Fórum >> Típusok >> Giulia

SD2024-09-02 15:16:05 // 36699
Nekem az utastérbe belülre lett egy kellemetelen tipikusan groom hang. Pedig nem testel le sehol a kipu, nem ér hozzá, nem zörög.. össze is nyomkodtam rendesen, szóval nem lukas.. Inkább nekem az az olcsó tunin golf feelin jön be amikor az 1.4-re akarsz rakni egy nagy rendszert.. aztán alapjáraton röfögteted.. hogy érezzék mekkora a gép..
De sajna a multiair pont így van hangolva:D

De teszem hozzá azért pont az elviselhetőség határán belül van, de azért egész nap nem tudom, hegynek föl nem mennék:D Vagy valamit kell még mókolni, az a baj ennyire nem megyot a gép mint amennyire hangos lett így. De az is lehet csak befele:D

És még sok fotóval írtam is a Supersprint-nek hogy eredeti, nem hamisítvány-e, ezt még felszerelés előtt, és igazolták hogy szerintük eredeti.

Bár apró bibi hogy E jele nincs tehát nem legalizálható forgalmiba, de ki az aki észreveszi, ha az égéstermék kezelő rendszer érintetlen, a cső meg cső az eredetiben is, a dob meg burkolt, vég meg az eredeti..

Melegen amúgy alapjáraton teljesen csendes, nyomatékra 2000-3000 között brummog, és felette meg már fordulaton nem hangosodik.
G-MANN🍀2024-09-02 14:44:29 // 36698
Nekem ez nagyon furcsa. Bárki rakott fel eddig Supersprint hátsó dobot (plusz egy sima csőrész hozzá kb az autó feléig előre és álom lett a hang, bent nem zavaró, sőt, kimondottan nyugisan is lehet N-ben, D-ben meg morgósabb lesz. Hidegen beindítva hangos, de az hamar elmúlik, bár én azt a hangot is pozitívan értékelem.
SD2024-09-02 14:29:17 // 36697
ja azt mondta a GPT miért nem regisztrálok be a frómura és akkor megkereshetem magamnak:D:D:D ja köszi:D
SD2024-09-02 14:28:44 // 36696
Na megkérdeztem a GPT-t hogy ECU csere mit jelent gondban.. erre visszaismételte amit mondtam.. , meg pár általános infót.. majd kértem akkor keressen utána a giuliafórums.com-on.. erre hogy techinkai problémája lépett fel...

tényleg eleinte nagyon okos volt de mára a fizetős verzió is olyan mint egy rossz alkalmazott.. ha feladatot tadsz neki és nem csípőből megy akkor rögtön problémázik, vagy félig végzi el:P

A microsoft ezt is lebutította szinte használhatatlanra.. :( nem is tudom minek fizetem..
SD2024-09-02 14:18:48 // 36695
Én abban gondolkozok hogy vennék egy ECU-t, és az kapna cspiszet, de bármikor ha szervízbe kell vinni akkor egyszerűen visszacserélném.

Ezt amúgy is javasolják, csak vissza flash-eléssel, mert ha kap egy gyári frissítést a cspiszre rá nehogy kampó legyen. vezrélő...

De vajon az ECU az csereberélhető tetszés szerint nem kell elfogadtatni, megtaníttatni?
Elvileg a key a BCM-hez van rendelve.. de jó kérdés hogy az ECU az mivel nem tartalmazza ezek aszerint az indításgátlót baj nélkül csereberélhető-e?
SD2024-09-02 14:16:44 // 36694
Még a kipu témához:

érzésem szerint az kellene hogy befele kevesebbet "zengjen" kintről jöhet vissza az nem baj:) De most ilyen zajcsillapító szarokat ragasztgassak már hova vezet az:D

Illetve hogy ilyen hangos lett a gép, tuti rá fogok futni a faszra, tehát kéne plusz paci:D
SD2024-09-02 14:09:57 // 36693
Még annyi hogy ez az állapot úgy állt elő hogy ha jól emlékszem, ahogy állok a mocitető előtt:

a baloldali pont passzentra zár, a jobb oldalit tudom lefele nyomkodni leheletnyit tehát abban maradt játék, de így záródik rendesen, különben nem nyit, vagy ha megferdére behúzom akkor meg bénán áll.

Még előtte volt olyan mikor túl feszesre volt állítva hogy felpattant, tanpályán a rázkódástól, csak az egyik oldal, de pont elég..
Shadin2024-09-02 14:02:14 // 36692
Minden szavad igaz :-)
Shadin2024-09-02 13:59:49 // 36691
Persze hogy az enyémen nincs csak warning. On v. Off, ez utóbbi esetben a narancssárga ikon a műszerfalon világít.
Shadin2024-09-02 13:58:40 // 36690
Nyilván nem igaz...
RomeoOne2024-09-02 13:41:39 // 36689
Én, ha kicsit belejövök, akkor rugdossa a féket, gyorsan fel is szokott kúrni és rakom át R-be. Pedig nem feltétlenül akarnék R-ben menni, de a váratlan gépi fékrugdosásnál nincs rosszabb.
SD2024-09-02 13:35:19 // 36688
Szerintem nekem warning-on van, vagy nem szoktam annyira megközelíteni autókat hogy belefékezgetne.

Ha tempomattal mész akkor benne van hogy belefékez, de nem is kapcsolok olyan esetben tempomatot ha ilyen sávváltós városi gyötrelem megy.

Ha én vezetek akkor warningot már kaptam többször, jellemzően lekanyarodó autók miatt, de belefékezést egyszer sem. De majd megnézem, én nem állítottam át rajta semmit.
SD2024-09-02 13:33:37 // 36687
Na felolvastattem az OSX olvasórobotjával a hazudó robot szövegét:D:D
Amúgy mindig meglepődök milyen értelmesen beszél, de azért ő egy nyelvi mintákon tanult robot, a sok szakmainak tűnő javaslat ezen interneten fellelhető infók ismétlése.
RomeoOne2024-09-02 13:32:13 // 36686
Azt be lehet állítani permanensen csak warning-ra? Nem olyan, mnit a start-stop, hogy mindig visszaáll?
SD2024-09-02 13:05:30 // 36685
Nekem az jött le az állítgatás alapján:

- bovdenhez nem nyóltam, de a zárakat be tudod zárni úgy is hogy fel van nyitva a géptető, nézd meg ha úgy i lötyög akkor más bibi van.

- a zár alsó részén én nem állítottam, csak a felső U alakú vas magasságán és a gumibabákon

- a kereskedésben úgy állítják be hogy szépen fusson a vonal, ez valójában pont alávezeti a szelet és ezért lobog..

- ha az úvasakat beállítod úgy hogy pont rákpjon és 1-2mm-el a lökös alá záródjon akkor már nem lötyög

- a gumibabát meg addig kell feszíteni hogy még pont be tudd zárni nagyobb nyomkodás nélkül, vagy lendületből...

- a beállítási folyamat alatt lehet olyan eset hogy megragad itt ott. nekem is volt, azóta meg jó..
SD2024-09-02 13:02:40 // 36684
Nekem is csak warning-on van.. talán egyszer fékezett bele komolyabban a tempomat, mikor be akart jönni a sávoba valaki.. egyépként ha én nyomom akkor csak fütyül..
Shadin2024-09-02 12:33:52 // 36683
"I routinely disable the forward collision braking feature and set it at just 'warning' with sensitivity set at medium. I haven't had this symptom happen since."

:-(

Veszek egy woodoo babát...
Shadin2024-09-02 11:27:39 // 36682
Együtt változik az is a hangulatfény erősségével.
Shadin2024-09-02 11:25:59 // 36681
Újrakalibráltam, mindkét zár rendesen zár, a kar lötyög.
Ha a zár fogadót előrébb tolom, akkor a kar is közelebb kerül a helyére. de a tetőn a zárnyelvet is előrébb kellene tenni, azt nem tudom lehet-e, majd megnézem. Qrva meleg van.
Az is biztos, hogy a gumi támasztóbaknak is jelentős szerepe van a beállításnál, kvázi az határozza meg a géptető helyzetét és ahhoz kell igazítani a zárnyelv magasságát (mélységét?)
Még az is biztos, hogy ez is olasz, képtelenség a sárvédőhöz és a lökhárítóhoz is beállítani, vagy az egyikhez, vagy a másikhoz állítod be. (Nem, nem volt törve, csak kekec vagyok)
Arról már ne is beszéljek ugye, hogy a gumibakok magassága nem egyforma a két oldalon, ha a lökhárító éléhez akarom illeszteni a géptető magasságát :-(
Mindenkinek meg van a keresztje, némelyeknek több is :-(
SD2024-09-02 11:12:31 // 36680
hát most ilyen ez a pop szakma, ilyen vót:D
SD2024-09-02 11:11:12 // 36679
elvileg a lábtér világítás erősségét is lehet állítani, gyakorlatilag én nem érzékeltem:D
SD2024-09-02 11:10:14 // 36678
nekem is mikor túl passzentra állítottam akkor volt ilyen félig beakad érzés, az egyil oldalon picit többet lóg, amásik oldalon szinte passzent, így most működik
SD2024-09-02 11:09:12 // 36677
a mocitető nyitóka egy nagyon béna bepattintható műanyag, szóval az is lehet meg van fittyedve.
SD2024-09-02 11:05:54 // 36676
Na pont ezen gondolkozok.

Ha a GPFből már beszabadul a nagy csőbe, ott tényelg nincs semmi csak végig rödör.. a hátsó dob kettéosztja és a kipufogó fégekben meg rázza a kasznit.

Tehát
V1. visszarakni a gyári GPF utáni csövet.
V2. a végeket olyanra csarélni ami kiér a lökösből hogy ne oda durrogjon bele:D

V3. ígymarad szeptemberben aztán majd meglátjuk:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-02 10:40:28 // 36675
A fekete az utastérben? Nálam akkor lötyög, ha az egyik oldali zár nem kattan be. Lehet hogy rosszul van beállítva az egyik oldalon a fém kampó, túl fentre, és nem zár rendesen rá a szerkezet.
Onnan tudom, hogy ha bénán csukom le, és az egyik oldalon fent marad a géptető, akkor pont így lötyög a kar. Ilyenkor vissza kell nyitni és lezárni rendesen. Úgy rémlik hogy a sofőroldali nem szokott ilyenkor rázárni, de ez nem 100%
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-02 10:27:30 // 36674
Szerintem egyszerűen csak fül különbség. Rengeteget számít.
Shadin2024-09-02 10:25:50 // 36673
Nekem a nyitóka olyan mintha a bowden 1 cm-rel hosszabb lenne
Shadin2024-09-02 10:24:40 // 36672
Ez pontosan az amit én tapasztalok, ezek szerint nem egyedi és nem hardy cserével orvosolható. Nekem ez is válasz. Az érdekes, hogy váltószoftver frissítés után jön ki, gondolom reménytelen megtudni mi volt amit javított az új ver., csak azt tujuk h bizonyos esetekben milyen hibát okozott.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-02 10:22:29 // 36671
A géptető kérdéshez: én is olajoztam, azóta könnyen nyílik. Ha úgy állítod be (kicsivel sík alá), hogy 200-nál se lobogjon, akkor azért nyitáskor nem fog felpattanni. A nálam baloldali zár felengedi teljesen, a jobbos nem. Ettől függetlenül ujjbeggyel elég alápiszkálni és már nyílik is. Nagyon könnyű ez az alu motorháztető, elég nehéz jó kompromisszumot beállítani, hogy feszesen álljon a helyén tempón is, és könnyen is nyíljon.
A motorháztető nyitó viszont ugyanúgy működik mint a többi autón.
Shadin2024-09-02 09:38:48 // 36670
Ezek szerint a menübe csak felvették azt amit egyébként a régiben kézzel be lehette állítani, a két módon belül 7 lépésben a fényerőt. Viszont nálad lehet váltani a módok között, amíg nálam az a villanykapcsoló állásába van kódolva.
Shadin2024-09-02 09:35:54 // 36669
Nekem lecsukva is van egy rendes játéka a nyitókának, ránézek, meg fújom a zárakat a mindenessel :-)
Shadin2024-09-02 09:34:43 // 36668
Miután a SS csővel Ő sem váltott ki semmilyen gyári első dobot, így furcsa lenne, ha csak az a pici keresztmetszet növekedés lenne az oka egy nagyobb hangnak.Elvileg nettó 65mm --> 70mm a plusz az átmérőben.
Shadin2024-09-02 09:31:38 // 36667
Köszi, képtelen voltam úgy keresni szakmai angollal, hogy az dobjon is valami érdemi találatot :-D
Shadin2024-09-02 09:29:51 // 36666
Így már oké :-) Nekem ue. csak a tágítót máshogy oldották meg:


A rövid cső meg addig tart amíg a gyári dob, onnan meg a gyári 65-ös hosszú cső a GPF-ig.


SD végigtolta a 70-essel.
Shadin2024-09-02 09:22:38 // 36665
Köszi, ez egyszerűen megugorható feladat :-)
RomeoOne2024-09-02 09:00:04 // 36664
A műszerfal világítást tekintve viszont lehet, hogy revideálnom kell magam és tényleg a két szint van, nappali és éjszakai, aminek külön-külön állítható a fényereje. Ahogy nézegettem a hétvégén, a nappali és éjszakai váltás között volt szembetűnő a fényerő változás. Szóval maradjunk ebben, de szólok, ha esetleg később máshogy látom :D
RomeoOne2024-09-02 08:51:08 // 36663
1a.: hirtelen nem tudom, laza az a kar egy kicsit. Nekem úgy rémlik, hogy a motorháztető lecsukása után megy vissza rendesen.

1b.: Az elején nekem is így volt. Új autó, mindenki a motorteret nézegette volna, én meg nem bírtam kinyitni... Aztán megfújkáltam WD40-el. Mondom jól nézünk ki, havonta fújkálhatom majd. De nem, az helyrehozta és 3 éve jó, soha többet nem kellett fújnom, 1x elég volt.
G-MANN🍀2024-09-02 07:03:34 // 36662
Hát akkor itt a bibi. Nálam csak szükítő, középen egy cső, utána a hátsó dob. Ezzel pont elég. Előre GPF -ig gyári.
Így bent kulturált, kint vagány. Akkir nálad picit sok lett ezzel a GPF -től komplett csere. (Lehet, hogy a ló másik oldala, mint a QV felni Q4 vékonyabb gumival😇)
G-MANN🍀2024-09-02 06:46:52 // 36659
Akkor tágító. Egy kis cső darab, utána a közép cső, utána hátsó dod. Én így kaptam.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-01 22:12:55 // 36658
Oké, csak én meg Motullal használt 1.4 Giuliettákról hallottam amik főtengely csapágy hibásak lettek. Melyiktől féljek jobban, kire hallgassak? Eddig a Giulietta szépen stabilan dolgozik a Selénia olajjal, de sűrűn kell cserélni az biztos. A 159-nél Motuloztam, a Giuliát még nem tudom.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-01 22:06:18 // 36657
A Giulia forums hasznosabb mint Chat "kamugép" GPT. 😄
Piritu - 1.000.0002024-09-01 21:06:19 // 36656
A konkrét esetben nem volt hidegen rugdosva és tele volt a motor olajsárral. Igazi Alfás tulaja volt. Megszűnt az 1-es csapágy kenése a dugulás miatt...
Az utolsó TS-eknél konkrétan ROSSZ az olaj specifikációja, bemásoljam a könyvet? Jó párat adtak el. Azok alapozták meg a TS zabálja az olajat mítoszt.

A MA nálam - és másnál is - konkrétan 100e km-nél beszart...
A győri szervizben 36 ezernél cseréltem legkorábban MA modult...
Shadin2024-09-01 20:59:24 // 36655
Nagy részét ő írta. A lényeg hogy ha nem a kardán lóg, srm a féltengelyek, akkor a hiba a citromban van :-)
SD2024-09-01 20:55:15 // 36654
Na ezt majd felolvassa a robot:D
SD2024-09-01 20:54:41 // 36653
ez is a sport, és nem hall:D igazából sosem volt tuning kipufogós autóm, most ízlelgetem:D

Más fajta közlekedésre nevel, mert ha úgy megyek mint a gyárival megőrülök tőle:D
De lehet nem úgy kell menni;D
SD2024-09-01 20:51:43 // 36652
Én abból indulok ki ha a gyártó szándékosan rossz olajat specifikálna az nálam bizalombesztés tehát nem is lenne ilyen autóm.

Az alfa szereintem nem a megfelelésről szól hanem pont a kiskapukról:D

A TS hajtókarcsapágyak meg tudnak állni:/ főleg ha hidegen rugdosták. Ez nem olaj kérdés.. szerintem, hanem ehy nagyon hegyes sport motor nem hidegen veretésre van vagy akkor addig bírja és kész.

Nagy talány hogy ez a GME T4 Multiair majd mit mutat 10 év mulva?:)
SD2024-09-01 20:48:21 // 36651
Összeszedem a képeket és megblogolom. A szerelést nem dokumentáltam mer majd megrohadzam a melegben:D

3db cső: ami 5:))
1. GPF-től odáig ahol a gyári is toldva van
2. Toldat a dobig, aminek van egy kis nyaka
3. Dob
4-5 dob ból kivezető állítható
Shadin2024-09-01 20:46:23 // 36650
50k km-rel még új egy autó, 200+-nál lógjon.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.