Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
pb_2008-01-20 01:32:54 // 19142
Tudomásom szerint az ucsó hagyományos gyűjtásLosztóval gyártott AR, a 33 16v volt. Igaz már ott is csak díszként virított.
norbee2008-01-20 01:29:55 // 19141
Hátvéd, ízirájd, George-nak volt ilyen autója, nem beszél butaságot.
GEORGE2008-01-20 01:28:59 // 19140
Na a TS gyújtást se vágod, de nem baj :-)
Ezért kérdeztem vissza, hogy miről írsz hátha én értettem rosszul .-)
Ezért kérdeztem vissza, hogy miről írsz hátha én értettem rosszul .-)
HátvédRomeo2008-01-20 01:27:14 // 19139
Na baszki azé írtam, hogy a TS gyertyákhoz lövésem sincs. :-) Nem tudtam, hogy ez már nem elosztó fedeles. Hát akkor talán valamelyik trafója is szar lehet.
De, hogy gyújtási és keverék képzési baja is van a fix!! 3000 fölött megindul, alapon is a hengerek rendesen mennek, csak gázérintésnél hidegen csattog. Tutti a fentiek lesznek. Ez is csak egy 4 ütemű motor Baátom. :))
De, hogy gyújtási és keverék képzési baja is van a fix!! 3000 fölött megindul, alapon is a hengerek rendesen mennek, csak gázérintésnél hidegen csattog. Tutti a fentiek lesznek. Ez is csak egy 4 ütemű motor Baátom. :))
norbee2008-01-20 01:26:27 // 19138
Légtömegmérő hibát sok esetben bedobja. Ellenpróbázni kéne inkább, a Tiédet bedobni egy másik autóba, és megnézni, megy-e rendesen, illetve feldugni gépre, hogy jelez-e a hibatárolóban. Ha minden oké, akkor lehet gondolkodni azon, hol van törés a kábelben.
A gyertyáim egyébként nekem is csontszárazak voltak. ;)
A gyertyáim egyébként nekem is csontszárazak voltak. ;)
GEORGE2008-01-20 01:21:19 // 19137
Milyen elosztófejről írsz????
itt minden gyertya tetején van egy -egy trafó........
Ez egy TS motor....
itt minden gyertya tetején van egy -egy trafó........
Ez egy TS motor....
HátvédRomeo2008-01-20 01:18:51 // 19136
Ez is lehet, esetleg, mint gyújtás probléma.
HátvédRomeo2008-01-20 01:17:43 // 19135
Vagyis elbaszta valaki a gyújtást. Nagy az útógyújtás, kics az előgyújtás.
Donchicco! Elosztófej könyv szerinti szögbe van beállítva??? A TS gyertyákhoz lövésem sincs, de azokon is kell hézagot állítani mint a hagyományos gyertyákhoz???
A hagyományos 4 ütemű gyertyáknál, ha szar a hézag, csinálhat fura jelenséget. Többletfogyasztást, gyengeséget, furcsa erőkifejtést, ford.-ok között.
Donchicco! Elosztófej könyv szerinti szögbe van beállítva??? A TS gyertyákhoz lövésem sincs, de azokon is kell hézagot állítani mint a hagyományos gyertyákhoz???
A hagyományos 4 ütemű gyertyáknál, ha szar a hézag, csinálhat fura jelenséget. Többletfogyasztást, gyengeséget, furcsa erőkifejtést, ford.-ok között.
HátvédRomeo2008-01-20 01:09:21 // 19134
Én ehhez a jelenséghez 1-e szeretnék kérdezni?? Talán rávilágítok a problémára.
2 éve amikor kezdődött ez a probléma. A Zöldkártyáztatás nem volt előtte napokban??? Azért kérdem, mert zöldkártyán olyan szinten eltekergetik a keverékképzést és az alapjáratot, hogy "kijöjjön" mondják, hogy hihetetlen. Amióta IE-s autóm van, minden mozdulatot figyelek zöldkártyán 2éve 1X nem tudtam ránézni, me kiküldtek, meg is lett a baj. Én azóta is annak tulajdonítom.
