Zselé2017-11-02 20:22:50 // 101365
Nekem B09 lesz, Posta biztosító, + 4000 Ft/év....
Dömpi (il dottore)2017-11-02 20:06:57 // 101364
Sajna nem!
Dömpi (il dottore)2017-11-02 20:06:01 // 101363
Fingom nincs mennyi a kötelezőm, meg azt sem tudom milyen B-ben vannak a kocsik.
Így is úgy is fizetni kell! Nem tudom befolyásolni, akkor meg minek rágjon az ideg?
Kb 20 éve a K&H-nál vagyok. A többit meg sem néztem.
Így is úgy is fizetni kell! Nem tudom befolyásolni, akkor meg minek rágjon az ideg?
Kb 20 éve a K&H-nál vagyok. A többit meg sem néztem.
Liquid2017-11-02 20:04:54 // 101362
biztos nem lehet cserélni? Úgy tudom a 159-nél lehet, a Pandába 3xxx volt a gyári
Giuntini2017-11-02 20:03:33 // 101361
SanyiJTD2017-11-02 20:00:35 // 101360
Igen, 38ról 48-ra. B5. Kva anyjukat.
Haddel2017-11-02 19:43:54 // 101359
Nekem csökkent,átmentem a Generalitól a Grawe-hoz . Előzőnél 113 euro volt ,itt meg 102 ercsi.Havonta 😃 B3-ban ,ami az otthoni B7-nek felel meg.
Dömpi (il dottore)2017-11-02 18:45:46 // 101358
Na, ma délután szétszedtük a 147 ajtaját.
Ez a kis műanyag bizbasz tört el és szétkúrta a bowdent is.
Külön nem lehet persze cserélni csak a teljes mechanika játszik. Bontott lenne 5k-ért, de még a bontós is azt mondta, inkább újat, gyárit, mert lehet 2 hetet fog bírni.
Egyelőre felrámasztottam két léccel, hogy addig is lehessen vele járni.
Ez a kis műanyag bizbasz tört el és szétkúrta a bowdent is.
Külön nem lehet persze cserélni csak a teljes mechanika játszik. Bontott lenne 5k-ért, de még a bontós is azt mondta, inkább újat, gyárit, mert lehet 2 hetet fog bírni.
Egyelőre felrámasztottam két léccel, hogy addig is lehessen vele járni.
WarbiRunner (Gyuri)2017-11-02 18:28:13 // 101357
Vittorio1592017-11-02 17:00:40 // 101355
Ja amúgy az alap probléma, hogy neha nem indul el egybol csak hosszas tekeres utan. De neha mwg pöcc-röff.
Általában melegen okes. Hidegen nem ugrik be egybol.
Általában melegen okes. Hidegen nem ugrik be egybol.
Macccy2017-11-02 16:29:11 // 101354
veszélyesen élsz Feri :D :D
RomeoOne2017-11-02 16:05:07 // 101353
Na csont nélkül meglett a műszakim, pedig izgultam. Reggel mikor mondtam a vizsgáztatónak a kérdésére, hogy fólia, utólagos xenon vagy ilyesmi van-e, hogy hát fólia az akad. Húzta is nagyon a száját, hogy szabálytalan, meg már nem lehet, csak felhúzott ablakkal fényképezni, nézzük meg gyorsan, mert ha nagyon sötét, akkor ne is hagyjam itt stb. Nézegette is nagyon az első ablakokat, húzogatta, le fel, de igényesen van megcsinálva. Meg végülis nem egy sötét fólia. Azt mondta, csak 3 után csinálja, addigra már nem várható ellenőrzés és meglátja, hogy tud-e róla jó fotót készíteni. Azt, hogy a szélvédő is le van fóliázva nem is említettem inkább neki, kíváncsi lennék, hogy később feltűnt-e neki.
Végülis csak az ügyintéző nő hívott, hogy kész van, mehetek érte. Ezek szerint az sem szúrt szemet, hogy nincs hátsó dob.
Végülis csak az ügyintéző nő hívott, hogy kész van, mehetek érte. Ezek szerint az sem szúrt szemet, hogy nincs hátsó dob.
Liquid2017-11-02 16:03:43 // 101352
valahogy bekerültél náluk a megfontolt, falusi öregember kategóriába :D
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-02 15:58:27 // 101351
és az Allians a legolcsóbb nálam ez is érdekes, mondjuk a Spiderre 11e/ év A0-ban :DDD
Liquid2017-11-02 15:54:31 // 101350
értemén :) mondjuk én (már) nem vagyok falusi, a többi stimmel, de több lett
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-02 15:41:20 // 101349
az évek, a falu na meg a B10 :DDD
Attis2017-11-02 15:04:20 // 101348
Nekem most B9 lesz a besorolásom és mintegy 3 ezer Forinttal nő éves szinten a díjam. :(
(Mondjuk nem vagyok meglepve, mert az utóbbi években hiába lett magasabb a bónusz besorolásom ettől függetlenül mindig nőtt pár 100 vagy pár ezer forinttal a biztosítás díja).
(Mondjuk nem vagyok meglepve, mert az utóbbi években hiába lett magasabb a bónusz besorolásom ettől függetlenül mindig nőtt pár 100 vagy pár ezer forinttal a biztosítás díja).
Liquid2017-11-02 15:01:44 // 101347
wow, kb. ez az első eset a látókörömben, ahol nem emelkedett
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-02 14:54:21 // 101346
meglestem idén baleseti adóval 28e volt B9-ben, jövőre 18e lesz B10-ben a rovarra ...
Tocke2017-11-02 14:24:21 // 101345
Igen, adóval együtt 28e-ről 32e-re.
RomeoOne2017-11-02 13:59:58 // 101344
Remélem nőni azért nem fog, ha átkerülök végre M01-be :DDD
droberto2017-11-02 13:54:46 // 101343
KGFB:
Ha nem nézzük a baleseti adót, akkor 25%-al több lesz a biztosításom (B06) mint idén. 20 helyett 25k Ft. Ez az első, hogy nem csökkent, hanem emelkedett. :(
+ adó.
Nektek is nő?
Ha nem nézzük a baleseti adót, akkor 25%-al több lesz a biztosításom (B06) mint idén. 20 helyett 25k Ft. Ez az első, hogy nem csökkent, hanem emelkedett. :(
+ adó.
Nektek is nő?
Tocsa2017-11-02 12:39:05 // 101342
Üdv. Valami miatt beesik az akkufeszültséged!! Ez a hibáid oka! Ha az akku szerinted ok
méresd meg terhelten egy akkusnál nem árthat. A generátorod is vacakolhat időszakos zárlat a töltési körben . Feszabályzó beázik vagy beteg pl. Sérült gerjesztő tekercs a generátorban ha vizet kap vacakol (én ezzel szívtam).
Ha a generátor is rendben akkor lehet keresgélni kábelhibákat..... nem egyszerű.
méresd meg terhelten egy akkusnál nem árthat. A generátorod is vacakolhat időszakos zárlat a töltési körben . Feszabályzó beázik vagy beteg pl. Sérült gerjesztő tekercs a generátorban ha vizet kap vacakol (én ezzel szívtam).
Ha a generátor is rendben akkor lehet keresgélni kábelhibákat..... nem egyszerű.
pettinke2017-11-02 11:52:20 // 101341
akkor higyjük el, hogy jó (nekem csak a VDC + CAN hibák összessége lett gyanús) - a szenzor viszont lehet rossz. nyilván ez az infó a váltónak is kell.
Vittorio1592017-11-02 11:33:22 // 101340
Akksi fél éves Exxide nagyobb mint a gyárilag belevaló
pettinke2017-11-02 11:20:25 // 101339
a dízelt a MESben 2 helyen kell nullázni.
Tocke2017-11-02 11:20:07 // 101338
Basszus..... lefáradtam, megyek aludni :-)))
Trombozis2017-11-02 11:07:26 // 101337
Na azt olvasom fürdessem meg WD40el. :) Na kipróbálom délután.
Trombozis2017-11-02 10:40:09 // 101336
Csak azt a részt cseréltem, ami eltört. :)
(baszd meg! :D azt hittem valami okosság)
(baszd meg! :D azt hittem valami okosság)
Szergej2017-11-02 10:34:10 // 101335
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. 1.9 jtdm 16v részecskeszuro egr kiiktatva. Igy is az 5w30 as c2es olajat tegyem bele vagy mehet a gyár által javasolt selenia 5w40?
RomeoOne2017-11-02 10:27:53 // 101334
Passz, a bontott tükörnek is vannak hiányosságai, szóval arra sem beszéllek rá mindenáron. Addig is: link
Trombozis2017-11-02 10:21:58 // 101333
Azóta ilyen, hogy megvettem a kocsit. csak most kezd el foglalkoztatni a dolog, mivel valami majom letörte a tükröt. Gondolom, ha be lett volna hajtva, akkor nem...
Szerintem a modul ott van a tükörben. Nincs kedvem szétszedni megint, ha azt cserélni kell. :D
Szerintem a modul ott van a tükörben. Nincs kedvem szétszedni megint, ha azt cserélni kell. :D
antonov2017-11-02 10:20:10 // 101332
De amúgy igazatok van, benéztem. De nekem gyanús az akksi...
antonov2017-11-02 10:18:17 // 101331
Gondolom azért dob ennyi hibát mert kuka az akksi. : )
RomeoOne2017-11-02 10:15:16 // 101330
Gondolod, hogy élő adatot mutat az error details-nél? :D
RomeoOne2017-11-02 10:12:54 // 101329
Nekem azóta, hogy cserélni kellett bontottra a vezetőoldalit, mert elvitték egy koccanásban, azóta az "új tükör" lassabban mozog, mint az eredeti másik oldali. Néha nyitásnál előfordul, hogy nem is tud kinyílni teljesen. Ilyenkor még egyszer megnyomom a gombot, akkor visszazár, lehúzom az ablakot, és nyomom a gombot, hogy nyissa, és akkor még kézzel is rásegítek neki. De hogy mitől függ, hogy épp kinyit-e vagy nem, nem tudom. Talán időjárás. De elég hektikus, általában nincs vele gond.
antonov2017-11-02 10:12:52 // 101328
És gondolod indítózás közben fotózott? : )
Csabi2017-11-02 10:08:18 // 101327
150-es fordulat mellett, ami csak indítási fázisban lehet. Akkor a 11,1V normális.
Trombozis2017-11-02 10:07:57 // 101326
Sziasztok!
Kínlódott már valaki az elektromos tükör behajtásával? Nagyon nem akarja felvenni azt a pozit, amiből behajtódik. Nagyon el van tévedve a mozgásokkal. Mindig más pozicíóba hajlik be és mindig máshova akar visszaállni. Valakinek van ötlete vagy szívott már hasonlóval? Miért butáskodik így?
Kínlódott már valaki az elektromos tükör behajtásával? Nagyon nem akarja felvenni azt a pozit, amiből behajtódik. Nagyon el van tévedve a mozgásokkal. Mindig más pozicíóba hajlik be és mindig máshova akar visszaállni. Valakinek van ötlete vagy szívott már hasonlóval? Miért butáskodik így?
pettinke2017-11-02 10:03:27 // 101325
igen, lehet, hogy összefügg.
ami engem zavar, az a második képen a 11,1 V-os akkufesz ... lehet, hogy csak az a baj, hogy halódik az akksi.
ami engem zavar, az a második képen a 11,1 V-os akkufesz ... lehet, hogy csak az a baj, hogy halódik az akksi.
antonov2017-11-02 10:03:19 // 101324
Battery voltage: 11.1V, az elég necces.
RomeoOne2017-11-02 10:01:29 // 101323
Egyébként nekem kiírja, hogy service in xxx km. Meg ugye a villáskulcs megjelenik? Ez mit jelent? Legutóbbi olajcserénél lehet, hogy elmaradt a nullázás valahol? MES-ben kell vmit kinulláznom?
Vittorio1592017-11-02 09:57:39 // 101322
pettinke2017-11-02 09:53:55 // 101321
lehet egyébként következtetni rá: adott fordulatszámon, megfelelő olajszintnél, adott olajhőmérsékleten (feltételezve, hogy jó az olajpumpa) elő kéne állnia egy bizonyos olajnyomásnak. ha ez nincs meg, akkor sajnos híg az olaj.
Liquid2017-11-02 09:46:52 // 101320
Ez az egész DPF mizéria nagyon típus és megoldásfüggő. Egyre inkább úgy látom, hogy az Alfánál ezt kellőképpen elbaltázták, legalábbis a 1.9-2.4 vonalon.
Tocke2017-11-02 09:41:28 // 101319
Nem tudom, hogyan méri, de szervíz lámpát dobott és kiolvasáskor kiírta, hogy híg a motorolaj + látni lehetett a megszakított regenek számát. Tényeket írtam.
Liquid2017-11-02 09:13:47 // 101318
igen ezt tudom, meg szerintem mindegyik ezt teszi. :)
pettinke2017-11-02 09:11:08 // 101317
az Alfa nem mér sehogy, csak számolgat a használat módjából meg a megtett km-ekből :-)
RomeoOne2017-11-02 08:57:43 // 101316
A DPF szerintem sokkal hamarabb eltömődik, minthogy felhíguljon a gázolaj.