Fórum >> Típusok >> 159

ProdyG2017-07-28 17:05:17 // 97390
Köszi neked és a többieknek is az ISOFIX-es válaszokat.

Igazából nálam az a baj, hogy az az U alakú vas túlságosan mélyen van az ülésben. Legalább 3-4 centivel kintebb kéne lennie, hogy jól működjön a dolog és könnyen rákattanjon a talp. Mintha gyárilag rosszul szerelték volna bele. Meg is van hajlítva az a 2 U alakú vas, de a csomagtér felé hajlanak, nem az utastér felé, így brutál messze vannak. Nálatok is így van ez?
Nem lehet valahogy hozzáférni az ülés vagy a háttámla kiszedésével? Tényleg szedánban le lehet hajtani a hátsó ülést, mert nekem nem úgy tűnik?
Szabister2017-07-28 16:58:35 // 97389
Én még nem küzdök fogyással,nem régóta van nálam. Azt is akarom nézni de ha fogy akkor van gyanúsítottam a 4-es henger olajlehúzó gyűrűre.
fazek2017-07-28 15:51:29 // 97388
Az a biztos ha a nívópálcán ellenőrzöd, nekem is valahova eltűnik az olaj, néha töltök utána mert én azt tartom jónak, ha a felső harmadban van az olajszint a nívón. Az enyém is 250k felett futott, olajfolyást nem látni sehol, gyanítom hogy megeszi a hiányzó mennyiséget. :-(
11000 km alatt 1 litert töltöttem már rá, ez nekem is soknak tűnik de egyenlőre ez van.
Szabister2017-07-28 15:38:08 // 97387
A digitális olajszintjelző mennyire megbízható vagy maradjak a klasszikus nívó pálcánál? Reggel mikor elindultam 2 egység hiányzott azt mutatta mentem kb 60km-t és akkor visszaállt a megint csak 1 egység hiányzott amire azt mondtátok úgy kell ,hogy legyen akkor nincs túltöltve. Illetve 1 egység milyen mennyiséget takarhat ? 10 000 km alatt mi az elfogadható olajfogyasztás egy 250 000 km-t futott dízelnél? Köszönöm a válaszokat ;)
Szabister2017-07-28 15:32:55 // 97386
Köszi szépen ;)
David | Centocinquantanove2017-07-28 14:19:12 // 97385
Jövő héten mi is pont arra megyünk.

Senj, utána tovább Stinicáig. Majd beszámolok a fogyiról...
Tom_1562017-07-28 13:16:32 // 97384
Pont nem olyan rég kérdeztem én is ezt a kormolás dolgot, nekem nincs dpf,egr. Sztem úgy normális vmilyen szinten.
WarbiRunner (Gyuri)2017-07-28 11:31:47 // 97383
Áhh na akkor ezaz. PC-hez, Win tablethez szerinem a Bluetoothos a nyerő, mert az égvilágon semmit nem kell beállítani, és működik. A tabi úgyis jön velem mindig hosszabb utakra, mert miért hurcoljak egy 1.2kg-os laptopot, ha van 770g-os tab. Lustaság a négyzeten. Na persze nem ez az igaz indok, de lényeg, hogy a tab kéznél van :-) Csak a kesztyűtartó lehetne nagyobb, mert vicc, hogy nem fér bele.

A szifont és droidot eddig sikerült elkerülnöm, de lassan elpusztul a BB-m és sajna rákényszerülök. Feleségemnek van mindkettő, nem vagyok igazán meggyőzve :-)
Trogerr2017-07-28 10:02:28 // 97382
Nekem nem volt szempont, hogy melyik legyen. Olvasgatva az értékeléseket ez passzolt a szifonhoz tutira, de megy a droidos tablettel is. Pc-vel nem próbáltam még. Nekem a szempont igazából a gyors hibakiolvasás / kiütés miatt kellett, ha van valami nagyobb gebasz akkor ugyis viszem a szakimhoz aztán ő PC-re tolja ugyis.
WarbiRunner (Gyuri)2017-07-28 09:43:20 // 97381
Biztos hogy a WiFi-s kell? Én a Bluetoothost használom MES-hez.
Trogerr2017-07-27 23:42:04 // 97380
A motyó konkrét neve: ELM327 WIFI OBD2 / OBDII Auto Diagnostic Scanner Tool ELM 327 WiFi interface scan Tool for smart phone PC hot selling

Az eladóé meg: Shenzhen Liancheng Technology Co., Ltd.
Dömpi (il dottore)2017-07-27 23:14:16 // 97379
Jól emlékszel, volt 255/35 ZR19-em, de nem komta a szervó.
Dömpi (il dottore)2017-07-27 23:13:01 // 97378
Kicsit pörgősre vedd, kb 2500-2800-ig, ha meg kimész a városból párszor adj neki 5-ben tartós (kb 5 km-en) 120 km/h-t utána illeszkedik a stíludodhoz a motorvezérlő comp. és lejjebb megy a fogyasztás.
Anno kezdőként és id ott szúrtam el, hogy eleinte túl óvatos voltam.
Szabister2017-07-27 22:46:58 // 97377
Es melyik tipust rendelted pontosan vagy kitől? :)
Ngynrbrt2017-07-27 22:44:08 // 97376
Pont írni akartam a fogyasztás téma miatt, nekem a 8v, tegnap nulláztam a számlálókat, durván 15 km városon belül használat 10.8 literes átlagot ír, úgy, hogy nem is nyomoodtam neki, mert még szokom csak, ez normális?
Macccy2017-07-27 22:18:49 // 97375
Na akkor kicsit én is beszámolok nyaralásból:

Szhbatta-Senj (HR)-Szhbatta kb 1100 kilométer volt, nagyrészt autopálya, rövid pihenőkkel. Kisvárosban nem használtam, a partmenti út volt csak kitérő hazafelé. Mocskos nagy több mint 2 órás dugó Zágráb mellett, meg torlódások a hegyekben. Naszóval 7.04 liter valós kúton tankolt fogyasztás. A fedkomp 6.4 liter, kamuzik a drága. Egész jó ez hőségben, klímázva, 120 fölötti átlaggal, sok gyorsítás lassítás, Ti kerék. (1.9 16V manuál)

Plusz egy kérdés: intenzív gyorsításkor a kormolás normális ezeknél? Főleg hegynek fel gyorsítva mondta spanom, hogy eleresztettem egy-egy pamacsot.
Trogerr2017-07-27 22:16:20 // 97374
Én vettem itthon egyet ami nem működött, olyan 5 rongy körül volt valami autós netes boltból. Aztán vettem aliexpressről egyet 1500 ft-ért ami csont nélkül ment, azóta is hibátlan...
Liquid2017-07-27 21:56:06 // 97373
Emlékeim szerint a 255-nél a /35 a megfelelő méret. Dömpinek volt.
A gyári 235/40, de a 245/40 is használható méret
Liquid2017-07-27 21:52:20 // 97372
ugyanmár :) pisilős porlasztóval is disznó módon megy :)
RomeoOne2017-07-27 21:25:40 // 97371
Igazából nem vészesebb, mint Budapest. Azt hittem rosszabb lesz, de egész hasonló az itthonihoz. Persze minden autó szépen körbe van húzva, ajtók rányitva. Van amire celluxszal, gyorskötözővel vannak felrakva a műanyag elemek egy koccanás után, stb. Ennek a 159-nek is pont ezen az oldalán elöl szépen le van húzva az eleje. Telibe fényképeztem, de fotón annyira nem jön át. Ápol és eltakar :D
De pl. egy Aventador S épp előttem állt ki a parkolóból. Álom az az autó. Legszívesebben feltéptem volna az ajtaját, 2-t rászúrtam volna a gyerek állára jobbal, kikaptam volna és elhúztam volna vele a naplementébe :D
Dömpi (il dottore)2017-07-27 21:20:12 // 97370
Ma droberto barátom azzal hívott, hogy fent van a kocsim egy origo cikkben.

Azonnal írtam a szerkesztőnek egy e-mailt, kb. 5 perc múlva jött is az elnézés kérés és levették a fotót.
Amúgy innen az amore-rol nyúlta le a cikk írója, az egyik HSZ-emből.

Hát itt tartunk!
(most így néz ki a cikk)
droberto2017-07-27 20:42:15 // 97369
Az a baj, hogy a huzatot (nálam bőrt) becsípi. Én is szenvedtem/bírkóztam vele, mire rájöttem.
Kaptam hozzá bevezető műanyagot (az újabb vasakon már alapból ilyen a kialakítás), de az úgy szétfeszíti a szivacsot és huzatot, hogy nem volt szívem úgy hagyni.
droberto2017-07-27 20:36:16 // 97368
Nem félsz, hogy elütnek? :)
Milyen kint a közlekedési kúltúra?
Lexlutor2017-07-27 20:30:53 // 97367
Nekem sw van. Elején nekem is nehezen ment a helyére. Soha nem volt használva valószinüleg és a szivacstól nehezen csúszott be. Most már bejáratodott. Bár én csak 10 percet szenvedtem vele.
Szabister2017-07-27 20:08:06 // 97366
Sziasztok! Milyen hibakód kiolvasót lenne érdemes vennem? Néha jó lenne rálesni a vasra.
Érdemes Ebay-ről rendelni vagy azok nem működnek? Illetve milyen programmal érdemes használni? http://www.multiecuscan.net/ ezt gondoltam hozzá.
Lexlutor2017-07-27 19:58:39 // 97365
Eldurrant a bal oldali cooler csövem. Az lenne a kérésem, elvileg az kell amit a képen bejelöltem? 1.9 16V. Valahol alul ment szét. Elvileg egy darabból van.
RomeoOne2017-07-27 18:03:08 // 97364
Jól. 235/40R19. A felni 8" széles, arra 235-nél nem nagyon érdemes szélesebbet tenni, bár van, aki azért bevállalja a 245-öt :)
Ngynrbrt2017-07-27 17:18:15 // 97363
Sziasztok! 19-es kerekehez mi a gyári gumi mérete? 255/40 nagyon széles, jól érzem?
multizseti2017-07-27 16:54:53 // 97362
Köszönöm. Erre gondoltam én is, hogy a henger falán lefolyik. Végül nem csinálta meg, csak ma délután nálam. 91%-nál, 14%-ra. Sajna laptopot mindig vinni kell 90% után, nem akarok besült égetést.
RomeoOne2017-07-27 16:07:53 // 97361
From Russia with love. Ott is van, aki tudja, hogy mi a jó :D Amúgy egy 2.2 JTS volt, ránézésre nem a legmakulátlanabb állapotban.
Shadin2017-07-27 16:07:30 // 97360
Nem okoz gondot, csak így még annyira se hagyd rajta a lábad mint egyébként :-)
Shadin2017-07-27 16:05:53 // 97359
Kis hátszél is segített, de az M5 előtt a szemből jövő vihar jelentősen rontott a fogyasztáson :-)
alfa155gyuri2017-07-27 15:46:12 // 97358
Nincs kompresszió gond,már minden ki lett próbálva ez a baj nem az hogy gányolni akarok nem maradt egyenlőre más.Ha valakinél megoldódig és leírja megoldom én is nem a pénzen múlik hanem azon,hogy NINCS MEGOLDÁS.
Reggel megnézem mit mutat a kinti a víz és egyéb hőmérsékletre.

De még egyszer leírom ha lesz megoldás szóljatok.
Minden meg lett nézve és minden jó elvben mind mechanikailag mind elektromosan.
pettinke2017-07-27 15:37:24 // 97357
nem az a baj, hogy "elkorrodálódik", és elrohad.
az a baj, hogy már most is tizedOhm az ellenállása, és ez a későbbiekben növekedni fog az oxidáció (légnedvesség + oxigén) hatására 10 Ohmos nagyságrendbe. ez mérési hibát fog okozni.

de mondom, kendácsolj, ahogy szeretnél, nekem mindegy, csak szólni akartam, hogy ez így nem feltétlenül OK.



értem, hogy van ilyen indítási gond az autóval idősebb korára, de ennek nem az az orvoslása, hogy izzítasz a melegben (akár másik szoftverrel, akár nyomógommbal), hanem megoldod pl. a csökkent kompressziót, ha attól van.
alfa155gyuri2017-07-27 15:24:27 // 97356
Egy kis szösszenet a megdöglött turbóról.
De ma már újra száguld kész lettem. :)
antonov2017-07-27 15:18:00 // 97355
Nem csípted oda véletlenül a kárpitot? Nekem is kell vele ügyeskedni kicsit.
alfa155gyuri2017-07-27 15:01:58 // 97354
Nincs itt akkora teljesítmény,hogy relézni keljen azt,hogy el oxidálódjon a kapcsoló az meg azért nem hiszem mert a magnó és még rengeteg kapcsoló tekerő van a kocsiban és azok sem oxidálódnak el.
Nálam biztos marad ez így,én ezt segítségnek írtam másoknak aki akar él vele aki nem az nem.
ProdyG2017-07-27 14:58:36 // 97353
Reggel vettünk egy babakocsit (hordozóval stb...) és egy hozzá tartozó ISOFIX talppal, amit a hátsó ülésre raknék be, de az istennek nem akar bekattanni.
2 másik kocsiba azonnal szépen belement a talp, csak a 159-be nem.

Csak én szívok ezzel, vagy ez ilyen? Azért vettük ezt a talpat, mert kompatibilisnek kéne lennie a kocsival nyilván, de kb egy órát izzadtam és semmi. Érzésre bemegy szépen a helyére a 2 csatlakozó, de nem kattannak be.
Esetleg valami tipp erre?
(facelift-es szedánról van szó)
köszi!
Smith2017-07-27 13:53:26 // 97352
Azt, hogy okoz-e bármi károsat ez az átalakítás, azt nem tudom megmondani, de ez a kapcsoló messze nem automotive kategória. Hidd el, nagyon gyorsan el tud oxidálódni az érintkezője, nem azért mert a Dunában tartod, hanem a levegő páratartalma miatt. Ezt mindenképpen cserélném valami minőségi nyomógombra.

Ha már ebben a megoldásban gondolkodsz, én a helyedben egy rendes autós relét tettem volna oda, és azt vezérelném meg valami záró nyomógombbal, egyrészt így nem lesz gond az oxidációból, másrészt meg valamilyen szinten a szenzornál autóba való cucc fog működni.
alfa155gyuri2017-07-27 13:42:16 // 97351
Az a baj aki ezzel a hibával küszködik évek óta nincs meg a megoldás rá és sokan vagyunk.Pedig szerintem a gyár egy szoftver frissítéssel megoldhatná.
alfa155gyuri2017-07-27 13:40:20 // 97350
Bocsi de abban,hogy ez a nyomógomb olyan hamar elkorrodáljon nem hiszek nem a Dunában tartom az autót.De majd figyelem a hőfok jeladót és a hőfok értékeket a kiolvasón.
Biztos vagyok benne,hogy nem ebbe fog belehalni az autóm.Figyelem majd a külső hőmérsékletet és a vízhőmérsékletet hideg állapotban,hogy mekkora az eltérés.
Gyapi Ɨ|ѯ2017-07-27 13:33:02 // 97349
pontosítok, kuplung pedál visszanyomó rugó
Gyapi Ɨ|ѯ2017-07-27 13:31:49 // 97348
Üdv Cartársak!
A kuplung visszanyomó rugóm eltört.
Így is normálisan működik a kuplung, szinte teljesen feljön a pedál is.
Szerintetek járhatok így vele pár hétig, vagy azzal tönkretehetek valami mást is?
WarbiRunner (Gyuri)2017-07-27 13:15:07 // 97347
Nagy bajt szerintem azért nem tud okozni, mert a 3 vezetékesnél össze is hasonlítja, hogy a műszerfal és az ECU milyen jelet kap. Ha nagy az eltérés hibát dob és nem veszi figyelembe a hőfok jelet. A 146 így csinálta legalábbis. Ettől függetlenül egyetértek azzal amit írsz ,szenzor körbe én se hekkelnék.
pettinke2017-07-27 12:58:33 // 97346
Az van, hogy az ECU méri a hőmérsékletet, és ennek alapján szabályozza az izzítást, és ennek alapján szabályozza később üzem közben a befecskendezést is.

Te most az ECU szenzorának az áramkörébe beraktál egy olyan elemet, ami - idővel, ahogy megöregszik a kapcsoló - meg fogja hamisítani azt az ellenállást, amit az ECU mér (a hőszenzor egy hőre változó ellenállás, ebből számol hőfokot az ECU).
Emiatt az ECU rosszul fogja kiszámolni a motor munkapontját, a befecskendezett üzemanyagmennyiséget.

A nyomógomb zárt állásában már gyárilag sem 0 az ellenállása, az idő folytán ez csak növekedni fog.

De mindegy, ha rám hallgatsz, azt csinálsz, amit akarsz.
antonov2017-07-27 12:47:50 // 97345
Olyan déja vu érzésem van. : )
Kisvuk2017-07-27 12:24:42 // 97344
Oh értem, köszi az infót . Csak gyűjtögetem az instrukciókat holan kapok szervíz árakat a szelonból, van egy ismerős és több alfás is jár oda a környékről állítólag normál árakon dolgoznak.
WarbiRunner (Gyuri)2017-07-27 12:14:47 // 97343
Csak olaj, ha lehet ehhez értő szakinál átmosással. Az olajszintet hőmérséklethez kell beállítani, jó ha olyan csinálja, aki látott már ilyet. A szűrőt nem nagyon tudod cserélni sajnos, a váltó közepén van. Az váltógenerálkor hozzáférhető, vagyis nem szeretnénk ilyet látni élőben :-)
yani🍀2017-07-27 11:59:34 // 97342
Most majd mindenki ismét Tibit akar venni. :-)
Már tudom miért volt tegnap a csomagtartódban az a villanymotor és az a sok akkumulátor :DDD
Kisvuk2017-07-27 11:58:01 // 97341
Csak olaj , vagy van benne szürő is , és az cserélhető benne ?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak