Nálam mutatja a körforgalom kijáratot :O
Nekem egyébként teljesen jól működik, egyedül az M0 új szakaszaival vannak gondjai (régi a szoftver, de elképzelhető, hogy lehet frissíteni). Meg a CD elég karcos, ezért van, hogy gondjai vannak az olvasással. Majd készítek róla egy ép másolatot :)
Zsunior2014-07-14 23:43:23 // 55904
Dömpi (il dottore)2014-07-14 23:04:57 // 55903
Szerintem a német pont olyan mint a németroszágban kapható bérautók navija.
Amúgy mit vársz? Hogy bayerisch-ül vagy sachisch-ul fog beszélni? :)
Amúgy mit vársz? Hogy bayerisch-ül vagy sachisch-ul fog beszélni? :)
Dömpi (il dottore)2014-07-14 23:01:26 // 55902
Lehet, nem tudom. Nálam van mind2.
A nem nagynavist nem ismerem :(
A nem nagynavist nem ismerem :(
Haddel2014-07-14 22:35:42 // 55901
Meg a körforgalmat csak mutatja ,de nem írja hanyadik kijárat. Ha jól emlékszem . Ennyi ami zavaró.
Mondjuk nekem van bent a csomagtartóban egy tartalék navi,meg a telefonnal is lehetne,de milyen már az mikor a navigációs kocsi szélvédőjére fel van tappancsolva egy másik kütyü!? :D
Mondjuk nekem van bent a csomagtartóban egy tartalék navi,meg a telefonnal is lehetne,de milyen már az mikor a navigációs kocsi szélvédőjére fel van tappancsolva egy másik kütyü!? :D
Zsunior2014-07-14 22:30:11 // 55900
Az angol se sokkal jobb, nálam azonnal lenémításra kerül :D
Kiraktam a középső kis kijelzőre a navigációt, ott elég jól követhető :)
Kiraktam a középső kis kijelzőre a navigációt, ott elég jól követhető :)
Haddel2014-07-14 22:12:47 // 55899
2010-es évjáratú térkép van a navimhoz az sd kártyán.De eddig még mindent megtalált amit kellett. Amit viszont utálok benne ,nekem németre van állítva a kocsi nyelvezete,és nagyon erős angol akcentussal mondja ki az utasításokat ,nem nagyon lehet érteni.
Liquid2014-07-14 21:58:52 // 55898
Győr-Alsóörsöt olyan 9-cel abszolváltam - most is Alsóörsön vagyok :)
Lakott helyeken 60, azon kívül ami kifért a 2 csövön, ahol lehetett 140-160 :)
Márti pont mondta is hogy a 140 olyan max. 100-110-nek érződik. A szerpentinen sajna 60-nal kellett feltöttyögni.
Gusztustalanul lehet gyorshajtani mindenhol ezzel a géppel :)
Lakott helyeken 60, azon kívül ami kifért a 2 csövön, ahol lehetett 140-160 :)
Márti pont mondta is hogy a 140 olyan max. 100-110-nek érződik. A szerpentinen sajna 60-nal kellett feltöttyögni.
Gusztustalanul lehet gyorshajtani mindenhol ezzel a géppel :)
norbi04092014-07-14 21:34:44 // 55897
Egyik nap én is nekiesek :D
Neked van magyarország térképed hozzá?
Neked van magyarország térképed hozzá?
norbi04092014-07-14 21:33:55 // 55896
Nagyon köszi! :)
Giuntini2014-07-14 21:01:20 // 55895
Ma örömködtem egy kicsit. Lementem Pécsre Balatonlelléről. A fogyasztás oda-vissza 7.5l. De úgy mentem, ahogy a 2.4-el dukál. A falvakban betartottam a sebességet, hiszen nem akarok fizetni, de ezen az úton az autó adott valamit abból amit tud. Aki ismeri ezt az utat, az tudja, hogy max. 15-20 mp-ig lehet tartani egy adott sebességet. Döbbenetes futómű, a kanyarokban ragad az útra, az előzések pedig fantasztikusak. Egyszerűen a 2.4 olyan flegmán, és lehengerlően intéz el mindent, hogy az döbbenet. A Mecsekben betettem az automatát Sport állásba, hát ilyenkor valóban elszabadul a pokol. Ezzel összevetve, és az automata állandó kapcsolgatásával, ez a fogyasztás nem is olyan magas. Hát persze, a kényelemnek megvan az ára.
