Fórum >> Típusok >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-18 18:18:18 // 21432
Sajnos ez nem a Fiat hibája a Garrett nem ad ki alkatrészeket csak egyben cseréli a turbót ez minden autógyártónál így van aki tőle veszi...az megint másik kérdés, hogy a sok minőségibb utángyártó, mint pl a Melett stb csinál hozzá közép részt, változó geot ha van rá igény vagy átfedés márkák között, kétszer nem mondom, hogy megegyezik a Giuliaé más márkájú autóéval... de ha van valamennyi lógása és nincs hangja akkor nyugodtan mennék vele tovább lesz még nagyobb lógása is ...
Anubis2021-08-18 17:56:13 // 21431
Köszi mindenkinek a hozzászólásokat. Sajnos senki nem mondta ki egyértelműen, hogy ennek a turbónak már annyi viszont azt senki nem meri mondani, hogy lehet használni az autót. Ha látható határidőn belül lenne alkatrész akkor nem is érdekelne annyira a dolog, valahogy csak kibírom autó nélkül. Bonyolítja a dolgot még az is, hogy kötöttem egy plusz garanciát ami elvileg 750.000 ft-ig fizet és a turbó is beletartozik. Szóval ez miatt sajnos a bontott gyári és az ebay lehet egyenlőre nem opció. Viszont szomorúnak tartom, hogy egy ilyen autóhoz nem lehet alkatrészt kapni, illetve természetesen mindenki takarózik a Covid helyzettel és, hogy az Olaszok egész augusztusban szabin vannak. Csatok pár képet milyen állapotban volt a szűrő 11.000 km után és a turbó típusáról is. A Tatai bontóval is beszéltem, Ők is azt mondták nincs és csak az új játszik. A turbót a leömlővel együtt cserélik, sőt volt aki azt mondta, hogy a hozzá tartozó elektronikát is cserélni kell kompletten. Ma kértem egy FIAT szalonból ajánlatot a javításra, cserére. Még nem kaptam választ.
tdemeter2021-08-18 16:01:56 // 21430
Nekem az offos xtrailben 27000-nél tönkre ment. Sípolt mint a fene. Kicserélték gariban, de nagyon csodálkoztak rajta, nem jellemző rá. Azóta lekopogom minden okés.
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-18 15:50:51 // 21429
Szerintem a gyári is kenyai, max jobb minőség. :-) De értem amit mondassz, én is a bontott OEM és az új között választanék pénztárca és kedv függvényében. De remélem nem kerül sor ilyesmire, három turbós autón már túl vagyok, egyikben se pusztult el a csiga, maradjon is ez így.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-18 15:32:45 // 21428
Majd egyszer vegyél kenyait aztán látni fogod, hogy a bronz ott vasból van nem hiába harmad annyi, mint egy normális... én nem adok kenyait nincs kedvem szopni a garival, megahgyom pl a wizardnak aki évente új Kft csinál 🤣🤣🤣🤣
VMate2021-08-18 15:16:46 // 21427
Szia, nem a turbo miatt lesz olaj a légszűrőn, nehogy kicseréltesd. Van ezekben egy un. segregator és annak a hibája okozza a légszűrő "olajosodását".
tdemeter2021-08-18 15:12:45 // 21426
Normális cég gyári beszállítók ellenorzott cuccaival dolgozik.
Ha valaki sok elégedett ügyfelet akar és kevés garanciális panaszt, akkor nincs más út.
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-18 15:07:49 // 21425
Kiváncsi voltam.. kis kereséssel minden is van, nem tűnik megoldhatatlannak a dolog. Amúgy a gyári Honeywell (Garrett?) turbó Romániában készül XD Gondolom kenyai alkatrészből :-P
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-18 14:43:26 // 21424
Hát a wizard biztos ezt a fost talán elmegy 1 évet, normális nem újítja fel, mert nincs mivel 🤣🤣🤣 Szóval nincs hozzá normális akkor inkább egy bontott vadászat ...
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-18 14:32:43 // 21423
Csak azt cáfoltam, hogy nincs. 1 perc netezéssel lett. A turbó felújítók szerinted mit tesznek bele? :-) Amúgy az eBayen még 1 perc ráfordítással van felújított is 200-300e közötti árban. Mondjuk én ha így járnék simán keresnék bele bontott gyárit.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-18 14:01:29 // 21421
Nah Garrett és az új 460+ fa...
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-18 13:50:17 // 21420
Ha nincs középrész akkor nehezen, mi van a delejkeben gondolom nem garrett akkor már lenne hozzá közép a kkk ilyen faramuci...
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-18 13:44:07 // 21419
Ezt a kenyai fost szerintem Te sem raknád be 🤣🤣🤣
tdemeter2021-08-18 12:49:19 // 21418
Szia!

Kérlek kérdezd meg az AH turbo kft-t, a srác akié a szomszédom volt évekig. Amikor megvettem juliskát, akkor ő megnézte (szakmai kíváncsiságból) és azt mondta, hogy ismeri ezt. Hátha a benzines nem sokban tér el a dízeltől.
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-18 12:46:42 // 21417
De simán bontott gyárit is néznék, nem tipikus hiba szerintem.
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-18 12:45:39 // 21416
Itt egy középrész pl.
Liquid2021-08-18 11:27:40 // 21415
Nem lehet felújítani? Ezt nehéz elképzelni.
Anubis2021-08-18 10:50:37 // 21414
Üdv. Mindenkinek!

Eddig csak olvasóként követtem a fórumot, de most tanácsot szeretnék kérni Tőletek. Van egy 180 Hp-es 2,2-es diesel Giuliám , 130.000 km-rel. Az időszakos olajcserekor jelezte a szerelőm, hogy olajat talált a légszűrőben. Ezután megnézte a turbót, enyhén kotyogott a középrész. Futottam pár kört az ügyben és kiderült, hogy csak új komplett turbót lehet kapni, nincs javító készlet hozzá.
5 turbó javító műhely és 2 szervíz megerősítette ezt. Most ott tartunk, hogy az alkatrész beszerzése kb. 1 hónap. Javítással együtt 1MFt a költség. Ez típushiba ennél a fajta Alfánál vagy egyedi a problémám? Valaki járt már így közületek? Esetleg valami tipp? Köszi
Giuntini2021-08-18 00:43:05 // 21413
Nagyon jó utat kívánok! Mi lassan két éve elterveztük, hogy testületileg kimegyünk nem jött össze az ismert okok miatt...
Mindenesetre ha ennek a rémálomnak vége, akkor bevágom magam a 159-be és elmegyek az én hálaadó zarándokutamra. Elsőként Casciába, az umbriai kisvárosba, majd Rómába, imádott városomba, mindent végigjárni. Visszafelé Milano, és az Alfa Romeo múzeum.
Üdvözlöm a 164-est, egy csodálatos időszak (80-as evek vége 90-es évek eleje) legszebb képviselőjét és a 8C-t amelyet még sohasem láthattam élőben! Meg a Carabót is, személyes kedvencedet (nekem volt Matchbox-ban).
Annak idején volt egy ilyen katartikus találkozásom, Maranellóban, a Ferrari múzeumban. Gyerekkorom óta a kedvenc autóm a Ferrari 250 GT Lusso. Egyszerűen ilyen szép autót nem tudodott (szerintem) készíteni a világ autóipara. És én akkor megérinthettem....
Giuntini2021-08-18 00:24:39 // 21412
Ebnen tökéletesem egyetértünk, imádtam!
Piritu - 1.000.0002021-08-17 22:08:20 // 21411
"melyik Alfának küldötök üdvözletet?" - annak amelyik odavitt téged és ott áll a parkolóban :-)
tdemeter2021-08-17 22:00:41 // 21410
Én a 164-nek, amely úgy néz ki, mintha tegnap jött volna ki a gyárból . Benne a bőr is olyan mint az új (valszeg az is) :) Nemtom miért de nekem az és a 33 stradale maradt meg legjobban
Halesz2021-08-17 21:11:40 // 21409
Ezt a videót még durvább volt úgy nézni, hogy itt vagyunk épp a környéken (majd csüt este érkezünk Veronába). Kb együtt toporzékoltam Csabával…
Nagyon nem hiányozna ez az izgulás nekem egy olyan olasz túrán, amit mi elterveztünk. Most tegyük félre a vezetési élményt, mert abba a Skodába az max a kényelem terén szorult… de hogy azon kelljen izgulni, hogy hol és mennyit tudok majd tölteni? Ez vicc, basszus, és így akarnak 10-15 éven belül átterelni mindenkit az elektromos autózásra…
Huh, mennyi mindent tudnék erre írni..

Amúgy azok, akik soha sehol nem akarják megadni az adataikat, még egy emailcímet sem, azok hogyan töltenek? :)

De örülök, hogy nekem a legnagyobb gondom a mostani autós túrán, hogy a szálloda nem túl tágas parkolójában meg ne karcolják az autómat. Szerencsére holnap már máshol alszunk.
(Reggel megyünk a Múzeumba, melyik Alfának küldötök üdvözletet? 😀)
RomeoOne2021-08-17 20:11:29 // 21408
Csak az ősi iparágban, ha szopsz, fizetnek érte, és nem úgy van, hogy te fizetsz és még utána szopsz is :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-17 19:43:49 // 21407
Aki szeret szopni annak tökéletes és mellette drága is
zgi5212021-08-17 19:34:42 // 21406
az e autozas napjainkban europaban: link

komolyan rohej, udv handrasnak..
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-17 19:13:59 // 21405
Jah, közös 🐎 nak túros a háta vagy kovidos 🤣🤣🤣Az autót nem akaró hipszterek, ződek, gyökerek, fiús lányok, lányos fiúk, genderek, das- ok azaz a genetikai zsákutcák nyilatkozták ezt...
Piritu - 1.000.0002021-08-17 18:53:37 // 21404
"egy kis kovid és mindenki sajátot akar" - Covid nélkül is így voltam vele :-P
Piritu - 1.000.0002021-08-17 18:51:09 // 21403
"tempós haladás" - tapasztalatom szerint a leginkább attól függ hogy milyen átlagot megy az ember, mennyire tud folyamatosan a max tempóval haladni. A sógoréknál 135-re állított tempomattal magasabb az átlag mint utána a németeknél a lovak közé dobott gyeplővel.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-17 18:48:47 // 21402
Engem is kímél a sors szerencsére eddig alig volt csekk gyorshajtás miatt... autómegosztás kudarc lásd egy kis kovid és mindenki sajátot akar 😁🤣🤣
Piritu - 1.000.0002021-08-17 18:44:49 // 21401
"több mint 10 éve gyűlik a keret" -szerencséd van, nekem már a kereted többszörösével sikerült hozzájárulnom a sógorék költségvetéséhez :-(
Mondjuk a Covid zárlat alatt egyszer sem kellett :-DD
tdemeter2021-08-17 17:01:48 // 21400
Igen, jól kell tudni gyorshajtani :)
carver2021-08-17 16:45:34 // 21399
Osztrákoknál én sem megyek többel 140-nél, rendőrök a kommunikációs tréninget vsz az Afganisztánban szolgáló Navy Seal-ektől kapták...

Svájcban tényleg drága mulatság a gyorshajtás. Németeknél Bajorországon kívül tényleg már csak mutatóban vannak korlátozásmentes szakaszok.

Mi maradt? A tempós haladás már ma is pay-to-win (nem gémereknek: már ma is pénzbe kerül) innen már csak egy lépés az hogy azért is fizetsz ha beülsz az autóba. Ja bocs, nem, azt úgy hívják car sharing (ami egyébként sztem egy jó dolog).

Én bekalkuláltam 2 évente 30.000-et szerencsére több mint 10 éve gyűlik a keret és még radardetektorom sincs 😁
denil12021-08-17 15:49:41 // 21398
Hasznos videó volt, valószínű majd 4-5 tankolásonként beletolok én is egy telitank 100-ast.Bár ha minden igaz, semmit nem fogok érezni, inkább csak preventív jelleggel.
Liquid2021-08-17 15:42:38 // 21397
hááát az A4-en azért elég sokan mozognak 140 felett, főleg Bécs közelében, Bécsben pedig a 80-as 100-as korlátokat is nagyvonalúan kezelik. Legalábbis nekem ez a tapasztalatom. Van egy új 2x3 sávos szakasz ahol mindig 150-nel megy mindenki :)
Vannak a fix trafik, meg a szokásos helyek ahol mérnek, illetve az alagútban a section control, ott kell figyelni.
Svájc más tészta...
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-17 15:22:22 // 21396
Svájcban csak a parkolás miatt vesznek elektromost amúgy sz@rnak bele...
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-17 15:20:16 // 21395
A kutya ott van elásva, hogy papás vezetés 🤣🤣🤣 Én ehhez még túl fiatalnak érzem magam...jah amúgy Svájcban minden autó gyári értéket produkál pályán max 120 városban 45 vagy 30 és mindenhol mérnek 🤣🤣🤣🤣
tdemeter2021-08-17 14:21:12 // 21394
El tudok én nyugodt lehetsz :) De sógornéknál nem hajtunk gyorsan, ez amolyan alapszabály nálam. Svájcban pedig olyan a szabály, hogy ha elkapnak akkor annyiszor X frank amennyivel többel mentél. A másik pedig, hogy ezekben az országokban senki sem hajt gyorsan. Nem találsz olyat, 1-2 kivételtől eltekintve nem láttunk ilyen arcokat. Pedig minden autó nagyon komoly ott, látszik, hogy nem gond megvenni a fullos vasakat.
További pozitívum, hogy modern, gazdag országhoz méltan azt hittem, hogy majd minden felvilágosult gazdag ott teslával jár, de hálistennek alig van több mint itt. Inkább a német angol vonalból volt rendesen, de ott semmiből sem alapmodellt vesznek. Ha látsz mondjuk egy peugeot, abbol is a full full változat megy. Persze vannak ott is szegényebbek, de a többség nem az.
Liquid2021-08-17 13:10:24 // 21393
Az a jó :) Valahogy nekem is mindig sikerül literekkel többet megetetni az átlagnál, bármely autóval :)
RomeoOne2021-08-17 12:58:20 // 21392
A gyerekre is azt mondják, hogy ha jó étvágya van akkor egészséges :D
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-17 12:49:21 // 21391
Erre jó esély van. Az én autóim mindig iszákos darabok, valahogy ilyeneket fogok ki XD
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-17 12:39:22 // 21390
A német, osztrák autópályán? Pár éves emlék, de állandóan korlátozások mindenhol. Én sem mertem haladósan tolni, nem hiányzott a csekk. No limit szakasz alig volt, az se hosszú, fel is adtam hamar. Egy értelmetlenség amikor a 100-as korlát után az ezres pólóval is kéccázzal akarnak menni, összevissza száguldanak két kilométert, aztán korlátozás. Úgyhogy picit fölé lőttem a táblán olvashatónak, hátradőltem aztán annyi. :-)
carver2021-08-17 12:34:49 // 21389
Nekem elképesztő, hogy egy ilyen autóval is így be tudsz tartani mindent és nem tud elcsábítani egy kis csapatásra :DDD

Na ez a legnagyobb akadálya az üzemanyag megtakarításnak a Giluiában :D
carver2021-08-17 12:32:46 // 21388
igen, 140-nél felugrik 9,3-ra 😁 Komolyra fordítva, ha nem megy gyorsabban az ember mint a többi autó nagy része akkor már eleve a kevesebb gyorsítás/fékezés miatt is csökken a fogyasztás.

Ha mindez autóúton történik ahol nem 130-cal csak 110-zel haladsz akkor meg eléri az ember az optimális tartományt, nekem is így jött ki a 6,3 (4:2 a félidőben... ). Hogy meddig lehet levinni? Gondolom 90-100-ra beállítva ezen még lehet egy kicsit faragni...
RomeoOne2021-08-17 12:23:54 // 21387
Elképesztő belegondolni is, hogy ha mondjuk egyedül lennék üres autóval, akkor ebből még faragni lehetett volna.

Nekem elképesztő, hogy egy ilyen autóval is így be tudsz tartani mindent és nem tud elcsábítani egy kis csapatásra :DDD
Piritu - 1.000.0002021-08-17 12:01:47 // 21386
A kutya itt van elásva: "A sebességhatárokat végig betartottuk."
Ha még mellette tempomattal is mész, akkor csodák lehetnek....
Kazes☻2021-08-17 11:18:20 // 21385
Ilyen Warbinak úgysem lesz sosenem...! :XD
tdemeter2021-08-17 10:53:52 // 21384
Sziasztok! Az elmúlt napokban volt szerencsém megjárni Svájcot a juliskámmal. Amellett, hogy Svájc gyönyörű hely és a szebbnél szebb alpesi utak elképesztően jól autós élményt adtak, nem tudok elmenni szó nélkül amellett, hogy hazafele sikerült megdöntenem az eddigi fogyasztási rekordomat. Németországból az arrabona pihenőig jutva, fullra pakolva+4 főre 6.8-as átlag jött ki. A sebességhatárokat végig betartottuk.
Elképesztő belegondolni is, hogy ha mondjuk egyedül lennék üres autóval, akkor ebből még faragni lehetett volna.
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-17 10:32:55 // 21383
A sok megkötés azért van, mert megbízhatatlanok a fordítók, nincs szakirányú ismeretük, ki tudja mit minek ferdít. Igaz ez a kávéfőzőre, autóra, mosógépre. Végeztem szakfordítói szakot, egy ilyen összedobott vacakért kivágtak volna a francba.. és ugye az angolról magyarra a könnyebb, visszafelé sokkal mókásabb. Aztán volt ilyen munkám is, egy évig rendszeresen fordítottam angolról online műszaki cikksorozatot. A munka lényege, hogy a témában jártasságod legyen. Kamera rendszerekről, antennás jeltovábbításról, optikai kábelekről szóló cikkeket fordítottam, rendesen utána kellett olvasni néhány dolognak, hogy ne fordítsak hülyeséget. Elég szánalmasnak tartom, hogy egy autó esetében gépi megoldásra kell támaszkodni. Nyilván több fordító ilyen géppel fordított hulladékát dobálták össze. Pénzt nem adtam volna érte az Alfa Romeo helyében. Egy darab ember ezt megcsinálja ennél magasabb szinten néhány hét alatt. Ha még egy Giuliát is kap erre az időszakra, egész használható dolog keletkezhet :-))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.