Fórum >> Típusok >> 159

ProdyG2017-09-25 08:43:49 // 99535
1. Köszi a segítséget, a te király kis blogod alapján kiszedtem az első ülést. Sima ügy volt, végigzsíroztam a sínt, de nem az nyikorgott. Kicsit kellett szórakozni, de végül megtaláltam. A háttámla dőlés állítónak az a forgó része nyikorgott, ami a túlsó oldalon van (nem ahol tekergetjük, hanem a túlvége). Kicsit le kellett fosztani róla a bőrhuzatot, aztán megfújkáltam olajjal. Teljesen hangtalan lett szék :)

2. Nincs ülésfűtésem :( nem baj, egy gonddal kevesebb :D
A kábelek sincsenek ott, csak ami a többi dologhoz kell (biztonsági öv stb...)

Következő projektem a műszerfal szétszedése lesz, mert az is egyre borzasztóbban nyikorog (ez nem lesz egy egyszerű menet)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-25 08:41:56 // 99534
jah egyszer nekem is csinálta, csak nekem az ölembe lőtte :DDD vissza dugtam és ennyi...
RomeoOne2017-09-25 08:26:15 // 99533
Ti jártatok már úgy,hogy a kocsi kiköpte a kulcsot? Igazából már vagy másfél hete volt, de most jutott eszembe. Épp egy hosszabb út útán leállítottam, majd pár perccel később indultam. Először csak a startot nyomtam meg, gyújtást adva rá (mert le kellett húzni az ablakot, beszélni pár szót a másik autóban ülővel), aztán indítottam be. A kocsi meg kilökte a kulcsot a sebváltóhoz. De beindult meg járt rendesen. Kamilláztam csak, hogy mi van. Átálltam párszáz méterrel odébb, nem is reklamált addig semmit. A következő indításnál meg már nem csinálta (meg azóta se).
Piritu - 1.000.0002017-09-24 22:44:28 // 99532
Tegnap elvoltam egy kanyarra a hegyekbe egy olyan autóval, amiben - tudtommal - még rádió sem volt gyárilag. Mégis királyság volt...
Tudom, haladni kell a korral, de még nem akarok egy ilyen jövő részese lenni...
droberto2017-09-24 22:17:33 // 99531
kik@rják
:)
droberto2017-09-24 22:16:46 // 99530
Van, bár én már lejöttem róla, mert az On-line naigációs programok sokkal kényelmesebbek, és a közösségi funkciók (dugó + trafi + dinamikus útvonaltervezés) a nagyon hasznosak. Most, hogy Európai Únion belül még Roaming sincs így meg pláne (akár neked is) versenyképes lehet.
Az más kérdés, hogy sokan nem szeretik, ha a telefonjuk fixen konzolba van és közbe mást csak korlázozottan lehet rajta csinálni. Nekem ezért is jó, hogy két telóm van. :)
Szeretett márkánk e téren igencsak el van maradva.
Két kategóriával lejebb! Wolfsburg most ezt tudja.
Remélem fészliftkor kikúrják ezt a tárcsás baromságot a Giu-ból és a Stelvióból.
droberto2017-09-24 22:00:07 // 99529
Igen a Ti-vel valós a sebesség, így a megtett km- is.
Sajnos a kisebb kerekkel akár 10%-ot is csalhat az óra így a számolt fogyasztás is lejebb van, mint a valós.
droberto2017-09-24 21:58:29 // 99528
Örülök, hogy összejött. :)
Giuntini2017-09-24 21:47:42 // 99527
Tanulság? Ami a 159-ben lassúnak tűnik, az valójában agy másik autóban igen gyors! Szatyi mikor megvette a 159-et, azt mondta nekem, hogy nem tetszik neki, mert lassabbnak tűnik, mint a 156. Aztán rájött a valóságra. Sokkal gyorsabb, minden kanyart nagyobb sebességgel lehet venni, csak egyszerűen nem érzed benne a sebességet. Ezt Budapesten lehet legjobban észrevenni, ha egy kicsit odalépsz neki, fel sem tűnik, és nagyon gyorsan utoléred a többieket. A 2,4 nagyon száguldásra termett. 150-es sebesség olyan mintha más autóval 100-al sem mennél.
Liquid2017-09-24 21:21:30 // 99526
B) Igen így van :D Üdv a klubban :)
DrPulzis2017-09-24 21:07:02 // 99525
Hello mindenkinek,
Olvastam hogy közületek is többeknek akadt mar problémája a blue and me rendszer MP3 lejátszásával. Nálam sem probléma mentes, de az évek során sok problémáját sikerült kitapasztalnom.
Sajnos elég válogatós a blue and me az MP3-akiból, a TAG-ekben tarolt magyar karakterek nem tetszenek neki, illetve recseg est okoz ha az MP3-file-ban nincs maximum hangerő értek (ilyen iTunes file-oknál fordul gyakran elő.

Mivel nekem is rengeteg problémám volt írtam, egy programot ami az iTunes playlisteket kimenni a megfelelő MP3 formátumban, ugy ahogy a bule and me szereti. A program csak Mac OSX-re van meg, de akit érdekel szívesen atkuldom a profit, csak küldjétek egy privát üzenetet meg egy meg egy mail címet, hogy hova mehet a program.

Mióta ezt a programot használom nincs probléma a blue and me-vel

Üdv
Csabi2017-09-24 21:03:42 // 99524
Köszi
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-24 20:59:06 // 99523
Sziasztok! Kicsit kivontam magam a 159 szerelős topicból, újra itt :-)
A 2.4 fogyasztásáról alkotott véleményemet ezúttal felülbírálom. Autóztam egy keveset mostanában, de a tanulság a mai napra jutott. Két dolog van:
1. Csengerbe utaztam le a család után, a 114km-es út a szörnnyel csak 105. Fogyi 8.1.
2 Hazafelé konvolyoztunk, én mentem elöl, Kinga a TD-vel mögöttem. Nagyon figyeltem, hogy beilleszkedjek a forgalomba, csak ott előzzek, ahol a 146 is befér. Majd meg vesztem néha :-) Azért haladtunk ahol lehetett, kb olyan időt futottunk, amit anno a 146 jtd-vel is. Mondta is Kinga, hogy jó kis lendületesen jöttünk. :-) Ez a 159-ben nem tűnt úgy.
Eredmény : 7l-es comp szerinti fogyasztás. Basszus..
Akkor ezek szerint:

A) 8%-kal kb eleve kevesebb km-re számoltam eddig a fogyit. ezért tűnt úgy, hogy a TI kerék +1l. Hát nem, mégsem.
B) Állat módon közlekedek, csak fogalmam sincs róla :-)
Haddel2017-09-24 20:43:27 // 99522
Az új száma : Denso DAN994 101210-1091
Haddel2017-09-24 20:40:17 // 99521
Ja most nézem a kép itt már nem olyan felbontásu mint amit fotoztam. Mindjárt megnézem az eredetin.
Csabi2017-09-24 20:22:06 // 99520
Nem látszik a típusszám sajna, vagy a szemem rossz. Közben ePerből a gyári számra rákeresve a Denso Dan 994 -et dobta fel ami 100A-es... így már mintha a képen is 994 lenne :)
A Tiedben van kiegészítő fűtés? Mert ha van akkor az enyémben is biztos ez a típus van
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-24 19:56:51 // 99519
alvázszám függő...
Haddel2017-09-24 19:56:15 // 99518
Nézd meg blogomat , van benne fotó a régiről ,meg újról ,látszik a tipusszámuk is .
Csabi2017-09-24 19:19:29 // 99517
no de milyen típusú való a 2.0-ba?
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-24 19:09:56 // 99516
mint mindegyik 59-ben
Csabi2017-09-24 18:35:01 // 99515
Milyen típusú generátor van benne (denso...)?
Csabi2017-09-24 18:04:57 // 99513
Skacok! 2.0-nál ki kell szedni az akkutálcát a váltóolaj cseréjéhez, van nívócsavar?
Csabi2017-09-24 18:03:24 // 99512
A turbónyomás rögtön leesik nullára gázelvételnél, meg alapból is kisebb nyomással üzemel a motor, ez nevezhető nyilvánvalónak.Persze csak annak, aki figyelgeti a nyomásmérőt :)
Egyébként a 2,4 után tényleg alig észrevehető a regen...Nincs, vagy nagyon minimális a motorhang változás, nincs jelentős pillanatnyi fogyi növekedés, ritkán kiugró, és még a klíma hűtőventilátora is zajtalanul teszi a dolgát a többi típushoz képest.
Haddel2017-09-24 17:52:03 // 99511
Na bent az új generátor meg az új aksi😃 Remélem nem fogyik el többet a delej alólam😃
_Ata_2017-09-24 11:56:27 // 99510
Igen, mp3 tag, osszes cimke leszed. Nekem azota lejatszik mindent gond nelkul, igaz mappadzerkezetet nem csinalok, csak a pendrivere odahanyom a zeneket☺
Haddel2017-09-24 11:50:15 // 99509
Nálam pl katasztófa a zenelejátszás.Hol megy,hol nem . Egy cartársunk ajánlott egy programot ,amivel a zenefájlokról leszedegetve a cimkéket már kicsit kevesebbszer akad meg a lejátszás.Azt hiszem mp3tag a program neve.
SWut2017-09-24 11:08:36 // 99508
Köszönöm

Közben rátaláltam Shadin oldalán egy magyar nyelvű B&Me leírásra ami alapján már könnyen megy a tájékozódás.
RomeoOne2017-09-24 11:00:05 // 99507
A 2.0-nál nem lesznek ilyen nyilvánvaló jelek, amiből észreveszed. De nem is kell ezen paráznod.
A másikra meg igen a válasz, az USB-n keresztül lejátsza az MP3-at, de FAT32 kell neki, jól gondolod.
SWut2017-09-24 10:54:42 // 99506
Köszönöm mindenkinek aki válaszolt a témában. Valahogy biztos észre veszem ezek után. OFF

A következő dolog ami nagyon érdekelne, hogy az az USB foglalat a kesztyűtartóban képes-e pendrive-ról MP3-at vagy valami más audió formátumot lejátszani vagy csak dísznek van ott.

Ha jól értelmeztem a dolgokat ezt a foglalatot a Blue&Me media player kezeli,de eddig nem sikerült róla lejátszani semmit.

Még megpróbálom FAT32-be formázott pendrivval és wma fájlformátummal hátha.
Haddel2017-09-24 10:31:08 // 99505
Főleg motorféknél ,és 2000 rpm körül?
Shadin2017-09-24 09:41:09 // 99504
Engem az olajnyomás érdekelne qrvára...
Zselé2017-09-24 08:59:31 // 99503
A fogyasztást nem nézem, de az autó viselkedése elég árulkodó: morog, nagyokat rezzen, ha áll és kicsit büdös is. Menet közben pedig gázelvételre azonnal és nagyon hirtelen 0-ra esik a turbónyomás
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-09-24 08:55:19 // 99502
A 2.4 esetében legalább us nálam regen alatt a 210 paciból minimum fele el fogyott :)
Haddel2017-09-23 22:58:33 // 99501
Akkor megnyugodtam ,nem csak enyém vacakol:)
Piritu - 1.000.0002017-09-23 22:54:19 // 99500
az iGO-ban most is van :-))
Csabi2017-09-23 22:47:42 // 99499
Ezeken túl, engem idegesít, hogy nem látom az olajhőfokot, és a kiegyenlítő tartály vízszintjét mm-ben... :)
droberto2017-09-23 22:44:28 // 99498
Kellene egy magasságmérő, mint anno az iGo-ban. :)
Én is nézem, de én tudom, hogy betegek táborát gazdagítom. :)
Hardy2017-09-23 22:40:31 // 99497
Úgy látszik ez valami gyári elqrás. Enyém is az és rezeg mint állat.
RomeoOne2017-09-23 22:40:10 // 99496
No hátsódob, no problem :DDD
Persze, akkor lesz majd tényleg nagy a szám, h a átmegy a műszakin novemberben :DDD
RomeoOne2017-09-23 22:35:01 // 99495
Nekem pillanatnyi fogyasztáson van a comp. Olyan, mint a horizont a vadászgépekben. Nem mindig lehet érezni, hogy épp vízszintesen megy a kocsi vagy lejt valamerre az út. Tudom, hogy milyen sebességnél mennyit fogyaszt általában. Ha látom, hogy több, akkor felfelé megyek, ha kevesebb, akkor lefelé. Nem is tudtam, hogy beteg vagyok emiatt...
Giuntini2017-09-23 22:30:40 // 99494
A 2,0-át nem ismerem, de a 2,4-nél árulkodó jelek vannak. Első, egy égett szag beszűrődik az utastérbe. A pill. fogyi felmegy, a hatótáv hirtelen lecsökken. Alapjáraton a turbó műszer egy hajszálnyival a 0 fölé megy időnként, ill. ha elveszed a gázt, hirtelen leesik 0-ra. a motornak más hangja van, és a ventilátor bekapcsol, mert minél nagyobb hőt kell termelnie. Észre lehet venni a regenerálást. Ilyenkor nem tanácsos leállítani, mert megszakított regennek veszi, és a harmadiknál vagy a negyedik sorozatban megszakított regennél nem indítja el a programot. Ezenkívül az olaj felhígul. Érdemes rá odafigyelni!
Haddel2017-09-23 22:21:08 // 99493
Én se nézem ,bár nálam most könnyü észrevenni ha regenerál . Rezeg a hátsó dob ,mint állat . Pedig gyárit vettem rá.
droberto2017-09-23 22:06:36 // 99492
nincs az égés során
droberto2017-09-23 21:53:39 // 99491
Akkor ez meg sem történt. :)
Ha nincs az és során elég levegő, akkor korom képződik.
Nem mondom, hogy a kartárs így fog járni, de szar dolog kiszerelni (és bárhogy kitisztítani) a szűrőt azért mert már a kényszerített regent se tudod lefuttatni. :)
Erről is tudnék mesélni.
tirex2017-09-23 21:41:57 // 99490
Ha lentről nem húz és csak fordulaton jön meg az erő nem fogja bekormolni, állandóan pörgetni kell, kivágja a kormot. Mi történhet? Max bevágja vészüzemmódba bár err elég kicsi az esély
droberto2017-09-23 21:37:52 // 99489
Így van. De sokunk így kezdi.
De tényleg nem szabad nézegetni.
Annyi viszont erősen ajánlott, ha észreveszi az ember, ne állítsa le.
tirex2017-09-23 21:36:18 // 99488
Tegye fel a kezét aki a pillanatnyi fogyasztást nézi állandóan. Ez még a komputerdugdosásnál is betegebb. Sose néztem mégrá.
droberto2017-09-23 21:34:50 // 99487
Az attól függ, mennyi levegőt tud szállítani a turbó.
Nekem augusztusban egy nagyobb kifújás következtében 40 km alatt telerakta úgy a szűrőt, hogy befullasztotta a motort.
Ekkor szemmel láthatóan kormolt a kipufogó. Már kissebb gázadásnál is.
tirex2017-09-23 21:29:50 // 99486
Lehet hogy sehonnan. Én több mint 250ezret tettem már 2db159-esbe de egyszer se láttam hogy regenerálna, de még csak a jelet sem. Állandóan a laptopot dugdossátok a kocsira még akkor is ha semmi baja. Próbáljatok már meg egyszerűen csak kocsikázni vele nyugodtan, no para
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak