Én is hasonló cipőben járok. Én azon vagyok, hogy rendelek bele gyári (Garett) kieegyensúlyozott középrészt és tömítéskészletet és magam kicserélem.
A leszedésben már tudok segíteni, az nem olyan nagy történet. :)
droberto2017-10-01 12:46:00 // 99835
droberto2017-10-01 12:42:12 // 99834
Szerintem azokat úgy kell külön beszerezned és beppattintanod a stekkerbe.
A legjobb, ha leszeded és csekkolod. Ki tudod számolni, hogy hol kell lennie a rajz alapján a szóban forgó 5 db tüskének, csak vigyázz nehogy tökörképként (ellenoldal) értelmezd.
A legjobb, ha leszeded és csekkolod. Ki tudod számolni, hogy hol kell lennie a rajz alapján a szóban forgó 5 db tüskének, csak vigyázz nehogy tökörképként (ellenoldal) értelmezd.
Haddel2017-10-01 12:25:23 // 99833
Kár ,hogy nem futottunk össze:(
Haddel2017-10-01 12:23:26 // 99832
Héé ez én voltam középen!😃😃
Signus2017-10-01 11:45:31 // 99831
Valószínűnek tartom, hogy beleér, vagy a csapágy ment tönkre. Erős búgó hangot hallat 70km/h-tól, illetve mindig marad pár csepp olaj a földön utána.. Megemeltem, alámásztam, a kipuf oldalon látszik olajfolyás, de sajnos normális csáposemelő hiányában nem tudom megcsinálni. Aknám pedig szintúgy nincs.
A nagyobb gond, hogy Belgiumban élek, és itt inkább kicserélnék, mintsem felújítanák, mert áll a műhelyben az autó, és foglalja a helyüket... (6 márka és márkafüggetlen szervizt kérdeztem Brüsszelben és környékén).
Szóval nálam sajnos csak a csere játszhat. :(
Én úgy tudtam egyébként, hogy a Mahle elég jó márka, LeMans-ban sok gépnél használnak ilyen turbókat, vagy rosszul tudom?
A nagyobb gond, hogy Belgiumban élek, és itt inkább kicserélnék, mintsem felújítanák, mert áll a műhelyben az autó, és foglalja a helyüket... (6 márka és márkafüggetlen szervizt kérdeztem Brüsszelben és környékén).
Szóval nálam sajnos csak a csere játszhat. :(
Én úgy tudtam egyébként, hogy a Mahle elég jó márka, LeMans-ban sok gépnél használnak ilyen turbókat, vagy rosszul tudom?
Pzk2017-10-01 10:18:51 // 99830
Az ECU-ra menő M010-es csatiban benne vannak a tempomat csatik is, vagy azokat külön kell vadászni hozzá?
_Ata_2017-09-30 17:13:48 // 99829
Ülésfütés pipa :) Szerencsére nem kellett kiszedni az ülést, mindent végigmértünk és kiderült, hogy valaki már babrálhatta, mert a "test" rossz helyre volt kötve az ülés alatti csatlakozóba, ezért nem is világított a kapcsoló. Aztán volt még egy kis para miután bekapcsoltuk, mert arra nem gondoltam hirtelen, hogy csak akkor müködik ha ül is rajta valaki :)
Giuntini2017-09-30 15:44:48 // 99828
A kérdésem; miért nem újítatod fel? Vagy a turbó ház sérült, beleért a forgórész?
Hardy2017-09-30 14:42:23 // 99827
SzJanos2017-09-30 14:16:54 // 99826
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-30 13:45:24 // 99825
bárhol meg tudod venni pár ezres...
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-30 13:34:39 // 99824
A szivódizelt ajánlom akkor :))) A Garrett és KKK a legjobb a többi csomagol vagy sz@rt gyárt...
droberto2017-09-30 12:59:04 // 99823
A Mahle nekem is beragadt az agyamba, de szerintem én maradok a Garettnél.
David | Centocinquantanove2017-09-30 11:46:59 // 99822
Signus2017-09-30 11:45:45 // 99821
Garrett-nél tartósabbat szeretnék, 17-es vagy 19-es a gyárija, de angol nyelvű fórumokon úgy olvastam, hogy a Mahle tartósabb. Nem a név miatt, az engem hidegen hagy.. :)
Haddel2017-09-30 11:45:18 // 99820
Köszi. Akkor már sejtem is mi lehet a baj. Kerékcserekor kivettem a betéteket ,mert ezek a szar valeo-k hátramentetbeni fékezéskor csikorognak,és akkor láttam ,hogy az egyik karmantyun van egy pici lyuk.
Van felújitó készleted?
Van felújitó készleted?
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-30 10:49:37 // 99819
kissé ragad a munkahenger
Haddel2017-09-30 10:29:30 // 99818
Áá tegnap jöttem haza Mo-ra ,és néha elkezdett csikorogni a jobb hátsó fékem ,jobbos kanyarokban abba hagyta . Egy tankolásnál néztem ,forró volt a kerék,a bal oldali felni épp csak kézmeleg . Mi a bánatos gyíkom van már vele vajon?😃
Haddel2017-09-30 10:26:15 // 99817
Nekem a Graf jött be .Elötte ami volt ,az elkezdte fosni a vizet. Pedig nem sok km volt benne.
_Ata_2017-09-30 07:55:12 // 99816
Köszönöm, már a héten kinyomtattam 2 blogodat is, azok segítségével esek neki :)
Lehet élek a lehetőséggel, ha nagyon elakadok felhívlak.
Lehet élek a lehetőséggel, ha nagyon elakadok felhívlak.
_Ata_2017-09-30 07:54:04 // 99815
Köszönöm, ezek jól jöhetnek!
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-30 07:01:34 // 99814
Miért pont Mahle? Mert olyan jó turbókat gyárt vagy szép a neve? Szürökben otthon vannak turbót sosem látott... Garret a gyári
Signus2017-09-30 01:53:08 // 99813
Sziasztok!
Két kérdésem lenne egy 1.9 JTDm (16v - 150HP) 159SW - Q-tronic gazdájaként.
Eljött az idő, hogy turbót cseréljek. De ránéztem a szerencsétlen leömlőmre és hát látott már szebb napokat is a komplett kipufogórendszer is..
Első kérdésem tehát, milyen turbót vegyek rá?
Mahle turbót szeretnék, de ezen belül passz.. A kipufogórendszernél pedig a minél szebb hang (részecskeszűrővel) lenne a fő szempont. Illetve, ha meg lehet oldani, akkor dupla kivezetést szeretnék a jelenlegi 1 helyett.
A második kérdésem elektronika..
Le volt véve az akksisarum már vagy 2-3 hónapja. Két probléma adódott. Egyik, hogy a csomagtér ajtó nem nyílik a belső kapcsolóval, csak a kulcson levő gombbal.
A másik pedig, nem tudom beállítani a zenelistákat, a telefont (Blue&Me) és semmi mást, ami azon a menün van. Ugyanis nem hajlandó belépni a menükbe..
A hibajelenség a következő: Váltok egy zenét, lenyomom jobb oldalt a lefele néző nyilat, lejön, hogy Media Player rákatt.. Settings... És visszalép a KM állásra.. A többi almenüt is végigpróbáltam, két "menübe lépés" és visszalép a KM állásra, mindegy, hogy melyiket választom.
Ezekre keresnék megoldást, előre is köszönöm a válaszokat!! :)
Két kérdésem lenne egy 1.9 JTDm (16v - 150HP) 159SW - Q-tronic gazdájaként.
Eljött az idő, hogy turbót cseréljek. De ránéztem a szerencsétlen leömlőmre és hát látott már szebb napokat is a komplett kipufogórendszer is..
Első kérdésem tehát, milyen turbót vegyek rá?
Mahle turbót szeretnék, de ezen belül passz.. A kipufogórendszernél pedig a minél szebb hang (részecskeszűrővel) lenne a fő szempont. Illetve, ha meg lehet oldani, akkor dupla kivezetést szeretnék a jelenlegi 1 helyett.
A második kérdésem elektronika..
Le volt véve az akksisarum már vagy 2-3 hónapja. Két probléma adódott. Egyik, hogy a csomagtér ajtó nem nyílik a belső kapcsolóval, csak a kulcson levő gombbal.
A másik pedig, nem tudom beállítani a zenelistákat, a telefont (Blue&Me) és semmi mást, ami azon a menün van. Ugyanis nem hajlandó belépni a menükbe..
A hibajelenség a következő: Váltok egy zenét, lenyomom jobb oldalt a lefele néző nyilat, lejön, hogy Media Player rákatt.. Settings... És visszalép a KM állásra.. A többi almenüt is végigpróbáltam, két "menübe lépés" és visszalép a KM állásra, mindegy, hogy melyiket választom.
Ezekre keresnék megoldást, előre is köszönöm a válaszokat!! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-29 21:27:54 // 99812
Amiböl sosem volt garink Graf... és a vicc Starline...Ina nem tudom mit csomagol, contit sem, gates sem.... a többiböl volt gari
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-29 21:17:44 // 99811
Plusz ez egy új márka? Van a Wahlernak valami afterm. almárkája? :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-29 21:14:49 // 99810
A fos gyáriból :) Arról beszéltünk...
droberto2017-09-29 20:52:36 // 99808
After Market Wahler-ből van sok garos?
Ha igen, akkor mi a jó?
Ha igen, akkor mi a jó?
droberto2017-09-29 20:45:03 // 99807
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-29 20:42:04 // 99806
Kicsit sok a garis...ami soknak számit...
droberto2017-09-29 20:39:28 // 99805
Jó is volt.
Ez is egy álom amutó. :)
Ez is egy álom amutó. :)
droberto2017-09-29 20:38:49 // 99804
Azt mondta az importőr: nincs rá pénz. A Tipóra is alig kaptak állítólag.
Erre meg azt mondom, hogyha a Suzukinak van lé 2 főműsoridős reklámra a vezető kereskedelmi csatornán, akkor az FCA-nak is van.
Erre meg azt mondom, hogyha a Suzukinak van lé 2 főműsoridős reklámra a vezető kereskedelmi csatornán, akkor az FCA-nak is van.
Shadin2017-09-29 19:27:59 // 99803
_Ata_2017-09-29 19:19:31 // 99802
Na az király, holnap én is nekiesek az ülésfütésnek, félek nem lesz egyszerü
Roll19832017-09-29 19:16:06 // 99801
Költhetne az Alfa marketingre. Én még emlékszem a 156 tévés reklámjára, de valahogy az újakról ilyen nem készül.
Shadin2017-09-29 19:10:48 // 99800
Be. Nem viszik el. És nem megy sokkal jobban a Stelvio sem :-(
SWut2017-09-29 19:05:33 // 99798
Sziasztok!
A reggel említett park szenzor probléma megoldódott. Valószínűleg kontaktos a jobb oldali szenzor mert mosás a mai mosás után tisztázatlan körülmények között megjavult.
Kívülről nem látszik rajta semmi, de valamiért nem működött már egy hete, csak sípolt folyamatosan.
Gondoltam megosztom veletek. Az élet apró örmei :D
A reggel említett park szenzor probléma megoldódott. Valószínűleg kontaktos a jobb oldali szenzor mert mosás a mai mosás után tisztázatlan körülmények között megjavult.
Kívülről nem látszik rajta semmi, de valamiért nem működött már egy hete, csak sípolt folyamatosan.
Gondoltam megosztom veletek. Az élet apró örmei :D
Roll19832017-09-29 18:57:00 // 99797
Mindenkinek más a megfelelő. Nekem a lyukas szőnyeg nem az, főleg, hogy tudom mekkora macera mondjuk cserélni. :) Amúgy volt már pár autó a családban, de egyikben se volt lyukas a szőnyeg, pedig nem csak új autók voltak. Most is van Octavia II több, mint 300e km-rel, de ép a szőnyege.
droberto2017-09-29 18:12:14 // 99796
Ha a gyári (Wahler) vízpumpa 7-10 év, 200-250k km-t bír az akkor szarnak számít?
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-29 18:11:07 // 99795
Ehhez kapcsolódik, most volt a TC-egy cikk, amelyben egy Lancia Delta 1.9TD-vel megjárták Essen-t.
Erre a részre figyeltem fel:
"Hazafelé a Tintahal hozta az eddig megszokott formáját, egy pisszenés nélkül tette a dolgát, pedig egyből a százharmincat vágtuk a képébe. A pisszenést úgyse hallottuk volna meg, mert száz felett a beszélgetés emelt hangon sem lehetséges, leginkább sisakmikrofon kellene a megfelelő minőségű kommunikációhoz. Öreg, büdös, hangos és ráz. Kell-e több a boldogsághoz?"
A kopott de gyári 146 TD-ben ülve nem értem miről beszél. Simán siklik, 120-as utazó tempón pedig halk. Nagyon halk.
Erre a részre figyeltem fel:
"Hazafelé a Tintahal hozta az eddig megszokott formáját, egy pisszenés nélkül tette a dolgát, pedig egyből a százharmincat vágtuk a képébe. A pisszenést úgyse hallottuk volna meg, mert száz felett a beszélgetés emelt hangon sem lehetséges, leginkább sisakmikrofon kellene a megfelelő minőségű kommunikációhoz. Öreg, büdös, hangos és ráz. Kell-e több a boldogsághoz?"
A kopott de gyári 146 TD-ben ülve nem értem miről beszél. Simán siklik, 120-as utazó tempón pedig halk. Nagyon halk.
Zselé2017-09-29 18:05:35 // 99794
Az motor rendszam? :D
csokagm2017-09-29 17:10:54 // 99793
Én az árpád hídon lattam egy gyönyörű régi Giuliat. Nem fotóztam le, vezettem😁
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-29 17:08:00 // 99792
Mint az ablakemelö, a vizpumpa, gátlók...stb, stb
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-29 17:06:37 // 99791
A lendkerék csavarok sem gyáriak mert ha arra várnál még mindig állna az autód :))) Én már sokszor kifejtettem a vélemènyem erről :P
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-09-29 16:41:56 // 99790
Hátsó rugót ha egyszer cserélnem kéne biztosan nem gyárira fogom. Törik mint a ropi tipushibának is mondható, tehát a gyári is szar :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-09-29 16:38:20 // 99789
Én Győrben találkoztam vele, brutál jó hangja van :)
Shadin2017-09-29 16:27:21 // 99788
Giuntini2017-09-29 16:00:47 // 99787
Én is csak gyárit hasznalok. Nem akarom én leamortizálni a gépet. Minden, amit cseréltem rajta csak gyári, a hátsó rugóktól a lengőkarokig. A motor csakis gyári alkatrészekből van összerakva. A fékbetétek gyáriak, míg a tárcsák kurva jók, még jobbak mint a gyáriak. Ilyen alkatrészeknél lehet még jobb is mint a gyári, de fő szerkezeti elemeket csak gyárira érdemes cserélni. Meg más nincs is a 159-hez. A programozott amortizació sajnos működik, (pl a gumicsövek esetében) de csakis így lehet megőrizni az autót gyári állapotban. Az én autóm sokkal jobb állapotnak örvend, mi t mikor megvettem. Jó hogy a motor teljesen felújított, de amit cserélni kellett rajta, az mind gyári.
Minap mondta a futóműves haverom, hogy minek tíz éves autóra Michelin téli gumit venni. Ez hülyeség. Ennek a tízéves autónak jobb és feszesebb futóműve van, mint egy más új autónak. Ezzel a tízéves autóval jobban lehet nyesni a kanyarokat, mint az újakkal. Nem a kor számít, hanem mennyire szerethető az az autó.
Minap mondta a futóműves haverom, hogy minek tíz éves autóra Michelin téli gumit venni. Ez hülyeség. Ennek a tízéves autónak jobb és feszesebb futóműve van, mint egy más új autónak. Ezzel a tízéves autóval jobban lehet nyesni a kanyarokat, mint az újakkal. Nem a kor számít, hanem mennyire szerethető az az autó.
alfa155gyuri2017-09-29 14:27:06 // 99786
Egyszer már árult egyet 36000 km-el 10 éve szalonban állt azt mondta a telóba elmentem megnéztem sírás volt és valaki mégis megvette.