Shadin2014-07-14 20:28:56 // 55894
Ez a compression csak nagy navinál van?
Haddel2014-07-14 19:46:19 // 55893
Én is pont tegnap álligattam be a blue&me-t :) De még mindenre nem jöttem rá ..
Dömpi (il dottore)2014-07-14 19:41:28 // 55892
Nekem be van kapcsolva a compression már 2 éve és semmi baja a hangszóróknak.
Ja, és hard rock-ot, meg heavy metal-t hallgatok, szóval ... :)
Ja, és hard rock-ot, meg heavy metal-t hallgatok, szóval ... :)
norbi04092014-07-14 19:03:36 // 55890
Sziasztok ismételten! :)
Blue&Me magyar kezelési útmutatót honnan tudok letölteni? :D sehol nem találok.. :)
Kocsiban van egy könyv a Blue&Me-ről, de egy mukkot nem értek abból :D
Valaki tudna dobni egy linket?
Örök hálám! :)
Blue&Me magyar kezelési útmutatót honnan tudok letölteni? :D sehol nem találok.. :)
Kocsiban van egy könyv a Blue&Me-ről, de egy mukkot nem értek abból :D
Valaki tudna dobni egy linket?
Örök hálám! :)
Shadin2014-07-14 18:38:43 // 55889
16V: 55199971
8V: 55199970
8V: 55199970
Shadin2014-07-14 18:36:57 // 55888
Shadin2014-07-14 17:36:21 // 55886
mekkeresem a cikkszámot...
afla1592014-07-14 17:31:42 // 55885
Természetesen érdekelne a dolog ha jó az enyémbe is.
How many???:) :)
How many???:) :)
afla1592014-07-14 17:27:24 // 55884
Olyanod van??? De mi az?? :) Enyhén szólva laikus vagyok de szeretek tanulni :) :)
Pityukoma2014-07-14 17:27:19 // 55883
Tönkre ment a csomagtartó zárszerkezetben lévő mikro kapcsolód :-(((
3 megoldáson gondolkodhatsz: - veszel egy új zárat (mikrokapcsolót gyárit nem kapsz külön) v. kiváltod a másik benne lévő kapcsolóval vezérelve egy mini relét (az enyémben így van már majdnem 4éve) v. kicseréled a mikrokapcsolót (lásd drobertó Cartárs Blogját)
3 megoldáson gondolkodhatsz: - veszel egy új zárat (mikrokapcsolót gyárit nem kapsz külön) v. kiváltod a másik benne lévő kapcsolóval vezérelve egy mini relét (az enyémben így van már majdnem 4éve) v. kicseréled a mikrokapcsolót (lásd drobertó Cartárs Blogját)
Shadin2014-07-14 17:24:46 // 55882
Olyanom van, ha megegyezik a 16V és a 8V
David | Centocinquantanove2014-07-14 17:17:23 // 55881
afla1592014-07-14 17:10:17 // 55880
Üdv Cartársak!
Érdeklődni esetleg tud-e valaki segíteni a problémámban. A vas nem pörög fel, nincs fordulat motorkód hiba jel kigyulladt. Még korábban egy P2107-es hiba kódot találtunk ami motoros fojtószelep hiba. Nahhhh ez mi??? Motoros fojtószelep???
Érdeklődni esetleg tud-e valaki segíteni a problémámban. A vas nem pörög fel, nincs fordulat motorkód hiba jel kigyulladt. Még korábban egy P2107-es hiba kódot találtunk ami motoros fojtószelep hiba. Nahhhh ez mi??? Motoros fojtószelep???
Chianti2014-07-14 16:45:53 // 55879
Van egy apró bökkenő... én ugyanis október 19-ig Tirolban vagyok... talán 20-tól már otthon (Budapest)... utána tudok csak érdemben nézelődni, de ha sikerül valamit intéznem, jelentkezem...
Arno1662014-07-14 15:55:30 // 55878
Készül az új verzió is, csak lassan. 166/ Lybra/ Porsche vonalon már elkészült, az tud ugyan úgy SD kártyát is, de mindenféle formátumot képes lesz lejátszani. AAC, Mp3, WMA, OGG Vorbis, WAV, FLAC (Ez utobbi kettő lossless, innentől CD minőségben szól valóban.)
Ezen felül a Bluetooth része pedig kihangosít ha kell, és okostelefonról szintén CD minőségben képes zenét lejátszani + van rajta egy nagyáramú USB töltő okostelefonhoz.
Maserati forumokon elég (nagyon) pozitiv a visszajelzés a Bluetooth hangminőségről (egyelőre nekik is csak vagy ez vagy az a verzió elérhető, a "kombó" várat magára ott is), pedig annyira nem is szól szépen a Quattroporte-ban a Bose mint a Thesis-ben. ;)
Ezen felül a Bluetooth része pedig kihangosít ha kell, és okostelefonról szintén CD minőségben képes zenét lejátszani + van rajta egy nagyáramú USB töltő okostelefonhoz.
Maserati forumokon elég (nagyon) pozitiv a visszajelzés a Bluetooth hangminőségről (egyelőre nekik is csak vagy ez vagy az a verzió elérhető, a "kombó" várat magára ott is), pedig annyira nem is szól szépen a Quattroporte-ban a Bose mint a Thesis-ben. ;)
Zsunior2014-07-14 15:27:54 // 55877
Már a 166ban is volt, így amikor meglett a Brera első dolgom volt beszerezni egy Loudlinket Arno-tól.
Nekem a kesztyűtartóba van elvezetve, fúrás, farigcsálás nélkül kb 10 perc alatt a helyére került. 8 lemezt tud kezelni, a gombokkal ugyanúgy lehet mindent vezérelni, mintha CD tár lenne. Nem lassú, nem torzít, a programja számítógépen egyszerűen kezelhető. Én nagyon tudom ajánlani.
Kép:
Nekem a kesztyűtartóba van elvezetve, fúrás, farigcsálás nélkül kb 10 perc alatt a helyére került. 8 lemezt tud kezelni, a gombokkal ugyanúgy lehet mindent vezérelni, mintha CD tár lenne. Nem lassú, nem torzít, a programja számítógépen egyszerűen kezelhető. Én nagyon tudom ajánlani.
Kép:
David | Centocinquantanove2014-07-14 15:16:05 // 55876
Ez az a cucc ami a kesztyűtartóban van?
Mondjuk annak nagy előnye, hogy sosem merül le (mint az okostelefon) és tudsz navigálni a fejegység saját gombjaival.
Nézegettem én is ezeket, de elég borsos áruk van. Végül beszereztem egy 2000 forintos AUX kábelt, befűztem szépen igényesen, csak annyi látszik ki amennyi kell, elromlani gyakorlatilag nem tud, és hangzásban tudja azt amit kell.
Ha naviként használom a telefont, akkor az autó hangszóróin mondja az itinert, de pl azt még nem sikerült megoldanom, hogy híváskor kihangosítva legyen, és a teló mikrofonja is működjön, de szerintem ez sem lehetetlen.
Mondjuk annak nagy előnye, hogy sosem merül le (mint az okostelefon) és tudsz navigálni a fejegység saját gombjaival.
Nézegettem én is ezeket, de elég borsos áruk van. Végül beszereztem egy 2000 forintos AUX kábelt, befűztem szépen igényesen, csak annyi látszik ki amennyi kell, elromlani gyakorlatilag nem tud, és hangzásban tudja azt amit kell.
Ha naviként használom a telefont, akkor az autó hangszóróin mondja az itinert, de pl azt még nem sikerült megoldanom, hogy híváskor kihangosítva legyen, és a teló mikrofonja is működjön, de szerintem ez sem lehetetlen.
Zsunior2014-07-14 15:01:27 // 55875
Én sem rádiót hallgatok, loudlinken keresztül SD kártyáról szól a zene.. :)
David | Centocinquantanove2014-07-14 13:57:39 // 55874
Én a rádióhallgatásért nem adnék ki egy zsák pénzt utólagos audió tuningra, mert annyira nem frankók a műsorok.
Egyéb "saját" zenét meg újabban inkább okostelefonról hallgatok, androidos zenelejátszó progit vettem (PowerAmp) és gyakorlatilag mindent tud, amit egy komolyabb fejegység. (equalizer, stb stb).
Nekem (akkor ezekszerint szerencsére) nem Bose cucc van a kocsiban, de így 100%-ra meg vagyok elégedve a hangzással, nem hiányzik számomra az extra mély és társai...
Gyárilag szerencsére elég komolyan összerakták a hangrendszert, elég komoly anyagokból is, szerintem egyáltalán nem gagyi, sőt.
Egyéb "saját" zenét meg újabban inkább okostelefonról hallgatok, androidos zenelejátszó progit vettem (PowerAmp) és gyakorlatilag mindent tud, amit egy komolyabb fejegység. (equalizer, stb stb).
Nekem (akkor ezekszerint szerencsére) nem Bose cucc van a kocsiban, de így 100%-ra meg vagyok elégedve a hangzással, nem hiányzik számomra az extra mély és társai...
Gyárilag szerencsére elég komolyan összerakták a hangrendszert, elég komoly anyagokból is, szerintem egyáltalán nem gagyi, sőt.
droberto2014-07-14 13:45:52 // 55873
Akko majd tisztábban látsz majd. :)
Zsunior2014-07-14 13:40:43 // 55872
Épp most töltöm az eLearn-t, mióta új windows van fent még nem raktam rá.. :)
droberto2014-07-14 13:38:19 // 55871
Ha nem torzít feleslegesen aggódsz. :)
Az erősítőt se találod? Erősítő biztosíték? (Esetleg még a hangszórókon látszik még, hogy Bose, ami 2 Ohm-os.)
Egyébként ajánlom az eLearnt, ott láthatod, hogy hol minek kell lennie, még a kábelek is ott vannak.
Az erősítőt se találod? Erősítő biztosíték? (Esetleg még a hangszórókon látszik még, hogy Bose, ami 2 Ohm-os.)
Egyébként ajánlom az eLearnt, ott láthatod, hogy hol minek kell lennie, még a kábelek is ott vannak.
Zsunior2014-07-14 13:32:52 // 55870
A rácson nincs Bose, de a kalaptartón van! :)) De szebben szól, mint a JBL rendszer amit a 166ba vettem, szóval szerintem a hangszórók is azok :)
A compression bekapcsolásával több a mély, szebben is szól, csak attól félek, hogy így nem bírják sokáig a hangszórók. Vagy feleslegesen aggódok?:)
A mélyládának a helye ott van, a kárpiton ki van pöttyözve, csak a kárpit mögött üresség van :))
A compression bekapcsolásával több a mély, szebben is szól, csak attól félek, hogy így nem bírják sokáig a hangszórók. Vagy feleslegesen aggódok?:)
A mélyládának a helye ott van, a kárpiton ki van pöttyözve, csak a kárpit mögött üresség van :))
droberto2014-07-14 13:23:09 // 55869
A mély hanghullámok terjedési tulajdonsága miatt, nem olyan fontos a sub helye, elhelyezése (mint pl. a magasé).
Zsunior2014-07-14 13:21:46 // 55868
Tudom, hogy a kárpit mögött van, biztos nincs benne! :)
Egyébként nem ugyanaz a cucc, mint az 159-é, csak a fejegység, meg a kábelezés, ezért a beszerelése gyakorlatilag ugyanaz.
Nem szeretnék bele komolyabbat, én a gyárit szeretném! :) Hiányzik az enyémből a gyári mélyláda+erősítő, azt szeretném utólag bele! :)
Egyébként nem ugyanaz a cucc, mint az 159-é, csak a fejegység, meg a kábelezés, ezért a beszerelése gyakorlatilag ugyanaz.
Nem szeretnék bele komolyabbat, én a gyárit szeretném! :) Hiányzik az enyémből a gyári mélyláda+erősítő, azt szeretném utólag bele! :)
droberto2014-07-14 13:21:02 // 55867
Ha van a magas rácsán Bose felirat, illetve van a műszerfal közepén centered, akkor Bose-od van.
droberto2014-07-14 13:18:32 // 55866
Ez tök szubjektív!
Kb. olyan mint egy film. Ki mit vár tőle...
(Shadint nem vedd ebbe a csoportba, ő nem releváns. :))
Kb. olyan mint egy film. Ki mit vár tőle...
(Shadint nem vedd ebbe a csoportba, ő nem releváns. :))
Dömpi (il dottore)2014-07-14 13:16:48 // 55865
Jól megnézted? Csak mert a VTT-n mutatta valaki, hogy a kárpit mögött van (!) - néztünk is nagyokat, hogy mi a fenének rakták a kárpit mögé?
Valaki mutatta azt is, hogy ő kivágta a kárpitot előtte és igényesen berácsozta.
Valaki mutatta azt is, hogy ő kivágta a kárpitot előtte és igényesen berácsozta.
droberto2014-07-14 13:15:24 // 55864
Kérdés, hogy mi a cél.
A gyári rendszerek közt élbolyban van, egész jól testre szabható a hangkép a soksávos EQ-val, a mély-, és a magas kiemeléssel. Ha viszont valaki komoly hifi-t szeretne, annak számolni kell a magas bekerülési költséggel, az autó szétkendácsolásával és a (használható) csomagtartó elvesztésével.
Sokszor játszok én is a gondolattal, de egyenlőre marad ilyen.
Egyébként a beszerelés nem nehezebb mint bármi másban (sőt), jól átgondolt konstrukció a miénk. :) Ezzel kapcsolatban ajánlom Piritu blogjait.
A gyári rendszerek közt élbolyban van, egész jól testre szabható a hangkép a soksávos EQ-val, a mély-, és a magas kiemeléssel. Ha viszont valaki komoly hifi-t szeretne, annak számolni kell a magas bekerülési költséggel, az autó szétkendácsolásával és a (használható) csomagtartó elvesztésével.
Sokszor játszok én is a gondolattal, de egyenlőre marad ilyen.
Egyébként a beszerelés nem nehezebb mint bármi másban (sőt), jól átgondolt konstrukció a miénk. :) Ezzel kapcsolatban ajánlom Piritu blogjait.
Zsunior2014-07-14 13:14:37 // 55863
Na ezaz, nekem nincs, és állítgatni sem tudom ezeket, ki van kapcsolva a fejegységben! (gondolom azért, mert nincs benne a mélynyomó).
Dömpi (il dottore)2014-07-14 13:14:35 // 55862
Az 59-ben szidják azok akiknek van. Ezek szerint a Brera-ban jobb.
Zsunior2014-07-14 13:14:00 // 55861
Bose van benne, de elméletileg abból is volt "kishifis" meg "nagyhifis". (de lehet, hogy most tévedek, akkor okosítsatok ki! :) )
Az enyémben nincs a csomagtartóban mélynyomó (a helye ott van, kialakítva, csak a cumó nincs benne).
Bontóban érdeklődtem, ott van gyári mélynyomó hozzá.
Az enyémben nincs a csomagtartóban mélynyomó (a helye ott van, kialakítva, csak a cumó nincs benne).
Bontóban érdeklődtem, ott van gyári mélynyomó hozzá.
.......................2014-07-14 13:12:11 // 55860
a Bose a brerában nagyon jó,
van benne plusz mélyláda gyárilag
lehet állítani a mélyet magasat ,mindent amit kell
"Compression" is van ,de nincs értelme kapcsolgatni
van benne plusz mélyláda gyárilag
lehet állítani a mélyet magasat ,mindent amit kell
"Compression" is van ,de nincs értelme kapcsolgatni
Dömpi (il dottore)2014-07-14 13:02:50 // 55859
A "kishifis" alatt mit értesz? A gyári Bose-t?
Ha nem, akkor keresd ki az audio beállításoknál a "Compression" feliratot. Legyen mellette a kis négyzetben pipa. Ha úgy sem élég jó, akkor lépj tovább a mélynyomó irányába.
Ha gyári Bose van benne, akkor megértelek, az egy sz@r, alapból kiiktatja a fent jelzett funkciót.
Ha nem, akkor keresd ki az audio beállításoknál a "Compression" feliratot. Legyen mellette a kis négyzetben pipa. Ha úgy sem élég jó, akkor lépj tovább a mélynyomó irányába.
Ha gyári Bose van benne, akkor megértelek, az egy sz@r, alapból kiiktatja a fent jelzett funkciót.
Zsunior2014-07-14 12:34:57 // 55858
Az enyém gyárilag kishifis, és nincs benne a gyári mélynyomó ill. erősítő. Nagyon szépen szól, csak jól jönne egy kis plusz mély :)
David | Centocinquantanove2014-07-14 12:24:19 // 55857
Sajnos ebben nem tudok segíteni, de a témához kapcsolódóan kérdezném, hogy miért is van szükség plussz erősítőre/mélyládára?
Nem tudom, hogy ki hogy van vele, de nekem a gyári cucc már így is remekül, iszonyat szépen tisztán szól, és elég hangos is. Ha MP3-at telóról vagy CD-t is hallgatok, akkorsem hangosabban, mint 15, pedig onnan is még lenne hová feltekerni.
Nem tudom, hogy ki hogy van vele, de nekem a gyári cucc már így is remekül, iszonyat szépen tisztán szól, és elég hangos is. Ha MP3-at telóról vagy CD-t is hallgatok, akkorsem hangosabban, mint 15, pedig onnan is még lenne hová feltekerni.
Zsunior2014-07-14 12:16:44 // 55856
Sziasztok cartársak!
Úgy értesültem korábban páran tettetek már be utólag gyári erősítőt/mélyládát a vasba, e téren szeretnék segítséget/tapasztalatot kérni.
Úgy tudom, hogy az 59/Brera duettbe nem annyira egyszerű a beszerelése, villanyász szükséges hozzá. Ha így is van akkor szívesen fogadok elérhetőséget is ügyeskezű autóvillamosságis szakihoz. :)
Mik a tapasztalatok? Mennyire kell szétborítani hozzá az autót? Megéri?
Előre is köszönöm! :)
Úgy értesültem korábban páran tettetek már be utólag gyári erősítőt/mélyládát a vasba, e téren szeretnék segítséget/tapasztalatot kérni.
Úgy tudom, hogy az 59/Brera duettbe nem annyira egyszerű a beszerelése, villanyász szükséges hozzá. Ha így is van akkor szívesen fogadok elérhetőséget is ügyeskezű autóvillamosságis szakihoz. :)
Mik a tapasztalatok? Mennyire kell szétborítani hozzá az autót? Megéri?
Előre is köszönöm! :)
Totya332014-07-14 11:07:44 // 55855
Sziasztok. Nem működik a csomagtérben egyetlen lámpa sem sőt még a csomagtérajtóban lévő piros-fehér helyzetjelző világítás sem, de viszont a 12 V-os csatlakozó az működik bár gondolom sok köze nincs egymáshoz.