Üdv Urak!
Érdeklődnék hogy birtokol e közülünk valaki 3.2JTS-t?
Dzsozy2015-09-06 19:04:14 // 70790
.......................2015-09-06 18:37:07 // 70789
Örülök ,hogy megjavult a váltód
Greentimus2015-09-06 18:22:54 // 70788
Visszamenőleg is megcsináltam a blogomat nulláról:) Az utolsó bejegyzésemre jöhetnének tippek.:) Köszi!
norbi04092015-09-06 13:50:23 // 70787
Az EGR nálam kizárva már szerencsére. DPF 48%. Klíma nélkül is ugyanúgy csinalja. :)
Erősen gázolajra gyanakszom...Előszört tankoltam Shell Fuel Save-t. A tankolás másnapján kezdett el remegni a normálnál jobban a motor...de aztán lehet csak véletlen egybeesés. Félig van a tank...rátankolok OMV-t aztán meglátom. Motortartó bak is lehet?
Erősen gázolajra gyanakszom...Előszört tankoltam Shell Fuel Save-t. A tankolás másnapján kezdett el remegni a normálnál jobban a motor...de aztán lehet csak véletlen egybeesés. Félig van a tank...rátankolok OMV-t aztán meglátom. Motortartó bak is lehet?
Piritu - 1.000.0002015-09-06 13:02:20 // 70786
Nekem eddig egy gyanús esetem volt...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-06 12:49:38 // 70785
szerencsére még nem pedig már levezettem több mint 1mill km-et külföld, belföld, balkán...
norbi04092015-09-06 12:07:41 // 70784
Azt hiszem sikerült valami szutykot tankolnom...legalábbis remélem, hogy csak emiatt remeg jobban a motor a szokásosnál alapjáraton. Valakinek volt már ilyen jelenség?
Shadin2015-09-05 10:06:31 // 70783
Azt cseréltem 50k-val ezelőtt. Ideje bespejzolnom egyet, kösz hogy szóltál :-D
.......................2015-09-04 22:43:13 // 70782
Szerintem jogosan lennél te is mérges ,mert a 159 kezdeti szérián saválló a kipufogódob
Piritu - 1.000.0002015-09-04 21:55:48 // 70781
Piritu - 1.000.0002015-09-04 21:52:40 // 70780
A készült képek lennének igazából érdekesek, nem a neten talált cikkek.
Hol dugtad be?
Hol dugtad be?
Piritu - 1.000.0002015-09-04 21:51:03 // 70779
"Azért mert hibás a konstrukció," - mert idővel elkopik, cserélni kell még nem az. Ilyen alapon mondhatnád, hogy a gumi is rossz konstrukció, mert időnként 1-2 ropiéert újakat kell venni. Sőt az is lehet, hogy van jobb megoldás is (mint tudjuk a Mitoban), de ez ilyen. Ettől olcsóbb a használt autó, mert költeni kell rá. Egyszer számold ki, hogy mibe fáj az első 200e km az első tulajnak, aztán hogy a következő 200 a másodiknak...
Én is szidhatnám az olasz bandát, mert új hátsó dobot kell vennem, de mégse teszem. Kiszolgálta az idejét, kell egy új. Mondhatnám, hogy a rádióantenna is egy szar konstrukció, mert már vagy a harmadikat (de lehet, hogy a negyediket) kell vennem, de mégse. Időnként meg kell venni azt a bizonyos banánt...
Miért ne mennél? Mert gondolom, hogy egy ilyen szar konstrukcióval csak nem közlekedsz :-DD
Meg mert a sokadik tulajok már jellemzően nem mennek annyit.
Én is szidhatnám az olasz bandát, mert új hátsó dobot kell vennem, de mégse teszem. Kiszolgálta az idejét, kell egy új. Mondhatnám, hogy a rádióantenna is egy szar konstrukció, mert már vagy a harmadikat (de lehet, hogy a negyediket) kell vennem, de mégse. Időnként meg kell venni azt a bizonyos banánt...
Miért ne mennél? Mert gondolom, hogy egy ilyen szar konstrukcióval csak nem közlekedsz :-DD
Meg mert a sokadik tulajok már jellemzően nem mennek annyit.
Dömpi (il dottore)2015-09-04 21:39:44 // 70778
termosztát?
Dömpi (il dottore)2015-09-04 21:39:04 // 70777
linket elküldenéd?
.......................2015-09-04 21:37:09 // 70776
Én benéztem endoszkóppal a szívósorba
Kb. Mintha a kéménybe nézel be
Kormos és nem látsz semmit
Kb. Mintha a kéménybe nézel be
Kormos és nem látsz semmit
.......................2015-09-04 21:35:32 // 70775
Azért mert hibás a konstrukció,
Másrészt nem fogok 130ezer forintot kiadni azért amiben egy 20forintnyi értékü müanyag lapátka kikopik,mert rosszul tervezték
És miért ne mennék vele még 200ekm ert?
Másrészt nem fogok 130ezer forintot kiadni azért amiben egy 20forintnyi értékü müanyag lapátka kikopik,mert rosszul tervezték
És miért ne mennék vele még 200ekm ert?
Piritu - 1.000.0002015-09-04 18:02:31 // 70774
A nagy számok törvénye alapján minden létezik.
A 2,4 100.000 km-es tesztjén anno pl egy fémforgács is létezett a befecskendező rendszerben. Totálkárral.
Ettől még mindenki nyugodtan nyomja a 2,4-eknek.
Pont ezért vetettem fel kérdésként, hogy valaki megpróbálta-e már megnézni endoszkóppal, hogy mi a helyzet. Ha meglátja az ember a szitut már el lehet indulni valamerre. (Vagy a tények ismeretében tovább nyomni a jobb szélső pedált.) Aztán egy olcsó forrás és egy egyszerű módszer a cserére.
A 2,4 100.000 km-es tesztjén anno pl egy fémforgács is létezett a befecskendező rendszerben. Totálkárral.
Ettől még mindenki nyugodtan nyomja a 2,4-eknek.
Pont ezért vetettem fel kérdésként, hogy valaki megpróbálta-e már megnézni endoszkóppal, hogy mi a helyzet. Ha meglátja az ember a szitut már el lehet indulni valamerre. (Vagy a tények ismeretében tovább nyomni a jobb szélső pedált.) Aztán egy olcsó forrás és egy egyszerű módszer a cserére.
Piritu - 1.000.0002015-09-04 17:55:31 // 70773
Továbbra sem értem, ha valami elromlik az autóban miért nem egy új alkatrészt tesz bele az ember, "aztán SOHA nincs több gond vele". Még egyszer 200-at nem fogsz vele menni...
Az egr kikötésre is mindenki azt mondja, hogy nincs különbség, aztán de...
Az egr kikötésre is mindenki azt mondja, hogy nincs különbség, aztán de...
MatthewGT2015-09-04 17:21:40 // 70772
.......................2015-09-04 12:40:27 // 70771
azok akik találkoztak vele azok ide nem irogatnak
de ettöl még létezik
és tekintettel hogy a legfiatalabb 159 jtdm is már 9 éves és 200e km felett jár
ezek az esetek szapordni fognak
de ettöl még létezik
és tekintettel hogy a legfiatalabb 159 jtdm is már 9 éves és 200e km felett jár
ezek az esetek szapordni fognak
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-04 12:30:34 // 70770
párszor azért igen :(
Shadin2015-09-04 12:29:08 // 70769
Hányszor találkoztunk olyan 159-essel aminek a lapátkái beszakadtak az égéstérbe?
Ez nem BMW :-)
Ez nem BMW :-)
.......................2015-09-04 12:18:28 // 70768
a lapatokat 2 kis csavar tartja ez 4szer
legalább azt szedje le
aztán nincs ami többé beleeshetne a hengerekbe
legalább azt szedje le
aztán nincs ami többé beleeshetne a hengerekbe
Hege2015-09-04 12:11:33 // 70767
Bocsánat. Köszönöm az infót, még olyat is mondott a szerelőm, hogy mikor takarítja a belsejét akkor a korom úgy is megfogja szorítani a lapátokat és mivel nem lesz többet mozgatva így be fog állni.
spaza2015-09-04 12:11:22 // 70766
Hege2015-09-04 12:05:58 // 70765
Merre lehet olyan dugókat kapni?
.......................2015-09-04 12:03:59 // 70764
a véleményem hogy totál ki kell épiteni,és alu kupakokkal ledugózni
aztán SOHA nincs több gond vele
jó megoldás átmenetileg a nytott álapotban rögzítés
de ha elszabadul valami lapát ,az sajnos totális motorkárhoz vezethet mert beszívja..
nekem 55e km er óta ki van kötve,minden OK nyomaték 1700..1800 fordulattól jön
szinte semmi külömbség vele vagy nélküle
most hogy vezérléscsere is lesz ,leszedjük ,és kiépítem a maradék lapkákat is Brerából
(mito ban nincs ilyen)
aztán SOHA nincs több gond vele
jó megoldás átmenetileg a nytott álapotban rögzítés
de ha elszabadul valami lapát ,az sajnos totális motorkárhoz vezethet mert beszívja..
nekem 55e km er óta ki van kötve,minden OK nyomaték 1700..1800 fordulattól jön
szinte semmi külömbség vele vagy nélküle
most hogy vezérléscsere is lesz ,leszedjük ,és kiépítem a maradék lapkákat is Brerából
(mito ban nincs ilyen)
Hege2015-09-04 11:56:33 // 70763
Mostanság elég sokszor szó van a szívósorról. Pityukoma esete is elég rázós volt.
Engem sem hagyott nyugodni így egy kicsit olvasgattam http://www.szivosor.hu/és ránéztem az enyémre is. A javasolt km-t már én is túlléptem úgyhogy biztos nem tökéletes. Sajnos így is van azt vettem észre hogy a swirl flap mozgató rúd le van esve illetve elég olajos a környéke. Szerencsére teljesítményen nem vettem észre semmit, vészüzem sem volt. Felhívtam a szerelőmet Ő azt tanácsolta fordítsam a lapátokat nyitott állásba és majd ha javításra viszem leveszi a szívósort kitakarítja és nyitott állapotban rögzíti őket és soha többet ne lesz gond vele. Mi a véleményetek ezzel kapcsolatban? Vagy vegyek egy felújítottat melyet a beírt oldal ajánl.
Engem sem hagyott nyugodni így egy kicsit olvasgattam http://www.szivosor.hu/és ránéztem az enyémre is. A javasolt km-t már én is túlléptem úgyhogy biztos nem tökéletes. Sajnos így is van azt vettem észre hogy a swirl flap mozgató rúd le van esve illetve elég olajos a környéke. Szerencsére teljesítményen nem vettem észre semmit, vészüzem sem volt. Felhívtam a szerelőmet Ő azt tanácsolta fordítsam a lapátokat nyitott állásba és majd ha javításra viszem leveszi a szívósort kitakarítja és nyitott állapotban rögzíti őket és soha többet ne lesz gond vele. Mi a véleményetek ezzel kapcsolatban? Vagy vegyek egy felújítottat melyet a beírt oldal ajánl.
Shadin2015-09-04 07:43:20 // 70762
Naná, azért vettem, hogy toljam neki... Arra találták ki.
Piritu - 1.000.0002015-09-04 07:04:52 // 70761
A Spiderben már nézegettem én is. Érdekes játék.
dev1662015-09-03 23:44:05 // 70760
még friss ropogós. tegnap jött meg a cucc, USB-s endoszkóp. ebay-es szerzemény. 720p-t tud az eladó szerint. na persze, inkább QCIF interpolálva, de sebaj, jó erős LED-ek vannak rajta, amiknek a fényereje potival állítható. sztem be fog válni, a napokban tesztelem.
Én a fojtószelepház levételével tervezek belesnii a szívósorba és a küszöbök belsejébe.
Én a fojtószelepház levételével tervezek belesnii a szívósorba és a küszöbök belsejébe.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-03 21:33:31 // 70759
mert Te mindig kikormolod, nálad alig működik az EGR :)))
Shadin2015-09-03 21:24:07 // 70758
Ez nem általános probléma, Az enyém 180-nál is tette a dolgát és teszi továbbra is Pistinél, tök felesleges volt hozzányúlnom...
Shadin2015-09-03 21:21:51 // 70757
Nekem van mindenből... Akarom mondani volt, mert a szívósor Pityukománál, az EGR meg Robertonál szolgál tovább :-)
Van még fő fék munkahengerem és légtömegmérőm is :-)
Van még fő fék munkahengerem és légtömegmérőm is :-)
Piritu - 1.000.0002015-09-03 21:18:16 // 70756
Próbált már valaki a MAP szenzor helyén (vagy máshol) egy endoszkóppal benézni a szívósorba?
David | Centocinquantanove2015-09-03 17:28:05 // 70755
3-ból 2 kormány küllő kész, eddig biztatóak az eredmények... Szerintem holnap befejezem, majd töltök fel képeket.
Haddel2015-09-03 17:27:01 // 70754
Pár hónapja írtam ,hogy vételi problémáim vannak a rádióval,ma álló motor mellett hallgattam kicsit rádiót müködött tökéletesen ,aztán beinditottam a motort,és egyből elment a vétel.Olyan ,mintha zavarszűrési probléma lenne. Van ötletetek ,hogy álljak neki a hibafeltárásnak?
Liquid2015-09-03 14:15:35 // 70753
jól mondod, fényező megoldja.
.......................2015-09-03 14:09:00 // 70752
lesz majd a felületen valahol sorja vagy beszívódás helye is ,
az meg nem szép
a helyedben simán elvinnám egy fényezöhöz ,aztán letüszenti ezüstre + les is lakkozza
és megint jó lesz 10 évig
kb. 5 ezer Ft ból
az meg nem szép
a helyedben simán elvinnám egy fényezöhöz ,aztán letüszenti ezüstre + les is lakkozza
és megint jó lesz 10 évig
kb. 5 ezer Ft ból
David | Centocinquantanove2015-09-03 13:52:54 // 70751
Hát most már ha elkezdtem, akkor levakarom végig, szerintem a fólia alá mostmár úgyis le kéne, aztán ha nem leszek vele kibékülve akkor vagy veszek egy bontottat ha találok, vagy tényleg fújás/fóliázás lesz a vége...
De egyébként tényleg szép csillogós fekete a szürke alatt, ha olyan marad mindenhol szerintem az sem lesz csúnya egyáltalán. Majd teszek fel róla képet!
Csak elég lassan haladok vele, kíméletesen csinálom...
De egyébként tényleg szép csillogós fekete a szürke alatt, ha olyan marad mindenhol szerintem az sem lesz csúnya egyáltalán. Majd teszek fel róla képet!
Csak elég lassan haladok vele, kíméletesen csinálom...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-03 13:14:23 // 70750
egy karbon fóliázás nem fog lejönni meg szép is...
David | Centocinquantanove2015-09-03 13:08:11 // 70749
A fóliázással az a baj, hogy korántsem időtálló.
1-2 éven belül csináltathatnám újra, egyszerűen a bonyolult forma és a hődilatáció miatt.
A fólia másképp dilatál mint az a felület, amire felvinném, ezért egyszerűen leválik.
A fényezést meg nem tudom érdemes e...
1-2 éven belül csináltathatnám újra, egyszerűen a bonyolult forma és a hődilatáció miatt.
A fólia másképp dilatál mint az a felület, amire felvinném, ezért egyszerűen leválik.
A fényezést meg nem tudom érdemes e...
.......................2015-09-03 12:09:58 // 70748
.......................2015-09-03 12:06:33 // 70747
Nivan842015-09-03 12:01:17 // 70746
Nincs aki lefényezze, vagy fólia esetleg?
David | Centocinquantanove2015-09-03 08:42:50 // 70745
Egyelőre nem adtam fel teljesen a harcot, most ez egy megoldás, szerintem a lehetőségekhez képest a legegyszerűbb, de ha véletlenül találok másik betétet ami jó állapotú arra le fogok csapni....
David | Centocinquantanove2015-09-03 08:41:15 // 70744
Sasoltam bontókat, pont ilyen ami nekem kell jóállapotú nincs, és nem multis szinte alig van.
Multisat meg nem tudom akarjak e, mert akkor már gombokat is kéne venni, ami nekem nem hiányzik...
Multisat meg nem tudom akarjak e, mert akkor már gombokat is kéne venni, ami nekem nem hiányzik...
David | Centocinquantanove2015-09-03 08:39:41 // 70743
Hát ezaz!
40+ k összeget nem ér meg számomra egy új betét... figyelembe véve, hogy ha levakarom végig az ezüstszürke részt, alatta tényleg szép fényesen fekete a műanyag, tehát esztétikailag nem lesz csúnya, csak annyi, hogy nem fut a középkonzollal a szín...
40+ k összeget nem ér meg számomra egy új betét... figyelembe véve, hogy ha levakarom végig az ezüstszürke részt, alatta tényleg szép fényesen fekete a műanyag, tehát esztétikailag nem lesz csúnya, csak annyi, hogy nem fut a középkonzollal a szín...
Liquid2015-09-03 08:38:44 // 70742
Ezeket a tartalékokat évente cserélni kell mert megromlanak, és a Nemzeti Alba Alkatrésznél lehet megvásárolni :D :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-03 08:32:53 // 70741
nem hát, járjon minden dejzeles a csomagtartójában egy plusz EGR, Szívósor, DPF, holtponti jeladóval, mert tönkre fog menni...a 2,4-ek meg 200e felett plusz HF-jel és minden más egyéb kiegészítőkkel...én erre szavazok :)