norbi04092015-06-29 11:23:26 // 68990
Tehát akkor az indítás utáni 3-3.5 korrekció úgymond normális?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-29 11:20:55 // 68989
szerintem sanszos a főtengely jeladó az produkál ilyet, vagy eltömődött az üzemanyagszűrő...
.......................2015-06-29 11:20:24 // 68988
a Tarakirozós dadogós hidegindítás utáni fél perc dieselnél NEM hiba!!
ezt Csöri apukája mondta
ezt Csöri apukája mondta
norbi04092015-06-29 11:05:23 // 68987
Erre én is figyelni szoktam. Ez az egy eset volt amikor úgy jött ki a lépés sajnos.
Lehet hogy bőven elég volt ez, hogy megbetegítse a rendszert?
Lehet hogy bőven elég volt ez, hogy megbetegítse a rendszert?
.......................2015-06-29 11:03:56 // 68986
gondolom a DPF en nem ment át több levegö,bedugult
valszeg ettöl
valszeg ettöl
.......................2015-06-29 11:02:42 // 68985
amit ajánlanak a diesel szervizek ,hogy 1/4 ed szint alá soha ne hagyd kiürülni a tankot
föleg nagy melegben
mivel a kevés gázolaj a tankban jobban felmelegszik (a résolaj visszafolyik a tankba,és az forró)
így kevésbé keni az alatrészeket,
szerencsétlen esetben akár elérheti a gázolaj azt a pontot ahol berágódnak az alkatészek a CR rendszerben
föleg nagy melegben
mivel a kevés gázolaj a tankban jobban felmelegszik (a résolaj visszafolyik a tankba,és az forró)
így kevésbé keni az alatrészeket,
szerencsétlen esetben akár elérheti a gázolaj azt a pontot ahol berágódnak az alkatészek a CR rendszerben
norbi04092015-06-29 10:58:40 // 68984
Szebb napot srácok! :/
Jó hír: Sikerült működésre bírnom az OBD csatit végre. Köszönöm mindenkinek a segítséget! :)
Rossz hír: Ennek örömére, megnéztem újra a korrekciókat. Lesokkolódtam! :(
A motor indítása után 7-10 másodpercig a max értékek 3-3.5 környékén voltak (Ekkor lehetett érezni a legjobban a dadogást is), majd folyamatosan mentek lefelé. Kb 20-30 másodperc múlva beálltak a multkor mért értékekre ami 0.7-0.6.(itt szinte elmúlt a dadogás) Majd megnézegettem más infókat mint pl DPF meg ilyenek. Gondoltam mielőtt leállítom a motort ismét ránézek a korrekciókra. 1.6 körül voltak. (itt enyhén érezni lehetett újra)
Sokkot kaptam. Hogy a fenébe lehet hogy 2 hete még tök simán járt alapjáraton, az elmúlt pár napban meg megbolondult, valószínű a fenti adatok miatt. (gondolom én) Mitől lett hirtelen ennyi a korrekció? OMV-n tankolok folyamatosan, igaz nem prémiumot hanem normál gázolajat, de akkoris. Gondoltam arra is, hogy múlt héten egyszer majdnem csórójelzőig ürült a tank és onnan az aljáról felszívhatott valami mocskot...ez lehetséges vagy totál hülyeség? Bevetem mzo által ajánlott XADO injektor és nagynyomású revitalizálót...hátha valami lesz. Tankoljak prémiumot egy ideig vagy mit ajánlotok még?
Jó hír: Sikerült működésre bírnom az OBD csatit végre. Köszönöm mindenkinek a segítséget! :)
Rossz hír: Ennek örömére, megnéztem újra a korrekciókat. Lesokkolódtam! :(
A motor indítása után 7-10 másodpercig a max értékek 3-3.5 környékén voltak (Ekkor lehetett érezni a legjobban a dadogást is), majd folyamatosan mentek lefelé. Kb 20-30 másodperc múlva beálltak a multkor mért értékekre ami 0.7-0.6.(itt szinte elmúlt a dadogás) Majd megnézegettem más infókat mint pl DPF meg ilyenek. Gondoltam mielőtt leállítom a motort ismét ránézek a korrekciókra. 1.6 körül voltak. (itt enyhén érezni lehetett újra)
Sokkot kaptam. Hogy a fenébe lehet hogy 2 hete még tök simán járt alapjáraton, az elmúlt pár napban meg megbolondult, valószínű a fenti adatok miatt. (gondolom én) Mitől lett hirtelen ennyi a korrekció? OMV-n tankolok folyamatosan, igaz nem prémiumot hanem normál gázolajat, de akkoris. Gondoltam arra is, hogy múlt héten egyszer majdnem csórójelzőig ürült a tank és onnan az aljáról felszívhatott valami mocskot...ez lehetséges vagy totál hülyeség? Bevetem mzo által ajánlott XADO injektor és nagynyomású revitalizálót...hátha valami lesz. Tankoljak prémiumot egy ideig vagy mit ajánlotok még?
