Fórum >> Típusok >> 159

Liquid2013-08-02 09:07:32 // 38990
ez is benne van, de sztem alapvetően mindegy mert amit drágábban látsz az is ugyanez.
Én már láttam sok KKL és ELM327 interface-t, eBayről és egyikkel se volt gond.
A probléma a bluetooth-al van (mint általában, minden eszköznél)
[k i z z o]2013-08-02 09:03:04 // 38989
Tegyük hozzá, hogy a kínai nagyon olcsó, és benne van a pakliban, hogy akár a vezetékes is rossz lehet (nekem egyen pl. felállt a CAN csatoló egyik fele, rework után jó lett:)). A BT -os a Windows BT kezelése miatt is nehézkes, mindenképpen jobb az FTDI-s. Bár a BT interfész viszont használható Android alatt, a vezetékes pedig jó tablettel amelyik OTG képes ha valaki mobilt szeretne.
Liquid2013-08-02 08:49:03 // 38988
ha jól emléxem akkor többeknek volt már némi szopi a bluetooth-os ELM327-tel, míg a kábeles hibátlan.
David | Centocinquantanove2013-08-02 08:30:57 // 38987
Pont ilyenem van csak nem Bluetooth-os, ELM 327 OBD2... És ezze csak a motorra csatlakozik forrasztás nélkül...
mizooo2013-08-02 06:51:54 // 38986
Hát igen, de ha jól látom ez nem a motor részben, hanem a klíma vezérlő részben van. Csak nem tud hozzá csatlakozni :(
.....2013-08-02 06:33:28 // 38985
Csak az oldal feléig kell legörgetni, hogy mit lehet tesztelni a MES-ben.
Alfonis2013-08-02 00:13:20 // 38984
Nekem ilyenem van es csak a motorhoz tudok hozzaferni. Igazabol az a legfontosabb igy nem is zavar. Forrasztgatni meg nem mertem. :p
droberto2013-08-01 23:31:37 // 38983
Egy normális Interfész kell, mellyel az ABS kivételével mindenhez tudsz csatlakozni.
Piritu - 1.000.0002013-08-01 22:46:17 // 38982
Jó éjt mindenkinek! :-)
panza2013-08-01 22:11:15 // 38981
Azért ide is beteszem!
Gyerünk skacok! Tudjátok mit kell tennetek!
http://idealisiv.blog.nepsport.hu/archives/2013/07/31/Szepsegverseny_-_1_selejtezo/
Dömpi (il dottore)2013-08-01 21:54:46 // 38980
másfél éve még én sem, aztán vetem egy alfát :):):)
panza2013-08-01 20:49:07 // 38979
Jut eszembe a csavar! Az elsőt ugye annak rendje módja szerint elvágtuk. A másodiknál mondom a srácnak, hogy fordítsunk a telón, hátha kijön a csavar. És láss csodát nagyon patentul ki lehetett venni a csavart, igaz vissza már csak fordítva ment, nem akartunk pöcsölni vele. Úgyhogy az egyik csavar eredeti!
Shadin2013-08-01 20:46:20 // 38978
Ott nincs klímával kapcsolatos cucc.
mizooo2013-08-01 20:44:07 // 38977
A motor részben is lehet actuatorokat kapcsolgatni, a lamellák nincsenek benne? Most nincs előttem a dolog.
David | Centocinquantanove2013-08-01 19:14:51 // 38976
MES 1.4 REGISTERED verzióval próbáltam...
Kábelt szereztem, notebookot szereztem... forrasztgatni ... na azt nem lesz egyszerű...
Én nem vagyok ilyen ezermester alkat mint ti...
Pityukoma2013-08-01 18:59:30 // 38975
Lehet hogy a Free verziós programmal próbáltátok, vagy az ELM nem jó.
De várd meg a többieket akik értenek is hozzá.
mizooo2013-08-01 18:57:52 // 38974
Alapból csak a motort éred el, forrasztgatni kell, vagy átalakító kábelekkel éred el a többi modult. Az Airbag-et még nekem sem sikerült.
1-7-9-12-t forraszd össze az adapterben.
Pityukoma2013-08-01 18:56:44 // 38973
Igazán nincs mit :-)
Azt hittem csak nálam volt fordítva a teló csavarja, de úgy néz ki hogy ez nem véletlen :-( Azért mondtam hogy nézd meg azt a csavart és vegyél előre belőle, nehogy úgy járj mint én, hogy már mozgásképtelenre bontottam a vasat mikor észrevettem. Aztán kölcsön autóval rohangáltam csavarért.
David | Centocinquantanove2013-08-01 18:54:12 // 38972
Nah rámentem MES-sel a gépre, de sajnos csak a MOTOR modulra tudok rácsatlakozni.
A többi bodulnál ELM ECU csatlakozási hiba...

Mit csinálok rosszul?
Pityukoma2013-08-01 18:33:08 // 38971
Én a 164-el jártam így. Nekem sem a motor volt a rossz, hanem ahová becsatlakozott az volt letörve. Házilagos fúrás-faragással csináltam meg (nem vagyok rá büszke) , de jó lett utána.
David | Centocinquantanove2013-08-01 17:00:25 // 38970
Sikerült felhajtani kölcsönbe egy netbookot, talán jó lesz... este jelentkezem az eredményekkel, tapasztalatokkal.
droberto2013-08-01 15:18:24 // 38969
Addig egy tapottat se mozdulj, amíg el nem végzed a Motorok tesztjét MES-el.
Keríts valakit. Én megnézném neked szívesen, de mesze vagyok tőled.
David | Centocinquantanove2013-08-01 12:20:41 // 38968
Hát ez az amit nem tudok meg, csak ha elviszem a klímáshoz, aki jó sok pénzért hajlandó is lesz elárulni... :(( És akkor még nem nyúlt hozzá érdemben!
GTPeti2013-08-01 10:06:03 // 38967
Azokat a motorokat nagyon sok típusban használják... Bontóban tuti találsz. Hátrány: Előbb tudni kéne a pontos típusát (számát), hogy Google-vel kiderüljön, melyik típusokban.
(A 156-nál is így van.) Megjegyzem, nem biztos, hogy a motor a rossz, lehet, hogy a tengely vége tört le, stb. A 156-nál volt ilyesmi problémám.
David | Centocinquantanove2013-08-01 09:08:10 // 38966
Közben azóta sikerült utánajárnom a bajomnak, egy klímaszerelő láttatlanban ugyan de azt mondta, hogy jó eséllyel a klímához tartozó irányokat szabályzó motor hibájáról lehet szó. Állítólag egy ilyen új motor 20-30 ezresbe kerül, szerelési díja kb 10 ezres...
És ehhez ugye jön az hogy "attól függ mennyire kell szétbombázni a műszerfalat" történet...
Hát most igen szomorú lettem! :((
mizooo2013-08-01 07:02:35 // 38965
Oh annyira nem tör le. Amúgy nem használom az Auto módot sem, én ilyen állítgatós vagyok :). Próbálkoztam vele mert olvastam itt sokan így használják, de jobban szeretem én buzerálni :)
Alfonis2013-07-31 23:35:49 // 38964
ne szomorodj annyira. Nekem is sima autó módot ír csak ki, és teljesen tökéletes. Annyi fok van amennyit akarok jól tartja. MIndkét oldalon, sőt hátul is :D
Ha nem írja az autó módot akkor is tarja a hőfokot ugye magátol csak h hova fúj meg milyen erősen az te állítod. Ugye így van? nekem mindig autóba van télen volt csak h nem abba volt mert akkor felülre jobban fujattam asszem. De az már régen volt :P
mizooo2013-07-31 21:39:42 // 38963
Hát nekem sima Auto módot ír csak ki ha egyszer megnyomom, ha valamit megnyomok akkor egyből kilép belőle és eltűnik mindkét oldalról az Auto :(
David | Centocinquantanove2013-07-31 21:34:02 // 38962
Rányomsz az AUTO gombra, ennyi. De ne tekerj el semmit, és ne nyomj meg mást egyik oldalon sem mert akkor visszaugrik sima Auto módba.... Elvileg ki is kell hogy írja hogy FULLAUTO
mizooo2013-07-31 21:29:35 // 38961
Srácok, hogy lehet Full auto-módba tenni? Nekem csak Auto-t ír :)
David | Centocinquantanove2013-07-31 20:51:30 // 38960
Összekevertem az oldalakat, inkább beírom újra helyesen:

A problémám továbbra is az, hogy akármilyen beállított hőfoknál lagyen az akár LO-LO állás FullAuto és nem aFullAuto üzemmódban is az anyósülés részt hűti rendesen, míg a vezető oldalt és hátul csak a sima levegőt nyomja be. Magyarul a középkonzolon lévő 3 szellőzőből a jobb oldali tök jó hideg, a középső már lényegesen melegebb de érezni valamit, a bal oldali meg csak a kinti hőmérsékletű meleg levegőt fújja be hűtés nélkül. A két szélső szellőzőknél ugyanez. A jobb oldali hideg ahogy kell, a bal oldali meleg.

Hőfok ugyanaz beállítva mindkét oldalra, polleszűrő frissen cserélve.

Arra gondoltam, hogy esetleg a (elektromos) légterelő lapát van elakadva zárt helyzetben ami a bal oldalra is engedné a hideget.
.....2013-07-31 20:51:16 // 38959
Én megnézném neked. Szfvári vagyok, 85km tőled...
David | Centocinquantanove2013-07-31 20:38:52 // 38958
Sajna eddig nem tudtam keríteni senkit....
.....2013-07-31 20:35:22 // 38957
Ezeket lehet letesztelni,hogy megfelelően működnek -e. Nincs valakinek a közeledben?
David | Centocinquantanove2013-07-31 20:27:26 // 38956
Sajnos nincs laptop, csak kábel...
.....2013-07-31 20:25:30 // 38955
Itt láthatod az elosztó lapátok helyzetét %-ban, ezt kéne megnézned.
David | Centocinquantanove2013-07-31 20:18:35 // 38954
Az akkumulátor minden egyes lekötése/ visszakötése után várjunk legalább
3 percet, mielőtt behelyezzük az elektronikus kulcsot a gyújtáskapcsolóba, ezzel lehetővé tesszük, hogy a légkondicionáló vezérlőegység nullázza a hőmérsékletet és a levegőelosztást szabályozó elektromos terelőlapok helyzetét. (237. old)

Ebből gondoltam, hogy létezik ilyen, hogy levegőelosztó lapát... aminek van biztosítékja, és talán az ment ki...
panza2013-07-31 20:09:54 // 38953
Sikeresen túl vagyunk a hátsó rugók cseréjén. Külön köszönet Pityukoma - e tárgyban - adott, mindenre kiterjedő hasznos tanácsaiért, illetve Erhard cartársnak az alkatrész gyors megküldéséért. Újra síri csend! Nincs nyüszögés!
David | Centocinquantanove2013-07-31 20:01:23 // 38952
A problémám továbbra is az, hogy akármilyen beállított hőfoknál lagyen az akár LO-LO állás FullAuto és nem aFullAuto üzemmódban is az anyósülés részt hűti rendesen, míg a vezető oldalt és hátul csak a sima levegőt nyomja be. Magyarul a középkonzolon lévő 3 szellőzőből a jobb oldali tök jó hideg, a középső más lényegesen melegebb de érezni valamit, a bal oldali meg csak a kinti hőmérsékletű meleg levegőt fújja be hűtés nélkül. A két szélső szellőzőknél ugyanez. A bal oldali hideg ahogy kell, a jobb oldali meleg.

Hőfok ugyanaz beállítva mindkét oldalra, polleszűrő frissen cserélve.

Arra gondoltam, hogy esetleg a (elektromos) légterelő lapát van elakadva zárt helyzetben ami a bal oldalra is engedné a hideget.
.....2013-07-31 19:50:12 // 38951
MES-ben nem ír hibát a klímánál? Állító motorokat lehet benne tesztelni.
Shadin2013-07-31 19:49:44 // 38950
Nem hinném, hogy van ilyen. Mennyi a különbség? Ha a két oldal hőmérséklet érzékelője eltérő értéket ad vissza az már okozhat eltérést. Nekem a 156-os csinálta ezt, de nem volt nagy a különbség.
David | Centocinquantanove2013-07-31 19:34:07 // 38949
Segítséget szeretnék kérni klímaguruktól klíma ügyben.

Létezik e, hogy a két zóna között van egy motoros pillangószelep, vagy ahhoz hasonló terelőlapát ami nyit-zár a két zóna közti beállított hőmérsékletkülönbség alapján?

Tartozik ehhez biztosíték?

Másra már nem tudok gondolni, mint hibaforrás...
GTPeti2013-07-31 14:08:06 // 38948
Jó a megérzésed a Hella használ 1:1-ben xenonszettekben is megtalálható trafókat.
Dömpi (il dottore)2013-07-30 22:17:38 // 38947
vagy az alsóé...ld. nálam
Liquid2013-07-30 21:51:46 // 38946
Robi, nem a gagyixenon vakít hanem az hogy nincs beállítva, nem mindegy!
Különben is mi az hogy gagyi xenon? nem lennék meglepve mondjuk egy gyári xenon trafója és izzója ugyanazon a kínai soron készülne mint mondjuk egy komolyabb aftermarket
Liquid2013-07-30 21:47:49 // 38945
az NKH-sok meg gyepesagyú vér barmok. A kolegámnak belekötöttek a Pajerón gyárilag szerelt gallytörőrácsba meg küszöbbe, illetve a Mitsubishi által megadott gyári vontathatósági adatokat egy tollvonással átírják, mert ők jobban tudják
Liquid2013-07-30 21:43:30 // 38944
nem a foglalat vakít hanem a rosszul a nem gyújtópontban elhelyezett fényforrás, tehát tökmindegy milyen a lámpa és a foncsor, ha a xenon "gyújtópontja" ugyanott van mint a sima izzóé, akkor ugyanúgy fog szórni. Max annyi van, hogy mivel erősebb ezért mindenhova több fény jut
Liquid2013-07-30 21:40:58 // 38943
a projektoros testben a gyertyának is ugyanolyan a szórásképe (javítsatok ki ha tévednék)
az egyetlen értelme a dinamikus szabályzásnak az, hogy 5 zsák cementtel a csomagtartóban nem világít az égbe
Liquid2013-07-30 21:39:00 // 38942
nekem csak sima "nagy fényerejű" fehér leddel van tapasztalatom, amit a Marci Moszkvicsába építettem, és bő 1 év után az egyik páros elhasalt, a másik páros pedig besárgult. Szal valóban csak az örökéletű, ami kis fényerejű.
GTPeti2013-07-30 18:43:40 // 38941
Én meg azt, hogy az sem vakít, ha:
- a lámpatest megfelelő (értsd.: jó minőségű ÉS projektoros) (nem pedig kistévé méretű, ld. új Swift)
- jól be van állítva a lámpa (az aktuális terhelésnek megfelelően)
B)
A barátomnak projektoros Marea HLX-e van (gyári mosóval), az abszolút nem vakít. (Nem én javasoltam neki a xe-t, sőt...) Mindenesetre a legjobb tényleg a gyári xe-lámpa.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak