Fórum >> Típusok >> 159

ValeRossi462014-08-29 08:39:15 // 57715
Nekem az offosba volt automata,és simán ki tudtam lökni D-ből N-be :) menet közben. Volt rá példa egyszer kétszer :)
David | Centocinquantanove2014-08-29 08:24:33 // 57714
Ezt de szépen mondtad... :)
Shadin2014-08-29 08:11:35 // 57713
Olyanok mint az ovisok. Mindent megkapnak, de nem értenek hozzá ill. nem értékelik. És ez bazi nagy egóval társítva.
DJ2014-08-29 08:09:38 // 57712
N-D között nincs reteszelés.
Volt pár automatám Alfán kívül is, francia - német - USA modellek, de egyikben sem volt reteszelés N-D között.
Olyan volt, ahol az 1-2-3-D között is volt, volt ahol ott sem.
Piritu - 1.000.0002014-08-29 06:53:49 // 57711
Mostanában a Totalcar Égéstér című adását szoktam hallgatni a kocsiban. Sokszor meglepődtem, hogy az autós újságírók milyen műszaki analfabetizmussal rendelkeznek. Már megszoktam, és nem lepődök meg.
Giuntini2014-08-28 21:47:13 // 57710
Sziasztok!
Még ehhez a Karotta-féle videóhoz lenne egy gondolatom, ami elsőre nem tűnt fel. Az a véleményem, hogy sajnos ez a jóember nem ért az automata váltóhoz. A reteszelő feloldó gombot mindig kell használni. Ő azt mondta, hogy csak P-ből R-be. Hát ez egy idióta! Ha N-ből R-be vagy D-be teszem ugyanúgy kell használni. Ez az ember nem tud gondolkodni? Ha menet közben véletlenül meglököd a kart, mi történne a váltóval? Csak a reteszelő gomb megnyomásával lehet változtatni a kar pozícióján, ez alól kivétel a kézi állásba kapcsolás. Velem már többször megtörtént, hogy véletlenül meglöktem a kart és átment kézibe. Mi történne, ha véletlenül D-ből átugrana N-be vagy R-be. Szerintem ő erőltette túl a kart. Egyébként a Q-tronic kezelésiben is le van írva, hogy minden változtatásnál kell használni a reteszelő feloldót, kivéve a kézi kapcsolásnál. Kíváncsi vagyok a többi Q-tronicos car-társ véleményére.
Dömpi (il dottore)2014-08-28 21:20:28 // 57709
valaki nyúlja az ötletem!!!
Dömpi (il dottore)2014-08-28 21:12:55 // 57708
a buksi meg az enyém...Démon a neve :)

tavaly még egy kis nokedli volt


aztán elkezdett nőni


most meg egy lusta, dög lett belőle :)
Dömpi (il dottore)2014-08-28 21:04:51 // 57707
nem félek, csak apósom mondta, hogy ne húzzam, majd ő tolja, másrészt hátrafelé lépdelve pont fel kellett lépnem a kertitó hídjára és szerintem kerestem a lábammal a fellépést
Liquid2014-08-28 20:44:30 // 57706
dede olyan szagú, nem illik Alfához szerintem
Piritu - 1.000.0002014-08-28 19:51:09 // 57705
De, úgy néz ki.
Csabi2014-08-28 19:49:38 // 57704
vagy LuftMassenMesser
Shadin2014-08-28 19:45:14 // 57703
Visszavonom, kérem törölni a jegyzőkönyvből, ezen az oldalon nem fikázunk ízlést :-(
Shadin2014-08-28 19:44:07 // 57702
Nyugodtan üssetek, de nem úgy néz ki mintha BMW akarna lenni?













:-D
Shadin2014-08-28 19:42:34 // 57701
Octavia RS, 320D megvolt már. Ha kanyarog az út akkor meg bárki Droberto kivételével, mert Ő még vakmerő és fiatal :-D
Shadin2014-08-28 19:40:21 // 57700
A gyári tetőcsomagtartóra is akció van tessék mondani :-D Más nem jut eszembe, minden tökéletes. Talán a jobb első kutyacsont mintha már nyafogna.
mizooo2014-08-28 19:36:16 // 57699
Akkor ugyanaz mint nekem. Az 530-al tuti nem bánik el de a 320-on gond nélkül kifog... nagyon :D
Erhard 242 (Pure Energy)2014-08-28 19:27:29 // 57698
minden olcsón van :)
Norby2014-08-28 19:22:42 // 57697
Valaki szedett már szét lámpát?
Valami ilyesmiben gondolkodom.
led
Shadin2014-08-28 19:16:26 // 57696
Ha minden ok a vassal akkor ennyi:

"74mm3 helyett kap 88mm3 2500fordulattól
57mm3 helyett kap 70mm3 4000fordulaton
Ez elég 380-85nm re és 180le-re."

Alul el van belőle véve mert ugye gyengusz a sebváltó-kuplung (320Nm?)
És rá van töltve egy 150LE-s EGR vezérlési térképe is, amitől szűkítő nélkül is alig-alig rángat, amihez még az is hozzájárul, hogy a rángatós tartományban állított még valamit a nyomaték limitereken.



(Áki, ha f@szságot beszélek javíts ki :-D)
mizooo2014-08-28 18:59:52 // 57695
Manky Programmal mész te is? Mennyire lőttétek be?
mizooo2014-08-28 18:58:54 // 57694
60 cm faldísz GT-től. Festés után felkerül :D
mizooo2014-08-28 18:57:36 // 57693
Azért az egy kicsit erősebb gép :) én nem állok le velük, nincs sikerélmény :D. A 320D az sikerélmény ;)
Shadin2014-08-28 18:54:48 // 57692
A le- és felszerelés max 5-5 perc, viszont az alapos tisztítás ennél több. Ezért (én) biztos nem adnék pénzt.
Shadin2014-08-28 18:52:35 // 57691
Biztos RS :-D
A bömbölő elől én akartam meglépni mert nyomult aztán 200-nál lehúzódtam, mert nem tudtam tovább feltartani a dombon.
Pityukoma2014-08-28 18:47:43 // 57690
A múlt héten egy fabia lepett meg. Egyszerűen nem akart elmaradni. Óra szerinti 190-nél távolodott csak. Bakker milyen motor volt benne vajon?
David | Centocinquantanove2014-08-28 18:25:35 // 57689
Én is sokallom egy kicsit ezt a 14 k forintot erre, amikor másfél órával számolnak holott a szelep le és visszaszerelése egy szervizes csókának nemigaz, hogy több mint 20 perc.
akkor több mint 1 órán át suvickolnák belőle a kormot?
Azért kérdeztem, hogy ki mit mond, merthogy érdemes e esetleg alkudozni...
Shadin2014-08-28 18:23:19 // 57688
Nem veszek, mert Pityukomával végig cserélgettük az összes érzékelőt és hibátlannak minősítettük :-( Majd veszek valami mást :-D Mid van olcsón?
Shadin2014-08-28 18:21:59 // 57687
Ma lealázott egy Bangle 5-ös az érdi emelkedőn éppen 2k alatt picivel :-(
Van olyan 530D ami padlón nem kormol? Azokba is van DPF?
Shadin2014-08-28 18:18:46 // 57686
Helyette tecsós hidegzsíroldót javasolok, és ennyi pízért majdnem meg van a mes meg egy adapter a kiolvasós teszthez... bármi legyen is az
mizooo2014-08-28 18:05:56 // 57685
Igen amint láthatod pont nulláztam én is, ez tuti regen volt. Amúgy lehet menni pár L-es fogyasztással is ekkora fordulaton. :) A fordulat nem véletlenül volt ennyi 2500 körül próbáltam tartani, de nem volt terhelés sík úton mentem.
dev1662014-08-28 17:50:37 // 57684
Az egyik cartárs nemrég belinkelte. 10e-ért vállalnak garanciális felújítást (tisztítás, tömítések cseréje, teszt), de végül én nem mertem megjátszani, mert ha miután a beszerelem a felújított szelepet tovább füstölt volna a gép, akkor csak azon agyalnék, h most akkor más baja van az autónak és nem is az EGR miatt füstölt, vagy nem ér semmit a felújítás és vehetek új szelepet. ezért én az új mellett döntöttem, ami sokkal drágább sajnos, de legalább nem hagy kétségek között.

Ha te általad leírt UH tisztítás és a felújítás között választanék, akkor mindenképpen a felújítást választanám.
David | Centocinquantanove2014-08-28 17:11:40 // 57682
Kértem árat ultrahangos egt tisztításra. Kiolvsasós teszttel együtt 14 k 1.5 órás munkaidővel kalkulálva. Reális ez? Tud valaki valamit erről?
David | Centocinquantanove2014-08-28 16:55:34 // 57681
Ma munkából hazafelé sikerült igazi balfsz lúzernek lennem.
Egy nagyobb bukkanó után a bukkanó miatt beláthatatlan 5 méteres szakaszon belül vagy 3 sávban az út teljes szélességében keresztben ilyen szögletes formákban legalább 5 centi mélyen kivagdosták az aszfaltot én meg ehhez képest elég tisztességes tempóban végigdörgöltem az egészen... Se egy bólya se semmi csak egy 30-as tábla jóval az ominózus hely előtt...
Asszem jobb ha odafigyelek a kocsi úttartására a kövi napokban... :'(
Erhard 242 (Pure Energy)2014-08-28 16:47:40 // 57680
ne azzal foglalkozz miért így inkább vegyél egyet :P
Erhard 242 (Pure Energy)2014-08-28 16:46:01 // 57679
LégtömegMennyiségMérő..... LMM vágásiferi? :)
Shadin2014-08-28 16:44:20 // 57678
És miért hívják a légtömegmérőt LMM-nek? :-D
Hege2014-08-28 15:34:04 // 57677
Én is a napi km-rel számolom.
droberto2014-08-28 13:16:24 // 57676
Itt is nagy grat! Szépek voltatok! :)
David | Centocinquantanove2014-08-28 13:15:39 // 57675
17 licót egy sima gyorsulásnál is tud kiírni :) Pláne ahogy nálad is van 2800-as fordulaton... De ha érezted a gázolajszagot, akkor simaliba regen...
Ilyenkor nullázni szoktam a napi km számlálót, hogy tudjam mikorra várható a kövi.
mizooo2014-08-28 13:07:07 // 57674
Ma reggel regenerált a gép, csatolok egy képet aki még nem látott ilyet a pill. fogyi felment 10 licó fölé stabilan, most én is éreztem kis égett szagot és gázelvételnél is maradt turbónyomás. Be sem kanyarodtam a céghez, hanem mentem egy karikát előtte :)
vzolee2014-08-28 10:51:38 // 57673
Üdv újra itt. Az elmúlt 1,5-2 heti termést még nem volt időm visszaolvasni, de majd bepótolom :)

Először is mutatok pár képet, hogy mennyi mindent sikerült betuszakolni a sportwagonba:
, ,

Eléggé leült a kocsi hátulja, de így is 5,7-6,3 közötti fogyasztást írt ki :)

Mi is voltunk lagziban, mint Pityukoma, lőttünk is pár képet a kocsival: , ,
David | Centocinquantanove2014-08-28 08:46:07 // 57672
Nekem ilyen akkor volt, amikor legutóbb Zsámbékon kapott el akkora eső, hogy dőlt le a sár a domboldalról a főútra, ahol amúgyis legalább küszöbig állt már a víz. Jobb elöl a fékhez beszorult egy kövecske, ami folymatosan nyikorgott, kanyarban még erősebben.
Vagy tolatni kell kicsit, vagy ha menet közben huplira mész attól is kieshet, de ahogy írták előttem, ha kihűl a fék és enged egy picit attól is kipottyanhat és megszűnik a nyííííkorgás...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-08-28 08:24:08 // 57671
annyira félve fogod a lécet, nem harap csak mellette a buksi :)
Chianti2014-08-27 23:18:11 // 57670
Üdv újra itt! Nem irigyellek az esküvői kellemetlenség miatt, pedig nagyon impozáns menyasszonyi autó volt a géped.
Dömpi (il dottore)2014-08-27 22:55:39 // 57669
na jó éjt
Dömpi (il dottore)2014-08-27 22:48:52 // 57668
na, ha majd végzek azzal a projekttel, amit éppen csinálok, akkor kipucolom és meglátom mennyire kokszos ill. mi változik
dev1662014-08-27 22:43:48 // 57667
attól, hogy nem 100%-ig pontos az EGR szelep még nem kell rögtön kidobni. A legtöbb tulaj megvárja míg nyilvánvaló tüneteket produkál, amivel nincs is semmi baj. A helyedben én sem nyúlnék még hozzá, tisztogatással sokáig kihúzhatja. Ahogy lentebb írtam, engem sem az a tény zavart, h pontatlan az EGR-em, hanem az, h füstölgetett. Hozzáteszem, h az elmúlt 10e km alatt nem lett rosszabb a helyzet, ezért feltételezem hogy szép fokozatosan lesz egyre pontatlanabb, hacsak nem kormol egyéb okból nagyon a motor (kopott turbó, chiptuning, rossz LMM, stb.), akkor hamar megszorulhat.
Dömpi (il dottore)2014-08-27 22:41:02 // 57666
annyit azért hozzátennék, hogy a csere után 6-8 hónapra a lengőkarom is cserélni kellett, mert tönkrement a gömbfej gumiharangja.
viszont a másik oldal szilentcseréje korábban volt 1 évvel, és a lengőkar még mindig a gyári..szóval döntsd el magadnak
sokan azt mondják, hogy egyben kell cserélni, sőt párban
tapasztalatom szerint meg nem
kinek hogy
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak