Fórum >> Típusok >> Giulia

Shadin2019-11-23 14:33:43 // 12201
Ez sem billen, meg beveszem vele a hosszú gyors kanyarokat ugyanúgy mint a 159-cel.
Vagy nem? Hmmm már nem is tudom, most tökéletesnek tűnik.
Shadin2019-11-23 14:31:56 // 12200
De miért nincs? SUV-ja lehet, akkor buszt is gyárthatott volna. Az is volt divat.
Ebbe is állva lehet beszállni meg magas és padkázni is lehet és a csomagtartója is nagy és csak akkor tűnik jónak amíg nem hasonlítjuk össze mással :-(
Kazes☻2019-11-23 14:19:31 // 12199
Ez egész biztos így kezdődhetett... no meg a több ló! :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 13:57:45 // 12198
Nem tudom mi volt előbb a tyúk vagy a tojás de gondolom a sedan autó aztán a kombi, hogy köpdöshettek a sedánosok a kombisokra minek, mekkora, hova, aztán jött a pickup azt meg már a kombisok is fikázzák, minek, hova és így tovább :)
Szerintem ez már elkezdődött az ókorban a nézd a köcsögnek négykerekes szekere van nekünk csak kettő, a középkorban meg a paraszt bá a nyitott szekéren a néz hogy flancol az a fösvény gyökér a zárt hintóban.... :D:D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 13:45:24 // 12197
Neked 7 személyes kellett, az sincs az Alfánál... ki erőltette rád a fordot, az asszony? :))))))
Shadin2019-11-23 13:36:29 // 12196
Rámerőltetnek egy Ford-ot mert nincs Alfa alternatívája a 159SW-nek. Mert a Stelvio nem az, sem pedig a Giulia.
RomeoOne2019-11-23 13:34:32 // 12195
Na, Uraim, néhány videó az épp zajló LA Auto Show-ról:

MY2020 Giulia Quadrifoglio
Ha jól értem, akkor az észak-amerikai sales manager mutatja be a kocsit. Sok újdonságot én nem fedeztem fel, mint amit már eddig is mutattak. Az volt nekem új, amikor mondta, hogy lehet most már az infotainmenttel gyorsulási, fékezési időket (talán távolságot is) mérni, meg köridőket.

Ki van állítva még a Giulia Q a 6 Underground-ból.

Továbbá, ilyet még nem láttam, de "Alfa Romeo Driving Experience video game"
Az egy dolog, hogy egy széket körberaknak hidraulikus munkahengerekkel és dobálják ide-oda, mint ha az úton lennél, de hogy ezt egy egész Giulia Quadrifoglio-val megteszik... Hatalmas! :D Rohadtul kipróbálnám :D
RomeoOne2019-11-23 13:25:28 // 12194
Ezt én sem értem. De lehet, hogy most is a fejedhez tartanak egy pisztolyt, azért nem mered mondani. Meg folyton céloz rád egy mesterlövész, ezért VTT-n sem mondod :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 12:37:01 // 12193
Én még mindig nem értem ezt a ránkeröltetik dolgot, nem tartottak a fejemhez pisztolyt az OAH-nál márpedig neked ezt kell venned.. van lehetőség, választék a piacon kombi, szedán, egyccerű, Suv, busz, kamion...
Shadin2019-11-23 12:06:05 // 12192
És nem azért nincs egyterű, mert valóban nem kell, hanem mert úgy döntöttek a gyártók, hogy Neked SUV kell és kész, pedig az egyterű klasszisokkal jobb koncepció volt. csakhát a SUV-ban ötvözték az egyterűt és a kombit, épp ezért egyiknek sem jó igazán. Egy divatkompromisszum? Nem baj hamar el fog múlni...
Halesz2019-11-23 09:28:51 // 12191
Ezért kár :(
Kazes☻2019-11-22 22:39:39 // 12190
Inkább az elvetemült a helyénvaló! :D
Stef2019-11-22 22:38:45 // 12189
Hát ez jó friss! :)
Viszont azt látom benne hogy a Carplay/AndroidAutó még mindig kábelhez van kötve... :(
Fornitore2019-11-22 22:34:36 // 12188
Vályi nagyon dicsérte még az alap modellt is engem is ő győzött meg hogy tavaszra kell nekem egy ilyen de lehet megugrom a velot.Pista Stelvio 510 ment mint a meszes.Januárban rendelés , mindjárt itt van😉😉😉
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-22 22:33:43 // 12187
Mesélted :-D Én ennyire bátor (vagy elvetemült? XD) nem vagyok.
Kazes☻2019-11-22 22:27:07 // 12186
Igen. De az utolsó mondatoddal kicsit vitába szállnék... csakis szubjektíve... mert én túl vagyok egy Arnán... és bizony kívülről, még távolról sem szép, viszont a Sprint motor és futómű (számomra) olyat dobott rajta, hogy nem érdekelt kívülről milyen. Élveztem! :)




De ezt is meséltem már. :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-22 22:16:39 // 12185
Ugyanúgy nem, nyilván. Csak az nem mindegy, hogy 14 millát költ el az ember valamire ami nem pont az mint amit szeretett volna, vagy 8-9-et. Vagy inkább akkor semennyit egyelőre. Az idő pénz ilyen értelemben is. Ha nagyon autó kéne per pillanat valamiért, vennék egy Tipot.
Persze, hogy én döntöm el, az egész onnan indult, hogy Halesz feltételezte, hogy csak azért fanyalognak sokan a Stelviora, mert nem próbálták. Pedig egyértelműen ízlés kérdése, ha nem tetszik, tök mindegy, hogy hogy kanyarodik, vagy billen, vagy sodródik e négykerékkel XD
tdemeter2019-11-22 22:06:31 // 12184
Nem, enyém is 6d mint minden idén eladott autó
Kazes☻2019-11-22 22:04:00 // 12183
De sajna megmondják... mindig is megmondták, csak most már nem igazán találkozik olyan sűrűn a mi (Alfás + autób.zi) elvárásainkkal. Szvsz.
Halesz2019-11-22 22:00:34 // 12182
Wow, köszi :)
Piritu - 1.000.0002019-11-22 21:47:08 // 12181
Az enyém már euro 6d (15-ös kód a forgalmiban), a tied nem csak "sima" 6?
Roll19832019-11-22 21:40:07 // 12180
Annyiért én is szeretnék egy benzinest! Adom is el a pics@ba az 59-et! :D :D
Kazes☻2019-11-22 21:30:30 // 12179
Tökéletesen megértem eme szempontokat és a vívódásod is, ahogy a szalonban is mondtam... de én meg mindig oda likadok ki, hogy ha már mást vennél (offfost), akkor arra nyugodtan eltudnád mondani eme kitételeket, visszanézni, gyönyörködni, 100% Alfa érzéssel jót vezetni, és mindeközben még az embléma is valami akármi?!

De ahogy akkor is nyugtáztuk... ezt egy ember fogja tidni majdan eldönteni, te. Én nyugodtan kivárom! :D
Lev2019-11-22 21:25:25 // 12178
Szuper, köszi
tdemeter2019-11-22 21:13:15 // 12177
Akit egyébként érdekel a téma, az e-lumról letölthető az új giulia/stelvio kezelési kézikönyve is (2019 november) magyarul is és abban részletesen be van mutatva az új infotainment és az összes új funkció egyaránt.
Lev2019-11-22 21:10:23 // 12176
Az enyém is olyan, mint a Tiéd, idén Győrben ezt adták :)
tdemeter2019-11-22 21:03:20 // 12175
Én sem értem miért, de az elumrol 2 verzio is letölthető (az enyémet kiválasztva, 2019 január) és egyikben benne van a másikban nincs.
Lev2019-11-22 20:59:50 // 12174
Kimegyek, megnézem az enyémet :)
Piritu - 1.000.0002019-11-22 20:47:46 // 12173
Az enyémben már csak annyi van amit bemásoltam...
tdemeter2019-11-22 20:40:17 // 12172
Hú egy kicsit megizzadtam, mert elsőre én sem találtam:
187.-ik oldal
Lev2019-11-22 20:12:23 // 12171
Nekem átadáskor azt mondták, hogy a sima (95) tökéletes, de nem árt, ha néha kap prémiumot..
VKG699!!! (4x156+75)2019-11-22 19:46:18 // 12170
2022-re legyen :))) A többi engem nem érdekel :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 19:37:52 // 12169
magyaroszág a 10 millió nepper országa....
droberto2019-11-22 19:36:31 // 12168
A leírásban oda van írva, hogy sérülésmentes.
Ezt hívják reménytelen esetnek.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 19:35:12 // 12167
lenne olcsó pénzért már rég hoztam volna azon feltételek mellett amiket írtam .. de nincs ... de találsz szólj, hozok még jutalékot is adok.... komolyan!
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 19:32:44 // 12166
az unfallfrei-t a felső felsorolásban jelölik, akkor nem jelölik ha valami sérülés volt nekem ne mutasd be lécci :DDD
droberto2019-11-22 19:30:37 // 12165
Csak sérülésmentesekre volt szűrve.
A leírás szerint is az:

Felőlem lehet 40.000 Euró is.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 19:30:19 // 12164
nem ez volt a feltétel, olvasd el most már harmadszor amit írtam kétszer :DDD
droberto2019-11-22 19:27:29 // 12163
A kérdés csupán annyi volt, hogy nincs 30k Euró alatti bi-xenonos benzines.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 19:21:48 // 12162
az erste nem unfallfrei ahogy a zweite sem :DDD
Robi én benne vagyok de Te meg annyit amennyit 30e euró felett találunk :DDDD
G-MANN🍀2019-11-22 19:16:38 // 12161
2016-os az egyik 2017.01 forg.hely. 9 mill, elég jó ár:-)
droberto2019-11-22 19:12:49 // 12159
Mindegyik Bi-Xenonos és automata.
Bár nem automata M-Air nincs is.
droberto2019-11-22 19:11:40 // 12158
Szerinted mit csináltam egész délelőtt? :)))
Láttad itt vagy itt leírva, hogy a te álomautód vagy bármilyen velocse lesz 4-5M-ért?
Sima Giuliáról volt szó. Ezek most is 6,5-től indulgatnak a Mobilén. Ezekből még szerintem nem is nagyon van 300k-et futott meg bontószökevény. A piaci folyamatokat ismerve nem kell sokat feltenni rá, hogy így legyen.
VTT-n májusban annyi páleszt fogsz meginni ahány 5M alatti Giuliát találunk.
De megint nem tudom te mit állítgatsz, itt van két 30K € alatti benyás Giulia.
Egy
Kettő
Piritu - 1.000.0002019-11-22 18:44:48 // 12157
Hol írja?
Én csak ezt találtam:
"BENZINMOTOROS VÁLTOZATOK
Kizárólag ólommentes, legalább 91
(RON) oktánszámú benzint (EN
228 szabvány) használjunk."
meg ezt:
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 17:49:54 // 12156
nézzed... mobile-n olyan amit írtam Bi-xenon, automata, sérülésmentes 30e alatt nincs ... de a remény hal meg utoljára, hogy pár hónapon belül leesik 5 mihályra ... lehet erősödik a forint és 180ft lesz egy euró akkor tuti :DDDDD
Veloce meg fölötte ...
Svájcból meg reménytelen 27e a CHF-től indul a 2016-os ...
Beszakad az ára mi? Nem veszem észre....
De ha lesz 4-5 milláért szóljatok veszek az asszonynak is :P
droberto2019-11-22 13:42:20 // 12155
Itt jól látszik az amiról írtam. Az Audi ahogy elveszti a tapadást és lecsúszik a döntött ívről, egybő megbillenen és irányíthatatlanná válik.
A Giorgo plattform zsenialitása, hogy versenyautós erényekkel ruházza fel a rászerelt bódékat. A hátsókerékhajtás, súlyelosztás, és a KKL bekötési pontja tekintetében is. A kanyarstabilizátor hatékonyságáról nem is beszélve...
droberto2019-11-22 13:36:25 // 12154
Mert már alig van. Az Espace is Crossover lett.
Most SUV őrület van. :(
Arról hogy ez kereslet-kínálat oldalról alakult ez, meg lehet vitatkozni.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-22 13:34:42 // 12153
fogyasztás nem ilyen kerek a Stelvio sokkal többet eszik, mint egy Giulia szerintem simán van közöttük 1,5-2L, a csomagtartót nem lehet össze mérni a Giuliáé hiába nagy nem fér be egy bőrönd állítva, rossz út ahol Te az 59-cel 50-nel mész, hogy le ne ess ezzel 90nel is lehet hasítani, vagy nem kell a kátyúkat kerülgetnem stb, stb...
droberto2019-11-22 13:33:05 // 12152
Amiatt borul mert a fizika az fizika. :) A magas súlypont az magas súlypont. Meg azért mert nincs alattuk futómű. Sok pénzbe, időbe és helybe (a kabinban levő helybe) kerül az igényes futómű.
Az A klasse is ezért borult, mert magasan volt a súlypontja és nem a futóműfejlesztés volt a legfontosabb nála.
És hogy tudták megoldani a problémát a balhét követően? Hát az ESP-vel...
A mai SUV-ok ban ha nem lennének menetdinamikai rendszerek halomra borulnának. Tele lenne az út széle velük. Pont ezért is követem ezt mindig szoros figyelemmel. Vehetjük ide az első Dustert vagy Qashqait-t is. Elefántok a porcelánboltban.

"A Stelvio QV-vel kevesebb, mint 7:52 alatt futottak NRing-en, pedig ott vannak nagy sebességű, durva kanyarok." - A SUV-ok tehetetlenség pont a kis sebességű nagy csiki-csuki kanyarokban mutatkozik meg. Nem bírják a terhelésváltást. Ilyen a Kakucsring is. A N-ringen nincsenek ilyenek. Beszélnek is erről BZ-ék.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.