SD2023-02-03 11:24:14 // 29094
Ja igen N-ben emelkedőn manuálba teszem:D:D:D
RomeoOne2023-02-03 11:12:59 // 29093
Majd nyáron jó lesz. Ez nem téli autó, ilyenkor garázsban a helye ;) :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-03 11:10:23 // 29092
Nekem meg egy olyan, hogy az N a hazárdjáték a főtengelycsapágyakkal a fecelift utániaknál. Satufékre meg satufékez, nincs trükk :-)
SD2023-02-03 11:08:26 // 29091
Hát nekem mint a kacsa farka:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-03 11:07:36 // 29090
Nekem nem csálé, tökéletesen illeszkedik.
SD2023-02-03 11:07:05 // 29089
de ez még olyan 500km-es korában:)
SD2023-02-03 11:04:59 // 29088
Nekem eddig összesen egyszer rángatott be.. inkább kecskézett...
Parkolóban indultam teljesen hidegről és nekem akart tolatni egy némber.. és padlógázzal menekültem... Giulia még nem volt erre felkészülve:D
Parkolóban indultam teljesen hidegről és nekem akart tolatni egy némber.. és padlógázzal menekültem... Giulia még nem volt erre felkészülve:D
SD2023-02-03 11:03:37 // 29087
Nekem most van egy olyan feltevésem hogy városban a D hazárd játék:))
Mert volt egy nagyon béna satufékezésem, és arra gyanakszom nagyfékre D-ben máshogy reagál... mert a irányíthatóságot teszi minden fölé.. csak hiába ha keresztül csúszok a zebrán, teljesen indokolatlanul..
Szóval emberek közt N vagy A, úton lehet D:)))
De ezt is ki lehet próbáln majd most hétvégén tényleg írom a listát...
Vészfékezés D-ben és N-ben változik-e a fékút:)))
Mert volt egy nagyon béna satufékezésem, és arra gyanakszom nagyfékre D-ben máshogy reagál... mert a irányíthatóságot teszi minden fölé.. csak hiába ha keresztül csúszok a zebrán, teljesen indokolatlanul..
Szóval emberek közt N vagy A, úton lehet D:)))
De ezt is ki lehet próbáln majd most hétvégén tényleg írom a listát...
Vészfékezés D-ben és N-ben változik-e a fékút:)))
SD2023-02-03 11:01:37 // 29086
És a tanksapkát hogy kell beálítani?:D
Zselé szerint ez a téli állapot hogy csálé:D
Nyáron jó lesz?:D
Zselé szerint ez a téli állapot hogy csálé:D
Nyáron jó lesz?:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-03 10:06:24 // 29085
Lezárni sem nehéz, nem agyonfeszíteni kell. Kicsit beljebb kell állítani a motorháztetőn a kampót 13-mas kulccsal. Szép szimmetrikusra, de hajszállal az orr műanyag idom síkja alá. A gumibakot csak annyira kell hozzáállítani, hogy épp ellentartson, nem kell feszülnie. Kb 5 perc így belőni, és nem fog lobogni a szélben. Amikor először észrevettem, azután beállítottam, azóta ingerküszöb alatt van a dolog.
A csomagtartó fedelet is rosszul beállítva kaptam, az is pár perc belőni, hogy fusson is a vonala, de ne kelljen ladásan csapkodni. Vagy ne nagyon 😅 Ha túl szépen csukódik, akkor tuti nem fut a vonala, de van szép és kicsit csapkodós középút. Engem ez emlékeztet arra, hogy ez egy őszinte autó. Semmi motoros franc, semmi túlszofisztikált csukódás érzet, csak egy fedél amit le...b csukok. Semmi fölösleges színház 😄
A csomagtartó fedelet is rosszul beállítva kaptam, az is pár perc belőni, hogy fusson is a vonala, de ne kelljen ladásan csapkodni. Vagy ne nagyon 😅 Ha túl szépen csukódik, akkor tuti nem fut a vonala, de van szép és kicsit csapkodós középút. Engem ez emlékeztet arra, hogy ez egy őszinte autó. Semmi motoros franc, semmi túlszofisztikált csukódás érzet, csak egy fedél amit le...
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-03 09:55:39 // 29084
"Vagy ne gondolkozzak ennyit inkább használjam?:D:D:D"
Támogatom 😅 És tedd D-be hidegen is. A multiair mód váltások az első pár száz méteren érződnek, tartott gázállásnál picit belegyorsít.
Támogatom 😅 És tedd D-be hidegen is. A multiair mód váltások az első pár száz méteren érződnek, tartott gázállásnál picit belegyorsít.
Morfiusz Cédula2023-02-03 09:55:14 // 29083
Igen, az látszik is mikor csinálja, hogy könnyű anyagból van.
Ja, most már én sem állok bele legtöbbször 1.5 TSI-kkel emberkedni, maximum mosolygok magamban egyet.
Ja, most már én sem állok bele legtöbbször 1.5 TSI-kkel emberkedni, maximum mosolygok magamban egyet.
Berto2023-02-03 09:52:09 // 29082
Nekem is így vált néha hidegen mind a mai napig.
Berto2023-02-03 09:49:09 // 29081
Köszi mindenkinek a választ. Közben találtam videót a youtubeon.
Ventilátor cicergés elég gáz (az óraegység recsegéssel és a biztonsági öv csatlakozó koporgással együtt óvnak az elalvástól). Csak azt nem tudom, három évig miért csendben tette a dolgát.
Ventilátor cicergés elég gáz (az óraegység recsegéssel és a biztonsági öv csatlakozó koporgással együtt óvnak az elalvástól). Csak azt nem tudom, három évig miért csendben tette a dolgát.
SD2023-02-03 09:48:52 // 29080
...lötyögtetni..., tehát ha lefele megnyomod van-e holtjátéka
SD2023-02-03 09:40:18 // 29079
úgyérti ha nagyon megfeszíted a gumibakkal akkor nehéz lesz lezárni, nyomkodni meg nem éri meg mert behorpad:)
De a szervíz megoldja, azt nézd meg tudod-e lögyögtetni bezárt állapotban valamelyik oldalon, azon akkor kéne állítatni.
elég könnyű a mocitető, ami nem baj:)
De a szervíz megoldja, azt nézd meg tudod-e lögyögtetni bezárt állapotban valamelyik oldalon, azon akkor kéne állítatni.
elég könnyű a mocitető, ami nem baj:)
SD2023-02-03 09:38:27 // 29078
Az nekem is megvolt legutóbb, kétsávban vette a kanyarokat előttem én meg csak mentem utána hogy mit májárkodik:D ennél a sebességnél nem kell két sáv:D
De aztán másfele mentem, én tényleg nem viselkedtem kihívóan, megérdemelte volna hogy elkenjék a száját, de ehhez már öreg vagyok mit emberkedjek egy 1.5 TSI-nek:D
De aztán másfele mentem, én tényleg nem viselkedtem kihívóan, megérdemelte volna hogy elkenjék a száját, de ehhez már öreg vagyok mit emberkedjek egy 1.5 TSI-nek:D
Morfiusz Cédula2023-02-03 09:38:25 // 29077
Az nem zavar, ha nehezebben nyílik, egyelőre még nem érkezett el az az időszak, hogy gyakran nyitogassam. Maximum gyönyörködni, bár az esztétikai igényeimet a külsővel is nagyjából kielégíti.
Eddig egyszer volt ez a recegés, de most pár napja megint, lehet nem is szoktam vele ilyen gyorsan menni, úgyhogy nem zavart, de azért mégse csinálja már, ha nem muszáj.
Eddig egyszer volt ez a recegés, de most pár napja megint, lehet nem is szoktam vele ilyen gyorsan menni, úgyhogy nem zavart, de azért mégse csinálja már, ha nem muszáj.
Morfiusz Cédula2023-02-03 09:35:12 // 29076
Köszi, megnézem. Bár lehet, hogy első körben szólok a szervízben, most viszem nemsokára évesre, hátha tudják miről van szó, ezek szerint nem én vagyok az egyetlen ezzel a problémával.
Az autós típusok leírása találó. Nekem még a céges fehér oktáviások viselkednek megkülönböztethetően a többitől. Láthatóan nagyobb arányban akarják megmutatni, hogy mennyire tudnak vezetni és/vagy milyen klassz gépük van. :)
Az autós típusok leírása találó. Nekem még a céges fehér oktáviások viselkednek megkülönböztethetően a többitől. Láthatóan nagyobb arányban akarják megmutatni, hogy mennyire tudnak vezetni és/vagy milyen klassz gépük van. :)
SD2023-02-03 09:28:13 // 29075
Érdekes jelenségre figyeltem föl, lehet hogy még a bejáratás kategória..
De reggel indulva nálam egy elég hosszadalmas zsilipelés procedura van, tehát nem harmatból indítom a gépet üveghangon:D
Tehát garázsban indít, addig nem rakom sebességbe míg vissza nem ejti a fordulatot, utánna kiáll, grázs zár, kapu nyit, kapu zár, és utána szépen nyugiban indulok...
Normal módban, az automata 1-esből 2-esbe épp csak gurítva rántva teszi.. ezt eleinte nem csinálta most meg csinálja..
Lehet azt mondja ne bohóckodjunk már menjünk már már 2 perce itt járatsz:D
Ezt többször megfigyeltem...
Bejött a régi emlék hogy 1-esben nem huzatjuk tiltásig melegen sem a gépet:D mert megeszi a kettes szinkrongyűrűt... tudom ez automata máshogy működik.. :D
A másik hogy figyeltem hogy szabályozza a multiair modult, és ugye olyan 5 fok van a garázsban, onnan indítom 1100-1200 fordulaton, mikor visszaejti 900-ra akkro van egy leheletnyi rántás, alapjáraton, ott váltt valami módot.. Gondolom akinek ez pont indulás utánra esik és pont elkapja rossz terelésnél ott tud később hibakódot dobni??
Vagy ne gondolkozzak ennyit inkább használjam?:D:D:D
De reggel indulva nálam egy elég hosszadalmas zsilipelés procedura van, tehát nem harmatból indítom a gépet üveghangon:D
Tehát garázsban indít, addig nem rakom sebességbe míg vissza nem ejti a fordulatot, utánna kiáll, grázs zár, kapu nyit, kapu zár, és utána szépen nyugiban indulok...
Normal módban, az automata 1-esből 2-esbe épp csak gurítva rántva teszi.. ezt eleinte nem csinálta most meg csinálja..
Lehet azt mondja ne bohóckodjunk már menjünk már már 2 perce itt járatsz:D
Ezt többször megfigyeltem...
Bejött a régi emlék hogy 1-esben nem huzatjuk tiltásig melegen sem a gépet:D mert megeszi a kettes szinkrongyűrűt... tudom ez automata máshogy működik.. :D
A másik hogy figyeltem hogy szabályozza a multiair modult, és ugye olyan 5 fok van a garázsban, onnan indítom 1100-1200 fordulaton, mikor visszaejti 900-ra akkro van egy leheletnyi rántás, alapjáraton, ott váltt valami módot.. Gondolom akinek ez pont indulás utánra esik és pont elkapja rossz terelésnél ott tud később hibakódot dobni??
Vagy ne gondolkozzak ennyit inkább használjam?:D:D:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-03 09:21:41 // 29074
Picit állítsd sík alá. Nehezebben fog nyílni, de nem lobog majd. Nalam azért a wtcc élmény ellenére nem vészes :-) 170-180 körül nem szokott feltűnni, fölötte is inkább szeles időben.
SD2023-02-03 09:15:25 // 29073
illetve ott van kép, mert értelmesen nem írtam róla:D
SD2023-02-03 09:14:27 // 29072
harmadik bejegyzés, közepétől kb.
SD2023-02-03 09:12:52 // 29071
Lehet állítani a gumi bakokon, meg a zárszerkezeten, nekem oldalszél volt karácsonykor és elég keményen dobált akkor 130-nál is rázta:D Nekem sem a minőségérzetet növelő élmény volt:D De WarbiRunner azt mondja neki WTCC élmény:D
Megnéztem és az egyik oldalon lehetett kicsit kézzel nyomkodni, mert szépen szintbe lett állítva a gyárban, csak volt fél centi játéka... Ezt bezútam hogy pont záródjon de ne lötyögjön, és még ne legyen csúnya és szerintem most jó lesz:)))
városi auto rész
Megnéztem és az egyik oldalon lehetett kicsit kézzel nyomkodni, mert szépen szintbe lett állítva a gyárban, csak volt fél centi játéka... Ezt bezútam hogy pont záródjon de ne lötyögjön, és még ne legyen csúnya és szerintem most jó lesz:)))
városi auto rész
Morfiusz Cédula2023-02-03 09:00:50 // 29070
Sziasztok!
Nektek is receg a motorháztető nagy sebességnél (170-180 környékétől)? Elég szar látvány.
Nektek is receg a motorháztető nagy sebességnél (170-180 környékétől)? Elég szar látvány.
SD2023-02-03 08:45:11 // 29069
Valaki mondta hogy a kétszéles kerékre lett tervezve a Giulia:D
Hát kezdem érezni, jól fordul marha harmonikus de a farát kicsit ringatja:D(elől-hátul 225)
Egy előnyt érzek a mostani setup-ban: nem tudom/merem széthajtani:D
Hát kezdem érezni, jól fordul marha harmonikus de a farát kicsit ringatja:D(elől-hátul 225)
Egy előnyt érzek a mostani setup-ban: nem tudom/merem széthajtani:D
SD2023-02-03 08:42:54 // 29068
Én nem is tudtam hogy van ilyen:D:D
Nálam ott bukik a történet, hogy én nem várom meg a szervíz intervallumot:D
Nálam ott bukik a történet, hogy én nem várom meg a szervíz intervallumot:D
RomeoOne2023-02-02 21:24:05 // 29067
Fogalmam sem volt még akkor az árakról, de az, hogy leteszek előre 200e-t és 3 évre le van tudva a kötelező szervizeim ára, az még a hülyének is teljesen világos volt, hogy bomba ajánlat a Q-nál :DDD
RomeoOne2023-02-02 21:22:45 // 29066
Nem tudom, ez már 2021-ben is brutál jó ajánlat volt, aztán meglepődve láttam, hogy még 2022-ben is volt egy darabig. Hogy most mi a helyzet, az jó kérdés. Ezt, azt hiszem az importőr adta, ami változott azóta és a jelen helyzetben meglepne, ha szinten ingyen osztogatná a szolgáltatást.
A Fiatnál mondjuk még van róla info: Fiat - Easy Care
A Fiatnál mondjuk még van róla info: Fiat - Easy Care
Zselé2023-02-02 20:38:55 // 29065
Basszus ezt utólag nem lehet? :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-02 18:52:51 // 29064
Mondjuk pláne neked nagyon jó döntés volt, mert nem 10e, hanem 70e a gyári olajszűrő a Q-hoz XD
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-02 18:52:05 // 29063
40e Ft egy flakon olaj és egy olajszűrő a moparshopban... De igen, az az easycare az jó döntés volt :-)
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-02 18:44:45 // 29062
Még nekem is megérné Debrecenből is elmenni Csörihez. Budaörshöz is meg kell kerülni a nagyvárost, onnan meg 60km kb. Más bajom nincs, csak az összeg, nekem ez túl prémium..:-)) Azért amit írsz, azalapján 120 plusz kilométeren megspórolom a komplett utiköltséget, egy bőséges ebéd árát és még egy kicsit, és olyan helyen nyúlnak az autóhoz, ahol nyugodt vagyok.
Budaörsön kétszer jártam, és mondjuk pecsétem azóta sincs egy sem XD Én is hibáztam, a hátsó ülésen hagytam a szervizkönyvet, nem nyomtam a kezükbe.
Budaörsön kétszer jártam, és mondjuk pecsétem azóta sincs egy sem XD Én is hibáztam, a hátsó ülésen hagytam a szervizkönyvet, nem nyomtam a kezükbe.
Liquid2023-02-02 18:30:15 // 29061
azt elfeledtem, hogy brutto
Liquid2023-02-02 18:28:24 // 29060
hát igen, az piros ász volt már akkor is, és egyre inkább az lesz :)
RomeoOne2023-02-02 18:26:05 // 29059
Az easy care szerződést semmi nem übereli. 200e ft, 3 év / 45k km, azaz 3 olajcsere 200k-ért. Jelen inflációs környezetben ajándék. Egyedül azt sajnálom, hogy nem az 5év/75k km-est kötöttem meg 300k-ért...
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-02 18:25:36 // 29058
Akksi töltő :-)
Liquid2023-02-02 18:23:42 // 29057
Csörinél ugyanez plusz egy futómű ellenőrzés (nem kellett állítani), átnézés satöbbi, 77e ft. volt ősszel. Természetesen pecsét a szervízkönyvbe.
RomeoOne2023-02-02 18:23:11 // 29056
Az érdi szervizről mostanában én is nagyon sok jót hallottam, olyanoktól is, akik nagyon háklisak tudnak lenni az ügyfél- meg az autókezelésre.
SD2023-02-02 18:15:44 // 29055
Giulia 2023 bemutató videó, egész szép:)
Turbo hűtőkör csutkára töltve:D
Van benne légmennyiség mérő:P
A motorvezérlő fölött van valami betáp, gondolom a 220V-nak:)
Turbo hűtőkör csutkára töltve:D
Van benne légmennyiség mérő:P
A motorvezérlő fölött van valami betáp, gondolom a 220V-nak:)
SD2023-02-02 17:42:04 // 29054
igen a Pappas munkafelvevővel nekem is 1 hetet kellet küzdenem aztán meg közben két hetet távolodott az időpont :P pedig én tényleg oda akartam vinni, nem is ajánlatot kértem hanem mondtam hogy adjanak időpontot :/
Carnet Budaörsnél 1 nap alatt volt időpont, és amit láttam tapasztaltam az meg profi volt.
2 óra alatt megvoltam ebédidőben, az olajcserével:)
Carnet Budaörsnél 1 nap alatt volt időpont, és amit láttam tapasztaltam az meg profi volt.
2 óra alatt megvoltam ebédidőben, az olajcserével:)
G-MANN🍀2023-02-02 17:18:02 // 29053
Tanulságos összefoglaló, köszönjük az infókat, hasznos 🙂
denil12023-02-02 16:26:28 // 29052
Beszámolnék a márkaszervízes tapasztalatokról, ami az árajánlatokat illeti.
Elvégzendő feladat: olaj, olajszűrő, légszűrő. ( pollen nem, mert friss )
Pappas:
Vasárnap kértem árajánlatot, hétfő kora reggel megkérdezték a rendszámot ( náluk vásároltam az autót valószínű ezzel a névvel csak én vagyok nálul ) azóta sem adtak ajánlatot. Egyébként mások véleménye és az enyém is az,h itt a legkevésbé ügyfélbarát a munkafelvevő srác. Mintha fájna neki az élet.
Kelet-Pest:
Több nap után válaszoltak,h kevesen vannak de adnak árajánlatot. Azóta is adnak.
Carnet Büdaörs:
Válaszoltak, készségesek voltak, 137k+ÁFA
Végül a FB csoportba írtam be és jelentkezett valaki a Fiat Szabótól Érdről. Róluk azt kel ltudni,h anno a Fiatomma odajártam és nagyon meg voltam velük elégedve, tényleg ügyfélként bántak velem és nagyon odafigyeltek. Nagy piros pont,h mindig adtak csereautót ha szükségem volt rá.
Kiderült, a srácot látomásból ismerem, 10 évvel ezelőtt amikor odajátam, akkor kezdett. Most is ott van. Másnap kaptam árajánlatot:
99k ÁFA-val. (!!!!)
És mindezt úgy,h mindenkitől kértem,h 30k-nál ha van más is amit megnéznek vagy cserélni kell akkor szóljanak. Csak a Szabónál írták,h cserélnének fékolajat is, ami egyébként jogos, én 2 évente le szoktam cseréltetni és pont elérkezett a ideje.
Szóval Fiat Szabó Érd, ismét 10 év után. Akkor is szerettem odajárni és úgy néz ki,h megtartották ezt a nívót. Most is oda fogok menni.
A többi sajna siralom. Már csak azért is, mert egy nyamvadék árajánlatot sem képesek adni.
Elvégzendő feladat: olaj, olajszűrő, légszűrő. ( pollen nem, mert friss )
Pappas:
Vasárnap kértem árajánlatot, hétfő kora reggel megkérdezték a rendszámot ( náluk vásároltam az autót valószínű ezzel a névvel csak én vagyok nálul ) azóta sem adtak ajánlatot. Egyébként mások véleménye és az enyém is az,h itt a legkevésbé ügyfélbarát a munkafelvevő srác. Mintha fájna neki az élet.
Kelet-Pest:
Több nap után válaszoltak,h kevesen vannak de adnak árajánlatot. Azóta is adnak.
Carnet Büdaörs:
Válaszoltak, készségesek voltak, 137k+ÁFA
Végül a FB csoportba írtam be és jelentkezett valaki a Fiat Szabótól Érdről. Róluk azt kel ltudni,h anno a Fiatomma odajártam és nagyon meg voltam velük elégedve, tényleg ügyfélként bántak velem és nagyon odafigyeltek. Nagy piros pont,h mindig adtak csereautót ha szükségem volt rá.
Kiderült, a srácot látomásból ismerem, 10 évvel ezelőtt amikor odajátam, akkor kezdett. Most is ott van. Másnap kaptam árajánlatot:
99k ÁFA-val. (!!!!)
És mindezt úgy,h mindenkitől kértem,h 30k-nál ha van más is amit megnéznek vagy cserélni kell akkor szóljanak. Csak a Szabónál írták,h cserélnének fékolajat is, ami egyébként jogos, én 2 évente le szoktam cseréltetni és pont elérkezett a ideje.
Szóval Fiat Szabó Érd, ismét 10 év után. Akkor is szerettem odajárni és úgy néz ki,h megtartották ezt a nívót. Most is oda fogok menni.
A többi sajna siralom. Már csak azért is, mert egy nyamvadék árajánlatot sem képesek adni.
Hardy2023-02-02 14:09:19 // 29051
Szerintem nézz meg pár videót. Itt pl nem annyira bontották ki.Csere
SD2023-02-02 13:45:19 // 29050
Halesz2023-02-02 10:30:23 // 29048
Szia! Látom a kijelzőcserés kérdésed közben megválaszolták, én nem tudtam volna ilyen pontosan :)
A pollenszűrővel nem hinném, hogy összefüggésben lenne... keveset kell bekapcsolni a fűtést és a klímát és akkor tovább bírja, ha meg már ciripel, akkor több zene, vagy hangosabb kipufogó a megoldás :))))
A pollenszűrővel nem hinném, hogy összefüggésben lenne... keveset kell bekapcsolni a fűtést és a klímát és akkor tovább bírja, ha meg már ciripel, akkor több zene, vagy hangosabb kipufogó a megoldás :))))
lieszko2023-02-01 20:36:08 // 29046
Cserélhető elölről, de van mit bontani hozzá. Műszeregység ki, kesztyűtartó le, utas előtti díszbetét ki, amit belül rögzít 2 csavar és utána sem egyszerű hátulról kinyomni a helyéről. Ezek után már könnyen hozzáférni ahhoz a 4 csavarhoz, ami a kijelzőt rögzíti.
gradvolttomi2023-02-01 12:31:06 // 29045
Én úgy vagyok a Multiplával, hogy ha el kellene adnom, nem tudom mi lehetne az utódja (nyilván ebben az árkategóriában avagy minimálisan drágábban).
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.