Fórum >> Típusok >> Giulia

samu1262021-04-29 17:09:32 // 19894
Megnéztem a profilodban a felszereltséget és nincs ott ! :D

A 159-es radarja teljesen jó manuális váltóval :)
esvé2021-04-29 16:58:38 // 19893
a 159hez képest fényévekkel jobb a radar, én is szeretem, jól jelzi a padkát parkolásnál.
A keresztirányú forgalmat is jelzi, nekem az is sokszor segített
esvé2021-04-29 16:55:32 // 19892
most jelenleg nincs kinn, de hamarosan ez változni fog....
az én autóm egy elég jól felszerelt Veloce, miből gondolod, hogy nincs benne parkradar? :)
G-MANN🍀2021-04-29 16:16:42 // 19891
Szerintem jól használható, padkára is jelez, nekem bejött👍
RomeoOne2021-04-29 16:01:53 // 19890
Vagy persze, ha valami éppen olyan magas, hogy a kocsi orra már takarja, pl. egy köztéri beton virágláda
RomeoOne2021-04-29 16:00:35 // 19889
Miért, más autókban olyan a parkradar, hogy bejelez már a padkára is?
Ez sztem arra jó, hogy pl. a garázsban a falig tudj menni vagy az iylen szemben álló parkolókban (pl. bevásárló üzletek parkolója) szembe beállva a másik kocsi orrához közel tudj megállni.
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-29 15:29:15 // 19888
Erre kiváncsi lennék, hogy a Giuliában hogy működik. Az automata 159-nél pl. pont semmi értelme az első radarnak. Szitu: mész a bótba, leparkolsz orral a padka felé, két csík közé (parkoló). A váltó D-ben, ugyanis mész. Ráfordulsz a parkolóra, szemre beállsz, mész ameddig mersz. Aztán kiveszed D-ből.. na és akkor kezd éktelenül visítani az első radar. Amikor már vagy lestuccoltad a padkát, vagy nem. :-)
Induláskor a radar addig aktív, amíg az ajtókat le nem zárja (valahány km/h), aztán kikapcsol. Akkor kapcsol újra vissza, ha D-állásból N-be vagy R-be húzom az előválasztót. Ebben a formában semmi értelme. Pláne hatalmas értelme van R-be húzott karral visítani az elöl közel lévő padka miatt.. szóval én ebben a formában igazából ezt a funkciót igazán tudom utálni :-) Igen, tudom, van a plafonon egy gomb amivel ki-be tudom kapcsolni. Hát... nekem bonyolultabb azt a gombot nyomkodni parkolás közben, mint beállni rendesen a parkolóba. XD
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-29 15:19:30 // 19887
Ezek szerint megúszta a technika, a rács meg jobban is néz ki így :-)
samu1262021-04-29 15:16:14 // 19886
Nincs kint hahun?

Tetszik a gép amúgy, de parkoló radar nincs benne ? 450cm feletti járműveken általában több karctól megvéd mint a gyári extra ára :) Főleg a belvárosban
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-29 14:58:33 // 19885

leopop32021-04-28 10:17:11 // 19884
Akkor sajnos nálam is pedig nagyon kéne egy Giulia
Azt hiszem kb ugyanolyan összegért keresünk mindketten:)
Liquid2021-04-27 22:14:19 // 19883
Sajnos a fájdalomküszöböm felett van, pedig nagyon tetszik :)
esvé2021-04-27 20:44:07 // 19882
még meg van, télen nem ment el. De el kell adnom...szóval ha érdekel valakit, nyugodtan keressen:)
esvé2021-04-27 20:42:52 // 19881
köszönöm a tippeket!!
Nekem is úgy tűnik, mintha egy egész elem fényezését ki kellene fizetnem....
Kicsit csalódtam a helyben, nem most jártam ott Giuval először:(
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-27 18:25:20 // 19880
Köszi a kimerítő választ! Kína beleteszi a megfelelő pénzösszeget, ezt jól látják, hogy az innovációba ha végtelen összeget pumpálnak, az nagyon megtérül.
RomeoOne2021-04-27 16:10:21 // 19879
A kis, moduláris reaktorok régóta fejlesztési irány, mert sok problémát kiiktatna, ami a nagy erőműveknél fennáll, csak épp a méretgazdaságosság menne a levesbe.

Az oroszoknak már van működő, civil példánya, amit nemrég helyeztek üzembe (Akademik Lomonosov), úszó platformon lévő erőmű, de katonai használatban már régóta vannak ilyenek (atomtengeralattjárók, anyahajók).

Az, hogy ezt majd mennyire éri meg szárazföldre telepíteni, az idő eldönti. Lehet Kína beleönt majd annyi pénzt, amivel demonstrálja majd a létjogosultságát, dolgoznak rajta keményen az biztos. Múltkor részt vettem egy konferencián, ahol két különböző kínai intézet is bemutatta a típusát és az ütemterveit.

Az USA-ban is erős most ez az irány, mivel ott nem igazán száll be az állam ezekbe a beruházásokba. Egy költség szempontjából fejnehéz atomerőműlétesítés elég kockázatos vállalkozás az energiacégeknek. Nem is igazán történt ilyen az utóbbi időben, pedig rohamosan öregszik az atomerőműparkjuk. Az elmúlt évtizedben egyedül a VC Summer és a Vogtle telephelyen kezdtek építeni nagyméretű, modern reaktorokat, de azok közül is már csak a Vogtle van folyamatban, a VC Summer-t törölték.
Pont Bill Gates jelenleg a kis moduláris reaktorok egyik nagy szószólója (nem elég, hogy bechip-eli az embereket ez a faszi, még be is akarja sugározni? :D ), sok pénzt nyom ezek fejlesztésébe. Szóval lehet, hogy az USA-ból is kikerül valami.

Európában nem tudok róla, hogy túlságosan rá lennének feküdve erre az irányra, kutatóintézetek foglalkoznak vele, de amúgy nem sok minden van.
Épp a hetekben állt fel egy munkacsoport, amiben részt veszek én is. Ennek az a célja, hogy ezeknek a szárazföldre telepített, nyomottvizes kis moduláris reaktoroknak a nukleáris üzemanyagára fogalmazzuk meg a műszaki követelményeket, melyeket egy ilyen beruházás/létesítés/engedélyeztetés során fel lehet majd használni.
Lev2021-04-27 08:44:04 // 19878
Végül maradt az autó? Erről lemaradtam, de örülök neki :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-27 08:39:04 // 19876
egy olcsóbb fényezővel... 22e az 5x5 cm-re kissé luxus...máshol egy komplett lökös ennyi...
G-MANN🍀2021-04-27 08:28:41 // 19875
komolyra fordítva, fényezni Spotcolorsystem Vecsés, kicsiben is vállalják, jó árban, szépen dolgoznak

kupakot kedvezménnyel Erhard sztm :-)
G-MANN🍀2021-04-27 08:25:23 // 19874
Lev odaadja az övét, majd rákérdezek nála :-) biztos szívesen
esvé2021-04-27 07:50:26 // 19873
Sziasztok,
sikerült elhagynom a hátsó lökhárítómról a vonószem takaró lapkát. A pótlás legalább 30ezerbe kerül, maga a lapka kb 8ezer, a többi a fényezés, de meg kell várni legyen maradék festék.
Van ötleteket hogyan lehetne kicsit olcsóbban pótolni?
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-26 19:27:19 // 19872
Na igen ezen csodálkoztam egy 10x5cmes lyukon préselődött be...
Golyszi2021-04-26 17:57:28 // 19871
De befér, csak több mindent kell utána cserélni... 😪
Piritu - 1.000.0002021-04-26 16:59:56 // 19870
A kép alapján ez se fért be :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-26 13:31:22 // 19869
vagy mint egy elefánt :D
Zolibácsi2021-04-26 13:04:37 // 19868
Igen, az nem fér be a rácson :)
Golyszi2021-04-26 07:20:36 // 19867
jobb mint egy Őz....
leopop32021-04-26 01:05:29 // 19866
Hatalmas kép 🤣👍👌
leopop32021-04-26 01:02:30 // 19865
Igen túl jól tartják az áruk.
Elhiszem de benzin párti vagyok. Tudom milyen a dízel sajnos nem bírom elviselni a hangját és a szagát :/
UI: haverom 600 Nm és 250 Lovas 2.4 Brerájától sem estem hasra.
tdemeter2021-04-25 20:31:36 // 19864
Nagyon kemény! :) OFF: Egyszer, pár éve, amikor befagyott a Balaton és át lehetett korcsolyázni rajta, akkor pár biológus haverommal voltam ott és találtunk a közepén egy megfagyott, fej nélküli vadlibát :) . Mély hűtve volt , szóval megfogták, hazavitték és megették :))
carver2021-04-25 17:31:55 // 19863
Ha minden igaz Imparatóék kiadtak egy frissítést, hogy félreértették az újságok a bejelentést és nem kukázzák a Giorgo-t hanem annak a "továbbfejlesztése" lesz az STLA large...
TtK2021-04-25 10:59:08 // 19862
Ugye todod, hogy épp vadorzást követtél el? ;DDD
carver2021-04-24 21:54:26 // 19861
elképesztő... A jövő évi Alfa naptár címadó képe lehetne :)

De legalább sörét nincs benne ls kopasztani is alig kell 😁
G-MANN🍀2021-04-24 21:14:43 // 19860
Hát ez hihetetlen 😂😂 zseniális 👍✌️🍀🥂
Piritu - 1.000.0002021-04-24 20:50:42 // 19859
Kicsit költséges módja az ebédszerzésnek :-DD
(Ajánlhatunk egy jó alkatrészest?)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-24 18:16:54 // 19858
Mindenki Alfában akar utazni 😁😁😁
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-24 18:15:12 // 19857
Kócosw2021-04-24 18:05:43 // 19856
majd figyelj amikor kinaban megnő a vásárlóerő es az exportot majd busasan meg kell fizetni. Ez a trend mar kialakuloban van es csak fokozodni fog. A birka nyugat meg bamban nez. ajd es nem erti mi van.... Egyébként ott mar szorgalmasan tartják az autószalont érdekes módon... Mar sajna termeszetességként vehető hogy uj Alfa modell nélkül....
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-24 18:02:33 // 19855
Meg van a potyautas végig utazott velünk, holnapi ebéd 😁💪😁
zgi5212021-04-24 16:11:13 // 19854
ez kb. vicc ;) erre van a hahu..
ui: 1x probald ki azert egy dizel 450Nm nyomatekat, nem fogsz csalodni ;) foleg ha automata.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-24 15:36:23 // 19853
Le szerettem volna cserélni az első scudettot antracit ra, most már le is kell a fácán elvitte...
leopop32021-04-23 20:24:27 // 19852
Igen én pont a fordítottjára gondoltam hogy a vevőnek nekem legyen jó :DD
leopop32021-04-23 20:23:25 // 19851
Ne is mond szép vagy nem szép dolog de a már kezdek a kínaiakkal kicsit tele lenni
carver2021-04-23 16:50:12 // 19850
hát most jó az ára - legalábbis az eladónak :D
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-23 13:10:58 // 19849
ez meg 64e-et ahhoz képest mindent cseréltek benne, multiair modultól a vezérlésig mindent is ....
Zolibácsi2021-04-23 12:44:10 // 19848
Mi is csak 1,6 jtdm 29 ezret futott
Erhard 242 (Pure Energy)2021-04-23 12:18:23 // 19847
Ez a Kína... minden szar onnan jön de szó szerint, gagyi termékek, méret pontatlan szar alkatrészek, hamisított ruhák és nem utolsó sorban a kovid :DDD
Remélem azért mielőtt eladják occsó pici pénzért cash-flow atomreaktoraikat, majd náluk pukkad ki egy pár...
leopop32021-04-23 12:12:39 // 19846
Jó áron bárkinek a benzines Giuliáját elfogadnom ha eladja 😅🤪
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-23 12:09:32 // 19845
A logikus ez lenne, de sodródik az egész az árral. Mindenki EV platformot fejleszt, akkumulátor technológiákat vesz. Ömlik bele a pénz. Közben a belsőégésűek fejlezstése megállt, elzárták a csapot. A normák attól függetlenül szigorodnak tovább, hogy nem teljesen ölik meg a belsőégésűt. Egy darabig hibridekkel és a most meglévő belsőégésű techikákkal még elboldogulnak a gyártók. A gond az, hogy nagyon későn ért át az üzenet, hogy baj van. Eszméletlen mennyiségű pénz áramlott bele az elektromos mobilitásba. Nincs más opció, tolni kell. Ott van Kína, nekik elemi érdekük az elektromos autózás elterjedése az EU-ban, 5 éves tervet futtatnak Európai kereskedő hálózat felépítésére. A félvezetőipar legforróbb témái a harmadik generációs félvezetők. Nagyrészt az EV iparra tette a tétet a félvezetőipar is, eszméletlen tempóban tolják a különböző teljesítmény eszközök fejlesztését, és az ahhoz szükséges alavető félvezetőanyagok gyártástechnológiájának kidolgozását. Van itt nálam is pár ez az.. Ami tényleg kimaradt, az az elektromos hálózat.. sebaj, Kína épp kb.50 atomerőművet épít. Ehhez Feri ért, hogy mennyire lehetséges, de állítólag viszonylag moduláris erőműtípust fejlesztettek ki, amiből gyorsan lehet sokat építeni. Majd jól eladják az Eu-nak azt is. És mindent is.
A németek hülyeségét mostmár megpróbálják áttolni az egész Eu-n, nagyon nagy ellenállás és rengeteg pénz megmozdítása kell ahhoz, hogy ne így legyen.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.