A rádióm kijelzője kicsit elfáradt. Nem akartam másikat de zavart. Az új kijelzőnek horror az ára, már ha lehet kapni. A javítás se olcsó! Így vettem egy komplett radiót, bar utólag derült ki, hogy le van törve az előlap felfogatása. Így nekiláttam és a kettőből csináltam egyet, meg van még alkatrészem ha kéne. / csak ne kijelző legyen /
Mindig szerettem volna egyet, de mindig elmaradt...
Viszont mivel volt már küszöb meg első toldat valami kellett. Igen jó áron mint írtam az előző blogban sikerült vennem egyet, csak festeni kellett.
Mind Edd China megmondta: " kétszer mérünk egyszer vágunk" én is így csináltam nehogy ementáli legyen az autó hátuljából :-) Volt egy praktikus segédeszközöm is hozzá, így felkerült a végére. A lyukak természetesen mindenféle kezelést kaptak, nehogy rozsdásodjanak.
Mivel a másik autómon kicsi rendszám volt ezért nagyon zavart az a nagy valami az autó elején. Le is vettem de sajnos elég sok alkalommal megállítottak. Mivel kapott parkolóradart, így matrica nem lehetett, meg az eredeti sem. Gondoltam lesz rá "B" típusú.
Hát kapásból elutasították, mondván nem lehet mert Unió meg minden.
Mutattak képet Ferrariról, hogy erre is sajnos nagyot kellett....gondolom mennyire boldog lehetett a tulaj...adtak a CW értéknek rendesen!
Hívtam a KOLOS nevű illetőt, mert páran ajánlották, de olyan összeget mondott, hogy ledobtam a hajamat. A 300 százalékos hasznát kicsit sokalltam!
De aztán lehetett....:-)))) bár nem volt egyszerű!
Nagyon nagy köszönet érte az egyik barátomnak és a páromnak, és ami a lényeg, anyagárban megúsztam :-)
Ki kellett cserélném a hátsó féket mert elfáradt. Csörivel szerettem volna megcsinaltatni de csak nekem kellett. Azon egyszerű oknál fogva mert sikerült egy Brembo szettet vennem mindössze 13400 Ft-os áron. Pedig szeretek oda járni mert akkor mindig át van nézve az autó, és biztos jól meg is van csinálva. Így viszont én cseréltem ki bár nem volt egyszerű mivel a munkahengert nehéz visszanyomni. Kellet rogtonozni és csináltam egy "celszerszamot". Előtte hogy ne rozsdasodjon le festettek feketére a tarcsat.
Régóta szerettem volna egy hátsó szárnyat. Találtam a Vaterán egyet amit már régóta hirdettek. Lester gyártotta, csak drága volt. Ajánlottam érte jóval kevesebbet. Odaadták :-) Már csak festeni kell.
Voltam Csörinél és megállapította, hogy a kézifék kötelem eléggé elfáradt. Rendelt hozzá és kicserélte.
Mar mikor megvasaroltam kopott volt az ülés szele. Vettem hozza festéket és megcsináltam. Jobb mint új korában.
Egyre jobban foglalkoztatott hogyan nezne ki az auto ultetve. Kapott egy ideigleneset, de csak hatul, elol sajnos nem volt kivitelezheto, illetve a csomagtartom hasznos terfogata kicsit leszükült.... Nagyon tetszik... Valahogy allandositani kene.
Végre eljutottam AlfaCitybe. Találkoztam a régi autómmal is, és még mindig nagyon jó állapotban van. Csináltam pár közös képet.
Viszont meg kell állapítanom, hogy a jelenlegi autóm egy Off Road a másikhoz képest. Valamit kell kezdenem ezzel a magassággal.
Komáromba menet eltűnt a tempomat a kocsimból, meg a menetstabilizáror. Kezdtem kétségbe esni és peregtek a súlyos összegek a szemem előtt. Aztán mikor beálltam a régi autóm mellé meg kellett állapítanom, hogy tolatóradar sincsen...
Ekkor egy kis mosoly kiült az arcomra, mivel nagyjából a fejembe van az autó kapcsolási rajza. Megnéztem a biztosítékokat és az egyik jobblétre szenderült. De hát azok csak úgy nem adják meg magukat...
De ekkor már sejtettem hol a hiba. Biztosíték kicserélve autó hátramenetbe rakva...minden működik...egészen addig míg szépen óvatosan nem kezdtem el kinyitni a csomagtér ajtaját. Félúton megszűnt létezni minden! Szétszedtem a kábelköteget ami a csomagtér ajtajába megy, hát eléggé meg volt viselve. Kicseréltem leszigeteltem, és most minden jó!