Fórum >> Típusok >> 159

RomeoOne2018-02-08 17:16:46 // 105118
Arra egy turbót kéne rátenni és akkor minden kérdés eldőlne :DD
gecsa2018-02-08 17:13:54 // 105117
A 3.2 remap hiányzik mellé.
'''''2018-02-08 17:12:24 // 105116
Én a Dunántúlon lakom de valahogy sosem sikerült jó fogyit produkálni! :-)
(QV fogyiját le sem merem írni. :-) )
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-08 15:09:20 // 105115
Nekem az M3-mas, M35-ös kombó ilyen. Nem létezik, hogy ne fújjon a szél. Nagyon fogyasztás gyilkos. Van, hogy egy napon belül oda és vissza is szembe kapom. Olyan persze sosem, hogy végig hátszél legyen :-) Átmegyek a Dunántúlra, dimbek-dombok közé, az összes autóm jobban fogyasztott és fogyaszt.
Liquid2018-02-08 14:49:25 // 105114
tudod jobb a kinti nafta :) Amúgy kb. az az oka, hogy az uralkodó szélirány NY-i, és Bécs magasabban van, így odafele szembeszél + emelkedő, visszafele meg lejtő + hátszél.
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-08 14:36:24 // 105113
A q4 tuti rádob egy keveset. Az viszont érdekes, hogy hazafelé 1 literrel kevesebb. Sajnos tapasztaltam ilyet én is. Hollandiából hazajöttünk 7.5l-es átlaggal, Szigetszentmiklóson tankoltam, onnantól megint zabált, de 9l környékén. Hogy az M3-mas aszfaltja ragad e, vagy mindig szembe fúj a szél, azt nem tudom :-)
Lényeg, hogy a 9-es kijelzés a múlté mostmár az m3-mason is, itthoni gázolajjal is. Azért az rohadtul zavart. Akkor én is úgy gondoltam, hogy ennyi erővel egy benzinnyelőt is hajthatnék. Mostmár azért árnyaltabb a kép. Pályán, országúton dízel léptékű lett az étvágya. Városban meg nyeli mint kacsa a nokedlit, ez az automata kényelmének az ára.
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-08 14:25:13 // 105112
Az attól függ, hogy van áttételezve. Ideális esetben pont annyival hosszabb a dízel fokozatkiosztása, hogy kb ugyanott vagy bármelyikkel. Engem meg ez pláne nem érint, mert nekem nem is kell váltogatni :-)
Liquid2018-02-08 14:23:49 // 105111
Q4, amúgy legiknkább azért van szerintem mert 150+-t tolok a pályán, meg általában kihasználom a lehetőségeket. Ausztriában csak 140 körül megyek, plusz Bécsnél van bőven korlátozás, egy ilyen Győr-Bécs (túlfele) etap megvan 8-8.5 között átlaggal ha nincs komoly dugesz, hazafele meg 1 literrel kevesebb. De pl. mikor elvittem Csörihez, és Márti jöt utánam a Pandával, emiatt igen lájtosan közlekedtem, így lett 6.5.
Liquid2018-02-08 14:16:55 // 105110
naja, csak kevesebbet kell váltogatni
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-08 14:15:31 // 105109
Mert tiprod :-) Nekem 200km várost kellett most beletolnom a városban zabáló automatába, hogy 9 fölé menjen. Nem tudom mit művelsz azzal a szegény autóval :-) Szerintem cseréljetek egy hétre, gecsa olyan számokat fog látni ami már cipőméretnek is elmegy :-D
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-08 14:11:52 // 105108
Csak nem mindent hajlandóak kiadni. Nekem két kört kellett futnom mire kiadták az autóm szerviztörténetét. De végül sikerült felhívnom egy szalont ahol rendesek voltak és leküldték nekem Debrecenbe. De igen, látni látják, én is úgy tudom.
Liquid2018-02-08 14:10:55 // 105107
na akkor bepróbálom
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-08 14:09:58 // 105106
Vigyázz velem, mert hajlamos vagyok kiszámolni és excelbe rakni bármit :-)
Nem bizonygatásképpen, igazából kíváncsi voltam rá én is, hogy a nyers számok mit mondanak.
Itt van grafikusan az autód erőfölénye:



A világoskék a 2.4 remapolt nyomaték görbéje. Mivel a hasznos fordulatszáma a dízelnek kisebb (ergo hosszabb fokozatokat kér), közös skálára hoztam a kettőt. Amennyivel hosszabban leadja a nyomatékot a benzines, annyival leosztottam a dízelét. A legnagyobb különbség 36Nm a két görbe között.
Tocke2018-02-08 14:09:19 // 105105
Tudod mi a vicc? Most néztem meg egy gyári bemutató demót a 159 Berlináról. Na mi az amit többször is észrevenni? A bal hátsó lámpa alja eléggé eltér :-) Ha megtalálom, belinkelem.
gecsa2018-02-08 13:49:19 // 105104
Itthoni. Mindent látnak.
PBali2018-02-08 13:37:42 // 105103
Köszi, le is mentettem! :-)
Shadin2018-02-08 13:26:11 // 105102
Bakker nem vagyok topon, Balinak szántam.
Shadin2018-02-08 13:25:28 // 105101
Ezt:

Flashmod8
Liquid2018-02-08 13:20:03 // 105100
kinti, vagy itthoni márkaszervíz? Mert engen 2012-ben simán eltanácsoltak a Rieglernél azzal, hogy csak arról van infójuk, amir konkrétan náluk végeztek
PBali2018-02-08 13:18:33 // 105099
Hali! Ezen én is gondolkozom, mióta először valakinek felhoztad itt és megakadt rajta a szemem...:-)
Roll19832018-02-08 13:08:43 // 105098
Én hoztam fel. :) Nyugi még nekem is be kell állítanom a csomagtér zárat, hogy a helyére kerüljön. :D
gecsa2018-02-08 12:58:28 // 105097
Igen, én adtam is a 166hoz a papírt. Márkaszervízben kérhető le. Ha szervízbe hordták, akkor minden benne van km állással.
Shadin2018-02-08 12:57:49 // 105096
Mármint Csóka Geri :-)
Shadin2018-02-08 12:56:58 // 105095
Kérd Manky-tól a "Shadin" programot :-)
Liquid2018-02-08 12:31:57 // 105094
hát én kézivel is érzem a pówert :)
Macccy2018-02-08 12:29:12 // 105093
Igen, ilyesmi, elöl automatán, vagy szakaszoson van, akkor amikor betolom R -be, töröl egyet hátul. Rittyós, félig száraz ablaknál nem kell mondani senkinek, mennyire baráti.



(amúgy egyikőtök felhozta a minap, hogy a 159 seggén a lámpák nem állnak vonalban, hát ***** kellett mondani, most ránéztem és tényleg nem áll :DD )
Giuntini2018-02-08 12:23:17 // 105092
Csak egy kis kiegészítés! A 2,4 automata váltóval a nyerő, ott folyamatosan érzed az erőfolyamot, a 400 Nm nyomatékot, ami még több is. V6-ot még nem próbáltam, de gondolom ott is jobb automatával a nyomaték átadás.
Haddel2018-02-08 12:22:09 // 105091
Ne sajnáld rá, a 2.0-nál is nagy különbség lesz a gyári programhoz képest.
Shadin2018-02-08 12:20:40 // 105090
Azt még nem, de tervben van ha nem ér be a zsinór a OBD csatiig....
csokagm2018-02-08 12:19:56 // 105089
Néha rossz beolvasni a topicba. Én itt csíráskodok a 2 literessel és még meg sem írattam, sajnálom rá a lóvét. Pedig a 66-on is imádtam chip után. Belevisztek a rosszba.
Shadin2018-02-08 12:19:30 // 105088
Ha elől automatában van de még száraz az ablak és nem töröl, hátul akkor is be fog kapcsolni rükvercben emlékeim szerint.
Liquid2018-02-08 12:14:42 // 105087
Mert, működik?
gecsa2018-02-08 12:03:19 // 105086
Ugyanúgy működik, mint itthon.
Szabister2018-02-08 12:02:10 // 105085
Külföldi autónak, amit márkaszervizben volt végig szervizelve lelehet valahogy kérni az előéletét? Kicserélt alkatrészekről lista stb...
gecsa2018-02-08 12:00:50 // 105084
És ezzel a poszttal lezárjuk a történetet. :D
Liquid2018-02-08 11:38:38 // 105083
9.4 a teljes átlagom, 5.5 év, 65e km
gecsa2018-02-08 11:30:52 // 105082
80-120on 4ben a 2.4 a nyerő, ott kijön a nyomaték. De 80-180on a 3.2 megy el. Ez az egész inkább hit kérdése.

Átlag 10.7el járok vele. Liquid, neked mennyi az átlagod kb? 9.5?
gecsa2018-02-08 11:21:10 // 105081
Nézd meg pl a 3.2 nyomatékgörbéjét. Illetve egyenesét.
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-08 10:55:25 // 105079
Kinek mi az erős. A 210 lovas elvileg gyárilag is megvan 200 :-D Én most érzem a lovakat, pedig szűk 230-an vannak csak. Megy ez mint az ördög, de lehet csak lentebb van az ingerküszöböm :-D Egy fél lóval sem kellene erősebb autó. Egy kicsit izgalmasabb az néha igen, de ez motor független a 159-nél asszem :-) Néha meg örülök, hogy ilyen.

Múltkor Imi barátom 2 lityis turbódezső Mondeojával autóztunk egyet, el vagyok én már szokva az ilyesmitől. Az első pár előzésnél (utasként) rendesen fura volt. Kicsit még a gyomrom is összerándult. Éreztem a tolást, a 340Nm olyan fickósnak érződött, az egész olyan kis pörgősnek. Közben meg nem akartak eltűnni jobboldalt a delikvensek.
A 159 csúnyán átverős. Ezt anno az 1.9-nél is észrevettük amikor próbáltuk. Egyikőnk szerint sem ment jól. Aztán versenybe keveredtünk egy Bimmerrel, ami elvileg gyorsabb kellett volna hogy legyen nálunk. De nem volt. Nem értettük. Hogy a p..ába lehet, hogy egyikőnk sem érzi a menést, mégis mi mentünk jobban?
A 2.4 ugyanez. Eleinte borzasztóan zavart, mostmár normális autóba visszaülve fura az a sok erőhatás, közben meg nem haladunk :-D Úgy lép 100-ra 7s alatt, hogy semmi nem tűnik fel belőle. Mondhatjuk, hogy unalmas, közben meg nagyon hatékony :-) Olyan időket autózok vele leszedálva zenét hallgatva, hogy döbbenet.
Most a Mondeoval Szolnoki mentünk, hát majdnem lepetéztem olyan sokáig tartott oda-vissza, pedig normálisan közlekedtünk.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-02-08 10:51:51 // 105078
Most jöttem be vele Győrbe :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-02-08 10:50:03 // 105076
Nem :) a akkor már mentem volna a Ti tibiért hozzàd :)
Liquid2018-02-08 10:24:34 // 105075
Á nem adja el, jó helye van a kert végében :)
Giuntini2018-02-08 10:06:20 // 105074
Eladtad már a 2,4-et? Mert azt írtad volt.
Macccy2018-02-08 10:06:05 // 105073
Igen, bocsi, nem írtam részletesen: tehát amikor elöl ablakot törlök, akkor hátramenetbe téve hátul NE töröljön, mert a kocsimosások kivételével nekem a hátsó ablak nincs mosva, nem is nagyon használom (teherautós- illetve előző kombimban rossz hátsó törlős beidegződés) és ha így gerilla stílusban rátöröl, akkor nagyobb kárt csinál, mint hasznot.
Giuntini2018-02-08 10:01:19 // 105072
Jobban megy, de nem számottevően. Az enyém is írt, tehát erősebb a gyári programnál. A V6 automata váltóval meg 18 felé eszik a városban, a 2,4 "csak" 12-t. Én ezt így értettem. A hang meg természetesen V6-é. Ezen nem lehet vitatkozni.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-02-08 09:59:35 // 105071
A patesz 210 lovas volt elvileg, dpf egri szívósor off és meg Mankyzva
Smith2018-02-08 09:59:08 // 105070
Shadin, elől nem próbáltad megcsapolni?
Smith2018-02-08 09:57:12 // 105069
Szerintem csak akkor töröl rá amikor elől is törölsz. Nem? Hátul nem érzékelős.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak