Fórum >> Típusok >> 159

Chianti2014-08-26 22:27:01 // 57604
Sajnos ezt legközelebb csak okt. 18-án tudom megtenni, de mindenképp észben tartom, köszi a tippet... :o)
Piritu - 1.000.0002014-08-26 22:26:08 // 57603
A féktisztító nem igazán optimális. Túl agresszív és túl gyorsan párolog, ezzel megsértheti a vékony platina réteget. Alkoholt célszerű erre a célra használni.
Liquid2014-08-26 22:24:06 // 57602
így van, most menj ki és vágd el a kék vezetéket!...vagy a pirosat :D
Chianti2014-08-26 22:23:26 // 57601
Olvasom itt a hsz-eket és kezdem magam kellemetlenül érezni, ugyanis én még semmit nem szedtem szét és nem pucoltam ki, viszont eddig működik a vas rendesen. Akkor lassan ideje aggódnom, hogy egy időzített bomba ketyeg a motortérben? :o)
tdemeter2014-08-26 22:20:41 // 57600
Ehhez kell barmit csinalnod a napi rutin soran? Vagy csak eleg 1x osszeparositanod aztan csokolom?
Tapot is onnan kap, vagy azt kulon kell neki adni?
mizooo2014-08-26 22:18:41 // 57599
Na én is rendeltem egyet gyorsan :) lesz egy mini is ami működik.
norbi04092014-08-26 22:15:30 // 57598
Rendben, köszi szépen az infót :)
tdemeter2014-08-26 22:14:40 // 57597
na enis rendelek asszem...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-08-26 22:03:50 // 57596
van olaj a féktisztítóban
Erhard 242 (Pure Energy)2014-08-26 22:01:26 // 57594
azzal meg pláne ne olajos bákker...
Dömpi (il dottore)2014-08-26 21:58:52 // 57593
a pucolás annyiból állt, hogy féktisztítóval fújogattam ... de mivel tiszta volt, többet nem is fogom pucolgatni
Csabi2014-08-26 21:57:39 // 57592
Én ilyet használok, de az is jó amit te linkeltél...
megy vele minden...AlfaOBD, torque, MES...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-08-26 21:52:44 // 57591
LMM-őt ne is pucold semmi értelme meg többet árthatsz neki, mint használsz...
Dömpi (il dottore)2014-08-26 21:48:34 // 57590
Ma tök jót röhögtem :)

Jöttem haza a melóból. Nem toltam neki, olyan kényelmes 120-as autózásra álltam be a 2x2-sávos autóúton.

Előttem olyan jó 500 m-re a külsőben egy régebbi mazda 6 (a soom-soom), a belsőben pedig egy dacia duster.
A duster előzött volna, a mazda rágyorsított.
Ott erőlködtek egymás mellett vagy 5 km-en keresztül.

Meg is forduét a fejemben, hogy visszaváltok 5-be, lkevvillogom magam elől a duster-t, aztán otthagyom őket francba, de aztán úgy döntöttem inkább nem alacsonyodom le szintjükre, inkább röhögöm tovább a kínlódásukat :)
Dömpi (il dottore)2014-08-26 21:43:17 // 57589
a MAP vs. LMM témához:

MAP szenzorom tisztítása

LMM tisztítása
nekem az LMM szinte patyolat tiszta volt, ellenben a MAP csupa trutyi :(
norbi04092014-08-26 21:39:44 // 57588
Az AlfaOBD-hez milyen eszközt használsz? :) Jó az hozzá amit tdemeter linkelt be a 57356 hozzászólásában? erre gondolok

Vagy ez csak a torque-hez jó és az AlfaOBD-hez más fajta kell? :)
Dömpi (il dottore)2014-08-26 21:22:32 // 57587
jó szerelő lehet :(
Erhard 242 (Pure Energy)2014-08-26 21:15:59 // 57586
ott nem indulhatok fiat-tal ....de elmegyek Kaposra
Dömpi (il dottore)2014-08-26 21:11:56 // 57585
Gyere el hozzám csüt-péntek-szo-vas! Lesz egy kis barkácsmeló rendesen :)
mizooo2014-08-26 21:09:26 // 57584
Urak, lement pár 100 Km a beszűkítőzött EGR-el. És érdekes dologra lettem figyelmes, amit akárhogyan próbálgatok nem lehet placebo :D.... A gázelvételeknél, motorfékeknél rántott párat az autó mióta megvettem. Gondoltam ez olyan mint a klattyanás... Ez ilyen! Hát most akármilyen agresszívan veszem el a gázt ez nem ránt egyet sem, hanem szépen fékez folyamatosan ahogyan kellene?! :) Na mindegy tesztelgetem még, de egyenlőre esküszöm jobb lett az autó.
'''''2014-08-26 21:07:55 // 57583
Jelentkeztél már a KUL-ra? Feldobtam egy pezsgőt,nem emlékszel? :-)
Piritu - 1.000.0002014-08-26 20:44:42 // 57581
"Érdekes" szerelőd van, ha kiírt üzenet után nem az ECU kiolvasás volt az ELSŐ dolga...
laszlo03092014-08-26 20:40:26 // 57580
hello mindenkinek!

lenne egy kérdésem .alufelni az 159-esen Speedline 60690480 jelőléssel van .de nincs feltüntetve az osztokőr ,tudja netán valaki hogy mennyi ennek a feninek az osztokőre7,5J*17H2-41 még ezt találtam .
kőszőnőm előre is
Facetofacefoto2014-08-26 20:28:11 // 57578
Az a valami nagyon hosszú szöveg kb. 2-3 mp-ig volt látható és azóta se jött elő.
A szenzorokat már állítólag végig nézte ott nem talált hibát.
Ezt az "ECU hibatárolót" köszönöm, továbbítom neki.
GTPeti2014-08-26 20:12:33 // 57577
Pedig ez volt a nap mondása. :))
Erhard 242 (Pure Energy)2014-08-26 20:03:43 // 57576
akkor még sincs kommandós olaj nah :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2014-08-26 20:00:22 // 57575
amit Csabi írt az a pontos megnevezés :)
droberto2014-08-26 19:49:34 // 57574
Én is üdvözlöm. :)
Nem! Csak délutáni hobby. :)
Ráadásul holnap kell menjek megint Tatabányára! Remélem legalább a kipuff festéket el tudom hozni.
mzo2014-08-26 19:48:07 // 57573
Ugy van ahogy irtad. Nekem az LMM (MAP) nem volt olajos, hanem egyfajta szengomboc volt rajta ami szaraz volt. A felso turbocso szivosor talalkozasnal ellenben meg inkabb trutyis volt bar kozel sem annyira mint neked a kepeken? Viszont a téli duna plazas minitalin amikor az Akos autojabol kiszedte az LMM-et na az surun olajos dzsuvas volt. Az a baj hogy a karter gaz pont a turbo ele van vissza vezetve ahogy irtatok is es ezt az olajos cuccot nyomja be a szivosorba. No meg amikor mar nagyon nagyon kopott a motor es nyomja a karterbe az olajgozt akkor fordulhat az elo hogy szep lassan feltolti a coolert is olajjal majd egyszer csak bepumpalja a motorba aztan allitsd le ha tudod. :)
Apropo TC- n lattatok mar Karotta alfas videojat?
Csabi2014-08-26 19:47:37 // 57572
LMM=MAF=légmennyiség=légtömegmérő
MAP=szívócső nyomás érzékelő, igen ami egy redva :)
David | Centocinquantanove2014-08-26 19:33:42 // 57571
Igen... Meg sem indul a mutató.
'''''2014-08-26 19:32:24 // 57570
Asszonynak mutattam,mit művelsz a verdával.Furcsán nézett. :-) Szabin vagy,hogy ennyire ráérsz?
'''''2014-08-26 19:29:29 // 57569
MAF ? Elírtad! :-)
Shadin2014-08-26 19:20:55 // 57568
Amit itt LMM-nek hívunk az szabad fordításban a légmennyiségmérő azaz a MAP szenzor, a nagy vastag meg a légmennyiségmérő azaz MAF. Amennyiben félrebeszélek, pontosítom, a MAP szenzor tiszta redva a szívósorban.
Shadin2014-08-26 19:17:15 // 57567
Ez itten az LMM:

ez pedig a MAF:
Csabi2014-08-26 19:17:03 // 57566
Az a MAP szenzor ami a szívósorban van(Manifold Absolute Pressure) hőmérséklet, és nyomás mérés
Shadin2014-08-26 19:14:34 // 57565
Márpedig az a légmennyiség mérő ami a szívósorban van és a légtömeg mérő ami meg a légszűrő után a vastag szívócsőben a jelölt kartercső előtt.
[k i z z o]2014-08-26 19:13:19 // 57564
Másik szerelő.
Csabi2014-08-26 19:11:50 // 57563
Az szép lenne,ha ott lenne :)
Shadin2014-08-26 19:10:53 // 57562
Az a MAF (légtömeg mérő) nem az LMM.
Shadin2014-08-26 19:09:08 // 57561
Ja, és a tuti hatás akkor van, ha az EGR meg küldi mellé a kormot...
Shadin2014-08-26 19:07:41 // 57560
A Lég Mennyiség Mérő a szívósorban van a pillangó szelep után és az áramlás módosító lapátkák előtt. Ha a turbó netalán nyomja az olajat a pill szelep felé, akkor az összeszarja az LMM-et is.
Csabi2014-08-26 18:46:38 // 57559
KUL "jelentkezem" minél többen!:)
droberto2014-08-26 18:43:47 // 57558
Ezt hívhatjuk wellnessnek? Vagy ez már szanatórium?

:)))
.......................2014-08-26 18:26:14 // 57557
A töltőnyomás is késik 2…3másodpercet?
Giuntini2014-08-26 17:43:10 // 57556
Én az Elaforgnál vettem, jó áron kedvezménnyel. De kérdezd meg Erhardot is.
droberto2014-08-26 16:42:12 // 57555
Gyalázatosan berohad az ABS szenzor! Nem jön ki csak darabokban. :(
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak