam, jobb lett, de nem teljesen foltmentes.
Szedte már valaki le az ülésről a borítást? Ha jól néztem viszonylag egyszerűen le lehet róla kapni müanyag szegélyek vannak bepattintva az ülés aljába.
Arra gondoltam lehúzom és mosógépben, vagy a folyóparton kimosnám :D
üdv
Szedte már valaki le az ülésről a borítást? Ha jól néztem viszonylag egyszerűen le lehet róla kapni müanyag szegélyek vannak bepattintva az ülés aljába.
Arra gondoltam lehúzom és mosógépben, vagy a folyóparton kimosnám :D
üdv
Piritu - 1.000.0002013-07-23 20:13:09 // 38570
Eddig csak a Spiderét szedtem le.
Norby2013-07-23 20:12:37 // 38569
Kormány leszedésben nincs otthon senki?
Norby2013-07-23 20:12:05 // 38568
Nem akartuk megbontani.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-23 19:23:24 // 38567
valaki vesz egy komplett blokkot bontva csak megnézi a hajtókarcsapágyakat milyen állapotban vannak meg lehúzza a HF-et elvinni nyomáspróbára, meglesi a hengereket stb...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-23 19:13:04 // 38566
dehogynem, mikor megvetted nem vitted el nyomáspróbára?
Norby2013-07-23 18:57:19 // 38565
Próbálkozom rendesen.
Ahhoz nem kell levenni a hf-et?
Ahhoz nem kell levenni a hf-et?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-23 18:54:06 // 38564
nyomáspróba a hf-nél ...Te mit el nem szopsz ezzel az 59-cel bakker
dangerel2013-07-23 18:43:17 // 38563
A kinyomócsapágy ment tönkre sajnos. Remélem mihamarabb kicserélik a műhelybe mivel pénteken reggel indulunk a Balcsira.
Sajnot tönkrement, nem tudom milyet tehettek bele de nagyon kiakadtam, mert már nem ez az első hiba és csak 4 hónapja vettem az autót.
Sajnot tönkrement, nem tudom milyet tehettek bele de nagyon kiakadtam, mert már nem ez az első hiba és csak 4 hónapja vettem az autót.
Norby2013-07-23 18:14:40 // 38562
Hengerfejességet hogy lehet tutira megállapítani?
lehet, hogy az 'új'motor sem "tökéletes" :(
lehet, hogy az 'új'motor sem "tökéletes" :(
Vermacy2013-07-23 12:56:56 // 38561
Tudnék, de nem eladó... :o)
Csabi2013-07-23 10:18:03 // 38560
Ilyen ábrám nekem is van:
Az EGR-ed biztos, h megszorult. Ezért látod a 'digitalizálódást'.A működtető feszt az ECU 100%-ra szabályozza, mert nem érzékeli a map,h lenne visszavezetett kipuffgáz. A hibakód is ezért P401. Valószínűleg zárt helyzetben van, és a viszonylag sok megtett kilométer vészüzemben,az okozója. Vagy ez indított mindent.
Tippjeim:
-A limp-mód elött már akadozott vagy kissé nyitott állapotban megragadt az EGR, az autópályán pedig már a MAP hőmérséklet érzékelője nem tolerálta a magas hőmérsékletet jött a vészüzem, ami ugye letilt mindenféle regenerációt.
-A MAP hőmérséklet érzékelője adta meg magát elsőként,ez vészüzemmel jár,szintén nincs regeneráció...
- Lehet még a DPF hőmérséklet érzékelő is, bár arra írtad, h elsőként az nem jelentkezett a hibák között.
Az egyenetlen alapjárat,a hibakód, és a diagram alapján, az EGR miatt van. Idő kérdése és jönne a 'have check engine" a szelepet letiltja és kisimul az alapjárat.De ez nem okoz vészüzemet.Egy párszor volt alkalmam tapasztalni az akadozó, vagy az éppen megszorult EGR miatt.
Ha törölsz minden hibakódot, akkor a MAP hiba rögtön visszajön alapjáraton?
Egyébként tényleg nagy hiányossága a hibatárolónak, h időpontot nem rögzít...csak éppen pár adott paramétert.
Remélem minél hamarabb megoldódik a problémád! :)
Ha szükséged van próbálgatni a MAP-ot, akkor átdobhatjuk az enyémből!
Az EGR-ed biztos, h megszorult. Ezért látod a 'digitalizálódást'.A működtető feszt az ECU 100%-ra szabályozza, mert nem érzékeli a map,h lenne visszavezetett kipuffgáz. A hibakód is ezért P401. Valószínűleg zárt helyzetben van, és a viszonylag sok megtett kilométer vészüzemben,az okozója. Vagy ez indított mindent.
Tippjeim:
-A limp-mód elött már akadozott vagy kissé nyitott állapotban megragadt az EGR, az autópályán pedig már a MAP hőmérséklet érzékelője nem tolerálta a magas hőmérsékletet jött a vészüzem, ami ugye letilt mindenféle regenerációt.
-A MAP hőmérséklet érzékelője adta meg magát elsőként,ez vészüzemmel jár,szintén nincs regeneráció...
- Lehet még a DPF hőmérséklet érzékelő is, bár arra írtad, h elsőként az nem jelentkezett a hibák között.
Az egyenetlen alapjárat,a hibakód, és a diagram alapján, az EGR miatt van. Idő kérdése és jönne a 'have check engine" a szelepet letiltja és kisimul az alapjárat.De ez nem okoz vészüzemet.Egy párszor volt alkalmam tapasztalni az akadozó, vagy az éppen megszorult EGR miatt.
Ha törölsz minden hibakódot, akkor a MAP hiba rögtön visszajön alapjáraton?
Egyébként tényleg nagy hiányossága a hibatárolónak, h időpontot nem rögzít...csak éppen pár adott paramétert.
Remélem minél hamarabb megoldódik a problémád! :)
Ha szükséged van próbálgatni a MAP-ot, akkor átdobhatjuk az enyémből!
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-23 09:44:16 // 38559
sok gagyit nem lehet hozzá kapni tán 2 fajtát...sokan nem tudják jól össze rakni
.......................2013-07-23 08:48:07 // 38558
valszeg a kinyomocsapàgy gagyi volt amit beraktak,
eddig birta
eddig birta
.......................2013-07-23 08:43:51 // 38557
a nehézkes indulàs azért van mert a rail csövön lévö szabàlyzo rögtön visszaengedi a rail 270 bar nyomàst a tankba,és idö kell mig felépül
ha 1k Hz en sipol egy darabig miutàn leàllitod,mert addig tartja a nyomàst
(a Mito igy csinàlja )
ha 1k Hz en sipol egy darabig miutàn leàllitod,mert addig tartja a nyomàst
(a Mito igy csinàlja )
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-23 07:10:48 // 38556
kinyomócsapágy tönkre ment ennyi a baja
droberto2013-07-23 01:53:44 // 38555
A lényeget persze kifelejtettem: Szóval a nem állt le a vas indítás után. Ebből az következik, hogy a DPF irdatlanul tele van.