Szerintem logikus. Az esp elég erősen avatkozik be, ha meg lehet előzni azzal, hogy annyi nyomatékot enged amit még le is tud tenni, akkor nincs szükség a drasztikus pofozkodásra, szépen bekanyarodik. Én úgy vettem észre, hogy ez az autó (a 200 lovas) abszolút erről szól. Nem a versenypályát akarja megváltani, hanem bárhol ahol eszedbe jut, nagyon finoman megy.
Számomra a laptiming ezért sem igazán mérvadó. Egy versenypályás köridőnek nulla köze van az autó valós használhatóságához. Pályára a kőkemény futóművű nagyon erős autó kell. Nekem a kemény futóműből elég volt a 159 Ti tanulságnak. Nem rossz, csak nem arra mész amerre akarsz. Hanem amerre még el tudsz XD
A Giulia meg.. állat. Nagyon jó. Kinézel egy bármilyen 1244323552 sz. utat és nem veszed észre, hogy mennyire rossz úton mész. Kimozogja, megoldja. Nem bólogat, nem hánykódik, csak megy, mintha mi sem volna természetesebb. Tegnap kompoztunk is. Csak úgy. Felment, lejött XDD Bármikor választanám ezt egy sper vagy egy keményebb futómű helyett :-)
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-04 10:00:47 // 22369
RomeoOne2021-10-04 09:08:52 // 22368
Mondjuk, egy első kerekesnél még érthetőbb is a dolog, bár akkor már inkább raktak volna abba is egy önzáró diffit, ha már sportos autó. Hogy egy hátsó kerekesnél miért kell ez, az számomra érthetetlenebb.
Sperr nélkül persze az sem menne túl szépen nagy gázra kanyarban, de hogy még elektronikusan el is veszik az erejét azon túl, hogy nem engedi megcsúszni az már nagyon.... polkorrekt :)
(bár lehet, hogy ez ugyanaz a feature, azért érzi carver, hogy nem adja le az erőt, mert már csúszna és visszafogja az ECU)
Sperr nélkül persze az sem menne túl szépen nagy gázra kanyarban, de hogy még elektronikusan el is veszik az erejét azon túl, hogy nem engedi megcsúszni az már nagyon.... polkorrekt :)
(bár lehet, hogy ez ugyanaz a feature, azért érzi carver, hogy nem adja le az erőt, mert már csúszna és visszafogja az ECU)
leopop32021-10-03 23:15:27 // 22367
Pontosan, pedig álom egy autó
Forsberg2021-10-03 22:35:56 // 22366
Igen, ezért kap azóta is hideget meleget a szerencsétlen Abarth 500-as a laptimingban. :)
RomeoOne2021-10-03 22:32:21 // 22365
Nem akarlak elkeseríteni, de ez nem egy olyan dolog, amit pozitívumként fog kiemelni egy tesztelő, ha észreveszi :)
carver2021-10-03 21:54:41 // 22364
hihetetlen milyen finomságok vannak ebben az autóban. Pl csak akkor engedi rá a teljes erőt gyorsításnál amikor egyenesbe kerül a kormány... Csúcstechnológia amit eddig pl egyetlen tesztelő sem vett észre....
aranytl2021-10-03 11:10:25 // 22362
Egy újabb elismerő videó a németektől
aranytl2021-10-03 10:59:10 // 22361
Egy újabb elismerő videó a href='https://youtu.be/nnIL_7YSY1A' target='_blank'>németektől
leopop32021-10-03 09:15:52 // 22360
Akkor gondolom ezért nyomják így fék nélkül ezt a borzalmas stílust :/
denil12021-10-02 21:55:20 // 22359
Karotta már legalább fél éve nincs vezetői pozícióban, van is róla vlog és örül is neki.
carver2021-10-02 19:51:27 // 22358
akkor ezért, fordított sorrendben kell olvasni a posztokat :)
carver2021-10-02 19:36:58 // 22357
jól érezted, simán húz még 225-nél is, nem az erővel van a gond, meg is lepődtem mikor nem gyorsult tovább (nekem 235 rémlik). Bár az első splittert nem véletlenül tették rá a Q-ra, 200 fölött már könnyebb az eleje - igaz 230-nél a Q splittere is zár aszem...
leopop32021-10-02 07:55:55 // 22356
Sajnos az is igaz :/
Liquid2021-10-02 00:20:56 // 22355
a Karotta azért szólta volna le mert nem villanyos
leopop32021-10-01 23:36:58 // 22354
Totálgáz lett sajna már a totalcar pedig kiskoromban imádtam őket :/
Elolvastam a cikket, konkrétan aki ilyet leír fingja nincs semmiről, és az a hangnem.
Ha a főnöke lennék akkor mondanám hogy holnaptól nem kell jönni. Karotta mi a faszomat csinál nem olvassa el ezeket pubikálás előtt?
Elolvastam a cikket, konkrétan aki ilyet leír fingja nincs semmiről, és az a hangnem.
Ha a főnöke lennék akkor mondanám hogy holnaptól nem kell jönni. Karotta mi a faszomat csinál nem olvassa el ezeket pubikálás előtt?
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-01 20:32:15 // 22353
DrB2021-10-01 16:04:36 // 22352
Köszi! Ahogy látom, nincs sajnos 18"-nál nagyobban.
Forsberg2021-10-01 16:02:32 // 22351
És mondja ezt egy szívó Dacia Lodgy volánja mögül...
G-MANN🍀2021-10-01 15:58:18 // 22349
G-MANN🍀2021-10-01 15:55:10 // 22348
Igen, olvastam, gáz az az áthúzott balek kifejezés, főleg, ha azt is figyelembe vesszük, hogy mindet megvették.
De valaki mindig érzi magában az erőt, hogy így és ő minősítsen, hiszen ő a tárgyilagos valaki. 😉
De valaki mindig érzi magában az erőt, hogy így és ő minősítsen, hiszen ő a tárgyilagos valaki. 😉
DrB2021-10-01 15:49:16 // 22347
Mi ennek a felninek a neve, tudja valaki?
Liquid2021-10-01 15:20:49 // 22346
Így van, egy fogalmatlan villany-gittegyletté degradálódtak. Meg kell nézni a Csikós video-ját a GTA-ról.
VKG231!!! (156+75)2021-10-01 14:33:20 // 22345
Ugyanmár, a Winkler szintje alatt van ez a bagázs jócskán. Pedig ő tényleg nem ért az autókhoz, csak viszonylag jól ír...
Elképesztő ez a cikk, bezzeg az amg black series felára megéri, ugye? Vagy a 25 milliós 1.5ös háromhengeres jaguár hibrid suv... vagy a 17 milliós 2.0 trédéi a3... menjenek a faszomba. Oda.
Elképesztő ez a cikk, bezzeg az amg black series felára megéri, ugye? Vagy a 25 milliós 1.5ös háromhengeres jaguár hibrid suv... vagy a 17 milliós 2.0 trédéi a3... menjenek a faszomba. Oda.
tdemeter2021-10-01 13:25:23 // 22344
Alkatrészhiány?
Voltam tegnap egy Suzuki szalonban és láttam egy vitarát amiben nem volt központi fejegység :) Úgy gyártja a cég és adja át neked, hogy no audio. Később ha megérkezik, akkor belerakják:) Itt tartunk most. Elképesztő...
Voltam tegnap egy Suzuki szalonban és láttam egy vitarát amiben nem volt központi fejegység :) Úgy gyártja a cég és adja át neked, hogy no audio. Később ha megérkezik, akkor belerakják:) Itt tartunk most. Elképesztő...
RomeoOne2021-10-01 13:24:20 // 22343
Ja, ez most tényleg elég gázra sikerült tőlük. Winkler elment, de a szellemét van, aki továbbvigye
Giuntini2021-10-01 13:15:05 // 22342
Elolvastad ezt a cikket?? Ez az Andróczy gyerek semmit sem ért a GTA történetből. Leírja hogy a balekok vették meg. Én tiszteltetem ezt a setét újságírót! Nem csoda hogy Csikósék leléptek ettől a totálkáros csapattól!
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-01 13:06:26 // 22341
Nem, ez a fabetétes, bőrműszerfalas luxus csomaghoz van. Ilyet sem lehet már rendelni egy ideje, szerintem készletes autó lehetett valahol külföldön.
RomeoOne2021-10-01 12:53:47 // 22340
Ez simán csak a Super ülés, nem?
G-MANN🍀2021-10-01 12:41:56 // 22339
:-) Giulia GTA-t
G-MANN🍀2021-10-01 12:41:34 // 22338
G-MANN🍀2021-10-01 12:37:07 // 22337
Viszont szuper szín kombináció 🙂
G-MANN🍀2021-10-01 12:35:53 // 22336
zgi5212021-10-01 11:25:40 // 22335
persze egy-egy alkalom nem gond biztosan. a rendszeres resetelgetésre gondolok.
a párhuzamos táplálás azért jó, mert nem ürülnek ki bizonyos tárolók, nem felejt el testreszabott dolgokat..
a párhuzamos táplálás azért jó, mert nem ürülnek ki bizonyos tárolók, nem felejt el testreszabott dolgokat..
Erhard 242 (Pure Energy)2021-10-01 10:43:10 // 22334
nálam még egyik autónál sem okozott gondot a teljes áramtalanítás ... kap az akku egy cella zárlatot ott is lemegy a fesz akár 2V-ra vagy nullára is nem hinném, hogy ez bármi gondot okozna viszont pl elektromos alkatrész cserekor meg kell a teljes áramtalanítás szóval nem értem ezt az álláspontot
zgi5212021-10-01 10:36:17 // 22333
valszeg a táp reset idejétől is függ. mindenesetre nem tesz jót a fesz. vesztés semminek. a videóban is tanácsolja az öreg, párhuzamosan tegyünk rá másik akksit cserekor, ha lehet. persze akkor nincs táp reset. :(
Erhard 242 (Pure Energy)2021-10-01 08:47:27 // 22332
nekem csak a kormány miatt reklamált az ablakok elvoltak...
zgi5212021-10-01 07:45:29 // 22331
en a negativot vennem le tobb okbol is.. pl azon van gyorsoldo..
a saru levetel elott ha ment a motor a leallitas utan varni kell par percet a “mentesek” miatt
csere utan csak a start gomb pedal nelkul , majd leallit es ujra mar pedallal indit
asszem az ablak vegpontokat ujra kell tanitani
csomagtartot veletlen se csapd le ha mem dontheto az ules!!
vidi is van
a saru levetel elott ha ment a motor a leallitas utan varni kell par percet a “mentesek” miatt
csere utan csak a start gomb pedal nelkul , majd leallit es ujra mar pedallal indit
asszem az ablak vegpontokat ujra kell tanitani
csomagtartot veletlen se csapd le ha mem dontheto az ules!!
vidi is van
Erhard 242 (Pure Energy)2021-10-01 07:22:39 // 22330
Bakker leveszed az akku pozitív saruját 5 percre..nem fog történni semmi, majd a kormánymű panaszkodik de mész egy kört és öntanul mindent...
GiuliaVeloce210AT8Q42021-09-30 22:35:14 // 22329
Szia
Igen, ezt írja a service bulletin is. Saját magam nem merek hozzányúlni (nem szakmám). Nem tudom mire kéne figyelni (katód, anód oldali megszakítás), illetve mivel jár az újra feszültség alá helyezés után (lehet, semmi), vagy mik lehetnek az esetleges rossz kimenetelek egy ilyen művelet után. (hogy reagálja le az autó elektronikája stb)
Igen, ezt írja a service bulletin is. Saját magam nem merek hozzányúlni (nem szakmám). Nem tudom mire kéne figyelni (katód, anód oldali megszakítás), illetve mivel jár az újra feszültség alá helyezés után (lehet, semmi), vagy mik lehetnek az esetleges rossz kimenetelek egy ilyen művelet után. (hogy reagálja le az autó elektronikája stb)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-30 21:48:46 // 22328
Teljes áramtalanítás pár percre?
GiuliaVeloce210AT8Q42021-09-30 21:38:49 // 22327
Sziasztok!
Sajnos ismét előjött nálam - a többeknél már jól ismert - "Black Friday hiba".
Gépkönyvet néztem, de nem ír külön biztosítékot a cluster TFT re.
Volt már ez a jelenség kb 1-2 éve, akkor 1-2 nap után magától "megjavult", viszont most már 4. napja semmi.
Kecskeméten azt mondják, eddig egyszer találkoztak ezzel új autónál, gariban cserélték az óracsoportot.
Kelet-Pestnél emailben ma rákérdeztem, még válok válaszra.
Találtam közben a jelenségre FCA Service Bulletin-t:
Instrument Panel Cluster (IPC)
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwjqrpK3-6HzAhXH_KQKHWCPA88QFnoECAIQAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.giuliaforums.com%2Fattachments%2F08-066-19-ipc-updates-pdf.96697%2F&usg=AOvVaw2B46H05VVbnllFLBWd1z00
Mit lehet tenni? Nektek volt ilyen? Mi lett végül?
Köszi!
Sajnos ismét előjött nálam - a többeknél már jól ismert - "Black Friday hiba".
Gépkönyvet néztem, de nem ír külön biztosítékot a cluster TFT re.
Volt már ez a jelenség kb 1-2 éve, akkor 1-2 nap után magától "megjavult", viszont most már 4. napja semmi.
Kecskeméten azt mondják, eddig egyszer találkoztak ezzel új autónál, gariban cserélték az óracsoportot.
Kelet-Pestnél emailben ma rákérdeztem, még válok válaszra.
Találtam közben a jelenségre FCA Service Bulletin-t:
Instrument Panel Cluster (IPC)
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwjqrpK3-6HzAhXH_KQKHWCPA88QFnoECAIQAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.giuliaforums.com%2Fattachments%2F08-066-19-ipc-updates-pdf.96697%2F&usg=AOvVaw2B46H05VVbnllFLBWd1z00
Mit lehet tenni? Nektek volt ilyen? Mi lett végül?
Köszi!
DrB2021-09-30 15:14:54 // 22326
Köszi a válaszokat! Akkor jól éreztem, hogy menne még simán 230 fölé.
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-30 15:12:53 // 22325
230 rémlett, de lehet. Én még nem próbáltam :-) Az biztos, hogy szoftver limit, a Squadra-nál ezt is át szokták írogatni. A Selviot 255-ig, a Giulia Veloce-t 270-ig.
Egyébként álló helyben gázt adva is van egy fordulatszám limit, nem nagyon lehet rendesen röfögtetni a gépet. :-)
Egyébként álló helyben gázt adva is van egy fordulatszám limit, nem nagyon lehet rendesen röfögtetni a gépet. :-)
RomeoOne2021-09-30 15:05:50 // 22324
Piritu - 1.000.0002021-09-30 14:59:11 // 22323
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-30 14:42:16 // 22322
Igen, szoftveres a korlát. A Giulia Super és a Stelvio 230, a Giulia Veloce 240-nél.
DrB2021-09-30 14:03:08 // 22321
Bocs, akkor csak a Stelvio 230 km/h. És az is megy annyival. ;)
De érzetre tudna többet is, azért érdekel, hogy software-sen van-e lekorlátozva?
De érzetre tudna többet is, azért érdekel, hogy software-sen van-e lekorlátozva?
G-MANN🍀2021-09-30 13:21:05 // 22320
Giulia 240 km/h, és megy is annyival :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.