Nem egészséges hogy ilyen, de sajnos nem tudjuk az okát...
Ha esetleg kiderül akkor osszad meg velünk lécci :)
Liquid2018-09-30 14:33:15 // 112040
Shadin2018-09-30 12:23:09 // 112039
:-D
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-30 12:12:49 // 112038
Egy csempe+telefon segítségével 1 fok :-DDD
Majd tavasszal elviszem futóműveshez :-)
Majd tavasszal elviszem futóműveshez :-)
Motomi802018-09-30 12:11:45 // 112037
Köszi szépen!
Giuntini2018-09-30 11:57:54 // 112036
Az a belső elasztikus szíj. Nekem is nyekergett a generál után, pár mp-ig. Aztan már percekig. Csöri megoldotta a problémát a hf cserénél, új szíjat rakott fel.
Shadin2018-09-30 11:53:17 // 112035
Nekem gondolom lejjebb van az eleje a rövid szárú Bilstein-ek miatt ezért 1°50' a dőlés kerekenként. Kíváncsi lennék egy másik Ti mérésre.
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-30 11:42:22 // 112034
Mint minden Ti ;-)
Piritu - 1.000.0002018-09-30 11:37:03 // 112033
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-30 11:33:23 // 112032
Nincsenek sajna.. vagyis szerencsére. Felső lengőkar csere után nem küldtek futóműveshez, a többihez pedig még nem kellett nyúlni. Egyelőre nem is szeretnék. Persze értem, hozzányúlás előtt kellene megnézni..
Piritu - 1.000.0002018-09-30 11:30:14 // 112031
Motomi802018-09-30 11:03:29 // 112030
Fekete szövet kárpit. Lehet külön huzatot cserélni?
Piritu - 1.000.0002018-09-30 10:52:33 // 112029
Én inkább javítanám, cserélném. Lehet elég lenne csak a kárpitot. Phon bontójában lehet hogy van megfelelő donor.
Nem tudom hogy milyen huzatod van, mert az oldaladról nem derül ki, de ha nem bürke akkor én élnék a lehetőséggel hogy kicseréljem komplett.
Nem tudom hogy milyen huzatod van, mert az oldaladról nem derül ki, de ha nem bürke akkor én élnék a lehetőséggel hogy kicseréljem komplett.
Shadin2018-09-30 10:50:13 // 112028
Gyönyörű :-)
Shadin2018-09-30 10:49:23 // 112027
Viszont érdekelnének a futómű értékeid, ha vannak...
Shadin2018-09-30 10:48:21 // 112026
Bakker ennek pont így kell kinéznie ;-) A (legalább) 20 mm-t ültetett Ti futómű hogy lehetne gyári magasságon? Lapos széles annak minden előnyével és hátrányával.
Motomi802018-09-30 10:38:37 // 112025
Úgy vettem a kocsit, hogy ki van égetve a gyári huzat. Azért nem cserélnék ülést.
Kazes☻2018-09-30 10:25:27 // 112024
Csak egy kicsit... néha...! 😈
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-30 10:17:20 // 112023
Piritu - 1.000.0002018-09-30 09:59:19 // 112022
Minek? Ráadásul ha nem spéci még a légzsák nyitásának is útban van.
Motomi802018-09-30 09:49:59 // 112021
Van valakinek pályája esetleg Alfás trikó üléshuzatra?
Motomi802018-09-30 05:29:34 // 112020
Mindig megvárom amíg feltól a tápszivattyú. De ha az ilyen akkor elnézem neki. :) Előtte egy Fiat jtd-m volt az könnyedebben indult.
Roadster2018-09-30 00:43:44 // 112019
Szerintem, nem tudom... Mert az un. nagy fékkel nem megy fel a 16-os? Miből látom, hogy milyen?
Kazes☻2018-09-29 22:41:48 // 112018
Mert ez még a törött rugós képe...! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-29 22:34:38 // 112017
Ez így gyári :-) A rugó is, a kerékméret is. Nekem bejön. Az meg pláne, hogy bent ülve mindemellett teljesen vállalható a komfort is. Lehet hogy a fotó van rossz szögből, de lehet az ízlésünk különbözik, egyelőre Te vagy az első akinek a Ti kivitel nem tetszik :-)
Liquid2018-09-29 20:57:25 // 112016
Milyen fék van az autódon?
Liquid2018-09-29 20:56:22 // 112015
sokan küzdünk ezzel a jelenséggel, próbáld úgy hogy gyújtás után várj 10-15 másodpercet, utána indítsd. Nem tudom mi az oka, de nekem így működik.
Roadster2018-09-29 20:32:51 // 112014
Sziasztok! Valaki használ 16-os kereket? Tapasztalat? Télit kellene vennem, csak még nem döntöttem mekkorát.
Csabi2018-09-29 20:26:35 // 112013
Új szíjjal nekem is jobban nyekergett, vagy azért mert jobban megfeszegették a felrakásnál, így túlságosan megnyúlt, vagy ezt tudja az adott szíj. Igazából én úgy oldottam meg hogy indítás után a nagyfogyasztókat nem kapcsoltam be rögtön. (szélvédőfűtés, klíma...) Így nem, vagy csak alig nyöszörgött.
RomeoOne2018-09-29 19:16:28 // 112012
Maga az ültetés nem tetszik így a képen. Nagyon rajta ül a keréken a kasztni. Mintha töröttek lennének a rugók. Talán peresebb gumival esztétikusabb lenne. Csak az meg nem lenne jó dolog műszaki szempontból
Motomi802018-09-29 18:27:07 // 112011
Tanácsokat szeretnék kérni. Szerintem többet teker az önindító indítózáskor mint kellene. Izzítás új. Gyertyák és relé is. Porlasztók hivatalos Bosch szervízben bevizsgálva. Hibátlanok. Önindító szerintem jól teker és a rail nyomás is felépül.
sty2018-09-29 18:20:53 // 112010
Sajnos nemrég generátort kellett cserélni a 2,4-en ehhez a klíma kompresszort is le kellett venni. Az összerakás után a be indításnál elkezdett nyekeregni az ékszíj ,nem nagyon foglalkoztam vele mert 3-4 másodperc után elhalhatott de most ahogy bejött a hideg már kn 1 percig nyekereg és hangosabban.. A szerelés előtt egyáltalán nem nyekerget,a javítás során rendesen meg lett minden takarítva 3 doboz fék tisztítóval,söt azóta tapadás növelővel is befújtam az ékszíjat. Most már kezd idegesíteni mi lesz később amikor tényleg hideg lesz,mitől lehet a nyekergés?
droberto2018-09-29 16:57:23 // 112009
Helyes.
Nem szereti az alacsony fordulatot, és ez indításkor és leálláskor is jelen van.
Nem szereti az alacsony fordulatot, és ez indításkor és leálláskor is jelen van.
Ricoe1562018-09-29 16:19:12 // 112008
Az nem csak leállításnál hallható? Kuplungot benyomom mikor indítom illetve mikor leállítom... :)
droberto2018-09-29 16:14:37 // 112007
A kérdésedre nagyon könnyen rá lehetne vágni, hogy kettöstömegű, de ilyet még az autó mellett állva is minimum könnyelműség lenne mondani. :)
Ricoe1562018-09-29 16:09:01 // 112006
Csöri nekem is ajánlotta a cseréjét...(vezérléssel csere volt éppen)
Nekem is lenne egy kérdésem. Indításnál mintha "ki akarna esni" a motor,érezhetően rázza a kocsit. Leállításnál ezt nem vettem észre... Sose volt még dízel autóm...ez ilyen?
Jelige: kezdő 159 tulaj :D
Nekem is lenne egy kérdésem. Indításnál mintha "ki akarna esni" a motor,érezhetően rázza a kocsit. Leállításnál ezt nem vettem észre... Sose volt még dízel autóm...ez ilyen?
Jelige: kezdő 159 tulaj :D
Jorjie2018-09-29 06:26:11 // 112005
Gratula a K-hoz :-)
Motomi802018-09-29 06:14:42 // 112004
Nekem is új állta a helyét.
Csabi2018-09-28 23:03:54 // 112003
Volt hozzá szerencsém nekem is anno. Hívhattam a trélert. Ezért, a mostani autómnál az első szerviznél megtörtént a cseréje...
Giuntini2018-09-28 23:01:40 // 112002
Jó, mert gumiágyban van...
Csabi2018-09-28 22:57:32 // 112001
Jaj, honnan vetted ezt a kertőstömegű szíjtárcsát? :D Főtengely szíjtárcsa a neve.
Giuntini2018-09-28 22:51:23 // 112000
Megoldódott a probléma! Az ékszíjtárcsa kicserélve. Ma reggel még alig tudtam tekerni a kormányt, délben a kezemben volt az új kettőstömegű ékszíjtárcsa délután 2-re már rajta volt. Így tudtam tesztelni az új MAP szenzort a pályán:
1, Nincs hullámzás és megtorpanás
2, a turbónyomás 150 környékén állandó, 1 bar környékén,
3, Egyenletesen épül fel a nyomás
4, Érezhetően jobban reagál minden gázadásra,
5, A fogyasztás alacsonyabb. Eddig 140-150 között átlagban 8,5 környékén fogyasztott, most sík úton, ugyanennél a tempónál 7,8-at ír ki. Láthatóan lassabban fogy a nyál a tankból.
Szóval bátran cseréljen mindenki MAP szenzort, aki megtorpanást, teljesítmény hullámzást, turbónyomás eltérést tapasztal. teljesen máshogy megy az autó, teljesen lineáris a gyorsulás, és a fogyasztásban is mutatkozik különbség.
1, Nincs hullámzás és megtorpanás
2, a turbónyomás 150 környékén állandó, 1 bar környékén,
3, Egyenletesen épül fel a nyomás
4, Érezhetően jobban reagál minden gázadásra,
5, A fogyasztás alacsonyabb. Eddig 140-150 között átlagban 8,5 környékén fogyasztott, most sík úton, ugyanennél a tempónál 7,8-at ír ki. Láthatóan lassabban fogy a nyál a tankból.
Szóval bátran cseréljen mindenki MAP szenzort, aki megtorpanást, teljesítmény hullámzást, turbónyomás eltérést tapasztal. teljesen máshogy megy az autó, teljesen lineáris a gyorsulás, és a fogyasztásban is mutatkozik különbség.
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-28 20:57:45 // 111999
És még mit nem tud a bömös... pl így kinézni :-)
Az anti 'premium gap' autó. Mégis nagyon működik ez a forma.
Ma épp Giugaro mester egy korábbi műve, a DeTomaso
Mangusta ugrott be róla, ahogy a parkolóban várakozva
nézegettem :-) Oké, távoli hasonlóság, de valahol látszik,
hogy a kéz ami rajzolta ugyanaz.
Az anti 'premium gap' autó. Mégis nagyon működik ez a forma.
Ma épp Giugaro mester egy korábbi műve, a DeTomaso
Mangusta ugrott be róla, ahogy a parkolóban várakozva
nézegettem :-) Oké, távoli hasonlóság, de valahol látszik,
hogy a kéz ami rajzolta ugyanaz.
Haddel2018-09-28 20:30:23 // 111998
psychoati2018-09-28 16:01:01 // 111997
Csak a projektort.
yani🍀2018-09-28 14:30:26 // 111996
A 159-ben azért nincs ilyen, mert midegy, hogy egyenesen megy vagy kanyarodik. :-) Ezt a bömös nem tudja.
Shadin2018-09-28 13:56:28 // 111995
Már tudom miért vezetnek a BMW-sek ilyen buzin :-)
"A fékezős sebességtartó ugyanakkor ügyes: tempomattal utazgatva beesel egy kanyarba a kelleténél csöppet gyorsabban, a számítógép soknak ítéli a tempót, s lecsíp belőle, majd visszagyorsít, ha egyenesbe jöttél."
"A fékezős sebességtartó ugyanakkor ügyes: tempomattal utazgatva beesel egy kanyarba a kelleténél csöppet gyorsabban, a számítógép soknak ítéli a tempót, s lecsíp belőle, majd visszagyorsít, ha egyenesbe jöttél."
Tocke2018-09-28 13:53:10 // 111994
Köszi szépen. Hát elég gyengének tűnik. Azt gondoltam, hogy legalább a h7 és a xenon közé be lehet sorolni. A projectort külön cserélted, vagy komplett lámpacsere volt?
psychoati2018-09-28 12:06:54 // 111992
Próbáltam, még a lámpa burkolatát is felpolíroztam, hogy egyáltalán ne legyen matt. Nem sokat ért. Ha a foncsor tönkrement akkor mindegy hogy mit teszel bele. NightEye 6500K 9000lm ledet tettem bele de nem lett elegendő fényerő így sem. Ráadásul a lámpa hátsó zárófedelét is át kellett hozzá alakítani. Aztán projektort cseréltem, így már nem életveszélyes az éjszakai közlekedés. A képen látszik a különbség (a bal oldali a led :-) ).
Giuntini2018-09-28 12:03:08 // 111991