Az előző ill. a mostani télen is befagyott már, így cserélve lett ez is.
A jobb oldali "összekötő" féltengely csapágya cserélve lett.
Mivel két hetet tölthetett a szerelőnél, így ezt a nem egyszerű műveletet is rájuk bíztam. Elmondásuk szerint gondoltak közben rám párszor.. :)
A kormánymű porvédők ill. a külső összekötők is cserélve lettek.
Megmérték a kompressziót is. 11-12 között van mind.
Bár csak az ABS-t akartam légteleníttetni a biztonság kedvéért, mert (indulás után) kicsit hangosnak tűnt az utolsó fékfolyadék csere óta, kiderült, hogy az egész rendszert légteleníteni kellett.
Valamint a szerelő nem volt megelégedve a fékerővel, szerinte (is) kevés ez a fék erre az autóra, szóval valamikorra be kell ütemezni a nagy fékesítést is.. :)
Mint kiderült szervíz közben, a hátul az egyik úszó be volt rohadva és persze megégett kicsit a féktárcsa ill. a fékbetét kuka. Féktárcsa maradhatott, betétek cserélve lettek.
Advent 4. vasárnapjához közeledve, a gyertyák is cserélve lettek. :)
Bosch Super 4 volt benne, amivel 95e km-t elmentem. Nem volt velük semmi gond, de, ahogy utánaolvastam: akár 100e km fölött is elmegy. No, ezt azért nem akartam megvárni, így került bele új szett super4.
Pár hónapja már szivárgott, le lett tömítve. Így persze az olaj és a szűrő is cserélve lett (selenia 20K for Alfa). 267e km
Mivel már megvettem az új szervószivattyút (de nem az nyekergett ugye, hanem a vízpumpa), valamint megvoltak a felújított nagynyomású csövek is, így kicseréltettem ezeket is, a tömlőkkel együtt. Így most a szervó kipipálva. Már csak a kormányművet kell felújíttatni, ha szükséges.
Ezzel együtt a szíj hajtotta eszközök közül már csak a klímakompresszor a régi.