Fórum >> Típusok >> 159

ProdyG2017-09-26 10:15:48 // 99585
Nagyon köszi, leszedtem mindent :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-26 09:50:27 // 99584
csak lassan indul mire az abrak leér...
Giuntini2017-09-26 09:45:39 // 99583
Csak más a dízel ló mint a benzin. A dízel ló korán kel!
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-26 09:26:58 // 99582
minden egyes alkalommal...sőt inkább már túúúmáccs :DDD
Liquid2017-09-26 09:26:55 // 99581
az megcsippelve már tényleg jó lenne :D
RomeoOne2017-09-26 09:22:58 // 99580
Na ez az. Mikor volt már olyan, hogy kijöttél a teremből és azt mondtad: "Most már elég izmos vagyok".
Velem még soha sem történt meg :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-26 09:13:12 // 99579
egyébként igen, a kereskedő is ezt monda, hogy felesleges a 280 lovas Suv bőven elég a 200 is, árban majd 4 milla a különbség a plusz 80 lóért... hát elgondolkodtató a rovar is csak 190 nyiha, lehet vele haladni... de hát semmi nem elég :DDD
Shadin2017-09-26 09:10:00 // 99578
Egyébként olyan simán tök elég mindenre 200 ló. Most a box sincs bent.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-26 09:03:30 // 99577
akár :))) Bár én már nem fogom egyiket sem húzni, megelégszem ami van, sajnos egyik sem tökéletes azaz valaminek a kárára megy... ezért szeretnék 280 lovas Stelvio-t :)))
Shadin2017-09-26 08:57:28 // 99576
Az évek és a gondok...
Shadin2017-09-26 08:56:32 // 99575
in progress
Csabi2017-09-26 08:49:53 // 99574
Az már döfi .)
FRC2017-09-26 08:36:27 // 99573
Grat. a gyüjteményhez!
Csabi2017-09-26 08:36:15 // 99572
Igen újonnan én is sokalltam. Ebayen alkudoztam egy emberrel aki 300€ ból nem engedett. Aztán múlt héten felrakták ezt az újabb fajtát (egy éves) 199€-ért. Nem volt kérdés. Egyébként, az automata még jobban bírja szerintem.
Liquid2017-09-26 08:32:15 // 99571
Inkább dobjunk össze némi aprót és írassuk be Mankyt valami karaj benzin-turbós képzésre :D
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-26 08:30:03 // 99570
ahhoz képest, hogy nem tökéletes a Squadra alias Novitec elég borsós az ára....
Morfiusz Cédula2017-09-26 08:29:01 // 99569
Újonnan vetted? Ezt a boxot nézegettem én is, de a 400+ Eurót kicsit sokalltam egy dobozért. Meg nem tudom, hogy az automata hogy bírná.
yani🍀2017-09-26 08:24:01 // 99568
Van a két oldalán egy-egy csavar, azt előtte célszerű kivenni. :-)
yani🍀2017-09-26 08:22:48 // 99567
Elvileg csak 236
Csabi2017-09-26 08:18:35 // 99566
Már régóta akartam, csak a 2,4-et féltettem tőle, plusz te sem akartad eladni nekem :)
ProdyG2017-09-26 07:20:17 // 99564
Inkább magára a műszerfalra gondolok, az végig nyikorog balról jobbra, bárhol nyomkodom meg.
Nincs eLearn-öm, mit kell tennem hozzá, hogy legyen? Valami leírás jól jönne, vagy legalább infó, hogy hogyan kezdjek neki, aztán utána már úgyis rájövök magamtól, valószínűleg :)
alfa155gyuri2017-09-26 02:03:15 // 99563
OKÉ!Elmagyarázom hogy kell!
alfa155gyuri2017-09-26 02:02:03 // 99562
Köszi! :)
Működik,nem egy nagy ördöngösség.
Pzk2017-09-25 22:27:54 // 99561
Szia, köszönöm! Amint levegőhöz jutok és visszanyomkodom a szemeimet a helyükre remélem nagyobb átlátásom lesz az ábrák felett.... szóval ülepítem a rámadott tudást amíg beszerzem a kart. ;o)
droberto2017-09-25 22:01:26 // 99560
Nocsak-nocsak, tuningolunk-tuningolunk? :)
Szombaton itt voltak Yaniék, és hát odaadta egy körre a lovacskáit. Mit is mondjak... még vészmódban is örültem most volna egy 159-nek, de így a 242 ló vagy mi, az fincsi volt. :))))
droberto2017-09-25 21:57:50 // 99559
Ha azt megcsináltad, akkor gratulálok. :)
droberto2017-09-25 21:56:26 // 99558
Mindent ki lehet szedni, nagyon jól szerelhető.
A központi középső szellőzöre gondolsz, mert azt gondolom felfele kell csak húzni, hogy kipattintsad?
Ha a műszerfalra, akkor azt is könnyű leszedni, csak előtte ki kell belőle szedj mindent. Délutános meló.
Van, eLearn-öd? Abban van hozzá képes leírás.
Csabi2017-09-25 20:56:37 // 99557
Megérkeztek a lovak :)

A 3potméter, hogy miért három,azt nem tudni, a TBi-be már csak egyet raktak, finomhangolható. 8-ason jó lesz :)

A VDC(ABS) blokk tartókonzolján pont annyi helyett hagytak, hogy odaférjen


+35LE&65Nm
Érdekes, hogy 2ben nem érezni annyira a leírt számokat, talán valamilyen limiter nem engedi...de 3tól felfele teljesedik ki igazán, és ahogy a 2,4-nél is, a fordulat tartomány végén 3500 fordulat felett, amikor már váltanál a rutin szerint, akkor indul meg még jobban, szóval nem váltasz :)
TáDé2017-09-25 20:28:52 // 99556
Sziasztok!

Megint megszívatott a 159. Elfosta a hűtővizet 140-nél a pályán. :( Remélem nem lett hengerfejes, vontattuk hazafelé ...

1,9 16V JTDm-nél a szívósoron megy végig egy vízcső a kiegyenlítő tartályig. A másik fele vezérlés felőli oldalon a hengerfejnél egy műanyag "pöcs"-be csatlakozik, ez tört el ... :( Az eper-ben lehet, hogy megtaláltam, de ki van szürkítve ... ez azt jelenti nem rendelhető?
ProdyG2017-09-25 20:11:25 // 99555
szép :)
úgy látom ez se egy fél órás munka volt. nekem igazából a műszerfal teteje nyikorog, a nagy főburkolat alatt (a 2 magas-hangszóró közt), amit a képen te se szedtél ki. Ki lehet egyáltalán?
Vagy ebben az állapotban ahogy a képen van, hozzá lehet férni ott valami csavarokhoz?
Csabi2017-09-25 20:11:07 // 99554
Valószínűleg az üléslapnál szakadt meg a szál, ahogy sokunknál. Az üléshuzatot ha leveszed akkor egyből látni fogod, valószínűeg. Droberto írt róla egy olyan blogot, hogy megszólal :)
Csabi2017-09-25 20:05:32 // 99553
Le a kalappal, hogy a tempomat miatt így szétkaptad az autót...Komolyan rossz nézni azt a sok össze-vissza álló vezetéket :)
Szabister2017-09-25 18:38:14 // 99552
Sziasztok! Nálam is ülésfűtés téma van. Sofőr oldalon nem működik az ülésfűtés. Ma kicseréltem a jobb ülés kapcsolójával,de azzal sem lett jó. De már a világítás sem megy rajta másik oldalon világít a kapcsoló. Az ülés alatt melyik csatlakozó az övé van egy pár a sín mellet :) Illetve valami kapcsolási rajzot esetleg ha valaki tudna mutatni hogy mi a nyomvonala a vezetékelésnek. Ha lesz egy kis szabadidőm multiméterrel muszáj leszek végigcsipogni hol szakad meg a kör. Előre is köszönöm a segítséget :)
alfa155gyuri2017-09-25 16:47:38 // 99550
Tessék :)
Krisztina1592017-09-25 15:48:03 // 99549
Sziasztok!
Ha esetleg valakit érdekel:
https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.8_tbi_distinctive-12029848
Liquid2017-09-25 15:38:21 // 99548
1 hónappal ezelőtt érdekelt volna :)
Pzk2017-09-25 15:35:40 // 99547
Sziasztok, tempomat kar beépítésen gondolkodom, viszont kábeleznem is kell, mivel nincs előkészítve. Van valakinek valahol egy részletes értelmezhető leírása, ami alapján ki lehetne vitelezni? Előre is köszönöm!
156er2017-09-25 15:19:50 // 99546
Sziasztok.
Érdekelne valakit egy szett téligumi 18-19" méretben? Hankook, friss gyártás lenne.
Ha valakit érdekel írjon rám. Árban olcsóbb lenne mint a webshopok!
Köszi.
Piritu - 1.000.0002017-09-25 13:05:41 // 99545
Anno engem is egy 146 vett meg :-DD
Giuntini2017-09-25 12:54:39 // 99544
Pedig jól látod, ez nálam is így va.
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-25 12:32:48 // 99543
Hát... égett szagot soha nem éreztem. A motor hangján sem igazán veszem észre. Városban alapjáraton lehet észrevenni, hogy picit remeg, maszíroz az ülés. Városon kívül kb esélytelen észrevenni ilyen jelekből, nekem ugyanúgy viselkedik, ugyanolyan a hangja, ugyanúgy megy. Ott csak a turbónyomás mérő és a pillanatnyi fogyasztás a támpontok. Nekem csak az előbbi, mert jobb szeretem, ha a műszerfalon a mutatókon kívül semmi nem aktívkodik. Kiírja, hogy Sept 25, óra, perc és már ez is több információ mit ami érdekel :-) Ha véletlenül észreveszem (egyébként az esetek többségében önkéntelenül megakad a szemem rajta) hogy lepihent a nyomásmérő, akkor lecsekkolom a fogyit és tudom, hogy regenerál. 1500km-e nem néztem rá tablettel :-)

Apropó nyomás mérő. Pályán figyeltem fel rá, hogy ebben a hűvösben tiszta idegbeteg lett a nyomásmérő . Ha tempomat 140-150 körül megyek, akkor a 0.8 felett van, de nem éri el a következő osztást. Ha gázpedállal tartom a 140-150-et, akkor eleve feljebb van, és minden pici mozdulatra már nyomul felfelé. Vagy eddig is így volt, csak nem vettem észre? A gázreakció egyértelműen megélénkült pályatempón az esti 13 fokban.
Az automata váltó kuplungolását is egyértelműbben érzem, és látom is a nyomásmérőn is. Ha tempomat "resettel" gyorsítok 110-ről utazóra, ott nagyon érződik, hogy előbb mintha a konverterrel tolna nyomatékot (egy lendülés a nyomásmérőn), aztán kuplung zár (mégegy lendülés). Eddig nem éreztem ennyire egyértelműen.
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-25 12:15:49 // 99542
Ezaz, hogy a sebesség valós, de a megtett méter Ti kerékkel sem. A valóshoz képest kevesebbet mér. Nem sokkal, kb 3.5%-kal. A téli kerékhez képest feltűnő a különbség, mert összeadódnak a %-ok, de abszolútban is pár km-rel valóságban többet megyek , mint amit kijelez. Nem sok a 3.5%, de sok kicsi sokra megy. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-25 11:55:30 // 99541
Na mi.. már nem csak én nosztalgiázok öreg romokkal? :-D
droberto2017-09-25 09:57:51 // 99540
Mondhatjuk így is. :)
Roll19832017-09-25 09:42:10 // 99539
Nem kaptál jézuskától technic legót? :D
Roll19832017-09-25 09:42:10 // 99538
Nem kaptál jézuskától technic legót? :D
droberto2017-09-25 09:18:06 // 99537
Meg kéne tudd, hogy melyik részen.
Ha kell tudok segíteni:

:)
ProdyG2017-09-25 08:43:49 // 99536
1. Köszi a segítséget, a te király kis blogod alapján kiszedtem az első ülést. Sima ügy volt, végigzsíroztam a sínt, de nem az nyikorgott. Kicsit kellett szórakozni, de végül megtaláltam. A háttámla dőlés állítónak az a forgó része nyikorgott, ami a túlsó oldalon van (nem ahol tekergetjük, hanem a túlvége). Kicsit le kellett fosztani róla a bőrhuzatot, aztán megfújkáltam olajjal. Teljesen hangtalan lett szék :)

2. Nincs ülésfűtésem :( nem baj, egy gonddal kevesebb :D
A kábelek sincsenek ott, csak ami a többi dologhoz kell (biztonsági öv stb...)

Következő projektem a műszerfal szétszedése lesz, mert az is egyre borzasztóbban nyikorog (ez nem lesz egy egyszerű menet)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak