Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Buksi2009-12-09 19:02:46 // 28042
De van, majd meg is nézem! :-)
Köszi a tippet! ;-))
Dzsozy2009-12-09 18:26:07 // 28041
Rieglernél helyre raktak mindent. A vezérlést meg a ballanszt-ot is.Azért mondom, mert ott álltam a srác mellett, megvártam míg kész lesz, bementem a műhelybe,beszélgetni a szerelő sráccal, tehát láttam, néztem, okosodtam. Legalább is láttam, és néztem. :) Az az érdekes, hogy indulásnál ráz egy kicsit,mikor nagyobb a fordutal, "símábban" jár,minden ok.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-12-09 18:15:31 // 28040
Balansz szíjaddal mi a helyzet? :)
Dzsozy2009-12-09 17:47:03 // 28039
Muszály volt elmennem a márkaszervízba, mert alapjárati léptető mocit kellett csrélnem és kellett egy gépi alapbeállítás, meg a vezérlést is beállította a srác. Egy foggal el bvolt rakva. Csravhózóval karcolta meg a fogakat a szerelő, mégis elrakta.
Azért mondta a szerelő a márlába, mert hogy terhelésnél, mikor kicsi a fordulat, beremeg a moci,magas fordulaton meg nem.Arra gondol, hogy nem ül fel rendesen a motor a gumibakokon,gondolom én, valami ilyesmit magyarázott. Az tény, hogy terheléskor érezni a fülkében, hogy ráz.
Mit nézzek át szerinted a bakokon, a féltengely kihalytáson?
Dubcsek2009-12-09 17:09:05 // 28038
Onnan tudom,h csak ráhúzták a sablon chipet,h az Öreg mondta saját maga,pont ma, mert kicsit még elbeszélgettünk...Átlagban ez jó mindegyikre, ezért miért is variáljanak-mondta Ő. Csak ne azt írnák, h akkor ott helyben alakítják ki, kocsinak megfelelően. Kicsit átverés...
LacUS2009-12-09 16:45:32 // 28037
Hát ja, csak a probléma az,hogy amíg nem volt rajt, nagy rázkódás. Tehát csak egyenes toltam semmi problem nem volt.Most hogy volt ide-oda rázkódás nagy rajt stb. most kezdte el... Mindegy igazából, mert látom,hogy tényleg ferde a cucc :) Meg úgyis nem sokára kuplungozunk, úgyhogy kardán le, váltó le aztán majd szépen precízen fel :)
Ferke2009-12-09 16:40:02 // 28036
Akkor lehet, hogy eddig csak a mázli kerülgetett minket, de időig még nem láttam olyat, hogy nem ment a helyére egy motor:)))
Azért én még mindig nem mondanék le a hajtásláncról, ha terhelésre ráz....
LacUS2009-12-09 16:34:04 // 28034
Az én V6-om se került a helyére, pedig én raktam be, most ráz.. :) Úgyhogy leköt helyre rak próba következik :) Aki hülye dolgozzon kétszer :)
Piritu - 1.000.0002009-12-09 16:30:57 // 28033
A Spider manualjában szépen le van írva, hogy hogyan kell állítani a mechanikust. Nincs a kocsidhoz manualod, ott tuti le van írva.
Piritu - 1.000.0002009-12-09 16:27:28 // 28032
Ez másképp műxik, nincs mechanikus emelentyű. A kimenő olajnyomás nem egyenesen arányos bejövő olajnyomással. Tisztán hidraulikus, a tippem az lenne hogy egy rugó ellenében zárja a továbbmenő csövet.
Buksi2009-12-09 16:08:58 // 28031
Erre az állításos dologra kíváncsi lennék! Mit állítottatok rajta?
Nekem is elég gyengén fog! :-(
Liquid2009-12-09 15:57:07 // 28030
ez csak az autoklub okossága, sőt nálunk úgy van hogy igencsak erősködnek , hogy vidd el előműszakira, igazából nemtom miért jó nekik, de én anno azért nem hozzájuk mentem (KPM lett belőle) mert felkúrták az agyam ezzel az előműszakival, hiába mondtam a néninek, hogy most volt szervízen az autó, tökéletes, erre jött a dumával hogy egy 10 éves Alfánál, bármi megeshet, erre elköszöntem és eljöttem...
Ferke2009-12-09 15:55:17 // 28029
Azért ez a "nem teljesen pontosan rakta vissza" dolog kicsit fura, bár lehet, hogy a márkaszervizek már ennyivel előrébb járnak, hogy ilyen "mély" tudást halmoztak fel:))
Mégis hogy lehet egy motort "nem teljesen pontosan" visszarakni?! És hogy lehet visszarázni?! Elképesztő...:(((
Én átnézném a bakokat, és a féltengely kihajtást....a "shake"-elést és főleg a márkaképviseleteket meg elkerülném:)))
LacUS2009-12-09 15:50:53 // 28028
Elvileg finoman emelve az olajteknőnél is emelheted, ha rám hallgatsz egy vastagabb deszkát beraksz közé és úgy emeled. Nekem a V6nál bevált.
Janó1552009-12-09 15:00:32 // 28027
Szia engem is ez szívatott meg a 155 -ön, állítással megoldódott a problémám. De a tiéden nem látok mechanikát. Nincs rajt ? Vagy levetted?
Dzsozy2009-12-08 19:02:35 // 28026
Szép estét Mkinek.
Motor ki, motor be,felújítás kész. Minap voltam a helyi márkaképviseletben, ahol egymástól függetlenül két szerelő is mondta próbakör után,hogy valószínű a szerelőm nem teljesen pontosan rakta vissza a mocit a helyére,mert nagyon beremeg terheléskor.Az tanácsolták, hogy emeljem meg a mocit adjak a bakoknak valamilyen olajat, és rázzam mint őrült és lassan vissza a helyére.
Kérdezném, hogy mivel nincs gólyalábas emelőm, csak hidraulikus,hol emeljem a mocit,mert az olajtaknőt nem törném össze,illetve, elég e,ha csak megengedem a motortartó bakokon a csavarokat és úgy emelem meg egy-két centit,mert hát nem akarom szétszedni a váltótól. Nem fog feszülni,görbülni stb. Ez így megvalósítható? Thx a segítséget előre is. :)
Piritu - 1.000.0002009-12-08 18:57:53 // 28025
Meg tudná valaki mondani, hogy hogyan lehet a hátsó fékerőszabályozót kipróbálni hogy működik-e? (Spider-é)
Hogy lehet szétszedni? Ha leveszem a gumi kupakot két rúd vége látszik, de semmit se találok ahol el lehetne kezdeni a szétszerelését hogy esetleg kipucoljam.

El kéne valahogy döntenem hogy kukás vagy maradhat. Nem húsz fillér egy új :-(
A jelenség az, hogy hátul kicsi a fékerő, a féktárcsa még csak be se kopott simán rozsdásodik - már szabályozzák le a rozsdát - és mivel a kézifékkel fog nekem ez az izé gyanús....
12009-12-08 18:27:48 // 28024
Hali Mindenki!

Van valakinek egy friss ePER cd/dvd-je?
Cro1662009-12-08 16:26:34 // 28023
Faternál van már a verda, Ő a kasszás..én kérdeztem jót akar vagy olcsót...utóbbit választotta. Helyben mászkálós az autó, nagy baj nem érheti..két évente meg kibírja azt a 10E ft-ot vízpumpára, azt mondta:) Vagy reménykedik, hogy Nála tovább tart:))
Süni2009-12-08 13:33:45 // 28022
Ha tudod add meg a cimüket és úgy már meg fogom találni őket! :)
Süni2009-12-08 13:27:38 // 28021
Köszi!:)
Bilux2009-12-08 13:21:45 // 28020
ugrálni nem ugrált csak hidegen nekem is nehezen ment, illetve rengeteget zabált.
Azért kell kiolvastatni a hibát.
Bilux2009-12-08 13:20:01 // 28019
Jó kis fórummotor :D
Bilux2009-12-08 13:18:22 // 28018
[url=http://i.imagehost.org/view/0635/kut][img]http://i.imagehost.org/t/0635/kut.jpg[/img][/url]
Bilux2009-12-08 13:17:59 // 28017
Itt van:

