Fórum >> Típusok >> 159

mzo2015-06-18 21:30:45 // 68504
Bocsi, most láttam már leírtad :)
mzo2015-06-18 21:30:08 // 68503
Egy jól feltöltött akksival sztem el kell menjen annyit, csak kapcsolj ki minden fogyasztót. Klíma, lámpa, stb.... És ha van nálad a csomagtartóba egy tartalék akksi az se lehet baj ;)
'''''2015-06-18 21:26:39 // 68502
Ha szinte csak városon kívül használod nem hiszem,hogy gond lenne vele.Egyébként ha csak a dpf-et dobod ki,attól nem nagyon fog változni az autó karakterisztikája.
Angelo Bianco2015-06-18 21:08:37 // 68501
Sziasztok!

Azon cartársaimhoz intézném kérdésemet, akik kiiktatták a DPF-et.
Erősen gondolkodom én is ezen a dolgon... Csak nem nagyon vagyok biztos a dolgomban, illetve, hogy mivel teszek jobbat az autónak.
Igazából nem volt még probléma vele és nagy részt lakott területen kívül, autópályán használjuk az autót. De tartok tőle, hogy előbb-utóbb lesz/lenne gond?! Meg persze sokan írtátok, hogy jobban reagál, másabb lesz az autó nélküle...?!
Akinek van ezzel kapcsolatos tapasztalata, gondolata osszátok meg velem, mit kell csinálni, milyen az autó, érdemes-e, mennyibe kerül, hova forduljak...?!

Előre is köszi!!! :)
'''''2015-06-18 21:07:23 // 68500
Én töltés nélkül és gyenge aksival 70km-et simán elmentem.Igaz,se lámpa,se klíma,se magnó.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-18 21:06:29 // 68499
a gyári navihoz honnan lehet szerezni cuccost? valaki tud ebben segíteni? lehet volt már téma csak lusti vagyok vissza olvasni
SzJanos2015-06-18 20:30:32 // 68498
Innen sikerült végül leszedni egy olyan manualt és fájlokat, amivel úgy tűnik frissítette magát a Blue&Me angolra. De miért állítódott ez el olaszra? Lehet szervizben mókoltak el valamit? Ott elméletileg nem nyúltak a szoftverekhez, szóval nagy kérdőjel. Ha az akksit piszkálták, lekötötték, akkor elfelejthette, elveszthette az angol nyelvi fájlokat?
David | Centocinquantanove2015-06-18 20:04:41 // 68497
Vajon mennyit megy el hibas generatorral? Szervizbe (20km) még el kéne menni
mzo2015-06-18 19:00:45 // 68496
Én is generátor hibára tippelnék, azon belül is a generátor szabadonfutó hibájára. Nekem pontról pontra ugyan ezek a hibák jöttek elő a Corsánkon mielőtt behalt a generátort. De pont. Elvittem szervizbe, generátort ki, kitakarították, kicserélték a szabadonfutót és ennyi.
'''''2015-06-18 18:27:07 // 68495
Én épp most cseréltem a főtengelyen lévő szíjtárcsát mert beszart és eldarálta a szíjat.Ugyan ezek voltak a tünetek.Persze akár a generátorod is megszorulhatott.
.......................2015-06-18 17:59:57 // 68494
mérjél egy akkufeszt járó motornál,
ha nincs meg a 14 volt akkor kampec a gen
David | Centocinquantanove2015-06-18 17:36:00 // 68493
Diódahíd vagy feszkó szabályzó hibára gyanakszom!
Ezt inkább megerősiteni vagy cáfolni tudnatoktudnátok?

Remélem reggel még beindul hogy odaérjek a szervizbe.
.......................2015-06-18 17:00:13 // 68492
egy tipp behalt a generátor
mint a mito ban nekem
David | Centocinquantanove2015-06-18 16:49:37 // 68491
Új SOS kérdés!

Hazafelé indítás után beadta az akksi ikont (oda, ahová télen a hópihét teszi).
1., indítás nehézkes, de beindul sokadjára is
2., miután beröffen rövid csikorgás hallgató
3., enyhe égett gumi/műanyagszag a motor felől, és a szellőzőből is

Mondjatok rá valamit légyszi SOS-ben, holnap vinném szerelőhöz.
Giuntini2015-06-18 16:07:07 // 68490
En is így gondolom. 25-30 ezer km-nél lesz az igazi.
.......................2015-06-18 14:36:33 // 68489
motorolaj,és a turbo és a müanyag csö találkozásánál jön ki
ne törödj vele ,nem lesz töle semmi gond
a bilincsen nem érdemes húzzni ,mert csak elszakad ,akkor sem lesz tömör
.......................2015-06-18 14:35:12 // 68488
neki mindíg igaza van
a mito is ilyen volt,
eleinte csak padlógázon ment rendesen,kis gázon erötlen volt
aztán kellett neki vagy 40 ekm er és el elmúlt
David | Centocinquantanove2015-06-18 14:34:52 // 68487
De az most klímaolaj vagy motorolaj lehet? Nem tudom eldönteni... Esetleg a turbo?
.......................2015-06-18 14:31:43 // 68486
ez ilyen minden jtdm en,törölgesd le
aztán jóccaka
'''''2015-06-18 14:25:43 // 68485
ErHardnak igaza lehet.Nálunk is az új fiatok és alfák 25-30.000km után érezhetően jobban mentek.Volt olyan brávánk ami egyik napról a másikra olyat változott,mintha megchippeltük volna.
David | Centocinquantanove2015-06-18 14:19:47 // 68484
David | Centocinquantanove2015-06-18 14:17:12 // 68483
Urak!

Erre tudtok nekem valami okosat mondani mi okozhatja?
A vastag cső, ahogy alul kanyarodik csupa olaj, teli van köpködve...

Előre is köszi!
.......................2015-06-18 13:46:09 // 68482
valamelyik göbfej ki van száradva ,be kellene zsírozni
de nem lehet szétszerelés nélkül
Giuntini2015-06-18 13:40:07 // 68481
205 ezernél történt, màr hat és fél rzret mentem vele. Kvàzi be van jàratva. Az első 5 ezret nagyon odafigyelve tettem meg, most màr egy kicsit jobban odaléphetek.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-18 13:37:59 // 68480
majd fog változni no para :) majd amikor már benne lesz 30e km akkor már nem fog annyit a motorfék és a fogyasztása is jobb lesz, a motor meg hangosabb...csak össze kell kopnia a cuccnak
Nivan842015-06-18 13:34:07 // 68479
Viszont ma reggel alig vártam, hogy vezethessek végre, erre nyikorgás hallatszódik a jobb oldalon. Azt hittem az új felni+gumi beér valahova, de hát gyári r16 méret került fel. Szerelöhöz menet meg kuss volt. A jobb elsö alsó lengökar gömbfejéböl jön a hang. Mennyire nagy a baj, hogy ha bemelegedés után már nem hallatszódik, meg hidegen is hol igen, hol nem. Ma csinálta elöször, semmi nem lóg a futómüben. Ebben a hónapban már nem akarom cseréltetni, keveset megyek már vele amúgy is. Nagyszervíz után még +60k az húzós...
'''''2015-06-18 13:27:39 // 68478
Mennyi volt előtte a motorban?A kálváriád óta mennyit mentél vele?Bejárattad már?
Giuntini2015-06-18 11:59:57 // 68477
Nemrég cseréltem a jobbos kutyacsontot, valami kis kopogása volt. Igazából nem volt nagy játéka, de jobb ha minden rendben van. Azóta síri csend a futóműből. Nagy szenvedés volt kivenni, száz százalék, hogy soha nem volt cserélve, pedig 210ezer van az autóban.
Giuntini2015-06-18 11:56:17 // 68476
Biztos hogy nem azért! A motor fúrva, kettes túlméretre, ezért mivel nagyobbak a dugók is, valamit nőt a lökettérfogat. Ezért már papíron valamivel erősebbnek kell lenni. Minden ki van cserélve, + vadiúj szívósor. Észrevehető, hogy jobban megy. A kompresszió gyári értéken van, és ez nagyon érezhető. Amikor megyek le Budán a pl.a Sasadi úton, régen az autó 4.-ben nem gyorsult, hanem tartotta mondjuk a 60-as sebességet. Most ha ugyanazzal a tempóval megyek le ugyanott, a motorfék állandóan lelassítja az autót, mindig valamennyire nyomnom kell a gázpedált. Ez a motor tömítettsége, és magas kompressziója miatt van.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-18 09:05:38 // 68475
pl tőlünk, 1300ft/db
Dömpi (il dottore)2015-06-18 08:47:35 // 68474
nem tévedsz, a kutyacsont a 159-ben nem szokott tönkre menni...inkább a lengőkar szilentje repedeznek el
Liquid2015-06-18 08:32:04 // 68473
sztem Ő a stabrúd szilentjeire gondol, ami egyben azért nem 6000e inkább minimum az 5-szöröse (Unixnál 60e) :)
A stabpálca néven a "kutyacsont" fut, az tényleg 6000-es nagyságrend. Amúgy a stabrúd szilent is ilyesmi lehet, bár a 159-nél még nem kelle hozzányúlnom.
Javítsatok ki ha tévedek :)
yani🍀2015-06-18 08:10:59 // 68472
Nivan842015-06-18 07:10:39 // 68471
Egyébként meg 6000ft egy trw stab pálca. nem érné meg egyben kicserélni?
Liquid2015-06-17 23:06:30 // 68470
nekem eddig nem volt gondom, illetve egy van, a legutóbbi ELM327 csak a motorvezérlőhöz hajlandó csatlakozni, az összes eddigi hibátlan volt
Dömpi (il dottore)2015-06-17 23:03:59 // 68469
Ezt most úgy kérded, mintha pl." Faberge tojást" keresnél, vagy valami hasonló, ritka cikket.
Bemész az alkatrész boltba és veszel...vagy rendelsz Erhard-tól.
Alejandro2015-06-17 22:52:43 // 68468
Cartársak! Első stabilizátor rúd szilenteket honnan tudnék beszerezni?
Alejandro2015-06-17 22:43:48 // 68467
Nekem így van már 3 darab, tökéletesen szar ELM327-es adapterem! :)

De vettem egy levegőt és rendeltem egy negyediket, amelyiket itt a fórumon valamelyik cartárs ajánlott. Ha az sem lesz jó, akkor hagyom az egészet a francba!
Dömpi (il dottore)2015-06-17 22:12:47 // 68466
Nekem sem a gyári értékekre állította a futóműves, pont azért, hogy nem egye belül, ugyanis ő is azt tapasztalta, hogy az alfáknál nem éppen gumikímélőre van megadva a gyári beállítási érték.
Liquid2015-06-17 21:21:13 // 68465
tökmindegy, az összes kínában készül úgy is :)
keresd meg a legolcsóbbat, ami olyan eladótól jön akinek jók a visszajelzései aztán hajrá.
'''''2015-06-17 21:05:17 // 68463
Nem lehet,hogy csak régen mentél a verdával és azért tűnik erősnek? :-)
yani🍀2015-06-17 19:57:48 // 68462
A B&M nyelvét innen letöltve tudod megváltoztatni
SzJanos2015-06-17 18:57:22 // 68461
A kocsi menüje angol nyelvű, az OK. Viszont elállítódott a telefon menüje és az most olasz nyelvű. Arról beszélek, amikor a kormányról indítok hívást, az valamiért olasz lett. hol tudom annak a nyelvét konfigurálni?
Haddel2015-06-17 18:46:24 // 68460
Az ő gépük szerint,minden értékem piros zónában volt,most zöldben van.Aztán majd kiderül,bár azóta nem mentem túl sokat az autóval.
Haddel2015-06-17 18:43:28 // 68459
Én is kíváncsi leszek,remélem beválik.
.......................2015-06-17 16:44:24 // 68458
én innen vettem:
http://www.myday.com.tw/a_myday/category.php?api=usa_ebay&categoryid=1498&seller=prettygoodshopss

de az 2013 ban volt,lehet azóta legagyizták a kis kéket
norbi04092015-06-17 16:14:21 // 68457
Sziasztok! :)

Ebay-en nézegetem az ELM327 diagokat és szinte az összes kínából jönne.
Ezt a típust szeretném...esetleg Bluetooth-os kivitelben, de inkább USB-s felé hajlok.
A minivel megjártam mert selejt...nem csinál semmit. Ezek a típusok megbízhatóbbak? Vagy van olyan hely ahonnan tuti működőképeset tudok beszerezni? :)
Giuntini2015-06-17 16:11:03 // 68456
Ez a motor hengefejes volt. Le volt véve a hf. Valszeg ezt csak eladàsra csinàltàk meg. Nem volt lesíkolva, ehelyett ki volt pasztàzva. 15 ezer kilométert bírt. Szatyi is mondta, ennek következménye volt a motorkàrosodàs. A dugók pl. megúsztàk a hengerek nem. Ha lett volna valami kézzel fogható jele lett volna, akkor levetetem a hf-et és az egészet megúszom 100 ezer ft-ból felső hangon. Utólag az ember lehet okos. Szatyi is mondta sógoréktól nem szabad behozni autót. Én azt láttam amit látni lehetett. Ezt nem lehetett észre venni. Most csak arra tudok gondolni, hogy tényleg van egy szenzàciós autóm. A VTT-n mindenki csak csodàlkozott a hangjàn. Szinte össze lehet téveszteni a benzinessel. Hihetetlen erős lett, érzésre 30le-vel min. többet tud. A motorfék hatàs hihetetlen, minden tökéletesen zár, a kompressziója egy új motoré.
.......................2015-06-17 13:38:02 // 68455
"szemét osztrák szervizmunka miatt."
én erröl lemaradtam,mit csesztek szét benne?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak