Nah jó,megszólítva éreztem magam általatok :) azért nem egy ligában van a te vasad meg az enyém :) Én célom az updattel a rugalmas közlekedés megkönnyítése volt.Manky Úrral a a progi is ugy készült ,hogy koromhatárra íródott.Egy pamacs és kész.Ettől függetlenül nem megy rosszul.Eleve gyorsulni nem hifivel a csomiban 225 ös gummákon és több személlyel kell ha jól tudom.Ki tudja lehet egyszer újra nekifogok de akkor a szív se egy 10 V és gyári.csiga lenne már :) Köszönöm csak ennyit akartam kérem kapcsojja ki :D
De ez persze nem azt jelenti hogy nem gurulok fel vele a.kifuróra :)
Kócosw2015-10-06 05:38:03 // 71640
Dévid2015-10-05 22:57:33 // 71639
Nekem nem ellenfél már, szériában még tudtam a lépést tartani vele, de már lóban és nyomatékban is több a Cápája. Viszont a V6 szebben szól szerintem, bár most egész finom hangja lett a kocsijának. Esetleg a 6-os váltó miatt egy ideig még nem hagy nagyon le. :)
Liquid2015-10-05 21:20:29 // 71638
húú Perdix :) na Ő is komoly arc volt :)
Piritu - 1.000.0002015-10-05 21:15:39 // 71637
Nem sok hsz-e volt (20). Végigolvastam őket, egy kettő érdekes volt, de semmi komoly. Nála komolyabb "legendák" is vannak/voltak itt. Elég csak Perdixre utalnom :-))
emGéza2015-10-05 20:48:51 // 71636
Én nem értek hozzá ! :(
Csak arra céloztam , hogy a gyári programmal lehet orvosolható .
Nekem a szakszervizbe 38é cserélték volna ki a vezérlőt , én vettem 15é és
kicseréltem . Aztán visszamentem hozzájuk , hogy villog a Km számláló ,
csinálják meg . Azért rákérdeztek a vezérlőre ... hát ők se hülyék . De én se :D
Szóval nem hajtottak el .
Csak arra céloztam , hogy a gyári programmal lehet orvosolható .
Nekem a szakszervizbe 38é cserélték volna ki a vezérlőt , én vettem 15é és
kicseréltem . Aztán visszamentem hozzájuk , hogy villog a Km számláló ,
csinálják meg . Azért rákérdeztek a vezérlőre ... hát ők se hülyék . De én se :D
Szóval nem hajtottak el .
Pityukoma2015-10-05 20:47:30 // 71635
Az üléses Blogomban találsz képeket. Nem bonyolult! 3 csavar + 1 csatlakozó.
Liquid2015-10-05 20:44:53 // 71634
na, akkor nekiállunk felhízlalni (mondjuk 300 kilósra), hogy legyen esélyem :D
'''''2015-10-05 20:25:10 // 71633
Adok még egy esélyt hétvégén. :-) Dévid beül hozzám.
mizooo2015-10-05 19:56:29 // 71632
ok köszi :) szerintem az utólagos vezetékezésemmel elhajtanak a szakszervizből messzire :)
Most hívtam fel DZ-éket próbálnak segíteni, bár ők sem hallottak még olyanról, hogy 159 a D001 csatiig ne lett volna kiépítve. Lefotóztam az ECU-t, felmerült, hogy ECU-ban tiltva van a tempomat szoftverből
Most hívtam fel DZ-éket próbálnak segíteni, bár ők sem hallottak még olyanról, hogy 159 a D001 csatiig ne lett volna kiépítve. Lefotóztam az ECU-t, felmerült, hogy ECU-ban tiltva van a tempomat szoftverből
Liquid2015-10-05 19:47:57 // 71631
jaja, azért tudtál csak elmenni, mert volt a csomagtartóban 4 felni, meg Dévid a jobb 1-en :D
'''''2015-10-05 19:31:44 // 71630
Egymás ellen mentünk és Liquid vitt?Láttam,hogy Kócosw újít de kinek lesz ellenfél,neked? :-)
emGéza2015-10-05 19:10:59 // 71629
Nekem a 47-nél többen is próbálták rendezni a proxyval a kicserélt klímavezérlő
bemutatását , sikertelenül .
Végül szakszervizbe sikerült .
itt a rizsa ;)
bemutatását , sikertelenül .
Végül szakszervizbe sikerült .
itt a rizsa ;)
Dévid2015-10-05 19:07:31 // 71628
Tavaly is mentünk, csak én abban a futamban Liquid utasa voltam. :D Idén a nagy ellenfél Kócosw tesóm olajkályhája dizelüzemű gépjárműve lesz, alattomos egy dög. :D
mizooo2015-10-05 18:35:59 // 71627
Szopórollerezek a tempomattal :(... Nagy nehezen megcsináltam a proxy rendezést, iszonyat instabil volt a kapcsolat, 30xorra sikerült.... MES1.3-al.
De nem látja a tempomatot :(
Amikor villogtatni akarom a dasboardon a pilácsát akkor meg error-t ír :(
Elvileg minden a helyén van 5x ellenőriztem, a gyújtás 12v-t is megkapja.
Kezdek tanácstalan lenni :(
De nem látja a tempomatot :(
Amikor villogtatni akarom a dasboardon a pilácsát akkor meg error-t ír :(
Elvileg minden a helyén van 5x ellenőriztem, a gyújtás 12v-t is megkapja.
Kezdek tanácstalan lenni :(
Haddel2015-10-05 18:21:59 // 71626
Tegnap antenna szerelés miatt lebontottam a tetőkárpitot hátulról,vagyis bontottam volna,mert valaki már csinálhatta,elmebeteg módon,mert a patentok le voltak törve ,és valami csumizzal volt felragasztva.Azon gondolkozom venni kéne ujat.Lehet vajon kárpitelemeket rendelni még?
Zsolt1552015-10-05 18:21:35 // 71625
VDaNi.
http://alfaamore.hu/tagok/56
http://alfaamore.hu/tagok/56
Piritu - 1.000.0002015-10-05 17:59:18 // 71624
Mi volt a nickje?
Piritu - 1.000.0002015-10-05 17:54:13 // 71623
Zsolt1552015-10-05 16:26:25 // 71622
Nem csak a híre volt itt, henem tag is volt, ha jól emlékszem egy 145-tel regisztrált. De már elég régen kizárták azok miatt amit írtál.
Liquid2015-10-05 14:56:21 // 71621
attól függ mennyire :) de nálad még van DPF nem?
denil12015-10-05 14:48:05 // 71620
Nekem az értékek jók voltak de azért bevizsgáltatnám csak úgy ha nem 20k Ft lenne :(
Nekem szerencsére nem füstöl kivéve padlógázon 3000 felett. Az nem tudom,h jó e.
Nekem szerencsére nem füstöl kivéve padlógázon 3000 felett. Az nem tudom,h jó e.
denil12015-10-05 14:35:52 // 71619
Óriási figura volt a SEX-001 rendszámú Mazda MX5-jével amivel természetesen állandóan csak keresztbe közlekedett és mindenkit lealázott az utakon.
Nem gondoltam volna, hogy az indexről idáig is "elér" a híre :D
Nem gondoltam volna, hogy az indexről idáig is "elér" a híre :D
Liquid2015-10-05 14:33:12 // 71618
Füstölt és rosszak voltak a korekciós értékek, illetve alapjáraton tolt gázfröcsöt a comp kb. fél percenként. Ezek közül a füstölés egy része a turbocsövön lévő apro lyuk miatt volt.
Valószínűleg a DPF-et is a pisilő injektorok tették tönkre, azért vetette ki az előző tulaj.
Alapvetően vastagon használható volt, de rendbe akartam tenni mielőtt a szoftvert ellenőriztetem, átíratom.
Valószínűleg a DPF-et is a pisilő injektorok tették tönkre, azért vetette ki az előző tulaj.
Alapvetően vastagon használható volt, de rendbe akartam tenni mielőtt a szoftvert ellenőriztetem, átíratom.
denil12015-10-05 14:32:44 // 71617
Volt itt VDani??
Én a Bravo topicból jöttem az indexről és éveken át ott volt "velünk" pedig még csak Bravoja sem volt, de állandóan keltette a feszkót.
Én a Bravo topicból jöttem az indexről és éveken át ott volt "velünk" pedig még csak Bravoja sem volt, de állandóan keltette a feszkót.
denil12015-10-05 14:29:49 // 71616
Ezzel én is így vagyok.
Sok embernek olvastam a blogját és sokban segített. Mennyivel jobb lenne az egész társadalom ha a tudásmegosztáson alapulna ( ez sok sci-fi film alapja a távoli jövőt illetően...)
Sok embernek olvastam a blogját és sokban segített. Mennyivel jobb lenne az egész társadalom ha a tudásmegosztáson alapulna ( ez sok sci-fi film alapja a távoli jövőt illetően...)
denil12015-10-05 14:25:35 // 71615
Mi történt,h fel kellett újítani az injektorokat?
Történt valami hiba, vagy preventív jelleggel v éreztél valamit az autón?
Történt valami hiba, vagy preventív jelleggel v éreztél valamit az autón?
Roben52015-10-05 14:25:14 // 71614
Sziasztok!
Szedett már ki valaki első ülést?Mennyire gáz?Van valami spec. része??köszii
Szedett már ki valaki első ülést?Mennyire gáz?Van valami spec. része??köszii
Csabi2015-10-05 13:56:17 // 71613
Érdekes, én családi igáslónak használom, naponta...a tőcsavar cserén túlestünk, és még a generátor cserén is(preventív jelleggel) ....húú nagy kaland, öt év alatt két napot töltött szervizben ez miatt... akinek ez hátrány az ne is vegyen 2,4-et, sőt autót se vegyen, hanem járjon vonattal..
5év 100+ezer kilométer használat után, nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek a 2,4-et, főleg úgy, h az enyém az első 159-ek egyike/2006.01/, szóval nem egy fiatal darab, és marhára nem kell sokat szerelni...
5év 100+ezer kilométer használat után, nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek a 2,4-et, főleg úgy, h az enyém az első 159-ek egyike/2006.01/, szóval nem egy fiatal darab, és marhára nem kell sokat szerelni...
'''''2015-10-05 13:12:03 // 71612
Háá menjünk egyet Kul-on! :-)
GTPeti2015-10-05 11:56:57 // 71611
Nemtom mi van, elromolhatott a táccspedje, vagy valami ilyesmi. Már nagyon régen nem örvendeztetett meg minket semmilyen rajzzal. Pedig az ő művei óta tudjuk igazán, milyen is az a kortárs művészet, alkalmazott mondanivalóval. :)
Dévid2015-10-05 11:42:09 // 71610
Köszönöm szépen. :)
Dévid2015-10-05 11:03:06 // 71608
Az a TS volt, és csak megnéztem, hogy forognak a kerekek. No meg hátsó tetőablak előkészítést alkottam. Az új játékot eddig még nem törtem össze a 2,5 év alatt.
Legközelebb meg ha be akarsz szólni, rajzban tedd! :D
Legközelebb meg ha be akarsz szólni, rajzban tedd! :D
Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-05 10:59:42 // 71607
és még az árkot is jobban szeli, keményebb a kasztni :))))))
Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-05 10:58:18 // 71606
csak azért nm értem a Szabolcsot, mert mi szoktunk találkozni találkozókon és egy teljesen normális ember, mindig elbeszélgetünk...
SKrisz2015-10-05 10:57:52 // 71605
Pohártartó van :-D és szerintem nem szűk belül, pedig sem könnyű, sem alacsony nem vagyok. Egyszerűen meg kell találni a kényelmes üléspozíciót, de ha az megvan, akkor tényleg kompromisszum mentesen lehet hibátlanul ülni / vezetni.
Dévid2015-10-05 10:49:58 // 71604
Annyit a 156 is eszik átlagban. Utazva meg 8.5 körül.
Dévid2015-10-05 10:46:47 // 71603
Néha olvasgatom itt a fórumot, mert a 159 is opció, ha egyszer megunom a 156-ot. Ezt viszont eddig nem tudtam, hogy nincs pohártartó a 159-ben, így picit hátrébb soroltam a listán. Hétvégén KUL-on ki akartam próbálni egy 2.4-est, mondják hogy szűk belül, de azért egy esélyt kapna. Érdekelne, hogy érzetre mit lép a vezető oldalról, utasként már ültem benne, az az oldal elfogadható.
Shadin2015-10-05 10:21:56 // 71602
Basszus a VDani!!!!!
Stilo találkára mentem el a 164V6TB-vel és megjelent J1-en :-) Anyuka vezette oda az autót vazze. Pedig a csávó olyan, de olyan okos volt egyébként, hogy azóta sem találkoztam olyan okos emberrel. Eddig.
Stilo találkára mentem el a 164V6TB-vel és megjelent J1-en :-) Anyuka vezette oda az autót vazze. Pedig a csávó olyan, de olyan okos volt egyébként, hogy azóta sem találkoztam olyan okos emberrel. Eddig.
SKrisz2015-10-05 10:19:49 // 71601
.......................2015-10-05 10:18:30 // 71600
nem írtam hogy szar a 2,4
csak hogy szervizigényes,ezért nem ajánlott igáslónak
2. autónak tökéletes,vagy ha van mellé egy másik amit használhatsz amig a 2,4 et szerelik
csak hogy szervizigényes,ezért nem ajánlott igáslónak
2. autónak tökéletes,vagy ha van mellé egy másik amit használhatsz amig a 2,4 et szerelik
SKrisz2015-10-05 10:18:02 // 71599
Hát srácok... Eddig a 159 topicot mindig elolvasgattam és mivel nem tudtam tanácsot adni, mivel az autót nem én szerelem, 159 találkozóra nem tudom elmenni, stb... stb... nem voltam túl aktív tag... De ez ami most itt megy, az már nekem is már sok. Úgylátszik mióta VDani anno betette a lábát, azóta mindig van egy közellenség.
Ha lehet egy apró észrevételem, akkor csak annyi, hogy mindenkinek megvan maga kis világa és véleménye. Sokszor ez másoknak (senkinek... :-D) nem tetsző. Naés? hagyni kell a francba. Vagy épp a tényekre alapozva segíteni azoknak a társaknak, akik döntés előtt állnak, mint ebben az esetben is.
Szóval No offense, de ne qrva fel magát senki... :-)
Ha lehet egy apró észrevételem, akkor csak annyi, hogy mindenkinek megvan maga kis világa és véleménye. Sokszor ez másoknak (senkinek... :-D) nem tetsző. Naés? hagyni kell a francba. Vagy épp a tényekre alapozva segíteni azoknak a társaknak, akik döntés előtt állnak, mint ebben az esetben is.
Szóval No offense, de ne qrva fel magát senki... :-)
Giuntini2015-10-05 10:05:22 // 71598
Érdekes vitafórum alakult ki a 2,4 körül. Ma reggel el is csodàlkoztam a fejleményeken. Azt tényleg nem értem, hogy lehet ilyet állítani, hogy a 2,4 nem külföldre jàró autó. Szerintem ez a topic arra van, hogy megosszuk egymás közt a velemenyeket, de nem arról, hogy folyamatosan valaki a rossz tapasztalatai miatt teljesen negatív fényben mutasson be egy modellt. Szoszànak biztos rengeteg problémàja volt az autójàval ezért próbàlja mindenkinek bemagyaràzni, hogy a 2,4 mekkora szar. A propellereseknél is tudok olyanról, hogy van akinek semmi baja sincs a màsik meg szereti a szerviz levegőjét. Én nagyon szeretem ezt a topicot rengeteg hasznos tanàcsot kaptam pl. Pityukomàtól a rugó cseténél, vagy a segítséget amit a motor halàla utàn kaptam. A csavarok legyàrtàsa ami Erhardnak, és Pityukomànak köszönhető. Nekik is köszönhetem hogy a bajból végülis jól jöttem ki, és fantasztikusan muzsikàl. Jó lenne Szoszàtól is egy kicsit pozitívabb hozzààllàs, mert különben üde színfoltja a topicunknak.
emGéza2015-10-05 07:38:35 // 71597
Nekem papírom van róla , hogy a Csonkába végeztem mint autószerelő . 20-on éve .
Vizsgatétel volt a 2.4 JTDm ! ;)
Vizsgatétel volt a 2.4 JTDm ! ;)
Piritu - 1.000.0002015-10-04 22:40:30 // 71596
A múlt héten környezetuditunk volt, ahol minden a CO2 körül forgott. Kicsit számoltam a Párduc adataival is: klatty
Piritu - 1.000.0002015-10-04 22:11:59 // 71595
like :-DD
Piritu - 1.000.0002015-10-04 22:09:16 // 71594
Nem veszed el a kenyerét. Aki akar szerelgetni, az buzdítás nélkül is megteszi. Itt az Amorén is vannak cudar dolgok, a földön szétszedett motortól az udvaron festett autóig. Esetleg drasztikusan tudod csökkenteni a kosárban odavitt autók számát, mert átlátható, hogy mivel jár és neki se áll az illető a parkolóban.
'''''2015-10-04 22:07:20 // 71593
Most hogy jön a megbízhatósághoz az,hogy "külföldön 400euró egy generátorcsere"?
Magyarországon már be sem szarik?Abba se menjünk bele,hogy aki külföldre jár az mennyit keres.
Ne csodálkozz ha itt sokan nem értik a logikád.
Magyarországon már be sem szarik?Abba se menjünk bele,hogy aki külföldre jár az mennyit keres.
Ne csodálkozz ha itt sokan nem értik a logikád.
yani🍀2015-10-04 22:06:11 // 71592
Szerintem csúszik a kuplungod.
.......................2015-10-04 22:02:04 // 71591
Nem fogom elvenni a Csöri és más autószerelő munkáját azzal hogy leírást készítek,így mindenkit arra buzdítok,hogy otthon szereljen