Fórum >> Típusok >> 159

Don Gombóc2015-07-15 07:43:46 // 69354
Volt már valakinek kuplung pedál nyekergése?
Leginkább felengedéskor csinálja, már szét fújtam spray-vel, zsíroztam imádkoztam de még mindig csinálja. :-)
Egyszer nekem is leakadt és lábfejjel kellett visszahúzni de azóta sincs semmi gondja, jól működik könnyű, holtjátéka rendben, de nyikorog a dög.
Az asszonykám Punto kettesénél szintén ez a nyikorgás van. Úgy látszik ez a keresztem.
Don Gombóc2015-07-15 07:38:33 // 69353
Hahó !
Köszönöm a szülinapi köszöntéseket !
Alfa City nem játszott, mert itthon kellett zülleni. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-15 07:00:31 // 69352
Ja de van jo kis opel lancszett ket modositoval, trafosorral ami sajnos orokos hibaforras..
Piritu - 1.000.0002015-07-15 06:56:56 // 69351
"Mondjuk újonnan nincs nagy kockázat, " - ehhez képest a Párduccal többször maradtam fekve (ráadásul ó messze), mint a többivel összesen...
emGéza2015-07-14 23:43:56 // 69350
Az egy grafit volt !(?)
avvocato2015-07-14 23:33:41 // 69349
Nem, nekem egy fekete van, két éve használom.
emGéza2015-07-14 23:22:35 // 69348
Szia!
A számlák alapján az 1.9 JTS , kettőstögegű kuplunggal bír (270E) ...
de nincs turbó,egr, PDF ...

A jelenlegi 2,2 JTS-ed az amit kb 2 hónapja hirdettek Miskolcon ?
Liquid2015-07-14 23:14:31 // 69347
sajna a modern közvetlen befecsis benzinesekben is bőven van tankcsapda, ezek már nem a régi szívómotorok...
És speciel az erő miatt vettem dízelt, nem divatból.
avvocato2015-07-14 23:11:03 // 69346
Akárki akármit mond,szerintem nem rosszak a benzines 159-es alfák. Én napi szinten olvasom a 159 fórumot, minden nap a dízel egr dpf, szívósor, turbó, kettőstömegű horrortörténeteket olvasom.Szerintem ez nem normális dolog. A totalcaron volt egy nagyon jó Opel insignia teszt, azt írják, hogy jelenleg Európában 17000 ember vár törött turbócső cserére-2.0 cdti motor, elvileg ugyanaz, mint a 159 jtdm.Szóval nem csak azt kell nézni,hogy 2 literrel kevesebbet fogyaszt a dízel, hanem hogy használtan mennyit kell rákölteni, meg hogy el mer e indulni a az ember a családdal külföldre. Mondjuk újonnan nincs nagy kockázat, de használtan óriási lutri szerintem bármilyen x 100e km-t futott dízel autó.
emGéza2015-07-14 22:53:38 // 69345
Szia és köszi !
De nem lesz semmi baj . A verdám motorja (152E Km) tavaly ősszel kapott 600ezeré szerviz .(kuplung,vezérlés,stb) A 120E Km-est Szamosinál ...
Tuti rendbe van ! Azért lekopogom én is .
Remélem csak a jó tapasztalatokat tudjuk megosztani !!! :D
Piritu - 1.000.0002015-07-14 22:52:54 // 69344
Jóccakát, léptem.

(Még mindig a 159 2005-ből.)
Liquid2015-07-14 22:52:21 // 69343
azokra nincs, de az szerves része a benzines motornak :) míg a DPF és az EGR csak púp a hátán, ezt még te is belátod szerintem :) A különböző káros vegyületek és a korom meg sajnos akkor is kijön a dízelből ha 3 DPF-et tesznek rá és 500 sámán énekli körbe, mivel amikor tervezték őket akkor nem volt szempont ezek leküzdése.
Ezen már vitáztunk sokszor és sokat, de nekem elég bizonyíték az is hogy egyre több nyugati nagyváros helyez kilátásba szankciókat a dízelek ellen, és nem a kiherélt csiptuningosakat veszik alapul. Az EGR telerottyantja korommal a szívósort, ennek pozitív tulajdonságát nehéz domborítani, a DPF meg egy szűrő, és mint olyan természetesen egy bizonyos méret feletti dolgokat képes megrosotálni, ez van.
A 2.0 és az újabb dízelek már ésszerűbben vannak tervezve de pl. a 2.4-nél rossz helyen van a DPF és állandó problémaforrás. Viszont a regeneráláskor keletkező genyát nem szűri semmi, azzal mi van? És akkor jótékonyan nem nézzük a többletfogyasztást és a motorolaj hígulását, meg egyéb kellemetlen dolgokat.
A CR különböző alkatrészei valamilyen szinten kopóeszközök, mint mondjuk egy benzinesnél az AC vagy a gyújtótrafó, gyertyakábel ésatöbbi. Ezzel számolni kell ugyanúgy mint a turbo, és a kettőstömegű vagy az automatánál a szeleptömb cseréjével.
Piritu - 1.000.0002015-07-14 22:41:25 // 69342
"a kiírás nagyságrendekkel olcsóbb..." - Van ötleted a TS gyertyák kiíratására? :-DD
A CR fejújítását viszont te sem úsztad meg...
Mindenkinek szíve-joga, hogy mit tesz a kocsijával. ( GTPeti által belinkelt német diesel kitiltásnak a NOx miatt viszont látom értelmét. Sokat teszünk érte.)
Viszont az új tulajoknak nem csak ezt az oldalt kell megismernie. Mint ahogy tuningolni se kötelező. Ha valamit meg lehet javítani, akkor esélyt, lehetőséget kell adni.
Ugye te se mondod, hogy egy egr 80ezerért normális?
Liquid2015-07-14 22:34:06 // 69341
Mint tudod alapvetően én is gyári megoldások híve vagyok, illetve utálom ha füstöl a dízel, DE
a kiírás nagyságrendekkel olcsóbb...
és az én véleményem szerint is zsákutca mind a DPF mind az EGR és csak azért vannak, hogy a fotelfizikus bürokraták által álmodott emissziós normákat tudja papíron teljesíteni (ebbe nem számít bele természetesen a regenerálás folyamata)
markpinter1592015-07-14 22:26:49 // 69340
De ami nincs azt nem kell cserélni!:)
Alejandro2015-07-14 22:23:44 // 69339
Külön üdv Neked, szintén 1.9 JTS tulaj vagyok. Nincs jó híre az erőforrásunknak, de nekem nincsenek rémtörténeteim szerencsére (azért lekopogtam)! :)

Szívesen cserélek tapasztalatot!
Piritu - 1.000.0002015-07-14 22:02:38 // 69338
Most komolyan ekkora probléma 150-250ezrenként rendbe tenni a dolgokat?
Nem sokkal került kevesebbe a kiírás, mint egy csere, ami után újabb 150-250e km-ig nincs gond. Lehet, hogy az autó életében többé nem jön elő. A részecskeszűrő meg a tévhitek ellenére 80-90%-át kiszűri a koromnak. Még a legkisebb és legkárosabb méretben is. (A befecskendező felújítást csak elnapolod vele.)
"de elromlik, elkoszolódik cserélgetni kell" - igen, mint sok minden mást a korszerű motorokban. A kettőstömegűtől a kuplungig. Általában ez így van, ha elromlik cserélni kell. (Már évek óta kérem a cartársakat, hogy segítsenek a TS-ben a gyertyák problémájának megoldásában. Azokat is cserélni kellene 100ezrenként, de sokba kerülnek :-DD)
markpinter1592015-07-14 21:51:39 // 69337
Igen tapasztalatom szerint:) mivel megvettük nem ment koszos volt, rángatott, ki lett iktatva, most megy és nincs baja! És nem kell tartanom hogy az egr miatt mikor fog újra telerakódni... A részecskeszűrő meg annyira jó hogy ami azon átjut az az igazán káros az emberre... Én csak annyit tudok hogy van benne egy jó motor, amire ráraktak pár olyan dolgot ami miatt teljesíti az emissziós normát... Anélkül megy ? Igen! Vele megy? Igen, de elromlik, elkoszolódik cserélgetni kell... Én adtam egy tippet ami szerintem megkönnyítené a cartárs életét, és nem tudnák lehúzni kétes szerelők!
Piritu - 1.000.0002015-07-14 21:37:40 // 69336
"tapasztalatom szerint no egr no rángatás és tiszta motor" - tapasztalatom szerint meg, ha kitisztítod és kicseréled akkor is. Új korában se csinálja bő 150-250e km-ig. Egy új Cartársnak nem okvetlenül csak ezt az utat kell megmutatni. Normális szerelő is felvázolja ezt a lehetőséget is, meg a hibaforrás megszüntetését is. No, ekkor tud a user dönteni. Kerül kicsivel többe, vagy tojik a koromra és a nitrogénoxidokra.
A dpf problémák nagy részét meg a befecskendező rendszer kopása okozza. Van itt a topikban is jó pár példa rá...
markpinter1592015-07-14 21:22:24 // 69335
Szerintem a probléma forrása pont az egr, mivel az vezeti vissza az emisszió miatt a kormot a motorba hogy égesse el, de nagyrészt csak lerakódik a szívósorban... Az egr nem a motor miatt van hanem az emisszió miatt... Részecskeszűrő szintén... Tudom hogy ezzel most gerjesztem a "nem véletlen van az ott" és a dobjuk ki az egr-t tábort, de tapasztalatom szerint no egr no rángatás és tiszta motor... A részecskeszűrőről meg ne is beszéljünk..
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-14 21:03:12 // 69334
kevés a benyás, mivel szűkös belőle a kínálat...
emGéza2015-07-14 20:51:21 // 69333
Ez jó ! Benzines szekció ? :D

Annyi csalódás után , nekem már mindegy volt , hogy benzin , dizel , SW vagy sedán .
A haza vezető úthoz legközelebbit néztem meg !
Ki se akartam szállni már a 47-ből , végig gurultam mellette és jött a hang : "ez kell neked Géza !!!" Azt se tudtam , hogy mi ez . Rákérdeztem az eladótól : a koromszűrővel volt már gond ? Mire : ez benzines !
Az autó egyből megfogott , rabul ejtett . Kell ennél több ? Nekem nem :D
Piritu - 1.000.0002015-07-14 20:41:35 // 69332
Az rendben, hogy nem írtad, de már pár éve itt az Amorén ő NEM a javításra a megoldás...
Nekem, csak az a furcsa, hogy a kibelezésre pár perc alatt van javaslat, a javításra nincs. Véleményem szerint jó, ha minden user tudja, hogy a lábtörést a helyrerakás után gipszelni kell.
Nivan842015-07-14 20:31:39 // 69331
Nem is azt írtam, hogy herélje ki. Azt majd ő, mint az autó tulajdonosa eldönti, és csak adtam neki egy nevet, akit esetleg kereshet, ha úgy dönt.

/peace
Piritu - 1.000.0002015-07-14 20:27:23 // 69330
Üdv a benzines szekcióban! :-)
Ritka motor errefelé a tied, kíváncsian várjuk a tapasztalatokat.
Piritu - 1.000.0002015-07-14 20:23:07 // 69329
Nem biztos, hogy a kiírás (herélés) a járandó út. Lehet, hogy egyszerű és olcsó, de inkább meg kell keresni a probléma okát és azt kell megszüntetni. Lábtörésre se a fájdalomcsillapító a megoldás...
emGéza2015-07-14 20:21:16 // 69328
Sziasztok !
Régi álmom való vált , úgy 2007 környékéről , uralhatom a 159-es erejét ! :D
Elsőre kicsit csalódtam , de már kezd kialakulni a lamur .
A váltással akadt némi gondom , amit sikerült orvosolni . Túl kemény volt . A váltókar
alatti kulisszát némi kenőanyaggal megkenve (lánc spay) , fincsi , könnyű lett a váltás .
A fokozatok főleg az 1s , túl rövid , pár méter után már kéri a kétest , a 6odik meg megfelel az ötösnek .
Bakker ! A zene milyen jól szól benne ...
Ebből még szerelem lesz ! :D
Nivan842015-07-14 20:16:43 // 69327
Mármint ha egr meg dpf kiírásról van szó, úgy értettem.
Piritu - 1.000.0002015-07-14 20:10:53 // 69326
Mit jelent a "haza"?
Piritu - 1.000.0002015-07-14 20:09:35 // 69325
Ő NEM szerviz :-(
Nivan842015-07-14 18:43:41 // 69324
Keresd meg Manky956 nevű felhasználót. Tud neked segíteni szerintem.
Dani9006222015-07-14 18:30:11 // 69323
Köszi szépen! hát nem tudom hogy ezeket megnézték e,vagy csak csere szimplán lecserélték az egr t!lementem amit írtál és ha legközelebb haza utazom akkor ezeket megnezetem!Esetleg ha még valaki tudna adni egy jó MEGBÍZHATÓ ÉS HOZZÁ ÉRTŐ szerviz elérhetőségét azt megköszönném! előre is köszi
mizooo2015-07-14 18:09:35 // 69322
Srácok, valaki dokumentálta már a szívósor le/fel szerelést?
Én is ki szeretném puccantani az enyémet.....
Milyen szerszámok kellenek hozzá? Mennyire kell megbontani stb..

köszi
markpinter1592015-07-14 17:53:45 // 69321
Szia! Nekem is ilyen kocsim van! Egr részecskeszűrő kiblett iktatva, szívósorból az olajsár ki lett pucolva( valószínű ez is közrejátszik abban hogy nem megy mert nem kap levegőt) szívosor lamellákat is eltávolítottuk mert szeretnek veragadni( lehet az is hogy neked zárt állapotban ragadt, valamint még computer optimalizálás is volt! Nem rángat, nem füstöl, megy rendesen, 7alatt van a fogyasztás! Előző tulajnál még rángatott és 7.8at evett! Vettünk bele egy kikukázott szívósort amiből kivettük a lamellákat, és ami a kocsiban volt még annál is rosszabb állapotban volt... Ugyhogy szerintem ezekre érdemes ránézni;)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-14 15:53:33 // 69320
valakinek van SD kártyás navihoz kelet júrop cucca?
Dani9006222015-07-14 12:31:03 // 69319
2015-07-14 12:26:35 // 69325

Hello Mindenki!159 1.9 jtdm !!!SOS SEGÍTSÉG KELLENE!
Egy kis segítségért fordulnék hozzátok!Drága 159 -emet (1.9 jtdm 150 Le) elvittem eslo komolyabb szervizelésére!Amit igazából először csak egy olaj csere és egy klimafeltöltes és egy teljes átvizsgálás lett volna!
A szerviz tehát ennek indult..Viszont egy igen zsebbenyúlos történet lett belőle!Friss alfa tulajdonosként, német lakcimmel német autóval/rendszammal én úgy érzem hogy ez sztem nem voltak velem korrektek sőt, az autó nem lett tökéletes.Tehát, autó a szervizben,a "mester" tett EGY probakört,ami alatt kiderült hogy EGR szelep problémánk is van!Először tisztitassal próbálkozott ,de az elvileg nem.let5 jó igy EGR szelep csere lett!Na most az autó az első szerviz napon kapott egy olajcseret selenia 5w40 ,pollen,olaj,levegő szuroket, klimafeltöltes és tisztítás! Egr és legtomegmero tisztítás (ami nem ért semmit mert másnap cserélni kellett) erre fizettem keréken 80.000 Ft!Na most azt tudni kell hogy az autó szépen járt ,viszont gazadasnal valóban vissza esett a turbonyomas és kicsit talán csak magasabb fordulattnal tért eszhez (kb 2300-2500 )!DE másféle rángatás, dadogás stb,nem volt)na mind egy én belementem egy egr szelepcserebe!Mivel a mester ezt javasolta,hogy ettől megszűnnek ezek a dolgok és teljesítményben is jobb lesz!Tehát az első szerviz nap után amikor rendeztem a dolgokat akkor beszéltük meg a egr cserét, mondja a mester :találtam szelepek pierburg szelep 68.900 Ft !Ez gyári és jobban megéri mint a 60.000 utángyártott.Mondtam oké rendelje meg és két nap múlva újra jovok és cseréje ki,ott hagytam 60.000 Ft eloleget,majd két nap múlva ismét mentem!Lerakram a kocsit,majd közöltem vele hogy amióta elvittem az autót rángat alacsony fordulatnál,kb 1800-2000 kozott,turbonyomas 0.6-0.8 korul!Az autó dadog rangat!nagyobb gazadasnal viszont abbahagyja !Mester mondja,ezért cseréljük a szelepet ez még fog szűnni és még jobb teljesítményt fogok kapni!Mondom szuper,már nagyon varom!Mester 5-6 óra elteltével hív h kész a kocsi,elmentek érte, mondom akkor rendeztük a dolgokat kikeszitettem plusz 10.000 Ft ot!ugyanis 69.000 be egyezztünk meg ugyanis ezt a szelepcseret letudtuk a tegnap előtti 80.000 Ft al!majd közli velem hogy 79.000 volt a szelep nem 69.!mondom egy fene biztos félre ertettem!tehet kifizettek neki ismét 80.000 Ft ot!Tehát a szerviz 160.000 Ft volt!Olajcseret 4 szűrő klimafeltöltes egr szelep ,egy teljes átvizsgálás (de hozzá teszem probléma nem volt csak a leírtakat cserélték!elhozatam az autót és kb 50-100 km után látom erzem!hogy a turbó nyomás ugyanúgy ingadozik ,és ráadásul még kaptam vele egy dadogást rangatozast amit fent már leirtam!alacsony fordulatnál bedadog!és ezt egr csere előtt nem csinalta!nem hogy teljesítményben jobb lett!hanem az autó pikk pakk 3000 fordulaton van és eltűnt belőle a nyomaték ami benne volt,ugyanis egy 150 le dizel rol beszélünk ami igencsak megindult 2.2-2.3 fordulat utan!autópályán jóval lassabban gyorsult 6.ban mint ezelott!és a a fogyasztása 6-7 literrel felugrott 8 ra!Sajnos nagyon csalódott vagyok hogy ennyi pénzt kifizettem és mondhatni,hogy az autó nem jobb mint volt!Nem tudom mi lehet ezeknek az oka!Leirtam ide ,hogyha esetleg valaki járt ilyen cipőben vagy esetleg valami computeres beállítás kellene,vagy én nem tudom!Ha esetleg van valami ötletetek tanácsok hogy mi lehet a baj akkor légyszíves írjátok meg!És szeretnék egy megbízható ,hozzaértő szervizbe elvinni,ahol ÁRBAN IS KORREKTEK!!!Budapesten ha esetleg tudtok ilyet ahol visszakapnam a paripám erejét,akkor írjátok meg!Előre is köszönöm aki elolvasta!kicsit hosszúra sikeredett!Szép napot mindenkinek
Dani9006222015-07-14 12:26:35 // 69318
Hello Mindenki!159 1.9 jtdm !!!SOS SEGÍTSÉG KELLENE!
Egy kis segítségért fordulnék hozzátok!Drága 159 -emet (1.9 jtdm 150 Le) elvittem eslo komolyabb szervizelésére!Amit igazából először csak egy olaj csere és egy klimafeltöltes és egy teljes átvizsgálás lett volna!
A szerviz tehát ennek indult..Viszont egy igen zsebbenyúlos történet lett belőle!Friss alfa tulajdonosként, német lakcimmel német autóval/rendszammal én úgy érzem hogy ez sztem nem voltak velem korrektek sőt, az autó nem lett tökéletes.Tehát, autó a szervizben,a "mester" tett EGY probakört,ami alatt kiderült hogy EGR szelep problémánk is van!Először tisztitassal próbálkozott ,de az elvileg nem.let5 jó igy EGR szelep csere lett!Na most az autó az első szerviz napon kapott egy olajcseret selenia 5w40 ,pollen,olaj,levegő szuroket, klimafeltöltes és tisztítás! Egr és legtomegmero tisztítás (ami nem ért semmit mert másnap cserélni kellett) erre fizettem keréken 80.000 Ft!Na most azt tudni kell hogy az autó szépen járt ,viszont gazadasnal valóban vissza esett a turbonyomas és kicsit talán csak magasabb fordulattnal tért eszhez (kb 2300-2500 )!DE másféle rángatás, dadogás stb,nem volt)na mind egy én belementem egy egr szelepcserebe!Mivel a mester ezt javasolta,hogy ettől megszűnnek ezek a dolgok és teljesítményben is jobb lesz!Tehát az első szerviz nap után amikor rendeztem a dolgokat akkor beszéltük meg a egr cserét, mondja a mester :találtam szelepek pierburg szelep 68.900 Ft !Ez gyári és jobban megéri mint a 60.000 utángyártott.Mondtam oké rendelje meg és két nap múlva újra jovok és cseréje ki,ott hagytam 60.000 Ft eloleget,majd két nap múlva ismét mentem!Lerakram a kocsit,majd közöltem vele hogy amióta elvittem az autót rángat alacsony fordulatnál,kb 1800-2000 kozott,turbonyomas 0.6-0.8 korul!Az autó dadog rangat!nagyobb gazadasnal viszont abbahagyja !Mester mondja,ezért cseréljük a szelepet ez még fog szűnni és még jobb teljesítményt fogok kapni!Mondom szuper,már nagyon varom!Mester 5-6 óra elteltével hív h kész a kocsi,elmentek érte, mondom akkor rendeztük a dolgokat kikeszitettem plusz 10.000 Ft ot!ugyanis 69.000 be egyezztünk meg ugyanis ezt a szelepcseret letudtuk a tegnap előtti 80.000 Ft al!majd közli velem hogy 79.000 volt a szelep nem 69.!mondom egy fene biztos félre ertettem!tehet kifizettek neki ismét 80.000 Ft ot!Tehát a szerviz 160.000 Ft volt!Olajcseret 4 szűrő klimafeltöltes egr szelep ,egy teljes átvizsgálás (de hozzá teszem probléma nem volt csak a leírtakat cserélték!elhozatam az autót és kb 50-100 km után látom erzem!hogy a turbó nyomás ugyanúgy ingadozik ,és ráadásul még kaptam vele egy dadogást rangatozast amit fent már leirtam!alacsony fordulatnál bedadog!és ezt egr csere előtt nem csinalta!nem hogy teljesítményben jobb lett!hanem az autó pikk pakk 3000 fordulaton van és eltűnt belőle a nyomaték ami benne volt,ugyanis egy 150 le dizel rol beszélünk ami igencsak megindult 2.2-2.3 fordulat utan!autópályán jóval lassabban gyorsult 6.ban mint ezelott!és a a fogyasztása 6-7 literrel felugrott 8 ra!Sajnos nagyon csalódott vagyok hogy ennyi pénzt kifizettem és mondhatni,hogy az autó nem jobb mint volt!Nem tudom mi lehet ezeknek az oka!Leirtam ide ,hogyha esetleg valaki járt ilyen cipőben vagy esetleg valami computeres beállítás kellene,vagy én nem tudom!Ha esetleg van valami ötletetek tanácsok hogy mi lehet a baj akkor légyszíves írjátok meg!És szeretnék egy megbízható ,hozzaértő szervizbe elvinni,ahol ÁRBAN IS KORREKTEK!!!Budapesten ha esetleg tudtok ilyet ahol visszakapnam a paripám erejét,akkor írjátok meg!Előre is köszönöm aki elolvasta!kicsit hosszúra sikeredett!Szép napot mindenkinek
Piritu - 1.000.0002015-07-13 21:49:05 // 69317
Holnap megnézem, hogy az enyémet hol vitték be. Valahol bal oldalon jön át a tűzfalon.
Piritu - 1.000.0002015-07-13 21:39:16 // 69316
OFF
Azért megnézném, hogy mit tudna a koma a kormos 159 EURO5-ös gázreakcióival :-DD
ON
mizooo2015-07-13 21:21:32 // 69315
Sziasztok, 159-be hogyan hozzam be az erősítő tápkábelét az utastérbe?
A múlt héten beújítottam egy helytakarékos ládikát és egy erősítőt ;)

Köszi!
Lexlutor2015-07-13 19:13:22 // 69314

Újra elkezdett szarakodni az indítás. Nagy melegben sokszor nem akart indulni. Szerencsére az önindítóra behúzott kábellel be tudtam indítani, így nem vágtam fel az ereimet. Kiméregettem mi történik ilyenkor. Akksi alapon 12,5V, töltésen 13,8V. Ezek elvileg jók. Önindítót sikerült kizárni. Ha hozzáérintem az aksihoz pöccre indul mindig. A kábelen lemértem indításnál 10V volt van. Indításnál 8V-ról indul és 10V-nál beindul. Ha még menne 1-2 másodpercig az indítózás valószínűleg fel menne 12V-ra. Voltmérő nem áll be elég gyorsan. Viszont amikor nem akar indítozni csak 7,5V-ig megy fel tovább nem. Mindig ennyit mértem amikor nem indult. Tehát nem megy elég áram ilyenkor az önindítóra. Tehát relé vagy valami más elektromos gond lehet, és valami meleggel kapcsolatos dolog.
Lehet a motortérben lehet valami relé vagy ilyesmi ami befolyásolja. Motorvezérlőnél nem lehet hiba? Motor mellett van gyakorlatilag minden hővédelem nélkül?
Esetleg valaki meg tudná nézni Eper-ben melyik relé tartozik az indításhoz? Vagy egy kapcsolási rajzot nézni hozzá? Ötlet?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-13 12:33:40 // 69313
nah végre müxik az oldal
Liquid2015-07-13 11:38:55 // 69312
hajrá :)
Norby2015-07-12 08:00:12 // 69311
Cityn készítettem képeket 159-esekről. Ha valaki kér szóljon!
Szabi(kispalinagyobbikfia)2015-07-11 14:22:20 // 69310
Az egy Focus 2 kombi... Kicsit más külsővel és belsővel Nem hiszem, hogy reális összehasonlítani 159-el. A V60 viszont tényleg jó :)
mizooo2015-07-11 07:14:46 // 69309
Sziasztok, tegnap megjött Erhardtól a "gyári" és 2x annyiba kerülő (mint az utángyártott) gázrugó a csomiba. Csodák nincsenek ez fékez a végén és szépen lelassítja a nyitást. Remélem ez sokáig jó lesz :)

Köszi Erhard a szokásos gyorsaságot.
Shadin2015-07-10 09:20:21 // 69308
És elrontottam a tipust mert kretén vagyok :-(
V50 1.6D 2008.

Arra is igaz? Nem ismerem a Volvo-kat.
.......................2015-07-10 07:46:48 // 69307
Meg tudom érteni a sógort,
Fényévekkel van a 159 előtt a V60
5 hengeres diesel hybrid
5 hengeres 300lovas benzines ,
Mindkettő 6másodperc alatt 100ra

Ilyen technika álom maradt a 159 ben
mizooo2015-07-10 07:02:01 // 69306
Még a felnim is olyan mint a képen! :) A Rosso Proteo 156 után mikor megláttam ilyen színben az 59-et nem volt kérdés. Amúgy szép minden színben csak ne szürke legyen az volt a szempont!
Chianti2015-07-09 23:15:06 // 69305
Akárcsak mizooo Cartárs gépe... Nekem személy szerint ez a Rosso Rubino a kedvencem, pláne ha berlináról beszélünk. Bár élőben még nem láttam 159-et ebben a színben, pedig biztos pazar lehet...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak