Fórum >> Típusok >> 159

VKG699!!! (4x156+75)2020-07-17 14:00:21 // 122378
Bocs, nem lenyomott, hanem "megkúpolt", az a divat, legalábbis sturczanti aszonta ;)
leopop32020-07-17 14:00:09 // 122377
A kanyarnál mikor említette RomeoOne ezért nem tudtam én sem eldönteni melyikre szavazzak mert elég sok autóban ülve is feltűnt hogy a 159/Brera futóműve nagyon durván egyben van :)
VKG699!!! (4x156+75)2020-07-17 13:59:26 // 122376
Nagyon jó videó, tisztán látszik rajta pl az, hogy egy 250 lovas elsőkerekes autóval miért nem 6000-ről rajtolunk kikapcsolt VDC-vel :DDDD
Ezt a sofőrt valszleg egy izmosabb egyhattéessel le lehet gyorsulni az első 50 méteren. Az egy másik kérdés, hogy mire vége a videjónak, a gta utoléri még így is a valaha volt leggyorsabb alfát, de ezt látványosan ne vegyük észre ;)
leopop32020-07-17 13:57:50 // 122375
Az a lényege hogy megfeleljen nekem majd és az elképzeléseimnek 😉
Giuntini2020-07-17 13:57:05 // 122373
Erre én nem tennék pénzt! Egyszerűen azért mert a 150/Brera jobb futóművel rendelkezik. Elképzelhető hogy egy Kakucsringen jobbat megy az 56 GTA, de normál helyzetben kizárt.
VKG699!!! (4x156+75)2020-07-17 13:56:08 // 122372
Attól, hogy óbégatsz, nem lesz gyorsabb a bréra :)

Értem, szóval pimp my ride. Vili :))) Azt ugye vágod, hogy a valóságban nem úgy megy ahogy a tvben, igaz? :)

Szóval pl attól, hogy nagyon kiabálsz, nem lesz jobb, ha már tv és járműépítés. Álá vesztkószt csopper... :)

Csináljad, aztán várjuk a sztorikat a lenyomott repülőkről, föld-föld rakétákról, meg hangrobbanásokról :)
leopop32020-07-17 13:50:56 // 122371
Mire szeretnél ezzel utalni?
leopop32020-07-17 13:50:31 // 122370
Ja hát azt gondoltam hogy lesz benne szopás rendesen :DD
De azért remélem nem annyi mint amennyi egy turbó dízelnél lehet.
Mindenképpen szeretném dokumentálni rendesen videókkal és képekkel is :)
Már csak azt kéne kitatálni hogy a mostani motorral vagy egy új motorral lenne érdemes.
RomeoOne2020-07-17 13:45:49 // 122369
Azért lett említve mert azt a tanulságot kell levonnod ebből, hogy legalább ekkora szopás lesz :D
De úttörő leszel a projekttel, majd dokumentáld alaposan :D
hpeti912020-07-17 13:45:46 // 122368
A sebességváltóban majdnem minden funkcionális felületnek IT6-IT7 pontossága van, azaz köszörülés a befejező megmunkálása: futófogazatok profilja, fogaskerekek furata, homlokfelületei (itt keményesztergálás is előfordul mint befejező művelet, de az is tudja a fenti pontosságot, Rz2 érdességet), tengelyek palást és homlok felületei szintén köszörültek. Egyedül a kapcsolófogazatok (szinkronok) nem köszörültek (lefejtőmarás vagy fogvésés+betétedzés), de azok csak a kapcsolás alatt végeznek relatív elmozdulást egymáshoz képest.
carver2020-07-17 13:42:47 // 122367
Sziasztok, üdv a 159-esnek aki kedden a Római fürdőhöz vezető túra parkolójában állt a Bakonyban :D
leopop32020-07-17 13:40:53 // 122366
Csak mert úgy nagy segítség lett volna nekem.
leopop32020-07-17 13:40:07 // 122365
Köszi.
Most látom ő 2.4 et tuningolt azt hittem azért mondjátok mert 2.2-t vagy 3.2-t tuningolt.
leopop32020-07-17 13:37:08 // 122364
Igen tudom hogy a Q4 miatt is van ez és azt is hogy a 0-100 as sprintje emiatt a Stelvio Q nak jobb mint a Giulia Q nak. Bár azt nem tudom utána hogy mennek.
Én a videón azt láttam hogy a végén sem tudta behozni a 156.
A kanyar egy jó kérdés ott nem tudom melyikre fogadjak.
RomeoOne2020-07-17 13:35:51 // 122363
Találtam egy ilyet, bár nem tudom az adatokat honnan veszi: link
RomeoOne2020-07-17 13:30:59 // 122362
Az egy Q4 Brera. A Stelvio Q is legyorsulja rövidtávon a Giulia Q-t, mert jobban meg tud kapaszkodni a 4 kerékkel. De úgyis azt mondtad, hogy 100 felett kezdődik az élet. 0-200-on már nem biztos, hogy a Brera jönn ki jobban. Ha meg kanyarodni is kell, akkor a könyebb 156 GTA-ra tenném a pénzt.
leopop32020-07-17 13:09:27 // 122360
Értem a helyzetet :DD
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-17 13:06:09 // 122359
olyanom nem volt sokáig :DDD
leopop32020-07-17 13:04:37 // 122358
És a gyári 2.4 től? :)
leopop32020-07-17 13:04:01 // 122357
Köszönöm szépen! 😁🍀
Nyilván nem egy jó helyzet ez mert minden nap így is átfut a fejemben meg a szüleimében is hogy egy új motor most akciós áron van nem kéne-e venni belőle egyet a biztonság kedvéért.
És akkor gyakorlatilag van egy új 0km-s Brerám.
yani🍀2020-07-17 12:54:25 // 122356
Hát, őszintén kívánom, hogy így legyen!
Én mondjuk nem hiszek ebben. A motor nem egy váltó, ahol fogaskerek hajtják egymást. Azok megmunkálási minősége messze van köszörült felületekétől. A motorban pedig minden felület ilyen, ráadásul ha jól működik, akkor ugye még olajfilm is van a súrlódó felületek között. Én ezt a motort főleg nem húznám, örülnék, hogy működik és reménykednék, hogy ez az állapot jó sokáig tartson! Koromból fakadóan a csodákban már nem hiszek.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-17 12:51:59 // 122355
nekem volt hát, a húzott 2,4-től nem tudott elmenni :)))
leopop32020-07-17 12:41:37 // 122353
*lerakódásokat
leopop32020-07-17 12:41:11 // 122352
Hát elvileg ugye ilyen letakódásokat mosott ki.
Minden motornak van egy adott kopása ezek ugye le vannak ragadva. Na ezt mosta ki a mosóolaj.
Nem tudni honnan van és azt sem láttunk honnan hiányzik.
Sűrűn cserélünk olajat most egy darabig higy kimossuk a rendszert.
leopop32020-07-17 12:38:05 // 122351
Nem volt szerencsém a 3.2-vel még
yani🍀2020-07-17 12:32:28 // 122350
Lehet, hogy én vagyok tudatlan, de nem értem.
Az tiszta, hogy a mosó olaj, főleg, hogy jártál is vele, nem olyan kenőképességű, mint a belevaló olaj. Én azt nem értem, hogy honnan vannak a fém részecskék és, hogy ez nem hiányzik sehonnan? Vagyis inkább úgy kérdezem, hogy mi kopott el?
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-17 12:32:26 // 122349
nah jah ez a helyes megfogalmazás alapból erőset kell venni és akkor nincs szopóroller :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-17 12:30:15 // 122348
meg azért spórolj egy másik váltóra is ez a 3.2 nem az a 3.2... ezt minden Alfás tudja :P
leopop32020-07-17 12:26:23 // 122347
Ki ez a Tomi eléggé érdekel :)
Illetve mit kell róla tudni?
Igazad van csak en túlzásnak tartom a Stage 3 illetve 4-et.
Liquid2020-07-17 12:13:39 // 122346
Utólag turbosítani/kompresszorosítani egy szívómotort sokkal nagyobb belenyúlást igényel, mint kihozni némi extra lóerőt egy már eleve megfújt motorból.
Ezt majd látni fogod te is :) Illetve mindig lesz egy gyenge láncszem...
Tomi az aki ezeket végigjárta vagy inkább fégigszopta :)
Mindig volt valami ami nem volt kerek és hiába volt nagyon erős, mégis tudtam vele versenyezni. Persze amikor összeállt, akkor nyilván elment.
Aztán megtért és vett egy alapból kellően erős gépet :)
leopop32020-07-17 12:05:58 // 122345
De annak mindig hajszárító hangja lesz :D
Ami egyáltan nem illik az autóhoz.
Illetve Stage 3 vagy 4 kell hozzá legalább a 3.2 nél meg elég egy kompresszor 0.65 bar nyomással.
Azért remélem érzed hogy egyiket szarrá kell húzni azaz az 1.8 Tbi-t míg elég egy kompresszor kis nyomással a 3.2 re és ott még hang is lesz élég jó :)
leopop32020-07-17 12:02:36 // 122344
Fém reszelék volt az olajban a mosóolaj miatt
leopop32020-07-17 12:01:48 // 122343
Úgy néz ki igen de ezt már irtam :)
yani🍀2020-07-17 11:55:10 // 122342
És mi volt egyáltalán a baja?
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-17 11:54:18 // 122341
jah 1.8TBi-t meg 400-zal :DDD
tirex2020-07-17 11:51:45 // 122340
Hogy van a motorja a brerának? Minden fajin?
leopop32020-07-17 11:44:19 // 122339
Egy ilyenben de szívesen ülnék :)
Giuntini2020-07-17 11:33:43 // 122338
Csináltak 3,2 V6 Kompressort 350 lóval.:)
leopop32020-07-17 11:20:46 // 122337
Teljesen igazad van egy pillanatig sem mondom hogy nem :)
Tudom mennyi mindent kell majd átalakítani ez ezzel jár :)
Amióta megvettem mindig szépen lassan valamit csinálok rajta egyszer csak készen lesz. A legnagyobb baj hogy mindig az idő hogy legyen rá :)
leopop32020-07-17 11:16:26 // 122336
3 videót találtok majd Google Drive-on az elsőt javaslom de persze mindegyiket megnézhetitek :)
Szeritnem így már érthető hogy miért nem lesz soha ilyen hangja egy Tbi-nek :)
leopop32020-07-17 11:13:47 // 122335
Azt én is hallottam még az is semmi extra hidd el. Ha a feketéről beszélsz egy sima 70 ezres Ulter sport dob van rajta azt csá.
Csak hogy ha már ennyire jövök hogy milyen jó hangja van az enyémnek akkor itt egy kis bizonyíték :)
Olasz kézzel készült autóra hangolt nyílt rendszer: 2.2 JTS Leo Brera hang :)
yani🍀2020-07-17 11:09:30 // 122334
Itt a többség kicsit más korosztályba tartozik, mint Te. Talán ebből fakad, hogy mi már inkább azt szeretjük, ha valami jól és tartósan működik. Mi is voltunk fiatalok és mi is építgettünk tuningoltunk járműveket és mi már megjöttünk abból, hogy az ilyen járművek nem sokáig bírják. Tudod egy dolog húzni a motor, de akkor a kuplung fog megcsúszni, ha marad gyári. Persze van kevláros, erősített, de a váltó és a difi is arra a teljesítményre van méretezve, amit a tervezésnél jó néhány ember kiszámolt.
Gondolhatod, hogy Te okosabb, jobban felkészültebb vagy náluk. Mi is azt hittük anno.
A különbség a tapasztalásban van. Majd rá jössz Te is és inkább arra törekedsz majd idővel, hogy a gyári állapot közelében tartsd a szeretett járművet!
Addig is Erhardot tudom neked idézni: " Sok sikert hozzá!"
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-17 11:09:19 // 122333
hallottam egy pécsi srácét semmivel sem különb ellenben a TBi megy :DDD
leopop32020-07-17 11:02:31 // 122332
Hallottam és láttam is élőben pont olyan siralmas hangja van mint ebben a videóban.
Te szerintem nem hallottad az enyém olyan mély morgos hangja van hogy az hiszed egy régi V6 :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-17 10:59:29 // 122331
akkor még nem hallottad Ragazzon rendszerrel cefet hangja van....Tessék Brera is 1.8 is, Ragazzon is :DDD élőben sokkal jobb nálam volt ilyen a Novitec még jobb :P
klikk
leopop32020-07-17 10:55:49 // 122330
Igen nagy kár hogy kihagyták a 159/Brera GTA-t na az elég ütős lett volna :)
Így az az opció maradt meg ha valaki elég perverz csinál magának valami hasonlót :)
Giuntini2020-07-17 10:53:06 // 122329
Ezt is meg kell érteni! A 159 új dimenziókba helyezte az Alfát biztonság terén. Kategóriájának legmerevebb karosszériákát alkották meg, minden eddiginél jobb futóművel! Nincs csavarodás, ezért a valódi kanyarsebességet nem is lehet érezni. A 147-el tudom összehasonlítani, a TS motor szólt rendesen, a futómű a kaaztni mókázott, de tudom, hogy közel sem mentem olyan sebességgel, amit a 159 megengedett.
A 156-nak ugyanez a futóműve, mint a 147-é!
Sajnos a 159 félbevágott project! Ha elkészült volna a V8 GTA 450 lóval....
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak