leopop32025-09-30 11:05:05 // 40178
	Burkoltan én is erre gondoltam 😅
	
SD2025-09-30 10:46:54 // 40177
	RRR / OVOKO-t nézd meg ott talán találsz jobb áron, de nem tudom érdemes-e szétbombázni. Ez nem akkora különbség az autó élményéből nem von le csak az évjáratát tévesztheti össze az aki nagyon ismeri, de az meg tudja nem ez számít:)
persze jó a veloce lökös.. de az eredeti sem rossz..
	
persze jó a veloce lökös.. de az eredeti sem rossz..
SD2025-09-30 10:45:21 // 40176
	Idén nekem jobb volt a bogárhelyzet mint máskor, alig fogyott el egy flakon oldó.
Főleg olaszban nem volt brutál, de azt hittem csak jó időpontokban mentem:D
	
Főleg olaszban nem volt brutál, de azt hittem csak jó időpontokban mentem:D
SD2025-09-30 10:43:58 // 40175
	Áhh ez így horror.. ez nem éri meg, csak ha törik akkor meg szintén érdemes megnézni az aliexpress upgrade-ket.. mert lehet olcsóbban jösz ki.. Persze jó minőségűt kell találni..
	
SD2025-09-30 10:43:14 // 40174
	Kikéne ütni azt a korlátozást, had verje már oda a 250-es germán szarokat:D
	
RomeoOne2025-09-30 10:05:15 // 40173
	Ja, hogy a kereskedés az nem hivatalos Alfa kereskedést takar csak egy neppert. Így értem.
	
szana82025-09-30 09:51:16 // 40172
	Bontóban gondolom csak ez volt, ahonnan vették a lököst hozzá.
	
WarbiRunner (Gyuri)2025-09-30 09:41:18 // 40171
	Nem tűnt még fel, de alapvetően ez csak az autóinkra nézve jó hír..
	
leopop32025-09-30 09:35:22 // 40170
	Jaja bőven elég csak ha nem lenne korlátozás tudna többet azért nem kevéssel erre gondoltam.
Nem tudom mikor tesztelted de amúgy azt vettem észre jóval kevesebb bogarat kap az autó idén mint jópár évvel ezelőtt.
	
Nem tudom mikor tesztelted de amúgy azt vettem észre jóval kevesebb bogarat kap az autó idén mint jópár évvel ezelőtt.
leopop32025-09-30 09:32:08 // 40169
	Csak Supert és Velocét teszteltem QV-t nem. De ha ideadod azt is leteszteltem :DD
	
leopop32025-09-30 09:31:05 // 40168
	Jaja nálam is
	
RomeoOne2025-09-29 20:12:54 // 40167
	A kereskedés ki is cserélte de sajnos nem típus azonosra. 
Ez amúgy hogy történik meg? Alvázszám alapján kéne rendelniük az alkatrészt. Meg akkor azt a rengeteg alkatrészt, amit felsoroltál, mind megrendelték még hozzá?
	
Ez amúgy hogy történik meg? Alvázszám alapján kéne rendelniük az alkatrészt. Meg akkor azt a rengeteg alkatrészt, amit felsoroltál, mind megrendelték még hozzá?
szana82025-09-29 17:02:46 // 40166
	Köszi, akkor ha jól látom nekem kb "csak" ennyi kellene:
https://fiatalkatreszek.hu/termek/Alsó+első+spoiler/61519
https://fiatalkatreszek.hu/termek/B.+e.+díszrács/53419
https://fiatalkatreszek.hu/termek/B.+légbeömlő+/60957
https://fiatalkatreszek.hu/termek/J.+légbeömlő+/60956
https://fiatalkatreszek.hu/termek/E.+lökhárító+Veloce/37640
https://fiatalkatreszek.hu/termek/B.+fényszóró+mosó+fedél/53422
https://fiatalkatreszek.hu/termek/J.+fsz.+mosó+fedél/53421
https://fiatalkatreszek.hu/termek/Hűtőrács+Giulia/60034
https://fiatalkatreszek.hu/termek/J.e.+díszrács++++++++++++/53418
https://fiatalkatreszek.hu/termek/Levegő+beömlő+bal+Giulia+Veloce/66089
https://fiatalkatreszek.hu/termek/Levegő+beömlő+jobb/61520
Hát így már inkább lehet fent marad a mostani :)
	
https://fiatalkatreszek.hu/termek/Alsó+első+spoiler/61519
https://fiatalkatreszek.hu/termek/B.+e.+díszrács/53419
https://fiatalkatreszek.hu/termek/B.+légbeömlő+/60957
https://fiatalkatreszek.hu/termek/J.+légbeömlő+/60956
https://fiatalkatreszek.hu/termek/E.+lökhárító+Veloce/37640
https://fiatalkatreszek.hu/termek/B.+fényszóró+mosó+fedél/53422
https://fiatalkatreszek.hu/termek/J.+fsz.+mosó+fedél/53421
https://fiatalkatreszek.hu/termek/Hűtőrács+Giulia/60034
https://fiatalkatreszek.hu/termek/J.e.+díszrács++++++++++++/53418
https://fiatalkatreszek.hu/termek/Levegő+beömlő+bal+Giulia+Veloce/66089
https://fiatalkatreszek.hu/termek/Levegő+beömlő+jobb/61520
Hát így már inkább lehet fent marad a mostani :)
WarbiRunner (Gyuri)2025-09-29 16:21:43 // 40164
	Tudom. Nekem bőven elég, igazából egyszer kipróbáltam, azán ennyi. Azt is csak azért, mert az utasom akit vittem, 150-nél már határozottan azt állította, hogy sosem ment ilyen gyorsan XD 
Ilyen tempóval kb. 1 másodperc alatt telivágja az ablakot bogárral, teljesen fölösleges strapa ennyivel menni :-)))
	
Ilyen tempóval kb. 1 másodperc alatt telivágja az ablakot bogárral, teljesen fölösleges strapa ennyivel menni :-)))
Zselé2025-09-29 16:13:18 // 40163
	2100-nál 8. ban a Veloce szerintem olyan 150-160 között megy - most ez nincs meg konkrétan fejben, de 130-nál 1800 körül forog
	
zgi5212025-09-29 15:44:05 // 40161
	nekem ez kicsit kevésnek tűnik.. a dízel forog ~2100 -at 170 nél 8.- ban
	
RomeoOne2025-09-29 15:19:53 // 40160
	Sztem a Q is megfutná a végsebességét még hatodikban is. 8-ban 2500-at forog 160-nál. Az 320 lenne már csak 5ezernél is. Elvileg 307 km/h a vége és 7250-nél van a tiltás (legalábbis az alacsonyabb fokozatokban).
Ki kéne próbálni egyszer. Vagy ki tudja, lehet leopop3 már ezt is tudja tapasztalatból :DDD
	
Ki kéne próbálni egyszer. Vagy ki tudja, lehet leopop3 már ezt is tudja tapasztalatból :DDD
Piritu - 1.000.0002025-09-29 13:59:46 // 40159
	Még volt egy fokozat, nem 8-ban ment
	
Piritu - 1.000.0002025-09-29 13:58:12 // 40158
	Ezt próbáltam ki :-)
	
leopop32025-09-29 13:35:30 // 40157
	Mert az meg addig van korlátozva tapasztalatból mondom 😉
	
WarbiRunner (Gyuri)2025-09-29 13:29:50 // 40156
	A Super 238-ig ment :-)
	
leopop32025-09-29 13:04:01 // 40155
	Korlátozva van csak azért ennyi a vége
	
G-MANN🍀2025-09-29 12:07:47 // 40154
	Szenzor u.a., scudetto más.
	
G-MANN🍀2025-09-29 12:06:47 // 40153
	D-ben, vagy A-ban? 😉😁
	
RomeoOne2025-09-29 12:01:36 // 40152
	
	
Shadin2025-09-29 11:54:59 // 40151
	Szenzorok ugyanazok, viszont a Scudetto és a betétrácsok eltérőek.
	
Piritu - 1.000.0002025-09-28 20:19:04 // 40150
	A Veloce letesztelve a német Autobahn-on. 
245-nél vége van mint a botnak.
Amit viszont 200 felett lép az meglepő :-)
	
245-nél vége van mint a botnak.
Amit viszont 200 felett lép az meglepő :-)
szana82025-09-28 16:44:04 // 40149
	Sziasztok,
Az első lökhárítóm egy koccanásban megrepedt még mielőtt megvettem a kocsit. A kereskedés ki is cserélte de sajnos nem típus azonosra. Nekem Veloce van és Super-re lett cserélve. Szeretném vissza alakítani. Viszont amit lehet s régiből megtartanám a költségek minimálon tartása miatt. A kérdésem hogy a betétek, a scudetto, a szenzorok mind csereszabatosak e, és csak magát a külső héjat kell cserélni?
	
