Hazafele tartva Mestre-nél az A4en füst keletkezett lábaim közt... :) Mint kiderült valamely ex tulajnál a szellőztető venti és a jobb e-ablak közös tápkábele csupán összesodrásra, forrasztásra nem került... Persze idővel ez azért elfárad és elkezdett melegedni. Mivel ráadásul ez csatlakozás a padlókárpithoz is hozzáért, nagy szerencsénk volt, h csak egy kis füsttel megúsztuk...
Mindenesetre inkább összeforraszottuk, nem mintha nem bíznék a korábbi tulajok szakértelmében... ;)
Beszereltem a jutányos áron vett új, gyári hűtőradiátort. Ami változott, h a venti sokkal gyorsabban visszahűti a vizet. Kitakarítottam a kiegy tartályból a leüllepdett hűtőtömítő trutyit (ami az előző, javított hűtőnek sajna kellett egyszer) valamint kapott 3l paraflu-t is a vízbe.
202e km
Végre három hónap után megérkezett az ebayről rendelt radiátor! :) Az eladó srác bénázott, ezért egyszer visszaszállította a posta neki Firenzébe, aztán nagy lassan sikerült neki másodszor is elküldenie... Bár így is, hogy kétszer fizettem rá szállítást, bőven ár alatt sikerült megvennem (cakk-pakk 55EUR). :)



A decemberben cserélt, februárban javított szélvédőmre ismét kaptam egy kavicsot olasziában, szerencsére még annyira sem komoly, mint az előző, de mostmár vége lehetne a téligumnis időszaknak. grrr
Már régóta hangoskodott, gondoltam jobb lesz most itthon kicserélni. Végülis SKF lett
A decemberben cserélt szélvédőmre kaptam egy kavicsot olaszhonban, még januárban, de szerencsére nem volt nagy, így kibírta, míg hazajöttünk. Itthon 6od annyiból megúsztam a javítást, mintha kint csináltatom. :)
Gondoltuk, végre meglátogatjuk a Cinque Terre 6. faluját :) Az idő lehetett volna szebb (persze Genovába végig szikrázó napsütés volt), de így is megkapó kis hely volt.





Nemtom mennyi, már nagyon sok km lehetett benne. :)
Jó kis fagyos időben kicseréltem mind2-t, meg kitisztítottam az LMM-et ill. a relé-, és biztosítékcsatlakozásokat, amikhez egyébként nem könnyű hozzáférni. Valamint grafitos zsírral megkentünk az ablaktörlő kar hüvelyeit.