Fórum >> Típusok >> 159

WarbiRunner (Gyuri)2017-02-08 15:22:31 // 91235
Eyquem. Olyat rakattam a 8v jtd-be, jó árban volt és határozottan javasolták a boltban. Semmi gondom nem volt vele.
Kemi2017-02-08 15:08:29 // 91234
[Gyári Navi utólagos bekötése]
Sziasztok!
A címben említett projektben vagyok éppen megakadva. Azt szeretném kérdezni, hogy van-e már bárki aki sikerrel járt ilyen módosításokkal, és ha igen, akkor tudna-e válaszolni egy pár kérdésemre? Az új középkonzol meg van, a kérdésem az lenne, hogy a képen látható jobb alsó fehér széles csatlakozó mi célt szolgál, illetve, hogy elérhető-e nélküle normális működés? Bármilyen infó ami ezzel kapcsolatos érdekel. Az alany egy 159sw facelift előtti(2007) Köszönöm!
AR1592017-02-08 15:03:54 // 91233
Köszönöm a válaszokat, legalább annyira szeretem ezt a forumot, mint az alfámat :D szóval: a váltoban kb 145e van, abbol nálam 5e futott december óta. Szerintem elötte senki nem foglalkozott vele, nem cseréltek váltóban olajat, a motorolajat is 30ezrenként cserélték...nem értem ezt az előirt csereperiódust, én nem fogom ezt tartani, annyi szent. A házi olajcserét látom nem támogatjátok, akkor van ötlet, hogy hova vigyem a fővárosaban?
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-08 14:40:01 // 91232
valamelyik ford is csak a Motocraftot szereti, mint az Tibi csak az NGK-t... és ez látod nem a gyártó hibája, ha nem a júzer tudatlansága ...
droberto2017-02-08 14:09:26 // 91230
265 vagy 245°C-os hőértékkel.... :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-08 13:56:53 // 91229
retyóba Eqviem vagy mi a tököm a gyárija csak azt szabad bele rakni....
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-02-08 13:51:53 // 91228
Izolator spezial :) volt 4 simsonom mind azzal ment :)
RomeoOne2017-02-08 13:46:40 // 91227
Elpattogásról jut eszembe, nekem a Bosch Aerotwinek teljesen jól működtek a legnagyobb hidegben is, semmi pattogás. Szeptemberiek, szóval már lassan fél évesek. Majd kiderül, hogy később mikor kezdődnek degradálódni.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-08 13:41:41 // 91226
száraz nyári idő van...kipróbáljuk :)))
droberto2017-02-08 13:39:52 // 91224
Már a Simsonomba is inkább Marellit vettem mint NGK-t. Az se szerette. :(
Dömpi (il dottore)2017-02-08 13:38:42 // 91223
Nálam a bosh 2 évet bírt csak, most NGK-t kapott!
droberto2017-02-08 13:38:22 // 91222
Egyik barátomék egynégyes benyás megánja bekajált egy NGK gyújtógyertya test elektródát



az osztrák autópályán csakúgy, mert megkívánta. :)

Szép kis kör volt nekik ez árban. (Tréler, időkiesés + le kellet szedni a hengerfejet.) :(((
Shadin2017-02-08 13:18:04 // 91221
Majd megnézzük elpattog-e ;-)
Bár az inkább nyári száraz időben jellemző.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-08 13:05:49 // 91219
olyat szeretnék, ami Berlinea, TI, sport gátlós és tuningos :)
Shadin2017-02-08 13:01:40 // 91218
MONCSICSÍÍÍÍM!!!!
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-02-08 12:56:28 // 91217
A 156 ba berut raktam 1 hónap után kuka, az 1.9 159 be is beru volt azt mikor cseréltem NGK-t kapott, a 2.4 is azt fog ha el jön az ideje :)
droberto2017-02-08 12:54:04 // 91216
Itt van egy 5milcsis.
Szép és jó, de a km inkább átlagos mint kevés.
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-08 12:50:58 // 91215
Tibi, Tibi... ez kész.. :-) "én meg csak azt kérdezem, hogy miért nincs nekem?.." :-))
droberto2017-02-08 12:49:46 // 91214
Ja PR-ozzák is ezt rendesen. Egyébként tényleg jó is, de elképesztő az ár/üzemidő aránya. Furcsa volt, hogy erről a helyi dílerek nem is hallotak. :)
droberto2017-02-08 12:46:56 // 91213
Reggel ezt írta ki: "Pre heating glow plugs not available" :)
4 x 6.000 Ft
Nem hiányzott, de örülük is egyben, hogy ezt csak 5 év után kell cserélni.
Márka:
Hogy is van?
A gyári Beru?
Van itt olyan, aki vett valamilyet és szétment hamar, illetve van olyan aki cserélt több mint 5 éve vagy több mint 100k km óta még jó?
Én Bosch-t szoktam másnak ajánlani, mert úgy tudtam régebben, hogy az a gyári...
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-08 12:45:43 // 91212
Amit tőlünk mostanában sokan visznek az a Night Breaker Laser az a legújabb bőrhület...
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-08 12:33:29 // 91211
itt nutella :))) azaz Tibi, Tibi, Tibi.....
Todorriskov2017-02-08 12:29:57 // 91210
Igen, ez van... Itt kint ez is olcsóbb, bàr van ami meg hàromszor annyi. :)
Én egy kisebb faluban Bécs mellett szoktam tankolni.
Legutóbb 1.075€ volt ha jól emlékszem.
Dömpi (il dottore)2017-02-08 12:11:58 // 91209
Liquid2017-02-08 11:55:01 // 91208
sajna akörül van :(
Hardy2017-02-08 11:49:51 // 91207
Hát ha nem több mint fél milla lenne a 4 felni meg a 4 gumi rá....
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-08 11:46:04 // 91206
Optikai tuning reggelre:



Megint csak 4 fokot tévedett az előrejelzés, mehetek havat seperni. Vártam, hogy leolvad, de nem.. nem úszom meg, ez holnap reggelig nem fog magától visszafeketedni :-)
Kócosw2017-02-08 11:16:30 // 91205
19 es TI felnik? Nem elfelejteni... :D
Ricoe1562017-02-08 11:08:09 // 91204
Az autó behozott, láttam már rajta rendszámot is (magyart), jelenleg nincs rajta rendszám. Beszéltem a sráccal akié (nem amorés) , több konkrétumot nem tudok. Itt lakom a házban, ahol a kép készült :)
Kócosw2017-02-08 10:55:08 // 91203
Mennyit futott a kocsiban az olaj a valtoban? Volt eddig rendszeresen cserelve?
Liquid2017-02-08 09:46:00 // 91202
Tegnap tankoltam Bécsben és 1.084€ volt ~ 335ft, míg a Metronál Győrben 368ft volt a hétvégén, azért ez jelentős különbség. Ennyit számít a jövedéki büntetőadó.
RomeoOne2017-02-08 09:42:14 // 91201
A jövedéki adót negyedévente vizsgálják felül a kőolaj világpiaci árának függvényében? Március után lesz újra váltás? Mert tuti zuhan vagy 10-12 forintot akkor az üzemnyag ár, mert tartósan 50 dollár fölött van a hordónkénti ár.
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-07 22:37:22 // 91200
Oks, köszi skacok, kipróbálom :-)
Giuntini2017-02-07 21:59:45 // 91199
Szerintem ne próbáld otthon lecserélni, mert az Aisin váltó nagyon furfangos. A reteszelő arra való, hogy ne tudd átrakni P-ből R-be, vagy D-ből R-be véletlenül. Viszont N-ből D-be a reteszelő lenyomása nélkül is be lehet rakni, bár én mindig lenyomom.
droberto2017-02-07 21:52:26 // 91198
Szedd le a kárpitot (Így.). Lehet csak nem dugták össze a stekkert. :)
Olaj: Szerintem a cserét ne halogasd. :)
Váltógomb.
droberto2017-02-07 21:48:36 // 91197
és ehhez még a kulcsot se kell betenni. :)
droberto2017-02-07 21:47:26 // 91196
Húúúh hát ezt így hallatlanban a kutya nem mondja meg neked. :)
Szerintem független tőle. Ha nagyon kíváncsi vagy, akkor kapd le a kipuffot és menj egyet nélküle. :)
droberto2017-02-07 21:45:13 // 91195
Anno nálam se értette a szaki, hogy mit akarok. Nekem se lett kicserélve a fesszabályzó és a diódasor.
Azt hogy preventív felújítás nem ismerik. :(((
droberto2017-02-07 21:42:44 // 91194
Nem csoda, hogy szétmegy a EGR hőcserélő köpenye. Kicsit közel van a 600+ fokos DPF-hez.
droberto2017-02-07 21:40:54 // 91193
Már pedig a LED-es izzó kiszedéskor mindig kihúzódik a foglalaltból. :)
droberto2017-02-07 21:38:03 // 91192
Sodrott rézvezetékkel nem nehéz kiszedni. Vissza kell blankolni, majd néhány rézszálat vissza kell hajtani. Ezt pedig már könnyen be tudod akasztani a T10-es lábába. :)
droberto2017-02-07 21:34:53 // 91191
Ennyi csak. :)
AR1592017-02-07 21:18:26 // 91190
Sziasztok!
A multkor írtam a kinti hőmérsékletmérővel kapcsolatban, azota leszedtem a tükröt, de csatlakozóval nem találkoztam, a vezeték lemegy az ajtó aljába, na mindegy, majd egy adott pillanatban lebontom az ajtó kárpitot. Más: miként kell cserélni 1.9 automatában váltó olajat? Megoldható egyáltalán házilag?
Néha ránt picit, de csak ha D-böl rakom R-be, vagy fordítva, ja és egyszer előfordult, hogy beragadt a váltón található gomb, aminek igazából nem értem mi is a pontos funkciója.
Köszi a válaszokat előre is ;)
pettinke2017-02-07 21:04:41 // 91189
a hangerő gombot kell megnyomni - szerintem elég röviden is :-)
ProdyG2017-02-07 20:43:18 // 91188
Nem egyszerűen csak a rádió bekapcsoló gombját kell hosszan nyomva tartani?
Liquid2017-02-07 20:39:15 // 91187
viszont akkor "gyújtásra" teszi a gépet, ez engem is zavar, de mindezidáig lusta voltam orvosolni... :)
Zselé2017-02-07 20:37:47 // 91186
Sziasztok,

A véleményeteket szeretném kikérni egy problémával és annak összefüggésével kapcsolatban:

Amikor az autómmal még a vétel előtt próbakörre mentünk, kb. 1 év kereskedésben állás után, a második saroknál ordenáré pattogó-ropogó hang kíséretébe kilukadt/leszakadt a kipufogó és dőlt a füst az autó hátuljából. A kereskedő mondta, hogy természetesen ezt a problémát megoldja. Meg is oldotta, én pedig azóta olvastam, hogy a 2.0-nál ez típushiba, hogy 3-4 év egy hátsó dob élettartama. No, kb. 100 km problémamentes használat után kimentem autópályára, ahol néhány kigyorsításnál éreztem a dob "berezonálását", és nagyobb fordulaton gázelvételnél néhány visszadurrogást, morgást időközönként.

Hívtam a kereskedőt, mondta hogy csak javítás volt (valami hővédő lemezt emlegetett), de megegyeztünk, hogy visszaviszem, és kicserélik a dobot (még időpontra várok).

Ez eddig jó is, lesz egy új dobom. Viszont van egy ezzel párhuzamos probléma, ami 130 felett jelentkezik, gázadásra jobban, gázelvételre kevésbé, üresben/kuplungolásra meg kvázi eltűnik. Ez pedig egy tompa, talán picit erősődő rezonancia. Kb. olyan, mintha enyhén szálszakadt lenne a gumi, de látom az üres anyósülésen, érzem a hátsóm alatt és a fékpedálon is adott esetben, hogy van egy jól kivehető rezonancia magasabb fordulatszám tartományban.

A kérdés: szerintetek ez a két dolog összefügg? Először gondoltam szálszakadásra, motortartó vagy váltótartó bakra, stb. De lehet, hogy egy újra kilukadt/elszabadult dob okoz ilyen remegést?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak