alfa155gyuri2017-08-23 16:40:59 // 98265
Szia!Nálam most rendben van.De ne a külső hőmérséklet igazán a mérvadó hanem a vízhőmérséklet mert ha az több mint kb 24-fok akkor nincs izzítás.Ha holnap megcsörgetsz a számomon visszahívlak és elmondom a történést de leírni hosszú lenne.
Hardy2017-08-23 16:08:31 // 98264
Lehet igazuk van mert tökéletesen nem fog működni. Mivel kicsi a valószínűsége hogy ra tudd kötni az ECU ra. Így érzékeli hogy ott a rádió de nem érzékeli a többi dolgot. Én is ilyent akartam utólag de mindenhol azt mondták hogy pénzkidobás. Van az a pénz amiből meg lehet csinálni tökéletesre de az több 100.000 Ft.
Shadin2017-08-23 16:03:47 // 98263
Alfaowner.com-on van egy topik ott ingyen kaptam kódot.
Csabi2017-08-23 15:51:25 // 98262
Nem kentem, de nem is kell, nem az a baj, hogy beengedi a vízet, hanem a páralecsapódás...Hermetikus zárás kellene, vagy hőszigetelés... De a gyárban, erre gondolni túl nagy kihívás volt.
antonov2017-08-23 15:32:21 // 98261
Nálam is ugyanúgy jelentkezett, pedig tizen pár fok volt.
David | Centocinquantanove2017-08-23 15:24:25 // 98260
Ma a gépsárkány a 257 ezredik km-t is elhagyva üres hibalistával sikeres műszaki vizsgát tett... :)
Macccy2017-08-23 15:17:05 // 98259
Avviamento a freddo
Azt hittem ha csökken a hőség majd pozitív változás jön (izzítás?), de a hidegindítási/indítózási probléma 8-10-12 órás állás után ugyanúgy előjön és mintha gyakoribbá válna. Most már biztos ami certamente' inkább kétszer "izzítok" a Start gombbal és utána indítok, de ma reggel azért nyehegett. Tovább olvasgatva az yoútyúbot olyan ötletre is bukkantam, miszerint a tank felől a kisnyomású szivattyú elengedheti a gázolajat, ha huzamosabb ideig áll a verda. Ez megmagyarázná a nehézkes indulást, bár az esetenként kipöffenő fehéres füst elégetlen gázolaj jelenlétét jelzi, szóval minimum az utolsó néhány köhögéskor azért kap nyálat.
Idea? AlfaGyuri nálad?
Azt hittem ha csökken a hőség majd pozitív változás jön (izzítás?), de a hidegindítási/indítózási probléma 8-10-12 órás állás után ugyanúgy előjön és mintha gyakoribbá válna. Most már biztos ami certamente' inkább kétszer "izzítok" a Start gombbal és utána indítok, de ma reggel azért nyehegett. Tovább olvasgatva az yoútyúbot olyan ötletre is bukkantam, miszerint a tank felől a kisnyomású szivattyú elengedheti a gázolajat, ha huzamosabb ideig áll a verda. Ez megmagyarázná a nehézkes indulást, bár az esetenként kipöffenő fehéres füst elégetlen gázolaj jelenlétét jelzi, szóval minimum az utolsó néhány köhögéskor azért kap nyálat.
Idea? AlfaGyuri nálad?
yani🍀2017-08-23 14:47:33 // 98258
Vettél hozzá másik középkonzolt is? A navis fejegység más méretű, mint a sima.
antonov2017-08-23 14:36:06 // 98257
Vicces amúgy, hogy ilyen az újfajta antenna, a réginek ki vannak öntve a csavarjai valami gyantaszerű cuccal...
Macccy2017-08-23 14:16:11 // 98256
Valami tömítő vízzáró anyagot kentél alá?
alfa155gyuri2017-08-23 13:51:39 // 98254
Ha meglesz a kód és villog csinálsz egy proxi rendezést és a villogás megszünik.
Gabiami2017-08-23 13:51:08 // 98253
Telefonon beszéltem velük, mivel ott csinálják az autót, szóval még az sincs, hogy ingyen kérném őket rá. Felhívtam őket és a kedves hölgy átirányított egy úrhoz, az úr meg közölte velem, hogy neis reménykedjek, fölösleges pénzkidobás volt, nemlétezik olyan hogy ez valaha működjön.
Smith2017-08-23 13:31:16 // 98252
Komolyan az Érdi Alfások azt mondták, ha beleteszed akkor villogni fog a km számláló? És ezért ne is tedd bele? Jól képben vannak...
Csabi2017-08-23 13:18:11 // 98251
Nincs mit, remélem sikerrel jársz :)
Csabi2017-08-23 13:16:57 // 98250
Ma életet leheltem a rádiómba, mert az autóvétel során kiderült, hogy a rádióadókat nem nagyon találja...Jobban után olvasgatva, kiderült , hogy nem egyedi probléma, az antenna talpban lévő NYÁK és az azt körülvevő alumínium oxidációja miatt gyengül a vétel...
Lexlutor írt róla(köszi érte), hogy az antenna-talp cseréje után minden rendben lett...
Így nem maradt más, én is berendeltem a gyári újat, ami ~33e körül van, de az antenna rögzítő 22-es anyát már nem adják hozzá, gondolom ez már nem fér bele az árba...röhely :)
A szerelés viszonylag egyszerű, 4-4 patent és 2-2 csavart kell kiszedni, hogy a tetőkárpit alá lehessen férni a kellő mértékben...
22-es anya fogja a tetőhőz az antennát, nem egyszerű a kulcsot bevarázsolni a kárpit-tető közé
A csavar alulról
A régi talp
A csatlakozók könnyen hozzáférhetők a tető alatt
És az új a régi mellett... rendeltem egy tasak kör-patentot is, az ePER 5darabot írt egy csomagban, ehelyett egyesével van csomagolva 300ft/db...komolyan azt gondolom ,hogy az FCA-nak nagyobb üzlet az utólagos alkatrész eladás, mint maga az autógyártás :)
Végre van rádió, minden működik :)
Lexlutor írt róla(köszi érte), hogy az antenna-talp cseréje után minden rendben lett...
Így nem maradt más, én is berendeltem a gyári újat, ami ~33e körül van, de az antenna rögzítő 22-es anyát már nem adják hozzá, gondolom ez már nem fér bele az árba...röhely :)
A szerelés viszonylag egyszerű, 4-4 patent és 2-2 csavart kell kiszedni, hogy a tetőkárpit alá lehessen férni a kellő mértékben...
22-es anya fogja a tetőhőz az antennát, nem egyszerű a kulcsot bevarázsolni a kárpit-tető közé
A csavar alulról
A régi talp
A csatlakozók könnyen hozzáférhetők a tető alatt
És az új a régi mellett... rendeltem egy tasak kör-patentot is, az ePER 5darabot írt egy csomagban, ehelyett egyesével van csomagolva 300ft/db...komolyan azt gondolom ,hogy az FCA-nak nagyobb üzlet az utólagos alkatrész eladás, mint maga az autógyártás :)
Végre van rádió, minden működik :)
Gabiami2017-08-23 13:05:23 // 98249
Nagyon szépen köszönöm a gyors segítséget!
Csabi2017-08-23 12:34:09 // 98248
Ide beütöd a kért széria számot, fizetsz egy jelképes összeget és megkapod a kódot hozzá...Anno a 156-hoz innen szereztem meg a rádió kódját.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-23 12:30:05 // 98247
Precíz BT Szfvár...
Gabiami2017-08-23 11:45:39 // 98246
Szépnapot!
Pár hónapja vásároltam egy navis gyári 159-es rádiót, gondoltam okosan csak kiszedem a régi rádióm, +2 kábel és már megis vagyok, nos... A rádió üzemképes, ezt lecsekkoltuk Revitox segítségével, tökéletesen indul a navi, viszont. Természetesen kód hianyzik, ezálltal mást nemtudtunk megnézni rajta, tanakodás után arra jutottunk, hogy semmibaj majd az Érdi Alfásoknál lekérem a kódot. Felhívtam őket a mai nap folyamán közölték velem, hogy nem tudjak lekérni a kódot, és ugysem működne az én autómban, mert villogna a km óra. Gondoltam adok neki még esélyt, és rákérdezek itt, hátha valaki ért hozzá és tud nekem segíteni?!
Köszönöm
Pár hónapja vásároltam egy navis gyári 159-es rádiót, gondoltam okosan csak kiszedem a régi rádióm, +2 kábel és már megis vagyok, nos... A rádió üzemképes, ezt lecsekkoltuk Revitox segítségével, tökéletesen indul a navi, viszont. Természetesen kód hianyzik, ezálltal mást nemtudtunk megnézni rajta, tanakodás után arra jutottunk, hogy semmibaj majd az Érdi Alfásoknál lekérem a kódot. Felhívtam őket a mai nap folyamán közölték velem, hogy nem tudjak lekérni a kódot, és ugysem működne az én autómban, mert villogna a km óra. Gondoltam adok neki még esélyt, és rákérdezek itt, hátha valaki ért hozzá és tud nekem segíteni?!
Köszönöm
Smith2017-08-22 21:27:10 // 98245
Ha lehajtom az üléstámlát, akkor látom a rögzítési pontokat, de az nem az üléslap része, hanem a háttámlán van. Lebontottam a csomagtartó belsejét, elkábelezek egy kis áramot az első ülés alá :)
ProdyG2017-08-22 20:47:15 // 98244
Így ki tudod venni kompletten a hátsó üléslapot vagy csak felhajtani? Az Isofix rögzítési pontokhoz hozzá lehet férni?
Revitox2017-08-22 20:01:59 // 98243
Ah fene. Most raktam bele a jobb ajtóba a vezérlőt és nem csináltam proxi rendezést.
Köszönöm szépen.
Köszönöm szépen.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-08-22 19:53:50 // 98242
igen 2 db Bolha fogja ami kuka is lesz :)
Smith2017-08-22 19:31:45 // 98241
A hátsó ülés lapját jól érzem, hogy nem tartja csavar? Pityukoma barátunk blogjában találtam egy képet:
Itt úgy látom, csak meg kell határozottan emelnem?
Itt úgy látom, csak meg kell határozottan emelnem?
alfa155gyuri2017-08-22 19:26:02 // 98240
Most csináltam egy ducatot légzsák vezérlő lett cserélve és az után kezdett villogni a km számláló.Proxy rendezés és jó lett.
Zolibácsi2017-08-22 19:19:43 // 98239
Mintha úgy emlékeznék hogy szerviz jelzés mes-el nullazhato
alfa155gyuri2017-08-22 18:48:36 // 98238
Proxi rendezést kell csinálni!
Shadin2017-08-22 18:45:29 // 98237
Ma kaksi volt az idő ☹
Revitox2017-08-22 18:43:30 // 98236
Én is oda készülök majd. :D
Revitox2017-08-22 18:42:10 // 98235
Üdv Mindenki!
Valaki tudja h miért villog az össz km számok?
Van annak oka, jelző értéke?
Valaki tudja h miért villog az össz km számok?
Van annak oka, jelző értéke?
Shadin2017-08-22 18:32:54 // 98234
Ez melyik volt? Nem gondolom hogy nagy csókom van a Fiat Szabónál, de max. pár nap volt a várakozás...
Macccy2017-08-22 16:41:54 // 98233
Szoftver frissítést egyébként a márkaszervízen kívül ki tud még telepíteni? Mert oda (FIAT) bementem és arcosan közölte velem a munkafelvételis fószer, hogy óóóhát arra majd hetek múlva időpontot kell egyeztessen nekem és egyébként 12 ezer forint. Ezzel persze semennyire nem oldotta a márkaszervízek ellen érzett megalapozott, mélyen gyökerező gyűlöletem.
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-22 14:59:38 // 98232
Az enyém kifejezetten városban szeret regenerálni. Mondom én, hogy az Olaszoknál ez nem ilyen egyszerű :-D Többször jártam úgy, hogy hiába mentem országúton 90%-os tömődöttség környékén, tojt rá. Másnap meg pár km múlva már éreztem is a finom remegést. Épp hogy bemelegedett, már kormolta is ki magát. Az enyém valahogy rendszeresen úgy osztja, szorozza, hogy városban kezdje a regen-t. Van kedvenc kereszteződése is :-) Vagy 4x fordult elő, hogy hazafelé ugyanabban a kereszteződésben kezdte el. 1km-re otthontól. Csak azért, hogy még kerüljünk egyet :-D
A múltkori Mercivel gyorsulás után is ugyanott elkezdett regenerálni. Két órás kerülő lett belőle. Kimentünk a Vekeri tóhoz, sétálgatunk, a gyerekek játszottak, vissza jó nagy kerülővel jöttünk, hogy autózzunk még egy kicsit. Aztán ha már így alakult, még tankolni is elugrottunk. Ebédből kb. 5-re értünk haza. Jó kis kocsi, csupa olyan helyekre visz, ahova nem is akartál menni :-D
A múltkori Mercivel gyorsulás után is ugyanott elkezdett regenerálni. Két órás kerülő lett belőle. Kimentünk a Vekeri tóhoz, sétálgatunk, a gyerekek játszottak, vissza jó nagy kerülővel jöttünk, hogy autózzunk még egy kicsit. Aztán ha már így alakult, még tankolni is elugrottunk. Ebédből kb. 5-re értünk haza. Jó kis kocsi, csupa olyan helyekre visz, ahova nem is akartál menni :-D
Shadin2017-08-22 14:43:51 // 98231
Gyárit, azaz Bosch-t.
Pzk2017-08-22 14:32:45 // 98230
Felrakom mégegyszer, mert hátha mégis valaki szeretne válaszolni... :o)
"Sziasztok, milyen márkájú LMM-et érdemes megvenni 1.9 150LE JTDM-be? Csak Bosch-t vagy próbált már valaki ettől eltérni? Ha igen, mik a tapasztalatok? Köszi!"
"Sziasztok, milyen márkájú LMM-et érdemes megvenni 1.9 150LE JTDM-be? Csak Bosch-t vagy próbált már valaki ettől eltérni? Ha igen, mik a tapasztalatok? Köszi!"
Giuntini2017-08-22 14:29:21 // 98229
A frissítés 2011-es. Nekem megnézték, és rajta volt. Hamarabb elindul a regen, és városban is képes regenerálni, míg a régi szoftver nem engedte. Ezért voltak az eltömődések.
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-22 12:21:09 // 98228
A frissítés utólagos volt? Mert 2010-ben már kivezették a 2.4 motort a gyártásból, fura lenne, hogy az utolsó darabok egyikére viccből régi progit tettek :-)
Giuntini2017-08-22 12:04:38 // 98227
Neked biztos, hogy a régi szoftver van. A frissített már elindul 90%-nál.
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-22 12:04:27 // 98226
Egr off óta 3x láttam azt, hogy 100% fölött van, és még nem regenerál. Első ilyen alkalommal meleg motorral direkt kerültem egyet, hogy legyen alkalma kiégetni. És nem. Mire hazaértam, 103% lett, csak ennyit értem el a kerülővel :-D
Nekem határozottan úgy rémlett, hogy egr off előtt 98% körül már kiégette, simán rákezdett városban is, soha nem láttam 100 feletti értéket. Most nyugisan kivárja a 104%-ot. Passz, hogy miért van így.
Annyi tuti, hogy az automata váltó elég jó terhelés a dpf-nek városban. Bekapcsolt egr-el 120km alatt tele lehet vágni a filtert. Kikapcsolttal 250km. A boxot azért nem gyanúsítom, mert a dpf telítést elsődlegeesen nem méri, hanem számolja. A box adataival pedig nem tud számolni, az ecu azt hiszi, gyári mennyiséget fecskendez be.
Nekem határozottan úgy rémlett, hogy egr off előtt 98% körül már kiégette, simán rákezdett városban is, soha nem láttam 100 feletti értéket. Most nyugisan kivárja a 104%-ot. Passz, hogy miért van így.
Annyi tuti, hogy az automata váltó elég jó terhelés a dpf-nek városban. Bekapcsolt egr-el 120km alatt tele lehet vágni a filtert. Kikapcsolttal 250km. A boxot azért nem gyanúsítom, mert a dpf telítést elsődlegeesen nem méri, hanem számolja. A box adataival pedig nem tud számolni, az ecu azt hiszi, gyári mennyiséget fecskendez be.
alfa155gyuri2017-08-22 11:58:11 // 98225
Trombozis2017-08-22 10:25:37 // 98224
Azt hittem ez a tied Hardy. :D Sosem láttam ezt a blogot, de sokat segített volna, ha hamarabb feltöltötte volna mondjuk vagy 3 évvel. :D
Trombozis2017-08-22 10:23:09 // 98223
Nah, hasonló. :D csak egyel előbbi modell. :) Nekem nem a teló lesz tükrözve, hanem az android stick van hozzácsatolva. csak azzal még van bajom, mert, ha elveszem tőle az áramot, akkor elfelejti az időt, ami már nem is tudom minek a problémájához lehet visszavezetni. Amin még gondolkodtam, de szerintem nem érdekel már az a net, de inkább elfelejtem és, ha kell majd telóról nyomatom. :) Nekem még a keret hiányzik, mert valami más volt hozzá.
Csabi2017-08-22 10:17:36 // 98222
Kérdés, hányszor láttad, figyelted meg, hogy 104% körül regenerál? Ugye, adódhat úgy, hogy városi használat mellett, nem adottak a feltételek( frissítésnél főleg a 70°C feletti vízhőfok) és nem regenerál...így feltolódhat akár 100%ig is...
Ha mindig akkor regenerál pályás használat mellett,akkor biztos régi szoftver van..
Ha mindig akkor regenerál pályás használat mellett,akkor biztos régi szoftver van..
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-22 09:04:36 // 98221
Persze, de az Olaszoknál ezt nem lehet tudni. :-) 2010-es gyártás,
200 lovas motor (az automata miatt nem 210-es? ). Többen írták, hogy az upgrade sw hamarabb regenerál, nem 100 vagy 104%-nál. Az enyém 104 %-nál teszi. Plusz adalék, hogy a letöltött programjában a címek kb a feléig egyeznek a damos-al. A damos egy file, ami elvileg pontosan megadja, hogy mit hol találok. Na ennél pont nem. :-)
200 lovas motor (az automata miatt nem 210-es? ). Többen írták, hogy az upgrade sw hamarabb regenerál, nem 100 vagy 104%-nál. Az enyém 104 %-nál teszi. Plusz adalék, hogy a letöltött programjában a címek kb a feléig egyeznek a damos-al. A damos egy file, ami elvileg pontosan megadja, hogy mit hol találok. Na ennél pont nem. :-)
RomeoOne2017-08-22 08:30:32 // 98220
Én sem tudom, hogy mikor volt, de szoftverfrissítéseket már nem a több éve nem gyártott autókhoz szoktak csinálni. Az utolsó szériás autókban már a legfrissebb szokott lenni, amit a típushoz készítettek
_Ata_2017-08-22 08:19:25 // 98219
okok, köszönöm!
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-22 08:16:43 // 98218
Értem, nem kötözködni akarok, kb egyetértünk :-)
Csabi2017-08-22 00:28:53 // 98217
Ezért írtam, hogy elég erősen használat függő...példaként írtam, hogy ha eddig 1000km volt, mint pl anno nekem, akkor ugyanazon használat mellett, a frissités után kb 4-500-nál fog.
Az biztos, hogy sok módosítást nem adtak ki, ez sajnos nem jellemző:
De nekem pl ez volt
ISO- kód : FD 86 3E 04 1A
FIAT cikkszám: 51883486
HW szám: 0281012145
HW változat: 00
SW szám: 1037507421
SW változat: 3841
Homologizációs szám: 93955
Programozás dátuma: 09/03/2013
Az biztos, hogy sok módosítást nem adtak ki, ez sajnos nem jellemző:
De nekem pl ez volt
ISO- kód : FD 86 3E 04 1A
FIAT cikkszám: 51883486
HW szám: 0281012145
HW változat: 00
SW szám: 1037507421
SW változat: 3841
Homologizációs szám: 93955
Programozás dátuma: 09/03/2013
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-21 23:10:06 // 98216
Már 2010-ben le volt gyártva az autó. :-) Nem tudom mikor frissítettek. Korábban a 100%-ot elérve regenerált, legalább is így rémlik. Egr off óta 104%-ig vár.