szerintem nem sok a 25k,
de nem lehet javitani,
mert a müanyag kupak mellet ereszt

megnyugtatlak a klimahütö is szar az 1.6 ban,beesnek a lamellài
Norby2013-08-14 07:46:00 //
39298
Vannak eladó alkatrészeim 2.4 JTD - hez. Ha valakit érdekel írjon.
Porlasztók izzítógyertyák, egr stb.
Hali, a légtömegmérőt nézesd meg, vagy egy másik autoból vegyétek ki, tedd be a tiedbe és mehet a proba.....
Ekkora baromságot hogy lehet írni ...:)
Persze egyetértek. De egy vízhűtőnek azért nem kéne tönkremennie 80-120k km-nél.
Főleg nem ekkora számban. Akiket ismerek ilyen motorral azok már mind cserélték. :(
Konstrukciós hiba és még lehúzás az ára is SZVSZ!
A típushiba lévén próbálnék valami gyáritól eltérő alternatív megoldást keresni.
Pl. fémből legyártanám a házat.
Persze gőzöm sincs, hogy mi a felépítése ennek. Képed nincs róla gondolom...
egy 3 millás autónál az sem tétel...
EGR hűtőről beszélek. Erre mondtak neki 120-130-at.
Akko' nem marad más hátra: El kell szöknöd?
Egy gokartot meg egy egér szűkítőt megér nem?
Beszéljek a Hajnival? :)
Ki a szerelőd?
Lehet ezen a részen gondolkodnék el. A helyedben egy alapos, precíz és típusismeretekkel rendelkező szerelőhöz vinném el.
Pl. Várpalotán Csörihez, vagy Budapesten a Novoth Tibihez.
Ezek után a (leírtak alapján) valami szenzorra MAP, vagy LMM, vagy szívósor problémára gyanakodnék.
Esetleg valahol kifúj a turbó, csöveknél, intercooler...
Az áramláskorlázozó szelepek (örvénycsappantyúk) a szívósorban jól működnek? Nézted az actuator tesztet? Kösd le őket és próbáld úgy?
Az EGR-t szintén lekötném egy próba erejére.
Ha semmi nem válik be marad a szívósor tisztítás vagy csere, mert engedi a levegőt.
Ne add fel! Hidd el a JTD jó technika!
ALFI1562013-08-13 21:10:34 //
39289
Többit nem cseréled ilyenkor?
lehet nyomásszabályzó ami a változó geot szabályozza de lehet LMM-ő is
'''''2013-08-13 20:40:56 //
39287
Akkor nem húzom le! :-)
Olaj és szűrőcserére megy a vas két hét múlva és akkor berakatnám a szűkítőt is.
Shadin2013-08-13 20:33:28 //
39286
Ha lehúzod a csatit biztos dob hibát akkor is ha ki van írva.
ALFI1562013-08-13 20:25:47 //
39285
Húzd le rola a csatit.Ha ki van írva nem dob hibát.Ha dob akkor nincs kiírva.
'''''2013-08-13 20:23:15 //
39284
Pécsi talin nem leszek.Nyaralni kell menjek.:-( Ki lett (elvileg) írva az egr de Kollár Szabi szerint be kell rakjak mindenképp egy szűkítőt.Nem is értem,minek kell,ha úgy sem működik.
sajnos csak igy tudok irni kamionozom nem mindig vagyok gép közelbe üdv
turbo mérön látom hogy nem tölt rendesen le esik a turbo nyomás ez a nyomás esés mert máshol nem igen van
olyan érzés akkor mint ha nem lenne turbo 0.8 ig visza esik a turbo méröm
2000 töl 2500 ig nem húz a kocsi csak alatta és 2500 fölött
Most lehet hogy én vagyok az értetlen, de az hogy nyomásesés az nálad a gyakorlatban mit jelent?
sziasztok az elöbb végeztünk a turbo geometria pucolásával volt bent korom ,de nem durva de sajna a nyomás esés meg maradt 2000 töl 2500 ig nem huz az alfa , egr még a gyári dpf em bent van tökéletesen müködik s,csak a szivosor tisztittás maradt el mi tévö legyek mert ez már kezd agasztani ez a nyomás esés,szivosor van már csak az lehet a ludas vagy valami szenzor üdv
halli turbo geometria ki pucolva egr le kötve a nyomás esés meg maradt szerintetek mi lehet a gond cseréljek turbo közép részt olajat nem eszi,lassan fel adom a harcot az alfa ellen
mizooo2013-08-13 19:30:49 //
39276
Próbáld már meg leírni normálisan és részletesen mi a baj, esetleg Blogbejegyzés is születhetne. Teljesen össze vissza irkálsz, próbáltam visszaolvasni de követhetetlen :(...
jo hogy itt lehetek de választ is szeretnék kapni ha lehetséges köszi ,de ha igy folytatja a 159 megválok töle
Csabi2013-08-13 18:59:30 //
39274
Van! :) Pécsi talin odaadom ha úgy jó! Egyébként miért kell? EGR csere történt, vagy csak tisztítás?
'''''2013-08-13 18:36:37 //
39273
Van valakinek elfekvőben gyári egr szűkítő?Nincs kedvem faragni egyet.
diagnosztika nem mutat semmit
Csabi2013-08-13 18:07:24 //
39271
Nekem supervision van benne, lassan 2,5éve, nem egy világmárka.Bírják a strapát, bár hogy ezt leírtam a héten biztos megdöglik mindkettő egyszerre...:)
Corben2013-08-13 16:55:58 //
39270
Osram van benne, 35W DS1
Azt hiszem ennek jónak kellene lennie....
Az izzó fényereje igen kevés előszőr inkább trafóra gyanakodtam, de akkor volt már akinek megoldotta az izzócsere a fényerő problémát ezek szerint?
halli turbo geometria ki pucolva egr le kötve a nyomás esés meg maradt szerintetek mi lehet a gond cseréljek turbo közép részt olajat nem eszi,lassan fel adom a harcot az alfa ellen
Az egr hűtőre gondoltam...
bakker egy Denso új hűtő 25 ropi miért nem jár gyalog vagy biciklivel az ingyé van ...szánalom
Javítani? :-O
Ha egy műanyag fedél egyszer elrepedt a sorozatos hőtágulástól - ráadásul úgy, hogy csak nyomás alatt ereszt - máshol is el fog repedni.
Sajna ezt is hozzá kell írni a pénzt kell rá gyűjteni gyűjteni listára :-(
A hűtő típushiba lehet a JTDm2-nél. A fodrászom 1.6 Lancia-jában is elszállt a minap. :(
A gyári száz+soktízezer, bontottat vett uszonxezerért. Mondtam neki, hogy valószínűleg az se fogja sokáig húzni.
Kérdés, hogy holt törik/reped el. Biztos lehet javítani valahogyan.
Nem rossz ötlet :-)
Nekem olyankor van alapvető gondom, amikor nem azt keresem, amiről a blog szól. (Vagy a 4.897 kép között nem az alaptémáról szólót.) pl. a zárszerkezetről érdekel valami, melyik ajtóborítás leszedő blogban/képsorozatban találom?
?? Ki kerül meg mit?
A hűtés ismerős, már volt a burkolattal gondom, csak kicsit került többe, mint 320 Euro :-((
Coolby2013-08-13 15:13:01 //
39262
Nekem gagyi kínaik most szálltak el. Egyik 1 év mínusz 20 napra, így azt gariban cserélik ugyanolyanra, a másik 1 év + 2 napra így azt buktam... 5500 Ft volt darabja, a fénye amúgy jó volt, amíg működött...
a Phedra mögött elsunnyoghat :))) igaz annak magasabban van a lámpája de sokkal jobb
valszeg gagyi D1S xenon fej van benne,
megoldodik magàtol mert a gagyik fél év alatt tönkre mennek,
a gyàri minöség birja vagy 1 évig is
rendesen mint az atom ugy vilàgit a Xenon a 159 ben
Corben2013-08-13 14:51:19 //
39259
Adjékisten mindenkinek
Meg tudja mondani valaki nekem mi az oka hogy a gyári xenon igen gyenge?
Illetve mivel lehet ezt a problémát kiküszöbölni?
Előre is köszönöm ;)
ALFI1562013-08-13 14:00:37 //
39258
autoszonyeg.com szintén méretpontos és azt hímeznek bele neked amit akarsz.Az ezüst 159-esem blogjába látod én is onnan rendeltem.
Ilyen szőnyegről van valakinek tapasztalata? Megéri az árát? Kicsit húzósnak érzem...
Van alternatíva?
Vermacy2013-08-13 12:14:50 //
39256
Királyos. Nálunk "síkosító" volt az egyenletes nyomatékeloszlás miatt. A többiben sem kételkedem :o)
Vermacy2013-08-13 12:12:35 //
39255
Ez így nem teljesen valós. Valóban nem megy, majd a program kiírja az EGR-t és lehet használni a verdát. Nálam így megy. Kitisztítottam, de már halott. Majd esetleg később veszek egy újat, mert ameddig nem nyúlt hozzá az "szakszerviz" addig nem volt vele bajom...
Vermacy2013-08-13 12:09:17 //
39254
Autóról robbantott ábra és ahhoz lehetne a blogokat linkelni. Mármint tőcsavar témánál a motorra húzva a kurzort, elő jönnének az alkatrészek (amikről született blog), majd arra rákattintva egy lista az összes blogról, ami a témában készült...
Én csavargyárban dolgozom és a színek nem feltétlen direkt a PFMEA eszközei. Lehet az de nem mindig. Pl. vannak kémiai úton ható menetrögzítők pl. Loctite, 3M, Precote amelyeknél a hőmérsékleti tartományt is jelenti a szín. De vannak olyan úgynevezett nylon patchek is amelyek mechanikai menetrögzítők amelyeknél a különboző típusokat jelölik a színek.
Mindent összevetve létezik sárga piros kék, színtelen, stb menetrögzítő is. Ezek elég drága dolgok (gyakran többe kerül a bevonatolás mint maga a csavar amin rajta van) ezért gondolom, hogy csak közvetetten PFMEA része a színkód.
Persze maga a színezett rész a reaktív anyagok esetében csak a hordozó, a lényeg a mikrokapszulákban van.
És akkor még a szóbanforgó síkosítókról, sealerekről, waxokról még nem beszéltem, amik rákerülhetnek egy csavarra.
Vermacy2013-08-13 11:32:15 //
39252
Az a "színes trutyi" a csavarokon síkosító, hogya megfelelő nyomatékkal tudd meghúzni a csavart és ne "ugráljon el" a fém a fémen. Legalábbis amikor még egy korábbi munkahelyen dolgoztam, akkor erre szolgált. A különböző színek pedig csavarhossz kódolásra szolgáltak, mivel a PFMEA előírta. Nem lehet minden csavart színrzékelős kamerával nézetni...
Vermacy2013-08-13 11:24:30 //
39251
Szép leírás, kiváló képek és érthető méretek, utasítások! Köszönöm szépen!
Következő talin jövök egy sörrel... :o)
Crea2013-08-13 10:52:18 //
39250
Örülök,h segíthettem... én is előbb tempomat hibára gondoltam :)
Ha rájöttél mi okozza a hibát kérlek írj :) Szerelőm szerint nem lehet levegős a rendszer mert önmagát légteleníti... talán kuplungmunkahengert mondott, de mérget már nem vennék be rá :D