nem tudom pontosan, hogy és mit lehet külön cserélni ezügyben, de szerintem ha egyszer befagyott, akkor megbaxta kutya :)
Én cserélném cak-pak. A 159-cel asszem még nem volt ilyen gondom, de a 156 megjátszotta ugyanezt.
Liquid2016-01-01 20:59:15 // 75665
berobbantam2016-01-01 20:43:57 // 75664
Szia
Szerintem nem elég csak a védő gumi.Ki kell szárítani teljesen a bowdent.Én be szoktam tenni az ilyesmit 1-2 napra a kazánházba.Aztán jól telefújom zsír spray-el meg wd-40-el.Aztán mehet vissza a helyére.
Szerintem nem elég csak a védő gumi.Ki kell szárítani teljesen a bowdent.Én be szoktam tenni az ilyesmit 1-2 napra a kazánházba.Aztán jól telefújom zsír spray-el meg wd-40-el.Aztán mehet vissza a helyére.
Liquid2016-01-01 20:41:00 // 75663
na végre van tapasztalat :) Kíváncsi vagyok hogy muzsikál majd a 2. vagy 3. télen
David | Centocinquantanove2016-01-01 20:29:41 // 75662
Mit húztál vissza?
Hardy2016-01-01 20:23:54 // 75661
Nekem is befagyott a jobb oldalon. Hiányzik a gumi róla. Kene cserélni vagy venni ra valamilyen gumit. Én alá nyúltam a kereknél es simán visszahúztam.
David | Centocinquantanove2016-01-01 19:58:40 // 75660
Ma hajnalra befagyott a kézifékem.
10-ből 9-szer nem is húzom be, most valamiért behuztam kicsit. Naná hogy be is fagyott egyből. Ha benyomtam a gombját, akkor kb. behuzott állapotig visszarugózott.
Kijöttem így a garázsból, hogy mégis alá tudjak nézni (háttal állok be). A gumi már régebben is sérült volt kissé de még soha nem jártam így. Adtam neki jégoldót bőven. Próba 1-2 métert előre hátra, semmi. Próbáltam jobban ráhúzni, kiengedni, de semmi. Újra jégoldót, próba újra. Semmi. Visszaküszködtem a garázsba, ajtó bezár, elkezdtem kipuffgázzal "fűteni". Jó meleg jött mert már 30 perce imádkoztam járó motorral a kéziféknek. Emeltem kicsit a fordulatot. Végül kb. 3 perc elteltével szép lassan de elengedte a kereket.
Most meg az van, hogy behúzni nem, vagy csak alig lehet.
Azonkívül hogy ha nem muszáj ne huzzam be, és védő gumi csere, van valakinek hasznos tanácsa?
10-ből 9-szer nem is húzom be, most valamiért behuztam kicsit. Naná hogy be is fagyott egyből. Ha benyomtam a gombját, akkor kb. behuzott állapotig visszarugózott.
Kijöttem így a garázsból, hogy mégis alá tudjak nézni (háttal állok be). A gumi már régebben is sérült volt kissé de még soha nem jártam így. Adtam neki jégoldót bőven. Próba 1-2 métert előre hátra, semmi. Próbáltam jobban ráhúzni, kiengedni, de semmi. Újra jégoldót, próba újra. Semmi. Visszaküszködtem a garázsba, ajtó bezár, elkezdtem kipuffgázzal "fűteni". Jó meleg jött mert már 30 perce imádkoztam járó motorral a kéziféknek. Emeltem kicsit a fordulatot. Végül kb. 3 perc elteltével szép lassan de elengedte a kereket.
Most meg az van, hogy behúzni nem, vagy csak alig lehet.
Azonkívül hogy ha nem muszáj ne huzzam be, és védő gumi csere, van valakinek hasznos tanácsa?
Pityukoma2016-01-01 19:04:58 // 75659
Mindkettőről találsz képeket az "üléspárna javítás" + "szivargyújtó világítás" blogjaimban. Nem szabad mozognia. Valószínű hiányzik a rögzítő csavarja.
Boldog új évet kívánok minden kedves Alfás barátomnak! :-)
Boldog új évet kívánok minden kedves Alfás barátomnak! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-01 18:42:46 // 75658
kínát nem találtam rajta....de tökmind1 teljesen jó...kíváncsi leszek rá 2 év múlva max addig marad :D Nem soká indul a Giu, aztán 2018-19 és jöhet a váltás :DDD
mizooo2016-01-01 18:33:17 // 75657
Made in china :) designed in Italy.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-01 18:29:12 // 75656
no hóban is jól tesztelt a Momo téli gumi...megnéztem mi van ráírva made in italy...
TBi-ben is elég orr nehéz az 59 ...
TBi-ben is elég orr nehéz az 59 ...
Csabi2016-01-01 17:28:58 // 75655
Kapásból az EGR szelepre gondolnék, mivel más nem romlik el, és hoz sárga lámpát...:)
Ennek kiderítéséhez mindenképp kell hibakód kiolvasás, vagy akár EGR pucolása(az soha nem felesleges művelet)
Könnyen lehet, h azért érzed a motor "kisimulását" mert leragadt az EGR-ed. ilyenkor letiltja az ECU a szelepet, és a motor anélkül működik, gyakorlatilag hibamentesen, ezért a javulás...
Ennek kiderítéséhez mindenképp kell hibakód kiolvasás, vagy akár EGR pucolása(az soha nem felesleges művelet)
Könnyen lehet, h azért érzed a motor "kisimulását" mert leragadt az EGR-ed. ilyenkor letiltja az ECU a szelepet, és a motor anélkül működik, gyakorlatilag hibamentesen, ezért a javulás...
Grega4042016-01-01 15:51:47 // 75654
Bocs, rossz gombot nyomtam :)
Grega4042016-01-01 15:51:12 // 75653
Hááát az új év nem indult túl boldogan. Reggel -10 C, motor indít, pöccre indult és az alapjárat is rögtön sima volt, ráadásul ha lehet még szebben duruzsolt, mint szokott, azonban: motorkontroll égve maradt és "Have Engine Checked" üzenettel köszöntött új év alkalmából. Még hidegen sem is meglepően füstmentes volt. Óvatos elindulás, üzem melegre melegítés után kicsit teszteltem, azonban meglepően jól megy, nem füstöl, nem torpan, és mintha még jobban húzna mint tegnap. Előzmény, 30-án lenyomtam egy 900 km-es pályás Miskolc-Pécs-Miskolc utat Shell normál gázolaj + DPF adalék, majd OMV premium gázolaj. Pályán oda 130-150 km/h óra szerint vissza 130 km/h. A vissza úton az M3-on még csinált is egy regenerálást. Tudom, meg kéne nézni a hibakódot, de még nem sikerült beszereznem ELM327-et és most Jan 4-ig nem valószínű, hogy bárhol is rá tudnék nézni.
Olvastam itt valamelyik cartársnak hasonló volt és p1206 részecskeszűrő hibát diagnosztizált, azonban a furcsa, hogy meglepően dinamikusan megy, jól indul, nem füstöl, alapjárat gyönyörű és semmi más jelenség nincs. ráadásul az utóbbi ~1200 km-re vetített átlagfogyi is teljesen jó szerintem 8,2 l/100km
Tippetek esetleg?
Olvastam itt valamelyik cartársnak hasonló volt és p1206 részecskeszűrő hibát diagnosztizált, azonban a furcsa, hogy meglepően dinamikusan megy, jól indul, nem füstöl, alapjárat gyönyörű és semmi más jelenség nincs. ráadásul az utóbbi ~1200 km-re vetített átlagfogyi is teljesen jó szerintem 8,2 l/100km
Tippetek esetleg?
Nivan842016-01-01 13:10:04 // 75652
B.U.É.K.!
norbi04092016-01-01 10:58:15 // 75651
Lóerőkben és newtonméterekben gazdag, baleset mentes, Boldog Új Évet kívánok Mindenkinek! :) 2k16-ban is vigyázzunk egymásra :)
Competizione2016-01-01 09:59:48 // 75650
Erőben,egészségben,sikerekben gazdag Alfás 2016-os évet kívánok Mindenkinek.Forza Alfa.
droberto2016-01-01 04:17:39 // 75649
Hát akkor Cartársak! Nagyon Boldog 2016-os Esztendőt. Legalább olyat, mint a tavalyi.
TáDé2015-12-31 22:47:53 // 75648
Boldog új évet kívánok Mindenkinek!
NGéza2015-12-31 22:41:18 // 75647
Mindenkinek Boldog Új Évet Kívánok!
Shadin2015-12-31 22:17:35 // 75646
Csak a simában van :-) Meg EQ is.
David | Centocinquantanove2015-12-31 22:06:39 // 75645
Nem tudom de nekem sem hiányzik a bose.
Általában Class FM meg AUX-ról saját zene szól. A rádióhoz tökre nem kell a bose, a saját zenék meg nélküle is szépen szólnak szerintem, bár én is az a fajta vagyok akinek a 15-ösön már hangos. Ha egy-egy jó számot elkapok akkor is csak 20-ig tekerem.
Az enyém sem bose, de nem is érzek rá késztetést, hogy legyen benne.
Amúgy van a simában is sebességhez igazított auto hangerő korrekció, nem csak a bose-ban.
BUÉK
Általában Class FM meg AUX-ról saját zene szól. A rádióhoz tökre nem kell a bose, a saját zenék meg nélküle is szépen szólnak szerintem, bár én is az a fajta vagyok akinek a 15-ösön már hangos. Ha egy-egy jó számot elkapok akkor is csak 20-ig tekerem.
Az enyém sem bose, de nem is érzek rá késztetést, hogy legyen benne.
Amúgy van a simában is sebességhez igazított auto hangerő korrekció, nem csak a bose-ban.
BUÉK
Marcox2015-12-31 22:05:31 // 75644
Boldog új évet kívánok mindenkinek!
Shadin2015-12-31 21:38:25 // 75643
Hát azért tökéletes, mert nem Bose :-)
tirex2015-12-31 20:11:35 // 75642
Hali. A könyöklőkonzol alul van rögzítve 4 csavarral. A 2 hátsóhoz könnyen hozzáférsz ha előrehúzod az első üléseket. Van egy kis takaróműanyag azt kell először kipattintani. Az elsőkhöz nehéz hozzáférni,mert pont takarja az első üléssín. Valószínűleg kiszedték már ( kézifékkötélcserénél pl.) és nem tették vissza az összes csavart. Hozzáteszem az elsőket én sem rakta vissza és tökéletesen a helyén van a könyöklő, nem mozog így sem. Először meghúznám ezeket a csavarokat. BUÉK MINDENKINEK!!!!!
Chianti2015-12-31 20:00:27 // 75641
Boldog Újévet és további örömteli Alfázást kívánok minden kedves Cartársnak. Jövőre, veletek, ugyanitt...
Lexlutor2015-12-31 19:20:23 // 75640
Chianti2015-12-31 19:19:51 // 75639
Akkor az enyém nem Bose. Sebaj, nekem így is tökéletes.
Alfonis2015-12-31 19:04:35 // 75638
Boldog Új Évet mindenkinek.... :)
Invisible2015-12-31 18:44:53 // 75637
B.Ú.É.K. mindenkinek! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-31 17:54:57 // 75636
B.Ú.É.K minden kedves Cartársnak, sorstársnak, leendő és valós Alfásnak :)
Giuntini2015-12-31 17:30:03 // 75635
Boldog Új Évet mindenkinek! Sok fantasztikus Alfàs kilométert Egr és Dpf probléma nélkül! És tovàbbra is az imàdatot autónk iránt!
Grega4042015-12-31 17:10:17 // 75634
1,5 deci közel 8e km alatt semmi 1 deci eltérés még hideg meleg motor közt is kényelmesen lehet.
Amúgy mindenkinek boldog, baleset- és költségmentes új évet kívánok!
Ja, és tudjátok: Iszik vagy vezet! De szerintem egy vérbeli Alfásnak ezt nem is kell mondani :)
Amúgy mindenkinek boldog, baleset- és költségmentes új évet kívánok!
Ja, és tudjátok: Iszik vagy vezet! De szerintem egy vérbeli Alfásnak ezt nem is kell mondani :)
Laci822015-12-31 16:51:01 // 75633
Kolci ha fogy az olaj akkor a turbo lehet a ludas. Lassan és csendben eteti a motrot az olajjal.. :) Sajnos több ismerősöm is tapasztalta és ez a jelenség nem csak az alfáknál van.minden turbó előbb utóbb be krakkol.eleinte csakolajos kezd lenni körülötte,utánna meg már komolyabban fogyassza az olajat,de ettől még sok sok kilómétert elmennek. Nálam is fütyül a turbo és piszkálta a csőröm mert aztmondta egy szaki,hogy haldoklik.Levettük a turbócsövet és teljessen olajos belül,szinte folyik a cső falán az olaj,de ez még minimális mert eddig nem hiányzott az olajból egy deci sem.
Kolci2015-12-31 16:35:15 // 75632
Jaaaaaaj majd el felejtettem.
Mindenkinek Nagyon Boldog Új Esztendőt Kívánok!!!!!
Mindenkinek Nagyon Boldog Új Esztendőt Kívánok!!!!!
Kolci2015-12-31 16:32:07 // 75631
Hát ilyet még nem láttam.
Álltam a kocsi mellett és beszélgettünk, nem az utcán, hanem az udvarban.
Egyszer csak egy nagy durranás, nézzük, hogy mi törpént.
1-2 perc kellett míg rájöttünk, hogy a jobb első ködlámpa összetört.
Nem ért hozzá semmi, nem sütötte a nap, nem volt a kocsi sem beindítva, csak úgy spontán.
Beszarás, pedig gyári volt. Most cserélhetem párban, meg is rendeltem, ez lesz az első kiadás az évben.
12000 az egy pár.
Ráadásul ma ért az első olyan meglepi is, amit most tapasztaltam először, hogy hiányzik a motorolajból. Bent jelezte 1 rubrikával, megnéztem s utántöltés után kiderült, hogy csak 1,5 deci hiányzott, bár eddig a megtett 48000 km alatt soha nem volt ilyen, remélem nem valami nagy gond kezdete.
7657 km-el ezelőtt volt az olajcsere.
Szerintetek ez gáz, vagy ha 1 lityót enne 15000 alatt az még az is normális??
A 156 1.9 jtd 105 le mikor eladtam 517000 km-el akkor volt 15000 alatt 1 l az olajfogyasztása, ebben meg csak 230000 van.
Remélem csak szilveszteri tréfa a részéről .......
Álltam a kocsi mellett és beszélgettünk, nem az utcán, hanem az udvarban.
Egyszer csak egy nagy durranás, nézzük, hogy mi törpént.
1-2 perc kellett míg rájöttünk, hogy a jobb első ködlámpa összetört.
Nem ért hozzá semmi, nem sütötte a nap, nem volt a kocsi sem beindítva, csak úgy spontán.
Beszarás, pedig gyári volt. Most cserélhetem párban, meg is rendeltem, ez lesz az első kiadás az évben.
12000 az egy pár.
Ráadásul ma ért az első olyan meglepi is, amit most tapasztaltam először, hogy hiányzik a motorolajból. Bent jelezte 1 rubrikával, megnéztem s utántöltés után kiderült, hogy csak 1,5 deci hiányzott, bár eddig a megtett 48000 km alatt soha nem volt ilyen, remélem nem valami nagy gond kezdete.
7657 km-el ezelőtt volt az olajcsere.
Szerintetek ez gáz, vagy ha 1 lityót enne 15000 alatt az még az is normális??
A 156 1.9 jtd 105 le mikor eladtam 517000 km-el akkor volt 15000 alatt 1 l az olajfogyasztása, ebben meg csak 230000 van.
Remélem csak szilveszteri tréfa a részéről .......
Todorriskov2015-12-31 15:34:25 // 75630
Nekem nagyon megfelel a gyàri, nem Bose hifi is ami a kocsiban van.
Az eddigiek utàn szuperül szól!
Kell némi beàllítàs, de nekem tetszik. :)
Minden cartàrsnak Boldog Új Esztendőt kívánok, sok balesetmentes kilóméterrel! 🎆 🎆 🍸 🍸
Az eddigiek utàn szuperül szól!
Kell némi beàllítàs, de nekem tetszik. :)
Minden cartàrsnak Boldog Új Esztendőt kívánok, sok balesetmentes kilóméterrel! 🎆 🎆 🍸 🍸
Lexlutor2015-12-31 15:23:12 // 75629
Haddel2015-12-31 15:17:43 // 75628
Nem szól az olyan rosszul,én is akartam venni bontottan ,csak nem volt.
Haddel2015-12-31 15:10:47 // 75627
Buék mindenkinek !!!!😃
ProdyG2015-12-31 14:45:14 // 75626
2 kérdésem lenne hozzátok, az egyik, hogy a 159-esemben a 2 első ülés közti kartámasz konzol (nem tudom mi a pontos neve) eléggé lötyög. De csak az egyik irányba mozdul el jobban. Olyan, mintha az egyik oldala alul nem lenne rendesen rögzítve. Nem biztos, hogy ez hiba, lehet, hogy ilyen alapból (kinézem az olaszokból :) ), de sajnos eddig nem tudtam megnézni egyetlen más 159-est sem, így nincs összehasonlítási alapom... Ti tapasztaltok ilyesmit?
A másik dolog pedig, hogy az első ülések alatt van egy-egy műanyag takaródarab, ami egy-egy kis narancssárga műanyag dobozt próbálna védeni. A problémám, hogy ez a 2 műanyag mozog, nincs rögzítve. Ugyan van rajtuk lyuk, meg a kárpiton is van valami csatlakozóféleség, de fogalmam sincs hogy kéne lerögzíteni ezt a 2 műanyagot... hülyén fogalmaztam, de azért biztos értitek miről beszélek :) van erre tippetek?
Köszi és BUÉK :)
A másik dolog pedig, hogy az első ülések alatt van egy-egy műanyag takaródarab, ami egy-egy kis narancssárga műanyag dobozt próbálna védeni. A problémám, hogy ez a 2 műanyag mozog, nincs rögzítve. Ugyan van rajtuk lyuk, meg a kárpiton is van valami csatlakozóféleség, de fogalmam sincs hogy kéne lerögzíteni ezt a 2 műanyagot... hülyén fogalmaztam, de azért biztos értitek miről beszélek :) van erre tippetek?
Köszi és BUÉK :)
Rolee462015-12-31 14:00:03 // 75625
Baleset és hibamentes Boldog Új Évet kívánok minden Cartárs és Cartásnőnek!
emGéza2015-12-31 13:51:27 // 75624
Shadin2015-12-31 13:42:08 // 75623
Shadin2015-12-31 13:34:54 // 75622
BUÉK Mindenkinek!!!
ödi1592015-12-31 13:21:50 // 75621
Mindenkinek békés boldog új évet kívánok!
panza2015-12-31 12:41:20 // 75620
Lexlutor2015-12-31 10:07:29 // 75619
Miért nem jött össze?
Lexlutor2015-12-31 09:23:19 // 75618
Sajonos nem jött le...
Piritu - 1.000.0002015-12-31 07:13:17 // 75617
Hopp, a vége lemaradt...
Tényleg nem lehet sokáig hangosan hallgatni. Nekem majd 1000 Watt volt a kocsiban, de sose szólt a maximumon. Eleve a végfok csak fél hangerőre volt állítva, így sose jött ki az összes kraft.
Tényleg nem lehet sokáig hangosan hallgatni. Nekem majd 1000 Watt volt a kocsiban, de sose szólt a maximumon. Eleve a végfok csak fél hangerőre volt állítva, így sose jött ki az összes kraft.
Piritu - 1.000.0002015-12-31 07:01:15 // 75616
Szerintem olyat senki sem írt, hogy szarul szól. Mindössze annyit, hogy sokkal kevesebb pénzből sokkal jobbat lehet összehozni.
A nagy teljesítmény se okvetlenül azért kell, hogy mozgó diszkó legyen az autó. Átlagos hangerőn is jelentkezhetnek olyan dinamika csúcsok a zenében, amit torzítás és egyéb gond nélkül le kell tudni kezelni.
A nagy teljesítmény se okvetlenül azért kell, hogy mozgó diszkó legyen az autó. Átlagos hangerőn is jelentkezhetnek olyan dinamika csúcsok a zenében, amit torzítás és egyéb gond nélkül le kell tudni kezelni.