Amúgy szép nagyon, csak én azért nem festeném feketére, mert a fekete kisebbít optikailag. Meg hát ott abban a sötét zugban, ahol a féknyereg van, egész el fogja tüntetni az nyerget. A féknyereg festésnek szerintem pont az lenne a lényege, hogy kiemelje a nyerget és megakadjon rajta a szem.
Amúgy ha már GT-ről volt szó, pnot ma rakta fel a blogjára, na az egyedi megoldás lett :D
GT féknyereg blog
Én valami olyasmi sárgán gondolkozok, mint SanyiJTD-nek van, az baromira tetszik.
RomeoOne2017-05-18 23:14:34 // 94940
Liquid2017-05-18 23:06:50 // 94939
Megmondom a tutit :) Az a bajod, hogy gyári program van rajta, az meg nem túl fickós. Meg kell Mankyzni és küldeni neki aztán lesz vigyorgás :)
Chianti2017-05-18 23:05:53 // 94938
Ne is kérdezd! A helyi autósboltban volt 3 féle hőálló festék, ebből a piros, meg az ezüst volt csak konkrétan féknyereg festék, a matt fekete valamilyen motorblokk festék vagy mi. Megkérték az árát (darabja 15 €) , de egy flakon elég volt a négy féknyeregre. Bár nem olyan feltűnő mint a piros féknyereg, de nem is akartam olyat, ami mindenkinek van :o)...
Ja és nálam a legfontosabb szempont az volt, hogy ne virítson rajta a fekete fékpor. Ezért lett matt fekete.
Ja és nálam a legfontosabb szempont az volt, hogy ne virítson rajta a fekete fékpor. Ezért lett matt fekete.
Chianti2017-05-18 22:54:02 // 94937
Tudom, nekem is írta GT cartárs, hogy nem érdemes túlbonyolítani, ennek ellenére így csináltam és nem bántam meg! Először kapott két réteg alapozót, aztán a felirat helyén 3 réteg fehéret, felirat felragaszt, majd 3 réteg matt feketét. Aztán száradás után felirat le. Amúgy pont nem azt fotóztam ami szépen sikerült, de ezek szerint annyira nem gáz, csak nekem bassza a csőrömet. Ugyanis a feliratot sikerült ferdén felragasztanom, próbáltam visszaszedni, de esélytelen volt, úgyhogy így maradt. Először szétcseszett az ideg, hogy lehetek ilyen béna, de aztán végül is tetszik. Megpróbálom az alkoholt, de lehet mégis kap pár réteg lakkot, bár nem hőálló...
Haddel2017-05-18 22:52:57 // 94936
Még mindig szép😃, bár kicsit megvált a matrica széle ,pár betűnél.
Tényleg ,ha már féknél tartunk.. Vennem kell hátsó fékhez felújító készletet,van egy lyuk a gumi karmantyún. Van bevált készlet,vagy tök mindegy milyet kapok?
Tényleg ,ha már féknél tartunk.. Vennem kell hátsó fékhez felújító készletet,van egy lyuk a gumi karmantyún. Van bevált készlet,vagy tök mindegy milyet kapok?
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-18 22:49:30 // 94935
A futóművel semmi gond. Szerintem a villanypedál hulladék hangolása öli meg az egészet, most direkt figyeltem. Nyírábrány-Fülöp felé kellett mennem, ratyi úton 200kg csempével. Küzdött mint egy kis csónak a viharban, közben figyeltem, hogy a döccenőkön a lábam is mozdul a pedálon, amivel konkrétan nem tud sem a motor, sem a váltó mit kezdeni. Eleve túl puha a pedál. Ha tempomattal megyek, sokkal normálisabb. Sima úton jobb sokkal, de a finom mozdulatoknak semmi hatása, nagyon szintetikus a gázpedál. Itt lesz a gond.. Ha tiprom, akkor magára talál, de irreális ilyen utakon úgy tolni neki. Jövő héten cserélhetném az összes lengőkart..
Nivan842017-05-18 22:29:00 // 94934
állítólag a műszerfal tetején lévő nagy rostélyt ha kiveszed, lehet látni, hogy működik-e a terelő. ezt most olvastam az angol fórumon.
RomeoOne2017-05-18 22:26:42 // 94933
Én fogjam fel? Én már felfogtam, hogy nem vágod ezt a felni témát, Dömpi :)
Nézzük a tényeket: olyan felnid van, aminek nem egyeznek a paraméterei a gyárival, ráadásul még pogácsázni is kell, hogy elférjen a féknyeregtől. Az ilyen nem igazán rávaló felni. Ettől függetlenül be lehet vállalni és lehet megelégedéssel használni, nem mondom, de amiket leírtam, objektív tények.
Most 5(?) év után számodra is kiderült, hogy mennyi az ET-je, következő lépésként ajánlom, hogy a szélességéről is szerezz információt. Ugyanúgy be van ütve a küllőkbe. És ez is egy elég fontos paraméter.
Az, hogy ez a 4 mm hogy jött ki, arról fogalmam sincs. Meg egyszer 4, máskor 5 mm-t írtál a pogácsa szélességére, de ha 8" széles a felnid, mint a gyári és egy ET32-es felni van a kocsin, akkor a kerék külső síkja 9 mm-rel van kintebb, mint a gyári ET41-el lenne. Ha van alatt még egy 5 (vagy 4?) mm-es pogácsa, akkor 9-ről 14 mm-re nő a külső keréksík távolsága a gyárihoz képest. Linkelek egy ET kalkulátort: link
Tettél egyébként egy ilyen megjegyzést a 26007-os hozzászólásodban, hogy nekem 19-es Orobica Line felnim van, pogácsával van feltéve. Kilóg a kaszni alól, de nekem így tetszik, szóval Te is észrevetted már, hogy eléggé kint van.
Egyébként nekem sem Alfa felnim van, de hónapokat kutattam, mire sikerült egy olyan felnit találnom, ami egyszerre teljesíti azon kritériumokat, hogy tetszik is, passzol az osztóköre és elfér a féknyereg a küllők mögött (tehát nem kell még pogácsával is kendácsolni). De az ET ennél sem egyezik, szintén 32-es. Tehát 9 mm-rel kintebb van a kerék külső síkja, mint gyári felnivel lenne. Ennek megvannak a maga problémái, mint pl. jobban felveri az oldalsó fényezésre azt, ami a kerék alá kerül. Valamint a eltér a mérnökök által megtervezett futómű geometriától, ami nem kívánt erőket és forgatónyomatékokat kelt a kerékcsapágynál, rövidítve ezzel az élettartamát. Én bevállaltam, mert nekem az autóm a hobbim és nem használati eszközöm, aminek mindig feltétlenül rendelkezésre kell állnia.
Amúgy áttúrtam a blogod is meg a fél internetet, de semmi infót nem találtam a felnidről. Nincs fényképed a hátsó/belső oldaláról, ahonnan a paramétereket le lehetne olvasni, valamint nem találtam a piacon Orobica line néven forgalmazott brandet. Feltételezem egy másik autó gyári felnije lehet, de ez is csak tipp. Beírtam különböző autómárkákat a google-be az orobica line-al együtt, amikről el tudtam képzelni, hogy ilyen felni lehet rajta, de nem volt kapás.Pedig kikerestem volna szívesen a szélességét is, meg akkor már az agyméretet és az osztókört is. Mind fontos paraméterek. Mert, ha még mondjuk az osztókör sem jó és ahhoz is mozgókúpos csavarok vannak betekerve, akkor szerintem nem a még további átalakítás, hátsó futómű módosítás lenne a megoldás, hanem egy gyári felni beszerzése. Mivel neked ott a család és fontos, hogy az autó "málhásként" is megállja a helyét, az lenne a legbiztonságosabb megoldás.
Egyébként én is kíváncsi vagyok VTT-re, hogy ha beülnek hátra, akkor mi a tapasztalat. De a legérdekesebb kísérlet az lenne, ha gyári Ti-s felnis SW-re át lenne szerelve a biciklitartó a biciklikkel és úgy lenne megnézve, hogy gyári felnibe beleér-e a dobbetét. Mert lehet, hogy sokan azt tapasztalták, hogy megpakolva sem ér bele sehova, de azért egy ennyire hátrahelyezett súly a hosszú erőkar miatt lehet, hogy jobban lehúzza a kocsit. Ha a gyáriba is beleérne, akkor kéne elkezdeni futómű módosításon gondolkodni, szerintem.
Van egy egész korrekt videó egyébként, amit nemrég tett fel a vezess.hu a témában, ezt is ajánlom figyelmedbe, mert sok hasznos infó van benne: Erre kell figyelni, különben komoly szívás lehet az új kerék
Nézzük a tényeket: olyan felnid van, aminek nem egyeznek a paraméterei a gyárival, ráadásul még pogácsázni is kell, hogy elférjen a féknyeregtől. Az ilyen nem igazán rávaló felni. Ettől függetlenül be lehet vállalni és lehet megelégedéssel használni, nem mondom, de amiket leírtam, objektív tények.
Most 5(?) év után számodra is kiderült, hogy mennyi az ET-je, következő lépésként ajánlom, hogy a szélességéről is szerezz információt. Ugyanúgy be van ütve a küllőkbe. És ez is egy elég fontos paraméter.
Az, hogy ez a 4 mm hogy jött ki, arról fogalmam sincs. Meg egyszer 4, máskor 5 mm-t írtál a pogácsa szélességére, de ha 8" széles a felnid, mint a gyári és egy ET32-es felni van a kocsin, akkor a kerék külső síkja 9 mm-rel van kintebb, mint a gyári ET41-el lenne. Ha van alatt még egy 5 (vagy 4?) mm-es pogácsa, akkor 9-ről 14 mm-re nő a külső keréksík távolsága a gyárihoz képest. Linkelek egy ET kalkulátort: link
Tettél egyébként egy ilyen megjegyzést a 26007-os hozzászólásodban, hogy nekem 19-es Orobica Line felnim van, pogácsával van feltéve. Kilóg a kaszni alól, de nekem így tetszik, szóval Te is észrevetted már, hogy eléggé kint van.
Egyébként nekem sem Alfa felnim van, de hónapokat kutattam, mire sikerült egy olyan felnit találnom, ami egyszerre teljesíti azon kritériumokat, hogy tetszik is, passzol az osztóköre és elfér a féknyereg a küllők mögött (tehát nem kell még pogácsával is kendácsolni). De az ET ennél sem egyezik, szintén 32-es. Tehát 9 mm-rel kintebb van a kerék külső síkja, mint gyári felnivel lenne. Ennek megvannak a maga problémái, mint pl. jobban felveri az oldalsó fényezésre azt, ami a kerék alá kerül. Valamint a eltér a mérnökök által megtervezett futómű geometriától, ami nem kívánt erőket és forgatónyomatékokat kelt a kerékcsapágynál, rövidítve ezzel az élettartamát. Én bevállaltam, mert nekem az autóm a hobbim és nem használati eszközöm, aminek mindig feltétlenül rendelkezésre kell állnia.
Amúgy áttúrtam a blogod is meg a fél internetet, de semmi infót nem találtam a felnidről. Nincs fényképed a hátsó/belső oldaláról, ahonnan a paramétereket le lehetne olvasni, valamint nem találtam a piacon Orobica line néven forgalmazott brandet. Feltételezem egy másik autó gyári felnije lehet, de ez is csak tipp. Beírtam különböző autómárkákat a google-be az orobica line-al együtt, amikről el tudtam képzelni, hogy ilyen felni lehet rajta, de nem volt kapás.Pedig kikerestem volna szívesen a szélességét is, meg akkor már az agyméretet és az osztókört is. Mind fontos paraméterek. Mert, ha még mondjuk az osztókör sem jó és ahhoz is mozgókúpos csavarok vannak betekerve, akkor szerintem nem a még további átalakítás, hátsó futómű módosítás lenne a megoldás, hanem egy gyári felni beszerzése. Mivel neked ott a család és fontos, hogy az autó "málhásként" is megállja a helyét, az lenne a legbiztonságosabb megoldás.
Egyébként én is kíváncsi vagyok VTT-re, hogy ha beülnek hátra, akkor mi a tapasztalat. De a legérdekesebb kísérlet az lenne, ha gyári Ti-s felnis SW-re át lenne szerelve a biciklitartó a biciklikkel és úgy lenne megnézve, hogy gyári felnibe beleér-e a dobbetét. Mert lehet, hogy sokan azt tapasztalták, hogy megpakolva sem ér bele sehova, de azért egy ennyire hátrahelyezett súly a hosszú erőkar miatt lehet, hogy jobban lehúzza a kocsit. Ha a gyáriba is beleérne, akkor kéne elkezdeni futómű módosításon gondolkodni, szerintem.
Van egy egész korrekt videó egyébként, amit nemrég tett fel a vezess.hu a témában, ezt is ajánlom figyelmedbe, mert sok hasznos infó van benne: Erre kell figyelni, különben komoly szívás lehet az új kerék
Nivan842017-05-18 22:23:29 // 94932
Ha rájössz, oszd meg kérlek. nekem mindenhol fúj, csak a közvetlen ablak alatti hosszú nyíláson át nem. :)
droberto2017-05-18 22:22:21 // 94931
Ragassz vissza rá egy másik matricát. Én festés után tettem volna - meg Haddeléra tettem is - rá.
Egyébként szép lesz.
Egyébként szép lesz.
droberto2017-05-18 22:19:30 // 94930
Hallod, te szerintem nem mész elég gyorsan. :)
Nagyon komolyat fordul ám ez a vas prémium gummával négy kerékkel csúszva - hátsó kerekeseket megszégyenìtő balansszal - zéró krosszériacsavarodással közel 1 G-vel. 😆
Anno majdnem vettem egy - elfelejtettem a nevét, milyen, FL utáni magas felszereltségű - unijetet, de bennem a Tipohoz képest nem hagyott mély nyomokat. Kicsit több powerre számìtottam. Persze a kormány nagyon tetszett.
Nagyon komolyat fordul ám ez a vas prémium gummával négy kerékkel csúszva - hátsó kerekeseket megszégyenìtő balansszal - zéró krosszériacsavarodással közel 1 G-vel. 😆
Anno majdnem vettem egy - elfelejtettem a nevét, milyen, FL utáni magas felszereltségű - unijetet, de bennem a Tipohoz képest nem hagyott mély nyomokat. Kicsit több powerre számìtottam. Persze a kormány nagyon tetszett.
Zolibácsi2017-05-18 22:09:18 // 94929
Mentem most este egy kört autópályán, a turbó nyomás ugrálás megszűnt. Viszont ami még mindig furcsa, hogy ha 2000-es fordulatról padlózom le szépen 1,6 alá beáll a nyomásmérő, de ha fordulaton tolom el neki (kb 3000) akkor csak 1,2 vagy 1,4-et tölt ahogy kedve van, de nem ugrál. Továbbá azt vettem észre hogy alacsony fordulatról gyorsabban építi fel a nyomást, mint amikor fordulaton kell felépítenie.
Ki hogy emlékszik, fordulaton lepadlózzátok akkor is betölt rendesen?
Ki hogy emlékszik, fordulaton lepadlózzátok akkor is betölt rendesen?
Zolibácsi2017-05-18 22:05:37 // 94928
elöl ami a zárhídon van.
droberto2017-05-18 21:58:37 // 94927
Az mondjuk elég trèh, ha egy maki nem bír összerakni egy vezérést. Nullára szetszem, de ez mèg nekem is sikerült. :)
Haddel2017-05-18 21:40:39 // 94926
Úú báttya,ez szép lett!😃 Milyen festékkel csináltad?
Csabi2017-05-18 21:34:16 // 94925
Alacsony venti fokozat mellett járasd meg többször -ha még nem tetted- és bízz :)
szekkyy2017-05-18 21:33:38 // 94924
Hali!
Megkérdezhetem mivel fújtad le? Én is tervezem a közeljövőben :)
Megkérdezhetem mivel fújtad le? Én is tervezem a közeljövőben :)
Dömpi (il dottore)2017-05-18 21:28:33 // 94923
Nekem meg a terelőzsaluk akadnak. Ma konkrétan nem akart fújni a műszerfal felől. Felraktam 4-esre és csak enye fuvallat jött, de éreztem jön lábra és ablakra is, pedig ott le kellett volna legyen zárva.
Valakinek 5let?
Valakinek 5let?
Smith2017-05-18 21:08:03 // 94922
Szép lett! Én is gondolkodtam ezen a maszkolás dolgon, de GT azt javasolta, ne agyaljam túl, brutál tartós a matrica, örök garanciát vállal :D Amúgy aláfújtál először fehérrel? Mitől lett ragacsos? Nem vártál eleget hogy száradjon?
Szerintem egyébként sima alkohollal (nem gyümölcspárlattal...) lemosható, ha a matrica ragasztóanyaga miatt ragacsos.
Szerintem egyébként sima alkohollal (nem gyümölcspárlattal...) lemosható, ha a matrica ragasztóanyaga miatt ragacsos.
Csabi2017-05-18 21:07:29 // 94921
Hőfoktól függően változik a klímanyomás, és erre kapcsolnak a ventilátorok...Ma már 25+ fok volt teljesen normális, hogy folyamatosan mennek a ventilátorok.
(Befolyásolhatja még a klímahűtőd tisztasága, szóval mennyire tudja leadni a hőt, és a gázmennyiség stb...)
Gondolom automata klímagéppel történt a művelet, ott már nem fordul elő hogy több gázt tölt bele mondjuk.
(Befolyásolhatja még a klímahűtőd tisztasága, szóval mennyire tudja leadni a hőt, és a gázmennyiség stb...)
Gondolom automata klímagéppel történt a művelet, ott már nem fordul elő hogy több gázt tölt bele mondjuk.
TS2017-05-18 20:58:21 // 94919
Hasonló érzések gyötörnek engem is.De!Ki választott automatát?Tempomattal,kormányváltó füllel?És most ki panaszkodik hogy nem jön át az alfa érzés?:)))Viccet félretéve...Nekem soha nem volt Alfám.Ez az első.Engem egyvalami érdekel ha autot veszek.Legyen stílusa.Régi nagy szerelem volt a 159,most megtehettem hogy vásároljak egyet az erősebb fajtából.Hasonlóan kettős érzelmekkel gondolok a kocsimra.Előző autóm a szintén első látásra szerelem rover 75 volt.A kétliteres bmw motoros.116 le-re 1630kg:-))Egy alulkormányzott,billegős szar az Alfához képest.Mégis olyan érzésem volt benne mintha jobban tolna trepnigáznál,pedig ez fizikai képtelenség.Azzal nem tudtam az autopályán régi e300-as mercit meg új A3 kétezres tfsi-t letolni.Sokat gondolkodtam,mi lehet az oka az elégedetlenségemnek.Én személy szerint a kényelmet hiányolom.Mert bár az ülés szinte mindenhogy állitható,ráadásul az olaszok az utasra is gondoltak mert az anyósülés is ugyanúgy állítható(megjegyzem hogy ez az első autó amiről tudom hogy ennyire utasbarát).Sajnos mégsem kényelmes.Aki kényelmesnek mondja,nem vezetett még 1500 km-t francia autóban.Az kényelmes.Volt egy citroen xantiám hidropneumatikus rugózással.Na az olyan volt mintha lebegne az aszfalt felett.De az alfát másért szeretjük.Ha nem találod a közös nevezőt az autóddal,menj ki egy hegyes-völgyes szerpentines útra és szemtelenkedj kicsit.Utána leszarod hogy kényelmetlen.És az autód megmutatja a valodi arcát.A pontos kormányozhatósággal,a sportos de nem szétrázós futóművel,a hanggal ami diesel létére előtör mikor az automata visszarak kettőt...Használd rendeltetésszerűen és nem lesz unalmas.Valamit valamiért.Kényelmet a sportosságért?Én megtaláltam az automban az alfa érzést,de lehet hogy egyszerűen könnyű dolgom volt az előzményeket tekintve.De nem mondanám hogy nem hiányzik egy igazi hosszútávfutó.Hiszen oly sok kilómétert mentem olyanokkal,nem múlik nyom nélkül.
Chianti2017-05-18 20:40:48 // 94918
Ezerrel készülök a talira, és akadt egy apró probléma. Lefújtam a féknyergeket, természetesen felirat is került rájuk, de mivel csak maszknak használtam őket, miután leszedtem elég ragadós maradt a fehér felirat. Fogalmam sincs mivel tudnám úgy eltávolítani a ragasztót, hogy a festéket ne marja meg. Ötletek esetleg? Körömlakk lemosóval nem mertem nekiesni a friss festéknek. Csak nem szeretném, hogy a szép fehér felirat a fékportól szintén fekete legyen. Végső esetben van színtelen lakkom lefújhatom azzal, de mivel matt a felület, nem akarnám kifényesíteni. Ilyen lett egyébként:
Dömpi (il dottore)2017-05-18 19:57:28 // 94917
Jah, nehezen csiszolódtunk össze de ma már elválaszthatatlanok vagyunk😎
Dömpi (il dottore)2017-05-18 19:55:08 // 94916
Fogd már fel hogy tök síkban vannak a küllők az agy külső síkjával! Mivel kisbrembo féknyergem van elöl kell a pogácsa alá egyébként a küllő ledarálná a félnyerget a francba.
Ha fotóról nem jön le a dolog, akkor valamelyik talin prezentálom élőben.
Amúgy ma taliztunk Drobertoval, összenéztül és alig van eltérés.
A gyári ET 41, enyém ET 32. De kitolja az 5 mm szélesítő, ergo az enyém 4 mm-rel van kintebb.
Ha fotóról nem jön le a dolog, akkor valamelyik talin prezentálom élőben.
Amúgy ma taliztunk Drobertoval, összenéztül és alig van eltérés.
A gyári ET 41, enyém ET 32. De kitolja az 5 mm szélesítő, ergo az enyém 4 mm-rel van kintebb.
Dömpi (il dottore)2017-05-18 19:46:18 // 94915
A 94853-ra reflektáltam
lui2017-05-18 19:46:05 // 94914
Ez melyik szabályzó? Hol van, hogy néz ki? Mennyibe került?
Haddel2017-05-18 19:30:26 // 94913
Igy van,teljesen más a két karakter. A 159 egy fölényes utazóautó.Imádom.Várom már ,hogy holnap legyen ,megint megyek vele egy Bramberg -Várpalota etapot😃
Giuntini2017-05-18 19:19:47 // 94912
Hétfőn voltam a klímát ellenőriztetni, nem sok hiányzott belőle. Olajat is adtak a gázhoz, igazaból minden rendben volt, a sziszegő hang is megszűnt. Ma azt tapasztalom, hogy a klíma ventillator ha beindul, nem áll le. Mi lehet a baj?
Zolibácsi2017-05-18 15:29:22 // 94911
Nah ugy nez kiderult mi dobalgatja a turbo nyomasomat. A nyomas szabalyzo. Kicsereltek tolt rendesen minden gazpedal allasnal es a fust is most minimalizalodott.
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-18 15:01:18 // 94910
Mindegy, bevetés van, megyek autózni :-) Mire visszajövök megint egy hullámhosszon leszünk biztos :-)
Corben2017-05-18 14:57:10 // 94909
Urak!
Kis segítség kellene:
Hátul futóművet akartam állíttatni( gondoltam ez eddig még nem volt, csak az eleje, legyünk odaadóak a GÉPpel...)
Az eredménye:az alsó és a felső csavar vége, ahol állítani lehet a dőlést, és az összetartást, egyszerűen letört az anyával együtt lazításkor.
A csavar belerohadva a szilentekbe....esélytelenkiszedni...
Ami engem érdekelne:lehet venni külön szilentet a hátsó futóműbe?
A hátsó tengely külső-felső (sima szilentnek néz ki),
és a hátsó tengely-külső-alsó-hátsó/nem az első / ( uniball )
A csavarokat már megrendeltem, de a gép nem talált csak hátsó aggyal szilenteket.
Van valakinek ötlete?
Kis segítség kellene:
Hátul futóművet akartam állíttatni( gondoltam ez eddig még nem volt, csak az eleje, legyünk odaadóak a GÉPpel...)
Az eredménye:az alsó és a felső csavar vége, ahol állítani lehet a dőlést, és az összetartást, egyszerűen letört az anyával együtt lazításkor.
A csavar belerohadva a szilentekbe....esélytelenkiszedni...
Ami engem érdekelne:lehet venni külön szilentet a hátsó futóműbe?
A hátsó tengely külső-felső (sima szilentnek néz ki),
és a hátsó tengely-külső-alsó-hátsó/nem az első / ( uniball )
A csavarokat már megrendeltem, de a gép nem talált csak hátsó aggyal szilenteket.
Van valakinek ötlete?
csokagm2017-05-18 12:18:07 // 94908
Feltettem a matricát előre, így már is fasza a parkradar és pofásabb is lett a kocsi.
A beltér izzójával kicsit szenvedtem. mert az egyik pöcök nem akart kijönni:)
A jobb első ködlámpámnál viszont van valami, mert az izzó jó és a másik foglalat sem működik benne. Végig kell majd mennem a kábeleken úgy néz ki.
A gokartosságra reagálva, attól függ, ki honnan nézi. Én 166-ból váltottam, azután sokkal sportossabb, de egy Cooper S után nagy autósabb, vonulósabb. Szerintem tökéletes:)
A beltér izzójával kicsit szenvedtem. mert az egyik pöcök nem akart kijönni:)
A jobb első ködlámpámnál viszont van valami, mert az izzó jó és a másik foglalat sem működik benne. Végig kell majd mennem a kábeleken úgy néz ki.
A gokartosságra reagálva, attól függ, ki honnan nézi. Én 166-ból váltottam, azután sokkal sportossabb, de egy Cooper S után nagy autósabb, vonulósabb. Szerintem tökéletes:)
Liquid2017-05-18 12:13:26 // 94907
Amúgy valszeg a "gokartság" hiányzik neki. A 159 nagyságrendekkel csendesebb, jobb a tutóműve, stb. Így normál körülmények között nem nagyon tud átjönni az igazi sportosság. Sokkal gyorsabban, vadabbul kell vezetni hozzá.
Hasonló érzetem volt nekem is anno mikor az ültetett UNO 1.5SX-bőlátültem a 156-ba.
Nekem megvan a sportosság, de átlagemberhez képest eszetlen módon közlekedek legtöbbször.
Hasonló érzetem volt nekem is anno mikor az ültetett UNO 1.5SX-bőlátültem a 156-ba.
Nekem megvan a sportosság, de átlagemberhez képest eszetlen módon közlekedek legtöbbször.
Liquid2017-05-18 12:09:09 // 94905
A fenét, az enyém is nehéz, de sose éreztem nehéznek :)
RomeoOne2017-05-18 12:08:05 // 94904
Égre-földre kerestem, de megtaláltam. Egy 2.4 Breara tesztben volt elbújtatva. Talán az egyik legszemléletesebb leírás, hogy mi is a különbség a túraautó (gran turismo) és a sportkocsi között:
Legjobb példa a nálunk Minden lében két kanál címen futott, lassan negyvenéves tévésorozat, amelyben Tony Curtis és Roger Moore vérgazdag életművészként forgolódtak az úri körökben. [...] Curtis egy bunyós-trükközős new york-i vagány csávó volt, Moore meg egy lord. Mindkettőnek piros sportkocsija volt, hatalmasakat autóztak, mindenhová egyszerre értek oda. A különbség az volt, hogy Tony felpörögve, kicsit izzadtan pattant ki, Roger meg urasan előlépett, belőtt séróval, élére vasalva, épp csak a mandzsettagombját igazította meg. Az egyiknek Ferrarija volt, az a perverz 206-os Dino, a SPORTKOCSI, a másiknak meg Aston-Martin DBS, a GRANTURISMO.
link
Legjobb példa a nálunk Minden lében két kanál címen futott, lassan negyvenéves tévésorozat, amelyben Tony Curtis és Roger Moore vérgazdag életművészként forgolódtak az úri körökben. [...] Curtis egy bunyós-trükközős new york-i vagány csávó volt, Moore meg egy lord. Mindkettőnek piros sportkocsija volt, hatalmasakat autóztak, mindenhová egyszerre értek oda. A különbség az volt, hogy Tony felpörögve, kicsit izzadtan pattant ki, Roger meg urasan előlépett, belőtt séróval, élére vasalva, épp csak a mandzsettagombját igazította meg. Az egyiknek Ferrarija volt, az a perverz 206-os Dino, a SPORTKOCSI, a másiknak meg Aston-Martin DBS, a GRANTURISMO.
link
Piritu - 1.000.0002017-05-18 11:50:37 // 94903
A két autó két különböző dolgot tud.
Az egyikkel jót lehet kocsikázni, a másikkal meg gyorsan lehet menni.
Az előbbiben 10 km után vigyorogva szállsz ki (nálam ilyen a Spider), a másikkal (159, Giulietta) meg elmehetsz 1000 km-re 100 feletti átlaggal, menet közeben kabarét hallgatva és pihenten szállsz ki...
Az egyikkel jót lehet kocsikázni, a másikkal meg gyorsan lehet menni.
Az előbbiben 10 km után vigyorogva szállsz ki (nálam ilyen a Spider), a másikkal (159, Giulietta) meg elmehetsz 1000 km-re 100 feletti átlaggal, menet közeben kabarét hallgatva és pihenten szállsz ki...
antonov2017-05-18 11:40:01 // 94902
Szerintem azzal, hogy kb. 1,7 tonna. : )
RomeoOne2017-05-18 11:38:46 // 94901
Szerintem az automatával van problémád. Nem?
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-18 11:22:48 // 94900
Mindkettő vagány, tetszik :-)
De nem a döcögés hiányzik nekem. Pont ezaz, a TD a 159 TI-hez képest esetlenül billeg, mégis jobban átadja amit csinál. Negyed akkorát ha tol, de azt is pontosan érezni. 2000 alatt nem tölt, és mégis ott is beszélget. Pontosan elmondja, hogy mennyi ereje van, vissza kell kapcsolni, vagy szívóüzemből is felhúzza magát. Egy óra vezetés után megvan az összhang, és nem autót vezetek, hanem magát az autót szinte testrészként érzem. Mindegy, hogy billegősebb, puhább, gyengébb, onnantól örömünnep. Őszintén megmondva nem érzem kifejezetten Alfás Alfának a TD-t, de mégis tud valami olyan összehangoltságot, hogy nem veszem észre a technikát ami a háttérben dolgozik. Én száguldok és én kanyarodok. Nem tudom jobban leírni. A 155 v6-ban ez az érzés 10m alatt megvolt.
A 159-ben meg nem akar meglenni, nincs varázslat. Egy bazi jó autó, de nem képes testrésszé válni, egybeolvadni velem. Minden elképesztő manőverében azt érzem, hogy én kiadtam a parancsot, az autó pedig megcsinálja helyettem. Nem tudom jobban leírni mi az ami hiányzik, de egy ilyen hosszabb öregautózás után nagyon határozott hiányérzetem van.
De nem a döcögés hiányzik nekem. Pont ezaz, a TD a 159 TI-hez képest esetlenül billeg, mégis jobban átadja amit csinál. Negyed akkorát ha tol, de azt is pontosan érezni. 2000 alatt nem tölt, és mégis ott is beszélget. Pontosan elmondja, hogy mennyi ereje van, vissza kell kapcsolni, vagy szívóüzemből is felhúzza magát. Egy óra vezetés után megvan az összhang, és nem autót vezetek, hanem magát az autót szinte testrészként érzem. Mindegy, hogy billegősebb, puhább, gyengébb, onnantól örömünnep. Őszintén megmondva nem érzem kifejezetten Alfás Alfának a TD-t, de mégis tud valami olyan összehangoltságot, hogy nem veszem észre a technikát ami a háttérben dolgozik. Én száguldok és én kanyarodok. Nem tudom jobban leírni. A 155 v6-ban ez az érzés 10m alatt megvolt.
A 159-ben meg nem akar meglenni, nincs varázslat. Egy bazi jó autó, de nem képes testrésszé válni, egybeolvadni velem. Minden elképesztő manőverében azt érzem, hogy én kiadtam a parancsot, az autó pedig megcsinálja helyettem. Nem tudom jobban leírni mi az ami hiányzik, de egy ilyen hosszabb öregautózás után nagyon határozott hiányérzetem van.
KollerT2017-05-18 11:19:09 // 94899
TURBÓ
Sziasztok, két napja úgy hallom, hogy a turbó mintha egy nagyon kicsit ilyen üvegesebb hangot adna. Ez mi lehet? (Le fog állni alattam az autó? :( )
Nem tudtok ajánlani egy jó és gyors turbófelújítót? Előre is köszönöm!
Sziasztok, két napja úgy hallom, hogy a turbó mintha egy nagyon kicsit ilyen üvegesebb hangot adna. Ez mi lehet? (Le fog állni alattam az autó? :( )
Nem tudtok ajánlani egy jó és gyors turbófelújítót? Előre is köszönöm!
RomeoOne2017-05-18 10:33:22 // 94898
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-18 10:29:00 // 94897
Meredek sztorikba bele lehet szaladni szinte bármivel manapság. Mint lentebb is látod, az én szívem húz a primitív, vödör fülével is megjavítható, használható autók felé. Valahogy azt érzem, hogy ami prémium, az valamilyen szinten szívatás. Szép, elegáns, de arra van építve, hogy a prémium autó prémium tulajdonosának prémium pénztárcájából kicsalja a bankókat. Ne szervízre, dehogy. Új autóra.
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-18 10:22:17 // 94896
1200 km 146-ozás után visszaültem a 159-be. Megint nem nyűgözött le. :-( Úgy ültem be, hogy hú végre kicsit kerülök a gyönyörű géppel aztán úgy szálltam ki, hogy a TD mind a 90 lóerejével autóbb autó. Nem sportos, nincs ilyen brutál ereje, de jó vezetni. Érzem a talpam alatt a mechanikát. Ebben meg semmit. Csinálja amit csinálni akar és nem beszélget velem.
Kicsit olyan mint a túl tökéletes nő :-) Nagyon szép, mindenki őt nézi. Naná, hogy kell, tud is nagyon, csak aztán nincs közös téma :-D
Holnap majd lenyűgöz a 159 újra remélem, kizavarom az autópályára egy kicsit :-)
Elég se vele, se nélküle kapcsolat lett ez.. Egyik percben a Giulia árlistát böngészem, másikban azon gondolkozom, hogy mit hogy programozzak át rajta. Egyik pillanatban sárral teli fürdőkádnak érzem, aztán meg kiszabadul és csak mosolyt csal az arcomra ahogy eszetlenül vágtat, boldogan dobálja a fokozatokat, gyönyörű hangon énekel. Egy önfejű dög. :-) Csak valahogy engem kihagy a játékból. Mindent megold helyettem, nem hagyja hogy érezzem, hogy vezetek.
Kicsit olyan mint a túl tökéletes nő :-) Nagyon szép, mindenki őt nézi. Naná, hogy kell, tud is nagyon, csak aztán nincs közös téma :-D
Holnap majd lenyűgöz a 159 újra remélem, kizavarom az autópályára egy kicsit :-)
Elég se vele, se nélküle kapcsolat lett ez.. Egyik percben a Giulia árlistát böngészem, másikban azon gondolkozom, hogy mit hogy programozzak át rajta. Egyik pillanatban sárral teli fürdőkádnak érzem, aztán meg kiszabadul és csak mosolyt csal az arcomra ahogy eszetlenül vágtat, boldogan dobálja a fokozatokat, gyönyörű hangon énekel. Egy önfejű dög. :-) Csak valahogy engem kihagy a játékból. Mindent megold helyettem, nem hagyja hogy érezzem, hogy vezetek.
RomeoOne2017-05-18 10:02:39 // 94895
Én a Dömpijével tettem most ezt, hátha találok infót a fékjéről. Aztán megakadt a szemem a "kiborulás és csőd" blogsorozaton. Az is durva sztori :D
Én a 147-el szoptam sokat, de az "ahhoz képest" olcsóbb volt, így mire a 159-re került a sor, már tudtam, hogy kb. hol kell keresni a problémát, ha baj van. Mondjuk igazán komoly problémát ez eddig nem is produkált.
Én a 147-el szoptam sokat, de az "ahhoz képest" olcsóbb volt, így mire a 159-re került a sor, már tudtam, hogy kb. hol kell keresni a problémát, ha baj van. Mondjuk igazán komoly problémát ez eddig nem is produkált.
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-18 09:51:02 // 94894
Ó te jó ég.. átfutottam a blogodat, nem egyszerű sztori.
csokagm2017-05-18 09:33:39 // 94893
Akkor marad a sima rendszám. Nem akarom az osszes nkh helyet lejárni hatha valshol adnak.
Belso mennyezet vilagitas elol hogy cjon le hogy ne torjem el?
Belso mennyezet vilagitas elol hogy cjon le hogy ne torjem el?
Nivan842017-05-18 09:25:41 // 94892
lehet kapni fehér színű pop szegecset is. nekem azzal van felrakva.
BigBratyó2017-05-18 09:09:52 // 94891
A Szopóroller vol2. folytatása, jöhet a 3...
Most volt végre időm megírni a blogot, kicsit összefoglaltam a végeredményét az elmúlt heteknek:
http://alfaamore.hu/tagok/10632/autok/12479/blog/33487
Tanulság: végy egy jó szerelőt, akinek nem a mennyiség hanem a minőség a fontos, és ne zárj ki hibalehetőséget azért mert nem rég volt amúgy is csinálva szervízben és biztosan jó...
És még mindig nincs vége, váltó meg motortartó bakok meg kézifék bowden meg lengőkar..
Ami pozitívum: most már ki merek jönni a főútra, mert elindul a kocsi 1-esben is :D
Most volt végre időm megírni a blogot, kicsit összefoglaltam a végeredményét az elmúlt heteknek:
http://alfaamore.hu/tagok/10632/autok/12479/blog/33487
Tanulság: végy egy jó szerelőt, akinek nem a mennyiség hanem a minőség a fontos, és ne zárj ki hibalehetőséget azért mert nem rég volt amúgy is csinálva szervízben és biztosan jó...
És még mindig nincs vége, váltó meg motortartó bakok meg kézifék bowden meg lengőkar..
Ami pozitívum: most már ki merek jönni a főútra, mert elindul a kocsi 1-esben is :D