Nem. :-) Opelos haveromnak.
Nekem kormos lesz majd jövőre valószínű. Vagyis azt tervezem. De még messze van az a nap.
Trombozis2013-08-02 13:19:49 // 39004
GTPeti2013-08-02 13:16:11 // 39003
Neked lenne amúgy?
Trombozis2013-08-02 13:16:04 // 39002
Köszi srácok a gyors választ. :-)
Trombozis2013-08-02 13:15:37 // 39001
Nem 160? :-)
A 156 1.6 is elég egy normális közlekedésre még is szidják, hogy gyér. :-)
A 156 1.6 is elég egy normális közlekedésre még is szidják, hogy gyér. :-)
Trombozis2013-08-02 13:14:57 // 39000
Közben egy olyat találtam, hogy gyengus. :-) De csak egy HSZ.
GTPeti2013-08-02 13:14:07 // 38999
Úgy emlékszem azt írták a cartársak, hogy meglehetősen gyengus vele. Akkor már 2.2-vel inkább.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-02 13:13:53 // 38998
szerintem normális közlekedésre biztos elég a 144le
[k i z z o]2013-08-02 13:13:21 // 38997
Drágábban látod, de ugyanaz a kínai, azért persze, hogy nem adunk több pénzt. De van az eredeti, amely 1.4b reviziónál tart és nem olyan problémás. Nem szabad elfelejteni, hogy a mostani kínai development 1.5 SW -ek még mindíg az anno nyitva hagyott ELM 1.0 kód revíziói, és olyanok amilyenek, ingyen postával + a gyártás minősége is enyhén szólva Class 0. Nekem egy párral már volt gondom, sok ismerősöm meg volt értük őrülve egy időben, javítottam is őket, a hibák 99% -a a felhasznált anyagokból, gyártástechnológiából valamint a minőségbiztosítás teljes hiányából adódik.
Trombozis2013-08-02 13:12:33 // 38996
Sziasztok srácok!
Bocs a hülye kérdésért, mert tuti sokan kérdezték már, de nem tudok a keresőbe erre keresni: az 1.9 JTS motor jól teljesít a 159-ben? Gondolok itt olyanokra, hogy a 156-ban alul motorizált az 1.6 benzin, stb, stb. Vagy bőven elég?
Köszöntem a válaszokat. :-)
Bocs a hülye kérdésért, mert tuti sokan kérdezték már, de nem tudok a keresőbe erre keresni: az 1.9 JTS motor jól teljesít a 159-ben? Gondolok itt olyanokra, hogy a 156-ban alul motorizált az 1.6 benzin, stb, stb. Vagy bőven elég?
Köszöntem a válaszokat. :-)
GTPeti2013-08-02 13:08:19 // 38995
Ezek mind klónok... Az eredeti chip fejlesztője bár ügyes, nincs megáldva túl jó üzleti érzékkel. Szóval ő maga is tehet erről.
droberto2013-08-02 13:03:17 // 38994
Elvileg 1.4-es utánzat.
Az 1.5-ösök tudomásom szerint nincsenek (eredetiben). Ennek még utána kéne járni...
Az 1.5-ösök tudomásom szerint nincsenek (eredetiben). Ennek még utána kéne járni...
droberto2013-08-02 13:00:01 // 38993
Liquid2013-08-02 09:48:44 // 38992
neked sima BTs ELM327-ed van? mert ha jól működik és megbízható akkor érdekelne engem is, csak félek tőle...
droberto2013-08-02 09:37:42 // 38991
A BT az mindig szopás szerintem is. Egy picit az ELM-nél is, ha megkavarodnak a portok.
A kényelem viszont felbecsülhetetlen. (Főleg amikor a motortérhez, vagy az aknába oda tudod vinni a gépet.)
Egyébként az enyém tényleg mindenhez csatlakozik az ABS-t leszámítva.
Hamarosan veszek OBD hosszabbítót, azt meghekkelem :) + nem kell a műszerfal ajtaját nyitni, csukni.
Bár a mini ELM327 BT is izgat (főleg, hogy csak 1500 pénz), de erről jót nem olvastam.
A kényelem viszont felbecsülhetetlen. (Főleg amikor a motortérhez, vagy az aknába oda tudod vinni a gépet.)
Egyébként az enyém tényleg mindenhez csatlakozik az ABS-t leszámítva.
Hamarosan veszek OBD hosszabbítót, azt meghekkelem :) + nem kell a műszerfal ajtaját nyitni, csukni.
Bár a mini ELM327 BT is izgat (főleg, hogy csak 1500 pénz), de erről jót nem olvastam.
Liquid2013-08-02 09:07:32 // 38990
ez is benne van, de sztem alapvetően mindegy mert amit drágábban látsz az is ugyanez.
Én már láttam sok KKL és ELM327 interface-t, eBayről és egyikkel se volt gond.
A probléma a bluetooth-al van (mint általában, minden eszköznél)
Én már láttam sok KKL és ELM327 interface-t, eBayről és egyikkel se volt gond.
A probléma a bluetooth-al van (mint általában, minden eszköznél)
[k i z z o]2013-08-02 09:03:04 // 38989
Tegyük hozzá, hogy a kínai nagyon olcsó, és benne van a pakliban, hogy akár a vezetékes is rossz lehet (nekem egyen pl. felállt a CAN csatoló egyik fele, rework után jó lett:)). A BT -os a Windows BT kezelése miatt is nehézkes, mindenképpen jobb az FTDI-s. Bár a BT interfész viszont használható Android alatt, a vezetékes pedig jó tablettel amelyik OTG képes ha valaki mobilt szeretne.
Liquid2013-08-02 08:49:03 // 38988
ha jól emléxem akkor többeknek volt már némi szopi a bluetooth-os ELM327-tel, míg a kábeles hibátlan.
David | Centocinquantanove2013-08-02 08:30:57 // 38987
Pont ilyenem van csak nem Bluetooth-os, ELM 327 OBD2... És ezze csak a motorra csatlakozik forrasztás nélkül...
mizooo2013-08-02 06:51:54 // 38986
Hát igen, de ha jól látom ez nem a motor részben, hanem a klíma vezérlő részben van. Csak nem tud hozzá csatlakozni :(
.....2013-08-02 06:33:28 // 38985
Csak az oldal feléig kell legörgetni, hogy mit lehet tesztelni a MES-ben.
Alfonis2013-08-02 00:13:20 // 38984
Nekem ilyenem van es csak a motorhoz tudok hozzaferni. Igazabol az a legfontosabb igy nem is zavar. Forrasztgatni meg nem mertem. :p
droberto2013-08-01 23:31:37 // 38983
Egy normális Interfész kell, mellyel az ABS kivételével mindenhez tudsz csatlakozni.
Piritu - 1.000.0002013-08-01 22:46:17 // 38982
panza2013-08-01 22:11:15 // 38981
Azért ide is beteszem!
Gyerünk skacok! Tudjátok mit kell tennetek!
http://idealisiv.blog.nepsport.hu/archives/2013/07/31/Szepsegverseny_-_1_selejtezo/
Gyerünk skacok! Tudjátok mit kell tennetek!
http://idealisiv.blog.nepsport.hu/archives/2013/07/31/Szepsegverseny_-_1_selejtezo/
Dömpi (il dottore)2013-08-01 21:54:46 // 38980
másfél éve még én sem, aztán vetem egy alfát :):):)
panza2013-08-01 20:49:07 // 38979
Jut eszembe a csavar! Az elsőt ugye annak rendje módja szerint elvágtuk. A másodiknál mondom a srácnak, hogy fordítsunk a telón, hátha kijön a csavar. És láss csodát nagyon patentul ki lehetett venni a csavart, igaz vissza már csak fordítva ment, nem akartunk pöcsölni vele. Úgyhogy az egyik csavar eredeti!
Shadin2013-08-01 20:46:20 // 38978
Ott nincs klímával kapcsolatos cucc.
mizooo2013-08-01 20:44:07 // 38977
A motor részben is lehet actuatorokat kapcsolgatni, a lamellák nincsenek benne? Most nincs előttem a dolog.
David | Centocinquantanove2013-08-01 19:14:51 // 38976
MES 1.4 REGISTERED verzióval próbáltam...
Kábelt szereztem, notebookot szereztem... forrasztgatni ... na azt nem lesz egyszerű...
Én nem vagyok ilyen ezermester alkat mint ti...
Kábelt szereztem, notebookot szereztem... forrasztgatni ... na azt nem lesz egyszerű...
Én nem vagyok ilyen ezermester alkat mint ti...
Pityukoma2013-08-01 18:59:30 // 38975
Lehet hogy a Free verziós programmal próbáltátok, vagy az ELM nem jó.
De várd meg a többieket akik értenek is hozzá.
De várd meg a többieket akik értenek is hozzá.
mizooo2013-08-01 18:57:52 // 38974
Alapból csak a motort éred el, forrasztgatni kell, vagy átalakító kábelekkel éred el a többi modult. Az Airbag-et még nekem sem sikerült.
1-7-9-12-t forraszd össze az adapterben.
1-7-9-12-t forraszd össze az adapterben.
Pityukoma2013-08-01 18:56:44 // 38973
Igazán nincs mit :-)
Azt hittem csak nálam volt fordítva a teló csavarja, de úgy néz ki hogy ez nem véletlen :-( Azért mondtam hogy nézd meg azt a csavart és vegyél előre belőle, nehogy úgy járj mint én, hogy már mozgásképtelenre bontottam a vasat mikor észrevettem. Aztán kölcsön autóval rohangáltam csavarért.
Azt hittem csak nálam volt fordítva a teló csavarja, de úgy néz ki hogy ez nem véletlen :-( Azért mondtam hogy nézd meg azt a csavart és vegyél előre belőle, nehogy úgy járj mint én, hogy már mozgásképtelenre bontottam a vasat mikor észrevettem. Aztán kölcsön autóval rohangáltam csavarért.
David | Centocinquantanove2013-08-01 18:54:12 // 38972
Nah rámentem MES-sel a gépre, de sajnos csak a MOTOR modulra tudok rácsatlakozni.
A többi bodulnál ELM ECU csatlakozási hiba...
Mit csinálok rosszul?
A többi bodulnál ELM ECU csatlakozási hiba...
Mit csinálok rosszul?
Pityukoma2013-08-01 18:33:08 // 38971
Én a 164-el jártam így. Nekem sem a motor volt a rossz, hanem ahová becsatlakozott az volt letörve. Házilagos fúrás-faragással csináltam meg (nem vagyok rá büszke) , de jó lett utána.
David | Centocinquantanove2013-08-01 17:00:25 // 38970
Sikerült felhajtani kölcsönbe egy netbookot, talán jó lesz... este jelentkezem az eredményekkel, tapasztalatokkal.
droberto2013-08-01 15:18:24 // 38969
Addig egy tapottat se mozdulj, amíg el nem végzed a Motorok tesztjét MES-el.
Keríts valakit. Én megnézném neked szívesen, de mesze vagyok tőled.
Keríts valakit. Én megnézném neked szívesen, de mesze vagyok tőled.
David | Centocinquantanove2013-08-01 12:20:41 // 38968
Hát ez az amit nem tudok meg, csak ha elviszem a klímáshoz, aki jó sok pénzért hajlandó is lesz elárulni... :(( És akkor még nem nyúlt hozzá érdemben!
GTPeti2013-08-01 10:06:03 // 38967
Azokat a motorokat nagyon sok típusban használják... Bontóban tuti találsz. Hátrány: Előbb tudni kéne a pontos típusát (számát), hogy Google-vel kiderüljön, melyik típusokban.
(A 156-nál is így van.) Megjegyzem, nem biztos, hogy a motor a rossz, lehet, hogy a tengely vége tört le, stb. A 156-nál volt ilyesmi problémám.
(A 156-nál is így van.) Megjegyzem, nem biztos, hogy a motor a rossz, lehet, hogy a tengely vége tört le, stb. A 156-nál volt ilyesmi problémám.
David | Centocinquantanove2013-08-01 09:08:10 // 38966
Közben azóta sikerült utánajárnom a bajomnak, egy klímaszerelő láttatlanban ugyan de azt mondta, hogy jó eséllyel a klímához tartozó irányokat szabályzó motor hibájáról lehet szó. Állítólag egy ilyen új motor 20-30 ezresbe kerül, szerelési díja kb 10 ezres...
És ehhez ugye jön az hogy "attól függ mennyire kell szétbombázni a műszerfalat" történet...
Hát most igen szomorú lettem! :((
És ehhez ugye jön az hogy "attól függ mennyire kell szétbombázni a műszerfalat" történet...
Hát most igen szomorú lettem! :((
mizooo2013-08-01 07:02:35 // 38965
Oh annyira nem tör le. Amúgy nem használom az Auto módot sem, én ilyen állítgatós vagyok :). Próbálkoztam vele mert olvastam itt sokan így használják, de jobban szeretem én buzerálni :)
Alfonis2013-07-31 23:35:49 // 38964
ne szomorodj annyira. Nekem is sima autó módot ír csak ki, és teljesen tökéletes. Annyi fok van amennyit akarok jól tartja. MIndkét oldalon, sőt hátul is :D
Ha nem írja az autó módot akkor is tarja a hőfokot ugye magátol csak h hova fúj meg milyen erősen az te állítod. Ugye így van? nekem mindig autóba van télen volt csak h nem abba volt mert akkor felülre jobban fujattam asszem. De az már régen volt :P
Ha nem írja az autó módot akkor is tarja a hőfokot ugye magátol csak h hova fúj meg milyen erősen az te állítod. Ugye így van? nekem mindig autóba van télen volt csak h nem abba volt mert akkor felülre jobban fujattam asszem. De az már régen volt :P
mizooo2013-07-31 21:39:42 // 38963
Hát nekem sima Auto módot ír csak ki ha egyszer megnyomom, ha valamit megnyomok akkor egyből kilép belőle és eltűnik mindkét oldalról az Auto :(
David | Centocinquantanove2013-07-31 21:34:02 // 38962
Rányomsz az AUTO gombra, ennyi. De ne tekerj el semmit, és ne nyomj meg mást egyik oldalon sem mert akkor visszaugrik sima Auto módba.... Elvileg ki is kell hogy írja hogy FULLAUTO
mizooo2013-07-31 21:29:35 // 38961
Srácok, hogy lehet Full auto-módba tenni? Nekem csak Auto-t ír :)
David | Centocinquantanove2013-07-31 20:51:30 // 38960
Összekevertem az oldalakat, inkább beírom újra helyesen:
A problémám továbbra is az, hogy akármilyen beállított hőfoknál lagyen az akár LO-LO állás FullAuto és nem aFullAuto üzemmódban is az anyósülés részt hűti rendesen, míg a vezető oldalt és hátul csak a sima levegőt nyomja be. Magyarul a középkonzolon lévő 3 szellőzőből a jobb oldali tök jó hideg, a középső már lényegesen melegebb de érezni valamit, a bal oldali meg csak a kinti hőmérsékletű meleg levegőt fújja be hűtés nélkül. A két szélső szellőzőknél ugyanez. A jobb oldali hideg ahogy kell, a bal oldali meleg.
Hőfok ugyanaz beállítva mindkét oldalra, polleszűrő frissen cserélve.
Arra gondoltam, hogy esetleg a (elektromos) légterelő lapát van elakadva zárt helyzetben ami a bal oldalra is engedné a hideget.
A problémám továbbra is az, hogy akármilyen beállított hőfoknál lagyen az akár LO-LO állás FullAuto és nem aFullAuto üzemmódban is az anyósülés részt hűti rendesen, míg a vezető oldalt és hátul csak a sima levegőt nyomja be. Magyarul a középkonzolon lévő 3 szellőzőből a jobb oldali tök jó hideg, a középső már lényegesen melegebb de érezni valamit, a bal oldali meg csak a kinti hőmérsékletű meleg levegőt fújja be hűtés nélkül. A két szélső szellőzőknél ugyanez. A jobb oldali hideg ahogy kell, a bal oldali meleg.
Hőfok ugyanaz beállítva mindkét oldalra, polleszűrő frissen cserélve.
Arra gondoltam, hogy esetleg a (elektromos) légterelő lapát van elakadva zárt helyzetben ami a bal oldalra is engedné a hideget.
.....2013-07-31 20:51:16 // 38959
Én megnézném neked. Szfvári vagyok, 85km tőled...
David | Centocinquantanove2013-07-31 20:38:52 // 38958
Sajna eddig nem tudtam keríteni senkit....
.....2013-07-31 20:35:22 // 38957
David | Centocinquantanove2013-07-31 20:27:26 // 38956
Sajnos nincs laptop, csak kábel...
.....2013-07-31 20:25:30 // 38955
Online tag
2
Vendég2
422