Haddel2017-11-05 10:27:27 // 101440
Csak a 2.0 jtdm kipufogója rohad szét hamar. Az 1.9-é tartós volt.
SzJanos2017-11-05 10:06:58 // 101439
Nem tudom a kipufogó rendszer más autókon is atomjaira hullik-e szét, de azt már láttam sok képen, hogy a 159 csövei mind uganolyan rozsdaette vacakká válnak, a dobról nem is beszélve. Az enyém is kezd eltűnni, és cseréhez találtam ezt a dobot. Van esetleg tippetek, kinél lenne érdemes még rákérdezni, vagy mind egyformán fos és 3-4 évet fog bírni?
sty2017-11-05 09:58:14 // 101438
Húzni kell vagy tekerni?
Chris1592017-11-05 08:47:10 // 101437
Giuntini2017-11-05 08:33:44 // 101436
Én most vettem kupakot. Elaforgnál a gyári 1800, az utángyártott 1400 ha jól emlékszem. Gyárit vettem, de elvileg csak annyi a különbség, hogy a gyári kék, az utangyártott sárga.
Kunyho2017-11-05 07:18:24 // 101435
Én ugyanígy jártam.
Fogóval könnyen kijött, és nem nagy összeg az új sem bele.
Fogóval könnyen kijött, és nem nagy összeg az új sem bele.
Giuntini2017-11-04 22:20:59 // 101432
Én emlékszem arra az esetre, mikor először vettem észre hogy regenerál. meglepődtem miért jár a ventilátor mikor nem kellene, és éreztem, hogy valami más... Aztán utánanéztem, és kiderült hogy regenerál. Azóta már figyelem. Igen, én is van hogy rákényszerülök hogy rövid távokra menjek, de érzem, hogy ez az amit nem szeret ez az autó. Valahogy az autógyárak nagyon elmentek abba az irányba, hogy városi autó vagy utazó autó. A 2,5TD Cromával nem volt ilyen gond. Az mindent kibírt, autópályán falta a kilométereket, de a dugókban is elboldogult, és nem tömődött el benne semmi. A környezetvédelem beáldozza a mindenre való használhatóságot.
droberto2017-11-04 22:02:51 // 101431
Roland barátom hívott németből, hogy kollégája ugyanígy járt. Ott viszont már akkora volt a tömődés, hogy nem bírta lefuttatni a k. regent.
Mondtam, neki, hogy szedje le és tisztítsa ki utána már fog menni. :)
Kíváncsi lennék, mire jutottak....
Mondtam, neki, hogy szedje le és tisztítsa ki utána már fog menni. :)
Kíváncsi lennék, mire jutottak....
Haddel2017-11-04 22:02:17 // 101430
Nekem azért tetszik a 17-es felni ,mert a féktárcsa tök szépen kitölti elől.
Liquid2017-11-04 21:31:47 // 101429
Hát lehangoló lesz :) de lehet vele együtt élni.
Kis szerencsével nem lesz vészes, azért nem árt az óvatosság. Egy szezont el voltam vele én is. (Mármint az alapméretes 17-es gumikkal)
Kis szerencsével nem lesz vészes, azért nem árt az óvatosság. Egy szezont el voltam vele én is. (Mármint az alapméretes 17-es gumikkal)
Csabi2017-11-04 21:18:56 // 101428
Jól mutat! Nekem ez holnapra marad...előre félek a 19után, hogy mutat a 17es felni, és mennyire fogom odaverni az alját ott, ahol eddig nem.
Csabi2017-11-04 21:13:54 // 101427
persze, csodát nem fog tenni, de sok esetben segít.
Liquid2017-11-04 21:06:11 // 101426
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-04 21:04:43 // 101425
kényszer regen sem old meg sokszor semmit már a pucolás érhet valamit de ha már nagy a gáz akkor az sem egy 2,4-es ismerősöm csináltatott kényszer regent majdnem kigyulladt az autó, utána 20e-ért kipucoltattam a DPF-et kb 1 hónapig volt jó aztán megrendelte az újat ... az érdekesség, hogy pl nálam sosem volt hibakód a rossz DPF miatt nem is értem...
Csabi2017-11-04 20:47:57 // 101424
Alapvetően hosszabb távokra használja, csak most bejött neki egy ide-oda ugrálós időszak.
Amúgy is 5-6éve használ 2,4-et, csak idén nyáron lecserélte egy újabb Q4-re... Soha nem nézte a regeneket, azt sem tudja hol van a DPF, és meglepődött, hogy lehet vele gond... :)
Amúgy is 5-6éve használ 2,4-et, csak idén nyáron lecserélte egy újabb Q4-re... Soha nem nézte a regeneket, azt sem tudja hol van a DPF, és meglepődött, hogy lehet vele gond... :)
Liquid2017-11-04 20:46:21 // 101423
Hát igen, sajna ez mutatja, hogy milyen az amikor nem megfelelő szerelőhöz viszi az ember az autót :(
Liquid2017-11-04 20:45:17 // 101422
Kb. azért mert most erre van kényszerülve. A héten 3x mentem dolgozni az Alfával 2km-re...
Haddel2017-11-04 20:37:04 // 101421
Giuntini2017-11-04 20:35:35 // 101420
Jól látod! Mindenesetre én nem értem, hogy aki 3 km-es etapokra használja autóját, miért vesz egy 2,4-es részecskeszűrős dízelt. Ennek a motornak legalább 6 km kell hogy bemelegedjen. Hidegen zabál és a motornak nem jó.
Az természetes, hogy a hosszabb távon jönnek ki e hibák. Csak az a gond, hogy vissza fognak térni ezek a jelenségek, ha a kollégád nem arra használja, amire ez az autó ki van találva. Már előre hallom, hogy ki kell kapni a Dpf-et. Azzal semmi sem oldódik meg, mert a motor állandóan hidegen jár.
Az természetes, hogy a hosszabb távon jönnek ki e hibák. Csak az a gond, hogy vissza fognak térni ezek a jelenségek, ha a kollégád nem arra használja, amire ez az autó ki van találva. Már előre hallom, hogy ki kell kapni a Dpf-et. Azzal semmi sem oldódik meg, mert a motor állandóan hidegen jár.
Csabi2017-11-04 20:14:08 // 101419
DPF téma...
A héten szomorúan újságolta Kollégám, hogy behalt a részecskeszűrője,vészüzemmódba vágta az autót, alig megy(2,4 210 lovas). Szerelője megnézte aki mondta, hogy 40ezerért kipucolja, vagy 120ért kiveszi, kiírja... Mondtam neki, hogy nézzünk rá, nem kell mindjárt 10ezreket elpacsálni, vagy kidobni még többért, első lépésként...
MES-sel megnézve, látom,p1206 hiba, aktív, nem törölhető. 64%-os tömődöttség mellett, alapjáraton 40mBar a nyomáskülönbség, 3500fordulaton már 580mbar, az nagyon sok...(normál esetben alapjáraton 0-5 mbar, 3500fordulat mellett 50-200mbar-nak kell lennie. Utolsó 5regen átlaga 80km...
Ebből már több dolog is lejött: Első, hogy ez egyértelműen egy programhiba, 60% tömődöttség egyszerűen kamu adat, a 600mbaros szűrő ellenálláshoz viszonyítva...
A második, hogy folyamatosan regenerálna szerencsétlen, de nem tud...Közben mondja Kollégám, hogy mostanában csak hidegen, és rövid távokra használta 1-3km-es etapokra. Egy hosszabb táv(60km)alkalmával vágta vészüzemmódba, hol ment, hol pedig nem... Az érzékelők rendben, minden jól mér, élőadatokkal ellenőrizve...Akkor jöhet a kényszer regeneráció.
Rendben le is futott. Zöld vonal a DPF hőmérséklet, sárga a szűrő ellenállása mBar-ban

600-ról 100mbar-ra vitte le az ellenállást...Eredmény: a hiba törölhető, az erő is visszatért...Nem is jött vissza (eddig)
Azért írtam ezt le, mert a legtöbb esetben van kiút ,és nem kell mindjárt kidobni, ezt gondolom...
Felmerült bennem az is, hogy a szerelő aki megnézte, vagy ennyire nem ért a részecskeszűrős autókhoz, egyszóval a szakmához sem, vagy egyszerűen már annyira "rutinos", hogy inkább nem futtat le egy kényszer regent -míg ott a tulaj- és elkér csak 5-10ezer forintot(én erre szavazok)....Hanem tisztítás címen 40ezerért futtatja ezt le, vagy 120-ért egy kicsivel többet dolgozik rajta. (Az átlag autó felhasználónak azt adnak be amit akarnak, tisztítás 40ért, és soha nem veszik le a DPF-et) Sok verzió létezhet, de nem vagyok optimista az ügyben.
Nagy valószínűséggel kell majd erre az autóra is egy szoftverfrissítés, (mint ahogyan itt már páran túl vannak ezen, és a p1206 hibakódon is) , hogy előbb regeneráljon, és több tartalék legyen a DPF-ben...
A héten szomorúan újságolta Kollégám, hogy behalt a részecskeszűrője,vészüzemmódba vágta az autót, alig megy(2,4 210 lovas). Szerelője megnézte aki mondta, hogy 40ezerért kipucolja, vagy 120ért kiveszi, kiírja... Mondtam neki, hogy nézzünk rá, nem kell mindjárt 10ezreket elpacsálni, vagy kidobni még többért, első lépésként...
MES-sel megnézve, látom,p1206 hiba, aktív, nem törölhető. 64%-os tömődöttség mellett, alapjáraton 40mBar a nyomáskülönbség, 3500fordulaton már 580mbar, az nagyon sok...(normál esetben alapjáraton 0-5 mbar, 3500fordulat mellett 50-200mbar-nak kell lennie. Utolsó 5regen átlaga 80km...
Ebből már több dolog is lejött: Első, hogy ez egyértelműen egy programhiba, 60% tömődöttség egyszerűen kamu adat, a 600mbaros szűrő ellenálláshoz viszonyítva...
A második, hogy folyamatosan regenerálna szerencsétlen, de nem tud...Közben mondja Kollégám, hogy mostanában csak hidegen, és rövid távokra használta 1-3km-es etapokra. Egy hosszabb táv(60km)alkalmával vágta vészüzemmódba, hol ment, hol pedig nem... Az érzékelők rendben, minden jól mér, élőadatokkal ellenőrizve...Akkor jöhet a kényszer regeneráció.
Rendben le is futott. Zöld vonal a DPF hőmérséklet, sárga a szűrő ellenállása mBar-ban

600-ról 100mbar-ra vitte le az ellenállást...Eredmény: a hiba törölhető, az erő is visszatért...Nem is jött vissza (eddig)
Azért írtam ezt le, mert a legtöbb esetben van kiút ,és nem kell mindjárt kidobni, ezt gondolom...
Felmerült bennem az is, hogy a szerelő aki megnézte, vagy ennyire nem ért a részecskeszűrős autókhoz, egyszóval a szakmához sem, vagy egyszerűen már annyira "rutinos", hogy inkább nem futtat le egy kényszer regent -míg ott a tulaj- és elkér csak 5-10ezer forintot(én erre szavazok)....Hanem tisztítás címen 40ezerért futtatja ezt le, vagy 120-ért egy kicsivel többet dolgozik rajta. (Az átlag autó felhasználónak azt adnak be amit akarnak, tisztítás 40ért, és soha nem veszik le a DPF-et) Sok verzió létezhet, de nem vagyok optimista az ügyben.
Nagy valószínűséggel kell majd erre az autóra is egy szoftverfrissítés, (mint ahogyan itt már páran túl vannak ezen, és a p1206 hibakódon is) , hogy előbb regeneráljon, és több tartalék legyen a DPF-ben...
sty2017-11-04 19:57:53 // 101418
Srácok téli felkészités közben a hütö kiegyenlitő tartályról csak a kupakot tudtam lecsavarninem hallottam és éreztem recsenést a az a szelem vagy mi nem jöt ki. Gondolom annak a kupakban volna a helye. Hogyan tudom azt kivenni a tartályból,mert igy se utántölteni se a fagyálót nem tudom ellenörizni?
Dömpi (il dottore)2017-11-04 18:16:58 // 101417
Link újra
https://www.facebook.com/groups/1426070591014730?view=permalink&id=1969801533308297
(telóról nem megy a linkelés)
https://www.facebook.com/groups/1426070591014730?view=permalink&id=1969801533308297
(telóról nem megy a linkelés)
Dömpi (il dottore)2017-11-04 18:12:43 // 101416
Linkszöveg...
Dömpi (il dottore)2017-11-04 18:10:39 // 101415
https://www.facebook.com/groups/1426070591014730?view=permalink&id=1969801533308297Like rám?
Szabister2017-11-04 16:31:39 // 101414
SanyiJTD2017-11-04 13:55:28 // 101413
Na, ez jó hír, köszi.
Smith2017-11-04 13:49:12 // 101412
MES-sel vissza lehet buveszkedni mindent a muszerfali menube es utana ott lehet allitgatni.
SanyiJTD2017-11-04 13:36:58 // 101411
Sziasztok. Ha kicserélném a navit egy androidosra, akkor ,hogy fogom állítani az időt? Mert gyári navisba navin kell, kis kijelzőn nem lehet... A másik... Eladható a gyári navi? Van yatour is , és a kódja is le lett kérve egy vagyonért.
multizseti2017-11-04 08:00:33 // 101410
Szívesen. Én már megtanultam, ha segítesz másokon, rossz ember nem lehetsz.
WarbiRunner (Gyuri)2017-11-03 21:38:29 // 101409
Köszi! Igen, a helyét látom, csak nem tudtam, hogy kell e patentot is vennem.
SanyiJTD2017-11-03 21:24:31 // 101408
SOLI2017-11-03 21:09:44 // 101407
Hát barátom jövök egy sörrel!
Az éjszakai pihenés megoldotta a kicsike baját...
Ehhez képest a profi autovillamossági szervizben már szétkapták az egész kocsit és nem jöttek rá a hibára.
ÖRÖK HÁLA!!
Az éjszakai pihenés megoldotta a kicsike baját...
Ehhez képest a profi autovillamossági szervizben már szétkapták az egész kocsit és nem jöttek rá a hibára.
ÖRÖK HÁLA!!
csokagm2017-11-03 21:05:56 // 101406
Én bezzeg marha sokat fizetek biztosításra. B4 kb 50000ft.
Giuntini autojaval mi a helyzet? Rég olvastam mar fórumot.
Giuntini autojaval mi a helyzet? Rég olvastam mar fórumot.
WarbiRunner (Gyuri)2017-11-03 20:56:25 // 101405
Hali! A 159-hez ki a bontott cucc felelős? Egy vuk kifejelte a ködlámpa takaró műanyagot. Szerencsére nagyobb kár nem esett. A sötétben nem találtam meg a műanyag darabot (és a vukot se) , de valószínűleg sokra azzal már amúgy se mennék. Sokat nem keringtem a sötét árokparton.
Van esetleg valakinek fotója arról, hogy ez hogy rögzül? Kell oda patent, vagy a műanyag elem van úgy kialakítva, hogy bepattan a helyére?
Van esetleg valakinek fotója arról, hogy ez hogy rögzül? Kell oda patent, vagy a műanyag elem van úgy kialakítva, hogy bepattan a helyére?
Attis2017-11-03 16:40:06 // 101404
áhhá. Akkor ez jó hír. Köszi. :)
Dömpi (il dottore)2017-11-03 16:15:50 // 101403
Nálunk a nevemen fut mind2. És mind2 A0-ból indult és ma mind2 B5. Szerintem külön külön emelkedik a bónuszbesorolás.
Attis2017-11-03 15:54:44 // 101402
Nekem 2 autó van a nevemen. 147-es ehhez B9-es bónusz és a 159-es ami ugye A0-ból indul...Én arra vagyok kíváncsi, hogy amikor lesz a 159-esnek az évfordulója, akkor ugyanúgy A0-ban marad a párhuzamos üzemeltetés miatt vagy B1-be kerül a biztosításom. Erről egy betűt nem találom sehol. :(
Dömpi (il dottore)2017-11-03 13:46:02 // 101401
Nov közepe a váltás, okt elején kellett volna intézni.
Robi, ne feljetsd el, nekem duplán van (2 kocsi)
Robi, ne feljetsd el, nekem duplán van (2 kocsi)
droberto2017-11-03 13:25:50 // 101400
Ha jól látom, te is december eleji váltó vagy, mint én (2011.12.10.). Ezt ráérnél február elején fizetni. (60 nap) Sok esetben nincs különbség az éve és a fél éves fizetés esetén. A csekkes meg általában feláras.
A K&H éves utalás mellet 26k volt. Ez több mint egy 10-es difi (adóval).
Ha túlfutottál, akkor ezt jövőre megfontolnám a helyedben. :)
A K&H éves utalás mellet 26k volt. Ez több mint egy 10-es difi (adóval).
Ha túlfutottál, akkor ezt jövőre megfontolnám a helyedben. :)
Dömpi (il dottore)2017-11-03 13:10:42 // 101399
Csak pont nov végén dec elején nem hiányzik egy összegben két autóra ekkora kiadás, pont ekkor ban kétévente a műszaki is 1 hét eltéréssel mindkét kocsin, a 30 mázsa tüzifa egy hónappal előbb, karácsony 1 hónappal később.
Jó nekem a negyedéves befizetés.
Jó nekem a negyedéves befizetés.
Liquid2017-11-03 12:56:57 // 101398
én mindig átutalom egyben, egyszerűbb, nem tudnak rossza összeget levonni, sok esetben olcsóbb satöbbi.
Dömpi (il dottore)2017-11-03 12:33:46 // 101397
Ahogy nézem, ha évi egyszeri befizetés lenne, akkor a K&H-nál is ennyi lenne.
Dömpi (il dottore)2017-11-03 12:30:54 // 101396
De nekem negyedéves fizetéssel van csoportos befizetéssel.
Idén már úgysem tudok váltani.
Amúgy meg ha csak 2-3 ezer a difi, azért nem variálok.
Idén már úgysem tudok váltani.
Amúgy meg ha csak 2-3 ezer a difi, azért nem variálok.
droberto2017-11-03 12:18:07 // 101395
Sok.
Az alkusznál ez jött ki a 159-re:

Fizetés: Évi, utalás
A kalkulációt maiben átküldöm.
Egyébként meg kikalkulálod a Wáberernél ugyanezt és kártyával fizetsz.
Fizetési határidő: a fordulótól számított 60 nap.
Én mindig így csinálom.
Gyors, olcsó egyszerű. Fotelből évi 15 perc.
Az alkusznál ez jött ki a 159-re:

Fizetés: Évi, utalás
A kalkulációt maiben átküldöm.
Egyébként meg kikalkulálod a Wáberernél ugyanezt és kártyával fizetsz.
Fizetési határidő: a fordulótól számított 60 nap.
Én mindig így csinálom.
Gyors, olcsó egyszerű. Fotelből évi 15 perc.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-11-03 12:10:34 // 101394
Nekem egy éve az 1.9 re 2007gyártás 31e volt az éves b5 be. A mocskos 2.4 re meg 57e :)
Dömpi (il dottore)2017-11-03 12:02:53 // 101393
Nem tudom, ez sok?
Dömpi (il dottore)2017-11-03 12:02:22 // 101392
Megnéztem: mindkét kocsi B5-ben van, a 147 2007-es gyártás, 1,6 TS, éves díj: 26244 Ft
159 2008-as, 1.9 jtdm, éves díj: 29160 Ft
159 2008-as, 1.9 jtdm, éves díj: 29160 Ft
Dömpi (il dottore)2017-11-03 11:37:49 // 101391
Megoldódott!
Köszi Shadin😉
Köszi Shadin😉