Fórum >> Típusok >> Giulia

Halesz2021-07-01 17:40:13 // 20500


Brutális ez a szín!
És milyen jól jár a tulaj, itthon kb 40-50 hétig tuti nem lesz még egy ilyen színű Q :)
Kócosw2021-07-01 17:39:46 // 20499
meg némi irígységemről mar egy ideje biztusítottam a fiatalembert 😂😎
Kócosw2021-07-01 17:36:17 // 20498
en mar gratulaltam neki 😂🙈
Lev2021-07-01 16:59:02 // 20497
vonzza
Lev2021-07-01 16:58:21 // 20496
lehet :) így "off-road" módban is valami eszméletlen jól néz ki. Vonza a tekintetet, órákig tudnám nézni, de ahogy a többiek is írják, igaz ez minden Alfára. Mondjuk azt, hogy, erre is :D
Hihetetlenül gyönyörű
denil12021-07-01 16:37:51 // 20495
Abszolút hasonló itt is.
nyugdíjas koromban lehet,h lesz egy 159-em csak úgy :)
denil12021-07-01 16:37:01 // 20494
Ez a szín brutális.
Na ha van ami feltűnő akkor az ez :D
Kazes☻2021-07-01 16:33:11 // 20493
Én a 146-on éppen ugyanígy el tudok mélázni... bár szvsz szinte minden Alfán el lehet! 😄
RomeoOne2021-07-01 16:31:04 // 20492
Nem egy csúnya jószág. Úgy látom még off-road módban van, szállításhoz felbakolt rugókkal.
Lev2021-07-01 15:40:26 // 20491

Ő lenne az? :) Gyönyörű, én is gratulálok annak, aki majd átveszi :)
Lev2021-07-01 15:37:15 // 20490

Budaörsön mindig gyorsan telik az idő :)
Giuntini2021-07-01 13:36:11 // 20489
Akkor a zártosztály érzés megvan. Én is a 159-emet a Balatonon akár egy órán keresztül is tudtam bámulni a balatoni lertben. Odavittem egy széket, letettem mellé, és csak néztem és néztem.....
Magával ragad a hátsó fertály egyszerűsége is, nincsenek törések, sík lemez a belógó hátsó lámpával, alatta a rendkívül kiszélesedő kerékívvel. Nagyszerű design, Giugiaro mester nagyon értett ahhoz, hogy az egyhelyben álló 159 úgy mézzen ki, mintha mozgásban lenne. Pont ezt beszéltül Gyurival a napokban, hogy a lényegi külső különbség az 59 és a Giulia között, hogy az előbbi álló helyzetben rögtön kiadja magát, míg a Giulia lendületben mozgás közben, mikor elhalad melletted.
denil12021-07-01 12:47:10 // 20488
Megnézegettem a képeket az autódról.
Hát igen...az a belső gyönyörű a karbonbetétekkel és a piros varrással.
Sajna valószíbű egy vagyon megcsináltatni külön de meg fogom kérdezni, úgysem nyugszom addig :))
G-MANN🍀2021-07-01 12:28:54 // 20487
😉😁 I ❤ Ti
leopop32021-07-01 12:26:52 // 20486
Igen pontosan :DD
leopop32021-07-01 12:26:14 // 20485
Akkor megnyugodtam :DD
denil12021-07-01 12:23:08 // 20484
Szerintem ezt csak azok értik akik kellően autóbuzik :D
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-01 12:21:37 // 20483
Ezen a zártosztályon itt lényegében ez a normális XD
leopop32021-07-01 12:08:42 // 20482
Ismerős érzés akkor nem csak én vagyok így 😅✌🍀
denil12021-07-01 11:55:46 // 20481
Amúgy ez simán benne van, ezért is mondom,h egyelőre amiket írok azoknak egy része csak játék a gondolatokkal :)
denil12021-07-01 11:55:17 // 20480
Ezt maximálisan megértem.
Nekem a 159 ilyen. Ha le van mosva, képes vagyok ülni a lépcsőn és hosszú perceking bámulni. Normális ez? :D

Parkoló ugyanez. Nincs olyan,h ne néznék rá vissza és amikor sétálok felé akkor is úgy nézem 6 év után,h úristen de szép és mennyire kilóg az átlagos autók közül.
Imádom érzés :))
RomeoOne2021-07-01 11:46:26 // 20479
Szerintem nem fog abból az autóból hiányozni neked semmi, amikor már benne ülsz, nagy élmény lesz :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-01 11:33:56 // 20478
ha megteheted meg kell tenni, ki tudja meddig élünk ... akármikor ha szar napom van csak beülök az Alfámba megyek egy kört gyorsulgatok pár bajnokkal és egyből jobb lesz a kedvem :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-01 11:30:28 // 20477
na igen a Veloce is már parádés ott már minden színre fújt... őszintén még max egy sport kipuff és ennyi nem lehet mit hozzá tenni vagy az csak ront :DDDD
denil12021-07-01 11:28:31 // 20476
Ahhoz nem kell már semmi.
A Ti felszereltség a full patika az én szememben.
A 159-em is Ti, full bőr a teljes műszerfal is és mai napig nagyon tetszik
denil12021-07-01 11:27:31 // 20475
Egyébként ez az egész QV hátsó dolog egyelőre játék a gondolatokkal.
Tetszik nagyon, de még nem jártam utána,h mennyire macerás, mennyibe kerül és hogy egyáltalán mennyire lehet szépre megcsinálni.
Ha csak néhány centivel máshogy állna az autón valami ami eltér a gyáritól már fognám a fejem,h csúnya lett.

Simán lehet,h mire odaérek el is felejtem az egészet.
Ami egészen biztos,h venni fogok rá egy Classico felnit mert az egy gyöngyszem és meghallgatom a zenét. Amennyiben nem az igazi, azt is cserélni fogom.
Ezen felül a SuperSprint dobok amik tuti menni fognak.

Ami még nekem kérdéses lehet, az a belső bőrözés hiánya (TI felszereltség ).
Van olyan ember aki autókat restaurál ( a "bőrember" így lehet megtalálni ), vele már dolgoztam, megkérdezem majd,h vajon mennyiből megoldható egy gyönyörű börőzés piros cérnával, de egyelőre ennek sem néztem utána.

Egyelőre ami biztos,h lesz egy gondoskodó és szerető gazdája a 159-nek, ennek örülök. Aztán ha sikerül leszerződni a Giura, akkor szeptemberből már én is igazi Cartárs lehet és már a gondolattól is fülig ér a szám. Óriási dolog ez, sosem volt még új autóm és bevallom hiába számoltam ki a matekot és fér bele a büdzsébe, egy 3M-s autóból ülök át egy 16M-ba. Óriási ugrás és még küzdök magamban azzal az érzéssel, hogy valóban megtehetem e ( még akkor is ha a számok azt mutatják,h megtehetem ).

Nagy dolog ez nekem tényleg...kicsit félek, de közben izgulok is.
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-01 11:22:13 // 20474
És akkor most mi lesz a karbon csomagos Veloce Ti-kkel? XD Gyárilag rajta van a karbon betétes küszöb, karbon tükörház és a spojler is. És jól is néz ki nagyon. Ha el tudod engedni, hogy egy autó forintot és erőt akarjon tükrözni, sokkal objektívebben tudod vamire azt mondani, hogy tetszik/nem tetszik. A Giuliettára én megvettem a gyári lóherés jelvényt, és nem tettem fel, mert nem néz ki jól. Túl nagy :-))
Az ezüst jtd-re cnc-ztem pont olyat, pont akkorát, ami tetszett rajta. Nem kúvé akartam lenni vele. Tudom az eredeti jelentését és pont azért raktam rá. Egy Alfán ez sosem visszás, elég szomorú, ha pénz és lóerő jelzővé degradálódik az Alfa történelmének ez a része (is).
tdemeter2021-07-01 11:21:55 // 20473
A héten jött mellettem egy stelvio veloce ti, hófehér, fekete felnikkel, fekete betétekkel, nem tudom, hogy ahhoz ki tudna még bármit hozzárakni, egyszerűen úgy jó, ahogy van.
Giuntini2021-07-01 11:10:08 // 20472
Én is így vagyok vele! Szeretem a gyári állapotot, persze jobban mutatna rajta egy TI felni. A QV egyik lényege a hatsó diffuzor, es a négy kipuf. Természetesen mindenkinek szíve joga saját izlésére alakítani az autót, de mondjuk QV-síteni a karosszériát 150 lovas dízelmotorra azért na....
Nekem a QV embléma rajta van, tényleg Sivocci-nak érzem magam a sok balszerencse miatt, meg a márka imádata miatt. A 159-nél meg az ember nem akar több lenni, hiszen ott nincs QV, úgymond "típusodegen"
Például a Hahu-n van egy gyönyörű MiTo QV line, csak 135 lovas motorral, automata váltóval. Na úgy igen!
RomeoOne2021-07-01 11:06:54 // 20471
Meg amúgy egy Veloce hátsó is elég jól néz ki. nem hiszem, hogy különösebb hiányérzete kellene, hogy legyen bárkinek, akinek az van.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-01 10:49:01 // 20470
jah engem aztán nem érdekel, mindenki azt csinál amit szeretne én még a QV lóhere matricát is levettem az autóról szép, szép de nem QV-m van :DDD
RomeoOne2021-07-01 10:45:12 // 20469
Abban igazad van, hogy ha ezt nagyon egzaktul akarnánk definiálni, hogy mi számít "wannabe"-ságnak vagy pózerségnek, akkor nehéz lenne meghúzni a határt, mert akkor iylen értelemben egy felni csere is már lehetne ilyen. De sztem azért intuitíve mindenki érzi a különbséget egy felni csere meg egy hátsó traktus átfaragása között :D
Liquid2021-07-01 10:42:58 // 20468
Ez jogos valahol...de legyen a user dolga, hogy adott esetben felsül, mert többet sejtet az autó mint amit tud :)
RomeoOne2021-07-01 10:42:07 // 20467
Ugyanarról beszélünk. De sztem én már minden releváns dolgot elmondtam az én szempontomból.

Nekem a Ferrari F8 tetszik nagyon, mégsem faragom olyanra a Fiat Bravo-mat. Ugye ezt a fake supercar-os hasonlatomat is mondtam már. Most az a QV hátsó felrakás ugyanez, csak light-osabb kiadásban.

Van egy kinézet, ami fémjelzi az adott modellt, annak teljesítményét, presztízsét stb. Persze, hogy jobban tetszik a nagyob, nem véletlenül csinálták meg úgy. Ki akarna egy drágább autót venni, aminek gyengébb a kiállása? :D

De ha ezt elkezded imitálni, akkor onnantól vicc kategória :) Mert az a külső nem csak az esztétikát jelenti, amit látsz, amikor ránézel, hanem a további tartalmat, amit már írtam fentebb. Ami nálad így nem lesz meg.

A BMW-nél iylen értelemben egy vicc az M-Paket is. Ők bevállalták, hogy devalváják a drágább autóikat azzal, hogy pénzért rárakják az azokat képviselő megkülönböztető elemeket a kisebb modellekre is. De attól, hogy ezt gyárilag csinálják, nem lesz jobb. Sőt, sztem rosszabb :)

Aki érti miről beszélek, az érti, aki nem, nem. Még egyszer mondom, nekem amúgy mindegy, mindenki azt csinál a sajátjával, amit akar.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-01 10:40:15 // 20466
hát nem jó hasonlat 159ben a csúcs a 3.2-es holden volt amit egy húzott kettőnégy is lealázott, szóval ott nem igazán volt csúcsmodell itt a QV vagy Q egy csúcsmodell attól, hogy a Q felniket felrakod még nem lesz Q a verda ellenben a legszebb felni viszont ha kiszélesíted, hátsó 4 kipuff stb akkor azt szeretnéd, hogy arra hajazzon ... de nem fog mert nem hörög, prüszköl :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-01 10:38:18 // 20465
A Super N-ben is teljesen más. Az általam tesztvezetett 2019-es dízel és a my21 benzines közt az egyik legfeltűnőbb különbség a kormányzásban van. A 2019-es kormánya túl könnyű volt, elsőre nem találtam vele az egyenest, nem volt igazán visszajelzés. 80-90-es tempó körül állt össze, onnantól nagyon tökéletesen mozgott. A my21-esnél ez nincs, alacson tempón is pont olyannak érződik, mint gyorsabban. Nem tűnik fel a kormányzás hangolása, természetesnek érződik. Cserében a '19-esnél egyértelműbb volt az elöl nincs súly feeling. D-ben viszont egyiket sem próbáltam :-)
Liquid2021-07-01 10:24:01 // 20464
Meg kell védjem a CarTársakat :)
Nem kell feltétlenül kivagyiságot látni abban ha valaki egy magasabb felszereltségű modellről vesz át dolgokat.
Hiszen ha kicsit szigorúbban nézzük, akkor az 1.9-re rakott TI felni, vagy éppen a dupla kipufogó is ez a kategória mégse fújtunk senkire emiatt.
Virágozzék minden virág :)
denil12021-07-01 10:23:11 // 20463
Egy másik kérdés.
Volt innen valaki aki nagy hangrendszeres BOSE 159-esből ült át a közepes, 400W-os Giuba?
Mi a tapasztalat egy vájtfülünek?
denil12021-07-01 09:41:34 // 20462
köszönöm a hosszú és nyílt kommented, jó volt olvasni, hogy alátámasztottad az érvlésed.
Ahogy leírtad azt el is tudom fogadni és egyet is tudok érteni vele, viszont az érvelés alapja némiképp hibás. Nálam legalábbis mindenképp.

Mivan ha valaki csak azért akar ilyet csinálni mert a szó legegyszerűbb értelmében tetszik neki?Nem akar menőzni, nem akar többet mutatni, hanem simán az a forma tetszik és mondjuk nincs "kedve" kifizetni majdnem 30M-ót egy ilyen kinézetért?

Lefordítva:
Nekem nagyon tetszik a QV kasztni, de nincs rá pénzem és megmondom őszintén abban sem vagyok biztos,h megvenném napi autónak ha lenne rá cash, mert 510LE az fegyver az utakon. Szóval simán csak szemetgyönyörködtető az a kinézet és úgy vagyok vele,h miért ne?
Ugyanez igaz az M pakettre. Nekem személy szerint semmi bajom vele, sőt ha nézegettem BMW-t és csakis M pakettes jöhetett volna szóba. Nem azért mert többnek akarok látszani, hanem mert az a konstrukció szép a szememnek.

Ettől függetlenül egyáltalán nem vagyok biztos benne, hogy meglépem a dolgot, egyelőre csak körbejárom az egészet :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-01 09:30:31 // 20461
én nem érzem, hogy túmáccs a szervó, pont jól eltalálták, a 500X a tipikus női, ráfújsz a kormányra és tekeredik :DDD
RomeoOne2021-07-01 09:18:56 // 20460
A fazonnak volt egy 2018-as Giulia Q-ja, amit most egy 2021-esre cserélt és csinált egy összehasonlító videót: link

Alapvetően pozitív a véleménye, viszont a kormányzással kapcsolatbn azt mondja, hogy D-ben és R-ben, nem szervózzák már annyira, mint eddig (N-ben marad olyan, mnit régen). Most én emlékszem, hogy miindg az volt a panasz, hogy túl könnyű a kormánya a Giuliának, túlságosan szét van szervózva. Akkor most ha nincs, az is baj? Van sapka, nincs sapka? :D
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-01 08:50:53 // 20459
Jól esik, hogy rólam elhiszed. :-) Értem amit mondasz, én viszont maradok a magam naiv világnézeténél. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-01 08:38:17 // 20458
én is ezen a véleményen vagyok, mindenek meg van a helye... szerintem is inkább nevetséges mikor pl egy rízsrakétán ott figyel hátul a vasalódeszka meg rotyog a kipufogó menni meg nem megy .. a Giulia-n még jól is nézhet ki a QV hátsó csak szerintem is teljesen felesleges, mert a Superé is szuper ... max egy sport dörrentő, hogy legyen egy kis hangja
RomeoOne2021-06-30 23:43:26 // 20456
Abban az egyben tévedsz, hogy én ezzel az autóval bármit bárkinek mutatni akarok.
Azon nagyon kevés ember közé tartozol, akiről ezt még el is hiszem.

De félreértés ne essék, aki a Q-ra berheli rá a GTAm elemeket vagy a Ferrari 488 GTB-jére a 488 Pista elemeket, arról ugyanez a véleményem. Nem más okból mondom ezt, mint amire úgy tűnt utaltál :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-06-30 23:31:59 // 20455
Köszi! :-) Remélem! Nagyon tetszik :-)
WarbiRunner (Gyuri)2021-06-30 23:29:55 // 20454
Abban az egyben tévedsz, hogy én ezzel az autóval bármit bárkinek mutatni akarok. Azért ilyen, mert így tetszik. Vicces, vagy nem, az egyik érv a Super mellett, hogy króm a pajzs :-) Így tetszik, így szeretném nézegetni. Visszakérdezek, te mit látsz meg egy ilyen alapmodell Superben? Neked mit üzen? Csóri kéccáz ló, még spojler sincs rajta? Aki Qv-sít, nem a lóerőket szereli rá, csak tetszik neki! Mert neki szép úgy. Lesznek itt még GTAm kittek, mert jól néz ki. És van aki ezzel tud azonosulni, így érzi teljesnek az övének.
Engem is tükröz az autóm, ez biztos, de nem célom vele üzenni. L'art pour l'art.
zgi5212021-06-30 21:39:36 // 20453
vegre, vegre! nagy gratula! hosszu szerelem lesz 👍😀
RomeoOne2021-06-30 21:36:33 // 20452
Nézd, Gyuri, nagyon hosszan tudnék válaszolni, de nem akarom szétoffolni már ezzel a topikot.

Inkább csak egy gondolatot hoznék fel, ami a legutóbbi Várkonyis, autózós Backstage-ben volt. Azt hiszem Te is egyetértettél, amikor Gábor azt fejtegette, hogy az autó egyfajta önkifejezés. Ezen az árszinten főleg. Olasz autósként főleg-főleg. És ez nem is a villantás, meg menősködés. Ez az olasz autózás valamilyen szinten az identitásunk része.

Te is azért vártál ennyit a szép autódra, mert olyat akartál, ami igazán neked tetszik, ami igazán téged képvisel, amivel tudsz azonosulni, amivel ha megjelensz, akkor azt mutatja, hogy igen, ez a stílus, ez a sportosság, ez az elegancia, stb. ez Te vagy.

Plusz az autó unikum műszakilag, kiváló vezetni, de a Giuliettát is az, mégis csak nagyon sokára tudtad ezt meg, mert nem tetszett az autó megjelenése/kisugárzása, nem láttad benne magad és nem akartál olyat. Mikor nagy nehezen mégis vettél egyet, onnantól szakadt át a gát és jöttél rá, hogy mennyire kiváló autó.

Szóval ennek fényében csak azt a kérdést tenném fel, hogy mit fejez ki az az autó, amire rá van berhelve egy majdnem 2x olyan erős gép hátulja csak a kinézet miatt? Mit mond el a tulajdonosáról? Mi az üzenete?


Én elég gagyi érvnek tartom azt, hogy mások nem feltétlenül tudják, hogy ez nem is ilyen eredetileg :) Ha Synthol-t fecskendezel az izmok alá (lehet ezen a fórumon nem ez a legkézenfekvőbb analógia :D ) azt sem feltétlenül veszik észre a laikusok, csak azt látják, hogy izmosnak tűnsz. De azért te tudod magadról, hogy nem így van :)

Lényeg a lényeg, a cartárs őszinte véleményt kért, én írtam egyet, de nyilván csak a magam nevében beszélek. Felőlem a sajátjával mindenki azt csinál, amit akar, engem tényleg nem érdekel, csak ha már kérdezte, leírta, hogy amúgy hogy látom :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-06-30 21:07:42 // 20451
Így van, szerintem is :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.