Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-03 12:40:29 // 39040
ha benne van a DPF akkor 9L környéke ha kiveszed belőle (előbb utóbb ki kell) nekem 7,5-ből megállt vegyesben, az 1.9 DPF-fel 6.4...az 1.9 sokkal dejzelesebb az 5 henger nagyon sima hozzá képest a nyomaték össze hasonlíthatatlan ..
Tom5552013-08-03 12:23:38 // 39039
Igen a 200Le az nyerő. Fogyasztásban mekkora különbség van köztük. Általában rövid távokon használom. (20km-re ingázok.)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-03 12:18:04 // 39038
ha szeretsz sportosan vezetni akkor a 2.4 semmi más nem adja vissza azt a vezetési élményt amit nyújt normál használatra jó az 1.9 is
Tom5552013-08-03 11:12:06 // 39037
Sziasztok!

Lassan de biztosan le kell cserélnem a 155-ösömet. Eléggé tetszik a 159-es.. Mire érdemes vásárláskor figyelni, mi a gyengéje, hibalehetőségek, költséges pontok ?
+ Melyik motort ajánlanátok 1.9 16V, vagy 2,4 Jtd? Előre is köszönet a tanácsokért.
Alfonis2013-08-03 09:18:46 // 39035
Ah koszonom a megnyugtatast.:) elotte nem igen lett vna idom szerelohoz menni. Meg azt a muanyagot meglesem hatha. :)
Pityukoma2013-08-03 00:14:10 // 39034
2010 Augusztus 3.-a; Gyerekek ma 3 éve hogy boldogítja mindennapjaimat ez a szépség:

Még mindig imádom. Ha leparkolok vele soha, de soha nem hagyom csak úgy ott. Mindig visszafordulok, mert a látványa egyszerűen öröm érzetet ad. Cserébe megkap mindent amit kér. Ez nem csak egy közlekedési eszköz, ez az én ALFÁM :-)
Most megyek és megsimogatom, hogy érezze mennyire szeretem.

Jó éjt nektek :-)
Piritu - 1.000.0002013-08-02 23:46:58 // 39033
Jó éjt mindenkinek

:-))
SanyiJTD2013-08-02 23:43:42 // 39032
Oké, köszi!!
Piritu - 1.000.0002013-08-02 23:42:15 // 39031
Eddig kabarét hallgattam a kocsiban, a héten kezdtem el az égésteret hallgatni. Néha idegesítő a mellébeszélés, de szórakoztató.
Piritu - 1.000.0002013-08-02 23:34:29 // 39030
Azt meg nem mondom, most a héten vagy 5-öt hallgattam végig :-)
droberto2013-08-02 22:53:01 // 39029
Bocs már három. Illetve a maival együtt 4!
A múlt heti volt a naiv autóvásárló.
Az az előtti a Toyota Auris.
Az előtti a Karottás.
De itt a Topicba van link. :)
droberto2013-08-02 22:49:04 // 39028
A két héttel ezelőttiben. :)
droberto2013-08-02 22:48:09 // 39027
Ez függ a fóliától (vastagság, rugalmasság).
A vízzel SZVSZ nem árthat.
droberto2013-08-02 22:45:14 // 39025
Nyestvadászat indul:

:)
SanyiJTD2013-08-02 22:44:41 // 39024
Rakjátok fel szárazon, nem kell vízzel kínlódni. A lámpákat is mindig szárazon fóliázom...
droberto2013-08-02 22:23:18 // 39023
Jó lesz az! Szerintem sok volt a víz! A viràgpermetelőt messzebbről fújjad, úgy hogy ne tudjon a permet cseppekké összeàllni!
Ildiko2013-08-02 22:07:56 // 39022
Sziasztok!
Ma végre volt egy kis időnk, hogy megpróbáljuk a kavicsfóliázást. Egyelőre csak a két jelet "kezeltük", de sajnos nem lett tökéletes. Szépen megtisztítottam, kivágtunk egy darab fóliát, vízzel bepermeteztem a felületet (jó sok vízzel) és Zsolti elkezdte simogatni, vízteleníteni és légteleníteni, de az első embléma nem lett tökéletes, maradt benne olyan fehéres folt. Így kivittem a teraszra a napra, hátha a melegben javul, de sajnos a hátsó jel állapota elromlott, ugyanis a betűk körül picit felvált vagy levegősödött, lásd fotók. Van még bőven fóliánk, megpróbálnánk újra. Javaslat? Tapasztalat? Kritika?

Illetve az első jelnél először megpróbálkoztunk volna egy darabban rátenni egy fóliadarabot, a bajuszra is, de azt nem tudtuk volna úgy kifeszíteni vagy passzítani. Esetleg hőlégfúvóval könnyebb? Vagy az árt neki?
Köszi
Piritu - 1.000.0002013-08-02 21:59:09 // 39021
Aha, az égéstérben szekálták is rendesen :-))
David | Centocinquantanove2013-08-02 21:15:08 // 39019
Jah, "van hozzá trélere! "
SanyiJTD2013-08-02 21:07:25 // 39018
Közben írta, 1,9JTD, Automata. Kíváncsi leszek,hogy "villogós" fajta lesz-e :D
Dömpi (il dottore)2013-08-02 21:06:33 // 39017
Én a fiatommal 1 évig jártam úgy kopogott a stabirúd. A hangján hallottam mikor jött el a csere ideje.
Most az Arkangyal jobb első alsó lengőkarj lesz cserés...de mióta zsírozgatom, nem nyiszog. Húzom amíg bírja.
Ez elég megnyugtató neked?
SanyiJTD2013-08-02 21:05:25 // 39016
Bazsó "kajakra" vett 59-et?

Van valakinek infója?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-02 21:03:41 // 39015
nézzed meg hátul azt a műanyagot amire az emelőt kell rakni csúnyán tud kopogni ha mozog a kaszniban, ha az összes szilent jó hátul akkor max a stabpálca lehet egyéb iránt nyugodtan kimehetsz görögbe nem lesz semmi baj
Alfonis2013-08-02 20:48:47 // 39014
Erhard ! véleményezd már a kopogásom. benned bízom :D !valakinek megkéne nyugtatni, h nem esik ki a kerék! :D
Alfonis2013-08-02 20:35:18 // 39012
Na megemeltem de amúgy is beférek alá kb. MInden egybe van. Rugó nem törött. Teljesen möbé nem láttam de mentem az ujjammal és végig jó. A stab rudak nem töröttek :D többit nemvágom. Minden jónak tűnik gondolom valaminek a gumi valamije van kikopva... az meg nem veszélyes ha jól gondolom :D hetente meek 800 km de most görög előtt mégis beletették a bogarat a fülembe, h mi is kotyog :D Azért az véleményeket várom még :D
Trombozis2013-08-02 20:14:00 // 39011
Köszi! ;-)
Dömpi (il dottore)2013-08-02 19:52:12 // 39010
460 gr!
Az enyémben most 410 gr van, mert eléggé "bogaras" a hűtőm...jövőre csere, és akkor újra 460 gr-ra lesz töltve. Amúgy a 410 gr-al is hűt szépen.
David | Centocinquantanove2013-08-02 18:52:57 // 39009
Közben telefonáltam egy másik autóvillamossági és klímás szakszervizbe, ahol szintén elsírtam a bánatomat klíma ügyben.
Itt azt mondták (szintén láttatlanban), hogy a légáram elosztó motorját hanyagoljuk egyelőre, szerintük inkább kevés a gáz a rendszerben, ami van azt is elviszi a jobb oldali zóna... (ezt nem teljesen értem, de legyen igaza, mert jóval egyszerűbb javítani és költségekben is csak a töredéke egy műszerfal szétbontással egybekötött légáram elosztó motor mustrának...)

Ha jól emlékszem akkor 480g gáz az optimális... Kérlek erősítsetek vagy cáfoljatok meg egy helyes értékkel! Köszi!
DrB2013-08-02 17:36:45 // 39008
Nezd meg a rugot is, parunknal eltort mar...
Alfonis2013-08-02 17:28:17 // 39007
esetleg, mik lehetnek és azok mik tűrnek? hogyan lehetne diagnosztikát csinni?
Alfonis2013-08-02 17:27:33 // 39006
Gyors kérdés:
Jobb hátul kopog már egy ideje a valami. Lehet stabrúd meg nemtom még mi. De stabilizátorra rákukkantva meg a gumit tapizva nem érzek semmit. csak úthibánál van kisebb sebességnél. Am a kocsi stabil meg minden. Ez mennyire sürgősségi hiba? Jövő héten pénteken indulás görögbe.
Liquid2013-08-02 13:36:16 // 39005
konkrétan nem próbáltam, sztem kellően alulmotorizált...
Ha a száraz tényeket nézzük akkor valamivel jobb mint az 1.6 156
Viszont a JTS motorokról nem hallottam jókat, nem műszakilag hanem érzésileg. Mindenki azt mondta hogy kelletlen, nem szép hangú, szóval nem egy TS :)
Ha benyás akkor sztem inkább 2.2 JTS abban már legalább van erő
Trombozis2013-08-02 13:19:49 // 39004
Nem. :-) Opelos haveromnak.
Nekem kormos lesz majd jövőre valószínű. Vagyis azt tervezem. De még messze van az a nap.
GTPeti2013-08-02 13:16:11 // 39003
Neked lenne amúgy?
Trombozis2013-08-02 13:16:04 // 39002
Köszi srácok a gyors választ. :-)
Trombozis2013-08-02 13:15:37 // 39001
Nem 160? :-)

A 156 1.6 is elég egy normális közlekedésre még is szidják, hogy gyér. :-)
Trombozis2013-08-02 13:14:57 // 39000
Közben egy olyat találtam, hogy gyengus. :-) De csak egy HSZ.
GTPeti2013-08-02 13:14:07 // 38999
Úgy emlékszem azt írták a cartársak, hogy meglehetősen gyengus vele. Akkor már 2.2-vel inkább.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-02 13:13:53 // 38998
szerintem normális közlekedésre biztos elég a 144le
[k i z z o]2013-08-02 13:13:21 // 38997
Drágábban látod, de ugyanaz a kínai, azért persze, hogy nem adunk több pénzt. De van az eredeti, amely 1.4b reviziónál tart és nem olyan problémás. Nem szabad elfelejteni, hogy a mostani kínai development 1.5 SW -ek még mindíg az anno nyitva hagyott ELM 1.0 kód revíziói, és olyanok amilyenek, ingyen postával + a gyártás minősége is enyhén szólva Class 0. Nekem egy párral már volt gondom, sok ismerősöm meg volt értük őrülve egy időben, javítottam is őket, a hibák 99% -a a felhasznált anyagokból, gyártástechnológiából valamint a minőségbiztosítás teljes hiányából adódik.
Trombozis2013-08-02 13:12:33 // 38996
Sziasztok srácok!

Bocs a hülye kérdésért, mert tuti sokan kérdezték már, de nem tudok a keresőbe erre keresni: az 1.9 JTS motor jól teljesít a 159-ben? Gondolok itt olyanokra, hogy a 156-ban alul motorizált az 1.6 benzin, stb, stb. Vagy bőven elég?

Köszöntem a válaszokat. :-)
GTPeti2013-08-02 13:08:19 // 38995
Ezek mind klónok... Az eredeti chip fejlesztője bár ügyes, nincs megáldva túl jó üzleti érzékkel. Szóval ő maga is tehet erről.
droberto2013-08-02 13:03:17 // 38994
Elvileg 1.4-es utánzat.
Az 1.5-ösök tudomásom szerint nincsenek (eredetiben). Ennek még utána kéne járni...
droberto2013-08-02 13:00:01 // 38993
Az! :)
Itt van!
A kék-naracssárga elterjedtebb, elvielg ua., barátomnak van olyan.
Liquid2013-08-02 09:48:44 // 38992
neked sima BTs ELM327-ed van? mert ha jól működik és megbízható akkor érdekelne engem is, csak félek tőle...
droberto2013-08-02 09:37:42 // 38991
A BT az mindig szopás szerintem is. Egy picit az ELM-nél is, ha megkavarodnak a portok.
A kényelem viszont felbecsülhetetlen. (Főleg amikor a motortérhez, vagy az aknába oda tudod vinni a gépet.)
Egyébként az enyém tényleg mindenhez csatlakozik az ABS-t leszámítva.
Hamarosan veszek OBD hosszabbítót, azt meghekkelem :) + nem kell a műszerfal ajtaját nyitni, csukni.
Bár a mini ELM327 BT is izgat (főleg, hogy csak 1500 pénz), de erről jót nem olvastam.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak