- főkép
>> SzervizAlfa 155 ASPIRATO 1.8 TS SUPER'93 8V // 2008-09-16

Mivel szeretném kivinni magammal, kinti használatra a kis szajhát ezért gondoltam költök rá egy kicsit, nehogy aztán hisztis legyen. :)
Cserélve:
- kipu katalizátortól végig gyárinak tűnőre (utángyártott), mert túl hangos lenne a hosszú útra, meg nem tom mit szólnának a poliziák meg a carabinierók hozzá, nem beszélve a szomszédokról :) letisztítva és festve ZARA
- hátsó motortartó bak BIRTH
- motor kitámasztó kar ellenoldali szilent BIRTH
- egy benyacső (fáradt volt)
- hátsó féktárcsák FERRODO
- hátsó fékbetétek JURID
- hátsó lengéscsillapítók COFAP
- hátsó rugók ROC
- óra egység, de sajnos a V6-é nem teljesen passzol, mert a fordulatszámmérő kevesebbet mutat mint kellene
Valamint a hátsó fékszerelés közben kiderült, h a hátsó fékeim jó ideje nem igazán fogtak mivel a fékerőszabályzó rugója laza volt és ennek eredményeképpen mind2 oldalon 1-1 csúszka berohadt, de most már az is rendben, fog a hátsó is, ahogy kell. :)

>> SzervizAlfa 155 ASPIRATO 1.8 TS SUPER'93 8V // 2008-02-16

13e km volt benne, de inkább lecseréltem. Selenia 20K (183e km)

>> AutóápolásAlfa 155 ASPIRATO 1.8 TS SUPER'93 8V // 2008-01-15

Leszedtem az első lámpák üvegbúráját és megtisztítottam belül is. Szép lett, volt egy kis kosz benne. :)

>> Tuning és extraAlfa 155 ASPIRATO 1.8 TS SUPER'93 8V // 2007-12-10

Xenon beszerelve (35W 6000K). Tetszik. :)

>> SzervizAlfa 155 ASPIRATO 1.8 TS SUPER'93 8V // 2007-11-11

Sajna a lszűrő ház egyik rögzítő füle hiányzik, aminek következtében az LMM valsz elég sokat mozgott fel-le menetközben. Kicseréltem és már megszűnt az alapjárati és hidegen dadogás problémája, viszont most kicsi melegedés után 2500-3000 környéként dadog be durván, de szerencsére nem tart sokáig. KIcseréltem a fojtószelep potit is, de nem hozott változást. Úgy tűnik muszáj lesz leszedni a szívócsonkot :( (köszönet Bandinak a cuccokért :) )

>> SzervizAlfa 155 ASPIRATO 1.8 TS SUPER'93 8V // 2007-11-11

Mind2 cserélve lett, bontottra (köszönet kormi155nek :) ), és jobb lett az alapjárat, simábban veszi a fordulatot is. Úgy tűik a trafókkal nincsen gond.

>> SzervizAlfa 155 ASPIRATO 1.8 TS SUPER'93 8V // 2007-10-05

Az injektoroktól a nyomáscsillapítóhoz menő benzincsövet cserélni kellett. Már régóta láttam, h repedezett, de a héten elkezdett szivárogni a benya.

>> SzervizAlfa 155 ASPIRATO 1.8 TS SUPER'93 8V // 2007-09-18

Miután a Horvátországi út előtt nem vittem el futóműbeálltásra (cserélve volt két a két lcsill, amiből az egyik görbe volt), így dobhatom ki a tavasszal újonnan vásárolt nyári gumijaimat. :( Mindegyiknek slickre kopott az egyik széle.
Eztán hamár futómű álítás, ki lett cserélve előtte a két gömbfej is, erről is le van a gond. :)

>> SzervizAlfa 155 ASPIRATO 1.8 TS SUPER'93 8V // 2007-08-22

Érdekes módon a színe nem változott az olajnak, csak több lett... :(( Asszem ezt is magamnak kell megcsinálni, tököm tele a szerelőkkel!

>> SzervizAlfa 155 ASPIRATO 1.8 TS SUPER'93 8V // 2007-08-22

Nemtom, lehet, h még a gyári vízpumpa volt benne, de egyrészt műa rotoros volt, másrészt 4db lapát volt rajta (nem volt letörve, hanem gyárilag ennyi van rajta), harmadrészt a műa rotor a tövében szépen be volt repedezve tengelyirányban.