én ezt találtam:
Liquid2016-03-01 11:52:02 // 1765
Kazes☻2016-03-01 11:37:01 // 1763
Dumi2016-02-24 22:31:15 // 1762
Tévedés! A PSA és a BMW közösen fejlesztette a motort.Tehát se nem Francia,se nem Német...
Liquid2016-02-19 08:58:04 // 1761
A Giu úgy néz ki jelentősen könnyebb lesz, ezt ne feledd el.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-19 08:53:00 // 1760
szerintem meg inkább legyen 2.2-es 180 lóval, mint a 2.0 ugyan annyival vagy többel, minden véges ...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-19 08:38:10 // 1759
elég gáz, hogy egy BMW nem fejleszt saját 1.6d-t ami valójában PSA motor :) szóval vesz az ember egy Peug 308-at más köntösben...Faternak az van és már megint ezzel az elrugaszkodott hülye fogyasztásoddal jössz, próbáltad már, mentél ilyennel? Fater mivel nyugdíjas úgy is közlekedik 5,5 alatt nem áll meg neki sehogy sem :)))
Tedi2016-02-19 08:27:22 // 1758
Alapvetően nem ördögtől való dolog egy háromhengeres turbómotor. Egy Fiat 500-ban pl. De egy alapáron 8 milliós bimbibe én bele nem tenném :)
.......................2016-02-19 06:52:43 // 1757
Semmi baj nincs egy 3hengeres benzinessel,
3évig volt rohangálós 1000es 3hengeres Corsa a cégautónk,a basf ben,
Nem kíméltük,semmi gondja nem volt
És 5litereket evett
Én tankoltam sokszor
3évig volt rohangálós 1000es 3hengeres Corsa a cégautónk,a basf ben,
Nem kíméltük,semmi gondja nem volt
És 5litereket evett
Én tankoltam sokszor
.......................2016-02-19 06:31:56 // 1756
Nem születtem aranykanállal,
Amúgy meg útálok pocsékolni,és még arra adózni,hogy kisvasút legyen az adómból,másnak...
..ha annyiba kerülne a benzin mint USA ban ,akkor én is legyintenék..
Amúgy meg útálok pocsékolni,és még arra adózni,hogy kisvasút legyen az adómból,másnak...
..ha annyiba kerülne a benzin mint USA ban ,akkor én is legyintenék..
Tedi2016-02-18 22:55:57 // 1755
Kérdésedet költőinek veszem :D
osee_selespeed2016-02-18 22:52:06 // 1754
Aha . Tehát még nagyon friss. De minek oda 3 henger, ha a 6 hengeres is 306 lóvan beéri 10 literrel? :)
Tedi2016-02-18 22:43:54 // 1753
http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/3series/sedan/2015/showroom/engines.html#3cylinderpetrol
osee_selespeed2016-02-18 22:38:51 // 1752
Hol láttad azt?
Tedi2016-02-18 22:28:21 // 1751
316d tényleg nincs háromhengeres, ellenben benzines 318i viszont van :) 1,6-os turbós háromhengeres. Hátő....
Dömpi (il dottore)2016-02-18 22:25:10 // 1750
hagyd már ezt a fillérbaszós fogyasztás témát! Egy igazi alfás kurvára leszarja a fogyasztást! Erő legyen bazdmeg, és vezetési élmény! A többi másodlagos!
Tedi2016-02-18 22:23:33 // 1749
Elvileg kétféle dízelmotor lesz, legalább is az utolsó pletyka ez volt. A 2,2-es három teljesítményszinttel, illetve VM Motori V6-os dízele, ami a Ghibliben is van. Hogy utóbbiból mi lesz, az reméljük kiderül március 1-jén Genfben
Liquid2016-02-18 21:31:07 // 1748
Meg a 116D...
.......................2016-02-18 21:19:20 // 1747
Nincs 3hengeres 316d !
Az is 2 literes 4hengeres ,aB47 motor,ami az N47 továbbfejlesztése
Ja és olyan gáz hogy 3,9et eszik
A miniben van 3hengeres diesel
Az is 2 literes 4hengeres ,aB47 motor,ami az N47 továbbfejlesztése
Ja és olyan gáz hogy 3,9et eszik
A miniben van 3hengeres diesel
.......................2016-02-18 21:13:03 // 1746
Gyanús hogy csak ez
Gondolom az első évek főként céges vagy éiesing autók lesznek,netán bérautók
Oda meg untig elég egy 4hengeres dejzel
Gondolom az első évek főként céges vagy éiesing autók lesznek,netán bérautók
Oda meg untig elég egy 4hengeres dejzel
csokagm2016-02-18 20:05:13 // 1745
Erősebb nem lesz mert az 210le volt. Tehát gyengébb az új, viszont a régi meg nyomaték szegényebb.
Egyébként hallani valamit arról, hogy csak ez az egy dízel motor lesz-e?
Egyébként hallani valamit arról, hogy csak ez az egy dízel motor lesz-e?
G-MANN🍀2016-02-18 19:03:54 // 1744
159-ben 170 LE volt :) a 2.0 Jtdm
.......................2016-02-18 18:28:40 // 1743
450Nm es lesz a csúcs diesel
Tök mindegy hogy hány ló,sőt jobb is ha kevesebb mert nem kell adózni sokat
A 2,4is csak 400Nm ert ad le
Ergo erősebb lesz a Giulia 2,2jtdm mint a 159 2,4jtdm volt
450Nm már szépen tolja a 159et is,a Gulia meg könnyebb lesz(talán)
Tök mindegy hogy hány ló,sőt jobb is ha kevesebb mert nem kell adózni sokat
A 2,4is csak 400Nm ert ad le
Ergo erősebb lesz a Giulia 2,2jtdm mint a 159 2,4jtdm volt
450Nm már szépen tolja a 159et is,a Gulia meg könnyebb lesz(talán)
BeeGee2016-02-18 17:52:48 // 1742
Miért pont 220 LE? :D
Létezik BMW 3 136 LE, 3 azaz három hengerrel. Na ez a gáz, nem a 180 LEs dízel :) Az teljesen rendben van.
Létezik BMW 3 136 LE, 3 azaz három hengerrel. Na ez a gáz, nem a 180 LEs dízel :) Az teljesen rendben van.
mizooo2016-02-18 17:42:46 // 1741
Ezek a motorok is tudják ne aggódj, de fogyasztás, adózás egyéb dolgok miatt lehet gyengébbet is venni.
csokagm2016-02-18 17:11:33 // 1740
Alapvetően nincs probléma a belépő dízelekkel de jó lenne egy überdízel is. 5-6 hengerrel sok lóerővel.
Dömpi (il dottore)2016-02-18 17:01:08 // 1739
értem de szerintem önmagában gáz, hogy egyáltalánaz alfa előáll egy 2.2 dízellel 200 LE alatt
már 2.0-ás jtdm is a 159-ben tudta a 175 LE-t!
Szerintem az alfának a GIULIA-ba nem szabad lenne olyan motort raknia, ami 220 LE alatt van!
már 2.0-ás jtdm is a 159-ben tudta a 175 LE-t!
Szerintem az alfának a GIULIA-ba nem szabad lenne olyan motort raknia, ami 220 LE alatt van!
Béci Ɨ|ѯ2016-02-18 16:25:51 // 1738
Később lesz belőle erősebb is még, elvileg 210 lóerővel, de mint ahogy Tedi is írta "a homologizációs eljárás egyelőre csak a 200 lóerő alatti modelleknél fejeződött be".
Dömpi (il dottore)2016-02-18 14:45:35 // 1737
Nem fér a fejelmbe, a 2.2 diesel miért CSAK 180 LE???
.......................2016-02-17 20:30:06 // 1736
Érdekes hírek,
Eddig mindenhol az 500lovas volt hirdetve
Most a diesel lesz a legelső
Üzleti szempontból jó döntésnek tartom
Reméljük fasza lesz a 2,2jtdm is,mint az elődök
Eddig mindenhol az 500lovas volt hirdetve
Most a diesel lesz a legelső
Üzleti szempontból jó döntésnek tartom
Reméljük fasza lesz a 2,2jtdm is,mint az elődök
csokagm2016-02-17 20:26:32 // 1735
Figyelj aki alfás megfogja venni az megvárja és megveszi jó esetben.
Viszont egyre visszhangot hallok arról hogy jójó de már nem érdekli őket az autó. Értem én, újra felakarnak törni és ez nagyon jó, de nem kis csapat dolgozhat az autón, ennyi idő után valami kézzel foghatót kéne produkálni, termelni kéne, nem olyan hosszú egy autó ciklusa, hogy 1-2 évet játszani lehessen veszteség nélkül. Szépen lassan újabb és újabb technológiákat vezetnek be, amire reagálni kell tudni
Felesleges volt ennyire előre megmutatni az autót. Nem tudnék még egy olyan típust mondani ahol ennyi idő telik a bemutatás és a forgalmazás között. Talán méregdrága szuperautókat de az már egy másik kávéház.
Egy szó, mint száz ez nem egy limitált példányszámban gyártott Ferrari, hanem egy nép Alfa, amiből profitot kéne termelni és most már minél hamarabb bemutatni, különben megint lesz egy drágán kifejlesztett típus ami nem hozza vissza az árát.
Most csúnyát mondok de mivel ugye a legnagyobb konkurencia a BMW 3, Audi A4, Mercedes C. Ahol 6-8 évente új modell jön ki és közötte egy-két ráncfelvarrás is történik.
Mindenesetre bízom benne, hogy sikere lesz, de ideje lesz belehúznia az alfának, gondolok itt erre és a tervezett típusokra is.
Viszont egyre visszhangot hallok arról hogy jójó de már nem érdekli őket az autó. Értem én, újra felakarnak törni és ez nagyon jó, de nem kis csapat dolgozhat az autón, ennyi idő után valami kézzel foghatót kéne produkálni, termelni kéne, nem olyan hosszú egy autó ciklusa, hogy 1-2 évet játszani lehessen veszteség nélkül. Szépen lassan újabb és újabb technológiákat vezetnek be, amire reagálni kell tudni
Felesleges volt ennyire előre megmutatni az autót. Nem tudnék még egy olyan típust mondani ahol ennyi idő telik a bemutatás és a forgalmazás között. Talán méregdrága szuperautókat de az már egy másik kávéház.
Egy szó, mint száz ez nem egy limitált példányszámban gyártott Ferrari, hanem egy nép Alfa, amiből profitot kéne termelni és most már minél hamarabb bemutatni, különben megint lesz egy drágán kifejlesztett típus ami nem hozza vissza az árát.
Most csúnyát mondok de mivel ugye a legnagyobb konkurencia a BMW 3, Audi A4, Mercedes C. Ahol 6-8 évente új modell jön ki és közötte egy-két ráncfelvarrás is történik.
Mindenesetre bízom benne, hogy sikere lesz, de ideje lesz belehúznia az alfának, gondolok itt erre és a tervezett típusokra is.
Tedi2016-02-17 19:53:51 // 1734
Azt a taktikát választották, hogy inkább előbb pofáznak, minthogy kész legyen. Nagy volt a nyomás, engedtek neki. Az egy évet meg kitöltötték, kitöltik marketinggel. Bevált. Szerintem.
csokagm2016-02-17 19:35:46 // 1733
Ez nagyon gáz amit ezzel a típussal művelnek. Nem tudom mi áll a háttérben, de lassan 1 éve láttuk először a QV-t, azóta illett volna már elkezdeni a tömeggyártást.
Tedi2016-02-17 15:40:31 // 1732
És egy másik mai az Il Sole 24 orétól. A dízelekkel indul a Giulia piaci bevezetése, a benyások csak év vége felé jönnek.
pettinke2016-02-16 22:33:45 // 1731
mai hír a Quattroruote-tól:
február 23-tól nullszéria, március 14-től indul a Giulia gyártása!
február 23-tól nullszéria, március 14-től indul a Giulia gyártása!
Pityukoma2016-02-15 21:50:11 // 1730
Nem egy rugóra jár az agyatok :-) Szosza az 5lityis fogyi híve, Te pedig a motor erő és a hang együttesét díjazod:-) Kár ezen morfondírozni!
"Van aki azért vesz autót hogy keveset egyen, én azért ha odalépek neki hát menjen"" By: NaTo
"Van aki azért vesz autót hogy keveset egyen, én azért ha odalépek neki hát menjen"" By: NaTo
Putyesz2016-02-15 21:22:49 // 1729
Valamit valamiért...az élményt nem adják ingyen!!!!!
V6 után azt mondom hogy tuningolhatsz dízelt szarásig...azt az érzést amikor egy V6-ot 7000-ig pörgetsz vagy 130-nál visszatolod 3.-ba és feldübörögnek a lovak...hajjjj...az az őserő!!!!
...na ezt nem fogod tudni egy dízelben átélni a büdös életbe se!!!
V6 után azt mondom hogy tuningolhatsz dízelt szarásig...azt az érzést amikor egy V6-ot 7000-ig pörgetsz vagy 130-nál visszatolod 3.-ba és feldübörögnek a lovak...hajjjj...az az őserő!!!!
...na ezt nem fogod tudni egy dízelben átélni a büdös életbe se!!!
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-14 18:39:07 // 1728
jah persze,mint a 2,4 6,8-at vagy a TBi 7L-et :DDD
Liquid2016-02-14 14:25:20 // 1727
persze, hogy tud 5l-et fogyasztani, akkor ha tréleren húzzák, vagy max 70-nel übernagyapapásan vezetsz, szálljunk már le a földre!
.......................2016-02-14 14:23:02 // 1726
pl a 420d ,az 508 at eszik 100km en,és 400Nm es motor
de a 2,2 jtdm is hasonló lesz az 450Nm rel 200lóval simán 5 litert is tud fogyasztani
de a 2,2 jtdm is hasonló lesz az 450Nm rel 200lóval simán 5 litert is tud fogyasztani
.......................2016-02-14 14:21:45 // 1725
ja meg eszik 12 őt,
kéne a francnak
kéne a francnak
vm2016-02-14 14:13:59 // 1724
Ez így van.
Csak ne kelljen már eret vágnunk magunkon, ha kimarad egy-két ilyen parasztvakítás.
Marketingszempontból persze szükséges, de szubjekítve, mint egy elfelejtett ország elfelejtett közössége azért tojhatunk rá nyugodtan.
Épp elég baj, hogy ez kell az Alfa eladásához. Volt amikor elég volt a név...
Csak ne kelljen már eret vágnunk magunkon, ha kimarad egy-két ilyen parasztvakítás.
Marketingszempontból persze szükséges, de szubjekítve, mint egy elfelejtett ország elfelejtett közössége azért tojhatunk rá nyugodtan.
Épp elég baj, hogy ez kell az Alfa eladásához. Volt amikor elég volt a név...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-13 23:09:45 // 1723
melyik 200 lovas 4 hengeres dejzel eszik 5L-et? vagy ez 70km-re igaz?
Putyesz2016-02-13 22:07:07 // 1722
A Q4 200 paci...es 4hengeres!!!!es legalább van hangja,vezetési élménye...egy dízelt csipszelhetsz a világ f...ára!!!!
Don Gombóc2016-02-13 18:58:23 // 1721
? :-)
.......................2016-02-13 18:34:13 // 1720
"A mérnökök utolsó 20 évi munkája pedig kizárólag arról szól, hogy minél súrúbben váltogasd a minél divatosabb autóidat ;-)"
érdekes 20éve nem volt még 200 lovas motor se a 155 ben,se a konkurenciában
ma meg egy 4 hengeres diesel is 200lóerő,és 5 litereket eszik
szerintem nem csak a töküket vakarták a mérnökök ám
érdekes 20éve nem volt még 200 lovas motor se a 155 ben,se a konkurenciában
ma meg egy 4 hengeres diesel is 200lóerő,és 5 litereket eszik
szerintem nem csak a töküket vakarták a mérnökök ám
BeeGee2016-02-13 18:10:06 // 1719
Hát más választás nincs :D
mizooo2016-02-13 17:50:12 // 1718
Én azt mondom várjuk ki a végét :)
BeeGee2016-02-13 17:34:04 // 1717
A mérnökök utolsó 20 évi munkája pedig kizárólag arról szól, hogy minél súrúbben váltogasd a minél divatosabb autóidat ;-)
Ez a marketingesek érdeme. Szegény mérököknek meg muszáj befeküdni..
Visszatérve, ha jobb, ha nem jobb, egy prémium autót tényleg illik ma minimum ledes lámpával elérni, mert ezen a szinten ezek számítanak. Rendelhető extákról sincs semmi hír, pedig egy rakat parasztvakító extrák kell kínálni, ha labdába szeretnének rúgni, pláne a tengeren túlon.
Ez a marketingesek érdeme. Szegény mérököknek meg muszáj befeküdni..
Visszatérve, ha jobb, ha nem jobb, egy prémium autót tényleg illik ma minimum ledes lámpával elérni, mert ezen a szinten ezek számítanak. Rendelhető extákról sincs semmi hír, pedig egy rakat parasztvakító extrák kell kínálni, ha labdába szeretnének rúgni, pláne a tengeren túlon.
deportivo2016-02-13 16:59:09 // 1716
Giulia pont ott tart,mint amikor bemutatták, a különbség az,hogy az utóbbi időben a pozitív hírek ( pl sorozatgyártás beindulása vagy remek reklámok) helyett negatív hírek jelentek meg róla. Nem hiszem hogy a piac megengedi büntetlenül,hogy egy nem túl jó helyzetben lévő márka ennyi hetet,hónapot hagyjon üresen,kárba veszni.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.