[url=http://i.imagehost.org/view/0635/kut][img]http://i.imagehost.org/0635/kut.jpg[/img][/url]
pb_2009-12-08 13:09:26 // 28016
1.re igen, aztán 2.ára pedig ki tudja.)
Süni2009-12-08 13:03:29 // 28015
És neked is "ugrált" néha hidegen a vas?
Süni2009-12-08 13:01:58 // 28014
Hát ezt igy nem vágom hogy hol van! De he megyek akkor előtte felhivlak! OK?! Egyébként meg már próbálkoztam a labdaszondával! Mégpedig lehúztam róla a motortérben található csatlakozót és úgy is csaptam vele egy karikát,de semmi változás,ugyan olyan!
Bilux2009-12-08 12:58:20 // 28013
A keverékképzésért többekközött ez is felel, tapasztaltam mert nekem ugyanez volt a baj 2-3 hete. És csak gyári lambdát vegyél a kocsiba ez jótanács!
Bilux2009-12-08 12:57:25 // 28012
Gyere győrbe a volt "tigris" ESSO benzinkúthoz ami most AGIP.
Pláza mögötti körforgalomnál. 2000Ft a kiolvasás törlés... :)
Süni2009-12-08 12:55:51 // 28011
Az annyira legyengítené a motort?
Akkor lehet el ugrok valamelyik nap Győrbe és meg nézetem!
Bilux2009-12-08 12:52:58 // 28010
Hiba kiolvasása több mint valószínű lambdaszonda lesz.
Süni2009-12-08 12:37:43 // 28009
Sziasztok!

Olyan gondom van hogy hidegen az autó csak nagyon lassan indul el hiába nyomom le a gázpedált,olyan mint ha fojtaná valami erősen és úgy kell a gázpedállal játszani fel-le hogy meg induljon az autó és melegen se húz csak olyan lustán megy fordulaton is lusta olyan mint egy sima szivó dízel! Ja és nagyon sokat eszik!

Alapjárat jó,LMM jó,

Ha tudja valaki hogy mi lehet a gond az írjon legyen szíves!
Köszi!
Ferke2009-12-08 12:15:34 // 28008
Ez jóóó::)))))))))
Xixo2009-12-08 12:03:03 // 28007
Na ja, de így csak azt mondják, hogy eredj és old meg a dolgot, utána meglesz a vizsga. És így nem bukod se a díjat meg ezek után a forgalmit se...
Erhard 242 (Pure Energy)2009-12-08 11:54:56 // 28006
látom Rád nem igaz az a mondás hogy nem lépsz kétszer ugyan abba a szarba :D
Bilux2009-12-08 11:46:51 // 28005
Erre valaki?
Cro1662009-12-08 09:57:01 // 28004
Néhány alkatrész minősége miatt nem is kell törvény az évenkénti cserére :))

(pl: cromához 2 év alatt(20 000 km) a második spanyol gyártmányú vízpumpát veszem, ráadásul két félből áll, ha összehúzom a csavarjait, már bele ér a lapát a házba.)
pb_2009-12-08 07:50:21 // 28003
Beszopni, minden hogyan betudod.))
Buksi2009-12-08 03:45:15 // 28002
Gratula a K-hoz! :-))
Xixo2009-12-08 01:47:29 // 28001
Akkor ezek szerint csak itt Bián van olyan, hogy a műszaki előtt átnézik x forintért az autót (amit utána levonnak a vizsgadíjból), hogy van-e vele para? Így nem tudod beszopni, hogy esetleg megbukjál...
pb_2009-12-07 23:14:03 // 28000
Az új menedzsmentnek is + kell majd gazdagodnia valamiből.))(((((
Erhard 242 (Pure Energy)2009-12-07 21:00:34 // 27998
valamiből meg kell élni.... már várom a következő törvénymódosítást hogy kötelező lesz az évenkénti vezérléscsere vízpumpával meg a LMM-ő is persze :DDD
GTPeti2009-12-07 20:39:44 // 27996
Ezt most vehetjük vallomásnak? :))
Erhard 242 (Pure Energy)2009-12-07 20:39:12 // 27995
Titokban kartelleznek az autószerelők és alaktrészkereskedők mit kell ezen csodálkozni? :DDD
GTPeti2009-12-07 20:37:31 // 27994
Ezek elmeháborodott őrültek, nem vitás.
Miután átrángattad őket a katalizátoron, mennek társasúttal Szibériába bányászni...
Wickey2009-12-07 20:34:38 // 27993
Viszem az összes autómat külföldre, még azt is ami 1991 óta magyar papíros. Oszt nézegesse a fakabát az ugandai vagy egyiptomi forgalmimat és állapítsa meg hogy baszki most érvényes-e ez a zöldkártya, vagy ez az éves biztosítás díja konvertibilis schillingben? Patkányok azok ott fönn mind. Ráadásul hülye patkányok, pedig olyan állat nincs is, csak emberben...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak