Chianti2016-02-13 16:21:39 // 1715
Én már nem várok semmit, és nem reménykedek semmiben. Ha tényleg igazak a hírek, vagy csak a fele igaz annak amikről itt olvasni lehet, akkor nincs mit hozzáfűzni. Az hogy a szakadék szélén levő cég, amelyiknek lassan már alig van átlagember számára elérhető modellje, így elkúrjon egy visszatérést, ezt nehezen lehet megérteni. És akkor lehet jönni azzal, hogy bezzeg más márkáknál is nagyon komoly gondok, visszahívások vannak, de ők legalább megengedhetik maguknak, mert van még mellette 10 másik modell, amiből lehet válogatni. Szóval tény, hogy nagyon rövid idő alatt, kellett nagyot alkotni, és nagy volt a nyomás a projekt résztvevőin, de nem hiszem el, hogy a 21. században megengedheti magának egy ilyen helyzetben levő autógyártó cég, hogy egy milliárdos hitelekből finanszírozott csúcsmodellt a hivatalos bemutató után fél évvel még csak megrendelni sem lehet, nemhogy megvásárolni. Ezek után tényleg teljesen mindegy mit fognak bemutatni Genfben, vagy a következő autóshow keretében. Az idő telik, és mire kész lesz egy épkézláb modellpaletta, addig évek telnek el, és a konkurencia elmegy mellettük. Szomorú vagyok, pedig nagyon bíztam bennük.
SzJanos2016-02-12 21:19:45 // 1714
Mire elérhető lesz a Giulia több lesz körülötte a negatív hír, mintsem hogy el lehessen adni. Törölni kellene az egész projectet hivatalosan! Kijavítani a Giulia hibáit és egy tökéletes, azonnal elérhető "új" modellt bemutatni új pofával év végén egy autószalonon, ami aztán januártól kapható is.
vm2016-02-12 20:59:31 // 1713
Nyócáz olyan része van az autónak, amit szükséges fejleszteni. A halogén világítás pont nem az. Lehet hogy fényesebb a xenon, precízebb a lézer, de összességében(!), minden szempontot figyelembevéve a halogén világítótest a legoptimálisabb.
Ez olyan, mint a kerékpár működése. Lehet rajta maszatolni, de "kész van". Az alapkoncepciót nics hova fejleszteni.
A mérnökök utolsó 20 évi munkája pedig kizárólag arról szól, hogy minél súrúbben váltogasd a minél divatosabb autóidat ;-)
Ez olyan, mint a kerékpár működése. Lehet rajta maszatolni, de "kész van". Az alapkoncepciót nics hova fejleszteni.
A mérnökök utolsó 20 évi munkája pedig kizárólag arról szól, hogy minél súrúbben váltogasd a minél divatosabb autóidat ;-)
Liquid2016-02-12 20:33:15 // 1711
jó a tükrüs lámpa, csak nagy kell belőle :) Pl. a Pandáé király, de abból legalább 3db 166-os lámpa kijönne :)
BeeGee2016-02-12 20:30:59 // 1710
Bocs, de ez hülyeség...
1980 óta a mérnökök csak nem a fingot reszelgetik :)
1980 óta a mérnökök csak nem a fingot reszelgetik :)
vm2016-02-12 19:48:28 // 1709
Parasztvakítás az egész. Műszakilag a tükrös fényszóró pont olyan jó, mint a xenon/LED/lézer, anyámtyúkja... Belemossák az agyatokba hogy mindig csak a legújabbal fogtok látni (ti sem azzal érveltek hogy rosszabb, hanem "dukálna"... meg "prémium"...). Nem melesleg egy koccanás meg fél milliós kár...
Vasutas2016-02-12 19:33:21 // 1708
Hát minimum egy xenon dukálna bele...
Más konkurens márkáknál már a 90es évek végén, na jó, 2000es évek elején már volt. A mostani Ledekről meg Laser lámpákról nem is beszélve. Na de majd látjuk...
Más konkurens márkáknál már a 90es évek végén, na jó, 2000es évek elején már volt. A mostani Ledekről meg Laser lámpákról nem is beszélve. Na de majd látjuk...
vm2016-02-12 18:48:29 // 1707
Oszt mi a baj egy tükrös fényszóróval? Nem elég trendi?
nashville2016-02-12 09:47:26 // 1706
Dobtam egy hátas a kocsitól ... ez a alap ??? hát nem ártana kicsit a konkurenciánal körbe nézni az anyagok meg a kinézet terén - alapban, mert a QV az OK-é de ez ... vagy csak a kép teszi ? és hát gondolom : jó drágan fogják merni ... de meg fogom venni ... csak azt magyarázná meg valaki hogy abban a szemét usában miert fog szinte fele annyiba kerülni mind az EU - ban ...
.......................2016-02-11 07:08:45 // 1705
Ezen csak sima mezei tükrös fényszóró van,mégcsak nem is projektoros
Egy Fiestán talán ok,de ez prémiumautónak készül nem?
Egy Fiestán talán ok,de ez prémiumautónak készül nem?
Kazes☻2016-02-11 00:00:10 // 1704
AZ még hagyján, de majd a felni+fék+tengelycsonk+axiál+lengőkar és a többi... első szárny... diffúzor... :)
Dömpi (il dottore)2016-02-10 22:58:17 // 1703
Én már azt várom, amikor néhány CarTárs majd megveszi pár év múlva használtan az alapváltozatot, majd versenyfutás lesz a bontókban esetleg fellelhető QV-s légbeömlő rácsokért és majd sorra járnak a karosszériásokhoz kivágatni a géptetőn, meg oldalt a kis nyílásokat, hogy olyan QV-s legyen. Ja, meg a hátsó karbon légterelő utólagos felszerelése lesz még fő topic téma pár év múlva.
Egyébként lapos üléslap ide vagy oda, simán elképzelném magam alatt - ja, és lehet én is elkezdeném QV-sítani, amint lehet :)
(a 159-et is előszeretettel TI-sítjük :) )
Egyébként lapos üléslap ide vagy oda, simán elképzelném magam alatt - ja, és lehet én is elkezdeném QV-sítani, amint lehet :)
(a 159-et is előszeretettel TI-sítjük :) )
Haddel2016-02-08 21:47:48 // 1702
pityke2016-02-08 21:15:22 // 1701
felnikkel szerintem nincs baj egy alap bmw -n se szebbek,viszont az ülés tényleg nem nagy szám, de várjuk ki a végét.Az a bordó szin nagyon szép :)
Kazes☻2016-02-08 21:13:53 // 1700
Brutális... an jó ez a verda! Szvsz. :)
Halesz2016-02-08 20:59:55 // 1699
Ennek én is örülök! :)
Norby2016-02-08 19:40:17 // 1698
viszont a start gomb maradt a kormányon :)
Jimmi T.2016-02-08 19:15:01 // 1697
ekkora semmit nem tudom hogy lehetne -e jobbá tenni pusztán fototechnikával
Halesz2016-02-08 18:58:16 // 1696
Néhány felfedezés: Brutális váltófülek, unalmas felnik a Giulia alapváltozatán
Zsolt1552016-02-08 17:52:23 // 1695
Rohodi Mihály lehet tud neked ebben segíteni.
Tedi2016-02-08 17:42:52 // 1694
Szerintem meg a fotó minősége szörnyű :)
Halesz2016-02-08 17:32:10 // 1693
Ezekre az ülésekre nagyon kíváncsi leszek, szörnyen néznek ki a képen...
Halesz2016-02-08 16:33:27 // 1692
Mássz ki a fejemből! :)
Jimmi T.2016-02-08 16:30:20 // 1691
elég durván le volt bontva a kasztni a szervizhez .-)
Jimmi T.2016-02-08 16:28:43 // 1690
igen. bemész az Avis-hoz, pengetsz egy keveset és már mehetsz is !
Halesz2016-02-08 16:28:19 // 1689
Persze: http://www.avis.hu/
Tedi2016-02-08 15:30:49 // 1688
.......................2016-02-08 15:27:27 // 1687
én nem akarok venni 4C t ,
de ki szeretném próbálni
azt lehet?
de ki szeretném próbálni
azt lehet?
Zsolt1552016-02-08 13:49:34 // 1686
:-))
De a lényeg, hogy van lehetőség kipróbálni egy 4C-t, ha valaki azt akar venni.
De a lényeg, hogy van lehetőség kipróbálni egy 4C-t, ha valaki azt akar venni.
Rohodi Mihály2016-02-08 11:25:21 // 1685
János néha hadar :-)
Zsolt1552016-02-08 09:48:38 // 1684
A Jánossal beszéld meg. Ő mondta nekünk. :-))
Rohodi Mihály2016-02-08 09:16:29 // 1683
21.350.000 Ft most egy új 4C...
Rohodi Mihály2016-02-08 09:15:43 // 1682
Ez egy városi kacsa szerintem :-)
Az Avis autója szervizen járhatott nálunk, mert csak mi vagyunk 4C márkaszerviz Magyarországon, de szalonba nem hoztuk be. A szalonban a FAM tesztautóját "teleltetjük át", hogy dísze legyen a szalonnak, szintén szervizek és karbantartások után :-) Az Avisé sima piros, a FAM tesztautó 8C bordó. Tehát szerintem egyik sem eladó jelenleg.
Ez most a szalonképünk:
4C_Olasz_Autók_Háza_Budaörs
Szerintem áprilisra kerül vissza a forgalomba a FAM tesztautója, ha Magyarországon marad, és potenciális 4C vevő érdeklődik, megpróbálunk tesztvezetést szervezni rá - ehhez importőri engedély kell.
Az Avis autója szervizen járhatott nálunk, mert csak mi vagyunk 4C márkaszerviz Magyarországon, de szalonba nem hoztuk be. A szalonban a FAM tesztautóját "teleltetjük át", hogy dísze legyen a szalonnak, szintén szervizek és karbantartások után :-) Az Avisé sima piros, a FAM tesztautó 8C bordó. Tehát szerintem egyik sem eladó jelenleg.
Ez most a szalonképünk:
4C_Olasz_Autók_Háza_Budaörs
Szerintem áprilisra kerül vissza a forgalomba a FAM tesztautója, ha Magyarországon marad, és potenciális 4C vevő érdeklődik, megpróbálunk tesztvezetést szervezni rá - ehhez importőri engedély kell.
Zsolt1552016-02-08 06:47:58 // 1681
Ha jól emlékszem 21m.Ft-ot mondtak rá.
Zsolt1552016-02-08 06:47:10 // 1680
Amit az Avis vett meg. Múltkor nálatok volt bent a szalonban és azt mondták, hogy azért került be, mert árulják.
Akkor ha szosza ki akarja próbálni valamelyiket, akkor van rá lehetősége?
Akkor ha szosza ki akarja próbálni valamelyiket, akkor van rá lehetősége?
Rohodi Mihály2016-02-07 23:40:13 // 1679
3 magyar rendszamos 4C van, az egyik a FAM tesztautoja. Melyiket aruljak? Tudtommal egyiket sem.
'''''2016-02-07 21:19:36 // 1678
Több mint egy évig biztos náluk volt.Én úgy tudom,az saját autójuk volt.
droberto2016-02-07 20:10:15 // 1677
Azt hiszem FAM-os volt, akkor került le az NS-hez a Rieglertől talán. Fehér színű volt, de azon talán 18-as kerék volt. Bár ez már annyira nincsen meg. :)
G-MANN🍀2016-02-07 19:58:49 // 1676
Remélem nem a FAM-os Eco 17-es Cinturato gumival szereltet kaptad, mert az sajnos nem azt adta vissza amit igazán ki lehet autózni vele egy normális gumival :) a FAM-os azzal a gumival nem ment, csak csikorgott mindenhol sajnos
droberto2016-02-07 19:37:09 // 1675
Én anno a Giulietta QV-vel mentem. Előzetes időpont egyeztetés alapján odaadták zokszó nélkül. Az más kérdés, hogy az 1,75 TBi még multiairrel is csak egy kehes ló, egy gyakorlatilag bébi Ferrarihoz, vagy ha úgy tetszik egy átcsomagolt Maseratihoz. Ebből ha lesz is QV tesztautó, akkor azt szerintem nem lehet olyan egyszerűen teszt vezetni.
forrasr2016-02-07 17:24:01 // 1674
Sokan úgy értelmezik, hogy a tesztvezetés, az egy jó kis hétvégi program mindenféle vételi szándék nélkül, ez azért alapvetően tévedés. Tömegautóknál alkalmazzák, hogy jöjjön el boldog boldogtalan hétvégi tesztvezetésre, csak azért,hogy néhányan hátha megérezve az új autó illatot, átszellemülve és emelkedett hangulatban befizessenek egyre ezzel növelve az eladásokat, de egy Giulia QV nem az a kategória lesz. Gyanús, hogy BMW-nél sem M5-öst tartanak tesztautónak, az Audinál sem S6-ot a hazai kereskedések.
Giuntini2016-02-07 16:47:22 // 1673
Telón néztem, és nekem feketének tűnt. A grafitban nem tévedtem.
A vitához hozzászólva én tökéletesen osztom Piritu véleményét. Aki akar venni új autót, annak ki lehetett próbálni bármelyiket. A 4C és főleg a 8C olyan kategória, amelyik csak tényleg a potenciális vásárló rendelkezésére bocsátható. Biztos vagyok benne, ha valaki ilyen autót szándékozna itthon rendelni, lehetőséget kapna egy bécsi, vagy akár milanói tesztvezetésre.
A vitához hozzászólva én tökéletesen osztom Piritu véleményét. Aki akar venni új autót, annak ki lehetett próbálni bármelyiket. A 4C és főleg a 8C olyan kategória, amelyik csak tényleg a potenciális vásárló rendelkezésére bocsátható. Biztos vagyok benne, ha valaki ilyen autót szándékozna itthon rendelni, lehetőséget kapna egy bécsi, vagy akár milanói tesztvezetésre.
Zsolt1552016-02-07 16:25:24 // 1672
Igen. Parádés ez a forma. :-))
Zsolt1552016-02-07 16:17:57 // 1671
Igen. De abból 7 darab van Európában. Az Alfának (és nem csak nekik) nem a magyar a fő piaca. A 4C-t lassan 3 éve gyártják és kettő darabot adtak el hazánkban. Ebből az egyiket promóciós célokból és most árulják is. Ezért ne várd, hogy itthon is tartsanak tesztautót. Ha 4C-t akarsz próbálni, akkor menj el bécsi, vagy egy milánói szalonba. Ott jó eséllyel kipróbálhatod.
Piritu - 1.000.0002016-02-07 16:07:08 // 1670
Valahogy így :-))
Piritu - 1.000.0002016-02-07 16:02:20 // 1669
Eldönthetnéd, hogy mi a bajod.
"ezzel szemben Az Alfa forgalmazó cégek dugdossák előlünk a 8C t ,a 4C t is
ez nem fair piaci viselkedés" - most meg 400e db-ot emlegetsz, tehát nem 4C/8C-ről beszélsz.
Ha a Giuliáról (feltételezem), akkor hogy a francba döntötted el, hogy nem lehet kipróbálni? Még kész sincs az autó.
A jelenleg futókat ki lehet próbálni. Emlékeim szerint a Giulietta QV még Kaposon is ott volt.
Szóval, mi a baj?
"ezzel szemben Az Alfa forgalmazó cégek dugdossák előlünk a 8C t ,a 4C t is
ez nem fair piaci viselkedés" - most meg 400e db-ot emlegetsz, tehát nem 4C/8C-ről beszélsz.
Ha a Giuliáról (feltételezem), akkor hogy a francba döntötted el, hogy nem lehet kipróbálni? Még kész sincs az autó.
A jelenleg futókat ki lehet próbálni. Emlékeim szerint a Giulietta QV még Kaposon is ott volt.
Szóval, mi a baj?
vm2016-02-07 15:57:47 // 1668
Álhiszti az egész...
Verni az asztalt azért, mert a magyar piac a légypiszoknál is jelentéktelenebb az Alfának, ezért lószart sem fog soha idetolni, miközben a hiszti előadója SEM lesz soha potenciális vásárló egy új Giu QV-re, több mint vicces...
Aki úgy áll hogy beruházhat egy ilyen vasba, az picsogás helyett kimegy a németekhez, és kipróbálja.
Verni az asztalt azért, mert a magyar piac a légypiszoknál is jelentéktelenebb az Alfának, ezért lószart sem fog soha idetolni, miközben a hiszti előadója SEM lesz soha potenciális vásárló egy új Giu QV-re, több mint vicces...
Aki úgy áll hogy beruházhat egy ilyen vasba, az picsogás helyett kimegy a németekhez, és kipróbálja.
Piritu - 1.000.0002016-02-07 15:55:41 // 1667
Leszállhatnál a Földre...
99-óta vásárolok új Alfákat. Sose volt olyan, hogy bármelyikkel bárki mehetett. Ha komolyan érdekelt szereztek, vagy megmondták, hogy hol lehet menni az adott motorral. (A 146 esetében pl. Keszthelyen voltam próbaúton. )
Mindig is volt olyan, amiből tesztautó se volt.
Azért mert Alfásnak mondod magad, még nem jogosultál semmire.
99-óta vásárolok új Alfákat. Sose volt olyan, hogy bármelyikkel bárki mehetett. Ha komolyan érdekelt szereztek, vagy megmondták, hogy hol lehet menni az adott motorral. (A 146 esetében pl. Keszthelyen voltam próbaúton. )
Mindig is volt olyan, amiből tesztautó se volt.
Azért mert Alfásnak mondod magad, még nem jogosultál semmire.
Piritu - 1.000.0002016-02-07 15:49:30 // 1666
Visszajutottunk a való világba. Komoly vevőnek van próbaautó, csak csapatni nincs. A 159 és a Giulietta esetében is így volt. A 4C/8C nagyon más tészta, felesleges hőbörögni.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.