Dömpi (il dottore)2015-06-29 10:33:17 // 68983
addig én is eljutottam hogy lefulladt,
de mitől?
de mitől?
.......................2015-06-29 09:49:06 // 68982
Lefulladt,
Azért volt az olajoskanna,mert az ecu még azt hitte jára motor
És nem járt
Erhard mindíg ezt mondja ,dpf es 159 el ha nincs dpf gond ,majd lesz
Azért volt az olajoskanna,mert az ecu még azt hitte jára motor
És nem járt
Erhard mindíg ezt mondja ,dpf es 159 el ha nincs dpf gond ,majd lesz
Dömpi (il dottore)2015-06-29 09:29:19 // 68981
Ma befelé jövet a munkahelyre elkezdett regenerálni a kocsi, majd a körforgalomban egyszer csak azt vettem észre, hogy nincs szervó. Leállt a motor. Egy pillanatra valamit kiírt a fedcomp, de nem érkeztem elolvasni, mert el is tűnt. Mintha az olajoskanna ikonja egy pillanatra felvillant volna, de nem biztos.
Vízhőfok és minden műszer normális értéket mutatott.
Újra indítottam és simán indult.
Hibaüzenet nincs.
Úgy tudtam folytatni az utam, mintha semmi sem történt volna.
Mi a fene lehetett ez?
Vízhőfok és minden műszer normális értéket mutatott.
Újra indítottam és simán indult.
Hibaüzenet nincs.
Úgy tudtam folytatni az utam, mintha semmi sem történt volna.
Mi a fene lehetett ez?
Liquid2015-06-28 23:11:18 // 68980
hát igen, ennyit a wartburg-ajtóról
GTPeti2015-06-28 23:09:31 // 68979
Az előbb voltam a porschés-GL-es-stb.- 159-tulaj barátomnál. Állandóan azt hajtogatja (németül), hogy neki elég, hogy ha ránéz az autójára... Na ilyet a Porschéjéről nem szokott mondani, csak az Alfáról. :)
Liquid2015-06-28 23:00:34 // 68978
jó gondolat :D
Nekem elég ha kinézek az ablakon és megtérek, ha esetleg netán eltévelyedtem volna :)
Nekem elég ha kinézek az ablakon és megtérek, ha esetleg netán eltévelyedtem volna :)
GTPeti2015-06-28 22:58:42 // 68977
Marchi-papával ezeket a képeket nézetném naphosszat, addig amíg nem kér bocsánatot. :)
GTPeti2015-06-28 22:53:48 // 68975
Piritu - 1.000.0002015-06-28 21:35:15 // 68974
Ket dolog nem sikerult ma:
- Megtenni azt az ezrest, csak 960 km lett a tav (6,7-es fogyival), ill.
- Azt a sok aluminiumot megtalani a muszerfalom
Udv mindenkinek a Fekete erdobol :-))
- Megtenni azt az ezrest, csak 960 km lett a tav (6,7-es fogyival), ill.
- Azt a sok aluminiumot megtalani a muszerfalom
Udv mindenkinek a Fekete erdobol :-))
Szabolcs 1592015-06-28 20:57:04 // 68973
Féltengelyt is megvizsgaltam de nem kottyan hajtás irányba csak fel le égy kicsit mind a két kocsin jts es jtdm en is megnéztem jts ugyan ugy mozog mint a jtdm úgy hogy remélem az alsó lengokar külső Szilent csere megoldja a problémát mert az eléggé ki van
Dömpi (il dottore)2015-06-28 20:10:22 // 68972
Nekem volt ilyen, féltengely csere lett a vége.
Dömpi (il dottore)2015-06-28 20:08:30 // 68971
Haddel2015-06-28 19:46:08 // 68970
Azt bezsíroztam,megmozgattam,nem szorul.
Alejandro2015-06-28 19:39:57 // 68968
nekem egy usb-s és 3 bluetoohth-os elm327-es csatim van, de kudarcot vallottam a laptop+MES, és az androidos telefon+AlfaOBD kombóval is...:) pedig a legutóbbi csatimat ezen a fórumon ajánlotta valaki és ugyanazt vettem (fekete-fehér és van rajta egy mikro be-ki kapcsoló. gyanítom én vagyok a kasu...
.......................2015-06-28 19:37:32 // 68967
Anleitung zum Installieren des Interface
- USB Anschluß vom KKL/ELM Interface in PC einstecken
- sollte Windows den Treiber nicht automatisch installieren und nach einer Diskette, etc.
verlangen, dann den Treiber hier herunterladen : http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm
- Öffnen Systemsteuerung / Gerätemanager / Anschlüsse Com & Lpt
- Überprüfen ob das Interface erkannt wird ( ohne Fehler )
- Systemsteuerung / Gerätemanager / Com port / Interface / Eigenschaften / Anschlüsse /
erweitert / Wartezeit auf 1 stellen ( vorher 16 )
- Nummer des Com port merken
- Geschwindigkeit einstellen / prüfen (für KKL auf 9600, für ELM auf 38400)
- FiatECUScan starten ( je nach System als Admin; rechte Maustaste )
- Einstellungen öffnen
- Interface einstellen ( KKL oder ELM )
- Com port einstellen ( gleich dem Port in Systemsteuerung )
- Geschwindigkeit auf 38400 stellen ( nur bei ELM)
-
bocsi a németért,de csak így van meg
- USB Anschluß vom KKL/ELM Interface in PC einstecken
- sollte Windows den Treiber nicht automatisch installieren und nach einer Diskette, etc.
verlangen, dann den Treiber hier herunterladen : http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm
- Öffnen Systemsteuerung / Gerätemanager / Anschlüsse Com & Lpt
- Überprüfen ob das Interface erkannt wird ( ohne Fehler )
- Systemsteuerung / Gerätemanager / Com port / Interface / Eigenschaften / Anschlüsse /
erweitert / Wartezeit auf 1 stellen ( vorher 16 )
- Nummer des Com port merken
- Geschwindigkeit einstellen / prüfen (für KKL auf 9600, für ELM auf 38400)
- FiatECUScan starten ( je nach System als Admin; rechte Maustaste )
- Einstellungen öffnen
- Interface einstellen ( KKL oder ELM )
- Com port einstellen ( gleich dem Port in Systemsteuerung )
- Geschwindigkeit auf 38400 stellen ( nur bei ELM)
-
bocsi a németért,de csak így van meg
Szabolcs 1592015-06-28 19:35:36 // 68966
Most néztem az alsó lengokar külső gumi ki van az is okozhatja ezt vagy féltengely csak
Pityukoma2015-06-28 19:33:48 // 68965
Nekem a belső féltengely csukló okozta.
Szabolcs 1592015-06-28 18:56:41 // 68964
Jó napot gondom nem tudom mi 159 1.9jts mikor ki gyorsittok inkább 3 ba és négybe remeg az autó jobbra balra semmi zörges semmi kopogás nincs vajon miért van, feltengely, gumi kuplung motorr tartó Bak de csak 3 ba és négybe érezni jobban
norbi04092015-06-28 18:55:44 // 68963
Elolvasgattam, de átfutom mégegyszer részletesebben és holnap délelőtt próbálkozom vele. :)
.......................2015-06-28 18:51:39 // 68962
Elovastad a multiecuscan.com ot-?
.......................2015-06-28 18:48:30 // 68961
.......................2015-06-28 18:46:36 // 68960
Abból az elm 327 ből ki kell forrasztani két ellenállást
elm de mystified
elm de mystified
norbi04092015-06-28 18:31:31 // 68959
Ez a második amit vettem. Az előző a mini bluetotthos volt. :)
Laptoppal mi lehet a gond? USB-portok működnek...mind a 3. Szoftveresen lehet valami?
Laptoppal mi lehet a gond? USB-portok működnek...mind a 3. Szoftveresen lehet valami?
Don Gombóc2015-06-28 18:29:26 // 68958
Mindenképpen jelzem, vagy jajgatok. :-)
.......................2015-06-28 18:28:21 // 68957
Itt a laptopoddal lesz a gond
Ki van zárva hogy 4 Elm327 rossz lenne
Ki van zárva hogy 4 Elm327 rossz lenne
norbi04092015-06-28 18:25:39 // 68956
Nekem úgyszint...egészen pontosan 2105 Ft volt. Ha Neked sikerül holnap, jeleznél nekem? :)
norbi04092015-06-28 18:24:10 // 68955
Először úgy próbáltam, hogy hagytam mindent alap helyzetben. De akkor azt írta ki, hogy ellenőrizzem a port beállításokat, ezért folyamodtam a portok variálásához :)
Dömpi (il dottore)2015-06-28 18:18:26 // 68954
Ha bedugod az ELM-et, elindítod a MES-t, akkor valahol alul elindítod a szkennelést és beállítja magának a portokat.
Don Gombóc2015-06-28 18:18:11 // 68953
Gyanítom ugyan az lesz a problémád mint nekem volt a 166 6-os váltójával, ugyan is a jelenség ugyan az.
A nyeles tengely végén van a kúpgörgős csapágy aminek az álló perselye a váltóházba van préselve, és alatta vannak hézagoló alátét lemezkék. Ez a hézagolás és álló csapágypersely kopik ki így a nyelestengelyen lévő cuccok elmozdulnak oldal irányba és dörzsölődnek a léptető gyűrűk, így felforrósodik az egész és szorul. n másik váltót szereztem, mert csak komplett nyelestengellyel együtt lehetett volna csapágyat szerezni 270 + áfáért. :-( Van budapesten egy kimondottan olasz váltós ha gondolod hívd fel, mert ő tud ilyen csapágyat szerezni, hátha megcsinálja. Én vadásztam csapágyat ami Angol TIMKEN típus, de azt mondta a kereskedője hogy sajnálja mert van ilyan csapágy 7 ezerért, csak nem adhat el nekem, kizárólag szerződött váltós partnereknek. Fasza mi?
Így néz ki a nyelestengely, a bal oldalon lévő csapágy és az álló gyűrűje ment tönkre. Nem ez az, ez egy bontott váltó képei. A két szinkron léptető csúszka meg kék volt a hőterheléstől.
Kérdezz rá a váltósra Szabó a neve 20-9546030
A nyeles tengely végén van a kúpgörgős csapágy aminek az álló perselye a váltóházba van préselve, és alatta vannak hézagoló alátét lemezkék. Ez a hézagolás és álló csapágypersely kopik ki így a nyelestengelyen lévő cuccok elmozdulnak oldal irányba és dörzsölődnek a léptető gyűrűk, így felforrósodik az egész és szorul. n másik váltót szereztem, mert csak komplett nyelestengellyel együtt lehetett volna csapágyat szerezni 270 + áfáért. :-( Van budapesten egy kimondottan olasz váltós ha gondolod hívd fel, mert ő tud ilyen csapágyat szerezni, hátha megcsinálja. Én vadásztam csapágyat ami Angol TIMKEN típus, de azt mondta a kereskedője hogy sajnálja mert van ilyan csapágy 7 ezerért, csak nem adhat el nekem, kizárólag szerződött váltós partnereknek. Fasza mi?
Így néz ki a nyelestengely, a bal oldalon lévő csapágy és az álló gyűrűje ment tönkre. Nem ez az, ez egy bontott váltó képei. A két szinkron léptető csúszka meg kék volt a hőterheléstől.
Kérdezz rá a váltósra Szabó a neve 20-9546030
Don Gombóc2015-06-28 18:00:08 // 68952
Ugyan ez jött nekem is kínából 2 db ezresért. Holnap próbálom, de a laptopba bedugva hogy felismerje és telepítse, nekem is 2 led világított. Holnap dugom a verdára aztán látjuk.
Giuntini2015-06-28 17:49:10 // 68951
Engem is feldühített a pali, de aztán nem foglalkoztam vele. Mindenesetre Halesznak azért el kéne vele beszélgetni. Mindenki hülye ennél az embernél, azok is akik odaítélték a 159-nek a világ legszebb "kombija" címet. Nekem az a véleményem, hogy nem emészti meg, hogy a GT technikája egy régebbi modellből a 156-ból jön, és ezért kicsit savanyú a szőlő. A156 sohasem volt olyan jó, és erőt sugárzó megjelenésű mint a 159. Ezek szerint a Brerát is lazán leszólná, mert a Brera, és 159 szinte ugyanaz a kupé megjelenéstől függetlenül. Azért szívesen elbeszélgetnék az ipsével, hogy jön ahhoz, hogy másokat sértegessen. Én is osztom, amit Te mondasz, ha valakinek Alfája van, és szépen tartja, az teljesen mindegy, hogy melyik típusban ül. Ha meg valaki a szabályokhoz nem tudja magát tartani, miszerint ez egy közösség, és itt nem pocskondiázunk (még az offosokat sem), akkor jobb lenne megszüntetni a tagságát. Mert amit írt, az a valóságtól teljesen elrugaszkodott, merő irigység. és rosszindulat.
norbi04092015-06-28 16:48:09 // 68950
Na...úgy néz ki megint kifogtam egy rossz OBD csatit...vagy még mindig béna vagyok :D
Próbáltam a port beállításoknál variálni, de sok nem létezik...ami használható talán az a COM3 és a COM4.
COM4 esetében azt írja, hogy valami időt túllépett.
COM3 esetében pedig befagy a kapcsolódásnál, se ESC nem működik se semmi, csak feladatkezelővel tudom bezárni.
Magán a csatin pedig csak 2 piros lámpa világít.
Próbáltam a port beállításoknál variálni, de sok nem létezik...ami használható talán az a COM3 és a COM4.
COM4 esetében azt írja, hogy valami időt túllépett.
COM3 esetében pedig befagy a kapcsolódásnál, se ESC nem működik se semmi, csak feladatkezelővel tudom bezárni.
Magán a csatin pedig csak 2 piros lámpa világít.
norbi04092015-06-28 13:24:57 // 68949
Köszönöm Erhard! :) Akkor nem mondtam hülyeséget :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-28 13:22:39 // 68948
a pillangóháznál persze hogy van 1...a szívósor utána következik abban meg annyi van ahány henger :))) kivéve a 8V-s abban egy sincs
norbi04092015-06-28 13:18:24 // 68947
Gyerekek! Összezvarodtam!
Itt Amorén több helyen is olvasom hogy a szívósorban lapátkák vannak, nem lapát. Tehát 4 db van nem 1. Viszont facebookon azt mondják, hogy összesen van 1 db a szívósorban. Most akkor mi van? :D
Itt Amorén több helyen is olvasom hogy a szívósorban lapátkák vannak, nem lapát. Tehát 4 db van nem 1. Viszont facebookon azt mondják, hogy összesen van 1 db a szívósorban. Most akkor mi van? :D
Nivan842015-06-28 13:08:40 // 68946
én a fogyasztási csatákon pörgök a face oldalon :)
.......................2015-06-28 12:06:46 // 68945
Az ablaktörlötengely ázik be,csak azt kell kiszerelni
Megtakarít ,bezsírozod és ok lesz
Megtakarít ,bezsírozod és ok lesz
Haddel2015-06-28 11:27:00 // 68944
Tényleg,tegnap szétszedtem a hátsó ablaktörlő motort,vagyis a mechanika részét,de nem tudtam vele mit kezdeni. Magát a motort nem tudtam .Esélyes,hogy venni kell másikat.
Haddel2015-06-28 11:09:35 // 68943
Ferke2015-06-28 11:02:15 // 68942
Ott a pont, bizony esélyes...:P
Ferke2015-06-28 10:59:42 // 68941
Azt jobb, ha nem tudod!:)) Szorozd meg az amore legrosszabb napján ezerrel!:) Olyan tanácsok mennek, hogy váltóbe mehet a 10w40es motorolaj, és hogy a gulf-tól elhallgat a hidrotőke a 8v-s jtd-ben (ami ugye korongos:) ). És ez mindennapos, most csak egy délután eseményét ragadtam ki...:)))