SD2023-01-20 09:50:02 //
28699
És menet közben is vagy csak gyújtáson?
Na én közben végig gondoltam az enyém amit pedál beesésnek éreztem az az hogy én épp csak rá szoktam tenni a lábam a pedálra indításkor hisz úgy is fogja a kézi rögzító -fék :D szóval biztos van az egységben egy önellenörzés ami valamilyen határon belül alap állapotnak veszi a pedál állapotot, ugye számítógépet vezetünk már nem autót:D
Informatikusok előnyben:D
Szóval van a szervo féket szimuláló állapot és azt érzem mert azt már gyújtásra ráadja, hagyományos autóknál ugye csak mikor forog a motor akkor jön meg a szervo hatás.
Viszont ha nem nyomom eléggé a féket nem indítózik, és olyankor csak azt érzem hogy megjön a szervó szimuláció:D És aztán rálépek mégegyszer és akkor indít:P
Are you a robot?:D No I am a human:D:D:D But speak robotish verigúd :D
Szóal de hogy arról is beszéljek amit mondasz olyan hang nekem egyáltalán nem volt, bár nem is tapodtam erősebben a pedált csak menet közben.
Zselé2023-01-20 08:56:38 //
28698
Esélyes, hogy ez van a dologban: a reggeli első indulásnál, vagy 1-2 óra állás után ERŐS pedálnyomásra figyelhető meg a jelenség. Ma reggel például elindultam, majd 10 p múlva leállítottam és kb. 5 perc múlva mentem tovább. Nem csinálta, akárhogy nyomkodtam..
volt a kezemben az a radar, az antenna eléggé egybe van gyógyítva a mögötte lévő dolgokkal. de amúgy ha az antenna helyére lezárást raksz, akkor nyígni fog a rendszer, hogy takarítsd meg, mert az FCW meg az adaptív tempomat nem működik.
a "dummy szenzor" azért nem egyszerű, mert az antenna elektronikája szeretne kommunikálni az intelligencia többi részével (a kamerával együtt dolgoznak) és ha nem válaszol / küld adatokat, megintcsak nyivákolás lesz a vége.
emlegette valaki itt a "tegyünk kapcsolót a testvezetékbe" c. megoldást - ezzel csak évek múlva lesz baj, mikor kontaktos lesz a kapcsoló, vagy megemelkedik az átmeneti ellenállása, aztán megint hülyét kap az autó.
már a 159 is eléggé bonyolult volt elektronikailag, de a Giulia egy következő generáció, amit nem lehet olyan egyszerűen átverni mint egy Ladát vagy Trabantot.
Zselé2023-01-19 22:40:32 //
28696
Biztos mert a lábammal játszok vele, és arra jelenik meg ill. Szűnik meg
Zselé2023-01-19 22:25:39 //
28695
Na majd olajcserénél megkérdezzük. Csak akkor van ha erősen nyomom, és csakis indítás előtt
G-MANN🍀2023-01-19 21:54:46 //
28694
Nekem az előzőn volt ilyen fura hang, garanciában cserélték a "fék kockát", tűzfalnál a motortérben. Utána öbbet nem volt ilyen hang.
Mármint egy "népautó"-ra. Na de egy Alfára... ;)
Még nem tűnt fel, de simán el tudom képzelni hogy olyankor tölti fel a fékrendszert nyomással.
Nem hagyományos fékünk van, a pedál csak a jelet adja a rendszernek hogy mennyire fékezzen.
SD2023-01-19 20:45:49 //
28690
Nekem néhányszor azt csinálta hogy nem indított hanem
Leeresztette a féket, és csak gyújtást adott.. utána hogy eleresztettem akkor indított.
Kattogtatni szokta magát, mikor elalszik.
A villanyhang biztos a féktől jön nem inkább benyapumpa?
Vagy valamelyik állító motor?
Zselé2023-01-19 20:24:07 //
28689
Ja és ha finoman nyomom akkor se csinálja, csak ha rendesen rálépek, mintha fékeznék
Zselé2023-01-19 20:20:01 //
28688
Ha beültök, gyújtást adtok és nem indítóztok - de benyomjátok a féket: nektek is ad ilyen hülye villany hangot? Járó motornál nem csinálja, és leállítás után sem…
TtK2023-01-19 19:25:50 //
28687
Dummy szenzornak jó a valódi, csak az antenna helyére kell egy illesztett lezárás. Szívás, ha nincs csatlakozója az antennának, hanem valahogy örökre össze van gyógyítva a szenzor többi elemével. Akkor kell egy bontott alkatrész és némi forrasztgatás.
carver2023-01-19 18:52:42 //
28686
Áhh, nekem megfelelne egy rosso Giulietta Sprint Zagato '60-ból, egy kis Alfaholics ez-az cuccokkal felturbózva. :-)
SD2023-01-19 16:10:34 //
28683
a futóműben is több a kábel mint a lengőkar hát az milyen már:D
persz most kvva jó így, de csak mondom majd szépen az évek során:))))
SD2023-01-19 16:09:21 //
28682
Vitzen kívül pont azon gondolkoztam hogy az olasz tuti úgy tervezte meg az MA egységet is hogy ha csak lefalaznánk a selenoidokat vagy valami fix átfolyást kapna akkor is ketyegne a motor ha fizikailag rendben az egység:D
a 155-ön pl úgy jártam 10 évig hogy le volt húzva a szonda.. . a computer szépen középértéken elketyegett:) szart rá:D
jó ma már más a téma de tuti itt is le lehet nyesni majd pár felesleges cuccot ami érdemben nem csökkenti a használati értékét....
dupla karbit rá azt jólvan:D
vegyél akkor valami magneto gyújtásos ősállatot az 1930-as évekből :D
Nyomatékot adni alacsony fordulaton a jobb gyorsuláshoz?
*Ijjjjj, széntésgtörés, hátravinni, agyonlőni*
xDDD
Oké, kibővítem, fűteni.. az még oké :-)
Nyissz minden IS. Az autóban az akkumulátor indítózni és világítani van.. részemről. A többi bazár :-)) Na jó, ablakot törölni is.
Azt tudom, köszi, itthon ha lezárom, csakis így. :-) Állítólag nem jó nyitva hagyni, bár szkeptikus vagyok.. ugyanúgy merül az akksi lezárva is, szerintem pont tökmindegy. Havonta így is, úgy is megy rá a c-tek, mert bőven a piros villog.
SD2023-01-19 15:00:46 //
28676
hát nekem egy garázsba állás: becsukom betolom az orrát, kinyiton nézem a seggét lehzárom, bezárja... nyitom kinyitja, elindulok hátra mikor már látom hogy kifért.. becsuk kitolat, kinyit... ha a kapu előtt rázárom a gyerekeke megint becsukja:D:D:D
így azért hamar kell olajat cserélni a tükörben:P:D
lehet az a karázskapU kijön a két tükör árából... ?
aranytl2023-01-19 14:43:24 //
28675
Alkalmazáson keresztül zárva nem csukja be a tükröket, de az is tökölős.
SD2023-01-19 14:34:20 //
28674
szerintem ennek is az az oka hogy ezek a tükrök addig működnek jól amíg meg nem roppantja valaki... és mikor roppantják meg 90%-ban mikor ott hagyod kinyitva.. :)
ha bezárja ez nem tud létrejönni:)
SD2023-01-19 14:32:50 //
28673
Egy gondolatkísérlet:) ha kapcsolóval behajtásra kéred akkor úgy marad indítástól függetlenül:D Tehát ha a polaritást megcseréled a motoron akkor elvileg indításra fogja bezádni ha csak nem benyomtad a bezáró gombot mert akkor nyitvahagyja:D:D:D
Nyissz polárváltó kacspoló:D
Nyissz nyissz:D
Nem gondolok semmit, zsigerből zavar. Nem tudom miért :-)
SD2023-01-19 14:10:44 //
28671
mert gondolod ez meg fog nyekkenni?
Amcsiban panaszkodnak rá hogy nagy fagyban nem nyitja ki teljesen..
Igen, tényleg, de ez így nem megoldás, menüt biztos nem tapizok minden indításnál. Annyira sűrűn nem zavar be szerencsére, nem szoktam nyomulósan vezetni. A tükör behajtás lényegesen jobban zavar..
SD2023-01-19 12:39:36 //
28669
titkos kapcsoló a 155-ben is volt egyszer viccelt meg, mikor azt hiszem a kertkapunál visszakapcsoltam, hülyeségből mert hogy míg kiszállok... és az csak az indítást tiltotta..
de aztán meg a városban lefullasztottam:S és volt pár perc mire rájöttem hogy azért nem indul:D:D:D mert szarazalfa:D
de a fő vicc hogy a titkoskapcsolónak volt egy megszüntetett titkoskapcsolója, ami viszont kontaktos volt és ezért néha tényleg nem indult:D és évekig használtam így mikor egyszer rájöttem:D:D:D
Na így készül a szarolasz hogy meghekkeli a tulaj, aztán elfeljti vagy a következő már nem tudja és.. meeer megbízhatatlan:D
SD2023-01-19 12:35:04 //
28668

a másik hogy ez az EPER nem tűnik működőnek honnan szerezzünk ilyeneket:)
rossz a link..
Sztem ez nem új feature és sztem nem is Q specifikus:
video
Az tény, hogy sajnos nem marad úgy, ahogy Zselé is írja. Szóval hozzáadhatsz még egy tételt az indulási to-do listához az SS kikapcsolásán és a Dynamic-ba váltáson túl :D
SD2023-01-19 12:30:45 //
28666
Na tisztáztam magam a csókánál hogy jó köcsög módon kérdeztem, de peace van mert megmagyaráztam hogy bocs:D de nincs statisztikája, max a fórumokat ajánlotta ő is.
SD2023-01-19 12:29:27 //
28665
ÉS az az SWG bypass cuccal amikor az exrákat is lehet installálni ott biztos le is lehet tiltani..
SD2023-01-19 12:28:11 //
28664
A rabolónak kézmelegítő:D
Zselé2023-01-19 12:26:33 //
28663
De ezt minden újraindításnál meg kell tenni
Zselé2023-01-19 12:25:59 //
28662
Vagy kösd bele tényleg… nézik majd, hogy mi ez a hosszabbító? Állófűtés? :D
Mióta? Nekem eddig low-ba lehetett tenni, és ennyit hagyott. Frissítették volna? A tükörbehajtás a másik amit már valahogy jó volna végre kikapcsolni.
Most az FCW-re gonodlsz? Azt ki tudod kapcsolni menüből, nem kell hozzá ilyen durva beavatkozás :D
SD2023-01-19 12:12:40 //
28659
Még olcsóbb:) egy matrica, hogy radar disconnected:D vagy tényleg. Hogy 220V :D
Zselé2023-01-19 12:02:20 //
28658
Szerintem a GND-t minden különösebb baj nélkül áthekkelheted egy kapcsolóval... De akkor kell egy titkos kapcsolót kapcsoló kapcsoló--- és titkos kapcsoló kapcsolót kapcsoló is. És az egészet el kell rejteni :D
Sőt, továbbfejlesztve még egy álcakábelt odalógatnék, ami pont olyan mint a radaré. Véletlenszerűen a 12V plusz mínuszt az összes lábra egy 20A-es biztosítékon, aztán dugdossa rá amit akar XD
Az enyémet lehet, és nem is kell a helyére semmi. Csak vágjuk el és szevasz XD
Egyébként ami kéne, egy dummy szenzor. Tehát valmi amit a csatlakozóra rádugok, az autó megnyugszik hogy minden rendben, a kábelt meg behajtogatom úgy, hogy ne legyen kézzel elérhető. Két probléma orvosolva egyszerre. Soha többet nem idegeskedik az autó hogy úúúristen vannak előttünk. És el sem tudják lopni ezzel a módszerrel.
SD2023-01-19 11:26:59 //
28655
Ma busszal jöttem a retek idő miatt, és láttam egy szép piros Giuliát az Alkotás utcán:)))
Megbámultam, és irígy voltam hogy nem az enyimet nézik, hanem én bámulom...
Pedig csak örülni kellett volna mert az enyimét is így nézik:)))
:P :D
SD2023-01-19 11:24:28 //
28654
Na kifejlesztjük?:)
egy kis nyisszantás, egy kis kábelezés és kényelmesen az utastérből kapcsolható a radar kábel.. ?:)
Ne az enyémet vágjuk el először:D:D:D
SD2023-01-19 11:14:26 //
28653
Igen és trélerre bármikor fel tudják rakni...
Igazából a szar mondjuk az lenne hogy ott vagy felpakolva a családdal és nincs autó...
De én is pont ezt érzem hogy ez a fenyegető... vegyél meg valamit... mert különben jaj... ez olyan negatív marketing..
Más ha kimutatja hogy eladott 10k autóból 100-at így loptak el, jellemzően itt, csak akkor meg senki nem venné meg...
Jó majd külföldön lehet orral a falfelé állok koppra :P
De én meg állítom ha egy jó nővel vagy ott is nem mész sehova úgy hogy bajba kerüljetek... mert van rá kereslet:D
Giuliával is ha tudod hova rakod estére az autót akkor parkolsz le...
Ezt nem lehetetlen megszervezni:)
Zselé2023-01-19 10:24:08 //
28652
Szerintem ettől nem lopnak el se több, se kevesebb Giuliát. A pofonegyszerűségéről annyit, hogy ott szüttyögnek másodpercekig - láttam olyan videót ahol percekig. Ez egy autótolvajnak nagyon hosszú idő.
Az esetek 90%-ában azt lopják el, amire megrendelés van. Amire nincs, azt ott is hagyhatod járó motorral.
Persze van, aki dühből vagy heccből ellop egy autót (maradék 10%), de az más kategória...
SD2023-01-19 10:20:20 //
28651
Egyelőre nem tűnik jófejnek, de lehet túl provokatív volt a kérdés, ez nem a csonticar:D
Amúgy pont gondolkozok most hogy majd megyek külföldre, miből állna a kábelre betenni egy csatlakozót ami egyszerűen leválasztja a radart a rendszerről? 3000ft-ból megvan legrosszab esetben ha elfelejted visszakapcsolni kapsz egy hibakódot… de addig meg fizikailag nem tudnak hozzáférni a comuterhrz mert nincs delej a kábelben.
Persze a unit attól még nem védett..
De gyanítom hogy ezt szoftveresen is lehetne orvosolni.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.