droberto2014-06-23 00:42:52 // 55205
droberto2014-06-22 23:57:58 // 55204
Miko? :)
Dömpi (il dottore)2014-06-22 22:22:35 // 55203
Nini, ott vigyorog az Arkangyal középütt :)
Majd legközelebb is el kellene menni gurítani együtt :)
Majd legközelebb is el kellene menni gurítani együtt :)
Liquid2014-06-22 22:10:44 // 55202
bowling rulez :)
Piritu - 1.000.0002014-06-22 22:06:14 // 55201
Piritu - 1.000.0002014-06-22 21:26:48 // 55200
Az azért köztudott, hogy a Brera a 159 műszaki alapra épül :-DD
Zsombor2014-06-22 21:18:01 // 55199
Édesjóistenem... Nekem ugye nincs alkatrészáruházam :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-22 21:08:25 // 55198
Tudom hogy Brera-ról és akkor mi van? Ugyan az mint az 59 technikailag ...karosszéria más és ennyi :)
Piritu - 1.000.0002014-06-22 20:55:08 // 55197
Ha hátra mászol akkor is motorral dönti előre az ülést? Akkor nem csoda, ha ilyen nehéz :-DD
Piritu - 1.000.0002014-06-22 20:54:22 // 55196
Ebből mennyit tettél te bele? Én mindet :-P
David | Centocinquantanove2014-06-22 20:11:07 // 55195
Mi is elértük, de mi a 209k-t :) Húzzatok bele! :D
Zsombor2014-06-22 20:06:01 // 55194
Ezt de szépen mondtad :)
Zsombor2014-06-22 19:45:12 // 55193
Hátul 2 amputált fejű és lábú gyerek fér el :) Villantásra találták ki. Beépíted a nőstényt a jobb 1-re, aztán Isten áldja :) Csomagtere se túl nagy. Jóindulattal 2 nagy börönd, kivett kalaptartóval. Nekem ez volt az álmom. Meglett. Ennyi. Drága fenntartani. Ez van :) Igen, nekem vellanyos az első ülés.
Zsombor2014-06-22 19:41:54 // 55192
Nos, örülök. (nem) Ez van. De amúgy Breráról beszélgetünk nem 159-ről. A casco horror, meg minden más is drága hozzá. Dögnehéz, ezért eszik. Az ereje tényleg meggyőző, de minden szempontból drágán szerez élményt.
.....2014-06-22 18:28:55 // 55191
Brera-ban el lehet férni hátul vagy inkább 2 személyes? Ülés előredöntése elektromos?
Giuntini2014-06-22 17:43:11 // 55190
A 159-nél ha valaki azt mondja, hogy a 2.4 fenntartása drága igazat adok neki. Erre ott van az 1.9. amelyik valóban takarékosabb minden szempontból. De a 2.4-nek megvan a varázsa, amit nem igazán lehet racionális érvekkel alátámasztani. De érzed, hogy olyan autó van alattad, amivel útszéli önjelölt kalandorok próbálkozásaira csak fölényesen legyintesz egyet. És ez a varázs az én szememben kárpótolja a magasabb költségeket.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-22 16:51:30 // 55189
3 kilobol 2 kormanymuvet lehet venni...soroljam meg?:)
Zsombor2014-06-22 14:11:09 // 55188
A kezdeti 300-as kormányműcsere, az ilyen diagnosztika meg az olyan, amiből kiderült, mitől van folyton check engine, a 12-14-es városi fogyasztás, a 2 kilós gumigarnitúra, az évi 240-es casco. Soroljam még? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-22 14:02:57 // 55187
mi drága a fenntartásán?
Zsombor2014-06-22 13:58:09 // 55186
Az benne az óriási, hogy ha szépen ki van glancolva, egy jó felnivel úgy megnézik, hogy még... Ráadásul mivel nagyon ritka, a többségnek fogalma sincs róla, mi az és azt hiszik, valami nagyon drága vas. Közben persze, a fenntartása k***a drága, de sok aranyásó **csának félreállna a szája a pesti flaszteren, ha megtudnák, hogy 3 gurigáért "dobják" utánad :D
Pityukoma2014-06-22 13:50:09 // 55185
"A Bré családalapító autó" Ez tecccik, nagyon jól összefoglaltad :-D
Zsombor2014-06-22 13:46:27 // 55184
Nincs igazán összehasonlítási alapom, de az én Brerám nem halk. Mondjuk milyen legyen egy dízel? Padlózáskor szép "nagydízel" hangja van. Alapjáraton viszont ez is kerreg, de ha megnyugtat, a soktízmilliós német "prémium" überwagen-ek is :) Rendeltetését tekintve az 59 lehet családi autó. A Bré családalapító autó :)
Pityukoma2014-06-22 13:42:49 // 55183
A főképeden a régi van? Az új az milyen? 2.0?
Pityukoma2014-06-22 13:41:31 // 55182
ja-ja az a megoldás:-)
bonyesz2014-06-22 13:38:52 // 55181
Kösz az infót akkor az évjárat a ludas a régi 2007-es 04 volt az új meg 2012-es.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-22 13:36:57 // 55180
kell bele rakni olyan riasztót ami rácsatlakozik a compra és egyből lehet fel-le, ki-be, oda-vissza vezérleni az ablakokat :)
Pityukoma2014-06-22 13:25:25 // 55179
Jó pihenést, jó Alfázást:-)
Pityukoma2014-06-22 13:21:04 // 55178
Az enyém 2007.06.18.-i gyártású, csak lefelé műxik:-( Shadin159 Cartársé 2007.04. havi neki még mindkét irányba megy. A két dátum közt lehetett a váltás.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-22 12:56:00 // 55177
Brera :)
Alfonis2014-06-22 12:11:42 // 55176
a brera is van olyan halk belül mint az 59? mito? giulietta? 156? melyik a legjobb? :P
Alfonis2014-06-22 12:10:21 // 55175
sajna azok nem is fognak felmenni mert valamelyik évjárattól biztonsági okokból nem emeli őket. Enyém 2009. 06. - és már nem emelős. ezért nem is igen használom ki a lehúzó funkciót sem.
mizooo2014-06-22 12:07:34 // 55174
Szia, az újaknál balesetvédelem miatt, fel már nem megy, csak le.
bonyesz2014-06-22 11:59:13 // 55173
Szevasztok a segítségeteket kérném a következőben.A régi 59-em kulcsán ha hosszan nyomtam a nyitó gombot lement az ablak,ha a bezáró gombot akkor meg felment.Sajnos az új vason csak lefele megy fel már nem emeli próbáltam mindent állogatni van valakinek valami ötlete merre induljak.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-22 10:15:03 // 55172
a régi japcsi autókra nem igazán kell költeni, van egy szerviz aki csak mitsu-kal foglalkozik és felújítják a 15-20 éves autóikat valamelyikben 1 mill km lakik és jobb kompresszió értéket ad, mint a 3om éves octavia....mondjuk az alkatrész jóval drágább hozzá, mint egy európai autóhoz meg sok minden nincs is de akkor is megtartják őket....
a mai hondák meg hasonlóak vagy szarabbak az eu modelekknél és rohadt drága az alkatrész hozzájuk ...
a mai hondák meg hasonlóak vagy szarabbak az eu modelekknél és rohadt drága az alkatrész hozzájuk ...
Shadin2014-06-22 09:28:13 // 55171
Azért egy Prelude I Convertible jól esne.
Shadin2014-06-22 09:26:40 // 55170
Pl. motorból csak Honda-t vennék.
droberto2014-06-22 08:25:43 // 55169
Hát ezt majd Erhard megmondja! :)
Én értem, és tökre elfogadom ezt a Honda függőséget. Megvan a maguk varázsa amiért rajongani lehet értük. Meg hát ugye ott van náluk is a sport múlt, a kivételes műszaki fejlesztések.
Ezeket viszont a mai verdáikban nem nagyon találom.
Lehet ezért is van az itteni hivőknek is csupa 2000 előtti gépsárkánya... De ez már-már a roncsderbi kategória. Szegények nagyon le vannak gatyásodva (2-3 kivételtől eltekintve).
Én értem, és tökre elfogadom ezt a Honda függőséget. Megvan a maguk varázsa amiért rajongani lehet értük. Meg hát ugye ott van náluk is a sport múlt, a kivételes műszaki fejlesztések.
Ezeket viszont a mai verdáikban nem nagyon találom.
Lehet ezért is van az itteni hivőknek is csupa 2000 előtti gépsárkánya... De ez már-már a roncsderbi kategória. Szegények nagyon le vannak gatyásodva (2-3 kivételtől eltekintve).
GTPeti2014-06-22 05:06:48 // 55168
Nem az van, hogy ezekhez a régebbi Hondákhoz szinte nincs utángyártott alkatrész? ...és ami egyáltalán még kapható az méregdrága? Grat. a remek tanácsadáshoz! :))
droberto2014-06-21 23:26:45 // 55167
Fék, váltó, kormány. Minden jobb, mint pl. egy Accordban, vagy bármályik Hondában.
Régen legalább voltak motorjaik, de az Emisszó csökkentés hazavágta őket. Mostan meg erőlködnek a ződ kacat űrhajóikkal. Ez a Honda se az már ami volt. :(
Régen legalább voltak motorjaik, de az Emisszó csökkentés hazavágta őket. Mostan meg erőlködnek a ződ kacat űrhajóikkal. Ez a Honda se az már ami volt. :(
Haddel2014-06-21 23:26:02 // 55166
Ja itt is ,úgy volt ,hogy az Alfámmal húzzák el a Toyotáját,mondtam is neki hogy majd készítsen fotót erről a történelmi pillanatról ,csak "sajnos" a 159 olyan széles ,hogy nem fér be a nagykapun ,ezért egy Golffal húzták ki :)
droberto2014-06-21 23:22:18 // 55165
droberto2014-06-21 23:18:59 // 55164
Voltam a héten a Bridgestone gyárban
és, hogy kicsit udvaroljak - bár egyáltalán nem esett nehezemre - elkezdtem dicsőíteni a Potenza RE050A-t. Erre kollégám elszólta magát, hogy megrögzött ALFA-ás vagyok... Ekkor a pöcs beszerzező, elkezde a Hondáit ajnározni. Mondom fasza.
Előadta, hogy csóri kollégáját sikerült lebeszélni egy ötvenkilencről. Vetetett vele egy Accord III-at. Ironikusan hozzátette, hogy nincs még abban az anyagi helyzetben, hogy Alfázzon. Bevágtam a fapofát és betettem a prémium autót drága fenntartani lemezt... :)
Azért a volt ami teccet:
és, hogy kicsit udvaroljak - bár egyáltalán nem esett nehezemre - elkezdtem dicsőíteni a Potenza RE050A-t. Erre kollégám elszólta magát, hogy megrögzött ALFA-ás vagyok... Ekkor a pöcs beszerzező, elkezde a Hondáit ajnározni. Mondom fasza.
Előadta, hogy csóri kollégáját sikerült lebeszélni egy ötvenkilencről. Vetetett vele egy Accord III-at. Ironikusan hozzátette, hogy nincs még abban az anyagi helyzetben, hogy Alfázzon. Bevágtam a fapofát és betettem a prémium autót drága fenntartani lemezt... :)
Azért a volt ami teccet:
Haddel2014-06-21 23:11:45 // 55163
A féket dicsérte ,mert egy vészfékezést kellett csinálnia . Azt mondta a szemüveg lecsúszott az orráról ,olyat lassult . :D
Chianti2014-06-21 23:10:34 // 55162
Jó utat, kellemes Alfázást és pihenést nektek! :o)
droberto2014-06-21 23:04:58 // 55161
A futóművet nem vette észre?
Meghogy anyagból van?
:)
Meghogy anyagból van?
:)
Haddel2014-06-21 23:01:43 // 55160
Tesóm megrögzött japán autós,de most kölcsön adtam neki az Alfát pár napja,mert az ő autója szervizben van. Debrecenben járkál vele ,és mondja ,hogy mindig bámulják az utcán. Lámpánál ,buszmegállóban ,mindig utána fordulnak . Büszke voltam :)
droberto2014-06-21 22:56:01 // 55159
Holnap 270 km fincsi Alfázás. :) Megyünk Egerbe egy hétre.
Liquid2014-06-21 22:27:21 // 55158
"ehhez minimum Piritunak kell lenni, hogy erre is figyelj és visszaszámolj. :)))"
ez jó ás milyen igaz :))
majd a 199999-nél figyelni fogok mindenre :D
ez jó ás milyen igaz :))
majd a 199999-nél figyelni fogok mindenre :D
GTPeti2014-06-21 22:19:32 // 55157
Jójó, de a perfektione az lenne, ha a napi is 159-et mutatna. :PP
Az már más kérdés, hogy ehhez minimum Piritunak kell lenni, hogy erre is figyelj és visszaszámolj. :)))
Az már más kérdés, hogy ehhez minimum Piritunak kell lenni, hogy erre is figyelj és visszaszámolj. :)))
Pityukoma2014-06-21 22:04:06 // 55156
Ez jó ötlet, erre rágyúrok :-)