Az első lökhárítóm egy koccanásban megrepedt még mielőtt megvettem a kocsit. A kereskedés ki is cserélte de sajnos nem típus azonosra. Nekem Veloce van és Super-re lett cserélve. Szeretném vissza alakítani. Viszont amit lehet s régiből megtartanám a költségek minimálon tartása miatt. A kérdésem hogy a betétek, a scudetto, a szenzorok mind csereszabatosak e, és csak magát a külső héjat kell cserélni?
SD2025-09-27 21:24:35 // 40148
	Szegény ember ferrarija, avagy a gazdag ember fiatja :D 
Handrás aztán a ferrarihoz meg a porsche-hez hasonlítja a design-t :D
	
Handrás aztán a ferrarihoz meg a porsche-hez hasonlítja a design-t :D
SD2025-09-27 14:28:34 // 40147
	Amire válaszolok ott benne van a burkolat leszedése a videóban.
	
Liquid2025-09-27 13:43:11 // 40146
	A tükörlap is pattintós, ki kell fordítani végállásba akkor mögé lehet férni.
	
Liquid2025-09-27 13:41:26 // 40145
	Nem bonyolult dolog leszedni a burkolatot, valami műanyag feszítő cucc kell csak hozzá. Lehet csavarhúzóval is persze :)
	
Peti16V2025-09-27 12:01:52 // 40144
	Giuliettán cseréltem tükörház borítást, ott először le kell venni a tükörlapot, hogy hozzáférj a borítás rögzítőfüleihez. Nem veszélytelen, az egyik oldalon sikerült megrepeszteni a tükörlapot. Úgyhogy aki nekiáll, csak óvatosan, kellő időt rászánva, nem szabad erőből nekiesni 😉
	
WarbiRunner (Gyuri)2025-09-27 11:01:58 // 40143
	Azért ez általában így szokott lenni, ha valami recseg ropog, azt egy magasnyomású moső nem javítja meg. :-) Valószínűleg a minimum beavatkozás, hogy a burkolatot le kell pattintani. Nem próbáltam, de nem tűnik nehéznek. Mondjuk tuti hetekig készülnék rá lelkileg én is, aztán 20 másodperc alatt lejönne XDDD
Onnantól jobban látszik, hogy mi hozzáférhető és mi nem. Úgy célzottan a tükörbehajtóba egy kis kenőanyag egy próbát megér, bár szerintem nagyjából zárt doboznak kéne lennie. Szerintem ez így hamarabb megvan, mint elmenni a mosóig.
	
Onnantól jobban látszik, hogy mi hozzáférhető és mi nem. Úgy célzottan a tükörbehajtóba egy kis kenőanyag egy próbát megér, bár szerintem nagyjából zárt doboznak kéne lennie. Szerintem ez így hamarabb megvan, mint elmenni a mosóig.
SD2025-09-26 23:25:21 // 40142
	Azért csak úgy ésszel:D annál többet nem adnék neki mint amit mondjuk 200km/h egy szakadó eső autópályánál kapna, mindjárt kiszámolom chat GPT-vel:D
Gyakorlati javaslat (pro mosó ~200 bar esetén)
Távolság:
Karosszéria/függőleges felület általánosan: ≥ 40–50 cm.
Érzékeny részek (tükör forgáspont, gumi/filc tömítések, jelvények, parkolaszenzorok): tarts ≥ 60–80 cm.
Fúvóka: kerüld a 0° „pencil jet”-et; használj ≥15–25° legyezőt.
Szög: ne merőlegesen „belenyilazz”, hanem kb. 30–45°-ban, és mozgasd a sugarat (ne tartsd egy ponton).
Időtartam: rövid, seprő mozdulatok a tükör környékén; ne célozd a réseket hosszan.
Ha nyekereg a tükör: a víz „átmosása” nem megoldás. Szárítás után szétszedés nélküli, óvatos kenés (pl. PTFE-szárazkenő spray a rés peremére, nem az elektromos részbe), vagy szakszervizben célzott kenés.
Gyors arányszám
200 km/h „ram” nyomás ≈ 0.019 bar
400 km/h „ram” nyomás ≈ 0.075 bar
200 bar mosó ≈ 200 bar (fúvóka közelében) → milliószoros nyomás a 200 km/h-s menetszélhez képest.
Hmm akkor nem kéne bele tolni a vizet közelről, azért ennél kisebb különbsére számítottam.
	
Gyakorlati javaslat (pro mosó ~200 bar esetén)
Távolság:
Karosszéria/függőleges felület általánosan: ≥ 40–50 cm.
Érzékeny részek (tükör forgáspont, gumi/filc tömítések, jelvények, parkolaszenzorok): tarts ≥ 60–80 cm.
Fúvóka: kerüld a 0° „pencil jet”-et; használj ≥15–25° legyezőt.
Szög: ne merőlegesen „belenyilazz”, hanem kb. 30–45°-ban, és mozgasd a sugarat (ne tartsd egy ponton).
Időtartam: rövid, seprő mozdulatok a tükör környékén; ne célozd a réseket hosszan.
Ha nyekereg a tükör: a víz „átmosása” nem megoldás. Szárítás után szétszedés nélküli, óvatos kenés (pl. PTFE-szárazkenő spray a rés peremére, nem az elektromos részbe), vagy szakszervizben célzott kenés.
Gyors arányszám
200 km/h „ram” nyomás ≈ 0.019 bar
400 km/h „ram” nyomás ≈ 0.075 bar
200 bar mosó ≈ 200 bar (fúvóka közelében) → milliószoros nyomás a 200 km/h-s menetszélhez képest.
Hmm akkor nem kéne bele tolni a vizet közelről, azért ennél kisebb különbsére számítottam.
Zselé2025-09-26 14:39:58 // 40141
	ahogy nézem a képen, ez nem egy túl szigetelt környezet... vajon díjazza, ha a következő nagynyomású mosásnál megküldöm rendesen a tükörházat vízzel? Vagy bekrepál a DC motor? :D
	
WarbiRunner (Gyuri)2025-09-26 10:52:01 // 40140
	Nem az egyedileg tervezett precíz dolgok felé haladunk. A gyerek 800Ft-os vizipisztolyából tényleg pont ilyen motort bontottam ki. Ez a létező legolcsóbb kínai tucat DC motor.
Ebből a szemszögből nézve óriási dolog hogy nekünk még van karbon kardánunk, vizes coolerünk, kettős keresztlengőkaros futóművünk egyedi platformon, és még jópár olyan hardver ami már nem lesz többé.
	
Ebből a szemszögből nézve óriási dolog hogy nekünk még van karbon kardánunk, vizes coolerünk, kettős keresztlengőkaros futóművünk egyedi platformon, és még jópár olyan hardver ami már nem lesz többé.
SD2025-09-26 10:49:24 // 40139
	úgy látom nem lehetetlen oda be sprickolni valamit, ha meg a szerkezet gatya akkor step 2. szétszedés ja.

	

SD2025-09-26 10:44:59 // 40138
	Magasnyomás meg egy kis kenő szétszedés nélkül is föttögésteleníthetetlenségig fejlesztheti:D
	
Zselé2025-09-25 22:26:15 // 40137
	Szétszedni lenne türelmem, összerakni nem :D Azt szeretem, hogy behajtja. Onnan látom, hogy bezártam :) Akkor föttögjön, míg megy… aztán ha úgy alakul, majd kicserélem..
	
SD2025-09-25 19:33:40 // 40136
	nekem is volt már hogy nekimentem a valagammal a garázsban:D nem lett baja eddig:D
	
SD2025-09-25 19:32:59 // 40135
	van valami ilyen védelmi mechanizmus is be lehet elvileg csukni rugósan is talán..
	
SD2025-09-25 19:31:54 // 40134
	a reményt adó jövő:D
	
SD2025-09-25 19:31:25 // 40133
	erről jut eszembe egy tudományos kísérlet: hogyan mondod visszafele hogy
galagszis - szigszalag :D:D:D jó a facebookon rajzolt mémként jobb volt:P:D
	
galagszis - szigszalag :D:D:D jó a facebookon rajzolt mémként jobb volt:P:D
WarbiRunner (Gyuri)2025-09-25 17:58:37 // 40132
	Egy fekete műanyag dobozba zárt filléres mechanika van benne. A legolcsóbb, kínai vízipisztolyban is használt motor van benne, műanyag fogaskerékkel és "hernyó" hajtással.
Ha van türelmed szétszedni, igazából minden kapható hozzá Alin.

Vagy kikapcsolod a tükörbehajtást MES segítségével, és jóvanazúgy..😅
	
Ha van türelmed szétszedni, igazából minden kapható hozzá Alin.

Vagy kikapcsolod a tükörbehajtást MES segítségével, és jóvanazúgy..😅
Zselé2025-09-25 16:17:28 // 40131
	:DD erről a zöld-sárgáról fogsz megismerni a Lidlnél! :D
	
Zselé2025-09-25 16:11:30 // 40129
	A tükörnek egy végtelenített mechanikája van a szerviz szerint. Legalábbis egy bő éve ezt mondták, mikor egy fagyos téli reggelen nem nyílt ki és kézzel kellett elvégezni a műveletet. 
Azt mondták, lehet ilyet, ez nem károsítja. Sérülés sem látszik rajta...
	
Azt mondták, lehet ilyet, ez nem károsítja. Sérülés sem látszik rajta...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
		
					  Online tag
0
		Vendég0
401
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 


