És érdemes újat venni, vagy pucolás? Én ezeket találtam, de szerintem csak a csillió Ft-os lehet gyári. :D
Olcsó:
https://www.ebay.com/itm/324406465112?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20160908105057%26meid%3De2e7af5b7a4f4eafadbc87ef9b8cb710%26pid%3D100675%26rk%3D1%26rkt%3D14%26sd%3D293269551925%26itm%3D324406465112%26pmt%3D1%26noa%3D1%26pg%3D2380057%26brand%3DUnbranded&_trksid=p2380057.c100675.m4236&_trkparms=pageci%3Ad49198a5-f5b1-11eb-8a7e-6643276eacdb%7Cparentrq%3A14e2202b17b0a4b712f5cb6affdaf3f0%7Ciid%3A1
Drága:
https://www.ebay.com/itm/253637168139?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20160908105057%26meid%3De2e7af5b7a4f4eafadbc87ef9b8cb710%26pid%3D100675%26rk%3D2%26rkt%3D14%26sd%3D293269551925%26itm%3D253637168139%26pmt%3D0%26noa%3D1%26pg%3D2380057%26brand%3DAlfa+Romeo&_trksid=p2380057.c100675.m4236&_trkparms=pageci%3Ad49198a5-f5b1-11eb-8a7e-6643276eacdb%7Cparentrq%3A14e2202b17b0a4b712f5cb6affdaf3f0%7Ciid%3A1
Lehet más szögből van a kép, de szerintem nem ugyanolyan.
Mi van a lapátokkal 2.0-ban? Van ezzel tapasztalata valakinek? Ez is hajlamos széthullani? Érdemes leakasztani és nyitva hagyni?
Vagy, ha már le van szedve, akkor kibelezni belőle?
Smith2021-08-05 08:02:36 // 124555
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-03 16:10:37 // 124554
Magnetti a gyári ott nincs különbség
Smith2021-08-03 15:36:57 // 124553
A kérdés teljesen jogos, bennem is felmerült, de az biztos, hogy most olyan mint előtte volt. Vagy valamit még szarul raktak össze :)
Azért olcsóbb amiért az EGR fedél is olcsóbb volt, ha Opeltől rendelted nekem.
Azért olcsóbb amiért az EGR fedél is olcsóbb volt, ha Opeltől rendelted nekem.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-03 14:17:15 // 124552
ha nem volt tunyaság turbófelújítás előtt akkor mi köze van bárminek is utána? :)
szívósor pucolás elég nagy meló 1 napos kb... miért olcsóbb opelhez, mindegyikhez ugyan az kell...
szívósor pucolás elég nagy meló 1 napos kb... miért olcsóbb opelhez, mindegyikhez ugyan az kell...
Smith2021-08-03 13:22:29 // 124551
Írtam, hogy volt az a kis tunyaság az autóban (nagyon lusta volt), turbó felújítás után.
Beszéltem a turbóssal, természetesen megnézi, de nyilván ahhoz megint kellene venni, de az elmondottak alapján erősen kételkedik benne, hogy turbóval lenne baj.
Visszavittem a szervizbe, ahol azt mondták, mielőtt levennék megint a turbót, hadd foglalkozzanak vele kicsit, hadd nézzék át újra amit csak lehet. Felőlem, homeoffice-hoz úgyse kell autó... :(
Szóval 4 nap múlva hívtak, hogy szerintük okés lett, de előtte nem mentek az autóval, ezért menjek kipróbálni. Mentem, és most jó lett, legalábbis olyan mint turbócsere előtt volt.
Volt egy repedés szívó oldalon
Pillangószelep tisztítás (ez vajon melyik és hol lehet)
EGR tisztítás
MAP szenzor tisztítás
Előtte:
Turbó felújítás
Wastegate szelep
Turbo nyomás szabályzó
Mérés és fürgeség alapján is oké lett, amennyire előtte az volt, mostani mérés szerint azért még lehet benne tartalék, mert az elvárt turbónyomás még mindig elmarad a kívánttól. Egy szívósor pucolás szerintem meghozná a még hiányzó lovalakat, és akkor ezen felbuzdulva meglátogatnám Mankyt egy minimális optimalizációra, főleg gázpedál reakció ügyében.
A szívósor takarítással kapcsolatban, érdemes még ott valamit csinálni?
Lapátokat kiakasztani?
Láttam, hogy Insigniához is talán ugyanez a szívósor való? De sokkal olcsóbb, érdemes azt venni?
Nehéz levenni? Van valami komoly buktató?
Beszéltem a turbóssal, természetesen megnézi, de nyilván ahhoz megint kellene venni, de az elmondottak alapján erősen kételkedik benne, hogy turbóval lenne baj.
Visszavittem a szervizbe, ahol azt mondták, mielőtt levennék megint a turbót, hadd foglalkozzanak vele kicsit, hadd nézzék át újra amit csak lehet. Felőlem, homeoffice-hoz úgyse kell autó... :(
Szóval 4 nap múlva hívtak, hogy szerintük okés lett, de előtte nem mentek az autóval, ezért menjek kipróbálni. Mentem, és most jó lett, legalábbis olyan mint turbócsere előtt volt.
Volt egy repedés szívó oldalon
Pillangószelep tisztítás (ez vajon melyik és hol lehet)
EGR tisztítás
MAP szenzor tisztítás
Előtte:
Turbó felújítás
Wastegate szelep
Turbo nyomás szabályzó
Mérés és fürgeség alapján is oké lett, amennyire előtte az volt, mostani mérés szerint azért még lehet benne tartalék, mert az elvárt turbónyomás még mindig elmarad a kívánttól. Egy szívósor pucolás szerintem meghozná a még hiányzó lovalakat, és akkor ezen felbuzdulva meglátogatnám Mankyt egy minimális optimalizációra, főleg gázpedál reakció ügyében.
A szívósor takarítással kapcsolatban, érdemes még ott valamit csinálni?
Lapátokat kiakasztani?
Láttam, hogy Insigniához is talán ugyanez a szívósor való? De sokkal olcsóbb, érdemes azt venni?
Nehéz levenni? Van valami komoly buktató?
Smith2021-08-03 13:22:27 // 124550
Írtam, hogy volt az a kis tunyaság az autóban (nagyon lusta volt), turbó felújítás után.
Beszéltem a turbóssal, természetesen megnézi, de nyilván ahhoz megint kellene venni, de az elmondottak alapján erősen kételkedik benne, hogy turbóval lenne baj.
Visszavittem a szervizbe, ahol azt mondták, mielőtt levennék megint a turbót, hadd foglalkozzanak vele kicsit, hadd nézzék át újra amit csak lehet. Felőlem, homeoffice-hoz úgyse kell autó... :(
Szóval 4 nap múlva hívtak, hogy szerintük okés lett, de előtte nem mentek az autóval, ezért menjek kipróbálni. Mentem, és most jó lett, legalábbis olyan mint turbócsere előtt volt.
Volt egy repedés szívó oldalon
Pillangószelep tisztítás (ez vajon melyik és hol lehet)
EGR tisztítás
MAP szenzor tisztítás
Előtte:
Turbó felújítás
Wastegate szelep
Turbo nyomás szabályzó
Mérés és fürgeség alapján is oké lett, amennyire előtte az volt, mostani mérés szerint azért még lehet benne tartalék, mert az elvárt turbónyomás még mindig elmarad a kívánttól. Egy szívósor pucolás szerintem meghozná a még hiányzó lovalakat, és akkor ezen felbuzdulva meglátogatnám Mankyt egy minimális optimalizációra, főleg gázpedál reakció ügyében.
A szívósor takarítással kapcsolatban, érdemes még ott valamit csinálni?
Lapátokat kiakasztani?
Láttam, hogy Insigniához is talán ugyanez a szívósor való? De sokkal olcsóbb, érdemes azt venni?
Nehéz levenni? Van valami komoly buktató?
Beszéltem a turbóssal, természetesen megnézi, de nyilván ahhoz megint kellene venni, de az elmondottak alapján erősen kételkedik benne, hogy turbóval lenne baj.
Visszavittem a szervizbe, ahol azt mondták, mielőtt levennék megint a turbót, hadd foglalkozzanak vele kicsit, hadd nézzék át újra amit csak lehet. Felőlem, homeoffice-hoz úgyse kell autó... :(
Szóval 4 nap múlva hívtak, hogy szerintük okés lett, de előtte nem mentek az autóval, ezért menjek kipróbálni. Mentem, és most jó lett, legalábbis olyan mint turbócsere előtt volt.
Volt egy repedés szívó oldalon
Pillangószelep tisztítás (ez vajon melyik és hol lehet)
EGR tisztítás
MAP szenzor tisztítás
Előtte:
Turbó felújítás
Wastegate szelep
Turbo nyomás szabályzó
Mérés és fürgeség alapján is oké lett, amennyire előtte az volt, mostani mérés szerint azért még lehet benne tartalék, mert az elvárt turbónyomás még mindig elmarad a kívánttól. Egy szívósor pucolás szerintem meghozná a még hiányzó lovalakat, és akkor ezen felbuzdulva meglátogatnám Mankyt egy minimális optimalizációra, főleg gázpedál reakció ügyében.
A szívósor takarítással kapcsolatban, érdemes még ott valamit csinálni?
Lapátokat kiakasztani?
Láttam, hogy Insigniához is talán ugyanez a szívósor való? De sokkal olcsóbb, érdemes azt venni?
Nehéz levenni? Van valami komoly buktató?
leopop32021-08-03 11:45:09 // 124548
Annie ellenére sem még ha fizetnének sem kellene :DD
leopop32021-08-03 11:43:46 // 124547
Ezzel én is így vagyok nem véletlen teljesen gyári beltere van az enyémnek. Ahogy a kepen is láttad. De mivel a saját autója így nyílván azt csinál vele amit akar. Nekem sem tetszik de lenézni sem szeretném másét.
forrasr2021-08-03 10:58:06 // 124546
Igen tisztában vagyok vele, hogy a tiéd bigblokkos 2,2jts nem jtd, csak csípi a szemem az ilyen homasitás komponens egy ilyen szép autóban, de persze ez csak a szubjektív véleményem, legyen vele/benne öröme, ez legalább belül van és nem esztétikai környezetszennyezés :D
Kazes☻2021-08-02 18:09:28 // 124545
Hagyjuk a hanyatló nyugat ópiumának! ;)
:D
:D
Liquid2021-08-02 17:52:06 // 124544
szerintem is hagyjuk meg a béjemvéseknek
Piritu - 1.000.0002021-08-02 17:35:55 // 124543
Szerintem meg ez az angyalszem nagyon nem való Alfára.
leopop32021-08-02 13:05:57 // 124542
Ott elég szépen ment
leopop32021-08-02 12:49:06 // 124540
Igen szerintem is jobban állt az Angel-eyes a 159/Brerának mint a bömösnek :D
RomeoOne2021-08-02 12:40:57 // 124539
Hopp, ez nemide
RomeoOne2021-08-02 12:40:36 // 124538
A Giulia Q árát megemelték 950 ezerrel? Nem látok új árlistát, de a konfigurátorban már az előzőhez képest egy ennyivel magasabb alapár szerepel. Ami fura, mert pont a konfigurátor szokta késve követni az aktuális árakat...
RomeoOne2021-08-02 11:49:41 // 124537
Mondjuk, sztem elég jól néz ki. Kicsit BMW-től csórt ötlet, de hát az Angel-eye is az volt, aztán sokkal jobban állt a 159/Brerának, mnit a bömbiknek :DDD
leopop32021-08-02 11:44:22 // 124536
Azt küldted a múltkor ugye?
Liquid2021-08-02 11:43:45 // 124535
Shadin tudna mesélni, hogy mit mutat a Manky-féle 2.0 :)
Jól ment az övé, versenyeztünk is párszor :)
Jól ment az övé, versenyeztünk is párszor :)
leopop32021-08-02 11:14:13 // 124534
leopop32021-08-02 11:11:12 // 124532
Hiába vagy ilyen cinikus ahogy említettem nem az én autó hanem egy barátomé:)))))
forrasr2021-08-02 10:43:31 // 124531
A világító váltógomb is aktív komponens a teljesítmény növelésében? vagy az csak optika? :)
leopop32021-08-02 10:17:42 // 124529
Igen én is erre gondoltam, hogy szerintem azért nem érte meg mert a csúcsteljesítmény nem növekedett lényegesen.
Manky féle remap szerintem ezért éri meg jobban.
Illetve ismerem igen a 2.0 karakterét nagyom jó barátom Brerájában ez van és ő is ezért íratta meg mankyval 200 ló lett 450 nm nyomatékkal.
Manky féle remap szerintem ezért éri meg jobban.
Illetve ismerem igen a 2.0 karakterét nagyom jó barátom Brerájában ez van és ő is ezért íratta meg mankyval 200 ló lett 450 nm nyomatékkal.
leopop32021-08-02 10:10:39 // 124528
Igen bízom benne, bár tegnap már nem is volt akkora meleg mikor elővettem a kocsi így elég halkan is lehetett csak hallani a hangot a szervótól.
Érdekes ez :)
Érdekes ez :)
leopop32021-08-02 10:08:25 // 124527
Szerintem is többet ér sokkal egy remap. Ár érték arányban biztos mankyt ismerve meg tuti ;)
Piritu - 1.000.0002021-08-01 17:35:50 // 124526
"van akinek szempont a könnyű visszaalakíthatóság" - céges autónál nem utolsó szempont :-)
Piritu - 1.000.0002021-08-01 17:34:57 // 124525
Mint írtam 3 emberrel jobb gyorsulást mértem mint előtte egyedül, ami simán lehet a korábban megjövő nyomaték eredménye. User szempontból mindegy miért. Ami fura volt - és ezt a mérés is mutatta azzal hogy nem nőtt a csúcsteljesítmény - hogy alap esetben 3500 körül rátesz még egy lapáttal a motor, boxal ez elmaradt.
Amit viszont nem mutat a diagram, hogy eltűnt a turbólyuk. Normál esetben a 2.0 másodpercekben mérhető turbólyukat produkál a 159-ben. (A Giuliettában már nem, mert más a gyári karakterisztikája a pedálnak.)
Amit viszont nem mutat a diagram, hogy eltűnt a turbólyuk. Normál esetben a 2.0 másodpercekben mérhető turbólyukat produkál a 159-ben. (A Giuliettában már nem, mert más a gyári karakterisztikája a pedálnak.)
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-01 13:26:43 // 124524
Reméljük segit! :-)
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-01 13:26:27 // 124523
Értelme épp lehet, mert könnyebben vezethető az autó, és van akinek szempont a könnyű visszaalakíthatóság. Ár értékben szerintem nem éri meg, és műszakilag is korrektebb megoldás a program módosítás,ha olyan csinálja aki érti is amit csinál :-)
leopop32021-08-01 11:25:53 // 124522
Megnéztem most hidegen és maxon volt a szervoolaj szint.
Viszont nem volt túl jó szaga vagy illata, megpróbálok egy szervoolaj cserét plusz adalékot amit írtál.
Viszont nem volt túl jó szaga vagy illata, megpróbálok egy szervoolaj cserét plusz adalékot amit írtál.
leopop32021-08-01 11:23:30 // 124521
Pedig igazolja a mostani mérés számokkal és diagrammal hogy semmi értelme tulajdonképpen azon kívül hogy hamarabb jön meg a nyomaték.
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-31 15:01:48 // 124520
Simán lehet alsó tartományban jobb. Nagyobb is a csúcsnyomaték, lehet hogy tovább is tartja picit. A 2.4 is jobban ment a box-szal mint nélküle, de csak annyira jó, mint egy tipikus hozzá nem értő által elcsalt 'duration' -os chip tuning.
Giuntini2021-07-31 14:39:23 // 124519
Én anmo vezettem Csabi autóját a KUL-on, nekem is ez volt a benyomásom, gázreakció nagyon jó volt, nagyon hirtelen jött meg a teljesítmény, ezzel együtt a nyomaték is. Nagyon progresszíven vette a teljesítményt, de tényleg csak közép fordulat tartományig.
Piritu - 1.000.0002021-07-31 14:16:08 // 124518
Anno a VTT-n belepróbáltam a Novitec-et a 2.0-mba. Nem tűnt félmegoldásnak, eltűnt a dieseles kerregés, megjött a gázreakció és három emberrel is jobban ment mint előtte eggyel.
A mostani gazdájánál is benne van egy. Talán nem véletlenül :-)
A mostani gazdájánál is benne van egy. Talán nem véletlenül :-)
Roll19832021-07-31 14:14:14 // 124517
Mondjuk igazad van, ha nagyon szar lenne, akkor box nélkül se hozta volna a gyárit. De akkor a Novitec elmehet a fenébe, én többet vártam tőlük.
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-31 12:23:33 // 124516
A gyárit kb. hozta box nélkül, úgyhogy nagy csodát nem várnék egy szívócső takarítástól. A box egy félmegoldás, a remap pedig a jó megoldás :-) Én anno a 2.4-ből egyenesen a kukába dobtam a boxot. XD
Roll19832021-07-31 10:48:21 // 124515
Kíváncsi lennék egy szívócsatorna takarítás után mit mutatna box-szal, mert így elég siralmas volt.
leopop32021-07-30 19:56:02 // 124514
Még csak melegen néztem, ha hazaértem megnézem hidegen is.
Pont City óta nem mentem vele csak a mosóig azóta garázsban pihen 😁
Pont City óta nem mentem vele csak a mosóig azóta garázsban pihen 😁
RomeoOne2021-07-30 19:50:50 // 124513
Csabi régi autója :)
Piritu - 1.000.0002021-07-30 19:40:19 // 124512
Totalcar Erőmérő: Alfa Romeo 159 Ti JTDm 2012
boxal és anélkül
boxal és anélkül
RomeoOne2021-07-30 13:17:27 // 124511
Nem lehet, hogy alacsony az olajszint?
leopop32021-07-30 12:38:50 // 124510
Ja értem. Nálam szivárgás nincs hang viszont igen.
Giuntini2021-07-30 12:38:04 // 124509
Nem a szervónak van baja, hanem a csőből szivárog az olaj.
leopop32021-07-30 12:38:01 // 124508
Köszi a tippet, ránézek a szervo szintre amúgy melegen néztem akkor maxon volt. De most ránézek akkor hidegen tulajdonképpen így a mérvadó csak. Illetve beszerzem a LubeGuard-ot.
Köszi mégegyszer! ;)
Egy dologot nem értek. Faceliftes 2008/10. havi Bella mégis piros szervo olaj van benne. Nem zöld kéne benne legyen? Neked melyik volt benne?
Illetve a hang az milyen volt nálad?
Köszi mégegyszer! ;)
Egy dologot nem értek. Faceliftes 2008/10. havi Bella mégis piros szervo olaj van benne. Nem zöld kéne benne legyen? Neked melyik volt benne?
Illetve a hang az milyen volt nálad?
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-30 11:00:46 // 124507
Nekem amikor megvettem az autót minden hidegindításkor fura hangot adott a szervó. Nem volt max-on. Feltöltöttem a hiányt, megfűzereztem LubeGuard-al és sosem hallottam többé a hangot.
Piritu - 1.000.0002021-07-30 10:35:54 // 124506
Anno én is kaptam levelet a sógoréktól, az jogos volt de azon se volt autótípus, csak a rendszám.