Fórum >> Típusok >> Giulia

Tocke2018-01-30 08:25:43 // 3962
Megy ez majd kevesebbel is. Bár jobban belegondolva nehéz lesz összehozni :-))) Ebben az autóban ülve az önkontroll erősen konvergál a nulla felé:-)))
'''''2018-01-29 20:06:56 // 3961
Igyekszem,látod! :-)
berobbantam2018-01-29 20:04:03 // 3960
Asszony csak azt a feliratot lesi görcsösen ha mentek a gyulussal😁😁😁
Halesz2018-01-29 19:56:53 // 3959
Amíg egy 30 literes átlagfogyit ki nem hozol belőle, vissza se gyera az autózásból :)))))
'''''2018-01-29 19:48:59 // 3958
Csak város,tesztutasokkal. :-)
tirex2018-01-29 19:48:29 // 3957
Kevés lesz a 10rongy tankoláskor!? :))))
Coyote2018-01-29 19:46:22 // 3956
Ha nagyon nyomtad neki akkor lehet :-D
'''''2018-01-29 19:13:52 // 3955
Srácok,félve kérdezem:a képen az átlag fogyim látszik? :-)
Vagy hogy kell ezt értelmezni?
pettinke2018-01-29 18:32:09 // 3954
Azaz! Jól szolgál azóta is.
zgi5212018-01-29 17:59:33 // 3953
@pettinke!
Megjött a holmi..:)
Piritu - 1.000.0002018-01-29 16:19:56 // 3952
Nem a Giuliával, hanem a tendenciával van bajom.
Mondjuk, amikor kipróbáltam a Giuliát mindent kikapcsoltattam. Megvett az autó az első 100 méteren.
zgi5212018-01-29 15:58:28 // 3951
nem használok Waze-t, nálam vannak dolgok amiket tudatosan nem. Ha már navi, sokan szidják a Giulia egyszerű naviját, nekem iGo van a telefonon, de napi használatban a Giulia fed. nav. sem rosszabb -nekem.
én kényelemes pali vagyok, szeretem az automata lámpát, klímát -egyebet. mégis a leglényegesebb dolog az automata váltó volt cserekor.. és igen a Giulia -t szépen fel alapfelszerelték ;-) a konkurenciájához képest. aztán vagy használod az extrákat, vagy nem. de ott van.
'''''2018-01-29 15:51:22 // 3950
Kicsit húzósra konfiguráltad! :-)
Az enyém inkább a veloce árában volt szerencsére nekem.

A z enyémben a nagy navi van.Nekem pont azzal kellett volna.Normál ülések rohadtúl fognak.Alig tudok kiszállni belőlük.Szerintem nagyon jók de persze a sport ülések szebbek de nekem nem érne annyit amennyit kérnek érte.
Automata váltó rohadt gyors.Én sem voltam eddig oda érte de ilyen erőnél nem az igazi egy kézzel fogni a kormányt a másikkal meg lent keverni.(Race módban 6500-nál vált!)
Piritu - 1.000.0002018-01-29 15:50:42 // 3949
Pedig ez lesz. A Waze már most központilag irányított zombikká tesz, a kocsi megcsinál helyetted mindent, beparkol, felnyitja a csomagtartófedelet, kapcsolgatja a lámpát, felhívja a mentőket, sőt már önállóan is vezet.
Innen már csak két lépés...
Kazes☻2018-01-29 15:49:50 // 3948
Hasonlóképp... ;)
zgi5212018-01-29 15:47:27 // 3947
olvastam anno.
nem sarkítanám ki ennyire.. :-)
Piritu - 1.000.0002018-01-29 15:45:35 // 3946
Akkor olvassátok el Csikos jövőképét.
Tényleg ez kell?
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-29 15:43:08 // 3945
Az egyik autóm 21 éves, még annál is régebbi technikával. Megvan a relativitás érzés, de hiányérzet egy szem se. :-) Az ABS, VDC előnyeit nem vitatom, olyan dolgot valósít meg, amit emberi sofőr nem tud. Na de hogy sávon belül maradni sem tud? Követési távolságot tartani sem? Parkolni sem? Tényleg itt járunk?
Inkább arról van szó, hogy a többség nem szeret vezetni. Elkerülhetetlen nyűg a napi autózás, így a figyelem sincs ott, ahol kéne. Akinek maga a vezetés ad örömöt, annak tökmindegy, hogy van e tablet az autóban, vagy nincs és agyf..t kap, ha íven vesz egy kanyart, az autó meg beszól, hogy kimentél a sávból :-)
Piritu - 1.000.0002018-01-29 15:41:14 // 3944
Aztán eljutsz egy pontra, amikor azt se tudod, hogy miért sípolt a kocsi. Ismerősöm pl. 100e km után se tudta megmondani, hogy miért sípol ha a parkolóban egy csatorna fedélen gurul át.
zgi5212018-01-29 15:04:26 // 3943
egyetértek, veled. a 17 éves lányom, aki abszolút hétköznapi userként közelíti meg a kérdést jogosan veti fel 2018 -ban miért is kínlódunk még a manuális váltóval? 20 év múlva tán opció sem lesz a tejfölköpülés.. :-)
zgi5212018-01-29 14:57:46 // 3942
(a 10ms -os időt az IBS-re értem, nem akarom összekeverni a kettőt persze :-) )
zgi5212018-01-29 14:56:10 // 3941
pedig nem rossz az FCW! lehet kikapcsolni, lehet csak warning -ra állítani és 3 szinten a beavatkozást. nálam már fékezett satut, mikor besoroltak (sztem holttér miatt) elém én biztosan lassúbb lettem volna.. azért a 10ms-os beavatkozást nehéz überelni :) tény hogy furcsa, hogy helyetted avatkozik be, ha 1x megtette már tudod mire számíthatsz. :)
RomeoOne2018-01-29 14:37:11 // 3940
Ez is egy relatív dolog. A rengeteg elektronika mind úgy dolgozik a kezed alá, hogy észre sem veszed. Olyan dolgok, amiket 25 éve még el sem tudtak képzelni. Újabb 25 év múlva valszeg, aki ezt mondja, annak az alapértelmezett lesz már, amire most azt mondod, hogy nem kell plusz kütyü :))
Tocke2018-01-29 13:54:37 // 3939
Így van, az autót ÉN szeretem irányítani. Na jó egy 8 gangos ZF a Giuliában még belefér:-)))
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-29 13:50:04 // 3938
Gyűlölném :-) Szeretem a modern dolgokat, de a vezetés az szent, olyankor minden kütyü hagyjon békén :-D
Tocke2018-01-29 13:48:15 // 3937
És képzeld el, ha a 159-es még be is parkolna helyetted! Ugye milyen gáz.
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-29 13:47:47 // 3936
És igen, a szomszédom most tolt haza egy veryOFF Vitara-t. Teljesen alapot vett, csak a fényezés feláras. 4.2-ért, vagy valami ilyesmi. Alapból tud droid tükrözést, BT lejátszást, pendrive lejátszást, más meg kb nem is kell.
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-29 13:44:29 // 3935
Kinek hogy. Engem a világból ki lehet ezekkel kergetni. Ne rezegjen, ne korrigáljon bele, és pláne ne sípoljon. :-) Ha meg tudják oldani, hogy szolidan és csak vizuálisan jelezzen, az még belefér. A tolatóradart sem értem, hogy miiééért sípol az a nyamvadék (jajj de utálom..:-(). Ott látszik a kis képernyőn, ügyesen villog, hogy hol és milyen távol látja a tereptárgyat. Annyira elég lenne :-)
A navi éppenséggel jó dolog, csak nem annyiért és nem olyan.... Az autókba rendelt navik 3 év alatt elavulnak. Egy android tükrözés egy bármilyen tapiképernyőre viszont lassabban avul el, és ezerszer használhatóbb. Mondom én, aki alapvetően tök jól elvan a 159 gyári navijával is. Szóval értem, hasznos, csak plusz pénzt nem adnék érte, ha a pénztárcám terhére menne a dolog. :-)
AdiArsenal2018-01-29 13:17:34 // 3934
Én a holttérfigyelőt és a sávelhagyás figyelmeztetőt kötelezővé tenném, nagyon hasznos dolgok, navi is jó ha van. Mondjuk ezek a a dolgok más márkáknál(olcsóbbaknál is) már szinte széria felszereltség, itt meg még az amúgy is drága alapra jönnek rá ezek a tételek.
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-29 13:04:11 // 3933
Jahh hát akinek fussa :-)
Giuntini2018-01-29 12:14:51 // 3932
Mondjuk én azt néztem, hogy lehet 30 fölé nyomni az árát...
Tocke2018-01-29 12:06:34 // 3931
Igen, jogos a kiigazítás:-))
Shadin2018-01-29 11:58:38 // 3930
Szérián felül:

Vulcano Fekete Ft 315000
Alfa UConnect NAV 6,5" Ft 350000
Piros féknyergek Ft 70000
Audio csomag Ft 210000
Klíma Plus csomag Ft 75000
Komfort csomag Ft 200000
Performance csomag AT Ft 845000
Világítás csomag Ft 195000
Automatikusan sötétedő belső visszapillantó tükör Ft 31500
Hátsó parkolássegítő érzékelők Ft 80708
Shadin2018-01-29 11:56:13 // 3929
ALFA ROMEO GIULIA 2.0 Turbo 280LE AT Veloce 16.308.500 Ft

:-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-29 11:19:25 // 3928
A sötétített hátsó üveget, navit, az adaptív tempomatot és a horrorisztikus összegű kerámia fékeket törölném, és máris jobb. De lehet ülésből is pont jó a széria. :-) Egy tuti, egy kerámia fékes verzió fékgenerálját nem szeretném átélni :-D Kár, hogy széria cuccok kidobálásával nem lehet árat csökkenteni, minden elektronikai bazár (pláne ami csipogó hangot ad ki) kuka. Legyen automata váltó, VDC, bőr a műszerfalon és ennyi :-D
Giuntini2018-01-29 11:10:42 // 3927
Konfiguráltam magamnak egy Giulia QV-t:)) Természetesen feketében és piros belsővel. Íme a baráti ár:
'''''2018-01-29 10:57:51 // 3926
Egyenlőre még nem nyomtam fél állásnál tovább sosem.
Most úgy megyek mintha tojásokon ülnék! :-)

Egyébként,egyre jobban élvezem a hangját.
RomeoOne2018-01-29 10:49:06 // 3925
A lábad között sem, amikor lenyomod a gázpedált? :DDDD
'''''2018-01-29 10:48:26 // 3923
Nekem sem hiányzik! :-)
Nincs azzal a dízellel semmi baj,én vagyok csak kicsit elborult! :-)
Csak azért kérdeztem mert semmit nem érzek,hogy valami is keményebb lenne.
RomeoOne2018-01-29 10:48:18 // 3922
Gondolom, valahogy így:
Don Gombóc2018-01-29 09:48:18 // 3921
Ez a lóvivő még elmegy egy sw mögé. De milyen pimaszul nézne ki egy rosso Gyula mögött egy piros Lady utánfutó?
pettinke2018-01-29 09:33:18 // 3920
az árlista szerint a QV-ben széria, a Superhez és a Velocéhez meg rendelhető.
Tocke2018-01-29 09:27:22 // 3919
Csak a QV sajátossága az állítható lengéscsillapítás úgy tudom.
pettinke2018-01-29 08:40:56 // 3918
az én vacak dízelemben nincs ilyen kapcsoló :-)
Haddel2018-01-28 23:29:26 // 3917
Például enyémen is volt már párszor használva a horog😃
Az utolsó kép most hétvégén készült,egy bajorországi tenyészetből hoztunk el egy arab csikót 😃
tirex2018-01-28 22:30:17 // 3916
Bele se néztél a kezelési útmutatóba csak kapcsolgatod összevissza?! Nagyon fajin! 😂😂😂
Hardy2018-01-28 21:34:28 // 3915
Kár pedig már reménykedtem.
Liquid2018-01-28 21:14:53 // 3914
A range extenderes vellanyautó sokkal ésszerűbb és előremutatóbb mint a böszbe bonyolult hibrid. Csak azt is lehet megoldani okosan, megy hülyén is.
PBali2018-01-28 21:11:18 // 3913
Bár nálam még nem alternatíva sajna,de az Alfa érdekében remélem én is, hogy Giulia és Stelvio is lesz hibrid motorral, rövid időn belül. Alapban én ha a kettőt kell nézni, Giulia párti vagyok,de minél többet látom a Stelviot, annál jobban tetszik az is. Főleg a hátsója :-) Úgy legyen, hogy az jöjjön a Rovar után:-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.