Fórum >> Típusok >> Giulia

leopop32021-08-12 16:46:09 // 21236
Mondom jól ismersz már ;)
Semmi bajom a motorral csak szerintem nem a Brerába való, 159 ben meg Giuliettában oké, erre gondoltam.
Az Autodelta nem kevés éve tuningol Alfát és JTS motorokat tudják hova kell nyúlni :) Érdemes róluk kicsit olvasni, de beszélgettem velük már telefonon is ezért ;)
A gyári turbós megoldás azért nem tetszik mert álatálban nem szokás turbós motort tenni egy Grand turismoban. Legalábbis az én nézeteik alapján biztos nem. Sok másik Brera tulaj is így van ezzel nem csak én.
Hát tudom én is szeretnék mellé egyet de majd csak ha készen van ez a project, ettől érzem magam jól valahogy nehéz ezt az érzést elmondani, vagy átadni de szerintem azért látszik az öröm a videókban miután egy-egy upgrade-t megcsinálok a kocsin.
Ha kész lesz hátha jobban értentő lesz úgy 😁✌🍀
És természetesen viszlek egy körre ha kész ez nem vitás ;)
Ezt a mostani hangot sem tudja egy 1.8 Tbi hát még majd a kompresszor hangját :P
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-12 16:38:32 // 21235
VM motori igen Alfa...
leopop32021-08-12 16:32:32 // 21234
van=vagy
Csak telefon állandóan kijavit
leopop32021-08-12 16:31:19 // 21233
Alfa dízel persze.... Fiat dízel így már igaz...
Alfában dízelt pedig hát aki kívánja annak egészégére....
Grand Turismoban és Brera bódéban meg főleg szívó benzin van kompresszor
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-12 16:25:18 // 21232
Azt sejtettem hogy ilyesmi lesz a válasz...Biztos szép lesz, jó lesz. :-)
Az 1.8 Tbi-t hogy miért nem kedveled azt nem értem, az egy nagyon jó, és főleg rendes olasz motor. Egy 1.8 turbó nem kis köbcenti, és amúgy egy 2.2 szívó pedig nem túl nagy :-)
Hogy egy utólagos és elképesztően drága kompresszor mitől lesz jobb egy gyári turbós megoldásnál azt sem igazán fogom megérteni. De elég ha te érted.
Ezerszer inkább pakolnám félre a filléreket egy Giuliára. Legyen az 952-es vagy 105-ös. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-12 16:00:01 // 21231
Hát tudod egy igazi Alfásnak a legnagyobb szentségtörés a típusidegen blokk, mint az összes holden opel fostarály hulladék szar...ezerszer bármely alfa dízel a Tbi meg a legjobb abban a bódéban
leopop32021-08-12 15:44:34 // 21230
Na de így is szét offoktuk a Topikot 😆
Szóval ha valakit érdekel privátban szívesen kérdezhet 😁😊
leopop32021-08-12 15:40:42 // 21229
Az előbb pont részleteztem Warbinak, hogy a V6-ot miért nem.
1.8 Tbi-t sem kedvelem, egy grand turismoban ne legyen kis turbó benzin, csak szívó benzin vagy kompresszoros!! (Persze jobban megy nyílván a Tbi de egyszerűen nekem szentségtörés lenne, úgy mint az is hogy csináltak dízel Brerát 🤮)
Így az utóbbit a kompresszorost meg is építeni magamnak ;)
Szerintem ezzel semmi baj nincs ha kész az egész Project szívesen megmutatom nektek 😁😊
City-n is nagyon sokan kérdezték hogy áll és merre tart a project 😁😉
leopop32021-08-12 15:34:06 // 21228
Ráért a srác plusz ő a sajátját akarta olyanra megcsinálni mintha makulátlan lenne.
És sikerült neki hiszen egy második világháborús régi autókat restauráló cég csinálta az övét. Patika lett hidd el.
De amúgy ő sem és én sem venném meg az Independent Brerát.
Nekem egyrészt azért sem mert csak Rossoban szeretném, illetve a sajátomat akarom megcsinálni álom szépre amilyenre kigondoltam :) Lentebb leírom milyenre ;)
Ha tudnád eddig is mennyi mindent kapott hidd el. És még mennyi hátra van 😅😁
Eddig cserélt dolgok listája: (és ezek csak szépészeti dolgok karbantartás nincs benne)

Ti felnik
Ti kormány
Ti pedálszett
Carbon Center Console
Carbon gear piece
Carbon steering wheel piece
Paris 5 garage egyedi olasz kipufogó
Andorid 10 fejegység Apple Carplay-el
Fékfestés (fúrt mart tárcsák hamarosan)
Most a telifény
Jövőre motorhoz is hozzá nyúlunk a kompresszor előtt
Illetve a Brera S Prodrive teljes futóművét is megkapja.

Ja meg a másik a 3.2 V6 Holden abból én nem kérek köszi! Ismerem az összes hibáját nem véletlen nem azt vettem. Beszerezhetetlen hozzá bármi. Plusz úgy tolja az orrát hogy azt köszi nem, és a Q4 miatt még kurva nehéz is.
A faceliftes 2.2 a legkönnyebb nem véletlen vettem ezt.

Ha nem tartanám meg örökre el sem kezdtem volna ezeket.
Nekem azokkal a dolgokkal amiket megcsinálok rajta így lesz teljes ahogy mindig is szerettem volna. Prodrive S-t nem kapott Európa csak Anglia így megcsinálom magamnak sőt még picit jobbra is 😁🥰🍀
carver2021-08-12 14:22:56 // 21227
én meg apám Zsiguliját később Ladáját hajtottam (sokszor tudott is róla)... Biztos ott égett be a hátsó kerekes élmény :) Életemben először a vizsgán csúsztam meg (az is Zsigulival) amikor hegyen felfelé kellett bemutatni egy kézifékes indulást - előző éjjel lefagyott aszfalton. Megfogtam, megkaptam :D
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-12 14:10:29 // 21226
Volt nekem is keleti verdám XDD Azt szét kellett szedni, az egészet újra kitalálni, áttervezni, megépíteni és akkor lett jó :-)
carver2021-08-12 14:03:46 // 21225
az előbb két Giuliát is láttam az Apor Vilmoson mindkettő Monte Carlo kék volt (és lakik még egy a Németvölgyin is). Szóval nehezen hihető hogy ne vitték volna ezt a színt és ezért szűnik meg...
Piritu - 1.000.0002021-08-12 11:47:02 // 21223
" sosem szétszedett, gyárias állapotú autó, mint egy csavarjaira szedett és újra összerakott." - anno meg a MERKUR telephely mellé költöztek akik a zsírúj kocsit atomjaira szedték és újra összerakták. Azoknak a kocsiknak bolt "értéke". :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-12 11:34:10 // 21222
a passiót meg kell hagyni azoknak, akik azt választják...
Nasuto2021-08-12 11:22:24 // 21221
Magam sem írhattam volna le jobban. Leo, egy V6 Brera-t (bár nem Busso, de azért nagyon szépen szól) vagy akár egy 1.8TBi-t (ha találsz,,,) szerintem simán ki tudnál hozni a mostani eladásából, a full fény és egyéb rengeteg ráfordított időd árából.
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-12 10:38:18 // 21220
Biztos ráér a srác, eszembe nem jutna ennyit felújításra költeni. :-) Ha ilyen autót szeretnék, simán vennék egy gyárias állapotú, keveset futottat. Lehetőleg különleges darabot. Egy ilyen ha sokáig megtartom sokkal értékesebb is lesz mint egy összefújkált darab. A veteránosok közt is egyre többen állnak hozzá úgy, hogy jobb egy kicsit használtas, kicsit patinás, de sosem szétszedett, gyárias állapotú autó, mint egy csavarjaira szedett és újra összerakott. Nyilván minél öregebb szerkezet, erre annál kisebb az esély.

A helyedben elgondolkoznék egy cserén. Most úgy gondolod, hogy örökre megtartod a 2.2-t, aztán ez majd egyszer megváltozik. Rengeteg pénzért lefényezteted, s ennek az összegnek búcsút mondhatsz. Ha majd egyszer eladnád, még hátrány is lehet. Ha csinálsz egy cserét, és bevásárolsz egy olyan darabot ami ritka, jól felszerelt, és még v6-os is, igencsak jó értéktartásra számíthatsz. Ha egyszer úgy gondolod, hogy kipróbálnál valami mást, egy értékes autód lenne, amiből biztosan jól tudsz kiszállni. Eladod a 2.2-t, hozzáteszed amit a fújkálásra szántál, és van egy komolyabb, értéktartóbb és különlegesebb Brerád. :-)
leopop32021-08-11 23:29:12 // 21219
*tudom
leopop32021-08-11 23:28:38 // 21218
Hát igen ezt rudom de ilyen a szerelem 😅🤣🤣✌
Plusz mindenki ezt mondja de én meg vidáman csinálom a Brera projektet 😁
leopop32021-08-11 23:18:52 // 21217
Azon kívül hogy körbe karcos mindenhol mert az olasz idős tulaj gépi mosó a vitte mindig, az első lököst komplett fújni kell, géptetőt is lakk hiba miatt, hátsó lököst is illetve a két hátsó sárvédőívet is ahol a keréknél a védő matrica van mert az egyik oldalt nem tették vissza mikor az előző tulaj fújta. Valamint a két első sárvédő elemet szintén lakkhiba, valamint a 2 ajtóéleket is. És a két visszapillantót is.
De amúgy a fényező srác szerint sem kene telifényt, szerinte polírral sok elem menentő lenne képek alapján de majd ha élőben látta akkor tud többet mondani.
Én úgy vagyok vele ha egyszer most ezt csináljuk akkor csináljuk meg rendesen legyen szép az egész.
RomeoOne2021-08-11 23:15:47 // 21216
És ráköltenél több 10ezer eurót? Lehet hamar meglenne a Giuliàd, ha inkább arra raknád félre🙃
leopop32021-08-11 23:10:36 // 21215
Amúgy azt nem is értem pedig élőben látszik, úgy néz ki képek ennyire nem adják vissza.
Hidd el kell sajnos.
Tudtam mivel olasz volt ugye de cserébe mindenhol rozsdamentes.
De az a gond nagyon maximalista vagyok az autómmal szóval ha nem kéne is ezzel foglalkozom állandóan 🤣🤣🍀
leopop32021-08-11 23:07:14 // 21214
Igen lassan 2 éve ezen gondolkodom.
Egy holland Brerás srác 3.2 automatával csinálta meg sőt ő teljes felújítást csinált. 30-40 ezer euróért...
Képekkel dokumentálta az egészet illetve 2 éve beszélgetek vele erről, pont ezért hogy mikkel jár a folyamat ugyhogy tudom mire kell számítani. Viszont jól esik hogy figyelmeztetsz rá!
Illetve szerencsére olyan emberhez kerül akire rá merem bízni, illetve sok dolgot magam fogok csinálni majd a kiszereléssel.
Piritu - 1.000.0002021-08-11 22:19:14 // 21213
Nekem megy.
DrB2021-08-11 21:30:32 // 21212
így próbáltam, ez nem működik, pedig azt írja: "Sikeres adatmódosítás"
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-11 21:16:33 // 21211
A turbó Garrett Gt2056KSZ.
RomeoOne2021-08-11 20:56:25 // 21210
Adataim -> Bemutatkozás:

Aztán "Mentés", működnie kéne, nekem működött.
DrB2021-08-11 20:28:41 // 21209
Hogy lehet a bemutatkozó sorokat a `Saját oldalam` alatt megváltoztatni (ideje lenne)? Ha beadom az új szöveget, annak ellenére, hogy "Sikeres adatmódosítás" üzenetet ír, mégis a régi szöveg marad. Több böngészővel is kipróbáltam...
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-11 20:10:28 // 21208
Ezen van mindkettő. :-)
zümi1662021-08-11 19:56:33 // 21206
Ezt én is megjátszhatnám, már nem lehet rendelni pasztell lakk feketét, meg világos alu színű Performance felókat se.
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-11 19:18:01 // 21205
A korábbi modellekhez képest a my21-nek változott a légmennyiség mérője. Egy fura szerkezet került fel. A helye a korábbi verziókon is meg volt a szívócsövön.
Szerintem a gpf-től is jönnek bele csövek, valami kombinált szenzor lehet?


A turbó méretén sem tértem még napirendre. Hatalmasnak tűnik. És simán behallatszik alacsonyabb fordulaton D-ben amikor elkezd betölteni.
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-11 17:39:22 // 21204
Szerintem úgy általában ez a jó megoldás. A 159-en nekem volt kormányon lévő, próbálj meg azzal kormány átfogás közben váltani. Nem tuti XD Szerintem jobban kézre esik a kormányoszlopon lévő. Aki összekeveri a kezeit, az végezzen koordinációs gyakorlatokat :-) Nyilván ergonómiailag egy utcai autón szinte indokolatlan, utcán az index és az ablaktörlő fontosabbak. Kivéve egy rendes olasz autóban, ahol a fentiek másodlagosak, és a vezetési élmény számít.
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-11 17:25:20 // 21203
Várkonyi Gábor mai képe :-) Szintén Gandini.
A rendszáma alapján ez az én céges autóm XDD
Giuntini2021-08-11 16:08:42 // 21201
Valószínűleg a Giulián ez volt a jó megoldás. Végül is a Ferrarik is utcára tervezett autók, nem versenypályára. Viszont a 4C-nél szerintem a kormánynak olyan az áttételezése, hogy ott ez volt a kézenfekvőbb. Szervo nélkül, és szerintem egy kitekerésnél már el is fordult az autó.
RomeoOne2021-08-11 15:41:06 // 21200
Igen, de még mindig ott van az, hogy van, hogy át kell fognod a kormányon. És akkor hamar belezavarodsz, hogy hol-melyik váltófül van. Megszokás kérdése, mindkettővel lehet élni. Nekem jobban tetszik így :)
aranytl2021-08-11 15:11:29 // 21199
Réges-régen is kanyarodtak gyorsan, akkor alakult ki ez a séma. Manuális váltóval kanyarban nem váltasz, különben oda az egész. Tempót és időt veszítesz, rosszabb esetben kisodródsz, mert egy kézzel fogod csak a kormányt, vagy a nyomatékváltozás megtréfál :)
Ezzel az automatával lehetne kanyarban is váltani, mert egyszerű és gyors. Talán nem dobja el a farát. Viszont ha jól vezetsz nem érdemes.
aranytl2021-08-11 15:03:02 // 21198
Én a különálló kézifék nyereg magyarázatát nem értem. Alap, hogy a forró féket visszahűtöd és utána állsz meg. A forró tárcsának se a meleg se a hideg betét szorítása nem jó.
Simán azért van külön nyereg, mert a 4 dugattyús brembo csak hidraulikus, és nem alkalmaztak dobféket mint a többi gyártó.
RomeoOne2021-08-11 14:36:45 // 21197
Figyelj, erre van tervezve a kocsi. A lényeg, hogy ha nem tudsz úgy váltani, akkor nem a váltókar a hibás. Ezt kéne megtanulnia az újságírónak :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-11 14:27:58 // 21196
szeretem ezeket az elméleti kanyarvételeket :DDD
RomeoOne2021-08-11 14:25:55 // 21195
Meg, ha kanyarban akarsz beleváltogatni, ott, ahol nagyon ki van tekerve a kormány, már rég elrontottad...

Giuntini2021-08-11 14:19:58 // 21194
+ a fixen álló váltófülek téma, mikor már ezerszer el lett magyarázva, hogy miért így ideális! Az összes Ferrarinál így van! Sohasem kell keresni kanyarban, hogy hol van a váltófül!
Halesz2021-08-11 14:17:18 // 21193
Nagyon jó teszt!

Már már azt érzem, hogy az "anyaghasználat és a kidolgozás" csak azért került az ellenérvek közé, mert nem volt mit odaírni...
Giuntini2021-08-11 14:05:04 // 21192
De miért? Nem tenném! A gyári fényezést semmi sem pótolhatja! Ha nem vagy elégedett a fényével, vagy karcos, miért nem viszed el egy normális és szakszerű gépi polírra?
Nasuto2021-08-11 13:46:30 // 21191
Nasuto2021-08-11 13:45:13 // 21190
Hát a helyedben én nem tenném. Képek alapján teljesen rendben van tiéd. Szerintem aludj rá még. ;)
Liquid2021-08-11 13:31:26 // 21189
Pontosan így van. Az ilyen mutatvány után csak akkor lesz jó újra ha magad csinálod ahogy leírtad, vagy az Isten pénze is kevés megfizetni az embert aki megcsinálja.
Én is csak akkor vágnék bele ha tényleg nagyon muszáj.
Piritu - 1.000.0002021-08-11 11:54:54 // 21188
... pont ezek miatt gondokodom fóliázásban a Spidernél ugyan ilyen metál feketére.
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-11 10:30:06 // 21187
Húú..ezt jól átgondoltad? Ennyire rossz állapotú már a fényezése? Remélem nagyon jó fényezőt és még annál is jobb és gondosabb embereket találtál a szétszedés/összerakásra. Tudnék mesélni, de gyárias zörgésmentes belteret nagyjából akkor várj összerakás után, ha te magad csináltad és te magad raktál vissza minden patentot csavart. És te magad cserélted ki a kicsit hajlott, kicsit törött darabokat újakra. Nagyon jelen kell lenni a folyamatban. Saját szememmel láttam ahogy jónevű műhelyben a saját munkájukat vágták haza. Egy gyönyörűen fényezett fekete autót még felpolíroztak, hogy szebb legyen. Olyan karcos lett, mintha gépi mosóba hordanák naponta. És szerintük szép lett.. Szintén láttam, hogy mi történik a műanyag elemekkel amikor sietnek a szakik és nem jön ki, nem megy a helyére.. szerinted? Azt a saját autómon tapasztaltam meg, hogy mennyire kéne szétszedni a belteret. Teljesen! Nekem bent maradtak az ülések, szőnyegek, csak az ajtók lettek kipakolva. Hogy mennyire lett minden koszos mire elkészült, arra szavak nincsenek. A belteret alig győztem kitisztítani, rendbetenni. Szóval vannak járulékos macerák, erre készülj fel, az autó pedig a gyárias érzetéből veszíteni fog. Nem vészmadárkodni akarok, csak tudj ezekről, úgy vágj bele.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.