Lehet túltöltése van a gépnek, és nem kap annyi benyát kis fordulaton. 3000 fölött meg hirtelen bezúdul a benya, + van hozzá elegendő szikra is és levegő, és azért lódul meg hirtelen. Tutti állítási probléma lehet!!! Szerelő persze vakarja a fejét.
Nekem 700-750-en közé állítottak alapjáratot 1X , 850-900 helyett. Első gázérintésnél alapjáratról mintha fuldoklott volna a gép. Na meg enyhe puff.
Sztem addig kell állítgatni géppel amíg el nem találják, hogy minden fordulaton OK legyen. A 156-os 1.6-os légtömegmérővel jobb. Ez passz.
2 éve amikor kezdődött ez a probléma. A Zöldkártyáztatás nem volt előtte napokban??? Azért kérdem, mert zöldkártyán olyan szinten eltekergetik a keverékképzést és az alapjáratot, hogy "kijöjjön" mondják, hogy hihetetlen. Amióta IE-s autóm van, minden mozdulatot figyelek zöldkártyán 2éve 1X nem tudtam ránézni, me kiküldtek, meg is lett a baj. Én azóta is annak tulajdonítom.
Lehet túltöltése van a gépnek, és nem kap annyi benyát kis fordulaton. 3000 fölött meg hirtelen bezúdul a benya, + van hozzá elegendő szikra is és levegő, és azért lódul meg hirtelen. Tutti állítási probléma lehet!!! Szerelő persze vakarja a fejét.
Nekem 700-750-en közé állítottak alapjáratot 1X , 850-900 helyett. Első gázérintésnél alapjáratról mintha fuldoklott volna a gép. Na meg enyhe puff.
Sztem addig kell állítgatni géppel amíg el nem találják, hogy minden fordulaton OK legyen. A 156-os 1.6-os légtömegmérővel jobb. Ez passz.
GEORGE2008-01-20 01:06:08 // 19133
Nekem egyszer hasonlóan rángatott és fulákolt mikor gázt adtam..sokan nézték persze eredménytelenül....
Találomra kinonban gondoltam kicserélem a trafósort egy másikra amit már korábban megvetem ( bontott) és csak ott figyelt a polcon.
Amikor szétszedtem a 2 hengernél ott maradt a gyertya pipából egy darab az az tőbe kitörött a trafóból.
A trafót kicseréltem és megszünt a jelenség.
Légtömegmérőd melyik?, mert 2 fajtával szerelték a 2,0 TS 16V ket!
Az én LMM is szarakodott az is hasonló tüneteket produkált.
Gondos utánjárás után kideritettem hogy egy csomó 156 2,0 TS16V-ben amiben ugyan az a moci van ugyan avval a vezérlőkompjuterrel mint a 146ti-ben amiben szintén ( AR32301-es moci volt ) hogy 80% ban ez a LMM van benne: 0 280 218 019 ez a gyári bosch. Miután erre kicseréltem jó lett a gép.
moltib ( 156 2,0 TS 16 V ) is ilyenre cserélte a benne lévőt és neki sincs azóta baja vele! A másik szám amit most nem tudokmegmondani az sokat szarakodik hiába bosch.
Aztán a 156 2,0 TS 16V- hez ( AR32301) és bizony a 156 1,6 TS16V-hez ( AR67601) ugyan úgy a 0 280 218 019-es kell az 1,6 hoz 98.07.-től van ez az LMM elötte abba más volt.
Nézd csak meg azt az LMM-et amit az 1,6 ból beletettetek meglepödsz hogy ez lesz a száma 0 280 218 019. és ha ez lesz és tényleg jobban megy vele akkor meg kell venni bele bosch- ban.
De ez miatt hívjál fel okos árban rendezek neked ilyent nehogy adj érta 6x ezret!!
Találomra kinonban gondoltam kicserélem a trafósort egy másikra amit már korábban megvetem ( bontott) és csak ott figyelt a polcon.
Amikor szétszedtem a 2 hengernél ott maradt a gyertya pipából egy darab az az tőbe kitörött a trafóból.
A trafót kicseréltem és megszünt a jelenség.
Légtömegmérőd melyik?, mert 2 fajtával szerelték a 2,0 TS 16V ket!
Az én LMM is szarakodott az is hasonló tüneteket produkált.
Gondos utánjárás után kideritettem hogy egy csomó 156 2,0 TS16V-ben amiben ugyan az a moci van ugyan avval a vezérlőkompjuterrel mint a 146ti-ben amiben szintén ( AR32301-es moci volt ) hogy 80% ban ez a LMM van benne: 0 280 218 019 ez a gyári bosch. Miután erre kicseréltem jó lett a gép.
moltib ( 156 2,0 TS 16 V ) is ilyenre cserélte a benne lévőt és neki sincs azóta baja vele! A másik szám amit most nem tudokmegmondani az sokat szarakodik hiába bosch.
Aztán a 156 2,0 TS 16V- hez ( AR32301) és bizony a 156 1,6 TS16V-hez ( AR67601) ugyan úgy a 0 280 218 019-es kell az 1,6 hoz 98.07.-től van ez az LMM elötte abba más volt.
Nézd csak meg azt az LMM-et amit az 1,6 ból beletettetek meglepödsz hogy ez lesz a száma 0 280 218 019. és ha ez lesz és tényleg jobban megy vele akkor meg kell venni bele bosch- ban.
De ez miatt hívjál fel okos árban rendezek neked ilyent nehogy adj érta 6x ezret!!
Marek2008-01-20 00:14:08 // 19132
Sziasztok!
Keresnék transaxle váltóba kilóméteróra jeladót, 2 sarusat! (GTV-ben, kései Alfettákban, korai 75-ösökben volt ilyen) , előre is köszönöm!
Keresnék transaxle váltóba kilóméteróra jeladót, 2 sarusat! (GTV-ben, kései Alfettákban, korai 75-ösökben volt ilyen) , előre is köszönöm!
ystuc2008-01-19 23:08:57 // 19131
Hozzáteszem, nekem rossz volt a lambdaszondám. Ha most újra cserélnék, már nem lenne lejjebb a fogyi. Persze egy próbát megér, ha gondolod...
Wickey2008-01-19 23:04:57 // 19130
Vaze... cserélek én is lambda szondát a dízelen. Ha nekem is 4 literrel fog kevesebbet enni, Perdixet a porba fogom alázni a 2literes fogyasztásommal. :-))))))
ystuc2008-01-19 22:38:49 // 19129
Bár inkább nem akarok hülyeséget mondani. De a fogyid magas, és nekem is ettől volt annyi. Csere után 3-4 literrel eszik kevesebbet...
ystuc2008-01-19 22:35:55 // 19128
Érdekes... Esetleg lambdaszonda...?
xxxxxxxxxxx2008-01-19 21:39:35 // 19127
Köszi!
Ezen már túlvagyok,amúgy csont száraz volt a gyertya...
Időjárástól független ez az esemény!
Már vagy 2 éve ezzel szarakszom...
A computer légtömegmérő hibát ír ki!
A gyárira és az utángyártottra is...(ez nem normális!)
A közepes húzás 3000-ig azért nem normális annyira!
Túl nagy az eltérés 3000-től!
A szerelőim is a fejüket vakargatják,ilyen hiba egyszerűen nincs!
Csak azt nem értem,hogy a nem ehhez tartozó légtömegmérővel miért jobb mint az alvázszám alapján hozzá tartozóval???
Rákötöttük egy computerre (igaz csak álló helyzetben) és az mindent okénak talált!
Ezen már túlvagyok,amúgy csont száraz volt a gyertya...
Időjárástól független ez az esemény!
Már vagy 2 éve ezzel szarakszom...
A computer légtömegmérő hibát ír ki!
A gyárira és az utángyártottra is...(ez nem normális!)
A közepes húzás 3000-ig azért nem normális annyira!
Túl nagy az eltérés 3000-től!
A szerelőim is a fejüket vakargatják,ilyen hiba egyszerűen nincs!
Csak azt nem értem,hogy a nem ehhez tartozó légtömegmérővel miért jobb mint az alvázszám alapján hozzá tartozóval???
Rákötöttük egy computerre (igaz csak álló helyzetben) és az mindent okénak talált!
norbee2008-01-19 19:18:00 // 19126
A fogyasztása 10-12 között mozog,ami még annyira nem is feltünő...
Az alapjárat stabil,még hidegen is,kivéve ha hozzáérek a gázpedálhoz (míg hideg a motor) azonnal fulladni kezd...
Ha a magic nem worx, akkor lehet még folytószelep jeladó is.
Az alapjárat stabil,még hidegen is,kivéve ha hozzáérek a gázpedálhoz (míg hideg a motor) azonnal fulladni kezd...
Ha a magic nem worx, akkor lehet még folytószelep jeladó is.
norbee2008-01-19 19:12:55 // 19125
Donchicco
The magic:
Vedd ki az összes gyertyát, drótkefézd le őket, mosd át őket alkohollal (ne áztasd be!) vagy valami zsíroldóval tetőtől talpig, a porcelánt és az érintkezőt is, majd dörgöld le papírtörlővel. Ugyanígy mosd le a gyertyakábeleidet (Természetesen kívülről.).
Ebben a nyálkás, párás időben a nedvesség és az olajpára lecsapódik mindenre, arra rászáll a por, és máris arra kúszik a delej.
Ha ezt nem csinálják meg az orrom előtt, én sem hiszem el.
The magic:
Vedd ki az összes gyertyát, drótkefézd le őket, mosd át őket alkohollal (ne áztasd be!) vagy valami zsíroldóval tetőtől talpig, a porcelánt és az érintkezőt is, majd dörgöld le papírtörlővel. Ugyanígy mosd le a gyertyakábeleidet (Természetesen kívülről.).
Ebben a nyálkás, párás időben a nedvesség és az olajpára lecsapódik mindenre, arra rászáll a por, és máris arra kúszik a delej.
Ha ezt nem csinálják meg az orrom előtt, én sem hiszem el.
Liquid2008-01-19 18:28:42 // 19124
hát tényleg érdekes, mondjuk a 16V TS 3000-ig csak közepesen húz, onnan pedig érezhetően megindul, ez normális, a hidegen csattogás már nem az.
A comp nem mond semmit?
A comp nem mond semmit?
TIbor2008-01-19 18:25:19 // 19123
Hu basszus !
Diagnosztika mit mutat ? Elsőre valami gyújtás téma lehet, vagy felső holtponti jeladó, ford. szám jeladó!
Vagy valami más! De ha a hiba állandó, akkor ezt egy diagnosztika megmondja 5 perc alatt !
Diagnosztika mit mutat ? Elsőre valami gyújtás téma lehet, vagy felső holtponti jeladó, ford. szám jeladó!
Vagy valami más! De ha a hiba állandó, akkor ezt egy diagnosztika megmondja 5 perc alatt !
xxxxxxxxxxx2008-01-19 16:26:52 // 19122
Szevasztok!
Az én rejtélyes problémámra várok megoldást vagy javaslatot ill. ötletet tőletek!
Alfa146ti, hidegindítás után rángat durrog csattog és leáll....
Melegen nem annyira vészes...
Ha meleg a motor 3000-ig semmit sem húz,utána mint a rakéta megindul...
A fogyasztása 10-12 között mozog,ami még annyira nem is feltünő...
Az alapjárat stabil,még hidegen is,kivéve ha hozzáérek a gázpedálhoz (míg hideg a motor) azonnal fulladni kezd...
Alapjárati motor gyári új!
Lamdaszonda gyári új!
Légtömegmérő: UNIX (utángyártott) új bemérve ok,de mégsem megy vele a tünet u.a.!
BOSH (gyári, alv.szám alapján) új bemérve ok, de u.a.,sőt talán rosszab mint az utángyártott!!!
A gyertyák megnézve és ok.(BOSH)
Na és most a java!
1.6-os 156-os gépből kivett légtömegmérő(ami nem egyzik alv.szám alapján az enyémmel) szuperul muzsikál a kocsiban!
hidegen is elindul,de 1000 alatt azért itt is durrog és rángat!
A baj ,hogy még így is csak olyan közepesen húz 3000-ig és onnan rakéta efektus!
Direktszűrő van a gépemen,amit kitisztítottam,és anélkül is kipróbáltuk a kocsit de semmi változás!
ÖTLET,JAVASLAT?????????????????????????????????????????????????
Az én rejtélyes problémámra várok megoldást vagy javaslatot ill. ötletet tőletek!
Alfa146ti, hidegindítás után rángat durrog csattog és leáll....
Melegen nem annyira vészes...
Ha meleg a motor 3000-ig semmit sem húz,utána mint a rakéta megindul...
A fogyasztása 10-12 között mozog,ami még annyira nem is feltünő...
Az alapjárat stabil,még hidegen is,kivéve ha hozzáérek a gázpedálhoz (míg hideg a motor) azonnal fulladni kezd...
Alapjárati motor gyári új!
Lamdaszonda gyári új!
Légtömegmérő: UNIX (utángyártott) új bemérve ok,de mégsem megy vele a tünet u.a.!
BOSH (gyári, alv.szám alapján) új bemérve ok, de u.a.,sőt talán rosszab mint az utángyártott!!!
A gyertyák megnézve és ok.(BOSH)
Na és most a java!
1.6-os 156-os gépből kivett légtömegmérő(ami nem egyzik alv.szám alapján az enyémmel) szuperul muzsikál a kocsiban!
hidegen is elindul,de 1000 alatt azért itt is durrog és rángat!
A baj ,hogy még így is csak olyan közepesen húz 3000-ig és onnan rakéta efektus!
Direktszűrő van a gépemen,amit kitisztítottam,és anélkül is kipróbáltuk a kocsit de semmi változás!
ÖTLET,JAVASLAT?????????????????????????????????????????????????
Longman2008-01-19 09:12:35 // 19121
Köszi, írtam is neki egy mailt..
Marek2008-01-18 23:33:28 // 19120
Szerintem kérdezd mag Arno 166 cartársunkat, ő nem rég esett át valami hasonlón!
Longman2008-01-18 18:44:58 // 19119
Sziasztok! Lenne egy nagyon fontos kérdéem, hátha tudna valaki tanácsot adni.
Adott egy 3.0 V6 24V komplett motor egy 166-osból. Az autó korábban automata váltós volt, de most manuálisra kellene átépíteni. Az tiszta sor hogy lendkerék + 6-os váltó, ami miatt kétségeim vannak hogy a motorvezérlő várna-e bármilyen jelet a váltó felől, amit ugye nem kapna meg mert már manuális van rajta?
Ergo össze lehet-e hozni motorvezérlő csere vagy mósosítás nélkül egy ilyen átalakítást? Vagy mik lehetnek ennek a buktatói?
Üdv.:
Longman
Adott egy 3.0 V6 24V komplett motor egy 166-osból. Az autó korábban automata váltós volt, de most manuálisra kellene átépíteni. Az tiszta sor hogy lendkerék + 6-os váltó, ami miatt kétségeim vannak hogy a motorvezérlő várna-e bármilyen jelet a váltó felől, amit ugye nem kapna meg mert már manuális van rajta?
Ergo össze lehet-e hozni motorvezérlő csere vagy mósosítás nélkül egy ilyen átalakítást? Vagy mik lehetnek ennek a buktatói?
Üdv.:
Longman
Liquid2008-01-18 17:38:16 // 19118
meg lehet próbálni egy folytószelep tisztítást is
norbee2008-01-18 17:25:18 // 19117
Alapjárati motor, fals levegő? :)
147Smz2008-01-18 17:19:02 // 19116
Szívesen, gyorsan megvoltam vele :-)
coke1662008-01-18 08:38:08 // 19115
Köszi szépen a segítséget. Kiderült, hogy egy főbiztosítékot kellett kicserélni hátul az aksi mellett (persze aksi csere is volt) és így nem kellett a kód.
Köszi mégegyszer, nagyon rendes vagy, hogy ennyit fáradoztál.
Köszi mégegyszer, nagyon rendes vagy, hogy ennyit fáradoztál.
Ferke2008-01-17 22:11:11 // 19114
Légtömegmérő, esetleg lambdaszonda?
Szotyi2008-01-17 21:56:30 // 19113
Hy
145 1.6 TS alapjáratingadozás (500-1000) mitől lehet?
Köszi
145 1.6 TS alapjáratingadozás (500-1000) mitől lehet?
Köszi
147Smz2008-01-17 18:14:27 // 19112
Szóval a 145-ön így megy:
1. Fordítsd MAR állásba a kulcsot.
2. Gázpedált nyomd le teljesen, és tartsd lenyomva. A befecskendező lámpája kb 8 másodpercre felgyullad majd elalszik, ekkor leveheted a lábad a gázról.
3.A befecskendező lámpája most elkezd villogni és ahányat villog olyan számjegyet írsz be a kódkártyádon lévő kódról. Tehát elkezd villogni és amikor a villamánsok száma megegyezik a kódkártyán lévő kód első számával, akkor teljesen nyomd le a gázt és tartsd lenn, addig, amíg a befecskendező lámpája 4 másodpercre kigyullad, majd utána elalszik. Ekkor engedd fel a gázpedált.
4. A lámpa ismét elkezd villogni, és kezdődik elölről minden, csak most már a második számot add meg neki.
5. Az utolsó számjegy bevitelét követően tartsd lenyomva a gázpedált, a lámpa 4 másodpercig világít, majd amikor elalszik, akkor felengedheted a gázt.
6. Ha a lámpa 4 másodpercig gyorsan villog, akkor elrontottad a kódot. Ilyenkor MAR állásból AVV állásba kell fordítani a kulcsot. Viszont ha a lámpa nem villog, hanem égve marad, akkor STOP állásba fordítsd a kulcsot és kezdd elölről a műveletet.
Na ezt írja a könyve...
1. Fordítsd MAR állásba a kulcsot.
2. Gázpedált nyomd le teljesen, és tartsd lenyomva. A befecskendező lámpája kb 8 másodpercre felgyullad majd elalszik, ekkor leveheted a lábad a gázról.
3.A befecskendező lámpája most elkezd villogni és ahányat villog olyan számjegyet írsz be a kódkártyádon lévő kódról. Tehát elkezd villogni és amikor a villamánsok száma megegyezik a kódkártyán lévő kód első számával, akkor teljesen nyomd le a gázt és tartsd lenn, addig, amíg a befecskendező lámpája 4 másodpercre kigyullad, majd utána elalszik. Ekkor engedd fel a gázpedált.
4. A lámpa ismét elkezd villogni, és kezdődik elölről minden, csak most már a második számot add meg neki.
5. Az utolsó számjegy bevitelét követően tartsd lenyomva a gázpedált, a lámpa 4 másodpercig világít, majd amikor elalszik, akkor felengedheted a gázt.
6. Ha a lámpa 4 másodpercig gyorsan villog, akkor elrontottad a kódot. Ilyenkor MAR állásból AVV állásba kell fordítani a kulcsot. Viszont ha a lámpa nem villog, hanem égve marad, akkor STOP állásba fordítsd a kulcsot és kezdd elölről a műveletet.
Na ezt írja a könyve...
147Smz2008-01-17 18:07:22 // 19111
Én 145 kézikönyvéből kinézhetem neked, feltéve ha a 166-nál is így kell.
coke1662008-01-17 14:22:34 // 19110
A rossz aksira rábikáztam háromszor, a kocsi nem indult. Hoztam új aksit, most a műszerfalon világít a sárga kulcs code felirattal és a kocsi még mindig nem indul. A kódot tudom, de nem tudom, hogy kell beállítani gázpedálon keresztül.
BeczA2008-01-17 13:55:21 // 19108
Kaphatsz mailben.... pps-ben
coke1662008-01-17 13:48:08 // 19107
Hello! Nem tudja valaki véletlenül, hogy hol lehet 166-oshoz használati útmutatót szerezni?
Bálesz2008-01-17 11:42:01 // 19106
Köszönöm a tippeket, tanácsokat. Amint lesz tapasztalat beírom a blogomba ott lehet nézeleődni utánna.
Kipufogó végre: jelenleg gyári dob van rajt és tettek rá bárhol vásárolható szebb véget. Lassan két éve lesz nálam az autó, de semmi baja annak a végnek. Csak a dob fog lassan darabjaira hullani... De orvosoljuk!
Kipufogó végre: jelenleg gyári dob van rajt és tettek rá bárhol vásárolható szebb véget. Lassan két éve lesz nálam az autó, de semmi baja annak a végnek. Csak a dob fog lassan darabjaira hullani... De orvosoljuk!
Csöri2008-01-16 20:53:02 // 19105
Ez a cég az egyik volt kollégámé. Itt nálunk kezdték az "ipart". Szerintem jól dolgoznak.
Csöri2008-01-16 20:50:59 // 19104
Nem gáz, csak előtte állítsd vissza alapra a kéziféket. Úgy egyszerűbb.:)
Dévid2008-01-16 20:35:32 // 19103
Váltóköteleket 156-ban milyen nehéz cserélni? Nekiessek magam, vagy vigyem el egy ótószerelőnek nevezett emberhez?
RoliQ42008-01-16 19:53:49 // 19101
a magnum tuningot és is elfelejteném:)
Liquid2008-01-16 19:50:50 // 19100
jaa várjcsak, én a gyári dobra vettem véget, csak a vég volt 6-7e.
tavaj nézelődtem htsó dob ügyben, 30-40 körül mondták, aztán végülis megvettem Ronnie-tól a mostanit 10-ért
tavaj nézelődtem htsó dob ügyben, 30-40 körül mondták, aztán végülis megvettem Ronnie-tól a mostanit 10-ért
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-16 19:47:14 // 19099
mákod volt:))
magnum tuning minőséget lehet kapni 12-14e ft-ért i, a normális sportdob az olasz pl az 45e ft....
magnum tuning minőséget lehet kapni 12-14e ft-ért i, a normális sportdob az olasz pl az 45e ft....
Liquid2008-01-16 19:43:36 // 19098
azé vannak kivételek :) az UNO-ra vettem 3-4 éve 6-7e körül és csak most kezd látszani rajta korrózió
Liquid2008-01-16 19:41:47 // 19097
Én is voltam nála múlt héten, mondta hogy mész hozzá. A kipufos tapasztalásodat osszd meg majd velünk lécci:) Bár az enyém még teljesen jó, de nembaj ha tdom hova kell menni :)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-16 19:38:06 // 19096
a 10e ft alatti vég szart sem ér rozsdásodik fél év mulva lásd az enyém :((
Hardy2008-01-16 19:31:42 // 19095
Nem tudom milyen vég kell rá neked. Én pár napja voltam náluk, és sajnos azt mondták, ami véget Alfákra szoktak vinni nincs nekik, igaz nekem ovál kellett volna rá. Amúgy dobokat jókat csinálnak szerintem.
Bálesz2008-01-16 14:02:01 // 19094
Köszönöm! Igaziból őket is néztem már. Jövő héten Csörihez kerül a vas amúgy is. Ott pedig elég közel van Székesfehérvárhoz.
Liquid2008-01-16 13:07:15 // 19093
hááát a magmuntuning sztem nem a legjobb választás, inkább valami normális kipuf-os cég
Székesfehérvár, Kalex ajánlotta, esetleg kérdezd meg Erhardot is hátha ismeri őket
róluk pedig Ronnie tudna mesélni
Székesfehérvár, Kalex ajánlotta, esetleg kérdezd meg Erhardot is hátha ismeri őket
róluk pedig Ronnie tudna mesélni