Szerencsére csak a szelepdekli egyik sarkán repedt meg, vált ketté a tömítés, hiába volt alul - fölül pasztázva, közte szivárgott. Mire kicsit jobb idő lett, azért elfolyt sajna 1-2 dl. Hiba elhárítva. :)
268.047 km
Téli állványról le, nyári egy mosás után állványra fel. :)
Nyári eddig futott: 5282 + 7161 + 8907 + 9556 + 9741 = 40.647 km.
Téli futott: 3367 + 4987 + 4006 + 5040 = 17.400 km (2db új a lényeg), most folytatja. :)
Vizsga On, újabb két évig szaladhat Bözsike! :)
267.977 km
Még mindig nem tetszett az autó hangja... merthogy sajnos a múltkori jobb első csapágycsere nem oldotta/szüntette meg a zajt, ami „piszkált”...így most kicseréltem a bal elsőt is. Jó pár órába telt, de megvan... hangtalan suhan! :)
267.967 km.
Sajna eltört a rugó. Ránézésre még a gyári lehetett... eddig bírta. Marklartól jött egy pár jó állapotú bontott. Plusz kapott új porvédőt és felütésgátlót.
266.045 km
Úgy tűnik, hogy a múltkori balos csukló cseréjét megirigyelte a jobbos... cseréltem egy már meglévőre. Ha már ott voltam és szét is kaptam a féltengely miatt a jobb elejét, kiszereltem a komplett gólyalábat, mert a baloldalon eltört a rugó, cserélnem kell, így ezt a jobbosat is cserélem. Marklartól jött a pár bontott rugó. Plusz kapott új porvédőt és felütésgátlót. Itt jött is egy érdekesség, amitől yoyozott a szemem... a jobbos rugó már cserélve lehetett, de nem 146 TD-be valóra... kicsit vékonyabb és kicsit magasabb volt. :-o Bütykölés közben megtekertem a kerékagyat és arra lettem figyelmes, hogy bizony csapágy hangja van... amit nem szeret hallani az ember. Szerencsémre pont volt egy a polcon... nem volt egyszerű, de cserélve! :)
266.045 km
Nem vettem már utángyártottat... inkább bontott gyárit.
Valamikor vettem egy bontott pót-féklámpát műanyag takaróval együtt, de sajna a műanyag keret/borítás a mai napig nem ért ide és mivel már az egyszerű homasitás pót-féklámpa nem bírta a nyári meleget több éven keresztül, mostanra teljesen meggörbült. Így készítettem egy ideiglenes konzolt a gyári pót-féklámpának és felszereltem azzal.