Fórum >> Típusok >> 159

Giuntini2014-03-07 21:27:38 // 49704
Nekem még meg is kell venni. Téli gumikkal vettem, Michelin Primacy 3-at tervezek venni. Nem olcsó, 50 felé kacsintgat egy darab, de az ember nem egy szezonra veszi. A Michelin, amelyik autómon az volt, mindig finomabban futott mint más gumi.
Dömpi (il dottore)2014-03-07 21:27:26 // 49703
tévedés! nekem a téli 16-os lemezfelni és semmivel sem eszik kevesebbet, mint a nyári 19-essel.
Shadin2014-03-07 21:23:54 // 49702
Ez már személyeskedés ész érvek nélkül. Nincs akkora különbség 16-is lemez és alu között, ami miatt igazad lehet:-)
GTPeti2014-03-07 21:22:11 // 49701
Pedig a 159 Q4-es barátom havas mezőkön jár a nyárigumikon. A Q4 megoldja. :)
Giuntini2014-03-07 21:21:31 // 49700
Nekünk is volt vartyogónk, három is, 78-ban Ausztria, NSZK, Svájc. Megjértuk a hágókat, Grossglocknert, Sustent és a többit. Felfelé mindig meg kellett állni, mert a víz áll. fel akart forrni, lefelé meg a fék akart elmenni. Német autópályákon 140 és bírta. Hát ezek voltak az igazi kalandok. 81-ben Velencénél az olasz fószer nem akarta elhinni, hogy csak ezres motor van benne. Nem volt rossz autó.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-07 21:21:04 // 49699
jah a 245-ös 19-es sem annyira durva inkább az a furcsa, hogy mászkál össze vissza ...
Szabolcs 1592014-03-07 21:20:38 // 49698
Jo lenne egy talälkozò
Shadin2014-03-07 21:20:21 // 49697
Senki ne mondja, hogy nem áll meg az autó mikor 16-is után felteszitek a 19-est...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-07 21:18:54 // 49696
na miért, még is csak számít az optika? az előbb már majdnem meggyőztél :DDD
Lexlutor2014-03-07 21:18:29 // 49695
Engem érdekel a csere.
Liquid2014-03-07 21:18:24 // 49694
valami nem kerek akkor nálad vagy a veséd felfogatása nem jó :)
Liquid2014-03-07 21:17:07 // 49693
vasárnap én is átszerelem a kisautót, az Alfát még asszem nem, de köv. hétvégén az is sorra kerül
Shadin2014-03-07 21:17:07 // 49692
Jogos. Kb fele olyan nehéz, de az már rossz kompromisszum.
mzo2014-03-07 21:16:22 // 49691
Jovo penteken teszem fel en is a nyarit, aztan szombaton kiutik a Dpf Egr parost utana kedden meg kioperalljak a szurot. Mozgalmas napjai lesznek a kis Alfanak. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-07 21:15:14 // 49690
akkor tudom ajánlani a 16-os lemezfelnit dísztárcsával az a legkönnyebb, nem tudod lehúzni és garantáltan ezzel fogyaszt a legkevesebbet :)
Shadin2014-03-07 21:12:53 // 49689
Én most tettem fel a nyárit és ugyanúgy 150-nel megyek az M6-oson, kúszás nélkül, csak néha leveri a vesémet meg a 17-és is.
Nimitz2014-03-07 21:12:52 // 49688
A németországira én is jönnék.
mzo2014-03-07 21:11:11 // 49687
Nekunk is volt wareszunk 10 ev Ladazas utan vette apam 92-93 korul... Komolyan gondolkoztam rajta hogy sose ulok bele annyira nem akartam azt az autot. Cikinek ereztem de Fater hajthatatlan volt. Pedig volt vagy 3-om eves es talan 10 e kmer volt benne. Mar a 4 utemu volt. Aztan ugy megszerettem! Amit az az auto kapott.... Konkretan azon eltem ki a fiatalkori vadsagomat. Ketfele uzemmodban vezettem padlogaz satufek. Zokszo nelkul birta. Nagyon jo kis motor volt az az 1,3-as vw. Es valoban olyan rugozasa volt hogy a grand canyon csak egy kis huplinak tunt benne. Plusszban meg az ulese is rugos volt. Cserebe kanyarban olyat dolt :) es mi lett a vege? Elloptak! Majd mar a 2000-es evekben apamek kaptak egy levelet a rendorsegtol hogy megvan az auto Oroszorszagban es meg hasznaljak!! Hogy ki volt az az allat aki megkockaztatott egy lopast , majd atvitte az orszagon hataron at... Talan meg azota is megy ha at nem mentek rajta egy krazzal
Bocs az Offert
GTPeti2014-03-07 21:10:49 // 49686
Na lassan már csak összehozunk egy "No-i magyar Alfások" találkozót. (NOMAT B)
Úgy tűnik leszünk már egy páran (természetesen Wikire is számítok).
GTPeti2014-03-07 21:08:55 // 49685
Tényleg könnyed lesz, ez tény. De valamit valamiért. A GTV is nagyon megy a 195-ös gumikon (átmeneti megoldás). Viszont ma egy várakozás utáni balrakanyarodáskor (amit kivételesen dinamikusan próbáltam meg abszolválni) kétszer is csikorogtak a gumik, sőt elkapartak. Még az ASR is csak pislogott, nem erre van belőve na.
Shadin2014-03-07 21:08:20 // 49684
Ez csak az optikáról szól, meg hogy kié nagyobb :-) nincs gyakorlati jelentősége. Jobban kúszik, na bumm. Nem teszi tönkre az autót és kevesebbet fogyaszt.
Szabolcs 1592014-03-07 21:06:10 // 49683
münchen böl Rosenheim be csak IGy birtam jönni hogy ez a sok Birka Hova megy még Most is
Dömpi (il dottore)2014-03-07 21:04:28 // 49682
nyárooonnn???
rakom fel a jövő héten!!!

(nem várok márc. 21-ig)
Liquid2014-03-07 21:00:49 // 49681
te tudod, é maradok a 19-nél nyáron :)
Shadin2014-03-07 21:00:09 // 49680
Téli kerekekhez tudom hasonlítani és bizony igen könnyed lesz tőle az autó
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-07 20:52:42 // 49679
nagyobb kanyarsebességnél mászik a magas falú gumi szóval inkább szarabb, mint jobb lenne
Liquid2014-03-07 20:50:03 // 49678
156-on a 16-os szerintem jó kompromisszum volt, a 15-ös se volt gáz, de semmi pluszt nem tudott adni.
GTPeti2014-03-07 20:47:52 // 49677
Ez ugyanolyan, mint a 156-nál 16-ról 15-re váltani. Szerintem is érezhető.
Bár még én a konzervatív is 16-on járok a 156-nál. :)
Dömpi (il dottore)2014-03-07 20:42:56 // 49676
Dacia 1310 tx - mint a tenger lágy hullámain :)

én szerettem, azon kezdtem el vezetni
Liquid2014-03-07 20:38:35 // 49675
Waresz rulesz :) Az tudott rugózni, egyébként ilyen téren a Samara is etalon, olyan földúton ahol más autóval már 30-cal is félsz menni, a szamár vígan elgurul 60-nal és észre se veszed :D
Liquid2014-03-07 20:37:04 // 49674
nem tudom elképzelni, hogy bármilyen komfortbeli javulást okozhat ez a váltás
Liquid2014-03-07 20:36:02 // 49673
én ne tenném, a TI kerék után a 17-essel is sután néz ki :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-07 20:24:26 // 49672
nekem nem volt csak faternak, komfortos volt a rugózása :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-07 20:09:17 // 49670
ne szopass a 17-es kerék is komfortos még a 18-as is jó, a 19-es már pattogós ...fogadjunk volt Wartburgod :)
Shadin2014-03-07 20:03:34 // 49669
Mert öreg vagyok már a hiúsághoz viszont a komfortra meg vágyom...
Shadin2014-03-07 19:53:33 // 49668
Az autó (motor és EU4 elemek) a kor előrehaladtával olyan rángatós betegségben kezd el szenvedni, hogy bizonyos (~10%) gázpedál állásnál, ~2000-es fordulaton és 0,8-as turbónyomásnál (ezek az én értékeim, másnál nem feltétlenül ezek) mintha kihagyna a "gyújtás" és csapkod közben a turbó nyomás mutató. Ez (szerintem) egy gyári programozási hiba miatt történik ami offos villámos ill. Svéd tesójánál nem jelentkezik ilyen formában, mert az olaszok a reakció idő csökkentése céljából úgy írták meg a programot, hogy az ~40+%-ban nyitja meg az EGR-t és a fent sorolt csillag együttállás esetében egy folyamatosan fenntartható rángatásba kezd ami szét @ssza a féltengelyeket stb... Az EGR teljes ledugózása és kiírása megszünteti ezt a tünetet, de aki ragaszkodik a "gyári közeli" és nem akarja végigszopni azt amiket leírtam a blogomban, az készít egy ilyen cuccot és beteszi oszt jó. A lyuk mérete nem feltétlenül egyforma mindenkinél, mint ahogy a rángatás sem egyformán jelentkezik. Én D4-től 0,4-ös lépésekben próbáltam végig, hogy melyik az a méret, ahol még nem rángat (vagy csak ritkán, extrém helyzetekben) és már nem dob sárgát a műszerfalra...
David | Centocinquantanove2014-03-07 19:51:59 // 49667
Elvileg nekem EGR okozta rángatás ellen való. Úgy gondolom, hogy a csökkentett áteresztő keresztmetszet miatt némileg felgyorsul a visszavezetett gáz, ami jobban tetszik a motornak. Vagy mivelhogy némileg hamarabb megnő a nyomás amit az EGR szelep vezérlője érzékel, kevesebb kipuffgázt vezet vissza az EGR szelep. De majd a nálam okosabbak, tapasztaltabbak kijavítanak ha mellélőttem.
Shadin2014-03-07 19:37:42 // 49665
Közvélemény-kutatás/puhatolózás. 17-es kereket (elől) cserélnék 16-osra (hátul) legalább olyan állapotú és minőségű nyári gumikkal (215/55R16) mint amivel én adnám (225/50R17 ~6mm), Illetve nyilván a felni is a makulátlan -15% legyen maximum :-D
mizooo2014-03-07 19:08:15 // 49664
Srácok, mire jó ez a lemez amúgy? Okítsatok már ki :D
Shadin2014-03-07 18:42:00 // 49663
'''''2014-03-07 17:29:04 // 49662
Nem.A hullámzó gyorsulás az valami másik hiba.Most már megvárom a turbócserét és megint egy új progit aztán meglátjuk.
'''''2014-03-07 17:25:27 // 49661
Tudtam én,hogy előbb-utóbb beadod a derekad! :-)
David | Centocinquantanove2014-03-07 17:13:23 // 49660
Ha minden jó, akkor csisszre éppen jó, de amúgy igazad van :-)
A fotóról úgy tűnt, hogy mind3 furat 8-as... Ha nem lesz jó, max kiigazítjuk ezt vagy csinálunk másikat... Ez is 2 üveg sörömbe került mindössze :-)
ValeRossi462014-03-07 16:29:36 // 49659
Ne aggódj,nekem is most jött meg,vasárnap szerelem be :D
VTT csinálunk egy közös képet akiknek bent van :D
Shadin2014-03-07 16:21:10 // 49658
8-as csavarhoz nem teszünk 8-as likat, pláne, ha pozicionálni is kell(het) :-D
Piritu - 1.000.0002014-03-07 16:06:17 // 49657
Csatlakozom a "vetítős" bandához

(Viszont a Spiderbe tettem be.)
David | Centocinquantanove2014-03-07 15:54:52 // 49656
Már készen van 8-asokkal. Nem M8-as csavarok vannak az EGR kimenő oldalán? Mert akkor még épp jó így....
Ákos (dewvil)2014-03-07 15:33:08 // 49655
Esetleg aki gondolkozna mostanság...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.0_jtdm_16v_distinctive_navixenonnapfenyteto-7714089
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak