Fórum >> Típusok >> 159

Smith2017-06-23 21:41:10 // 96164
Shell csak kenyszerbol, mert rohadt idegesito hogy kiteszem az indexet hogy lemenjek a kutra, es mar rohannak hogy tankoljanak nekem... kikeszitenek.
OMV premium. Mindig. Jo a kave is :)
RomeoOne2017-06-23 21:06:54 // 96163
Csak MOL-nál. 4-ből 3-szor prémium, a maradék alkalommal sima. Semmi különbséget nem érzek. Szerintem a prémiumnak nem is az a lényege, hogy érzed a különbséget, hanem kevesebb lerakódást okoz, jobb kenést ad, ami hosszútávon tesz jót, és nem a tankolás után érzed.
Piritu - 1.000.0002017-06-23 20:54:05 // 96162
Az izzó szempontjából az első tized mp számít. Az az idő, ami a felizzásig telik el. Ennyi idő alatt nő meg az izzószál hőmérséklete és vele együtt az ellenállása sokszorosára, ill esik vissza az áramfelvétele a normálisra.
Mire indítasz ez már lezajlott...
Haddel2017-06-23 20:34:13 // 96161
Az is szép😃
Erhard 242 (Pure Energy)2017-06-23 20:31:59 // 96160
én semmi különbséget nem tapasztalok mind1 hol tankolok ...OMW vagy Shell nagy ritkán Mol nyálat...
deportivo2017-06-23 20:13:28 // 96159
OMW prémium, szeretném hinni, hogy jól hiszem, ez az üzemanyag passzol a kocsihoz. 1.9 JTDm.
csokagm2017-06-23 20:02:26 // 96158
Nekem a 166 2.4ese a normál shell üzemanyagot nem szerette. Teljesen megvaltozott az auto es rossz iranyba.
Zselé2017-06-23 20:01:49 // 96157
Lukoilnál etetem, semmi baj nincs vele... 2.0 jtdm 136le. A Spidert is néha ott tankolom, csak azt benzinnel. Nem éreztem különbséget a Lukoil benzin és az OMV premium közt
csokagm2017-06-23 20:00:49 // 96156
Én most nem a németre reagáltam, csak arra hogy nem voltál biztos benne hogy van benne tuzmegelozo rendszer.
bonyesz2017-06-23 19:57:19 // 96155
Énnekem a Schell bejött mind sima mind préniumba ,de ami nekem az legjobb talán a BP a OMW-vel hát jó de más.
bonyesz2017-06-23 19:53:46 // 96154
Vielleicht ja, bitte. Majd holnap megtudom.
Dömpi (il dottore)2017-06-23 19:47:52 // 96153
Én ha lehet OMW prémiummal etetem.
Sokak szerint a prémium placebo.
Hozzáteszem többségük 2.4-et hajt, ahol lehet tényleg placebo, hiszen önmagában nagyteljesítményű a kocsi, így nem érződik a prémium anyag hatása. Nálam, az 1.9 8v esetében (még ha choppelt is) igenis érződik.
Dömpi (il dottore)2017-06-23 19:43:11 // 96152
Egyet értek, tutira elírás (also einfach falsch geschrieben 😉)
bonyesz2017-06-23 19:42:30 // 96151
Újra megnézem hogy esetleg rosszul irtam-e le és most nem ir semmit csak a szokásosat.Holnap tesztelem.Talán napszúrást kapott a kedves.
Szabister2017-06-23 19:40:18 // 96150
Sziasztok! Üzemanyag téma érdekelne. Normál vagy prémium dízel? Kinek mi a tapasztalata a különböző társaságokkal? (Omv ,Shell,Mol) 1.9 16v melyiket szereti a legjobban? Most kezdtem el a dízelezést és érdekelnek a tapasztalatok.
Dömpi (il dottore)2017-06-23 19:39:29 // 96149
De indításkor vannak pillanatnyi feszültségingadozások és azok nyírják ki. Indítás után pár másodperccel már egyenleges a terhelés.
Dömpi (il dottore)2017-06-23 19:36:54 // 96148
Nekem meg még kb 10 k és megvan az együtt töltött 100 k😎
RomeoOne2017-06-23 18:41:31 // 96147
De ha németül keresel rá a kifejezésre, akkor kijavít "Fahrzeug"-ra, mivel csak arra vannak találatok. Ha angolul, akkor kijavítja a "Fire protection"-t "vehicle protection"-re, szintén, mivel csak arra ad találatot. Elég valószínűnek látom, hogy nem az egész internet lett hirtelen információhiányos...
csokagm2017-06-23 17:26:40 // 96146
Elvileg van valami tűzvédelmi rendszer az autóban.
Piritu - 1.000.0002017-06-23 17:22:02 // 96145
Nálam egy évig voltak jók az emelt fényerejű izzók (kb 40e km)
bonyesz2017-06-23 17:12:52 // 96144
Reggel melóba menet semmi meló után indítom akkor láttam de lehet vele közlekedni.Hazaértem leállítom kulcs ki ismét ez az üzenet.Megpróbállok majd hibát olvastatni??
Shadin2017-06-23 17:09:28 // 96143
A tűzmegelőző rendszer a vezetőülés alatt lévő üzemanyag elzáró szelep szerintem, azt a kioldó gombot kellene megnyomkodnod...
RomeoOne2017-06-23 16:49:55 // 96142
Szerintem elírtad és az üzenet az volt, hogy Fahrzeugschutzsystem nicht verfügbar.
Valami kormányzárral kapcsolatos dolog lehet.
tdemeter2017-06-23 16:47:31 // 96141
Sziasztok!

Új hepije van a gépnek, úgy 60-70%-os eltőmődöttségnél beszól a compjúter, hogy invalid dpf pressure signal van.
Konkrétan 0-át mutat ilyenkor alapjáraton. Aztán ha megyek vele akkor szépen regenerál és minden jó és boldog addig, amíg ismét nem lesz 60-70 %-os dugulás. Ekkor kezdődik minden előröl.
Kezd kicsit az agyamra menni már.
Csak tele lehet korommal, lyukas netán a szenzor csöve, vagy csak szimplán elromolhatott a szenzor?
Valakinek hasonló?
Btw jövőhéten viszem injektorfelújításra, remélem megoldódik a füstölés, merthogy ezzel együtt az is van.
Új fogyasztás rekord, 8.9L /100 (6.4-el indultunk 3.5 éve)

Van valakinek tapasztalata 8v injektor felújítással (előtte, utána) kapcsolatban?
Minden tapasztalatot szívesen veszek.

Köszi
bonyesz2017-06-23 16:43:27 // 96140
Ezt ki googléztam én is de mit jelenthet igazából fogalmam sincs.
RomeoOne2017-06-23 16:35:46 // 96139
Lefordítva azt, hogy a tűzvédelmi rendszer nem elérhető. Bár nekem új, hogy ilyen is van a 159-ben.
David | Centocinquantanove2017-06-23 16:18:52 // 96138
Pedig az én izzóim is a Dömpi által leírt módszerrel bírják elég jól... Pedig a növelt fényerejűt rakom be mindig, és annak a gyártó által bevallottan harmatos az élettartama...
bonyesz2017-06-23 16:15:57 // 96137
Sziasztok ma délután a vas azt irta,Feuerzeug schutsystem nicht verfügbar.Van valakinek ötlete mit jelent.Kösz.
Zolibácsi2017-06-23 15:40:12 // 96136
Igen, kb 1 eve mar falazva van az egr. Szoval ami rajta volt keves olaj vagy korom, falazas elottrol, az szepen raszaradt es kikemenyedett ami mar zavarta a map mukodoset.
Piritu - 1.000.0002017-06-23 15:40:00 // 96135
Elméletileg pont ez a használat csökkenti a legjobban az élettartamot.
Az izzónak az a legjobb, ha minél kisebb feszültségről kapcsolod hidegen be (akku 12V), ilyenkor kisebb a csúcsáram. Ha indítás után kapcsolod be, akkor a töltőfeszültséget kapja, ami 14V felett van, ez ugyanennyi %-al magasabb áramot jelent.
Haddel2017-06-23 15:38:57 // 96134
Gratula! Még legalább ugyanennyit!😃 Enyém vasárnap fordult 250ezerbe ,csak elfelejtettem lefotozni.
szekkyy2017-06-23 13:23:33 // 96133
Hali!

Arra az útmutatóra igényt tartanék én is ha van rá lehetőség :) Mellesleg nekem a nagynavi angolul csak ír, olaszul beszél....ami egy szép nyelv, csak nem értem :)
mizooo2017-06-23 12:16:01 // 96132
Visszakaptam a váltót a szakitól! 135 000 Ft-ot kért gyári csapágyakkal felújította és újrahézagolta a váltót. Azt mondta nem volt hatalmas baja.
Kiderült a zörgést az okozta, hogy beállt a kettőstömegűm, és a már kopott váltó zörgött emiatt. A lendkerékben ~50 000 Km van, Koreai VAleo?!
David | Centocinquantanove2017-06-23 11:11:19 // 96131
Ebben az esetben a szenzor dzsuvásodása az nem az ok, hanem az is egy következmény... Szerintem.
David | Centocinquantanove2017-06-23 11:07:40 // 96130
Ma reggel...
csokagm2017-06-23 11:06:42 // 96129
Most veszem észre hogy az indítás-leállítás kimaradt nálam, de igen úgy értettem:)
Liquid2017-06-23 10:53:51 // 96128
indításnál, leállításnál nyomom is :)
csokagm2017-06-23 10:30:01 // 96127
Fogalmam sincs már hol hallottam ezt es mely gyártókra igaz.

De például en úgy tudom, hogy a manuál váltónál akkor is érdemes nyomni a kuplungot ha üresben vagy, így kíméled a kettőtomegut.
Igaz azt cserélni valamivel nagyobb költség mint egy izzót😀
Giuntini2017-06-23 09:54:44 // 96126
Nekem emelt fényerejű van benne már több mint 2 éve. Soha nem kapcsolgatom, automatán hagyom. A garázsban indításnál felkapcsol, mikor leállítom lekapcsol. És nem kellett még cserélnem!
Shadin2017-06-23 09:16:30 // 96125
Itt van több infó a DRL-ről amit korábban linkeltem:

eBay
Liquid2017-06-23 09:07:37 // 96124
Egyik olaszban se szoktam kapcsolgatni (UNO, Panda, 156) Az UNO-ban cseréltem csak izzókat, mert emelt fényerejűt tettem bele, annak ártott.
Shadin2017-06-23 09:05:49 // 96123
Remélem! Majd időzítjük!

Köszi!
csokagm2017-06-23 09:01:55 // 96122
Ezt en is így tudom, ezekszerint nem vagyok egyedül. Valami olyasmiről hallottam, hogy az nem tesz jot az izzónak ha az indítás es leallitas pillanatában világít.
Liquid2017-06-23 08:57:08 // 96121
hááát, én speciel nem kapcsolom le a lámpát :) Kis túlzással bekapcsoltam 2012.07.07-én és azóta megy :)
Azonkívül a fél max. 1 évet ha megtoldjuk 50%-kal még az is szánalmas.
Szerintem nem éri meg, akkor már közönséges izzó ha nem akar xenont az ember.
Dömpi (il dottore)2017-06-23 08:53:27 // 96120
Nekem pont az OSRAM Silverlight nem jött be.
Pontosabban, ugyanannyit tud, mint a GE emelt fényűje, de 50-60%-kal drágább.
Maradok a GE-nél és javaslom mindenkinek.
Dömpi (il dottore)2017-06-23 08:51:54 // 96119
nekem más a tapasztalatom

a "hamar kiégnek" ellen van ellenszer: indítás után várni kell kb. 10 mp-et, és csak utána szabad felkapcsolni a tompítottat, leállításkor pedig előbb le kell kapcsolni a lámpákat és csak utána szabad leállítani az autót.
Ezzel a kis odafigyeléssel kb. 50%-kal tudod növelni az emelt fényű halogén izzód élettartamát.
Bombi2017-06-23 08:35:58 // 96117
Köszönöm a válaszokat!
Azt hiszem ez az Osram Silverlight 2.0 van most az enyémben.
Utána nézek egy foncsorozás költségének és mérlegelek, vagy veszek xenont.
Liquid2017-06-23 08:19:38 // 96116
xenon :)
A magas fényerejűnek mondott cuccok nem fognak észrevehetően többet adni, cserébe drágák és hamar kiégnek.
csokagm2017-06-23 07:52:03 // 96115
Amiatt gyenge mert szétvan égve a foncsor. Itt csak foncsoroztatás segít. Nekem sima halogén van és baromi messze elvisz és nagyot is terít.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak